PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Δίσκος Πλατώ

ΚΥΡΙΑΚΟΣ - Τρι 10 Δεκ 2002, 13:18:37
Θέμα δημοσίευσης: Δίσκος Πλατώ
ΕΧΩ ΕΝΑ COLOR LINE 1.1 ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 2 ΜΗΝΕΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΠΙΑΝΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΨΗΛΑ. ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΘΟΡΑ ΔΙΣΚΟΥ?
alxdr74 - Τρι 10 Δεκ 2002, 13:26:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΩ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ έγραψε:
ΕΧΩ ΕΝΑ COLOR LINE 1.1 ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 2 ΜΗΝΕΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΠΙΑΝΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΨΗΛΑ. ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΘΟΡΑ ΔΙΣΚΟΥ?

Πρωτα απ' ολα καλως ορισες στην παρεα μας! Πολλες και απροβληματιστες βολτες με το pug σου! Οσο για τον συμπλεκτη ο δικος μου (1,4 ΧΤ) "πιανει" απο ψιλα απο την πρωτη μερα που το εχω! Δεν νομιζω να εχεις προβλημα.. Εχεις πολλα χιλιομετρα?
Slash - Τετ 11 Δεκ 2002, 01:34:14
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν καλωσήρθες στο Club.
Αδερφέ δεν έχει τίποτα ο συμπλέκτης σου. Όλα τα Peugeot αποσυμπλέκουν ψηλά (αν και ο Μίλτος κάτι είπε για χαμηλότερη διαδρομή συμπλέκτη στο GT του PDuke). Αυτό παρατήρησα κι εγώ όταν το πήρα, και πήρα τηλέφωνο το service να μάθω, αν ήταν για να πάω να τον κατεβάσω. Μου είπαν οτι όλα τα Peugeot αποσυμπλέκουν ψηλά, και ο συμπλέκτης τους είναι αυτορυθμιζόμενος, του τέστιν δεν κατεβαίνει. Άμα ανοίξεις το καπό σου και πεις σε κάποιον να σου πατάει τον συμπλέκτη, ψάξε να βρεις ένα σίδερο-οδηγό, όπως κοιτάς το μοτέρ στα δεξιά σου, στην ευθεία πίσω και κάτω από το φιλτροκούτι, ψιλοδιαγώνια κάτω από την πεταλούδα (κατα προσέγγιση σου λεω- είναι ψιλοδύσκολο να τον εντοπίσεις), θα δεις οτι αυτός ο οδηγός, αν και το πετάλι του συμπλέκτη κάνει μεγάλη διαδρομή, αυτό αντίστροφως ανάλογα κάνει πολύ μικρή. Είναι οκ. Και τώρα καταλαβαίνεις πόσο στριμόκωλα είναι τα πράγματα για συμπλέκτη-κιβώτιο. Απλά είναι θέλει να τον μάθεις, και το αριστερό σου πόδι να είναι γρήγορο. Smile
Miltellas - Πεμ 12 Δεκ 2002, 04:39:16
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 2λιτρα αποσυμπλέκουν χαμηλά. Όπως αρμόζει σε ένα GTi που σέβεται το όνομά του. Οι 16άρηδες ας μην το συζητήσουμε καλύτερα...
Αλεξ@νδρος - Πεμ 12 Δεκ 2002, 18:30:18
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παντως τον συμπλεχτη του 206 τον βρισκω σε σχεση με αλλα αμαξια που εχω οδηγησει αρκετα σκληρο
Να φανταστειτε οτι το αφησα για 3 ημερες για επισκευη (στο φτερο)και επειδη στο ενδιαμεσο οδηγησα το Laguna ενος φιλου οταν πηγα να το παρω στην αρχη μου εσβησε 3 Shocked Shocked φορες απανωτα Exclamation
alxdr74 - Παρ 13 Δεκ 2002, 14:36:16
Θέμα δημοσίευσης:
Alexandros έγραψε:
Εγω παντως τον συμπλεχτη του 206 τον βρισκω σε σχεση με αλλα αμαξια που εχω οδηγησει αρκετα σκληρο
Να φανταστειτε οτι το αφησα για 3 ημερες για επισκευη (στο φτερο)και επειδη στο ενδιαμεσο οδηγησα το Laguna ενος φιλου οταν πηγα να το παρω στην αρχη μου εσβησε 3 Shocked Shocked φορες απανωτα Exclamation


Τι να πω και εγω...Εχεις οδηγησει skoda favorit? (το παλιο κάρο μου) Μπροστα του ο συμπλεκτης απο το 206 ειναι πουπουλο!!
GIANNIS206 - Σαβ 14 Δεκ 2002, 00:37:09
Θέμα δημοσίευσης:
ο συμπλεχτης μου τριχ\ζει μερικεσ φορεσ.το αισθανομαι στο ποδι.ενα λαδωματακι ισωσ το θελει ε?
Svstouk - Σαβ 14 Δεκ 2002, 01:50:27
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
ο συμπλεχτης μου τριχ\ζει μερικεσ φορεσ.το αισθανομαι στο ποδι.ενα λαδωματακι ισωσ το θελει ε?


Κι εμένα μου γαργαλάει το αυτί ο δικός μου! Shocked

Επ' ώμου τα λαδωτήρια.........αρμμμμμμμ!!!
Miltellas - Σαβ 14 Δεκ 2002, 02:35:31
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
ο συμπλεχτης μου τριχ\ζει μερικεσ φορεσ.το αισθανομαι στο ποδι.ενα λαδωματακι ισωσ το θελει ε?


Ναί, καιρός για λίγο λάδωμα...
StAkIS - Κυρ 15 Δεκ 2002, 04:39:11
Θέμα δημοσίευσης:
Λάδωμα θέλει, αλλά κάθε μήνα θα έχεις το ίδιο "τρίξιμο"! Απλά θα το συνηθίσεις!!!
Svstouk - Κυρ 15 Δεκ 2002, 10:42:53
Θέμα δημοσίευσης:
StAkIS έγραψε:
Λάδωμα θέλει, αλλά κάθε μήνα θα έχεις το ίδιο "τρίξιμο"! Απλά θα το συνηθίσεις!!!


Μήπως τελικά χρειάζεται γρασάρισμα; Question
Byron206 - Κυρ 15 Δεκ 2002, 11:03:53
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
ΕΧΩ ΕΝΑ COLOR LINE 1.1 ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 2 ΜΗΝΕΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΠΙΑΝΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΨΗΛΑ. ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΘΟΡΑ ΔΙΣΚΟΥ?


Εκτως απο εσενα το οδηγα και κανεις αλλος?
Καλο ειναι το αμαξι να εχει ενα ποδι στην αρχη.
GIANNIS206 - Δευ 16 Δεκ 2002, 09:24:11
Θέμα δημοσίευσης:
Άντε για λάδωμα και γρήγορα!
Mimis - Τρι 21 Ιαν 2003, 17:08:39
Θέμα δημοσίευσης:
Τον συμπλέκτη τον λαδώνεται μόνοι σας ή το πηγαίνεται στο συνεργείο για να σας το λαδώσουν.... Question
Ο δικός μου πάντως πιάνει πολύ ψηλά... αυτο που παρατήρησα και μου έκανε εντύπωση είναι οτι με σβηστο κινητήρα το πεντάλ του συμπλέκτη έχει κάποι πέκσιμο (τζόγο) πριν αρχίσει να πιάνει. Για μερικά εκατοστά όταν το πατάω το αισθάνομαι κενό. Είναι πρόβλημα αυτό. Δοκιμάστε και στα δικά σας να κουνίσετε το πεντάλ με το χερί να δούμε τί παίζει.
danielos - Πεμ 06 Μάρ 2003, 18:47:29
Θέμα δημοσίευσης:
να ρωτησω και εγω κατι με τη σειρα μου που εχει σχεση με τον τιτλο του topic τουλαχιστον Question
εδω και καμποσα χιλιομετρα οταν παω να ξεκινησω απο σταση και τη στιγμη της αποσυμπλεξης συμβαινουν 2 πραγματα:
1)το αμαξι αργει να πεταχτει μπροστα(σαν ελαφρυ πατιναρισμα μου δειχνει)
2)ακουγεται ενας θορυβος λες και οδηγαω σκαραβαιο!! ολοι θα εχετε ακουσει σκαραβαιο και τον ιδιομορφο και ξεχωριστο ηχο που κανει .
επισης υστερα απο 4-5 γρηγορες εκκινησεις με βιαιη αποσυμπλεξη το πενταλ γινεται μαλακο και απο κεινο το σημειο και μετα σε καθε αλλαγη ταχυτητας αργει να 'ακουσει' και καθυστερει το φορτωμα της ταχυτητας!!
ολες οι ενδειξεις μου δειχνουν οτι ειναι ο δισκος!! καποια γνωμη??
αν χρειαστει να αλλαξω σκεφτομαι να βαλω καποιο αγωνιστικο πολυφτερο δισκο οι οποιοι οπως ξερω αντεχουν σε πολλα κιλα ροπη και δεν καταπονουνται με τιποτα!!
Ronin - Πεμ 06 Μάρ 2003, 20:27:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε συ danielo αν πεις να βαλεις αγωνιστικο συμπλεκτη σε καθημερινο αυτοκινητο βολτας σε μερικες μερες χρησης του θα εχεις παθει μηνισκο!!!!!!!!!!!!

Εγω το Integrale(που ηταν τιγκα...) ενος κολλητου οδηγησα και εκτος του οτι με πονεσαν τα γονατα(πολυ σκληρα πεταλια..),μετα μπηκα στο 206 και νομιζα οτι εχουν κοπει οι ντιζες....
Josef - Πεμ 06 Μάρ 2003, 23:20:14
Θέμα δημοσίευσης:
Διαθέτω και Lada NIVA '92 για προπόνηση σε όποιον θέλει.Γυμνάζεις και τα δύο πόδια (συμπλέκτης-φρένο), έχει και ένα τιμόνι.....ότι πρέπει για χέρια και κοιλιακούς! Ασκήσεις για την πλάτη δεν μπορώ να βρω. Υπάρχει καμία ιδέα; (Κρατήσου σε φόοορμα, κρατήσου σε φόοορμα με ΝΙVA!)
danielos - Παρ 07 Μάρ 2003, 13:31:19
Θέμα δημοσίευσης:
απο μαρκες και τιμες ξερει κανεις τι παιζει?
θα ειναι πολυ βαρυς ο συμπλεκτης μετα σε σημειο που να με κουραζει??
DaSoP - Παρ 08 Οκτ 2004, 22:41:29
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
StAkIS έγραψε:
Λάδωμα θέλει, αλλά κάθε μήνα θα έχεις το ίδιο "τρίξιμο"! Απλά θα το συνηθίσεις!!!


Μήπως τελικά χρειάζεται γρασάρισμα; Question


Ωπα εδω ειμαστε! Λοιπον παιδια! Ο δικος μου μετα απο 15 μηνες αρχισε να τριζει! Το πρωι δεν μπορω να το ξεκινησω! Τριζει τοσο πολυ που τον χανω και μου σβυνει! Το πλακωσα στο γρασοσπρει τιποτα! Δεν εστρωσε καθολου! Το πρωι παλι τα ιδια! Σημερα πηγα στην Peugeot και μολις το ειδε ο μηχανικος μου λεει μην αγχωνεσαι λιγο αντισκωριακο θελει! Πρεπει να αδειασε ολο το σπρει αλλα τιποτα! Και το αποκορυφωμα? Αρχισαν τις ιστοριες περι διχαλου στο σασμαν η μπορει να φταιει και το ιδιο το πενταλ η στην τελικη δισκος-πλατω?!?!? Το αυτοκινητο εχει 25000 χλμ δεν πατιναρει καθολου και ομως ο υπευθυνος του σερβις επιμενει να κατεβασω σασμαν και δισκο-πλατω για να δει τι γινεται! Και το επισης κορυφαιο ΔΕΝ το καλυπτει η εγγυηση!!! Μου ειπαν οτι η εγγυηση του δισκου ισχυει μονο για τα πρωτα 10000 χλμ η τους πρωτους 6 μηνες! Κοστος περιπου 450€ αν ειναι ο δισκος! Τι λετε?
Touristas - Σαβ 09 Οκτ 2004, 08:53:47
Θέμα δημοσίευσης:
Δοκιμάσατε να αλλάξετε νότιζα ???????
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr