PSClub - Hellas
Νέα - Η PSA παρουσιάζει την Τεχνολογία Υβριδίου Diesel
Sidobre - Τρι 07 Φεβ 2006, 16:42:04
Θέμα δημοσίευσης: Η PSA παρουσιάζει την Τεχνολογία Υβριδίου Diesel
Η PSA Peugeot Citroën παρουσιάζει δύο αυτοκίνητα επίδειξης που διαθέτουν υβριδική μονάδα παραγωγής ισχύος, diesel και ηλεκτροκινητήρα: τα υβριδικά HDi Peugeot 307 και Citroen C4.
Οι επιδόσεις αυτών των αυτοκινήτων αποτελούν μία μεγάλη καινοτομία στην έρευνα για περαιτέρω βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και της μείωσης εκπομπών CΟ2. Παρέχουν επίσης αυξημένη άνεση οδήγησης σε όλες τις συνθήκες, ιδιαίτερα στην κυκλοφορία σε αστικά κέντρα.
Ο μέσος όρος κατανάλωσης diesel για αυτά τα δύο αυτοκίνητα είναι 3.4 lt ανά 100 km, με εκπομπές 90 gr CΟ2 ανά χιλιόμετρο, ρεκόρ για την κατηγορία των μεσαίων αυτοκινήτων, την πιο δημοφιλή κατηγορία στην Ευρώπη.
Το κέρδος είναι κατά 25% μεγαλύτερο από ενός παρόμοιου αυτοκινήτου που διαθέτει υβριδικό κινητήρα βενζίνης, και αναλογεί σε μείωση κατά 1 lt ανά 100 km σε συνδυασμένο αστικό και υπεραστικό κύκλο οδήγησης.
Η Υβριδική τεχνολογία HDi της PSA Peugeot Citroen περιλαμβάνει έναν κινητήρα diesel 1.6 lt HDi, με σύστημα φίλτρου σωματιδίων (FAP) με το σύστημα τελευταίας τεχνολογίας Stop & Start, έναν ηλεκτρικό κινητήρα, inverter, μπαταρίες υψηλής τάσης και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου. Τα αυτοκίνητα εξοπλίζονται επίσης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Το σύστημα Stop & Start επιτρέπει στα Υβριδικά οχήματα HDi να ξεκινούν και να κινούνται χρησιμοποιώντας μόνον τον κινητήρα HDi diesel, ακόμη και όταν η μπαταρία υψηλής τάσεως είναι εντελώς άδεια. Τα άλλα υβριδικά αυτοκίνητα, αντιθέτως, θα ήταν εντελώς ακινητοποιημένα σε αυτήν την περίπτωση.
Το Υβριδικό HDi παρουσιάζει αρκετά καινοτομικά στοιχεία :
- Ανάκτηση κινητικής ενέργειας κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης και της πέδησης.
- Πλήρως ηλεκτρικό τρόπο λειτουργίας, ή Αυτοκίνητο Μηδενικών Εκπομπών Ρύπων (Zero Emission Vehicle - ZEV), που εξαλείφει το θόρυβο και τις εκπομπές ρύπων για αστική χρήση με ταχύτητα έως 50 km/h.
- Εκτεταμένη λειτουργία ZEV, κατά την οποία η ηλεκτρική ισχύς χρησιμοποιείται εξ ορισμού, ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.
Για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο, ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί να δώσει μία αύξηση ισχύος κατά 35% για περισσότερη επιτάχυνση, όταν χρειάζεται, βελτιώνοντας έτσι την άνεση οδήγησης.
Η PSA Peugeot Citroën θα μπορούσε να κυκλοφορήσει στην αγορά τα Υβριδικά HDi οχήματα το 2010. Παρόλα αυτά, η παρουσίαση τους υπολείπεται στο να γίνει αυτή η τεχνολογία διαθέσιμη με οικονομικά αποδεκτό κόστος. Σήμερα, η διαφορά τιμής μεταξύ ενός Υβριδικού HDi μοντέλου και ενός συγκρινόμενου μοντέλου diesel HDi είναι ακόμη πολύ μεγάλη και πρέπει να περιοριστεί στο ήμισυ για να γίνουν τα υβριδικά diesel αυτοκίνητα προσιτά στην πλειοψηφία των καταναλωτών.
