PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Υποπίεση αέρα

corey - Τετ 18 Ιαν 2006, 01:38:36
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Υποπίεση αέρα
Πόση είναι η σωστή υποπίεση αέρα?? Το αυτοκίνητο το έχω 1 μήνα (έχει όργανο vacuum) και είναι γίρο στα -0.55 στο ρελαντί.
brz20 - Τετ 18 Ιαν 2006, 01:57:08
Θέμα δημοσίευσης:
Τι ακριβως κανει το vacuum?Γινετε να εχω καποιες λεπτομεριες?
tsosmoulis - Τετ 18 Ιαν 2006, 11:47:49
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.centuryperformance.com/vacuum.asp

παλιοτερα ειχε συζητηθει καπου αυτο το θεμα αλλα δεν μπορεσα να βρω το link. αυτο το site θα σας καλυψει πιστευω... Cool

παντως εμενα στο ρελαντι ειναι αναμεσα απο 0.6-0.7
μετα αναλογα με το γκαζι ανεβαινει προς το 0 κτλ
MEMsound - Τετ 18 Ιαν 2006, 14:00:54
Θέμα δημοσίευσης:
Arrow http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=2338&start=60&postdays=0&postorder=asc&highlight= Whistling
tsosmoulis - Τετ 18 Ιαν 2006, 15:13:51
Θέμα δημοσίευσης:
ακριβως Laughing
brz20 - Τετ 18 Ιαν 2006, 16:20:55
Θέμα δημοσίευσης:
Απο οτι διαβασα χρησιμευει για να κανεις σωστο χρονισμο στο μοτερ.Μετραει την πιεση του εισερχομενου αερα.Σωστα ολα αυτα?Τα αγγλικα δεν ειναι και τα καλυτερα.Μηπως ειναι το ιδιο οργανο μετρησεις που εχαν παλιοτερα τα BMW κατω απο το στροφομετρο?
tsosmoulis - Τετ 18 Ιαν 2006, 16:22:23
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο το οργανο το εχουν ακομα οι BMW και μετραει την καταναλωση καυσιμου.
brz20 - Τετ 18 Ιαν 2006, 16:43:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αλλα δεν μπορω τοση ωρα να καταλαβω τι κανει.Παλευω αλλα δεν βγαζω ακρη.
tsosmoulis - Τετ 18 Ιαν 2006, 17:42:25
Θέμα δημοσίευσης:
τι ακριβως δεν καταλαβαινεις?
corey - Τετ 18 Ιαν 2006, 18:02:40
Θέμα δημοσίευσης:
tsosmoulis έγραψε:

παντως εμενα στο ρελαντι ειναι αναμεσα απο 0.6-0.7


Εγω πρέπει να ανυσηχω που ειναι κοντα στο 0.55?
Και αν υπάρχει πρόβλημα τι μπορεί να φταίει?
brz20 - Τετ 18 Ιαν 2006, 18:04:40
Θέμα δημοσίευσης:
Να σου δωσω να καταλαβεις οταν βλεπεις ενα θερμομετρο ξερεις οτι ο καθε αριθμος αντιπροσωπευει τους βαθμους στην κλιμακα Κελσιου.Ξερεις να το διαβασεις.Αυτο το οργανο υποπιεσης ή οικονομομετρο εχω ακουσει να το λενε τι κανει?Πως το διαβαζεις?Τι αντιπροσωπευουν οι αριθμοι?
corey - Τετ 18 Ιαν 2006, 18:11:56
Θέμα δημοσίευσης:
Αν θυμαμαι καλά απο ότι εχω διαβάσει σε ένα forum, είναι η διαφορά της πίεσης του αέρα μέσα στην μηχανή από την ατμοσφαιρική πίεση. Γι αυτό κ τα νούμερα είναι αρνητικά. Δεν είμαι σίγουρος όμως.
tsosmoulis - Τετ 18 Ιαν 2006, 18:14:47
Θέμα δημοσίευσης:
και σε μενα παιζει σε ποιο σημειο ειναι στο ρελαντι και το εχω προσεξει αναλογα με το ποσο κρυο ή ζεστη εχει. αν ας πουμε εχει κρυο ειναι πιο ψηλα αν εχει ζεστη πιο χαμηλα. Προβλημα υπαρχει αν αυτο παιζει στο ρελαντι.αν εχει μια σταθερη ενδειξη ολα ειναι μια χαρα.
εσυ φορας καμμια σκουπα, βαρελακι η κατι τετοιο?

παντως στη θεση σου δεν θα ανυσηχουσα καθολου. αν υπαρχει σταθερη ενδειξη στο ρελαντι (δεν παιζει σαν τρελλο), οταν εισαι 'πατωμα' ειναι στο 0 (αχ μακαρι να ειχε και θετικα!!) και οταν εχεις ταχυτητα μεσα και δεν πατας γκαζει παει στο -1 τοτε ολα ειναι μια χαρα. Αντε σου ευχομαι και θετικες πιεσεις!

Τωρα οσο για σενα brz20, οι μοναδες μετρησεις στο δικο μου ειναι σε bar αλλα φανταζομαι μπορουν να κυκλοφορουν και αλλα με διαφορετικες μοναδες πιεσης πχ mm Hg. Τωρα οσο αν αφορα το οικονομομετρο...θα σου πω τι κανω εγω αν και αυτο δεν ειναι κανονας και εξαρταται απο το αυτοκινητο (ιπποδυναμη).
Οταν ειμαι σε μια ανηφορα και ειμαι 'πατωμα' βλεπω οτι δεν παει αλλο το αμαξι απο μια φαση και μετα. δηλαδη οσο και να παταω το γκαζι δεν ανεβαινει αλλο. συνηθως αυτο σε εμενα ειναι στο 0.2 αυτο το σημειο.

Δηλωνω εξαρχης οτι αυτα ολα ειναι απο απο καποιο ψαξιμο και απο προσωπικη εμπειρια με το vacuum αν λεω βλακειες διορθωστε με.
brz20 - Τετ 18 Ιαν 2006, 18:26:38
Θέμα δημοσίευσης:
Αρα οταν παταμε γκαζι σιγα σιγα μεχρι που να πιασει πατωμα βλεπουμε να μεταβαλετε.Μιλαμε σε κινηση σε επιπεδο δρομο και οχι σε ανηφορα.Δηλαδη μπορουμε να το μεταφρασουμε και ως πιεση του εισερχομενου αερα?Ή ειναι λαθος?Θελω πολυ να βρω ενα οργανακι να μετρα κατι σχετικο με τον αερα(θερμοκρασια,πιεση).Γιάυτο και τοσες ερωτησεις!!!
corey - Τετ 18 Ιαν 2006, 18:36:25
Θέμα δημοσίευσης:
Μετα απο 2-3 δευτ. που βαλω μπροστά σταθεροποιηται. Στο πάτωμα δεν χριαζεται να το πάω, είμαι ευχαριστιμένος και με σχετικα λίγο πάτημα. Πάντως σχετικά ευκολα πιάνει το 0. Χοάνη φοράει, βαρελάκι δεν ξέρω τι εστί Embarassed Embarassed (ντροπη!!). Την χοάνη πως την καθαρίζω κ κάθε πότε?
Ευχαριστώ
brz20 - Τετ 18 Ιαν 2006, 18:40:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και εκτος θεματος.Υπαρχουν ειδικα καθαριστικα της καθε εταιριας.Σπρευ,λαδακι και τα σχετικα.Γινετε καινουργια μετα τον καθαρισμο.
corey - Τετ 18 Ιαν 2006, 18:44:22
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΚ Very happy Ευχαριστώ. Ας κλεισει η παρένθεση κ ας επανέλθουμε στο topic.
corey - Πεμ 19 Ιαν 2006, 00:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
Επαναφέρω το αρχικό ερώτημα.... Πόση είναι η σωστή υποπίεση για τον κινητήρα μου?
tsosmoulis - Πεμ 19 Ιαν 2006, 03:24:53
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστευω σε αυτο το ερωτημα οτι δεν θα παρεις απαντηση. Το σημαντικο ειναι να ειναι σταθερο. και αν κινειται σε λογικα πλαισια στο ρελαντι (-0.5 με -0.7-8) εισαι μια χαρα.
Βεβαια το tuning χρησιμοποιώντας το vacuum ειναι περισσοτερο για καρμπυρατερισια μοτερ και οχι τοσο πολυ injection. Βεβαια κακο δεν κανει να ξερεις, αν κατι δεν παει καλα θα το καταλαβεις και θα το δεις και στο vacuum.
STELIOS - Κυρ 22 Ιαν 2006, 18:06:16
Θέμα δημοσίευσης:
Το παρων topic θα μεταφερθει συντομα αφου δεν εχει καμια σχεση με βλαβη - επισκευη.
Ως Mods προσπαθουμε να ειμαστε και λιγο ελαστικοι απεναντη στα απλα μελη. Θελουμε να βοηθαμε οσο μπορουμε και να λυνουμε αποριες. Ταυτοχρονως ομως εχουμε και υποχρεωση να ακολουθουμε τους κανονες του Forum και να μεταφερουμε τα αναλογα θεματα στις σωστες Ενοτητες.
Γι'αυτο και συντομα το παρων θα μεταφερθει στο: Τεχνικές/Μηχανολογικές Συζητήσεις.

STELIOS
Mod. Team

corey - Πεμ 09 Μάρ 2006, 22:07:24
Θέμα δημοσίευσης:
tsosmoulis έγραψε:
και οταν εχεις ταχυτητα μεσα και δεν πατας γκαζει παει στο -1 τοτε ολα ειναι μια χαρα.


Κ ταχύτητα να έχω -0,5 περίπου μένει, αν κ καταλαβαίνω ότι πρέπει να πηγαίνει στο -1, αφου δεν καταναλώνει σχεδόν τπτ (κανονικα) Scratch
brz20 - Παρ 10 Μάρ 2006, 01:11:55
Θέμα δημοσίευσης:
Θεωριτικα δεν καταναλωνει τιποτα.Ετσι λεει και ο υπολογιστης ταξιδιου αν προσεξεις αρα οποιαδηποτε αλλη τιμη εκτος -1 πρεπει να ειναι λαθος λογικα.
corey - Παρ 10 Μάρ 2006, 21:09:05
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως έχω κανένα προβλημα Question Question Question Είτε ΕΧΩ, είτε ΔΕΝ ΕΧΩ τατύτητα η υποπίεση είναι ΙΔΙΑ. Πρέπει να ανυσηχώ?
tsosmoulis - Σαβ 11 Μάρ 2006, 00:27:38
Θέμα δημοσίευσης:
τι να σου πω αρχηγε με εχεις μπερδεψει...ειναι σωστα συνδεδεμενο το οργανακι?
corey - Σαβ 11 Μάρ 2006, 01:27:38
Θέμα δημοσίευσης:
corey έγραψε:
Είτε ΕΧΩ, είτε ΔΕΝ ΕΧΩ τατύτητα η υποπίεση είναι ΙΔΙΑ.

Εννοείτε όταν δεν πατάω γκαζι, αλλιως δουλεύει.

tsosmoulis έγραψε:
τι να σου πω αρχηγε με εχεις μπερδεψει...ειναι σωστα συνδεδεμενο το οργανακι?.


Δεν ξέρω, όπως είπα οταν πήρα το αυτοκίνητο το είχε πάνω. Πρεπει να ειναι σωστα συνδεδεμένο, αλλιως δεν θα δουλευε καθόλου, η κανω λάθος?
tsosmoulis - Σαβ 11 Μάρ 2006, 05:36:27
Θέμα δημοσίευσης:
δεν εχεις αδικο...απλα εγω σου λεω για το δικο μου που οταν δεν παταω γκαζι και το αυτοκινητο 'ρολαρει' μονο με την ταχυτητα η πιεση ειναι -1, και μου φαινεται και λογικη αυτη η τιμη κιολας. τι να πω δεν γνωριζω...ισως ο αργυρης ή ο stevon μπορουν να δωσουν καποια εξηγηση... Wink
corey - Σαβ 11 Μάρ 2006, 13:10:35
Θέμα δημοσίευσης:
Πως θα γίνει να μας δώσουν τα φώτα τους Idea Idea Idea HELP!!!!
corey - Παρ 24 Μάρ 2006, 22:33:49
Θέμα δημοσίευσης:
Tsosmoulis κοιτάξα το σωλινάκι κ φαίνεται κάλα, δεν το πολυ σκαλιξα να πω την αλήθεια. Closed Topic τι να πω Question Question
tsosmoulis - Σαβ 25 Μάρ 2006, 14:56:57
Θέμα δημοσίευσης:
corey αν είναι έλα αύριο στην συνάντηση να το δούμε παρέα Wink
corey - Σαβ 25 Μάρ 2006, 16:56:39
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εγγυομαι οτι θα έρθω. Μάλλον εκδρομη έχει αυριο το προγραμμα. Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr