oresths έγραψε: |
εγω εκανα παρομια μετατροπη σε 205 1.1 εβαλα μοτερ απο 205 rallye 1.3
σασμαν αφησα προσωρινα το ιδιο .φαντασου οτι το μοτερ που εβαλα ειναι τετραπεταλουδο κ ανοιγει περιπου 8500rpm ,παραδειγμα η 3 εβγαζε με το 1.1 145χλμ στο κοντερ με το 1.3 175χλμ το αμαξι δυστηχως καρφωσε βαλβιδες στον τριτο κυλ. Το σασμαν διελισε 2 κ μετα που εβαλα το 1.1 παλι εσπασε το διαφορικο.απο αποδοση ηταν το κατι αλλο αφου το αμαξι δεν ειχε παρει βαρος αλλα 64ps τωρα σκεφτομαι να βαλω gti 1.6 . αλλα παλι δεν ![]() ![]() |
Lef205 έγραψε: |
bob,πως και δεν εβαλες το 1.6 8ν μοτερ? |
RASTAVIPER έγραψε: |
Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις.. ![]() |
bob έγραψε: | ||
Τι εννοεις οτι δυσκολα κρατανε στο χρονο..και για ολες τις περιστασεις?? ![]() ![]() και μια χαρα κρατει!! ![]() |
Lef205 έγραψε: |
[
Mα ουσιαστικα ο Γιαννης εβαλε το μοτερ απο 106 s1 rallye πανω στο δικο του χωρις καμια μετατροπη!(εκτος απο το προβλεπομενο φιλτρο εξατμιση).Δεν εκανε κατι παραπανω που θα πεις οτι επιρεαζει την αξιοπιστια του μοτερ. |
oresths έγραψε: |
εξαρτατε απο την χρηση που το κανεις γιατι το δικο μου αντεξε κανα 2 εβδομαδες ![]() ![]() |
bob έγραψε: | ||
Τι εννοεις οτι δυσκολα κρατανε στο χρονο..και για ολες τις περιστασεις?? ![]() ![]() και μια χαρα κρατει!! ![]() |
RASTAVIPER έγραψε: | ||||
Καλα εγω το ειπα για πιο βαριες μετατροπες.Ακους κατι 1.1 και βαζουν μοτερ απο 1.6... ![]() ![]() |
oresths έγραψε: |
εγω σκοπευω στο αμεσο μελον να κανω την μετατροπη απο 1.1 σε 1.6 16ν μαζι με σασμαν.φρενα μπροστα εχω αναρτιση εχω η εξατμιση ειναι φ50 μαμα αν χρειαστει θα την αλαξω οπως κ τον πισω αξονα.τωρα δεν νομιζω το αυτοκινητο να εχει καποιο προβλημα αλλα κ να εχει υπαρχουν μπαρες μαρες κουκουναρες για να σωσουν την κατασταση ![]() |
bob έγραψε: |
......................................
νομιζω το κοστος αλλαγης του μοτερ ειναι στα μισα λεφτα απο 1.6 και το καλο ειναι οτι τα πραγματα του 1.1 "αντεχουν" με αυτο το μοτερ (το 1.6 δεν στεκεται με σασμαν 1.1 λογω ροπης) οποτε βαζεις ενα μοτερ και μια εξατμιση και εισαι οκ με 40 περιπου αλογα παραπανω!! ............. οντως περιεργη μετατροπη και ψαρωτικη!! ![]() |
bob έγραψε: |
.............
Οι λογοι ηταν διαφοροι.. βασικα για να μην ανεβω σε φορ. ιππους μιας και το 1.3 ειναι στην ιδια κατηγορια με το 1.1 εχουν και την ιδια ασφαλεια και τελη ![]() επισης βρηκα γρηγορα μοτερ 1.3 ασε που μου αρεσε περισσοτερο η λειτουργια του ![]() αυτο το μοτερ δυσκολα το βαριεσαι (ασχετα που μερικες φορες μου τη δινει!!!! ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Για να σου δωσω να καταλαβεις,το 1300αρι με 5η στις 1000 στροφες(και λαστιχα 175/60/14) βγαζει 26,7χλμ σε καθε 1000 στροφες. ![]() ![]() ![]() Αν κανεις δηλαδη τον πολλαπλασιασμο,τα 150 θα τα εχεις με 5700 περιπου και τα 200....απλα δεν θα τα πιανεις. Ετσι και αλλιως ομως αποκλειεται να ανεβαζει 200 το ΑΧ σου με το σασμαν που εχεις. ![]() |
GEMI έγραψε: |
Με το 14/60 έρχομαι λίγο πιο μακρύς από το μαμά ραλύ ? Με τα δικά μου λάστιχα εννοείται .. |
z@ck! έγραψε: |
η καλωδιωση του αμαξωματος ειναι ιδια.....δεν εχει bosch η marelli η siemens...
το ιδιο σημα δινει το οταν το κλειδι γυριζει, το ιδιο σημα δινει στην τρομπα κ.τ.λ. τα σηματα - γεφυρες που πενανε απο τις φυσες μεταξυ πλεξουδας του μηχανοστασιου ειναι : ρευμα τρομπας βενζινης, ενδικτικα θερμοκρασιας νερου-λαδιου- πιεσης λαδιου-abs, ρευμα γενικου ρελε μηχανης, γεφυρες για τις ασφαλειας λ-ρελε μηχανης-κτλ, για την φυσα του διαγνωστικου, σημα για immo Κ.Τ.Λ..... δεν εχει να κανει με εταιριες, τα ιδια σηματα περνουν ολοι οι εγκεφαλοι και αυτα αξιοποιουν και λειτουργουν .... ![]() στο XSi σου η πλεξουδα του μηχανοστασιου ειναι εντελως διαφορετικη γιατι χρησιμοποιει ενα περιπλοκο συστημα και για αυτο και δεν ενδεικνυται για πειραγματα η σαν βαση για αγραφο κ.τ.λ. Μπλεκεις πολυ (αν και το ξερεις καλα και εσυ και ο Πετρος) .... Βεβαια οταν δουλευουν σωστα (οχι οτι εχουν προβλημα) αποδιδουν καλυτερα απο τα marelli .... τελικη αναλυση .... θα δουλεψει κομπλε! ![]() |