PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Peugeot 106 S2 - μετατροπή 1.3 rallye από 1.1

bob - Τετ 08 Φεβ 2006, 04:08:28
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Peugeot 106 S2 - μετατροπή 1.3 rallye από 1.1
Το αυτοκινητο αγοραστηκε 1.1 zen τελος 2000 και μετα απο ενα χρονο εγινε 1.3 rallye
To μοτερ ειναι αν θυμαμαι καλα περιπου του 94-95 και ειχε αγοραστει κοντα στις 250.000δρχ.(μοτερ-εγκεφαλος πλεξουδα)
Αρχικα το ειχα με το σασμαν του 1.1 (περιπου ιδιο με του 16V) ...θεομακρο..
βεβαια δεν ειχε κανενα προβλημα αλλα δυσχρηστο πιστευω για αυτο το μοτερ μιας και χαμηλα ηταν δυσκολη η κατασταση οποτε ηθελε ολο κατεβασματα!!
Καποια στιγμη βρηκα ενα απο 1.3 rallye και εκατσε μια χαρα!! Laughing

απο αναρτηση τωρα..
το 1.1 ειναι "μερα με τη νυκτα" σε σχεση με το 1.3!!
εχω βαλει πισω αξονα απο 1.3 μπροστα μπαρα θολων και ψαλιδιων αλλα εχουν παραμεινει τα ψαλιδια του 1,1.

εχει και ac!!οι πλεξουδες μπηκαν μια χαρα (μιας και δουλευει τοσο καιρο) και γενικα εμπαινε "κουτι" το μοτερ και το σασμαν

καλα οι διαφορες με το 1.1 νομιζω δεν ειναι αξιες κουβεντας
Shocked αν σκεφτουμε οτι μιλαμε για αυξηση δυναμης περιπου 60%!!
το αυτοκινητο με ρεζερβα και 1/4 βενζινη ζυγιζει 840 κιλα!
νομιζω το κοστος αλλαγης του μοτερ ειναι στα μισα λεφτα απο 1.6 και το καλο ειναι οτι τα πραγματα του 1.1 "αντεχουν" με αυτο το μοτερ (το 1.6 δεν στεκεται με σασμαν 1.1 λογω ροπης) οποτε βαζεις ενα μοτερ και μια εξατμιση και εισαι οκ με 40 περιπου αλογα παραπανω!! Shocked
προσωπικα ξερω αλλο ενα παιδι που εκανε το ιδιο ακριβως πριν απο μενα!
καποιος αλλος που να το εχει κανει?
οντως περιεργη μετατροπη και ψαρωτικη!! Shocked
oresths - Πεμ 09 Φεβ 2006, 00:01:51
Θέμα δημοσίευσης:
εγω εκανα παρομια μετατροπη σε 205 1.1 εβαλα μοτερ απο 205 rallye 1.3
σασμαν αφησα προσωρινα το ιδιο .φαντασου οτι το μοτερ που εβαλα ειναι τετραπεταλουδο κ ανοιγει περιπου 8500rpm ,παραδειγμα η 3 εβγαζε με το 1.1 145χλμ στο κοντερ με το 1.3 175χλμ το αμαξι δυστηχως καρφωσε βαλβιδες στον τριτο κυλ. Το σασμαν διελισε 2 κ μετα που εβαλα το 1.1 παλι εσπασε το διαφορικο.απο αποδοση ηταν το κατι αλλο αφου το αμαξι δεν ειχε παρει βαρος αλλα 64ps τωρα σκεφτομαι να βαλω gti 1.6 .
αλλα παλι δεν Embarassed η λυση ειναι μια αλλα δεν ξερω Rolling eyes αν ειναι εφικτη 1.6 16ν απο 106
Lef205 - Πεμ 09 Φεβ 2006, 01:28:31
Θέμα δημοσίευσης:
oresths έγραψε:
εγω εκανα παρομια μετατροπη σε 205 1.1 εβαλα μοτερ απο 205 rallye 1.3
σασμαν αφησα προσωρινα το ιδιο .φαντασου οτι το μοτερ που εβαλα ειναι τετραπεταλουδο κ ανοιγει περιπου 8500rpm ,παραδειγμα η 3 εβγαζε με το 1.1 145χλμ στο κοντερ με το 1.3 175χλμ το αμαξι δυστηχως καρφωσε βαλβιδες στον τριτο κυλ. Το σασμαν διελισε 2 κ μετα που εβαλα το 1.1 παλι εσπασε το διαφορικο.απο αποδοση ηταν το κατι αλλο αφου το αμαξι δεν ειχε παρει βαρος αλλα 64ps τωρα σκεφτομαι να βαλω gti 1.6 .
αλλα παλι δεν Embarassed η λυση ειναι μια αλλα δεν ξερω Rolling eyes αν ειναι εφικτη 1.6 16ν απο 106


Eννοεις οτι ειχε δυο διπλα καρμπυρατερ!Η μετατροπη σε 1.6 16ν ειναι εφικτη αλλα θελει πολλα παρελκομενα.

bob,πως και δεν εβαλες το 1.6 8ν μοτερ?
bob - Πεμ 09 Φεβ 2006, 09:40:09
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:


bob,πως και δεν εβαλες το 1.6 8ν μοτερ?


