Παράθεση: |
Η πιο ισχυρή έκδοση του Corsa που παρουσιάστηκε ποτέ, θα έρθει στην αγορά τον επόμενο χρόνο. Κάτω από το καπό, θα βρίσκεται τοποθετημένος ο κινητήρας 1.6 λίτρων που συναντάμε και στο Meriva OPC, με τη διαφορά ότι στο Corsa OPC αναμένεται να αποδίδει περισσότερους ίππους, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για απόδοση 200 ίππων.
Πάντως, θα πρέπει να επισημάνουμε πως όταν έρθει στην αγορά, στα μέσα του 2007, το Corsa OPC των εκρηκτικών επιδόσεων (η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 240 χλμ/ώρα) θα έχει να αντιμετωπίσει έντονο ανταγωνισμό, όπως αυτός θα διαμορφωθεί με την έλευση του σπορ Clio, του Grande Punto Abarth αλλά και το κορυφαίου Peugeot 207 |
MEMsound έγραψε: |
Νομίζω πως η σωστή έκφραση (όχι όμως καραμέλα) είναι:
Είναι Turbo και σε απρόσεκτη χρήση θα χαλαει πιο εύκολα από ένα ατμοσφαιρικό με απρόσεκτη χρήση. Προσεκτικά δεν χαλάει τίποτα. Ίσως ένα turbo λόγω περισσότερων μηχανικών μερών που εμπλέκονται να έχει πιο αυξημένο κόστος συντήρησης (προσοχή δεν μιλάω για επισκευές από βλάβες, και μιλάω πάντα για εντελώς μαμά μοτέρ) |
brz20 έγραψε: |
...Βεβαια απο την αλλη υπαρχουν τα Smart(χωρις να ξερω ποσα προβληματα εχουν βγαλει)τα οποια βγαζουν 60 αλογα απο 600 κυβικα. |
brz20 έγραψε: |
...Και για να γυρισουμε και στο θεμα μας το καινουργιο Corsa θα το χαρακτηριζα μικρο Astra!!! |
Tiesto έγραψε: |
Δυστυχως ναι... Δεν μ αρεσει να μοιαζουν τ αυτοκινητα μιας εταιρειας μεταξυ τους... |
Tiesto έγραψε: |
101 για το Smart Brabus ![]() ![]() ![]() (μλκ sorry που στη λεω συνεχεια αλλα σοβαρα δεν το κανω επιτηδες!) |
STELIOS έγραψε: | ||
Και 75 για το Smart Brabus. Υπαρχουν 2 απλοι τροποι να αυξησεις την υποδηναμη. Ο ενας ειναι να αυξησεις τη πιεση και ο αλλος να ανεβασεις το οριο περισστροφης (κοινος τον κοφτη). Οποτε εφαρμωζεις λιγο το ενα, λιγο το αλλο και ανεβαινεις... |
Baphomet έγραψε: |
παιδιά ο Νίκος τα λέει απλά επειδή ζηλεύει που θα τον πατάει κάτω KAI το Corsa...μη του δίνετε σημασία ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
brz20 έγραψε: |
Τελικα καταλαβα μετα απο καιρο το ρολο του Marketing.Ακουστε για να καταλαβαιτε που το παω.Τελευταια ολα τα μοντελα μια εταιριας μοιαζουν το ενα με το αλλο και αυτο γιατι λενε οτι θελουν να αποκτησουν εταιρικη ταυτοτητα.Η εταιρικη ταυτοτητα απορεει απο ενα τρικ του Marketing που αντι να πουν οτι δεν εχουμε λεφτα για πεταμα (καινουργια σχεδια κ.τ.λ) λενε οτι θελουν να αποκτησουν εταιρικη ταυτοτητα.Δηλαδη παρουσιαζουν το μειωνεκτημα τους απο την θετικη πλευρα. |
tsosmoulis έγραψε: |
.... ειδιως οταν μοιαζουν με ενα μεγαλυτερο και πιο ομορφο μοντελο!... |
Tiesto έγραψε: |
η το 207 με το 307 το facelift ![]() 159 με Brera μοιαζουν ναι. 147 με GT μοιαζουν. Αλλα 147 με 159 δεν πιστευω να χουν κατι κοινο... Επισης, αυτοκινητα που μοιαζουν αρκετα μεταξυ τους ειναι τ Αudi. Αλλο που εγω μπορω να τα ξεχωρισω ![]() |
netblaster έγραψε: |
Να και κατι που δεν ηξερα... Το νεο Corsa θα μοιραζεται το ιδιο πατωμα με το Gr.Punto, αρα και την αναρτηση του!!! Δεδομενων αυτων εχουμε μια πρωτη γευση των οδικων του χρακτηριστικων( που δεν ειναι και η καλυτερη δυνατη)!!! |
netblaster έγραψε: |
Να και κατι που δεν ηξερα... Το νεο Corsa θα μοιραζεται το ιδιο πατωμα με το Gr.Punto, αρα και την αναρτηση του!!! Δεδομενων αυτων εχουμε μια πρωτη γευση των οδικων του χρακτηριστικων( που δεν ειναι και η καλυτερη δυνατη)!!! |
Tiesto έγραψε: | ||
Τ οτι θα χει ιδιο πατωμα δεν σημαινει απαραιτητα πως θα εχει ιδια αναρτηση και φυσικα πως θα εχει ιδιες ρυθμισεις με την αναρτηση του Punto. |
MEMsound έγραψε: |
Wild 200bhp Corsa VXR warms up |
volvos έγραψε: |
pio πλεονεκτημε ρε σπυρο παμε καλα????????
εστριψε ποτε οπελ για να το κανει τωρα??? εχει λεει εξελιχθει στο ρινγκ... ειδαμε και το αστρα που το ειχαν στο ρινγκ με τον ροιτερ και εκανε ρεκορ γυρου κλπ κλπ κλπ και το αμαξι ειναι πεζοδρομιοκυνηγος... καλως ή κακως η ελλαδα δεν....ειναι για τετοια αμαξια. ΠΑΠΙ ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΤΡΑ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΣΤΡΙΒΕΙ |
MEMsound έγραψε: |
Βέβαια η κατηγορία τιμής και η σχέση μεγέθους/τιμής δεν είναι ιδανική μιας και ο μέσος καυλωμένος πιτσιρικάς (+την όποια βοήθεια από την οικογένειά του) "συνήθως" δεν έχει να δώσει τόσοα χρήματα, οπότε και "punto gt" δεν το βλέπω να γίνεται... |
MEMsound έγραψε: |
τελικά αυτό το αμαξάκι όσο το βλέπω τόσο περισσότερο μου αρέσει
(με εξαίρεση το λίγο υπερβολικό πίσω μέρος του και κυρίως τον προφηλακτήρα με τα βράγχια...) αυτή η έκδοση corsa έχει την αρμονία σε διαστάσεις και σχεδιασμό και καμπύλες που έχει και το 206 καιο που δεν έχει το 207 (με τις διάφοερες γωνίες και επίπεδα τμήματα στο πλαινό του...), ενώ και εσωτερικά το βρίσκω γαμάτο!!! ![]() ![]() δεν ξέρω οδηγικά τι θα λέει και (από την μέχρι τώρα ιστορία της opel και peugeot) θεωρώ ότι το 207 RC θα είναι πολuυυυύ μπροστα... ...το θέμα είναι ότι οι περισσότεροι πλέον αγοράζουν με κριτήριο τα άλογα και το 0-100... ενώ για τις στροφές αφήνουν τα ηλεκτρονικά να κάνουν δουλειά... (=οι περισσότεροι είναι ευθειάκηδες...) βέβαια η κατηγορία τιμής και η σχέση μεγέθους/τιμής δεν είναι ιδανική μιας και ο μέσος καυλωμένος πιτσιρικάς (+την όποια βοήθεια από την οικογένειά του) "συνήθως" δεν έχει να δώσει τόσοα χρήματα, οπότε και "punto gt" δεν το βλέπω να γίνεται... πάντως στα 22~26000 γίνεται λίγο "πόλεμος"... http://www.drive.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1587&Itemid=62 |
-=N4X=- έγραψε: |
ετσι κ αλλιως πιστευω οτι εσεις θα καταλαβετε καλυτερα τα οποια σχολια κανω περι στριψιματος απο καποιον αλλον |
volvos έγραψε: |
εμενα γιατι μου φαινεται κουκλι μπροστα στο opc αυτο εδω???? |
volvos έγραψε: |
εμενα γιατι μου φαινεται κουκλι μπροστα στο opc αυτο εδω???? |
brz20 έγραψε: |
OPC και τα μυαλα στα καγκελα(οταν προκειτε γι'αυτα τα δυο).
Αν βαλουμε και αλλα στο παιχνιδι τοτε ως φανατικος της Peugeot διαλεγω RC. ![]() ![]() ![]() |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Ποιο απ'ολα (τα rc)???? ![]() ![]() ![]() |