PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Έλεγχος φρένων

manosm3 - Δευ 13 Φεβ 2006, 00:18:44
Θέμα δημοσίευσης: Έλεγχος φρένων
Πριν 2-3 βδομαδες πηγα το 206 για το σερβις των 60.000 χλμ. Σε ενα χαρτι που μου δωσανε λεει οτι τσεκαραν τα φρενα και συμπληρωσαν βαλβολινες. ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ!! Το κιβωτιο ειναι σα να του εβαλα quick shift με μεγαλη διαδρομη, ακουγεται πολυ οταν ο λεβιες φευγει απο μια σχεση κ παει στην αλλη. Τα φρενα σφυριζουν και νομιζεις οτι τα τακακια χαρασσουν τις πλακες... Εχω αποδειξη οτι και το χαρτι του σερβις που λεει οτι τα ηλεγξαν αυτα. Αν οι δισκοι εχουν χαραχτει απο τα τακακια, πως μπορω να καταλαβω οτι εγιναν στο διαστημα μετα το σερβις; Τι μπορω να του πω που δεν μου τα εκανε αυτα ενω εχει υπογραψει μηχανικος οτι εχει ελεγχθει σε αυτους τους τομεις;
manosm3 - Τρι 14 Φεβ 2006, 00:00:15
Θέμα δημοσίευσης:
κανενας; εεεεεεεεεεεεεε
netblaster - Τρι 14 Φεβ 2006, 14:46:33
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Μανο τα πραγματα ειναι απλα!!! Τα φρενα των 206 ανεκαθεν σφυριζαν, οποτε αυτο ειναι κατι το φυσιολογικο!!! Τωρα, οσο για το σασμαν, εχει διαφορα σε σχεση με πριν ή απλα περιμενες να δεις αλλαγη λογω αλλαγης βαλβολινης??? Με την αλλαγη βαλβολινης δεν αλλαζει η αισθηση του σασμαν (εκτος αν βαλεις διαφορετικης ρευστοτητας, αλλα και παλι οχι τραγικα)!!!
giannos - Πεμ 16 Φεβ 2006, 09:42:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ενένα μου το κάνει αυτό απ'την πρώτη μέρα που το πήρα...... Laughing Laughing
Καλά για τώρα δε το σηζηταώ.... Confused Confused
manosm3 - Πεμ 16 Φεβ 2006, 23:54:43
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Φιλε Μανο τα πραγματα ειναι απλα!!! Τα φρενα των 206 ανεκαθεν σφυριζαν, οποτε αυτο ειναι κατι το φυσιολογικο!!! Τωρα, οσο για το σασμαν, εχει διαφορα σε σχεση με πριν ή απλα περιμενες να δεις αλλαγη λογω αλλαγης βαλβολινης??? Με την αλλαγη βαλβολινης δεν αλλαζει η αισθηση του σασμαν (εκτος αν βαλεις διαφορετικης ρευστοτητας, αλλα και παλι οχι τραγικα)!!!


Μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι στο δικο μου δε σφυριζαν.
Το κιβωτιο ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ οπως ηταν πριν το παω.
netblaster - Παρ 17 Φεβ 2006, 17:41:29
Θέμα δημοσίευσης:
Για τα φρενα τι να σου πω... Στο δικο μου αρχικα δεν σφυριζαν, αλλα μετα απο 13500km τα ακουω πολυ συχνα!!!

Το σασμαν ετσι επρεπε να ειναι!!! Απο τη στιγμη που σου εβαλαν ιδιας ρευστοτητας βαλβολινη δεν τιθεται θεμα αλλαγης αισθησης!!! Wink
elias - Τετ 08 Μάρ 2006, 09:55:58
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοίγω νέο θέμα γράφω εδώ. Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι όταν φρενάρω π.χ. με 100km/h η μούρη του αυτοκινήτου χαμηλώνει και το πίσω μέρος ψηλώνει και σου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχεις πίσω φρένα. Λογικό αφού τα αμορτισέρ έχουν αρκετά χιλιόμετρα. Αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι αν τη στιγμή που φρενάρω τραβήξω το χειρόφρενο το πίσω μέρος έρχεται στο κανονικό του ύψος που σημαίνει ότι το πίσω μέρος φρενάρει πιο πολύ απ'ότι πριν χωρίς χειρόφρενο.
Είναι φυσιολογικό, φταίνε τα ταμπούρα που δεν τα άλλαξα ποτέ (123000km), φταίει κάτι άλλο? Τα εμπρός φρένα τα έχω αλλάξει με του 1.6 16v.
zafeirop - Τετ 08 Μάρ 2006, 21:24:29
Θέμα δημοσίευσης:
elias έγραψε:
Για να μην ανοίγω νέο θέμα γράφω εδώ. Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι όταν φρενάρω π.χ. με 100km/h η μούρη του αυτοκινήτου χαμηλώνει και το πίσω μέρος ψηλώνει και σου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχεις πίσω φρένα. Λογικό αφού τα αμορτισέρ έχουν αρκετά χιλιόμετρα. Αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι αν τη στιγμή που φρενάρω τραβήξω το χειρόφρενο το πίσω μέρος έρχεται στο κανονικό του ύψος που σημαίνει ότι το πίσω μέρος φρενάρει πιο πολύ απ'ότι πριν χωρίς χειρόφρενο.
Είναι φυσιολογικό, φταίνε τα ταμπούρα που δεν τα άλλαξα ποτέ (123000km), φταίει κάτι άλλο? Τα εμπρός φρένα τα έχω αλλάξει με του 1.6 16v.


Έχω την εντύπωση ότι είναι λογικό να ανασηκώνεται το πίσω μέρος περισσότερο ενώ τραβάς το χειρόφρενο. Και σε ακινησία το κάνει αυτό, σε μία μικρή ανηφόρα.

Αυτό εξηγείται από την κατανομή της πέδησης εμπρός-πίσω. Όταν πατάς φρένο (ποδόφρενο) δεν πάει πίσω 100% της δύναμης. Πάει ένα 20%. Τραβώντας το χειροφρένο όμως μεταφέρεις τη μέγιστη δυνατή δύναμη.
Road_Runner - Πεμ 09 Μάρ 2006, 01:31:10
Θέμα δημοσίευσης:
Κάνε το εξής απλό. Σε έναν άδειο και πλατύ δρόμο πήγαινε με 80-90χλμ και πάτα απότομα και σχεδόν οριακά φρένα. (ίσα ίσα να μην μπλοκάρουν οι τροχοί). Αν το αμάξι παραμένει σταθερό είσαι μια χαρα. Αν σου πετάει μούτρα έχεις περισσότερη κατανομή πίσω, ενώ αν σου πετάει ουρά σημαίνει ότι περισσότερο πιάνουν τα μπροστά φρένα. Το καλύτερο είναι μια 50-50 κατανομή που έχουν τα Ρeugeot από μαμάς... Αν Δεν είναι έτσι μπορέις να σφίξεις ή να χαλαρώσεις λίγο το χειρόφρενο. Αν δεν΄γίνει τίποτα πήγαινέ το σε μάστορα. Πάντως αυτό για τις αναρτήσεις που "σηκώνονται" στα φράνα είναι απολύτως λογικό. (Δες το θέμα στην βάση δεδομένων "Μεταφορά φορτίου")
Touristas - Πεμ 09 Μάρ 2006, 07:44:03
Θέμα δημοσίευσης:
Η κατανομή δεν είναι 50-50 σε καμία περίπτωση.
Το ποσοστό για πίσω είναι μέχρι 30-35% σε σχέση με εμπρός κα είναι λογικό εάν το σκεφτείς.
Μην ξεχνάτε ότι κατά το φρενάρισμα έχουμε μεταφορά φορτίου προς τα εμπρός με αποτέλεσμα να φορτίζονται περισσότερο οι εμπρός τροχοί και να ελαφρόνουν αρκετά οι πίσω. Άρα μια κατανομή 50-50 θα είχε σαν αποτέλεσμα την αποσταθεροποιήσει του πίσω μέρους με όποια αποτελέσματα συνεπάγεται αυτό.
elias - Πεμ 09 Μάρ 2006, 08:20:57
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Κάνε το εξής απλό. Σε έναν άδειο και πλατύ δρόμο πήγαινε με 80-90χλμ και πάτα απότομα και σχεδόν οριακά φρένα. (ίσα ίσα να μην μπλοκάρουν οι τροχοί). Αν το αμάξι παραμένει σταθερό είσαι μια χαρα. Αν σου πετάει μούτρα έχεις περισσότερη κατανομή πίσω, ενώ αν σου πετάει ουρά σημαίνει ότι περισσότερο πιάνουν τα μπροστά φρένα. Το καλύτερο είναι μια 50-50 κατανομή που έχουν τα Ρeugeot από μαμάς... Αν Δεν είναι έτσι μπορέις να σφίξεις ή να χαλαρώσεις λίγο το χειρόφρενο. Αν δεν΄γίνει τίποτα πήγαινέ το σε μάστορα. Πάντως αυτό για τις αναρτήσεις που "σηκώνονται" στα φράνα είναι απολύτως λογικό. (Δες το θέμα στην βάση δεδομένων "Μεταφορά φορτίου")

Το έχω κάνει αυτό που λες σε ευθεία με 140χλμ και μάλιστα χωρίς να πιάνω το τιμόνι (τα χέρια εννοείται 1 εκατοστό πάνω από το τιμόνι). Το αυτοκίνητο είναι απόλυτα σταθερό. Δεν χάνει καθόλου αριστερά, δεξιά, τρέμουλο κτλ, παρά μόνο γονατίζει το εμπρός μέρος και σηκώνεται το πίσω.
Το ίδιο γινόταν και παλιά όταν τα μαμά αμορτισέρ είχαν πολλά χιλιόμετρα. Απλά δεν το έδινα τόσο σημασία. Στο πρόγραμμα λοιπόν νέα αμορτισέρ!
Road_Runner - Παρ 10 Μάρ 2006, 14:13:17
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Η κατανομή δεν είναι 50-50 σε καμία περίπτωση.
Το ποσοστό για πίσω είναι μέχρι 30-35% σε σχέση με εμπρός κα είναι λογικό εάν το σκεφτείς.
Μην ξεχνάτε ότι κατά το φρενάρισμα έχουμε μεταφορά φορτίου προς τα εμπρός με αποτέλεσμα να φορτίζονται περισσότερο οι εμπρός τροχοί και να ελαφρόνουν αρκετά οι πίσω. Άρα μια κατανομή 50-50 θα είχε σαν αποτέλεσμα την αποσταθεροποιήσει του πίσω μέρους με όποια αποτελέσματα συνεπάγεται αυτό.


Σωστά. Λάθος το έθεσα. Με το 50-50 εννοούσα σωστή κατανομή. Λάθος δικό μου. Splat
Touristas - Σαβ 11 Μάρ 2006, 12:12:38
Θέμα δημοσίευσης:
Λάθη είμαστε ανθρώπους κάνουμε Very happy
Road_Runner - Σαβ 11 Μάρ 2006, 19:23:35
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και Off Topic thanks για την κόρνα. Είσαι Θεός
Touristas - Δευ 13 Μάρ 2006, 08:04:25
Θέμα δημοσίευσης:
Embarassed Embarassed Embarassed Cool Cool Cool
elias - Τρι 13 Ιούν 2006, 08:53:10
Θέμα δημοσίευσης:
elias έγραψε:
Για να μην ανοίγω νέο θέμα γράφω εδώ. Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι όταν φρενάρω π.χ. με 100km/h η μούρη του αυτοκινήτου χαμηλώνει και το πίσω μέρος ψηλώνει και σου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχεις πίσω φρένα. Λογικό αφού τα αμορτισέρ έχουν αρκετά χιλιόμετρα. Αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι αν τη στιγμή που φρενάρω τραβήξω το χειρόφρενο το πίσω μέρος έρχεται στο κανονικό του ύψος που σημαίνει ότι το πίσω μέρος φρενάρει πιο πολύ απ'ότι πριν χωρίς χειρόφρενο.
Είναι φυσιολογικό, φταίνε τα ταμπούρα που δεν τα άλλαξα ποτέ (123000km), φταίει κάτι άλλο? Τα εμπρός φρένα τα έχω αλλάξει με του 1.6 16v.

Το φαινόμενο μειώθηκε αισθητά με το που άλλαξα σιαγόνες και κυλινδράκια στα πίσω ταμπούρα. Το αυτοκίνητο πλέον φρενάρει χωρίς να γονατίζει. Δεν έγινε καμία άλλη ρύθμιση ή αλλαγή. Μου έδωσε την εντύπωση σαν να μην είχα πίσω φρένο ή αν είχα πολύ λίγο. Παρότι έκανα 130.000km και οι σιαγόνες δεν είχαν φαγωθεί ούτε στο μισό, στην παραμικρή πίεση ξεκολλούσαν από το μεταλλικό που ήταν κολλημένες. Καλό θα είναι όσοι έχουν ταμπούρα πίσω και έχουν πάνω από 100.000km να τα βάλουν στο πρόγραμμα για αλλαγή. Συνολικό κόστος περίπου 180 ευρώ (σιαγόνες, κυλινδράκια, ΦΠΑ, εργασία).
max - Παρ 18 Αύγ 2006, 18:53:46
Θέμα δημοσίευσης:
Τι συντηρηση σηκωνουν τα ταμπουρα ρε παιδια και καθε ποσα χιλιομετρα?εχω 68.000χλμ και δεν τα εχω πειραξει καθολου
max - Τρι 22 Αύγ 2006, 07:33:43
Θέμα δημοσίευσης:
Καμιά γρηγορη απαντηση?Θα παω απο βδομαδα για δισκοπλακες-τακακια και θελω να ξερω αν θα πειραξω καθολου και τα ταμπουρα
elias - Τρι 22 Αύγ 2006, 08:01:35
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρίς να είμαι ειδικός (από το δικό μου αυτοκίνητο που είδα) θα σου πω ότι απλά τα ανοίγεις, τα ελέγχεις και αν χρειάζεται τα αλλάζεις. Ο έλεγχος είναι απλός, αν πατάς πολύ φρένο και έχουν φαγωθεί οι σιαγόνες τις αλλάζεις. Αν δεν έχουν φαγωθεί τις πιέζεις με ένα κατσαβίδι στις εγκοπές που έχουν και αν ξεκολλάνε πάλι τις αλλάζεις. Αν δεν συμβαίνει κάτι από τα δύο, τις αφήνεις για αργότερα. Για αλλαγή μόνο σιαγόνες υπολόγισε κάνα 80 ευρώ σύνολο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr