Slash έγραψε: |
Hello και σε σένα dbeck7 στο Club. ![]() Όσο για το θέμα σου, να σου θυμίσω 3 χρυσούς κανόνες από το Fast n' Furious (αν το έχεις δει, αν όχι να πας να το νοικιάσεις το γρηγορότερο... ![]() The Constructor's Pyramid 1.Fast + Cheap = Not Good 2.Fast + Good = Not Cheap 3.Cheap + Good = Not Fast Και το signature μου από εκεί είναι... |
dbecks7 έγραψε: |
oso gia to club as elpisoume oti de tha xreiazetai kapoia syndromh gia na diatirithei |
dbecks7 έγραψε: |
Geia sas.Exo ena 206XT 1,4 kai tha ithela na mou peite ti einai pio ftino na kano gia na..."anevo" ligo...Eyxaristo poly! |
pezomania έγραψε: |
Φίλε μου μην μπερδεύεσε με τον κινητήρα του Rallye, δεν εχετε τον ίδιο κινητήρα!
Δημητράκη, αν θες μπορούμε να κανονίσουμε να πάμε μαζί στο εργοστάσιο αυτό με τα σπόϊλερ ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
αν ειμαι εγω ο Δημητρακης , να παμε ρε pezomania αλλα κατσε να βρουμε χρονο γιατι επεσαν πολλα. παντως οποτε κανονισεις πες . περιμενω. θα τα πουμε και οταν παμε στο συνεργειο ![]() |
nicos έγραψε: |
Λυπάμαι που θα σε διαψεύσω αγαπητέ alxdr74 αλλά και ο δικός μου τρίφυσος είναι (bosh νομίζω) και ένα 206 με sagem το οποίο έκανε προγραμματισμό την δεύτερη μέρα που πήγα για να πληρώσω τρίφυσος ήταν . 206club ότι μπορεί να κάνει ατομική έκπτωση (350 ευρώ) ή εάν γίνει ομαδική παραγγελία από 3-5 το κόστος θα είναι 300 ευρώ ενώ για παραγγελία από 5 και πάνω το κόστος πέφτει στα 250 ευρώ !!!!!.
Εγώ σας ξαναδίνω το τηλ. 210 8105296 ζητήστε τον Γιώργο και πείτε του ότι είστε από το 206club και ρωτήστε τον ότι θέλετε (ΓΙΑΤΙ ΡΩΤΟΝΤΑΣ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ). |
alxdr74 έγραψε: |
Στον 3φυσο εγγεφαλο που φοραει το 1,4 (sagem) δεν γινεται τιποτα!! Και αυτο μας "δενει" τα χερια... Τι κανουμε λοιπον οσο αφορα το προγραμα? |
seridim έγραψε: | ||
Αλέξανδρε και τους "Βασίληδες'' που ρώτησα και σε έναν άλλο βελτιωτή (κυρίως saxo) μου είπαν ότι υπάρχει πρόγραμμα για εμάς με τον 3φυσο εγγεφαλο της sagem και κοστίζει περίπου 600 euro. Εάν θέλεις μπορώ να μάθω περισσότερες πληροφορίες. |
alxdr74 έγραψε: | ||||
Ναι με ενδιαφερει οπωσδηποτε!! Περιμενω πληροφοριες... |
seridim έγραψε: | ||||||
Alxdr74 Περισσότερες πληροφορίες θα ξέρω το επόμενο Σάββατο. Το μόνο που έμαθα είναι ότι το αμάξι πρέπει να μείνει ακινητοποιημένο για δύο μέρες μέχρι να προγραμματιστεί ο εγκέφαλος. Για το εάν μας προσφέρουν εγγύηση μου είπαν κατηγορηματικά ''ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ'' |
alxdr74 έγραψε: |
Ωραια το Σαββατο που ερχεται θα ειμαι επανω οποτε μπορουμε να κανονισουμε για καφεδακι και να μιλησουμε με την ησιχια μας....(Να περασουμε και τα φρυδακια ![]() |
seridim έγραψε: | ||
Μάλλον δεν θα είμαι το Σάββατο Θεσσαλονίκη . Θα πάω να πάρω τα φρυδάκια οπότε τα λέμε μόλις μπορέσεις να ξανανέβεις. |
alxdr74 έγραψε: |
![]() ![]() |
seridim έγραψε: | ||||||
Alxdr74 Περισσότερες πληροφορίες θα ξέρω το επόμενο Σάββατο. Το μόνο που έμαθα είναι ότι το αμάξι πρέπει να μείνει ακινητοποιημένο για δύο μέρες μέχρι να προγραμματιστεί ο εγκέφαλος. Για το εάν μας προσφέρουν εγγύηση μου είπαν κατηγορηματικά ''ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ'' |
Miltellas έγραψε: |
Βρε Σεριντίμη, την άλλη φορά που θα πας να μιλήσεις στους Βασίληδες δεν με παίρνεις κανένα τηλέφωνο να έρθω κι εγώ; |
alxdr74 έγραψε: | ||||||||
Υπαρχει καποιο νεο σχετικα με το θεμα? Ελπιζω το Σαββατο να εισαι πανω... |
seridim έγραψε: | ||
Οκ για τις 10:00 Περιμένω τηλέφωνο. Τα φρυδάκια περιμένω να μου τα στείλουν μάλλον το Σάββατο. |
Lord Cypher έγραψε: |
Άκουσα ένα πουλάκι να λέει ότι η Power Boost μπορεί να φτιάξει όλους τους εγκεφάλους... ξέρετε τίποτα για αυτό? ![]() ![]() |
peugeot206 έγραψε: | ||
Βρε συ Lord Cypher δεν μπορείς να μάθεις περισσότερα,για να δουμε και εμείς τι θα κάνουμε ; (τρίφυσο SAGEM έχω κι εγώ) ![]() ![]() ![]() |
Lord Cypher έγραψε: |
Καλησπέρα και πάλι.
Λοίπον news update όσο αφορα τους εγκεφάλους. Τα 206 έχουν βγεί με 4 εγκεφάλους συνολικά. 2 τύπους Magnetti Marelli, έναν Bosch, και έναν SAGEM. Οι δύο τελευάίοι δεν πειράζονται γιατί οι πιθανότητες να βγεί πρόβλημα είναι πολύ μεγάλες (από απλά όπως το να μην δουλεύει το A/C μέχρι και πολύ χειρότερα). Οι Marelli είναι εύκολοι στην χαρτογράφηση. Η λύση του παράλληλου εγκέφαλου δεν αξίζει γιατί πλέον χρειάζονται και πλεξούδες και τρέχα γύρευε... Το κόστος ανεβαίνει τρελά. Και εγώ SAGEM έχω... Το τηλέφωνο της MOTORDROME είναι 5593965 και δεν έχει σχέση με την CarCept (νομίζω, εκτός και αν τους τα φτιάχνει αυτή). Τα κομμάτια είναι πολυστερίνη και στερεώνονται με σιλικόνη. Δεν έχει τρύπες... Μέχρι τώρα μου έχει βγεί καλό. Δεν κουνιέται, δεν σπάει και το έχω δοκιμάσει και σε ταχύτητα (170 τσιτα στην εθνική!). Αυτά... Υ.Γ. Αν μου βρείτε τρόπο να πειράξουμε τα Πεζούλια μας ειμαί μέσα με τις μπάντες! Αν και θα πάω Γαλλία το καλοκαίρι οπότε.... PeugeotSport here I come! ![]() ![]() ![]() |
alxdr74 έγραψε: |
Εχει καποιος κανενα νεο οσο αφορα το βελτιωτικο προγραμμα για τους 3φυσους εγκεφαλους τους sagem? Πηρα στην codor σημερα αλλα κανενα νεο για τα 1,4! |
seridim έγραψε: | ||
Alex σήμερα πήρα απάντηση για το θέμα των εγκεφάλων.Απογοητευτική ![]() ![]() Επίσης μου είπε ότι μπορεί να υπάρχει ελπίδα για εμάς μόνο από τον Κρασούλη. Ας ρωτήσει κάποιος από τα παιδιά στην Αθήνα και να μας πει. |
danielos έγραψε: |
seridim και λοιποι ανησυχοι tuningακηδες 206αρηδες.
αυτα περι τριφυσων τα ακουω και τα ξανακουω! για τους sagem ισως, αλλα εγω εχω τριφυσο marelli και εχει τσιπαριστει εδω και 9500 χιλιομετρα και δεν εχει παρουσιασει προβλημα.ουτε λαμπακια sos αναβουν ουτε λαμδα καιγονται(εχω και εγω δυο λαμδα ενα στο χταποδι και ενα μετα τον καταλυτη).καποιες αρυθμιες ειχα στο ρελαντι για καποια χιλιομετρα τα οποια τελικα οφειλονταν στην πεταλουδα του γκαζιου. παντως εχω ακουσει οτι προγραμματιζονται και οι τριφυσοι sagem εδω στην αθηνα σειριακα κατω απο την φυσα κατω απο το τιμονι του οδηγου! για να προχωρας πρεπει να παιρνεις και καποια ρισκα.αλλιως δεν γινεται τιποτα.το ιδιο 'ρισκο' πηρα και εγω και εκατσε τελικα! |
pezomania έγραψε: |
Επειδή είχα παέι στον Κρασούλη (Power Boost), μου είπε, ότι ο εγκέφαλος ο τρίφυσος επαναπρογραμματίζετε. Όταν ρώτησα για sagem ή κάτι άλλο, μου είπε όλοι οι εγκέφαλοι επαναπρογραμματίζονται και τους αναλαμβάνει ο ίδιος!!
Τέλος μου είπε, ότι άμα πάω στην Lion και τους πιέσω για επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου, θα με στείλουν στον Κρασούλη!! ![]() |
pezomania έγραψε: |
Επειδή είχα παέι στον Κρασούλη (Power Boost), μου είπε, ότι ο εγκέφαλος ο τρίφυσος επαναπρογραμματίζετε. Όταν ρώτησα για sagem ή κάτι άλλο, μου είπε όλοι οι εγκέφαλοι επαναπρογραμματίζονται και τους αναλαμβάνει ο ίδιος!! |
GIANNIS206 έγραψε: |
Ρε παιδιά και ποιος από εμάς θα είναι τόσο τολμηρός ώστε να πειράξει τον εγκέφαλό του!!!!!???? |
Lord Cypher έγραψε: |
Και έτσι πάμε πίσω στα γνωστά θέματα...
Η Powerland πειράζει ΜΟΝΟ τους Magnetti Marelli και όχι τους Bosch και τους SAGEM (που τελικά έχουμε πολλοί). Οπότε back to square 1 ![]() ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
εγω εχω magneti mareli.ειναι καλο αυτο ;; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() στην Παρνηθα που ηταν Βαρυμπομπη τελικα, τον ειδε ο daniellos και ειχε ενα χαμογελο σαν του tzoker!!!! ασε που ηθελε να μου τον ξηλωσει να τον παρει δικο του. οταν του ειπα πως δεν τον δινω αρχισε να κανει τρελες προσφορες ευρω για να τον αποκτησει..... ![]() ![]() ![]() |
Lord Cypher έγραψε: |
. Εγώ θα είχα ήδη πάει..... ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
το πιασατε το υπονοουμενο;;; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PoiSoN® έγραψε: | ||
Λοιπόν Δημήτρη που λες θα σου γράψω πολλές κασέτες και και και…..γλιψ γλουψ….. ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
Τι έγινε, βγήκε και παγωτό 206club και δεν το έμαθα;;;
Κυριε ταμία, αρχίζω να αμφιβάλω για την αξιοπιστία σας, για την κάλυψη αυτής της υπεύθυνης θέσης του club... |
TED έγραψε: |
ετσι λεω και γω ρε παιδια και αναρωτιεμαι γιατι τα πειραζουν ??να ρωτησω κατι εσασ που εχετε ασχοληθει με γκαζια πιο πολυ μετα θα πρεπει να μπουν και πισω δισκοφρενα η θα τα καταφερει να σταματισει στο φαναρι ε ![]() ![]() ![]() |
TED έγραψε: |
Γειασας παιδια ελεγα μιας και τελειωσα με το λοοκ του χς μου να περασω μηχανη και αναρωτιεμαι αν αξιζει να μπει σε 1400cc τα γνωστα σκουπα - προγρ - εξατμ και οτι αλλο περνει να γινει κατι καλο η αν πρεπει να μπει μια μηχανουλα απο 106 ραλλυ η οποια θα το φτασει κατευθειαν 122 αλογακια και εχω ακουσει οτι λογο κοντον σχεσεων στης ταχυτητες θα πηγενει μπουνιες το εργαλειο!!!!εσεις τι λετε ![]() ![]() |
kanelj έγραψε: |
πηγαινω το αμαξι μου σε ενα συνεργειο στους αμπελοκηπους και ρωτησα απο περιεργεια ποσο θα κοστισει μια μετατροπη κινητηρα απο 106 rallye.μου ειπε πως ηδη εχει ενα γνωστο τουπου το εκανε πιτα το 106 (τι περιεργο!!!!) αλλα ο κινητηρας δεν επαθε απολυτως τιποτα.μου ειπε πως η εγκατασταση του σε 206 θα μου στοιχισει 700.000 δρχ.Τωρα λογικα θα εννοει με το κλειδι στο χερι χωρις να θελει καμμια αλλη αλλαγη (εκτος προφανως απο τον εγκεφαλο αγου θα πρεπει να αλλαχτει).την βρησκετε καλη λυση??? |
kanelj έγραψε: |
εγω παντως πιστευω πως γυρω στις 700.000 δρχ για 1600 16v rallye ειναι αρκετα καλη τιμη.βεβαια η τιμη εξαρταται και απο τον βελιτωτη.εννοειται οτι δεν θα παω σε αυτον της γειτονιας μου που ξερει να φτιαχνει μονο τα μπουζι του αυτοκινητου!παντως σε αυτον που παω το αμαξι μου ειναι ειδικος στα γαλλικα 106 206 306 και saxo.το μαγαζι του ειναι ολο με αγωνιστικα 106 και saxo απο αναβασεις!(τρεχει και αυτος εννοειται σε ριτσωνα κτλ)τελοσπαντων θελω να πω πως ειναι μεσα στον χωρο και δεν ειναι κανενας ασχετος.μεγαλο το διλλημα!!!εχετε να προτεινετε κανεναν αλλο που να ειναι αξιοπιστος για τετοιες μετατροπες???ΣΩΣΤΕ ΜΕ.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alex έγραψε: |
Φιλτρο
Προγραμμα Εξατμιση |
DimiP έγραψε: | ||
κι ελεγα : αφου η σκουπα (που αναφερει στο 1ο post) γραφεται με "Σ", γιατι λεει Φ.Π.Ε ;; μηπως Φκουπα-Προγραμμα-Εξατμηση ;;;; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tony έγραψε: |
Θα επιμείνω για άλλη μια φορά. Άμα έχετε λεφτά να κάνετε το μοτέρ από 1400 σε 1600 δηλαδή μετατροπή μην ξεχάσετε να αγοράσετε και τις βέρες όμως γιατί μετά το παντρεύεστε το αμάξι και δεν χάνετε μεταπώληση μόνο τώρα αλλά και μετά από 5 χρόνια!!! δεν θα το αγοράζει κάνεις γιατί θα είναι και μετατροπή και 5αετίας. Μήπως με τόσα λεφτά μπορεί να πάρετε έτοιμο το 206 1600 16v που είναι φοβερό αμάξι συνολικά;;; Ρε Vini πες τι σκυλί ήταν το 1600 που είχες!!! Ο Sidobre νομίζω το έχει κάνει 130hp και είναι ατμόσφαιρα. Και καλό αμάξι και φτιάχνετε και πολύ καλά ατμόσφαιρα.
Για Turbo το έψαξε κανείς;;; Εγώ πάντως μια μέρα η με Turbo θα με δείτε σε meeting η με το 1600 16v που είναι γλύκα!!! |
Miltellas έγραψε: |
Δε νομίζω ότι χρειάζεται συστάσεις ο 1.6 16V της Ρeugeot... |
1.1 i love you έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: |
3η Πρέπει να σου έριξε πολύυυυυυ έτσι ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
Δεν ήξερες, δεν ρώταγες;;;
Καρτούλα του έδωσες;;; |
PHSYBORG έγραψε: |
Den pai alo me ta 75 k as exo vali k filtroxoani k teliko.Xartografisi den ginete logo SAGEM( $@#$$@%*@#) ara skeftome gia mixanula apo rallye .Otan rotisa poso pai mu ipan : Mixani ,pleksuda,egefalos,psigio ladiou ola mazi 3000E.An ine sosti i timi kala ine alla den tha xriasto k ala pragmata opos sasamn disko plato ?Akuo tis skepsis giauto to thema.
Episis tu pezi me to rithmizomeno granazi KENT PT-31 ?Sigura den tha theli programa ?mipos xalasi i relanti ? |
PHSYBORG έγραψε: |
An to puliso k paro 1600 ta Rallye tha me patane pali.I idea na paro to rallye den lei giati den m aresi to 106 os emfanisi eksoterika ute mesa!
![]() ![]() ![]() |
Hannibal_Jr έγραψε: |
Telika den 8a ma8oyme pote posa aloga 8a ebgaze to amaksi moy afoy 8a meinei se akinhsia mexri na bre8oyn lefta na ftiaksw thn moyrh toy.... ![]() Katara stoys ALBANOYS |
Lord Cypher έγραψε: |
Όλο για turbo λες αλλά δεν βλέπω να έχεις κάνει τίποτα στο δικό σου ![]() ![]() ![]() |
Tony έγραψε: | ||
Όταν θα το κάνω Turbo θα σε πάω βόλτα να πορωθείς και μετά να το κάνεις και εσύ Turbo χεχεχε :PPPP ![]() ![]() ![]() ![]() |
kanelj έγραψε: |
ΑΚΟΥΩ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ |
kanelj έγραψε: |
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΘΑ ΠΑΩ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΟΥ ΟΔΗΓΟ (ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΑΚΙΑΣ ![]() ![]() ![]() |
sps έγραψε: |
Προφανως εννοει τον Χρηστακιδη,που δεν φτιαχνει,αλλα συντηρει τα αγωνιστικα της Lion Hellas.
Eπισης ο ιδιος μαστορας ειναι αυτος που τοποθετει τα καλουδια του drive project. Peugeot WRC στην Ελλαδα δεν υπαρχει. |
PHSYBORG έγραψε: |
Χρηστακιδης,ε .Καλη φαση μου ακουγετε , δεν ειναι πολλα λεφτα.Αντε μαθε περισσοτερα κ περιμενουμε κ αλλα νεα.Εκτος απο φρενα κ αμορτισερ αν βαλεις την μηχανουλα απο το 106 χρειαζεσαι τιποτα αλλο να αλλαξεις?
Κανα ημιαξονιο?Φυσικα θα χρειαστει πλεξουδα ,εκγεφαλος κ ψυγειο λαδιου!Πιστευω θα χρειαστει κ μεγηαλυτερη τρομπα βενζινης λογω μεγαλυτερης αναγκησ για βενζινη! |
peugeot_maniak έγραψε: |
asxeto sto speed pou kikloforei exei ena saxo 1.4 turbo 132hp!!!!! kserei kaneis poso kali einai mia tetoia metatropi? k an ginete to idio k se anegefala ili8ia sagem???? |
Vaggelis έγραψε: |
Ξέχνα τα αναξιόπιστα τουρμπίσματα....
Η καλύτερη μετατροπή, είναι η αλλαγή του κινητήρα με ένα κινητήρα 1600 16V από Rallye και η τοποθέτηση πίσω άξονα επίσης από Rallye.... |
STAMOS έγραψε: |
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΛΕΩ ΖΑΝΤΕΣ SPEEDLINE 15'' 195/50/15 ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ BILSTEIN EΛΑΤΗΡΙΑ VIDEN ΑΛΛΑ ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ,ΦΙΛΤΡΑΚΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ,ΤΕΛΙΚΟ REMUS,ΑΝ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΙΣΩ ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΠΩΣ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ.ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ |
kavaliotis έγραψε: |
Πουλα το το ρημαδι, βγαλε οτι εχεις βαλει αφου απο οτι ειδα ολα βγαινουν (πουλα το "μαμα" δηλαδη) και με το 1.5 μυριο που θες να δωσεις παρε ενα καινουργιο 1600αρι!!! |
STAMOS έγραψε: |
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΩΡΑΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥΩ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ PANASONIC ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΟ ΜΕ ΚΕΤΡΙΚΟ ΗΧΕΙΟ,ΔΥΟ ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ SUBWOOFER ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΗΧΕΙΑ MTX ΚΑΙ ΣΙΝΤΙΕΡΑ ΠΟΣΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΕΖΩ ΔΙΝΟΥΝ 8200 ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΣΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΠΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΝΤΕΚΟΡ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ.ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΩ ΜΑΛΛΟΝ ΧΛΩΜΟ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΠΑΚΕΤΟ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΩ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΒΓΩ ΣΑΝ ΤΑ Π.....ΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΕΦΙ. |
STAMOS έγραψε: |
ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΩΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΒUBU? |
PHSYBORG έγραψε: |
Den pai alo me ta 75 k as exo vali k filtroxoani k teliko.Xartografisi den ginete logo SAGEM( $@#$$@%*@#) ara skeftome... |
kaisaras96 έγραψε: |
Φοβαμαι πως αν εχεις την νεα γενια 206 ειναι πολυ δυσκολο να βαλεις αλλη μηχανη.Γιατι απο τον Sagem δεν ξεμπερδευεις ευκολα αφου χειριζεται ολα τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου σου!!! |
HackerWerger έγραψε: |
Λοιπόν, αυτό το Sagem ψιλοκατάλαβα ότι είναι κάτι σαν κλείδωμα. Η χαρτογράφηση τι είναι όμως; ![]() |
HackerWerger έγραψε: |
Ευχαριστώ Ady για τις πληροφορίες αλλά θα μου πει κανείς αν στο 206 είναι εφικτή η αλλαγή κινητήρα;;
Ας πουμε έχεις ένα 206 1400ΧS και θέλεις να "πετάξεις" πάνω έναν δίλιτρο! (ναι, μαζί θα πετάξεις και τα λεφτά σου, αλλά λέμε τώρα.. ![]() Γίνεται; ![]() |
Alex έγραψε: |
Δεν ξερω για 2λιτρο, παντως 1600 εχουν βαλει αρκετοι. Θεωρητικα, ολοι τοποθετουνται... |
HackerWerger έγραψε: |
Ευχαριστώ Ady για τις πληροφορίες αλλά θα μου πει κανείς αν στο 206 είναι εφικτή η αλλαγή κινητήρα;;
Ας πουμε έχεις ένα 206 1400ΧS και θέλεις να "πετάξεις" πάνω έναν δίλιτρο! (ναι, μαζί θα πετάξεις και τα λεφτά σου, αλλά λέμε τώρα.. ![]() Γίνεται; ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Σωστός! 118 ίππους δεν τους βλέπεις παρά μόνο στα όνειρα με τον 1.4. |
Παράθεση: |
Και μετα ακουστηκε ενα ...μπαμ (!!!) και εσκασε ο κινητηρας! |
pughell έγραψε: |
Τι λες ρε; ![]() ![]() ![]() |
kostascivic έγραψε: |
ΜΠΕΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΟΠΤΙΚΗ ΙΝΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΠΟΥ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΠΟΣΟ ΓΑΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΧΕΙΣ. |
HARIS9797 έγραψε: |
Το προβλημα ειναι το εξησ..Τα μοτερ απο rallye ειναι λυση αναγκησ.Αυτο που πραγματικα Θελω, ειναι ναλλαξω μοτερ, αλλα αυτο θελω να ειναι το πρωτο και το τελευταιο που θα κανω..θελω να τεντωνει απο μονο του το εργαλειο και να μην αναγκαστω να μπλεξω παλι με μοντιφεσ..τι που εχω 75hp τι να εχω 125hp αν βαλω ενα μανισιο 1.6L 106.Το θεμα ειναι να βρεθει κατι ετοιμο μανισιο και να σκοτωνει.Ξερω οτι το RC ειναι καλη περιπτωση αλλα δε θα ειναι νομιμο και δε γουσταρω ΜΑ**ΚΙΕΣ με μπατσουσ και 800αρεσ προστιμο(τοσο παει!).Εγω εμαθα για ενα gti6 απο 306 με μανισια 168hp.Υπαρχει κατι τετοιο η καποιοι καραγκιοζιδεσ για να το παιξουν κ καλα μου ειπαν για τοσα αλογα?Για το μοτερ βεροιωτη φιλε μου, μου ειπαν να παρω το κ.Σαπουνα.Δε ξερω αν τον γνωριζεισ.Εχει μαντρα με ανταλακτικα νομιζω..(τηλ 51000)Οσο για'μενα ειμαι απο δραμα και η ολη φαση γινεται γιατι ενα φιλαρακι με hyundai 1.3 εβαλε μοτερ απο mitsubishi(MIVEC 1.6L 175hp ατμοσφαιρα, μανισιο παρακαλω.....) και την εχω ψωνισει..ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΠΑΡΩΝΩΜΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ HYUNDAI ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Για ρίχτε μια ματιά και στο δικό μου που το ξεχάσατε εντελώς και είναι με αλλαγή κινητήρα.. επ'ευκαιρίας στις 30 του μηνός θα είμαι ΚΤΕΟ ελληνικού για να πάρω εγκριση τύπου για αλλαγή κινητήρα. Οι νεότεροι να ψάξουνε σε παλία ποστς για να βρούνε Info για το αυτοκίνητο τις δυσκολίες κτλ κτλ. |
HARIS9797 έγραψε: |
Το προβλημα ειναι το εξησ..Τα μοτερ απο rallye ειναι λυση αναγκησ.Αυτο που πραγματικα Θελω, ειναι ναλλαξω μοτερ, αλλα αυτο θελω να ειναι το πρωτο και το τελευταιο που θα κανω..θελω να τεντωνει απο μονο του το εργαλειο και να μην αναγκαστω να μπλεξω παλι με μοντιφεσ..τι που εχω 75hp τι να εχω 125hp αν βαλω ενα μανισιο 1.6L 106.Το θεμα ειναι να βρεθει κατι ετοιμο μανισιο και να σκοτωνει.Ξερω οτι το RC ειναι καλη περιπτωση αλλα δε θα ειναι νομιμο και δε γουσταρω ΜΑ**ΚΙΕΣ με μπατσουσ και 800αρεσ προστιμο(τοσο παει!).Εγω εμαθα για ενα gti6 απο 306 με μανισια 168hp.Υπαρχει κατι τετοιο η καποιοι καραγκιοζιδεσ για να το παιξουν κ καλα μου ειπαν για τοσα αλογα?Για το μοτερ βεροιωτη φιλε μου, μου ειπαν να παρω το κ.Σαπουνα.Δε ξερω αν τον γνωριζεισ.Εχει μαντρα με ανταλακτικα νομιζω..(τηλ 51000)Οσο για'μενα ειμαι απο δραμα και η ολη φαση γινεται γιατι ενα φιλαρακι με hyundai 1.3 εβαλε μοτερ απο mitsubishi(MIVEC 1.6L 175hp ατμοσφαιρα, μανισιο παρακαλω.....) και την εχω ψωνισει..ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΠΑΡΩΝΩΜΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ HYUNDAI ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
εμενα ένα πουλάκι πάντως μου είπε επίδήτα έχω νιώσει και πληρώσει οτι αν θέλεις να κάνεις μετατροπή και αλλαγή κινητήρα.. καλύτερα πούλα το και πάρε αυτό που θέλεις ετοιμο.. |
PoLiThS έγραψε: |
εμενα ένα πουλάκι πάντως μου είπε επίδήτα έχω νιώσει και πληρώσει οτι αν θέλεις να κάνεις μετατροπή και αλλαγή κινητήρα.. καλύτερα πούλα το και πάρε αυτό που θέλεις ετοιμο.. |
silverpug206 έγραψε: |
παιδια οπως καταλαβα, η φαση ειναι δυσκολη, για να κανεις μετατροπη μοτερ, σε ενα αμαξι οπως το δικο μου (1.9D) πρεπει να τραβηξεις πολλα. Μου εχουν πει οτι η μονη λυση ειναι να πας σε ενα απο του ανθρωπους που φερνουν χτυπημενα/μισα αμαξια και να του πεις να σου βρει το αυτοκινητο με την μηχανη που θελεις. Οταν το βρει να κατσει επιτοπου να το κοψει στη μεση. Οταν το κοψει και μετα να φροντισει ολη την ηλεκτικη εγκατασταση να την τραβησει στο μπρος μισο του αμαξιου και να το φερει Κυπρο. Μετα πρεπει να βρεις ενα καλο μηχανικο να σου κανει την αλλαγη που (αυτο ειναι ευκολο) μετα πρεπει να βρεις ενα καλο ηλεκτρολογο να σου περασει τη multiplexing ηλεκτρικη εγκατασταση σε ολο το αμαξι που σημενει το αμαξι θα κατσει για κανενα μηνα τουλαχιστον (δυσκολο-εως πολυ δυσκολο) και μετα να βρεις καποιον να σου προγραμματισει τον εγκεφαλο χωρις να στον κλειδωσει!! (δηλαδη ισως η αλλαγη μοτερ να μου μεινει ονειρο απατηλο)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Άρα δεν νομίζω να είπα κάτι λάθος! ![]() Καλά δεν το έχω μάθει το ποίημα? ![]() |
kanelj έγραψε: |
Απλα ΑΨΟΓΟΣ ![]() ![]() γιατι στα μασαγανε? Για ποιο θεμα συγκεκριμενα? |
kanelj έγραψε: |
Mα αν μετραει ΜΟΝΟ ο νομος του +/- 20% τοτε δεν εισαι ενταξει?
Και ας μην εχεις χαρτια της Peugeot που να λεει οτι ταιριαζει στο δικο σου... Με μπερδεψες λιγο! ![]() |
silverpug206 έγραψε: | ||
Γιαννη ειχα μηχανή 52KW (70hp) και εβαλα μηχανη 81KW (110HP). Η 40 ιπποι που βγηκα πιο ψηλα στους 70 ιππους που είχα ειναι το 57%... Αρα εγινε αυξηση 57% πανω στους 70 ιππους... |
kanelj έγραψε: |
Μαλιστα καταλαβα! Και δεν μπορεις να το κανεις με πλαγιο τροπο?? Τι σκοπευεις να κανεις? (΄Η τι εχεις κανει?) Τι να πω εγω,που θα μου παει 100% η διαφορα..... ![]() ![]() ![]() |
kanelj έγραψε: |
Μαλιστα καταλαβα! Και δεν μπορεις να το κανεις με πλαγιο τροπο?? Τι σκοπευεις να κανεις? (΄Η τι εχεις κανει?) Τι να πω εγω,που θα μου παει 100% η διαφορα..... ![]() ![]() ![]() |
DIMCHRI έγραψε: | ||
ο silverpug μιλάει για τους κυπριακούς νόμους υποθέτω. |
silverpug206 έγραψε: |
Εχεις 70hp και σκοπευεις να βαλεις την 2.0αρα των 137???? Η εχεις 90 και σκοπευεις να βαλεις τους 180??? παντως δεν το βλεπω να βρισκεις μηχανή των 180 ευκολα... Τις γυρευουν ολοι. Μεχρι και ο ανθρωπος που μου εφερε το μισο αμαξι για εμενα μου ειπε οτι αν βρει ποτε τετοια μηχανη (180) δεν θα την πουλήσει και θα την κρατησει για παρτυ του.... |
kanelj έγραψε: |
Σου δινω τον δικο μου!!!!
Τον πουλαωωωω! |
Sidobre έγραψε: |
Δεν ξέρω αν ενδιαφέρει κανέναν... απλώς το είδα στην Χρυσή Ευκαιρία:
PEUGEOT 206 RC 2.000 cc, μοντ, ΄05, 180 HP, μηχανικά, καθίσματα, ζάντες, πωλούνται Πρώτη δημοσίευση: 26/10/2005 Τελευταία δημοσίευση: 28/10/2005 (Αμα θα πάρετε κωδικό γράψτε τον γιατί είδα κάτι που με ενδιαφέρει...) |
Pughell έγραψε: |
Εγω το εχω πει και στον Στελιο παλιοτερα.
Το "οικονομικο" ταβανι για αυτο το μοτερ εκτος απο φιλτρο και εξατμιση ειναι η κεφαλη με τον εκκεντροφορο απο το 1400αρι XSi. Λογικα στο ηλεκτρογκαζο θα βγαλει πανω απο 90 αλογα αν γινει το σωστο προγραμμα. Απλα αν ξεκινησεις με βαση ενα εντελως μαμα αυτοκινητο και συνυπολογισεις φιλτρο,εξατμιση,κεφαλη απο XSi με προγραμμα και εργασια,εχεις παει κοντα στο 1000αρικο. ![]() |
brz20 έγραψε: |
Ποτε
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Σωστός! Η δεύτερη εκδοχή είναι να αλλάξεις μπλόκ και να βάλεις από 1,6 8v. Mικρό κόστος και καλή αύξηση ροπής/ιπποδύναμης..
Απλώς χρειάζεται μηχανικό που να το έχει ξανακάνει... |
Miltellas έγραψε: |
Μπράβο Μανώλη.
Η πρώτη -εύκολη- εγχείρηση χρειάστηκε και εγκέφαλο; Μπαίνει-βγαίνει και τέλος; Παρενέργεια; Η δεύτερη; Έχει κάποια αξιοσημείωτη δυσκολία που πρέπει να προσέξουμε; |
Pughell έγραψε: |
Απλα το προβλημα με την συγκεκριμενη μετατροπη ειναι οτι ολη η πλεξουδα γινεται σαν μακαροναδα οποτε σε πιθανη μεταπωληση,αν ο υποψηφιος αγοραστης το παει σε μηχανικο και δει την πλεξουδα,θα σου κοψει κανενα 1000αρικο χαλαροτατα... ![]() Κοινως σε αυτα τα χρηματα γιατι να μην βαλει καποιος το μοτερ του 206 1600 16v και να ειναι και γνησιος και σιγουρος; ![]() |
Steve έγραψε: |
Τιμές όμως δεν μας είπες φίλε mosquito και πόσο καιρό κράτησε η κάθε μετατροπή... ![]() |
mosquito έγραψε: | ||
Δεν έχει γίνει καμοιά επέμβαση πουθενά όσον αφορά τα ηλεκτρικά/καλώδια. Αντικαταστάθηκε ο εγκέφαλος ο Sagem 2000 απο τον Magnetti Marelli MM48P. |
Pughell έγραψε: | ||||
Αυτο που λες ρε μαστορα δεν γινεται... ![]() Εντελως διαφορετικη η πλεξουδα του 106 με του 206. ![]() Εκτος και αν εκαναν κοπτοραπτικη και δεν το ξερεις,πυ μου φαινεται και σαν η πιθανοτερη εκδοχη. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αν παρεις στα χερια σου τον μαμα εγκεφαλο του 206 και αυτον που φορας τωρα,και κοιταξεις τα κουμπωματα(φυσες) θα δεις οτι δεν εχουν καμια σχεση. ![]() Αυτο ειναι το πρωτο σημαδι που σημαινει οτι η πλεξουδα δεν ειναι ιδια. Ε,βαλε πολλαπλασιαστες,map,κλπ και θα δεις αυτο που σου λεω. ![]() Το μοναδικο μοτερ που μπορει να μπει στο 206 χωρις να χρειαστει κοψε-ραψε ειναι το εργοστασιακο του 1600αρι και αυτο με την προυποθεση οτι δεν θα ειναι multiplex το αμαξωμα καθως εκει εχει πολυ δουλεια(οχι οτι δεν γινεται βεβαια). ![]() |
MEMsound έγραψε: |
.....Ακόμα και το 407 με αυτό το μοτερ κινείται πολύ παραπάνω από αξιοπρεπέστατα ακόμα και μέσα στα Μέγαρα που το έχουμε κάνει βόλτα... για να μην μιλήσω για ορεινή στριφτερή διαδρομή ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΛΟΙΟ!!! Σταματήστε την Γη να κατέβω?!?!?!? |
plaketokofths έγραψε: | ||
πλοίο και τρένο παράλληλα... κρατάει το ρημάδι καλά..... |
Giannis307 έγραψε: |
Το αλλο μου αυτοκινητο civic 4d 1.4 τραβαει πολυ καλλητερα και ειναι κα βαρυτερο |
LefterisK έγραψε: |
Νομιζω οτι κατι ειχε παρει το ματι μου περισυ τετοια εποχη για μετατροπη των 1.4 8ν σε 1.6 16ν αποκλειστικα για πεζο κ σιτροεν απο ενα μαγαζι στο κεντρο της Αθηνας......το κοστος μου φαινοταν λογικο.... |
Pughell έγραψε: |
Ναι,καλα,εγινε,ξεκινα εσυ την μετατροπη με budget 3000E και οταν στο τελος θα εχει τελειωσει και θα λειτουργουν ολα κανονικα,κανε εναν απολογισμο και μετα θα μου πεις αν εδωσες μονο 3000Ε. ![]() |
STELIOS έγραψε: |
...Παντως αφου τρωγεσαι για βελτιωση στον 1.4 8v, θα σου πω το εξης.
Ετοιμαζω αυτο το καιρο μια (ατμοσφαιρικη) βελτιωση στο ιδιο μοτερ (σε 206) με σχετικα λογικο κοστος. Θα αναφερθω σε λεπτομεριες οταν ειναι ετοιμο σε 2-3 εβδομαδες. Μαλλον θα διμιουργηθει και αναλογο topic για τη συγκεκριμενη μετατροπη με ολα τα αναλογα: τεχνικα, κοστος και φωτο. |
LefterisK έγραψε: |
δηλαδη που θα οφειλετε η διαφορα τους (αν σου δωσει τελικα περιπου 95 ιππους); στο διαφορετικο σασμαν; |
STELIOS έγραψε: | ||
Πληροφοριακα, ενα σασμαν δεν δινει περισσοτερη η λιγοτερα αλογα. Αυτο που κανει ειναι να σου μειωνει ή να αυξανει τη ροπη στη τελικη μεταδοση. |
STELIOS έγραψε: |
Περισσοτερες πληροφοριες συντομα.
Θα ακολουθησει λεπτομερες How To, με αναλυτικο κοστολογιο, φωτογραφιες, δοκιμη και δυναμομετρηση. Γενικα ενα καλο value for money project, για οσους δεν θελουν να καταφυγουν σε πληρη αλλαγη κινητηρα. |
Nuntius έγραψε: |
Παιδιά, να ζητήσω τη βοήθειά σας; Προχτές διαπίστωσα ότι τα διαφράγματα της μαμά εξάτμισης μετά από 7 χρόνια δύσκολης χρήσης τα έφτυσαν και ψάχνομαι. Το αμάξι είναι 1,4 8v, έχω μόνο ένα φίλτρο K&N και επειδή δε θέλω να το πειράξω γιατί ξέρω ότι δε συμφέρει, θέλω μόνο να βάλω μία εξάτμιση έξω όχι αντιπροσωπεία. Επειδή είστε πιο ψαγμένοι από μένα, τι εξάτμιση να ζητήσω γενικά; Χαρακτηριστικά; Ξέρω πως δε θα δω τρελή διαφορά, αλλά έστω να δίνει λίγο περισσότερο το αμάξι χωρίς να με στεγνώνει στις ψηλές!
Pleaseeeeeeee |
tsosmoulis έγραψε: |
και στην τελική εαν δεν μπορείς να δώσεις τόσα για να αλλάξεις μοτερ, ψάξου με κορωνοπήνια. θα σου δώσει λίγο νεύρο και είναι μακραν η καλύτερη βελτίωση για το αυτοκίνητο αυτό.
το είχα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και πραγματικα είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα στην βελτίωση ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||
ΜΑΚΡΑΝ Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ... (Με ~ 150ευ ενα μετχειρησμενο κορ/πνιο + 100~150ευ εργασια εχεις ΝΕΥΡΟ που δεν προκειτε να σου δωσει ΚΑΝΕΝΑ προγραμμα) Αντε και μια σκουπα ή φιλτρο για εφε. Μεχρι εκει... Ολα τα αλλα (εξατμισεις, χταποδια, καταλητες, προγραμματα, εκκεντροφοροι κτλ κτλ) απλα δεν αξιζουν στο συγκεκριμενο μοτερ. Ομως υπαρχει αλλο/αλλα topic που εχουν συζητηθει ξανα και ξανα και ξανα οι βελτιωσεις αυτου του μοτερ (δεν ειναι δα και καινουριο...) |
aelaras_g10 έγραψε: |
giati den dilonete??? |
aelaras_g10 έγραψε: |
pou ton ksereis ton stathi???
apo larisa eisai??? |
SnakeMJK έγραψε: |
Γενικότερα, για να δηλωθεί ένα μοτέρ, θα πρέπει να βγαίνει με αυτό από το εργοστάσιο. Αυτός είναι ο εύκολος δρόμος. |
Pughell έγραψε: |
Ε,οχι ακριβως...
Μπορεις να βαλεις οτιδηποτε εχει τοποθετησει το εργοστασιο με μια απλη δηλωση. Μπορεις επισης να βαλεις κατι αλλο,της ιδιας εταιριας,αλλα θελει εγκριση και πιστοποιηση απο το ΚΤΕΟ του Ελληνικου,εκτος και αν εχει δηλωθει παρομοιο αυτοκινητο οποτε τοτε την γλιτωνεις. Απλα σε αυτην την περιπτωση υπαρχει ο περιορισμος του +25% σε κυβικα και +25% σε δυναμη απο το εργοστασιακο του μοτερ. Α,και αν θυμαμαι καλα υπαρχει και μια παραμετρος που λεει οτι δεν μπορεις να βαλεις μοτερ με χαμηλοτερη νορμα καυσαεριων απο το εργοστασιακο του αυτοκινητου σου. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Η "Κούλα" δεν ηταν multiplex και αν θυμαμαι καλα ειχε δηλωθει σαν 16αρι 8v και οχι σαν 16v. ![]() Αν δηλωθηκε σαν 16v τοτε λογικα δεν υπαρχει προβλημα αρκει βεβαια και ο κωδικος αμαξωματος που αναγραφεται στην αδεια να ειναι ιδιος. |
Touristas έγραψε: |
Ποιος ο λόγος να το κάνεις αφού μπορείς να το δηλώσεις κανονικά ![]() |
dbecks7 έγραψε: |
Geia sas.Exo ena 206XT 1,4 kai tha ithela na mou peite ti einai pio ftino na kano gia na..."anevo" ligo...Eyxaristo poly! |
Pughell έγραψε: |
Περαν του κλασσικου ΦΠΕ δεν νομιζω οτι αξιζει κατι παραπανω στο 14αρι.
Ακομα προτιμοτερο απο το ΦΠΕ ειναι ενα πιο κοντο σασμαν. Απο εκει και περα,μονο αλλαγη μοτερ θα σας "σωσει". |
stefanos patra έγραψε: |
Αγαπητοι μου φιλοι γεια σας.
Ειμαι απο Πατρα με λενε Στεφανο και ειμαι απο εχθες κατοχος ενος 206 1100 με κολημενο μοτερ!!! Μου το εδωσε δωρο ο εξαδελφος μου, γιατι ειναι λιγο οικονομιμενος και αφου το κολησε (το αφησε χωρις νερα!!) μου το χαρησε. Θελω λοιπον την πολιτιμη για εμενα βοηθηα σας, τι να κανω με το νεο αυτοκινητακι μου. Το θελω να πηγαινω απο μαγαζι σπιτι καθημερινα και ταξιδακι παρα πολυ σπανια. Απο οτι διαβασα, καποιο μελος ειπε οτι ενα πειραγμενο 1100 που ειχε, εκαιγε το ιδιο με το 1600 16v!!! Βοηθηστε με πως να ξεκινησω να ψαχνω και τι ειναι καλυτερο να κανω. Να βαλω παλι μοτερ 1100 ? να βαλω 1400? να βαλω 1600? και ποιο μοτερ?16v 8v και πολλα αλλα που θελω να με συμβουλεψετε. Ευχαριστω προκαταβολικος ![]() |
stratos gti έγραψε: |
για το σασί το ξεβρακώνεις και βιοχάλκο για λιώσιμο...χρίστο χαλκιδική από που είσαι???? |