PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Φλάτζα κεφαλής σε 206-307 1.4

dor - Τρι 17 Ιαν 2006, 10:14:36
Θέμα δημοσίευσης: Φλάτζα κεφαλής σε 206-307 1.4
Αυτό το αμάξι με έχει τρελάνει όλο κάτι βγάζει.Πήγα στην αντιπροσωπεία να δούνε το αμάξι διότι 1)Τρίζει 2)Μου βγάζει μήνυμα για τον δεξί αερόσακο 3)Κάθε φορά που έβαζα μπρός άκουγα ένα θόρυβο και γενικά άκουγα κάτι να χτυπαέι.Τελικά εκτός από όλα αυτά έχει και το εξής θέλει άλλαγμα η φλάτζα κεφαλής.Τι είν'τούτο?????Το πήγα χθές αλλά θα το έχουν μάλλον παρασκευή.Είναι καλό να κυκλοφορώ το αμάξι με αυτό το πρόβλημα???Τα άλλα προβλήματα ψιλοδιορθώθηκαν 1)Το τρίξιμο έφτιαξε 2)Αυτό θα το δεί όταν το αφήσω για 3 μέρες όπως μου είπαν 3)Είναι από τη σκούπα που επειδή αυτός που μου την έβαλε έκανε ότι ναναι δουλειά δεν πατάει πουθενά και χτύπαει στο κάπο και γενικά κουνέιται.Ουφ τα έγραψα
DrJekyll - Τρι 17 Ιαν 2006, 10:25:13
Θέμα δημοσίευσης: ....
Περαστικά Δώρα...

Τελικά εχω καταλάβει ότι τα Peugeot ή θα τα τρέχεις ή θα σε τρέχουν...ή το ένα ή το άλλο.... Rolling eyes
dor - Τρι 17 Ιαν 2006, 10:35:38
Θέμα δημοσίευσης: Re: ....
DrJekyll έγραψε:
Περαστικά Δώρα...

Τελικά εχω καταλάβει ότι τα Peugeot ή θα τα τρέχεις ή θα σε τρέχουν...ή το ένα ή το άλλο.... Rolling eyes


Ευχαριστώ Δημήτρη γενικά εμένα με τρέχει απο τι στιγμή που το πήρα
STELIOS - Τρι 17 Ιαν 2006, 11:27:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φλάτζα κεφαλής??
dor έγραψε:
...Τελικά εκτός από όλα αυτά έχει και το εξής θέλει άλλαγμα η φλάτζα κεφαλής.Τι είν'τούτο?????Το πήγα χθές αλλά θα το έχουν μάλλον παρασκευή.Είναι καλό να κυκλοφορώ το αμάξι με αυτό το πρόβλημα???
....3)Είναι από τη σκούπα που επειδή αυτός που μου την έβαλε έκανε ότι ναναι δουλειά δεν πατάει πουθενά και χτύπαει στο κάπο και γενικά κουνέιται....


Η φλατζα κεφαλης ειναι μια φετα συνθετικου υλικου που στεγανωποιει την συνδεση της κυλινδροκεφαλης με το block του κινητηρα. Τι σου ειπα τωρα Ε ;
ΟΚ, πρεπει να αλλαχτει αλλα δεν σου ειπαν τι εχει; Ετσι απλα χαλασε;
Τα πρωφανη προβληματα ειναι πτωση συμπιεσης αρα πτωση αποδοσης του μοτερ (καθως η φλατζα εχει χαλασει δεν στεγανοποιει οποτε χανεται η συμπιεση του μοτερ).
Επισεις προβλημα ειναι οτι τα αερια τις καυσης ξεφευγουν απ΄του θαλαμους καυσης και μπαινουν στο κυκλωμα ψυξης του μοτερ. Αυτο το καταλαβαινεις γιατι αλλαζει το χρωμα του παραφλου.
Αν ειναι καλο να μετακινεις το αμαξι....Αυτο ειναι σχετικο. Θα μορεις να μετακινησαι ΑΛΛΑ γενικα δεν ειναι καλο να το χρησιμοποιεις οταν εχει οποιδηποτε προβλημα στο μοτερ. Στη συγκεκριμενη περιπτωση θα πρεπει να εχεις παρατηρησει μια πτωση στην αποδοση του.

