DrJekyll έγραψε: |
Περαστικά Δώρα...
Τελικά εχω καταλάβει ότι τα Peugeot ή θα τα τρέχεις ή θα σε τρέχουν...ή το ένα ή το άλλο.... ![]() |
dor έγραψε: |
...Τελικά εκτός από όλα αυτά έχει και το εξής θέλει άλλαγμα η φλάτζα κεφαλής.Τι είν'τούτο?????Το πήγα χθές αλλά θα το έχουν μάλλον παρασκευή.Είναι καλό να κυκλοφορώ το αμάξι με αυτό το πρόβλημα???
....3)Είναι από τη σκούπα που επειδή αυτός που μου την έβαλε έκανε ότι ναναι δουλειά δεν πατάει πουθενά και χτύπαει στο κάπο και γενικά κουνέιται.... |
dor έγραψε: |
......Το αμάξι όντως έχει πέσει πάρα πολύ σε απόδοση.Μήπως να βγάλω τι σκόυπα και να ξαναβάλω το μαμά μου φαίνεται ότι μόνο προβλήματα μου έφερε παρά καλύτερη απόδοση κ.τ.λ |
dor έγραψε: |
Είναι λογικό σε καινούργια αμάξια πάντως να συμβαίνουν τέτοιου είδους προβλήματα??? το έχω 1,5 χρόνο |
dor έγραψε: |
Τελικά εκτός από όλα αυτά έχει και το εξής θέλει άλλαγμα η φλάτζα κεφαλής. |
manosm3 έγραψε: |
Φιλε, σε περιπτωση που εχει καψει φλαντζα τρια τινα θα πρεπει να σου συμβαινουν:
1. Να περναει το λαδι στο "παγουρι" του ψυγειου. 2. Να περναει νερο στα λαδια (βγαλε το δεικτη της σταθμης λαδιου και τσεκαρε το) 3. Θα καιει το νερο. Η φλαντζα κεφαλης δεν ειναι ακριβο ανταλλακτικο. Εγω ειχα αλλαξει στα 20.000 χλμ(!!!!!!!) με συντηρητικη χρηση και κοστισε 11 ευρω + εργασια. |
DimiP έγραψε: |
Θελει ομως δουλιτσα μια και βγαινει το καπακι, ετσι; |
STELIOS έγραψε: |
Αν πας σε ανεξαρτητο συνεγειο μαλλον θα εινει φτηνοτερο.
Παντως 350 ευρο ακουγονται πολλα... |
paris έγραψε: |
Παιδιά εμένα μου είπαν οτι για αλλάγη φλάτζας πρέπει να βγάλουν το καπακι της κυλινδροκεφαλής και για να συμβεί αυτό πρέπει να ξηλώσουν το μισό μοτέρ. Το ανταλλακτικό (η φλάτζα) είναι φθηνό αλλά με την εργασία θα φτάσει περίπου τα 350 ευρώ. Αν το τώρα αλλάξεις και το καπάκι του θερμοστάτη που ενδεχομένος να εμπλέκεται στο πρόβλημα το ανταλλακτικό στοιχίζει 32-35 ευρώ.
Μου τα είπαν καλά ή με δουλέυουν; |
plaketokofths έγραψε: |
Παιδιά γεια χαρά, επειδή σκέφτομαι να πάρω ένα 206 1.4 16V βλέπω ότι πολλοί είναι αυτοί που έχουν πρόβλημα με την φλάντζα...και κάτι τέτοιο δεν το επιθυμώ. Δεν θα άντεχα να ακούσω οτι στα 20.000χλμ το αυτοκ έκαψε φλάντζα....τέλος πάντων.
Το θέμα για εμένα είναι γιατί την έκαιγε την φλάντζα σε όλους? Για να καεί η φλάντζα κεφαλής, χωρίς να είμαι μηχανικός σκέφτομαι 2 πράγματα, θα πρέπει να αναπτύσσεται στον κινητήρα μεγάλη θερμοκρασια ικανή να την λιώσει (άρα εκεί υπάρχει χρόνιο πρόβλημα και την επόμενη φορά θα την ξανακάψει). Αλλιώς δεν είναι καλό το υλικό της φλάντζας και λιώνει ευκολα. Για εμένα τίθεται βέβαια και το άλλο θέμα, όπως το φτιάχνει το robot cnc το αμάξι στο εργοστάσιο, άνθρωπος δεν το φτιάχνει.... και μετά μπλέκεις με ξύσιμο κεφαλής και φλαντζόκολλες. Πιστεύω αν ανοιχτεί το μοτέρ μετά...δύσκολα έρχεται στην εργοστασιακή του μορφή. Επίσης αμά καεί η φλάντζα που είναι το βασικό εξάρτημα στεγανοποίησης του καπακιού γίνεται εκει μέσα του υγρού και της θερμοκρασίας με αποτέλεσμα ίσως να επηρεαστούν και να υπάρξει βλάβη και σε άλλα μέρη του μοτερ. Κι όλα αυτα τα λέω ως σοβαρά υποψήφιος αγοραστής, όχι μηχανικός, αντιμέτωπος με ένα σοβαρά πιθανό πρόβλημα στα 20,000χλμ. Μήπως τώρα πια, οι καινούργιες παρτίδες έχουν βελτιωθεί σ' αυτο το θέμα? |
Sidobre έγραψε: | ||
Ολα αυτά που λες ευτυχώς δεν ισχύουν. Απλώς παρατηρήθηκε στα πρώτα 16v μικρή διαροή ψυκτικού υγρού (και όχι κάψιμο φλάτζας όπως κακώς ειπώνεται) είτε από το καπάκι θερμοστάτη είτε από την φλάτζα κυλινδροκεφαλής, που είναι κάτι πολύ λογικό για πρωτοεμφανιζόμενα μοντέλα. Το πιο πιθανό ενδεχόμενο είναι αυτό της χαλαρής σύσφιξης των μερών αυτών. Σαφέστατα όλα αυτά στην σημερινή παραγωγή και έχουν διορθωθεί ![]() Από εκεί και ύστερα δεν είναι επιστήμη το να ανοίξεις ένα καπάκι και αφού το καθαρίσεις να το ξανακλείσεις. Οπως όταν ήταν εργοστασιακό, έτσι ξανακλείνει. ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Ολα αυτά που λες ευτυχώς δεν ισχύουν. Απλώς παρατηρήθηκε στα πρώτα 16v μικρή διαροή ψυκτικού υγρού (και όχι κάψιμο φλάτζας όπως κακώς ειπώνεται) είτε από το καπάκι θερμοστάτη είτε από την φλάτζα |
plaketokofths έγραψε: | ||
Οι γνώσεις μου στα μηχανολικά δεν είναι οι καλύτερες μιας και δεν είμαι μηχανικός...γι' αυτο δεν θα διαφωνήσω στο τελευταίο. Από την άλλη όμως
στο παραπάνω που λες, οι ίδιοι κάτοχοι ανέφεραν εδώ την αλλαγή φλάντζας κυλινδροκεφαλής από την αντιπροωπεία, άρα ισχύει, εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος. (μακάρι) Καθησυχάζομαι λίγο από το γεγονός οτι μου λες οτι τα προβλήματα αυτά έχουν λυθεί τώρα πια. Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, θα ήθελα να μου πει κάποιος με 1.4 16V πρόσφατο μοντέλο σχετικά και με πάνω απο 20.000χλμ την γνώμη του. |
Cobras έγραψε: |
Εγω εχω 95000 κμ στο 307 και δε μου ειναι σα καινουργιο...ουτε καν αμορτισερ δε εχω αλλαξει..σε γερμανικα αυτοκινητα παρουσιαζονται πολυ περισσοτερα αυτοκινητα..ενας συγγενης μου καταριεται τη ωρα που αγορασε audi a3..εχει κατασκηνωσει στο συνεργειο |
Stevon έγραψε: |
Λοιπόν...για να έχουμε μία γενικότερη ενημέρωση παραθέτω , το παρακάτω....
<> Έχετε υπ΄όψιν σας και αυτό.... ![]() |
plaggi έγραψε: |
καλημερα!εχω ενα 307 4 χρονια με 45000χλμ.δεν ειχα καποιο προβλημα ωσ που χθες παρατηρησα διαρροη λαδιου απο το χωρο του κινητηρα.πηγα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι οτι θελει αλλαγη η φλαντζα κεφαλης.επειδη ειναι 4 χρονων μου ειπαν οτι θελει αλλαγη και ο ιμαντας χρονισμου συνολικο κοστος μαζι με εργατικα ειναι 375 ευρω.ειναι λογικη η τιμη?δικαιολογειται για καινουριο αμαξι οταν το οδηγας σε ηρεμους ρυθμους να βγαζει τετοιο προβλημα? |