smpokos έγραψε: |
αρχικα χωρις εμβολα και σε πιεση 0.4. για αργοτερα αν το κανω θα προσπαθησω κατι σε λυση υπερκυβισμου. μπορω να αφαιρεσω τα εμβολοχιτωνια απο 1.6 16v η 8v και να τα βαλω στο δικο μου? |
smpokos έγραψε: |
ο μηχανικος που μιλησα ειναι και μηχανολογος μηχανικος και μου ειπε οτι ειναι ολα οκ!
θα δειξει! |
smpokos έγραψε: |
μιλησα με αλανι μηχανικο (επιτελους) και περιμενω τροπετο απο c2 vts εντος ολιγου καιρου μαλλον. θα δειξει... |
brz20 έγραψε: |
Ετσι ειναι τελικα.Πρεπει να τα σταξεις για σωστη δουλεια.Ειχα μια συζητηση με τον προεδρο και μου ειπε αυτο:
"...5000 χιλιαρικα στο νερο και μακρυά από παραλληλα εγκεφαλακια και 5ο μπεκ..." |
Παράθεση: |
Επισης αυτος που θα αναλαβει να στο προγραμματισει πρεπει να εχει καλα balls για να γινει σωστη δουλεια. |
brz20 έγραψε: |
Ενω ο αγραφος αντικαθηστα τον εργοστασιακο και δεν υπαρχουν μπερδεματα |
gianic έγραψε: |
γιατι ειναι 1000 φορες πιο πολυπλοκο να ρυθμισεις 4 μπεκ απο τα να ρυθμισεις 1 μπεκ .... |
brz20 έγραψε: |
Γιατι στα στα ξενα περιοδικα που διαβαζω ολες οι μετατροπες γινονται με αντικατασταση των εργοστασιακων μπεκ με μεγαλυτερα? |
Lef205 έγραψε: |
....(Θαναση φερε τα λουκετα για το τοπικ! ![]() |
brz20 έγραψε: |
Πεστα.Δεν καταλαβαινω κατι.Γιατι στα στα ξενα περιοδικα που διαβαζω ολες οι μετατροπες γινονται με αντικατασταση των εργοστασιακων μπεκ με μεγαλυτερα?Εμεις εδω στην Ελλαδα πιο εξυπνοι ειμαστε και βαζουμε ενα 5ο?Ολο πατεντες ειμαστε.Οσο για τον αγραφο συμφωνω οτι θελει τρελο προγραμματιστη γιατι εκει ειναι το μπερδεμα.Αλλα δεν εννουσα αυτο.Ελεγα οτι δεν θα εχει μερδεματα στην λειτουργια του |