Οι λογοι ηταν διαφοροι..
βασικα για να μην ανεβω σε φορ. ιππους μιας και το 1.3 ειναι στην ιδια κατηγορια με το 1.1
εχουν και την ιδια ασφαλεια και τελη Wink
επισης βρηκα γρηγορα μοτερ 1.3
ασε που μου αρεσε περισσοτερο η λειτουργια του Cool
αυτο το μοτερ δυσκολα το βαριεσαι (ασχετα που μερικες φορες μου τη δινει!!!! Evil Evil Laughing )
RASTAVIPER - Σαβ 11 Φεβ 2006, 14:03:59
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις.. Wink
bob - Σαβ 11 Φεβ 2006, 14:17:41
Θέμα δημοσίευσης:
RASTAVIPER έγραψε:
Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις.. Wink


Τι εννοεις οτι δυσκολα κρατανε στο χρονο..και για ολες τις περιστασεις?? Shocked Rolling eyes παντως εγω το εχω ηδη σχεδον 4,5 χρονια ετσι το αυτοκινητο
και μια χαρα κρατει!! Laughing
Lef205 - Σαβ 11 Φεβ 2006, 15:42:23
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις.. Wink


Τι εννοεις οτι δυσκολα κρατανε στο χρονο..και για ολες τις περιστασεις?? Shocked Rolling eyes παντως εγω το εχω ηδη σχεδον 4,5 χρονια ετσι το αυτοκινητο
και μια χαρα κρατει!! Laughing


Mα ουσιαστικα ο Γιαννης εβαλε το μοτερ απο 106 s1 rallye πανω στο δικο του χωρις καμια μετατροπη!(εκτος απο το προβλεπομενο φιλτρο εξατμιση).Δεν εκανε κατι παραπανω που θα πεις οτι επιρεαζει την αξιοπιστια του μοτερ.
bob - Σαβ 11 Φεβ 2006, 16:15:56
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
[
Mα ουσιαστικα ο Γιαννης εβαλε το μοτερ απο 106 s1 rallye πανω στο δικο του χωρις καμια μετατροπη!(εκτος απο το προβλεπομενο φιλτρο εξατμιση).Δεν εκανε κατι παραπανω που θα πεις οτι επιρεαζει την αξιοπιστια του μοτερ.


Ακριβως λευτερη!!
Ειναι σα να εχω ενα 1.3 facelift! Laughing (και με καλυτερη αεροδυναμικη)
Ghost Dog - Σαβ 11 Φεβ 2006, 16:56:49
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω με τα παιδια,γιατι να υπαρξει προβλημα? Rolling eyes
oresths - Κυρ 12 Φεβ 2006, 00:45:58
Θέμα δημοσίευσης:
εξαρτατε απο την χρηση που το κανεις γιατι το δικο μου αντεξε κανα 2 εβδομαδες Laughing Laughing
Ghost Dog - Κυρ 12 Φεβ 2006, 05:17:25
Θέμα δημοσίευσης:
oresths έγραψε:
εξαρτατε απο την χρηση που το κανεις γιατι το δικο μου αντεξε κανα 2 εβδομαδες Laughing Laughing

Δεν νομιζω οτι ενα ατμοσφαιρικο μοτερ εχει προβλημα απο τη χρηση που του κανεις... Very happy (ε,δεν ειπαμε και να το ξεκινας με κοφτες! Razz )
RASTAVIPER - Κυρ 12 Φεβ 2006, 13:50:44
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις.. Wink


Τι εννοεις οτι δυσκολα κρατανε στο χρονο..και για ολες τις περιστασεις?? Shocked Rolling eyes παντως εγω το εχω ηδη σχεδον 4,5 χρονια ετσι το αυτοκινητο
και μια χαρα κρατει!! Laughing


Καλα εγω το ειπα για πιο βαριες μετατροπες.Ακους κατι 1.1 και βαζουν μοτερ απο 1.6... Shocked Shocked Ο,τι αξονες και να βαλεις, φρενα κλπ με τι πλαισιο να παει να στριψει μετα αυτο το πραγμα η ποσο θα αντεξουν την καταπονηση τα λοιπα μηχανικα μερη??
bob - Κυρ 12 Φεβ 2006, 23:53:19
Θέμα δημοσίευσης:
RASTAVIPER έγραψε:
bob έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις.. Wink


Τι εννοεις οτι δυσκολα κρατανε στο χρονο..και για ολες τις περιστασεις?? Shocked Rolling eyes παντως εγω το εχω ηδη σχεδον 4,5 χρονια ετσι το αυτοκινητο
και μια χαρα κρατει!! Laughing


Καλα εγω το ειπα για πιο βαριες μετατροπες.Ακους κατι 1.1 και βαζουν μοτερ απο 1.6... Shocked Shocked Ο,τι αξονες και να βαλεις, φρενα κλπ με τι πλαισιο να παει να στριψει μετα αυτο το πραγμα η ποσο θα αντεξουν την καταπονηση τα λοιπα μηχανικα μερη??


Τα 106 s2 εχουν ολα το ΙΔΙΟ πλαισιο-σασι (και μαλιστα κοντα στα 170 κιλα) (αν πιστευεις οτι δεν ειναι ιδια θα θελα να ακουσω μερικες διαφορες)
οποτε θεμα πλαισιου δεν τιθεται! Wink
Ως προς τους αξονες..
ο πισω αξονας δεν "ζοριζεται" απο το πιο δυνατο μοτερ, απλα δε θα στριβει τοσο γρηγορα οσο με αξονα με αλλες ραβδους και αντιστρεπτικες!!
τα μπροστινα ψαλιδια απλα εχουν διαφορετικη φιλοσοφια (για ανεση) οποτε και παλι θα στριβεις πιο αργα.οι μπροστινες ζαμφορ επισης ειναι αλλιως αλλα αντεχουν.

συνεχεια εχουν τα ημιαξονια!
εκει οντως υπαρχει ενα θεμα μιας και των οχι rallye τα ημιαξονια ειναι πολυ πιο μικρα και συνεπως εχουν μικροτερη αντοχη στις παραπανω απαιτησεις ροπης!!(ειδικα το κοντο εχει συνηθως προβλημα, οπως και σε ολα τα 106, μιας και αυτο σχεδον παντα χαλαει πρωτο. ασε που το κοντο των 1.1 δεν μπαινει στο σασμαν των rallye)

παμε στο σασμαν...
το σαμαν του 1.1 πχ εχει το "μικρο διαφορικο" οποτε αν γινει 1.6 θα υπαρχει σιγουρα προβλημα αντοχης του.με το 1.3 δεν υπηρχε κανενα προβλημα γιατι μιλαμε για αυξηση ροπης της ταξης των περιπου 20+% αντιθετα με το 1.6 που μιλαμε εως και 70++%, αρα καμια σχεση)

βασεις μηχανης ειναι καρμπον σε ολα τα 106 που συζηταμε (το 1.6 εχει ελαχιστη διαφορα νομιζω σε αυτη του εγκεφαλου αλλα μπαινει κανονικα)

πλεξουδες μπαινουν κανονικα (εγω εχω κρατησει και το ac του 1.1)

Αν βαλεις το 1.3 τοτε δεν χρειαζεται τιποτα αλλο παρα το μοτερ για να δουλεψει!!!
ΚΑΛΟ θα ηταν να αλλαχθουν τα φρενα μιας και των 1.1 και 1,4 ειναι απλοι δισκοι και η εξατμιση με μια μεγαλυτερη!Κατα τα αλλα ολα τα υπολοιπα ειναι ακομα πιο προαιρετικα.

Αν βαλεις τωρα 1.6 16V (γιατι το 8V δεν εχει και καμια ουσιωδη διαφορα απο το 1.3)
εκει ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ θα ηταν να αλλαχθει η εξατμιση με μεγαλυτερη
επισης ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ θα ηταν να αλλαχθει το σασμαν με ενα απο rallye και μαζι με αυτο και το κοντο ημιαξονιο μιας και το μακρυ μπαινει κανονικα
επισης ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ θα ηταν να αλλαχθουν τα φρενα με αεριζομενα (τα πισω ειναι καθαρα θεμα οδηγου, προσωπικα πιστευω πως αν ειναι να οδηγας ετσι ωστε να μη φρεναρεις δε θα σε σωσουν οι δισκοι πισω)
απο θεμα αναρτησεις οτι νομιζει κανει ο οδηγος


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ

και τα δυο μοτερ τα φορας οπως ειναι και δουλευουν μια χαρα (απλα με του 1.6 οχι για πολυ καιρο το σασμμαν)
τα υπολοιπα ειναι καθαρα θεμα της κρισης του καθενος να τα αλλαξει ή οχι!!(προσωπικη μου αποψη)
oresths - Δευ 13 Φεβ 2006, 00:40:16
Θέμα δημοσίευσης:
εγω σκοπευω στο αμεσο μελον να κανω την μετατροπη απο 1.1 σε 1.6 16ν μαζι με σασμαν.φρενα μπροστα εχω αναρτιση εχω η εξατμιση ειναι φ50 μαμα αν χρειαστει θα την αλαξω οπως κ τον πισω αξονα.τωρα δεν νομιζω το αυτοκινητο να εχει καποιο προβλημα αλλα κ να εχει υπαρχουν μπαρες μαρες κουκουναρες για να σωσουν την κατασταση Laughing
bob - Δευ 13 Φεβ 2006, 00:46:52
Θέμα δημοσίευσης:
oresths έγραψε:
εγω σκοπευω στο αμεσο μελον να κανω την μετατροπη απο 1.1 σε 1.6 16ν μαζι με σασμαν.φρενα μπροστα εχω αναρτιση εχω η εξατμιση ειναι φ50 μαμα αν χρειαστει θα την αλαξω οπως κ τον πισω αξονα.τωρα δεν νομιζω το αυτοκινητο να εχει καποιο προβλημα αλλα κ να εχει υπαρχουν μπαρες μαρες κουκουναρες για να σωσουν την κατασταση Laughing


Aν εκανες και σημειακα ραψιματα θα ησουν τελεια! Cool
paolo - Παρ 11 Μάρ 2011, 20:24:58
Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπη 106 1.1 σε 1.3 rallye
kalhspera, exw ena 106 97' kai thelw na valw 1.3 apo rallye ths idias peripou epoxhs. to diko m einai monofuso. ektos apo egefalo kai pleksouda, tha xreiastei kati allo?
Pughell - Παρ 11 Μάρ 2011, 20:38:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,θα χρειαστει αρκετα πραγματα ακομα για να γινει σωστο.
Διαβασε μια ολα αυτα
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11209&start=0
για να παρεις μια ιδεα και μετα,οπου εχεις απορια,το συζηταμε...
paolo - Παρ 11 Μάρ 2011, 21:35:06
Θέμα δημοσίευσης:
to epsaksa, den exei kati gia to thema mou, mono gia megaluterous kinhthres
Pughell - Παρ 11 Μάρ 2011, 21:47:14
Θέμα δημοσίευσης:
Συγκεκριμενα για μετατροπη μην περιμενεις να βρεις την συνδεσμολογια και αναλογα πραγματα.
Απλα υπολογισε οτι χρειαζεσαι σασμαν,ημιαξονια,βασεις μοτερ και αλλα πραγματα,ψιλα ή οχι.
Επισης αν θες να το κανεις αρτιο και απο αναρτηση,χρειαζεσαι μαζι και τις μπουκαλες(γονατα) με αντιστρεπτικη,κλπ,κλπ.
GEMI - Παρ 11 Μάρ 2011, 22:06:23
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλειο επειδή έκανα το ίδιο σχεδόν, νομίζω ότι μπορεί να κρατήσει το δικό του σασμάν με τα ημιαξόνια κ άκρα του κ να βάλει μόνο τον κινητήρα με την πλεξούδα κ εγγέφαλο. Απλά πρέπει να βρει καλό ηλεκτρολόγο για να ενώσει την πλεξούδα του με το σασί του.
Nik_psa - Παρ 11 Μάρ 2011, 22:06:35
Θέμα δημοσίευσης:
Από που θες να το πιάσουμε?Με μηχανή πλεξούδα εγκέφαλο και αντλία βενζίνης παίρνει μπροστά...αλλά το 1997 δεν έβγαινε 13άρι,ζητάς ένα μοτέρ που πρέπει να το βρεις να είναι καλό και μετά βάλε αναλώσιμα εργατικά ηλεκτρολογικά κλπ.Κανονικά θες μεγαλύτερο ψυγείο(αν δεν έχεις a/c) και άλλο κολλάρο άλλο σασμάν(αν δεν το βάλεις μη περιμένεις και μεγάλη διαφορά) άλλα φρένα ψαλίδια αντιστρεπτικές ημιαξόνια άκρα ζάντες κάτι ενισχύσεις στο σασί στη βάση μηχανής και στα πιάτα των ψαλιδιών για να μην πιάσω το σαλόνι καντράν και κάποια που ίσως ξεχνάω.Για να κάνεις μετατροπή θες τροπέτο ή ολόκληρο αμάξι αλλά για 13άρι αξίζει?
Nik_psa - Παρ 11 Μάρ 2011, 22:08:34
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="GEMI"]Στέλειο επειδή έκανα το ίδιο σχεδόν, νομίζω ότι μπορεί να κρατήσει το δικό του σασμάν με τα ημιαξόνια κ άκρα του κ να βάλει μόνο τον κινητήρα με την πλεξούδα κ εγγέφαλο. Απλά πρέπει να βρει καλό ηλεκτρολόγο για να ενώσει την πλεξούδα του με το σασί του.[/quote]
Εσύ δεν έκανες μετατροπή...μόνο το μοτέρ έβαλες
GEMI - Παρ 11 Μάρ 2011, 22:12:15
Θέμα δημοσίευσης:
Α τότε δεν αξίζει να το πειράξει. Θέλει όπως είπες ολόκληρο τροπέτο !!
Stevon - Παρ 11 Μάρ 2011, 22:12:26
Θέμα δημοσίευσης:
Το τόπικ : [Μετατροπη 106 1.1 σε 1.3 rallye
] έχει ενωθεί με το εξής :

106 - Peugeot 106 S2 - μετατροπή 1.3 rallye από 1.1

Stevon
Εκ της Mod Team

Pughell - Παρ 11 Μάρ 2011, 22:13:14
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη αυτο ακριβως που ειπε ο Νικος...
Με το να βαλεις ενα μοτερ μονον,εχεις κανει μια τρυπα στο νερο.

Το 1300αρι μοτερ για να δουλεψει σωστα,θελει και το αναλογο σασμαν μιας και χωρις αυτο παει χειροτερα απο 1400αρι 106 με τα 75 αλογα.
Ειναι μοτερ που δεν εχει καθολου ροπη και δουλευει καλα μονο στο φασμα 5500-7500.
Αυτο σημαινει οτι θελει και κοντο βημα διαφορικου αλλα και την κλειστη κλιμακωση σασμαν που εχουν τα 1300αρια.
Το 1100 του παιδιου οπως και το ΑΧ σου δεν εχουν ουτε την κλιμακωση αλλα ουτε και το κοντο Κ/Π που χρειαζεται.
Ασε που αν αρχισεις να το ζοριζεις κιολας με ξεκινηματα ή "εμπνευσμενο" στριψιμο,το σασμαν θα διαλυσει μιας και τα πλανητικα του ειναι πλαστικα και τα ημιαξονια μη αντοχης. Confused
GEMI - Παρ 11 Μάρ 2011, 23:17:21
Θέμα δημοσίευσης:
Πρέπει να δεις το ΑΧ, νομίζω ότι έφερα τη ροπή στα μέτρα του μακρυού σασμάν του. Φυσικά δε δίνει την αίσθηση που έχει ένα κοντό, αλλά ανοίγει καλά πιάνοντΑς σταδιακά τη ροπή από τις 3.000 στροφές.
Είχα το Κα σπορτ το οποίο είχε πολύ κοντή κλιμάκωση κ εκτός από κάτι ακαριαίες εκκινήσεις, ήταν κουραστικό στη χαλαρή οδήγηση, στα ταξίδια, κ έκαιγε υπεβολικά. Άσε που η 5η τερμάτιζε στα 180.
Στο ΑΧ κράτησα το σασμάν του γιατί δουλευει εξαιρετικά καλά, κουμπώνει με ευκολία όλες τις ταχύτητες. Κάποια στιγμή θα βάλω ένα 16/63 έτσι για να αρπάζει καλύτερα..
Για στήσιμο, προσωπικά πήρα το σασί του συγκεκριμένου γιατί ήταν απερπάτητο κ σε τέλεια κατάσταση με σκοπό να το μετατρέψω σιγά σιγά κάνοντας έτσι κ το χόμπυ μου. Αν το παιδί θέλει να τελιώσει μονομιάς όλη τη μετατροπή θα του στοιχίσει πολύ κ θα ταλαιπωρηθεί πολύ που δεν αξίζει σχεδόν να το κάνει, παρά να το πάρει έτοιμο. Αυτά θέλουν χρόνο κ μεράκι.
GEMI - Παρ 11 Μάρ 2011, 23:22:24
Θέμα δημοσίευσης:
bob έγραψε:
......................................
νομιζω το κοστος αλλαγης του μοτερ ειναι στα μισα λεφτα απο 1.6 και το καλο ειναι οτι τα πραγματα του 1.1 "αντεχουν" με αυτο το μοτερ (το 1.6 δεν στεκεται με σασμαν 1.1 λογω ροπης) οποτε βαζεις ενα μοτερ και μια εξατμιση και εισαι οκ με 40 περιπου αλογα παραπανω!! .............
οντως περιεργη μετατροπη και ψαρωτικη!! Shocked


bob έγραψε:
.............

Οι λογοι ηταν διαφοροι..
βασικα για να μην ανεβω σε φορ. ιππους μιας και το 1.3 ειναι στην ιδια κατηγορια με το 1.1
εχουν και την ιδια ασφαλεια και τελη Wink
επισης βρηκα γρηγορα μοτερ 1.3
ασε που μου αρεσε περισσοτερο η λειτουργια του Cool
αυτο το μοτερ δυσκολα το βαριεσαι (ασχετα που μερικες φορες μου τη δινει!!!! Evil Evil Laughing )


Νομίζω ότι εδώ το παιδι τα λέει όλα. Αν προσθέσεις κ την όρεξη για σκαλίσματα κ πειράματα τότε είναι σε καλό δρόμο..
Pughell - Παρ 11 Μάρ 2011, 23:33:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Γιαννης(αυτος που γραφει σαν bob) ειχε και το σασμαν του 1300 με τα ημιαξονια και ολα τα παρελκομενα. Wink

Περι ΑΧ και κλιμακωσης σασμαν,επειδη οδηγησα το δικο μου 1300αρι με πολλους συνδυασμους,οτιδηποτε λιγοτερο απο το μαμα σασμαν του ηταν αηδια...
Βεβαια αν δεν εχει οδηγησει καποιος κανονικο 1300αρι,μπορει και να του φανει ΟΚ,παντως και αλλοι δυο-τρεις φιλοι μου εκ των οποιων οι δυο δοκιμασαν 14/60 στα δικα τους,και οι δυο ειπαν οτι οντως γινεται χαλι μαυρο με το μακρυ Κ/Π.

Ετσι και αλλιως το 1300αρι 106 δεν βγηκε για ταξιδια αλλα για αγωνιστικη χρηση,παραυτα αν εισαι εξοικειωμενος να ταξιδευεις με 5000 στροφες,τοτε δεν υπαρχει και προβλημα μιας και σε εκεινες τις στροφες καιει πολυ λιγοτερο απο οτι καιει οταν ταξιδευεις με 3500 μιας και στο φασμα 4500-5500 το 1300αρι ειναι πολυ κοντα στην μεγιστη ροπη του οπου το εργο που παραγει ειναι αναλογικα το ιδανικο με το καυσιμο που καταναλωνει. Wink
GEMI - Παρ 11 Μάρ 2011, 23:38:57
Θέμα δημοσίευσης:
5.000 στροφές με 5η είναι 150 km/h. Με 4η κ 7.800 έχεις τελική 196 km/h. Με 5η κ 6.500 έχεις περίπου 200.
Είναι μάλλον μακρύ έτσι ? Μη με μπριζώνεις παλι Στέλιοοοο Rolling eyes
Pughell - Σαβ 12 Μάρ 2011, 00:03:32
Θέμα δημοσίευσης:
Για να σου δωσω να καταλαβεις,το 1300αρι με 5η στις 1000 στροφες(και λαστιχα 175/60/14) βγαζει 26,7χλμ σε καθε 1000 στροφες. Laughing Laughing Laughing
Αν κανεις δηλαδη τον πολλαπλασιασμο,τα 150 θα τα εχεις με 5700 περιπου και τα 200....απλα δεν θα τα πιανεις.
Ετσι και αλλιως ομως αποκλειεται να ανεβαζει 200 το ΑΧ σου με το σασμαν που εχεις. Confused
z@ck! - Σαβ 12 Μάρ 2011, 10:36:08
Θέμα δημοσίευσης:
περι ηλεκτρολογικων δεν χρειαζεσαι ηλεκτρολογο....
Χρειαζεσαι μια πλεξουδα απο 16αρι 8ν S2 και το μονο που θα κανεις ειναι να επιμηκυνεις τα καλωδια της ηλεκτροβαλβιδας του ρελαντι... Wink
Περι σασμαν .... γουστα εινα....
Παντως εγω δεν θα τα εκανα στην θεση σου.
Τα ανταλλακτικα για το 13αρι ειναι παρα πολυ δυσευρετα σχετικα με οτι αλλο + η καταναλωση θα παει στον θεο, να το ξερεις.
Pughell - Σαβ 12 Μάρ 2011, 11:25:07
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο φοραει ηλεκτρικα Bosch αν δεν κανω λαθος Ζαχο... Sad
GEMI - Σαβ 12 Μάρ 2011, 11:39:16
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Για να σου δωσω να καταλαβεις,το 1300αρι με 5η στις 1000 στροφες(και λαστιχα 175/60/14) βγαζει 26,7χλμ σε καθε 1000 στροφες. Laughing Laughing Laughing
Αν κανεις δηλαδη τον πολλαπλασιασμο,τα 150 θα τα εχεις με 5700 περιπου και τα 200....απλα δεν θα τα πιανεις.
Ετσι και αλλιως ομως αποκλειεται να ανεβαζει 200 το ΑΧ σου με το σασμαν που εχεις. Confused


Ανεβάζει ρε Στέλιο, το σασμάν είπες έχει πλαστικά μέσα ?? Φοράει κορωπηνίο 3,54. Το rallye τι κορωπηνίο εχει ?? Αν έχει το 13/59 είναι 4,53 δηλ. 22,3 % πιο κοντό από το δικό μου. Άρα με 5η στα 150 θα έχω +1115 στροφές, δηλ 5000+1115= 6115. Αν βάλω 16/63 (πιστεύω το ιδανικό για το ΑΧ) θα έχω με 5.500 στα 150 χιλ/ω κοντά στο σασμάν του rallye.

Επίσης ένα εξελάκι που βοηθάει στον υπολογισμό σχέσεων, κορωπηνίων, λάστιχα κλπ. σε συνάρτηση με την ταχύτητα στο δρόμο..

https://www.rapidshare.com/files/452152961/SASMAN2.xlsx
Pughell - Σαβ 12 Μάρ 2011, 11:42:08
Θέμα δημοσίευσης:
Τα "γρηγορα" ΑΧ ποτε δεν φορεσαν πιο κοντο απο το 3,94.
Το πιο κοντο που φορεθηκε ποτε νομιζω οτι ηταν στα 1100 αλλα δεν νομιζω οτι ηταν το 14/60 των 106/Saxo.
Το δικο σου Κ/Π να ειναι 3,54 παντως,απιθανο,μιας και τετοιο Κ/Π φορεσαν μονον τα diesel.

Αναλογα με τον τροχο που φορας,ακομα και με 186/60/13 να εισαι που φορουσαν τα GTi Le Mans(με το μοτερ του 106 XSi),παλι για να πηγαινει σαν 1300αρι απο μεταδοση,θελει το 13/59.
GEMI - Σαβ 12 Μάρ 2011, 11:46:16
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον έχεις δίκιο, μου άνμοιξες τα μάτια. Πρέπει να φοράω τελική σχέση μετάδοσης στο 3,93 γιατί έτσι έχω τα 196 με 4η στις 7.800 στρφοές σύμφωνα με τον πίνακα στο excel.
Άρα είμαι κανονικά έτσι ?
Εκτιμώ με ένα 14/60 θα είμαι πιο κανονικά !! Embarassed
Pughell - Σαβ 12 Μάρ 2011, 11:58:19
Θέμα δημοσίευσης:
Τι ζαντολαστιχα φορας ρε; Question
GEMI - Σαβ 12 Μάρ 2011, 12:11:09
Θέμα δημοσίευσης:
165-65-13!!!!!!!
Pughell - Σαβ 12 Μάρ 2011, 12:38:41
Θέμα δημοσίευσης:
Με την 0,854 5η,Κ/Π 3,94 και τροχο 165/65/13 εχεις στις 7800 216,5 χλμ.
Αν ειχες 14/60,με ιδια ολα τα υπολοιπα,θα ειχες 198 χλμ.
Με παλι ιδια και 13/59 θα ειχες σχεδον 187 χλμ.

Το 1300αρι Rallye στις 7800 εχει 206 χλμ οποτε αυτο που σε βγαζει πιο κοντα στο εργοστασιακο 1300αρι ειναι το 14/60...

Γνωμη μου παντως,οι 14αρες με 185/55 λαστιχο ειναι οτι καλυτερο σε στριψιμο και αισθηση οποτε καλυτερα να δρομολογησεις ενα 13/59 εξαρχης... Confused
GEMI - Σαβ 12 Μάρ 2011, 13:42:39
Θέμα δημοσίευσης:
Με το 14/60 έρχομαι λίγο πιο μακρύς από το μαμά ραλύ ? Με τα δικά μου λάστιχα εννοείται ..
z@ck! - Σαβ 12 Μάρ 2011, 15:52:59
Θέμα δημοσίευσης:
αν εννοεις το 1100 οτι ειχε ηλεκτρικα bosch , δεν μας ενδιαφερει... το pin-out της φισας του μηχανοστασιου ειναι ιδιο, δεν αλλαζει. Ολο το κολπο με τα ηλεκτρικα ειναι στην πλεξουδα της μηχανης...
Αυτα που θα χρειαστει ειναι : 13αρι μοτερ, 13αρι εγκεφαλο και πλεξουδα 1600 8ν.
Ετσι ειναι ολα PLUG&PLAY.. το μονο που θα χρειαστει ειναι να επεκτεινει κατα 20-25 ποντους (το πολυ) τα 4 καλωδιακια της αεροβαλβιδας του ρελαντι γιατι στο 1600 ειναι κατω απο απο την εισαγωγη, ενω στο 13αρι ειναι πανω στην πεταλουδα...
δεν τον συμφερει να χρησιμοποιησει το τα ηλεκτρικα του, γιατι θα παει πιο πολλα ο ηλεκτρολογος και το προγραμμα.... (αλλα πολυ πιο πολλα).
αμα βαλει αυτη την λυση ειναι πολυ πιο ευκολο (κυριoλεκτικα plug&play) και πιο φτηνα.... Wink
το μονο που χρειαζεται ειναι βαλει τον μπλε αισθητηρα θερμοκρασιας νερου απο το 1100 για να δειχνει σωστα το κοντερ...
Pughell - Σαβ 12 Μάρ 2011, 17:15:27
Θέμα δημοσίευσης:
Κατσε ρε γιατι με μπερδεψες...
Η καλωδιωση του ειναι Bosch,και της μηχανης αλλα και του αμαξωματος.
Η φισα του αμαξωματος θα κουμπωσει χωρις να χρειαστει τιποτα με την πλεξουδα του Marelli(8P);
Γιατι εγω που το ειδα με το XSi μου,δεν εχει καμια σχεση... Confused

GEMI έγραψε:
Με το 14/60 έρχομαι λίγο πιο μακρύς από το μαμά ραλύ ? Με τα δικά μου λάστιχα εννοείται ..

Οχι,με το 14/60 θα ειναι ελαχιστα πιο κοντο απο το μαμα ραλλυ με τα ζαντολαστιχα που εχεις τωρα βεβαια...
z@ck! - Σαβ 12 Μάρ 2011, 21:33:37
Θέμα δημοσίευσης:
η καλωδιωση του αμαξωματος ειναι ιδια.....δεν εχει bosch η marelli η siemens...
το ιδιο σημα δινει το οταν το κλειδι γυριζει, το ιδιο σημα δινει στην τρομπα κ.τ.λ.
τα σηματα - γεφυρες που πενανε απο τις φυσες μεταξυ πλεξουδας του μηχανοστασιου ειναι : ρευμα τρομπας βενζινης, ενδικτικα θερμοκρασιας νερου-λαδιου- πιεσης λαδιου-abs, ρευμα γενικου ρελε μηχανης, γεφυρες για τις ασφαλειας λ-ρελε μηχανης-κτλ, για την φυσα του διαγνωστικου, σημα για immo Κ.Τ.Λ.....

δεν εχει να κανει με εταιριες, τα ιδια σηματα περνουν ολοι οι εγκεφαλοι και αυτα αξιοποιουν και λειτουργουν .... Wink

στο XSi σου η πλεξουδα του μηχανοστασιου ειναι εντελως διαφορετικη γιατι χρησιμοποιει ενα περιπλοκο συστημα και για αυτο και δεν ενδεικνυται για πειραγματα η σαν βαση για αγραφο κ.τ.λ.
Μπλεκεις πολυ (αν και το ξερεις καλα και εσυ και ο Πετρος) ....
Βεβαια οταν δουλευουν σωστα (οχι οτι εχουν προβλημα) αποδιδουν καλυτερα απο τα marelli ....

τελικη αναλυση .... θα δουλεψει κομπλε! Wink
GEMI - Σαβ 12 Μάρ 2011, 22:32:17
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
η καλωδιωση του αμαξωματος ειναι ιδια.....δεν εχει bosch η marelli η siemens...
το ιδιο σημα δινει το οταν το κλειδι γυριζει, το ιδιο σημα δινει στην τρομπα κ.τ.λ.
τα σηματα - γεφυρες που πενανε απο τις φυσες μεταξυ πλεξουδας του μηχανοστασιου ειναι : ρευμα τρομπας βενζινης, ενδικτικα θερμοκρασιας νερου-λαδιου- πιεσης λαδιου-abs, ρευμα γενικου ρελε μηχανης, γεφυρες για τις ασφαλειας λ-ρελε μηχανης-κτλ, για την φυσα του διαγνωστικου, σημα για immo Κ.Τ.Λ.....

δεν εχει να κανει με εταιριες, τα ιδια σηματα περνουν ολοι οι εγκεφαλοι και αυτα αξιοποιουν και λειτουργουν .... Wink

στο XSi σου η πλεξουδα του μηχανοστασιου ειναι εντελως διαφορετικη γιατι χρησιμοποιει ενα περιπλοκο συστημα και για αυτο και δεν ενδεικνυται για πειραγματα η σαν βαση για αγραφο κ.τ.λ.
Μπλεκεις πολυ (αν και το ξερεις καλα και εσυ και ο Πετρος) ....
Βεβαια οταν δουλευουν σωστα (οχι οτι εχουν προβλημα) αποδιδουν καλυτερα απο τα marelli ....

τελικη αναλυση .... θα δουλεψει κομπλε! Wink


Πολύ σωστός !! Αυτό που είπε κ ο ηλεκτρολόγος που πάντρεψε τις πλεξούδες στο ΑΧ. Πριν από αυτόν όλοι οι μηχανικοί που ρώτησα νόμιζαν ότι το σασί έχει μία φύσα ας πούμε lol, που εκεί τεσπα θα "κουμπώσει" η καλωδίωση που τις ονομάζουν "πλεξούδες".. Όλα τα λέγανε με κάτι στόμφες κ ύφος πηρυνικών της ΝΑΣΑ. Ένα απλό ηλεκτρολογικό σχέδιο είναι.. κ λέω ηλεκτρολογικό γιατί ο ηλεκτρολόγος δε θα προγραμματίσει κανένα κύκλωμα, απλά καλώδια θα συνδέσει μεταξύ τους.
Τα δύσκολα απ' ότι μου είπε θα ήταν αν είχα τίποτε ελέγχους μέσω του εγγεφάλου, μερών της καμπίνας, των φρένων, κανενός συστήματος διεύθυνσης, έξυπνης τετρακίνησης κλπ κάτι που συμβαίνει μόνο στα τελευταίας τεχνολογίας αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν εξιδεικευμένες τεχνολογίες η κάθε εταιρία τις δικές της. πχ η ford κάτι inteli protect system, η bmw κάτι esp, crs κλπ.. που κ πάλι με έναν άγραφο λύνονται όλα..
z@ck! - Κυρ 13 Μάρ 2011, 00:36:30
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη μου ετσι ειναι αλλα δυστυχως δεν ειναι τοσο απλο με τα πιο συχρονα αμαξια... Sad
ακομα και με αγραφο , πιστεψε με , δεν θα ελυνες το προβλημα..
Ενας λογος ειναι οτι δεν εχουμε προγραμματιστες με την αναλογη τεχνογνωσια στην ελλαδα.. Confused
GEMI - Κυρ 13 Μάρ 2011, 01:08:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε συ σε σύγρονα αμάξια είναι χαζό να εμπλακεί κανείς σε μετατροπές !!
Παίρνεις κάτι απλό κ με χαμηλό μπάτζετ κάνεις αυτά που μπορείς.
z@ck! - Κυρ 13 Μάρ 2011, 01:39:41
Θέμα δημοσίευσης:
τεσπα
ξεφυγαμε και γενικολογουμε
το συγκεκριμενο πραγμα ειναι απολυτως doable. Wink

Αν θελει καποιος MOD να σβησει τα ασχετα μας ποστ ωστε να ειμαστε στο θεμα μας

------------------------------------
Ναι-ναι
Αυτη τη δουλεια θα κανουμε συνεχεια.
Θα γραφετε οτι σας ερθει και μετα θα τρεχουν οι MOD να διαβαζουν επιγραμματικα καθε ποστ και να ξεχωριζουν τα ανουσια απο τα ουσιαστικα... Dizzy2

Εκ της MOD Team

Shanks - Πεμ 05 Μάϊ 2016, 11:34:32
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας παιδιά, συγνώμη που στέλνω σε αυτό το ξεχασμένο τοπικ απλος θέλω να βάλω 1.3 στο 1.1 και θα ήθελα να ακούσω γνώμες και κάποιος να μου πει τη ακριβός θα χρείαστω να αλλάξω, ευχάριστο
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr