netblaster έγραψε: |
Φιλε Μανο τα πραγματα ειναι απλα!!! Τα φρενα των 206 ανεκαθεν σφυριζαν, οποτε αυτο ειναι κατι το φυσιολογικο!!! Τωρα, οσο για το σασμαν, εχει διαφορα σε σχεση με πριν ή απλα περιμενες να δεις αλλαγη λογω αλλαγης βαλβολινης??? Με την αλλαγη βαλβολινης δεν αλλαζει η αισθηση του σασμαν (εκτος αν βαλεις διαφορετικης ρευστοτητας, αλλα και παλι οχι τραγικα)!!! |
elias έγραψε: |
Για να μην ανοίγω νέο θέμα γράφω εδώ. Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι όταν φρενάρω π.χ. με 100km/h η μούρη του αυτοκινήτου χαμηλώνει και το πίσω μέρος ψηλώνει και σου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχεις πίσω φρένα. Λογικό αφού τα αμορτισέρ έχουν αρκετά χιλιόμετρα. Αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι αν τη στιγμή που φρενάρω τραβήξω το χειρόφρενο το πίσω μέρος έρχεται στο κανονικό του ύψος που σημαίνει ότι το πίσω μέρος φρενάρει πιο πολύ απ'ότι πριν χωρίς χειρόφρενο.
Είναι φυσιολογικό, φταίνε τα ταμπούρα που δεν τα άλλαξα ποτέ (123000km), φταίει κάτι άλλο? Τα εμπρός φρένα τα έχω αλλάξει με του 1.6 16v. |
Road_Runner έγραψε: |
Κάνε το εξής απλό. Σε έναν άδειο και πλατύ δρόμο πήγαινε με 80-90χλμ και πάτα απότομα και σχεδόν οριακά φρένα. (ίσα ίσα να μην μπλοκάρουν οι τροχοί). Αν το αμάξι παραμένει σταθερό είσαι μια χαρα. Αν σου πετάει μούτρα έχεις περισσότερη κατανομή πίσω, ενώ αν σου πετάει ουρά σημαίνει ότι περισσότερο πιάνουν τα μπροστά φρένα. Το καλύτερο είναι μια 50-50 κατανομή που έχουν τα Ρeugeot από μαμάς... Αν Δεν είναι έτσι μπορέις να σφίξεις ή να χαλαρώσεις λίγο το χειρόφρενο. Αν δεν΄γίνει τίποτα πήγαινέ το σε μάστορα. Πάντως αυτό για τις αναρτήσεις που "σηκώνονται" στα φράνα είναι απολύτως λογικό. (Δες το θέμα στην βάση δεδομένων "Μεταφορά φορτίου") |
Touristas έγραψε: |
Η κατανομή δεν είναι 50-50 σε καμία περίπτωση.
Το ποσοστό για πίσω είναι μέχρι 30-35% σε σχέση με εμπρός κα είναι λογικό εάν το σκεφτείς. Μην ξεχνάτε ότι κατά το φρενάρισμα έχουμε μεταφορά φορτίου προς τα εμπρός με αποτέλεσμα να φορτίζονται περισσότερο οι εμπρός τροχοί και να ελαφρόνουν αρκετά οι πίσω. Άρα μια κατανομή 50-50 θα είχε σαν αποτέλεσμα την αποσταθεροποιήσει του πίσω μέρους με όποια αποτελέσματα συνεπάγεται αυτό. |
elias έγραψε: |
Για να μην ανοίγω νέο θέμα γράφω εδώ. Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι όταν φρενάρω π.χ. με 100km/h η μούρη του αυτοκινήτου χαμηλώνει και το πίσω μέρος ψηλώνει και σου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχεις πίσω φρένα. Λογικό αφού τα αμορτισέρ έχουν αρκετά χιλιόμετρα. Αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι αν τη στιγμή που φρενάρω τραβήξω το χειρόφρενο το πίσω μέρος έρχεται στο κανονικό του ύψος που σημαίνει ότι το πίσω μέρος φρενάρει πιο πολύ απ'ότι πριν χωρίς χειρόφρενο.
Είναι φυσιολογικό, φταίνε τα ταμπούρα που δεν τα άλλαξα ποτέ (123000km), φταίει κάτι άλλο? Τα εμπρός φρένα τα έχω αλλάξει με του 1.6 16v. |