Η PSA Peugeot Citroën δεσμεύεται να ανταποκριθεί στην πρόκληση της μείωσης του κόστους αυτής της τεχνολογίας. Μόνο με την επίτευξη αυτού του στόχου θα μπορέσει η PSA να εξασφαλίσει την ευρεία διανομή της καινοτομικής λύσης ενός Υβριδικού Hdi, συμβάλλοντας έτσι σημαντικά στην προστασία του περιβάλλοντος.
Η PSA προγραμματίζει μία διπλή προσέγγιση:
- Εκτεταμένη έρευνα και στους τέσσερις τομείς στους οποίους οφείλεται, ως επί το πλείστον το αυξημένο κόστος : μπαταρίες υψηλής τάσης, ηλεκτρικός κινητήρας/γεννήτρια, inverter και το σύστημα πέδησης με δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας.
- Συμμαχία της τεχνογνωσίας των προμηθευτών εξοπλισμού και των ερευνητικών εργαστηρίων για να επικεντρωθούν σε αυτό θέμα.
Η PSA Peugeot Citroën έχει ζητήσει από το Γραφείο Βιομηχανικής Ανάπτυξης στη Γαλλία να υποστηρίξει το πρόγραμμα.
Η ενίσχυση της οικονομίας καυσίμου και η μείωση των εκπομπών CΟ2 για την αντιμετώπιση του φαινομένου του «θερμοκηπίου» είναι ένα βασικό συστατικό της πολιτικής προϊόντων της PSA Peugeot Citroën. Τα οχήματα της PSA Peugeot Citroën κατατάσσονται ανάμεσα στα καλύτερα παγκοσμίως, αναφορικά με την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CΟ2.
Για να υποστηρίξει αυτό το πρόγραμμα, η PSA Peugeot Citroën χρησιμοποιεί την εμπειρία της στους κινητήρες diesel υψηλής τεχνολογίας, μία κατηγορία όπου η Μάρκα είναι παγκόσμιος ηγέτης (περισσότερες από 8 εκατομμύρια πωλήσεις αυτοκινήτων με τον κινητήρα common-rail HDi), και τον πρωτοποριακό της ρόλο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το νέο Υβριδικό σύστημα Hdi που παρουσιάστηκε σήμερα συνδυάζει πολλά πλεονεκτήματα των κινητήρων HDi diesel με αυτά των ηλεκτρικών κινητήρων για την αστική οδήγηση.
Υβριδικό HDi Peugeot 307 και Citroën C4
Μία πρωτοφανής παρουσία καινοτόμων τεχνολογιών
- Κινητήρας 1.6 lt HDi + σύστημα φίλτρου σωματιδίων (FAP)
- Κιβώτιο ταχυτήτων με ηλεκτρονική διαχείριση
- Σύστημα Stop & Start νέας γενιάς
- Ηλεκτρικός κινητήρας και inverter
- Μπαταρίες υψηλής τάσης
- Σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου
- Ηλεκτρική λειτουργία για ταχύτητες κάτω από 50 km/h
- Επιλογή του οδηγού για εκτεταμένη λειτουργία ZEV
brz20 - Τετ 08 Φεβ 2006, 05:57:47
Θέμα δημοσίευσης:
Πολλα ανοιγματα κανει το τελευταια η μαμα Peugeot.Μεσα σε δυο μηνες εχω δει 3 - 4 καινουργια πραγματα στο group.Μακαρι να της βγουνε ολα σε καλο.Παντως η υβριδικη τεχνολογια στις μερες μας θα γνωρισει μεγαλη δοξα λογο του οτι η βενζινη ειναι πολυ ακριβη και ο καθενας μας θα θελε να κανει πολλα χιλιομετρα χωρις να γεμιζει συνεχεια το ρεζερβουαρ.
volvos - Τετ 08 Φεβ 2006, 12:59:23
Θέμα δημοσίευσης:
kati den kola sto titlo...
Να φανταστώ ότι το pc που είσαι δεν έχει Ελληνικά??
ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΕ GREEKLISH
Εκ της MOD Team
MEMsound
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group