PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 306 και στροφές κινητήρα

inioxos - Δευ 09 Ιαν 2006, 20:04:17
Θέμα δημοσίευσης: 306 και στροφές κινητήρα
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ πανω απο ολα. Ειμαι νεος εδω αλλα αν θα μπορουσε να με διαφωτισει καποιος στο προβληματακι μου υποχρεως θα ειμουν.PEUGEOT 306,1400,8V και δεν ανεβαζει αρκετα γρηγορα στροφες με αποτελεσμα καποιες φορες να ειναι ενοχλητικο. {πχ, προσπερασματα.}Η δευτερα στης 6,5000 στροφες φτανει στα 100χ,α,ω αλλα αργει να φτασει εως εκει.{και τσιγαρο αναβω εως να χρειαστη να βαλω τριτη}Και ενω ειμαι 133% ικανοποιημενος κατα τα αλλα,{κρατιματα!!!,καταναλωση,χωρους,μουρη!!!ανεση .3-4 ατομα και εθνικη το σκεφτομαι καλα -καλα να κανω προσπεραση ενω εχω την απαραιτητη τελικη,αργω να την ποιασω.χωρις να πειραξω στροφαλους και σασμαν υπαρχη καποια λυση εφηκτη??ξερει καποιος να βοηθησει??
Stevon - Δευ 09 Ιαν 2006, 21:06:38
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε μου...
Αρχικώς καλώς ήρθες.
Αν και το έχεις αποκλίσει , το κορωπήνιο θα σε σώσει μόνο σε αυτή την φάση.
Τα υπόλοιπα ότι και να κάνεις εξατμίσεις, chipάρισμα, εισαγωγή ...ψυχολογικά είναι ΜΟΝΟ.
ΑΥΤΑ!!(λίγο λιτά {γιατί βιάζομαι} αλλά περιεκτικά) Wink
inioxos - Τρι 10 Ιαν 2006, 08:27:06
Θέμα δημοσίευσης:
αν πειραξω κορονοπιο θα χασω απο την τελικη η οχι? απο τι θα μπορουσα να βαλω? ειναι ακριβη η χρονοβορα διαδικασια η σε 1- 2 μερες θα εχω τελιοση? χταποδι και σκουπα ηδη εχω οποτε αλλου την ψαχνω.... Laughing Rolling eyes Confused
Timour21 - Τρι 10 Ιαν 2006, 10:02:05
Θέμα δημοσίευσης:
μήπως έχεις αλλάξει τις διαστάσεις των ελαστικών σου?

Και ποιες 6500 στροφές? Έχεις ανεβάσει κόφτη? Εγώ θυμάμαι το 1400 είχε τον κόφτη στις 6200. Κορώνα πηνίο μην αλλάξεις γιατί ναι μεν θα στροφάρει καλύτερα αλλά θα χάσεις τις τελικές που χρειάζεσαι για να προσπεράσεις...
inioxos - Τρι 10 Ιαν 2006, 10:53:32
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
μήπως έχεις αλλάξει τις διαστάσεις των ελαστικών σου?

Και ποιες 6500 στροφές? Έχεις ανεβάσει κόφτη? Εγώ θυμάμαι το 1400 είχε τον κόφτη στις 6200. Κορώνα πηνίο μην αλλάξεις γιατί ναι μεν θα στροφάρει καλύτερα αλλά θα χάσεις τις τελικές που χρειάζεσαι για να προσπεράσεις...

ελαστικα? ναι αλαχτικαν 195/45/15 φοραω τωρα.κοφτης στης 6,500.εκει κοβη. προσπεραση, μονο εαν εχω απο πριν τα χιλιομετρα που χρειαζονται αλιως για να επιταχηνω εκεινη την στηγμη χλομο και αναλογος την περισταση μπορη και επικινδηνο.
Timour21 - Τρι 10 Ιαν 2006, 11:00:43
Θέμα δημοσίευσης:
οι διαστάσεις των ελαστικών σου φταίνε. Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το δικό σου και λίγο έλειψε να σκοτωθώ μια φορά σε απόπειρα προσπέρασης στην κορίνθου-πατρών. Έβαλα 2λιτρο και ησύχασα. Αν σου αρέσει το αυτοκίνητο και θές να το κρατήσεις η αναβάθμιση του κινητήρα είναι μονόδρομος φίλε μου. Διαφορετικά ξαναβάλε τα 165/60/13 που είχες και θα δείς κάποια βελτίωση.
MEMsound - Τρι 10 Ιαν 2006, 12:21:57
Θέμα δημοσίευσης:
Τα λάστιχα 195/45-15 είναι ΤΕΛΕΙΩΣ λάθος αν από μαμά είχες 165/60-13.
Δες αυτό:

Κώδικας:
Specification  Sidewall  Radius  Diameter  Circumference    Revs/km  Difference
165/60-13          99mm   264mm     528mm         1659mm        603        0.0%
195/45-15          88mm   278mm     556mm         1748mm        572        5.4%
175/50-14          88mm   265mm     531mm         1667mm        600        0.5%


Αν θες μεγαλύτερες ζάντες από τις 13άρες τότε το πολύ 14άρες με 175/50 που και πάλι είναι πιο μακρύ αλλα τουλάχιστον μόνο 0,5% Wink
christhehealer - Τρι 10 Ιαν 2006, 12:43:01
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
Κορώνα πηνίο μην αλλάξεις γιατί ναι μεν θα στροφάρει καλύτερα αλλά θα χάσεις τις τελικές που χρειάζεσαι για να προσπεράσεις...


Για τι προσπεράσεις χρειάζεται καλή επιτάχυνση [ροπή για την ακρίβεια] και όχι μεγάλη τελική ταχύτητα.

Το κορωνοπήνιο βοηθάει την κατάσταση κατά πολύ.
Timour21 - Τρι 10 Ιαν 2006, 12:52:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αλλα αν είσαι με 130 χιλιόμετρα και στα 150 τελειώνεις μπορεί να "μείνεις" απο χιλιόμετρα πάνω στην προσπέραση....
MEMsound - Τρι 10 Ιαν 2006, 13:02:12
Θέμα δημοσίευσης:
Θα πρέπει να παραείναι κοντό για να "τελειώνει" στα 150!!!

Τι φοράει από μαμά ξέρουμε?? Για να δούμε μετά τι μπορεί να βάλει... και από τι αυτοκίνητο...

Μεταξύ μας όλο το τόπικ ανήκει στις "Μηχανικές Βελτιώσεις" και εκεί πρέπει να μεταφερθεί...

Εκ της MOD Team
MEMsound

Timour21 - Τρι 10 Ιαν 2006, 13:40:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ε δείξε λίγο κατανόηση βρε Μάνθο, το παιδί που έκανε την ερώτηση δεν είναι μέλος και δεν θα μπορεί να διαβάσει το topic αν μεταφερθεί (ούτε και γω τώρα που το σκέφτομαι) Laughing
Κάτσε να του δώσουμε μια λύση πρώτα και το μεταφέρεις μετά.
Όσο για το τι κορώνα πηνίο φορά το 1.4 δεν έχω ιδέα. Με τα μαμά λάστιχα το κοντέρ έδειχνε 190-200 περίπου ενώ με τα 195/50/15 έδειχνε το πολύ 170 (κοντέρ πάντα). Αν του κοντύνεις τις σχέσεις άντε να δείξει 160 (το πολύ).
Βέβαια το να πηγαίνεις με 130 και να προσπεράσεις με 150 γίνεσαι παράνομος αφού ξεπερνάς το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας. Cool Wink
Φίλε μου αν κοιτάξεις στις αγγελίες του forum θα βρείς πολλά μοτεράκια 1.6
Για να κρατήσεις το κόστος χαμηλά σου προτείνω τον 1.6 8v που ψιλομοιάζει (στο μάτι) με τον 1.4 8v και ίσως να μην χρειαστεί να τον δηλώσεις κιόλας.
Και άν μετά θές λίγο παραπάνω δύναμη, θα βρείς αρκετά καλούδια (πάλι μέσω του forum) για να τον πας παραπάνω.
Με κορώνα πηνίο ναι μεν θα ξυπνήσεις λίγο το μοτεράκι σου, αλλά θα καίει τον πάτο του όταν το πατάς συν ότι και το μοτέρ που έχεις (και είχα) δεν είναι και πολύ σόι.
MEMsound - Τρι 10 Ιαν 2006, 15:20:26
Θέμα δημοσίευσης:
Κατανόηση υπαρχει γι αυτό και δεν το έχουμε μεταφερει ακόμα... Wink
Παρεπιπτόντως να και ένας από τους λόγους να γίνει επίσημο μέλος... Wink
Εξάλλου με τον τρόπο αυτό στηρίζει τον χώρο αυτό που όπως φαίνεται όλοι μας τον χρειαζόμαστε. Εγώ έτσι το βλέπω...
Αλλά δεν είναι εδώ ο τόπος να το συζήτήσουμε...anyway...


Εγώ πάντως θα έβγζα τα 195/45-15 και θα τα πούλαγα και με τα λεφτά θα έπερνα μια τετράδα used 14αρες + 4x 175/50-14...
Το θέμα είναι που βρήσκεις τέτοια διάσταση... Rolling eyes
Steve - Τρι 10 Ιαν 2006, 15:28:42
Θέμα δημοσίευσης:
Απόλες τις διαστάσεις βρίσκεις. Πόσο θα τις πληρώσεις είναι το θέμα Razz
Stevon - Τρι 10 Ιαν 2006, 15:42:55
Θέμα δημοσίευσης:
Δέν καταλαβαίνω γιατί το δυσκολευουμαι με τα ελαστικά. Question

Αρχικώς το 306 ΑΝ θυμάμαι καλά είχε 165/70/13 , οπώτε εάν του τοποθετήσει 185/50/14 θα έχει σάν αποτέλεσμα μείωση - 4%
αυτό μπορούμε να το επαληθευσουμε εδώ...http://www.psclub.gr/tools/tire_calculator.html

οπώτε ποιός ο λόγος να παιδευτεί και να βρεί ελάστικά με περίεργες διαστάσεις???
Sidobre - Τρι 10 Ιαν 2006, 16:02:08
Θέμα δημοσίευσης:
185/55/14 Wink
Stevon - Τρι 10 Ιαν 2006, 16:09:57
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
185/55/14 Wink


E δέν έχεις και άδικο, γιατί στο 106 και κοπάναγε το 50άρι...σκέψου στο 306 που είναι και ποιό βαρύ.
MEMsound - Τρι 10 Ιαν 2006, 16:50:59
Θέμα δημοσίευσης:
Stevon έγραψε:
Δέν καταλαβαίνω γιατί το δυσκολευουμαι με τα ελαστικά. Question

Αρχικώς το 306 ΑΝ θυμάμαι καλά είχε 165/70/13 , οπώτε εάν του τοποθετήσει 185/50/14 θα έχει σάν αποτέλεσμα μείωση - 4%
αυτό μπορούμε να το επαληθευσουμε εδώ...http://www.psclub.gr/tools/tire_calculator.html

οπώτε ποιός ο λόγος να παιδευτεί και να βρεί ελάστικά με περίεργες διαστάσεις???


Δεν έχεις άδικο.

Αλλά πιο πάνω (απορώ αν διαβάζετε όλα τα ποστ...)

Timour21 έγραψε:
οι διαστάσεις των ελαστικών σου φταίνε. ....... Διαφορετικά ξαναβάλε τα 165/60/13 που είχες και θα δείς κάποια βελτίωση.


και δεν είδα κανένα να διαφωνήσει ότι φορά 165/60-13.

Αν όμως "μαμά" φοράει 165/70-13 τότε το πράγμα αλλάζει...

Κώδικας:
Specification  Sidewall  Radius  Diameter  Circumference    Revs/km  Difference
165/70-13         116mm   281mm     561mm         1763mm        567        0.0%
195/45-15          88mm   278mm     556mm         1748mm        572       -0.8%
185/50-14          92mm   270mm     541mm         1698mm        589       -3.7%
185/55-14         102mm   280mm     559mm         1756mm        569       -0.4%

Οπότε τα 185/55-14 είναι ιδανικά κα ελάχιστα πιο κοντά μάλιστα...

Αν πάλι "μαμά" φοράει 165/65-13 τότε:
Κώδικας:
Specification  Sidewall  Radius  Diameter  Circumference    Revs/km  Difference
165/65-13         107mm   272mm     545mm         1711mm        584        0.0%
195/45-15          88mm   278mm     556mm         1748mm        572        2.2%
185/50-14          92mm   270mm     541mm         1698mm        589       -0.8%
185/55-14         102mm   280mm     559mm         1756mm        569        2.6%

οπότε το καλύτερο είναι το 185/50-15

Διαφωνεί κανείς?? Cool Cool
inioxos - Τρι 10 Ιαν 2006, 17:42:59
Θέμα δημοσίευσης:
165/70/13 φοραγε απο μαμα νομιζω αλλα βασικο ρολο αν παιζη η συνολικη περιμετρο ελαστικου μαζι με την ζαντα, {νομιζω} για αυτο απο 70 προφιλ εβαλα το 45, για να ερθη περιπου στην ιδια περιμετρο συνολικα.τωρα εχω 180 στο κοντερ με 5,000 στροφες ενω πριν ειχα 180 με 6,200 στροφες και ετριζε ολλο το μοτερ ενω τωρα 180 και ειναι πολυ χαλαρο το μοτερ.ουτε ζορια ουτε κραδασμους.οπως ειπα και πριν ειμαι πολυ ικανοποιημενος εκτος απο το αργη να ανεβαση. παντως το οτι ασχολιθηκαν καποια ατομα με το προβλημα μου και απο της απαντησης που μου εδωσαν εμαθα και κατι. Με κανει πολυ χαρουμενο και ας μην εχω βρη ακομα καποια εφηκτη λυση στο προβλημα μου.Ενας ρυθμηστης πιεσεως καυσιμου 8α βοηθαγε καθολου η μονο στο νεκρο 8α εναβαζε γρηγοροτερα και θα μου εβγαζε το καυσιμο ακαυτο?οσο για επισημο μελος δεν εχω καποιο προβλημα να γηνω μολης μαθω τον τροπο...
Stevon - Τρι 10 Ιαν 2006, 17:55:55
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Αλλά πιο πάνω (απορώ αν διαβάζετε όλα τα ποστ...)

Timour21 έγραψε:
οι διαστάσεις των ελαστικών σου φταίνε. ....... Διαφορετικά ξαναβάλε τα 165/60/13 που είχες και θα δείς κάποια βελτίωση.


Μάνθο...εγώ όταν το είδα τότε απάντησα, επίσης το ότι ΔΕΝ διαφωνούν οι πολοί ΔΕΝ σημαίνει ότι έχουν και δίκιο.!! Wink

Επίσης
inioxos έγραψε:
οσο για επισημο μελος δεν εχω καποιο προβλημα να γηνω μολης μαθω τον τροπο...


http://www.psclub.gr/portal/index.php?page=7 Wink
Sidobre - Τρι 10 Ιαν 2006, 17:56:50
Θέμα δημοσίευσης:
inioxos έγραψε:
165/70/13 φοραγε απο μαμα νομιζω αλλα βασικο ρολο αν παιζη η συνολικη περιμετρο ελαστικου μαζι με την ζαντα, {νομιζω} για αυτο απο 70 προφιλ εβαλα το 45, για να ερθη περιπου στην ιδια περιμετρο συνολικα.τωρα εχω 180 στο κοντερ με 5,000 στροφες ενω πριν ειχα 180 με 6,200 στροφες και ετριζε ολλο το μοτερ ενω τωρα 180 και ειναι πολυ χαλαρο το μοτερ.ουτε ζορια ουτε κραδασμους.οπως ειπα και πριν ειμαι πολυ ικανοποιημενος εκτος απο το αργη να ανεβαση. παντως το οτι ασχολιθηκαν καποια ατομα με το προβλημα μου και απο της απαντησης που μου εδωσαν εμαθα και κατι. Με κανει πολυ χαρουμενο και ας μην εχω βρη ακομα καποια εφηκτη λυση στο προβλημα μου.Ενας ρυθμηστης πιεσεως καυσιμου 8α βοηθαγε καθολου η μονο στο νεκρο 8α εναβαζε γρηγοροτερα και θα μου εβγαζε το καυσιμο ακαυτο?οσο για επισημο μελος δεν εχω καποιο προβλημα να γηνω μολης μαθω τον τροπο...


Μου αρέσει γιατί τα λες και μόνος σου.
Εχεις κάνει θεόμακρες τις σχέσεις του αυτοκινήτου σου, αυτό αδυνατεί να ανεβάσει στροφές και ακόμα ψάχνεσε να δεις τί να κάνεις.
Δύο λύσεις υπάρχουν
Α. Να αλλάξεις μοτέρ
Β. Να ξαναβάλεις σωστό βήμα στα λάστιχα (όπως σου έγραψα το 185/55/14 είναι το ιδανικό και κυκλοφορεί πολύ)

Οτι άλλο και να κάνεις δεν πρόκειται να δεις καμία διαφορά.
Lef205 - Τρι 10 Ιαν 2006, 18:30:11
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 306 1.4 φοραγαν 14/60 και 16/65.
Στα πενταπορτα εχω την εντυπωση πως ακουμπαει στους πισω θολους το 185/55/14 με μαμα αναρτηση.
Το μοτερ ειναι μονοδρομος.
Εχω την εντυπωση πως το εχουμε ξανασυζητησει και μαλιστα προσφατα.
Νομιζω οτι επαναλαμβανομαστε.
Το site εχει και μηχανη αναζητησης, ας την χρησιμοποιουμε που και που.
Timour21 - Τετ 11 Ιαν 2006, 10:09:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι τα λάστιχα που φόραγε ήτανε 165/70/13 έκανα λάθος οταν το έγραφα.
Επίσης νομίζω οτι κυκλοφορούσανε και κάποια με 14άρες ζάντες αλουμινίου χωρίς να γνωρίζω ακριβώς τις διαστάσεις τους. Και το θέμα με την τελική ταχύτητα δεν έχει να κάνει μόνο με το βήμα, έχει να κάνει και με την αυξημένη πρόσφυση (τριβή) λόγω μεγαλύτερης επιφάνειας ελαστικού. Τα 195/50/15 που φόραγα με μαμά αμορτισέρ βρίσκανε (όποτε τους δινότανε η ευκαιρία) στους πίσω θόλους...
........pug306 - Τετ 11 Ιαν 2006, 10:47:22
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΟ δικο μου ειχε 13αρες και ειναι του 94 και ενοσ φιλου μου που ειναι του 2000 ειχε 14αρες
adypier - Τετ 11 Ιαν 2006, 13:24:27
Θέμα δημοσίευσης:
αν όντως φόραγε 165/70-13, τότε μπορείς να πας σε:
175/60-14 και 185/55-14 που έχουν πολύ μικρή διαφορά (1cm) στην περίμετρο.
Σε 195 δεν υπάρχει τίποτα, αφού το /45-15 είναι μκρό (2cm) και το /50-15 είναι μεγάλο (4,5cm).
Ο πρόεδρος σου προτείνει το 185/55-14 που είναι η δημοφιλέστερη επιλογή
(τουλάχιστον για 106 και 205) και είναι και μουράτα.
Εγώ προτιμώ τα 175/60-14 που είναι πιο προοδευτικά,
κάνουν λιγότερη φασαρία, είναι πιο οικονομικά και πιο εύκολα στην οδήγηση.
Γι' αυτό και θα βγάλω τώρα τα 185 να ξαναβάλω τα 175.
Είναι όμως γεγονός ότι χαμηλώνουν (έστω και λίγο) το όριο.

ΟΜΩΣ, αν δεν φόραγε 165/70-13 τότε πας για άλλα νούμερα, πιο σπάνια και πιο ακριβά.
Ομολογώ ότι στο internet έχω δει συνδυασμούς 195/50-15 για 306
δεν ξέρω όμως μήπως ήταν για πιο πολλά κυβικά και διαφορετικές αναρτήσεις.
Και πράγματι είχε κυκλοφορήσει και μαμά με 14άρες,
αλλά δεν ξέρω τι λάστιχα τους φόραγαν.
Ας μας διαφωτίσει κάποιος έμπειρος με 306.
(undertaker?)
Timour21 - Τετ 11 Ιαν 2006, 15:23:55
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 306 τα διλιτρα φοράνε 195/55/15 από μαμά. Τα 1.4 165/70/13 τα 94-96αρια, και όσα είχαν ζάντες αλουμινίου ήταν 14άρες με 175άρι πέλμα.
inioxos - Τετ 11 Ιαν 2006, 23:29:57
Θέμα δημοσίευσης:
απομονοθηκαμε στο θεμα των ελαστικων.φυσικα ξερω πως τα αλαξα,τι φορουσα πριν και πως αν βαλω παλι τα μαμα θα διορθωθη το προβλημα μου.αυτα ειναι λογικα και τα ξερω. το θεμα ειναι τι να κανω για να ανεβαζει λιγο ποιο γρηγορα χωρης να του χαλασω την εμφανηση που τωρα ειναι σαυρα και πανεμορφο κατα τα γουστα μου. Ειναι τοσο χαμηλο που εαν βαλω 14' ζαντες θα βρησκη απο κατω. Ηδη βρησκη σε πολλα σημεια και πηγαινω πολυ προσεκτικα. Καποια ΜΗΧΑΝΗΚΗ ΙΣΩΣ ΡΥΘΜΗΣΗ υπαρχη που να βοηθαη το προβλημα? Εαν δεν μπορει να το εξαλυψη τουλαχιστων να το μειοση...
Timour21 - Πεμ 12 Ιαν 2006, 09:16:26
Θέμα δημοσίευσης:
Νίτρο?

Διαφορετικά θα πρέπει να κάνεις προσπεράσεις μόνο σε κατηφόρες Very happy
Sidobre - Πεμ 12 Ιαν 2006, 09:30:52
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά το εξαντλήσαμε το θέμα. Εφ' όσον το παιδί δεν θέλει να βάλει πιο σωστή διάσταση και εφ'όσον αυτά τα μοτέρ δεν παίρνουν πολλά σκαλίσματα (ουσιαστικά τουλάχιστον) η λύση που φαίνεται είναι μόνο μία.

Βρίσκεις ένα μοτέρ 1,6 8v και το πετάς πάνω και κάνεις δουλειά. Τα μοτέρ αυτά είναι αξιόπιστα και ιδιαίτερα φτηνά (εκτός αν θέλεις από ραλλύ που είναι ελάχιστα πιο ακριβά). Τα 1,6 8v από 306, 206 κλπ δεν νομίζω να ξεπερνάνε τα 500-600 ευρώ (+τα εργατικά) σε άριστη κατάσταση. Η πιο φτηνή λύση και η πιο καλή value/money. Από εκεί και ύστερα ότι άλλο συζητάμε περισσότερο μιάζει με φιλοσοφική συζήτηση παρά με ουσία.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr