Lef205 έγραψε: |
Ειδα μεσα στο φορουμ του οπελ κλαμπ ενα ποστ σχετικα με ενα αγωνιστικο ραλλυ μονοπεταλουδο που εκανε 6,9 στο 0-100.
Εδω πρεπει να τονισουμε οτι ενα ραλλακι στημενο για αγωνες εχει τελειως αλλο γραναζωμα απο ενα ραλλακι στημενο για 400αρι.Στους αγωνες το τελευταιο που σε νοιαζει ειναι το 0-100 αφου χρειαζεται μονο στην εκκινηση και αν. ![]() Δεν σημαινει οτι ενα τετοιο μοτερ με σωστες σχεσεις δεν μπορει να κατεβασει ακομη πιο κατω τον χρονο στο 0-100, αλλα εδω μιλαμε για 189 αλογα,οχι για 148! |
Tiesto έγραψε: |
http://www.opel-club.gr/viewtopic.php?t=1661&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
kanelj έγραψε: |
Πω πω αυτα μου θυμιζουν το 206club πριν καμποσα χρονια που εγραφε ο καθενας οτι του λεγανε!! ![]() ![]() Εδω μιλανε για rallye και συγκρινουν Subaru wrx 300hp μαζι του!!! ![]() Οπως ειπε και ενα παλικαρι,το ραλλακι με τα 150 αλογα κανει χρονους οσο μια Ferrari Modena!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Παραπληροφοριση στο MAXimum!!! |
RASTAVIPER έγραψε: |
Ναι ναι, σε λιγο θα μας πουνε οτι αν βγαλουν και τα καπακια απο τους καθρεπτες για ελαφρωμα, θα ριχνει και σε VIPER!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
corsadi έγραψε: |
Δεν εχει μπλοκε!Κοφτη στις 7900.Λαστιχα δρομου Gislaved Speed 506.Εννοειται οτι σπιναρε στην εκκινηση!Φοραει ραλισιο σαζμαν με 14/60 νομιζω.Τα 100 τα πιανει με 2α.Μεχρι πριν μερικες μερες ειχε τριφτερο αλλα ριμαξε το σαζμαν κ τον αλλαξε.Το 5,9 το εκανε το αλλο rallye με τον τετραφτερο το οποιο εχει δευτερα 120...!Επαναλαμβανω,ολες οι μετρησεις εγιναν με ενα ατομο!
Επισης,επειδη αναφερθηκε ο Gsi σε Μ3 321,το συγκεκριμενο Rallye πετυχε πριν λιγο καιρο Μ3 321 Cabrio με 4 ατομα(2 αντρες,2 γυναικες) ενω αυτος ηταν μονος του κ μεχρι τελειωματα 4ης στα 190+ ηταν μπροστα 4-5 αυτοκινητα κ μετα αρχισε να μαζεβει το ΒΜW!Ενω κ Μ3 286 που εχει πετυχει του εχει ριξει πολυ ξυλο κι αυτου,μεσα στην πολη ομως... |
kanelj έγραψε: |
Πολυ παλια εφτιαχνες το αυτοκινητο σου για να πηγαινει καλυτερα (εως και πολυ γρηγορα)
Μεχρι πριν λιγο καιρο,το εφτιαχνες για να περνας τον κολλητο σου που σε κοροιδευε! Σημερα...εχει καταντησει το θεμα,να μην φτιαχνει ο καθενας το αμαξι του για την δικη του ευχαριστηση,αλλα επειδη ειναι της μοδας! Και κατι τελευταιο που αργα ή γρηγορα το καταλαβαινουν λιγοι,δυστυχως ειναι το εξης: Σημερα το γρηγοροτερο αυτοκινητο δεν το εχει αυτος που το εχει παει στον πιο καλο μαστορα ή εχει βαλει τα πιο εξυπνα πραγματακια! Το εχει αυτος που εχει τα περισσοτερα χρηματα! Αυτο δεν λεγεται βελτιωση,λεγεται μ@λ@κι@! Προσωπικα το θεωρω κοροιδια να σκας τοσα χρηματα μονο και μονο στην ουσια,για να πεις στον αλλον: "κοιτα τι του εχω κανει του αυτοκινητου μου,του εχω σκασει 248.000ευρω για να το κανω ετσι και σε περναει απο πανω!" Ε χαιρω πολυ ρε φιλε!Αφου εισαι παπ**ας και εσκασες τοσα οσο κανει και ενας πυραυλος την ΝΑSA! Τεσπα!Ετσι μου ηρθε και ειπα την σκεψη μου! Ετσι κι αλλιως εγω ξανα με βελτιωσεις....γιοκ! Ελπιζω μερικοι να βαλουν λιγο μυαλο για το καλο τους και μονο! Φιλικα παντα! |
Tiesto έγραψε: |
....Αν διαβασετε το τελευταιο post θα δειτε πως δεν βγαινει τοση ακρη. ειδικα εσυ μανθο αν δε το χεις διαβασει κανε μια την καλη να γελασεις .... |
kanelj έγραψε: |
Δεν καταλαβες το νοημα μου!
Σημερα δεν μαζευεις λεφτα για να φτιαξεις το αμαξι σου οπως σου αρεσει εσενα! Το φτιαχνεις για να δειχνεις στον αλλον οτι εχεις λεφτα! ![]() Οχι εσυ προσωπικα,ετσι?! ![]() |
Tiesto έγραψε: |
υπολογισεις οτι τα 100 χλμ τα πιανει με 2α στις 7700 στρ με σαζμαν απο 1.6 8βαλβιδο.
και 16.65 σαζμαν. το αυτοκινητο ειναι 3φυσο κ το προγραμμα δεν ειναι οτι καλυτερο.δεν εχει a/c ουτε ρεζερβα δηλαδη γυρω στα 880 με 900 κιλα.λαστιχα 185/55/14 με kosei κ1. |
Tiesto έγραψε: |
Αυτο πρεπει να ναι αλλα δεν ξερω τι ειναι η αριστερη στηλη
http://img79.imageshack.us/my.php?image=rallye4si.jpg |
Tiesto έγραψε: |
απο τον ιδιοκτητη του rallye 149 p.s...:
1.το αυτοκινητο μαλλον ειναι γυρω στα 160 σε αλλο δυναμομετρο κ οι επιδοσεις 0-100 6.1 400αρι 13.9 με 153 δεν ειναι παραλογες αν υπολογισεις οτι τα 100 χλμ τα πιανει με 2α στις 7700 στρ με σαζμαν απο 1.6 8βαλβιδο. 2.στα 400μ με ταπερ εχω διαφορα 3 αυτοκινητα χαλαρα 3.πατησα με focus rs απο 2α κ μεχρι τα 180 ειμουν 2 αυτοκινητα μπροστα. 4.απο σταση με m3 321 4 ατομα φορτωμενο το m3 μεχρι τελειωμα 4ης ηταν 3-4 πισω. 5.με s3 προγραμμα πορτα-πορτα στα 1000 μ 6.με rx-8 δεν ασχολουμαι.. αυτα φτανουν.. τα αυτοκινητο μου φοραει reprofile μπουμπη 272 με 9.3 σκουπα -εξατμιση p.sport χωρις καταλυτη συμπιεση 11.2 ,ροοικη ,προγραμμα με κοφτη στις 7900 ,τροχαλια στροφαλου αλουμινιου και 16.65 σαζμαν. το αυτοκινητο ειναι 3φυσο κ το προγραμμα δεν ειναι οτι καλυτερο.δεν εχει a/c ουτε ρεζερβα δηλαδη γυρω στα 880 με 900 κιλα.λαστιχα 185/55/14 με kosei κ1. |
Lef205 έγραψε: |
Γενικα μεταφερετε το τοπικ στα αινιγματα και ανεκδοτα να τελειωνουμε! ![]() |
Lef205 έγραψε: |
Romilos,ποτε θα μας πεις για το δικο σου?Ακουγεται ωραια και ασυνηθιστη μετατροπη!Θελουμε διαφορες πριν και μετα,κοστος κλπ!Οχι ομως σε αυτο το τοπικ για να μην χαλαμε τις ομορφιες για το ραλλι που στο τελος θα μας πουν οτι τη λεει και σε hayabusa! |
bob έγραψε: | ||
καλο!!! ![]() για να εχουμε ενα μετρο συγκρισης!! το ενα ειναι bmw 325 4κινητη περιπου 200++............ |
Tomcat έγραψε: | ||||
Αρχηγέ μου ...έχεις καμία σχέση...με Ε.Μ.Π. γιατι είμαι σχεδόν σίγουρος..οτι αυτή την Μπέμπα...κάπου την ξέρω... Αμα μου λές...και VBox..ιδιωτικό...... Η 4ηκίνητη 325 νομίζω δεν είσηχθει επίσημα πότε στην Ελλάδα... και το συγκεκριμένο είναι απο Γερμανία... |
bob έγραψε: | ||||||
![]() ![]() |
brz20 έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bob έγραψε: | ||
οκ ![]() η δεξια τι ειναι?? λογικα πρεπει να ειναι η αριστερη τα μετρα λοιπον.. η αριστερη καθετη στηλη ειναι μετρα η δεξια ειναι χιλιομετρα/ωρα η διακεκομενη ειναι αποσταση/sec η αλλη ειναι ταχυτητα/sec το διαγραμμα ειναι νομιζω οτι να ναι... ![]() κανει 0-60 σε 2.5!!!!!!!!!ημαρτον τι αλλο θα ακουσουμε!! ![]() μονο και μονο αυτο αρκει νομιζω!!με λαστιχα νορμαλ?? αν μπορεσω θα ανεβασω διαγραμμα απο 4κινητο να δειτε για τι συζηταμε.. ![]() |
405 T 16 έγραψε: |
ΤΟ RALLYE 16V ΜΕ ΚΟΦΤΗ 7200 ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΙΑΝΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑ 95ΧΛΜ/Ω |
gulik έγραψε: | ||
Ξέθαψα το... όμορφο αυτό topic για να ρωτήσω αν ισχύει το παραπάνω quote. |
XSive έγραψε: |
Αφού το ξεθάψατε να πω την γνώμη μου. Το 5.9 για το ραλλάκι είναι απόλυτα εφικτό αν: Το ραλλάκι από στάση, κι η νταλίκα που έρχεται από πισω πηγαίνει με 162km/h. Την στιγμή της επαφής ξεκινάει η μέτρηση. Στα 5.9 έχουν έρθει τα 100. Η ταχύτητα εξόδου είναι χαμηλή γιατί η νταλίκα έχει αρχίσει να φρενάρει. Στο τέλος όμως έχεις κάνει 0-100 5.9s και το αμάξι σου είναι έτσι:
![]() |
XSive έγραψε: |
Αφού το ξεθάψατε να πω την γνώμη μου. Το 5.9 για το ραλλάκι είναι απόλυτα εφικτό αν: Το ραλλάκι από στάση, κι η νταλίκα που έρχεται από πισω πηγαίνει με 162km/h. Την στιγμή της επαφής ξεκινάει η μέτρηση. Στα 5.9 έχουν έρθει τα 100. Η ταχύτητα εξόδου είναι χαμηλή γιατί η νταλίκα έχει αρχίσει να φρενάρει. Στο τέλος όμως έχεις κάνει 0-100 5.9s και το αμάξι σου είναι έτσι:
![]() |
XSive έγραψε: |
Αφού το ξεθάψατε να πω την γνώμη μου. Το 5.9 για το ραλλάκι είναι απόλυτα εφικτό αν: Το ραλλάκι από στάση, κι η νταλίκα που έρχεται από πισω πηγαίνει με 162km/h. Την στιγμή της επαφής ξεκινάει η μέτρηση. Στα 5.9 έχουν έρθει τα 100. Η ταχύτητα εξόδου είναι χαμηλή γιατί η νταλίκα έχει αρχίσει να φρενάρει. Στο τέλος όμως έχεις κάνει 0-100 5.9s και το αμάξι σου είναι έτσι:
![]() |