Οσον αφορα το 3), κλασικο προβλημα με τις σκουπες τις SIMOTA οπου σπανε οι βασεις της και χορευει μονη της πανω απ΄το ψυγειο. Υπαρχουν μερικες θεραπειες-πατεντες γι’αυτο.
dor - Τρι 17 Ιαν 2006, 11:34:27
Θέμα δημοσίευσης:
Είχα παρατηρήσει λάδια κάτω απο το αμάξι 2-3 φορές.Το αμάξι όντως έχει πέσει πάρα πολύ σε απόδοση.Μήπως να βγάλω τι σκόυπα και να ξαναβάλω το μαμά μου φαίνεται ότι μόνο προβλήματα μου έφερε παρά καλύτερη απόδοση κ.τ.λ
dor - Τρι 17 Ιαν 2006, 11:38:35
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι λογικό σε καινούργια αμάξια πάντως να συμβαίνουν τέτοιου είδους προβλήματα??? το έχω 1,5 χρόνο
STELIOS - Τρι 17 Ιαν 2006, 11:44:01
Θέμα δημοσίευσης:
dor έγραψε:
......Το αμάξι όντως έχει πέσει πάρα πολύ σε απόδοση.Μήπως να βγάλω τι σκόυπα και να ξαναβάλω το μαμά μου φαίνεται ότι μόνο προβλήματα μου έφερε παρά καλύτερη απόδοση κ.τ.λ


Η σκουπα δεν εχει καμια μα καμια σχεση με το πλροβλημα στη φλατζα.
Και η πτωση στην αποδοση οφειλεται αποκληστικα στο προβλημα της φλατζας.


Αν θες να βγαλεις τη σκουπα απλα για ψυχολογικους λογους (εχεις απογοητευτει απ΄τα πλροβληματα που εχει το 206 σου) τοτε καν΄το...
Αλλα ουσιαστικα δεν αλλαζεις κατι, το προβλημα σου δεν ειναι η σκουπα.

dor έγραψε:
Είναι λογικό σε καινούργια αμάξια πάντως να συμβαίνουν τέτοιου είδους προβλήματα??? το έχω 1,5 χρόνο


Η ειλικρηνης μου αποψη..... ΟΧΙ !!! Ειδικα αυτο με τη φλατζα....
Εγω που παω να κλεισω 5ετια και 100.000 χλμ δεν μου εχει βγαλει ποτε τιποτα, μονο τριγμους. Και ΔΕΝ του φερομαι ιδιεταιρα τρυφερα....
Πραγματικα τι να σου πω; Συμβαινουν αυτα.....
Stevon - Τρι 17 Ιαν 2006, 12:08:01
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν...για να έχουμε μία γενικότερη ενημέρωση παραθέτω , το παρακάτω....


<<ΑΦΟΡΑ:
206 και 307 με κινητήρα ET3J4

ΠΡΟΒΛΗΜΑ:
Διαρροή λαδιού απο την πλευρά του ιμάντα χρονισμού που φαίνεται να προέρχεται από την φλάντζα κεφαλής.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ: Αφού πραγματοποιήσετε εξονυχιστικό έλεγχο είναι πιθανό να διαπιστώσετε ότι η διαρροή του λαδιού ΔΕΝ προέρχεται από την φλάντζα της κυλινδροκεφαλής, αλλά από το γρανάζι του στροφάλου. Το πρόβλημα οφείλεται σε κυρτότητα της επιφάνειας του γραναζιού με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σωστή στεγανότητα.>>



Έχετε υπ΄όψιν σας και αυτό.... Wink
tsosmoulis - Τρι 17 Ιαν 2006, 12:19:56
Θέμα δημοσίευσης:
Περαστικα δορα.
Τωρα για το αν συμβαινουν ή δεν συμβαινουν αυτο ειναι πολυ σχετικο.
Components ειναι τα οποια καποια κομματια σε καθε παραγωγη κανουν fail. Rolling eyes Rolling eyes Ειναι και (σχετικα) καινουριο το μοτερ...

Παρε παραδειγμα και του τυροκομου...σε ξορκιζω να μην προχωρισει αλλο και να ειναι μονο αυτα τα προβληματα.

ε ρε αθανατε 8V...
Lion80 - Τρι 17 Ιαν 2006, 17:33:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φλάτζα κεφαλής??
dor έγραψε:
Τελικά εκτός από όλα αυτά έχει και το εξής θέλει άλλαγμα η φλάτζα κεφαλής.

Δώρα μην στεναχωριέσαι..αυτά συμβαίνουν (ακόμη και σε γερμανικά τουτού τα οποία φημίζονται για την ποιότητα τους) Twisted evil
Επειδή έχω το ίδιο μοντέλο με τα 90hp να σου πώ πως μου έκαψε φλάτζα και εμένα!!Τυχαία το είχα πάει για service και μου το ανακοίνωσαν!!Και απ'ότι μου είπαν πρέπει να είχε συμβεί πρόσφατα.Αυτό όμως που θέλω να σου πώ είναι πώς μου είπαν στην Peugeot οτι σε μια μεγάλη παρτίδα 206 με τα 90 hp παρουσιάστηκε το πρόβλημα με την φλάτζα!!Πρόβλημα από το εργοστάσιο!!Το δικό μου είναι από τα πρώτα με τα 90hp (Ιανουάριος 2004).Δεν ήμουν ο πρώτος με 206 90hp ο οποίος είχα αυτό το πρόβλημα μου ανακοίνωσαν.Φυσικά μου άλλαξαν την φλάτζα δωρεάν και μου ζήτησαν και συγνώμη!!
Από τότε κάνενα πρόβλημα δεν ξαναπαρουσιάστηκε... κι έυχομαι να μην ξαναπαρουσιαστεί!!!! Wink
manosm3 - Τετ 18 Ιαν 2006, 23:43:05
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε, σε περιπτωση που εχει καψει φλαντζα τρια τινα θα πρεπει να σου συμβαινουν:
1. Να περναει το λαδι στο "παγουρι" του ψυγειου.
2. Να περναει νερο στα λαδια (βγαλε το δεικτη της σταθμης λαδιου και τσεκαρε το)
3. Θα καιει το νερο.
Η φλαντζα κεφαλης δεν ειναι ακριβο ανταλλακτικο. Εγω ειχα αλλαξει στα 20.000 χλμ(!!!!!!!) με συντηρητικη χρηση και κοστισε 11 ευρω + εργασια.
DimiP - Πεμ 19 Ιαν 2006, 08:52:31
Θέμα δημοσίευσης:
manosm3 έγραψε:
Φιλε, σε περιπτωση που εχει καψει φλαντζα τρια τινα θα πρεπει να σου συμβαινουν:
1. Να περναει το λαδι στο "παγουρι" του ψυγειου.
2. Να περναει νερο στα λαδια (βγαλε το δεικτη της σταθμης λαδιου και τσεκαρε το)
3. Θα καιει το νερο.
Η φλαντζα κεφαλης δεν ειναι ακριβο ανταλλακτικο. Εγω ειχα αλλαξει στα 20.000 χλμ(!!!!!!!) με συντηρητικη χρηση και κοστισε 11 ευρω + εργασια.


θελει ομως δουλιτσα μια και βγαινει το καπακι, ετσι;
STELIOS - Πεμ 19 Ιαν 2006, 11:24:12
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Θελει ομως δουλιτσα μια και βγαινει το καπακι, ετσι;


Ετσι...
manosm3 - Παρ 20 Ιαν 2006, 00:08:31
Θέμα δημοσίευσης:
Δε ξερω ποσο χρεωσαν εργασια μονο για τη φλαντζα γιατι την εβαλαν ολη μαζι λογω του service.
paris - Δευ 03 Απρ 2006, 08:49:24
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά εμένα μου είπαν οτι για αλλάγη φλάτζας πρέπει να βγάλουν το καπακι της κυλινδροκεφαλής και για να συμβεί αυτό πρέπει να ξηλώσουν το μισό μοτέρ. Το ανταλλακτικό (η φλάτζα) είναι φθηνό αλλά με την εργασία θα φτάσει περίπου τα 350 ευρώ. Αν το τώρα αλλάξεις και το καπάκι του θερμοστάτη που ενδεχομένος να εμπλέκεται στο πρόβλημα το ανταλλακτικό στοιχίζει 32-35 ευρώ.
Μου τα είπαν καλά ή με δουλέυουν;
MEMsound - Δευ 03 Απρ 2006, 09:03:06
Θέμα δημοσίευσης:
Για την "εγχείρηση" σωστά στα είπαν.
Η φλάτζα κεφαλής βρίσκεται μεταξύ του μπλοκ του κινητήρα και της κεφαλής (μέσα στην οποία υπάρχουν οι βαλβίδες) και σκοπός της είναι να "σφραγίζει" τον θάλαμο καύσης.

Για να αλλαχθεί η φλάτζα κεφαλής πρέπει να βγει το ψευτοκόπακο της κεφαλής, και να "λυθεί" (όχι τελείως) η κεφαλή για να βγει καθώς και ο ιμάντας των εκκεντροφόρων κλπ κλπ.

για το κόστος δεν ξέρω αν είναι τόσο αλλά σίγουρα η εργασία για κάτι τέτοιο είναι αρκετή... Wink
STELIOS - Δευ 03 Απρ 2006, 11:21:26
Θέμα δημοσίευσης:
Η δουλεια ειναι οπως τη περιγραφει ο Μανθος. Ειναι χρονοβορα και πρεπει να γινει με ακριβεια γιατι οταν ξαναμπαινει το καπακι (κυλινδροκεφαλη) και ο ιμαντας (εκεντροφορου) θελει σωστη ρυθμηση ωστε οι βαλβιδες να ειναι σωστα χρονισμενες με τα πιστονια. (Βεβαια ολα αυτα γινονται με συγκεκριμενα εργαλεια και οχι απλα με την εμπηρια του μηχανικου)
Στη Peugeot εχουν απ΄το εργοστασιο στανταρ χρονους για τετοιες δουλειες πανω στους οποιους (χρονους) υπολογιζουν το κοστος της εργασιας.
Αν πας σε ανεξαρτητο συνεγειο μαλλον θα εινει φτηνοτερο.
Παντως 350 ευρο ακουγονται πολλα...
Stevon - Δευ 03 Απρ 2006, 11:54:58
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Αν πας σε ανεξαρτητο συνεγειο μαλλον θα εινει φτηνοτερο.
Παντως 350 ευρο ακουγονται πολλα...


Στέλιο μήν το λές...δέν είναι και τόσο μεγάλη η διαφορά...
Όταν είχα πάει παλαιότερα σε ενα άλλο αυτ/το σε απλό συνεργείο ,για την ίδια δουλειά είχα πληρώσει τότε περίπου 70,000δρχ....αυτό είχε γίνει το 2000-2001.
Sidobre - Δευ 03 Απρ 2006, 12:14:57
Θέμα δημοσίευσης:
paris έγραψε:
Παιδιά εμένα μου είπαν οτι για αλλάγη φλάτζας πρέπει να βγάλουν το καπακι της κυλινδροκεφαλής και για να συμβεί αυτό πρέπει να ξηλώσουν το μισό μοτέρ. Το ανταλλακτικό (η φλάτζα) είναι φθηνό αλλά με την εργασία θα φτάσει περίπου τα 350 ευρώ. Αν το τώρα αλλάξεις και το καπάκι του θερμοστάτη που ενδεχομένος να εμπλέκεται στο πρόβλημα το ανταλλακτικό στοιχίζει 32-35 ευρώ.
Μου τα είπαν καλά ή με δουλέυουν;


Aν είναι για το γνωστό πρόβλημα των 1,6 16v ή των 1,4 16v που δακρύζει το καπάκι θερμοστάτη ή η φλάτζα κυλινδροκεφαλής, και να έχει λήξει η εγγύησή σου, θα πρέπει τουλάχιστον να μειώσουν το κόστος επισκευής.

Δώσε πληροφορίες μήπως διευθετηθεί το θέμα.
plaketokofths - Δευ 03 Απρ 2006, 13:43:25
Θέμα δημοσίευσης: Κρίσιμη ερώτηση
Παιδιά γεια χαρά, επειδή σκέφτομαι να πάρω ένα 206 1.4 16V βλέπω ότι πολλοί είναι αυτοί που έχουν πρόβλημα με την φλάντζα...και κάτι τέτοιο δεν το επιθυμώ. Δεν θα άντεχα να ακούσω οτι στα 20.000χλμ το αυτοκ έκαψε φλάντζα....τέλος πάντων.

Το θέμα για εμένα είναι γιατί την έκαιγε την φλάντζα σε όλους?
Για να καεί η φλάντζα κεφαλής, χωρίς να είμαι μηχανικός σκέφτομαι 2 πράγματα, θα πρέπει να αναπτύσσεται στον κινητήρα μεγάλη θερμοκρασια ικανή να την λιώσει (άρα εκεί υπάρχει χρόνιο πρόβλημα και την επόμενη φορά θα την ξανακάψει). Αλλιώς δεν είναι καλό το υλικό της φλάντζας και λιώνει ευκολα.

Για εμένα τίθεται βέβαια και το άλλο θέμα, όπως το φτιάχνει το robot cnc το αμάξι στο εργοστάσιο, άνθρωπος δεν το φτιάχνει.... και μετά μπλέκεις με ξύσιμο κεφαλής και φλαντζόκολλες. Πιστεύω αν ανοιχτεί το μοτέρ μετά...δύσκολα έρχεται στην εργοστασιακή του μορφή.

Επίσης αμά καεί η φλάντζα που είναι το βασικό εξάρτημα στεγανοποίησης του καπακιού γίνεται εκει μέσα του υγρού και της θερμοκρασίας με αποτέλεσμα ίσως να επηρεαστούν και να υπάρξει βλάβη και σε άλλα μέρη του μοτερ.

Κι όλα αυτα τα λέω ως σοβαρά υποψήφιος αγοραστής, όχι μηχανικός, αντιμέτωπος με ένα σοβαρά πιθανό πρόβλημα στα 20,000χλμ.

Μήπως τώρα πια, οι καινούργιες παρτίδες έχουν βελτιωθεί σ' αυτο το θέμα?
Sidobre - Δευ 03 Απρ 2006, 13:47:00
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρίσιμη ερώτηση
plaketokofths έγραψε:
Παιδιά γεια χαρά, επειδή σκέφτομαι να πάρω ένα 206 1.4 16V βλέπω ότι πολλοί είναι αυτοί που έχουν πρόβλημα με την φλάντζα...και κάτι τέτοιο δεν το επιθυμώ. Δεν θα άντεχα να ακούσω οτι στα 20.000χλμ το αυτοκ έκαψε φλάντζα....τέλος πάντων.

Το θέμα για εμένα είναι γιατί την έκαιγε την φλάντζα σε όλους?
Για να καεί η φλάντζα κεφαλής, χωρίς να είμαι μηχανικός σκέφτομαι 2 πράγματα, θα πρέπει να αναπτύσσεται στον κινητήρα μεγάλη θερμοκρασια ικανή να την λιώσει (άρα εκεί υπάρχει χρόνιο πρόβλημα και την επόμενη φορά θα την ξανακάψει). Αλλιώς δεν είναι καλό το υλικό της φλάντζας και λιώνει ευκολα.

Για εμένα τίθεται βέβαια και το άλλο θέμα, όπως το φτιάχνει το robot cnc το αμάξι στο εργοστάσιο, άνθρωπος δεν το φτιάχνει.... και μετά μπλέκεις με ξύσιμο κεφαλής και φλαντζόκολλες. Πιστεύω αν ανοιχτεί το μοτέρ μετά...δύσκολα έρχεται στην εργοστασιακή του μορφή.

Επίσης αμά καεί η φλάντζα που είναι το βασικό εξάρτημα στεγανοποίησης του καπακιού γίνεται εκει μέσα του υγρού και της θερμοκρασίας με αποτέλεσμα ίσως να επηρεαστούν και να υπάρξει βλάβη και σε άλλα μέρη του μοτερ.

Κι όλα αυτα τα λέω ως σοβαρά υποψήφιος αγοραστής, όχι μηχανικός, αντιμέτωπος με ένα σοβαρά πιθανό πρόβλημα στα 20,000χλμ.

Μήπως τώρα πια, οι καινούργιες παρτίδες έχουν βελτιωθεί σ' αυτο το θέμα?


Ολα αυτά που λες ευτυχώς δεν ισχύουν. Απλώς παρατηρήθηκε στα πρώτα 16v μικρή διαροή ψυκτικού υγρού (και όχι κάψιμο φλάτζας όπως κακώς ειπώνεται) είτε από το καπάκι θερμοστάτη είτε από την φλάτζα κυλινδροκεφαλής, που είναι κάτι πολύ λογικό για πρωτοεμφανιζόμενα μοντέλα. Το πιο πιθανό ενδεχόμενο είναι αυτό της χαλαρής σύσφιξης των μερών αυτών.

Σαφέστατα όλα αυτά στην σημερινή παραγωγή και έχουν διορθωθεί Wink

Από εκεί και ύστερα δεν είναι επιστήμη το να ανοίξεις ένα καπάκι και αφού το καθαρίσεις να το ξανακλείσεις. Οπως όταν ήταν εργοστασιακό, έτσι ξανακλείνει. Wink
plaketokofths - Δευ 03 Απρ 2006, 14:03:21
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρίσιμη ερώτηση
Sidobre έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Παιδιά γεια χαρά, επειδή σκέφτομαι να πάρω ένα 206 1.4 16V βλέπω ότι πολλοί είναι αυτοί που έχουν πρόβλημα με την φλάντζα...και κάτι τέτοιο δεν το επιθυμώ. Δεν θα άντεχα να ακούσω οτι στα 20.000χλμ το αυτοκ έκαψε φλάντζα....τέλος πάντων.

Το θέμα για εμένα είναι γιατί την έκαιγε την φλάντζα σε όλους?
Για να καεί η φλάντζα κεφαλής, χωρίς να είμαι μηχανικός σκέφτομαι 2 πράγματα, θα πρέπει να αναπτύσσεται στον κινητήρα μεγάλη θερμοκρασια ικανή να την λιώσει (άρα εκεί υπάρχει χρόνιο πρόβλημα και την επόμενη φορά θα την ξανακάψει). Αλλιώς δεν είναι καλό το υλικό της φλάντζας και λιώνει ευκολα.

Για εμένα τίθεται βέβαια και το άλλο θέμα, όπως το φτιάχνει το robot cnc το αμάξι στο εργοστάσιο, άνθρωπος δεν το φτιάχνει.... και μετά μπλέκεις με ξύσιμο κεφαλής και φλαντζόκολλες. Πιστεύω αν ανοιχτεί το μοτέρ μετά...δύσκολα έρχεται στην εργοστασιακή του μορφή.

Επίσης αμά καεί η φλάντζα που είναι το βασικό εξάρτημα στεγανοποίησης του καπακιού γίνεται εκει μέσα του υγρού και της θερμοκρασίας με αποτέλεσμα ίσως να επηρεαστούν και να υπάρξει βλάβη και σε άλλα μέρη του μοτερ.

Κι όλα αυτα τα λέω ως σοβαρά υποψήφιος αγοραστής, όχι μηχανικός, αντιμέτωπος με ένα σοβαρά πιθανό πρόβλημα στα 20,000χλμ.

Μήπως τώρα πια, οι καινούργιες παρτίδες έχουν βελτιωθεί σ' αυτο το θέμα?


Ολα αυτά που λες ευτυχώς δεν ισχύουν. Απλώς παρατηρήθηκε στα πρώτα 16v μικρή διαροή ψυκτικού υγρού (και όχι κάψιμο φλάτζας όπως κακώς ειπώνεται) είτε από το καπάκι θερμοστάτη είτε από την φλάτζα κυλινδροκεφαλής, που είναι κάτι πολύ λογικό για πρωτοεμφανιζόμενα μοντέλα. Το πιο πιθανό ενδεχόμενο είναι αυτό της χαλαρής σύσφιξης των μερών αυτών.

Σαφέστατα όλα αυτά στην σημερινή παραγωγή και έχουν διορθωθεί Wink

Από εκεί και ύστερα δεν είναι επιστήμη το να ανοίξεις ένα καπάκι και αφού το καθαρίσεις να το ξανακλείσεις. Οπως όταν ήταν εργοστασιακό, έτσι ξανακλείνει. Wink


Οι γνώσεις μου στα μηχανολικά δεν είναι οι καλύτερες μιας και δεν είμαι μηχανικός...γι' αυτο δεν θα διαφωνήσω στο τελευταίο.

Από την άλλη όμως
Sidobre έγραψε:
Ολα αυτά που λες ευτυχώς δεν ισχύουν. Απλώς παρατηρήθηκε στα πρώτα 16v μικρή διαροή ψυκτικού υγρού (και όχι κάψιμο φλάτζας όπως κακώς ειπώνεται) είτε από το καπάκι θερμοστάτη είτε από την φλάτζα

στο παραπάνω που λες, οι ίδιοι κάτοχοι ανέφεραν εδώ την αλλαγή φλάντζας κυλινδροκεφαλής από την αντιπροωπεία, άρα ισχύει, εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος. (μακάρι)

Καθησυχάζομαι λίγο από το γεγονός οτι μου λες οτι τα προβλήματα αυτά έχουν λυθεί τώρα πια.

Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, θα ήθελα να μου πει κάποιος με 1.4 16V πρόσφατο μοντέλο σχετικά και με πάνω απο 20.000χλμ την γνώμη του.
Sidobre - Δευ 03 Απρ 2006, 14:38:00
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρίσιμη ερώτηση
plaketokofths έγραψε:

Οι γνώσεις μου στα μηχανολικά δεν είναι οι καλύτερες μιας και δεν είμαι μηχανικός...γι' αυτο δεν θα διαφωνήσω στο τελευταίο.

Από την άλλη όμως
Sidobre έγραψε:
Ολα αυτά που λες ευτυχώς δεν ισχύουν. Απλώς παρατηρήθηκε στα πρώτα 16v μικρή διαροή ψυκτικού υγρού (και όχι κάψιμο φλάτζας όπως κακώς ειπώνεται) είτε από το καπάκι θερμοστάτη είτε από την φλάτζα

στο παραπάνω που λες, οι ίδιοι κάτοχοι ανέφεραν εδώ την αλλαγή φλάντζας κυλινδροκεφαλής από την αντιπροωπεία, άρα ισχύει, εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος. (μακάρι)

Καθησυχάζομαι λίγο από το γεγονός οτι μου λες οτι τα προβλήματα αυτά έχουν λυθεί τώρα πια.

Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, θα ήθελα να μου πει κάποιος με 1.4 16V πρόσφατο μοντέλο σχετικά και με πάνω απο 20.000χλμ την γνώμη του.


Εφ'όσον έχει τρέξει έστω και μια σταγόνα η φλάτζα, αλλάζεται στα πλαίσια εγγύησης. Αυτό γιατί ενδεχομένος να έχει κάνει "αυλάκι"¨που θα μπορούσε μελλοντικά να ξανατρέξει. Σε κανένα μέχρι στιγμής (συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου) δεν έχει ξαναναφερθεί διαρροή μετά την επισκευή.
Αλεξ@νδρος - Τετ 26 Ιούλ 2006, 01:01:18
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλος ένας στην λίστα με τις καμμένες φλάτζες.....
Εμένα μου τρύπησε και το ψυγείο απο την πίεση του λαδιού στο κύκλωμα ψύξης.
Την βλάβη την καταλάβαμε απο την σαπουνάδα στο παραφλού.
Αν σκεφτει κανείς πως το στροφάρω το 1100αράκι μου μάλλον λάθος ήταν που δεν έβαλα μεταλλική-αγωνιστική.....
Cobras - Τετ 26 Ιούλ 2006, 12:04:30
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω εχω 95000 κμ στο 307 και δε μου ειναι σα καινουργιο...ουτε καν αμορτισερ δε εχω αλλαξει..σε γερμανικα αυτοκινητα παρουσιαζονται πολυ περισσοτερα αυτοκινητα..ενας συγγενης μου καταριεται τη ωρα που αγορασε audi a3..εχει κατασκηνωσει στο συνεργειο
drioannis - Τετ 26 Ιούλ 2006, 15:41:05
Θέμα δημοσίευσης:
Cobras έγραψε:
Εγω εχω 95000 κμ στο 307 και δε μου ειναι σα καινουργιο...ουτε καν αμορτισερ δε εχω αλλαξει..σε γερμανικα αυτοκινητα παρουσιαζονται πολυ περισσοτερα αυτοκινητα..ενας συγγενης μου καταριεται τη ωρα που αγορασε audi a3..εχει κατασκηνωσει στο συνεργειο

Πολύ χαίρομαι που δεν παρουσίασε κάτι.Έχω και εγώ μία ανυσηχία με το νέο μου 207 1.6.Πάντως να αλλάξεις ανάρτηση γιατί μάλλον σούστες έχεις τώρα μετά από 95000χλμ.
kas - Τετ 26 Ιούλ 2006, 19:59:56
Θέμα δημοσίευσης:
κ εμενα το 307 μου εχανε ψυκτικο υγρο αλαξα καπακι του θερμοστατη(27ευρω) κ απο τοτε ουτε σταγονα Laughing
MAKARIOS - Τρι 18 Μάρ 2008, 10:00:55
Θέμα δημοσίευσης: φλάντζα κεφαλής PEUGEOT 307 1.4 LEADER
Παιδιά, έχω ένα 307 LEADER 1,4 μοντέλο αρχές του 2005. Μένω στο λαγονήσι και εργάζομαι στην Αθήνα. Όπως καταλαβαίνετε κάνω κάθε μέρα πολλά χιλιόμετρα. Σε τρία χρόνια έχω 85,000. Όλα άψογα μέχρι που την προηγούμενη Παρασκευή το πήγα για αλλαγή μπαταρίας. Ξαφνικά μου λεέι ο μηχανικός (σε εξουσιοδοτημένο) πως χάνει λάδια η μηχανή (είχε λίγο μουσκέψει ο κινητήρας στο αριστερό σημείο δίπλα στον ιμάντα εκκεντροφόρου) και πως έχει καεί η φλάντζα κεφαλής. Μου το πέρνει και μου λεέι πως πρέπει να μείνει μέσα και κοστολόγησε την ζημιά μαζί μαι την αλλαγή του ιμάντα σε 580 ευρώ. Έπαθα έμφραγμα. Φεύγοντας πονηρεύτηκα μηπως με δουλεύουν ή πρέπει να πάω να ρωτήσω και κάπου αλλού. Μέχρι να γυρίσω να το πάρω το είχαν ήδη κάνει φύλλο φτερό. Εν πάσει περιπτώσει η τιμή μου φαίνεται εξωφρενική, πόσο μάλλον όταν το παρέλαβα εχθές που διαπίστωσα ότι γραντούνισαν και την εσωτερική πλευρά του ψυγείου προσπαθώντας να αποσυναρμολογήσουν τον κινητήρα και έσπασαν το κεφάλι μιας βίδας του κινητήρα. Σκέφτομαι να πάω τους ξεχ......Εσείς τι λέτε?
STELIOS - Τρι 18 Μάρ 2008, 15:10:02
Θέμα δημοσίευσης:
Τους αξιζει ενα πολυ γερο ξεχεσιμο !!!

Ας τα παρουμε ενα ενα...
- Η φλατζα κεφαλης εχει 20-30 ευρω maximum.
- Η αλλαγη της συνηθος γυρω στα 150 ευρω

Μετα, γιατι να σου αλλαξει ιμαντα χρονισμου ?
Η Peugeot προτεινει αλλαγη στα 120.000, και πες για να εισαι σιγουρος τον αλλαζεις στα 100.000, εσυ 85.000 δεν εχεις ? Γιατι να τον αλλαξεις ?
Και ΟΚ, πες οτι στον αλλαζει επειδη θα λυθει η κεφαλη και θα βγει ο ιμαντας. Ο καινουριος εχει περιπου 30 ευρω και η εργασια του πρεπει να ειναι μεσα στη τιμη αφου ΟΥΤΟΣ η ΑΛΛΟΣ θα κατεβει το καπακι....

Επισης για τη διαροη ΙΣΩΣ και να φταιει η φλατζα βαλβιδων (αυτη που στεγανοποιει το πανω-πανω καπακι). Εδω μιλαμε για κατι πιο λογικο αφου ειναι 3 χρονων και πολυ πολυ χαμηλοτερο κοστος, φλατζα 15-20ευρω και αλλαγη αντε αλλα 30 (ΑΝ δεν ξερεις να το κανεις και μονος σου). Αυτο το ενδεχομενο το εξετασανε ???

Εμενα μου μηριζει ΜΕΓΑΛΗ απατη εδω...

Touristas για πες μας κ'εσυ τη γνωμη σου.

PS. Kαι δεν ειμαι σιγουρος οτι χρειαζεται να βγει και το ψυγειο.
agiaxgr - Δευ 30 Ιούν 2008, 21:40:55
Θέμα δημοσίευσης:
Stevon έγραψε:
Λοιπόν...για να έχουμε μία γενικότερη ενημέρωση παραθέτω , το παρακάτω....


<>


Έχετε υπ΄όψιν σας και αυτό.... Wink


Εχω ενα 206 1400 16v 2 και κατι ετων με σχεδον 30000 χλμ. Πριν μια βδομαδα που πηγα συνεργειο για εναν καλοκαιρινο τυπικο ελεγχο, το σηκωσαμε και ειδαμε το καρτερ απο κατω να εχει λαδιλες καθως επισης να ψιλοσταζει και η αντλια του τιμονιου. Ο μαστορας εσφιξε λιγο τις βιδεσ του καρτερ και μου λεει ελα να το ξαναδουμε σε κανα 2βδομαδο. διαβαζοντας τα παραπανω του φιλου stevon προσπαθω να καταλαβω τι συμβαινει. Υπαρχει περιπτωση να εχει διαρροη ο κινητηρας απο κατω? Ποσο πιθανο ειναι αυτο?! Μήπως οντως η διαρροη προερχεται απο το γραναζι του στροφαλου που ειναι σχεδον πανω απο την αντλια του τιμονιου και τα λαδια γλυφουν και φαινονται να τρεχουν απ' την ανλια και κατω απο το καρτερ? Και τελος τελος τι να κανω μ'αυτο το θεμα???
volvos - Σαβ 17 Ιαν 2009, 15:05:26
Θέμα δημοσίευσης:
plaggi έγραψε:
καλημερα!εχω ενα 307 4 χρονια με 45000χλμ.δεν ειχα καποιο προβλημα ωσ που χθες παρατηρησα διαρροη λαδιου απο το χωρο του κινητηρα.πηγα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι οτι θελει αλλαγη η φλαντζα κεφαλης.επειδη ειναι 4 χρονων μου ειπαν οτι θελει αλλαγη και ο ιμαντας χρονισμου συνολικο κοστος μαζι με εργατικα ειναι 375 ευρω.ειναι λογικη η τιμη?δικαιολογειται για καινουριο αμαξι οταν το οδηγας σε ηρεμους ρυθμους να βγαζει τετοιο προβλημα?

elias - Τρι 02 Μάρ 2010, 08:32:26
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει καλύτερη φλάτζα κεφαλής στο εμπόριο για 206 1.4 8ν, από αυτήν που βάζει η peugeot?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr