PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Turbo σε C3 1,4lt 8ν. Θα του "πέσει" μεγάλη η Garett T3?

smpokos - Πεμ 26 Ιαν 2006, 18:29:33
Θέμα δημοσίευσης: Turbo σε C3 1,4lt 8ν. Θα του "πέσει" μεγάλη η Gare
η garett T3 ειναι μεγαλη για 1400 κυβικα? τι παροχη εχει? ο στοϊκος στη θεσσαλονικη αναλαμβανει μετατροπες τουρμπο?????
Ghost Dog - Πεμ 26 Ιαν 2006, 18:34:01
Θέμα δημοσίευσης:
3αρα σε 14αρι?? Shocked Shocked
Πλακα θα κανεις! Shocked
Δεν ειναι (απλως) μεγαλη,ειναι τεραααστια... Wink
smpokos - Πεμ 26 Ιαν 2006, 18:37:44
Θέμα δημοσίευσης:
ξερεις παροχες και τα λοιπα? δεν νομιζω οτι ειναι τεραστια απλα θα λειτουργει μετα τις 3800 στροφες!
Ghost Dog - Πεμ 26 Ιαν 2006, 18:43:50
Θέμα δημοσίευσης:
θα το κοιταξω και θα σου πω...(αν και ειναι καλυτερα να βρεις εστω και απο το net το χαρτακι της που εχει και το διαγραμμα και θα τα λεει απο κατω πιο αναλυτικα...)
Τι συμπιεση θες να δουλεψεις?
με η χωρις εμβολα?
smpokos - Πεμ 26 Ιαν 2006, 18:47:06
Θέμα δημοσίευσης:
αρχικα χωρις εμβολα και σε πιεση 0.4. για αργοτερα αν το κανω θα προσπαθησω κατι σε λυση υπερκυβισμου. μπορω να αφαιρεσω τα εμβολοχιτωνια απο 1.6 16v η 8v και να τα βαλω στο δικο μου?
MEMsound - Πεμ 26 Ιαν 2006, 18:50:50
Θέμα δημοσίευσης:
Μόλις "ξεκλειδωθεί" ο smpokos το τόπικ θα μεταφερθεί στις "μηχανικές βελτιώσεις"... Wink (είναι θέμα ημερών λόγω απουσίας του Ζαχαρία)

Εκ της MOD Team
MEMsound

gianic - Πεμ 26 Ιαν 2006, 23:20:27
Θέμα δημοσίευσης:
george ειναι τεραστια μην το ψαχνεις . τ25 και πολυ του ειναι Wink
smpokos - Παρ 27 Ιαν 2006, 18:33:11
Θέμα δημοσίευσης:
εχω ξενερωσει. παω να παρω σπρει στο χρωμα του θερμαικου...
gianic - Σαβ 28 Ιαν 2006, 12:31:42
Θέμα δημοσίευσης:
τι εχεις ξενερωσει μωρε ;

αντε βρες μια 2αρα απο punto gt και ασε το σπρει για να βαψεις κανα καπακι στυλ δαρας (μουαχαχαχα) Laughing Laughing Laughing Laughing
αντε με τις κλαψες δεν κανεις τιποτα !

ξεκινα μαζευε πραγματα ! Very happy
smpokos - Σαβ 28 Ιαν 2006, 14:41:04
Θέμα δημοσίευσης:
μιλησα με αλανι μηχανικο (επιτελους) και περιμενω τροπετο απο c2 vts εντος ολιγου καιρου μαλλον. θα δειξει...
tsosmoulis - Σαβ 28 Ιαν 2006, 14:42:17
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ σωστος ο κυριος!!
Ghost Dog - Σαβ 28 Ιαν 2006, 16:24:59
Θέμα δημοσίευσης:
smpokos έγραψε:
αρχικα χωρις εμβολα και σε πιεση 0.4. για αργοτερα αν το κανω θα προσπαθησω κατι σε λυση υπερκυβισμου. μπορω να αφαιρεσω τα εμβολοχιτωνια απο 1.6 16v η 8v και να τα βαλω στο δικο μου?
Παντως η 3αρα ειναι πολυ μεγαλη,αλλα δεν ηθελα να σε ξενερωσω με μιας γιατι σε εκοψα πολυ...<ορεξατο> για τουρμπισμα! (εεεετσι ακριβως ημουν και 'γω πριν το τουρπισω! Wink )

Θα μπορουσες να βαλεις εμβολοχιτωνια απο 16αρι (8ν κυριως),αλλα αν σηκωνες καμια μεγαααλη Whistling πιεση θα <ανοιγαν> Mad (υπαρχουν και τα block-guards βεβαια,αλλα ου μπλεξεις...)

Καλοριζικο το νεο σου μοτερ, μονο που αν θελησεις να το δηλωσεις ψαξε και ρωτα αν γινεται με <σιγουρια> πριν το παρεις Wink )
smpokos - Σαβ 28 Ιαν 2006, 17:45:29
Θέμα δημοσίευσης:
ο μηχανικος που μιλησα ειναι και μηχανολογος μηχανικος και μου ειπε οτι ειναι ολα οκ!

θα δειξει!
DrJekyll - Σαβ 28 Ιαν 2006, 18:36:30
Θέμα δημοσίευσης:
smpokos έγραψε:
ο μηχανικος που μιλησα ειναι και μηχανολογος μηχανικος και μου ειπε οτι ειναι ολα οκ!
θα δειξει!

Με 5ο μπέκ θα το δουλέψεις??? Confused
smpokos - Σαβ 28 Ιαν 2006, 19:22:10
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα μαλλον παω για αλλαγη κινητηρα γιατι για τουρμπισμα θελω μεσα στο νερο 6000 ευρω για σωστα πραγματα και αξιοπιστα!
brz20 - Σαβ 28 Ιαν 2006, 20:28:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι ειναι τελικα.Πρεπει να τα σταξεις για σωστη δουλεια.Ειχα μια συζητηση με τον προεδρο και μου ειπε αυτο:
"...5000 χιλιαρικα στο νερο και μακρυά από παραλληλα εγκεφαλακια και 5ο μπεκ..."
MEMsound - Κυρ 29 Ιαν 2006, 03:59:42
Θέμα δημοσίευσης:
smpokos έγραψε:
μιλησα με αλανι μηχανικο (επιτελους) και περιμενω τροπετο απο c2 vts εντος ολιγου καιρου μαλλον. θα δειξει...

Το καλύτερο που είχες να κάνεις είναι αυτό!!!
Είναι η μετατρποή με το μικρότερο ρίσκο (μηδενικό θα έλεγα)
Με το καλημέρα θα έχεις 120+ αλογάκια και σωστή βάση για περαιτέρω βελτίωση αν θελήσεις.
Εγώ στην θέση σου μετά την αλλαγή μοτέρ πρώτα θα το "έστηνα" λίγο (ανάρτηση/αντιστεπτικές) και μετα θα το βελτίωνα περαιτέρω γιατί με + 45άλογα το μαμά setup σου θα τα βρει σκούρα... (ουλάχιστον έχεις ήδη τα ζαντολάστιχα
Για την δήλωση λογικά δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί ήδη υπάρχει τo C3 1,6 με το μοτερ του C2 VTR 1,6 / 206 1,6 στο οποίο και βασίζεται το μοτερ του C2 VTS. Wink
καλή συνέχεια Wink
smpokos - Κυρ 29 Ιαν 2006, 10:57:08
Θέμα δημοσίευσης:
αρχικα αντιστρεπτικες αν αλλαχτουν πρεπει να γινουν χειροποιητες αφου καμια εταιρια δεν βγαζει για το δικο μου. βεβαια η αναρτηση του c2 με του c3 ειναι πανομοιοτυπες αλλαοι κωδικοι τους στην citroen ειναι διαφορετικοι αναμεσα στα δυο αυτοκινητα. θα δουμε! οσο για στησημο εχουμε πει οτι η fk highsport με περιμενει !
gianic - Κυρ 29 Ιαν 2006, 14:11:35
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Ετσι ειναι τελικα.Πρεπει να τα σταξεις για σωστη δουλεια.Ειχα μια συζητηση με τον προεδρο και μου ειπε αυτο:
"...5000 χιλιαρικα στο νερο και μακρυά από παραλληλα εγκεφαλακια και 5ο μπεκ..."


γιατι μακρια ; Μια χαρα δουλευει το 5ο μπεκ . οποτε τελειωνει η παροχη απ τα μαμα ξεκιναει να ψεκαζει το 5ο .
η μαγκια δεν ειναι εκει αλλα στο προγραμμα , ειτε ειναι παραλληλος , ειτε αγραφος ειτε της μανας του .
brz20 - Κυρ 29 Ιαν 2006, 14:51:33
Θέμα δημοσίευσης:
O Τασος ετσι λεει.Και γιατι να βαλεις 5ο και να μην αυξησεις την παροχη με 4 μεγαλυτερα μπεκ?Το 5ο μπεκ εχει το δικο του εγκεφαλακι.Δεν μας φτανουν αυτα που εχουμε ηδη βαζουμε κι αλλα?Το ξερω οτι το προγραμμα κανει την διαφορα.Επισης αυτος που θα αναλαβει να στο προγραμματισει πρεπει να εχει καλα balls για να γινει σωστη δουλεια.Απλα οι παραλληλοι εγκεφαλοι περνουν διαχειριζονται καποιες λειτουργιες του εργοστασιακου.Ενω ο αγραφος αντικαθηστα τον εργοστασιακο και δεν υπαρχουν μπερδεματα.Γι'αυτο και εχουν διαφορα στην τιμη.Αν ηταν να κανουν ολα την ιδια δουλεια θα ηταν πολυ απλα.
gianic - Κυρ 29 Ιαν 2006, 15:19:40
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι ειναι 1000 φορες πιο πολυπλοκο να ρυθμισεις 4 μπεκ απο τα να ρυθμισεις 1 μπεκ .

σε πληροφορω πως οι συγχρονοι παραλληλοι δουλευουν σαν αγραφοι και αφηνουν τον stock εγκεφαλο μονο για ρελαντι και καποιες αλλες λετουργιες .
(βλεπε e-manage ultimate)

Παράθεση:
Επισης αυτος που θα αναλαβει να στο προγραμματισει πρεπει να εχει καλα balls για να γινει σωστη δουλεια.


μπα τι balls ... ορεξη γνωσεις και μερακι χρειαζεται Wink
tsosmoulis - Κυρ 29 Ιαν 2006, 15:32:50
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Ενω ο αγραφος αντικαθηστα τον εργοστασιακο και δεν υπαρχουν μπερδεματα


αντικαθιστα τον μαμα στα μειγματα κτλ οχι γενικα...οσο για μπερδεματα αν ο μηχανικος δεν εχει balls οπως λες...χαιρετιματα!!
STELIOS - Κυρ 29 Ιαν 2006, 18:51:52
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
γιατι ειναι 1000 φορες πιο πολυπλοκο να ρυθμισεις 4 μπεκ απο τα να ρυθμισεις 1 μπεκ ....


Μα τα 4 εργοστασιακα becks δεν ρυθμιζονται ενα ενα... Α'π τη στιγμη που θα ρυθμηστει το προγραμμα, και τα 4 δουλευουν το ιδιο.

Το συνηθες προβλημα με το 5ο beck ειναι το εξης:
Τα 4 εργοστασιακα ψεκαζουν απο μεσα στους αυλους εισαγωγης κατευθειαν πανω απ΄τις βαλβιδες (εισαγωγης). Οποτε σε καθε κυλιδρο παει ισαξια ποσοστητα καυσιμου.
Το 5ο beck (στα turbo) ειναι τοποθετημενο καπου στο σωληνα εισαγωγης λιγο πριν τη πεταλουδα. Το καυσιμο που ψεκαζει δεν μοιραζεται ισαξια στους 4 αυλους οταν μπαινει στην εισαγωγη γιατι πολυ απλα δεν γινεται αυτο. Οι αποστασεις των αυλων απ'τη πεταλουδα ειναι διαφορετικες και δεν υπαρχει τροπος να ελενξεις πως θα σκορπιστει το μειγμα.

Δεν λεω, ΟΚ συνηθος το 5ο beck στις turbo μετατροπες θα λειτουργησει ικανοποιητκα αλλα σε καμια περιπτωση δεν δουλευει τοσο αποδοτηκα οσο τα 4 ανεξαρτητα. Αυτα....
brz20 - Δευ 30 Ιαν 2006, 01:06:00
Θέμα δημοσίευσης:
Πεστα.Δεν καταλαβαινω κατι.Γιατι στα στα ξενα περιοδικα που διαβαζω ολες οι μετατροπες γινονται με αντικατασταση των εργοστασιακων μπεκ με μεγαλυτερα?Εμεις εδω στην Ελλαδα πιο εξυπνοι ειμαστε και βαζουμε ενα 5ο?Ολο πατεντες ειμαστε.Οσο για τον αγραφο συμφωνω οτι θελει τρελο προγραμματιστη γιατι εκει ειναι το μπερδεμα.Αλλα δεν εννουσα αυτο.Ελεγα οτι δεν θα εχει μερδεματα στην λειτουργια του
Lef205 - Δευ 30 Ιαν 2006, 01:17:53
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Γιατι στα στα ξενα περιοδικα που διαβαζω ολες οι μετατροπες γινονται με αντικατασταση των εργοστασιακων μπεκ με μεγαλυτερα?

Κωσταντινε απο το στομα μου το πηρες! Very happy
Ακριβως αυτο θα ρωτησω και εγω!Γιατι δεν βαζουν 4 μεγαλυτερα μπεκ?

Παρεπιπτόντως...
βρε τι σου κανει η "αναζητηση"!(ναι ναι αυτη η πεταμενη επιλογη που εχει το φορουμ,ναι ναι αυτη που δεν χρησιμοποιει κανεις! Laughing )
Δειτε τι βρηκα! Silly Thumbs Up
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=99465#99465
Και αλλες 3 σελιδες που εμφανιζονται αν γραψεις απλα . . . Τουρμπο!
Για να μεταφερομαστε ωστε να αναλυσουμε τα περεταιρω! Wink
(Θαναση φερε τα λουκετα για το τοπικ! Laughing )

MEMsound - Δευ 30 Ιαν 2006, 01:33:30
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
....(Θαναση φερε τα λουκετα για το τοπικ! Laughing )


Δίκιο έχεις αλλά όπως έχω γράψει πιο πάνω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=150108#150108 Wink Wink

Το τόπικ μετονομάστηκε και θα μεταφερθεί το συντομότερο στις "μηχανικές βελτιώσεις" και λογικά θα ενσωματωθεί με αυτόLight Turbo στο 206 μιας πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα αρκεί να εξακριβώσουμε ότι έχει και την ίδια ηλεκτονική διαχείρηση Wink )

Εκ της MOD Team
MEMsound

Lef205 - Δευ 30 Ιαν 2006, 01:47:14
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα ειναι να προσεχουμε να μην ξεφευγουμε απο το θεμα! Laughing

Ακριβως για να κρατηθει καθαρο υπαρχει αυστηροτητα.

Δε νομιζω ΠΟΤΕ να εβαλε κανεις λουκετο πριν υποδειξει τον σωστο χωρο συζητησης!
MEMsound - Δευ 30 Ιαν 2006, 02:08:35
Θέμα δημοσίευσης:
Wink Wink Wink
Thumb right Thumb right

ας επιστρέψουμε στο θέμα μας όμως...
tsosmoulis - Δευ 30 Ιαν 2006, 02:47:08
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Πεστα.Δεν καταλαβαινω κατι.Γιατι στα στα ξενα περιοδικα που διαβαζω ολες οι μετατροπες γινονται με αντικατασταση των εργοστασιακων μπεκ με μεγαλυτερα?Εμεις εδω στην Ελλαδα πιο εξυπνοι ειμαστε και βαζουμε ενα 5ο?Ολο πατεντες ειμαστε.Οσο για τον αγραφο συμφωνω οτι θελει τρελο προγραμματιστη γιατι εκει ειναι το μπερδεμα.Αλλα δεν εννουσα αυτο.Ελεγα οτι δεν θα εχει μερδεματα στην λειτουργια του



Στην ελλαδα δεν ειναι οτι ειμαστε εξυπνοι, απλα θελουμε πολλα με λιγα χρηματα...αν θες τουρμπινες και σφυριχτρες με 2-3 χιλιαρικα κανεις αυτο, σφυρας, ροπιαζεις αλλα τουμπεκιαζεσαι κιολας αν κατι δεν παει καλα...

οσο για τα μπερδεματα του αγραφου αν δεν ειναι γατα ο προγραμματιστης...για ποτε σου σβηνει εκει που πας και μενεις μονο με μοτερ, αλαρμ και μικρη σκαλα χαμπαρι δεν παιρνεις...

και μια και ξεφυγα απο το θεμα...βρηκα κατι maps,ψηνεται κανενας να ψαχτουμε να βγαλουμε καμμια ακρη?εστω για την γνωση.

http://i36.photobucket.com/albums/e4/tsosmoulis/t3-s60.gif
http://i36.photobucket.com/albums/e4/tsosmoulis/t3-60.gif
http://i36.photobucket.com/albums/e4/tsosmoulis/t3-50.gif
http://i36.photobucket.com/albums/e4/tsosmoulis/t3-45.gif
http://i36.photobucket.com/albums/e4/tsosmoulis/t3-40.gif

αυτα ειναι για την Τ3, που κατα την ταπεινη μου γνωμη μου φαινεται πολυ μεγαλη, αλλα βεβαια αν προχωρησουμε και στην δικαιολογηση(ελπιζω εντος των ημερων) θα ειναι μια χαρα!
brz20 - Τρι 31 Ιαν 2006, 06:12:37
Θέμα δημοσίευσης:
Το ψαχνω και εγω το θεμα.Γουσταρω να βρω κανενα προγραμμα για χαρτογραφιση.Εχω κανει μια μινι ψαχτικη στο Google αλλα δεν εχω βρει ακρη.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr