Timour21 έγραψε: |
μήπως έχεις αλλάξει τις διαστάσεις των ελαστικών σου?
Και ποιες 6500 στροφές? Έχεις ανεβάσει κόφτη? Εγώ θυμάμαι το 1400 είχε τον κόφτη στις 6200. Κορώνα πηνίο μην αλλάξεις γιατί ναι μεν θα στροφάρει καλύτερα αλλά θα χάσεις τις τελικές που χρειάζεσαι για να προσπεράσεις... |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
165/60-13 99mm 264mm 528mm 1659mm 603 0.0% 195/45-15 88mm 278mm 556mm 1748mm 572 5.4% 175/50-14 88mm 265mm 531mm 1667mm 600 0.5% |
Timour21 έγραψε: |
Κορώνα πηνίο μην αλλάξεις γιατί ναι μεν θα στροφάρει καλύτερα αλλά θα χάσεις τις τελικές που χρειάζεσαι για να προσπεράσεις... |
Sidobre έγραψε: |
185/55/14 ![]() |
Stevon έγραψε: |
Δέν καταλαβαίνω γιατί το δυσκολευουμαι με τα ελαστικά. ![]() Αρχικώς το 306 ΑΝ θυμάμαι καλά είχε 165/70/13 , οπώτε εάν του τοποθετήσει 185/50/14 θα έχει σάν αποτέλεσμα μείωση - 4% αυτό μπορούμε να το επαληθευσουμε εδώ...http://www.psclub.gr/tools/tire_calculator.html οπώτε ποιός ο λόγος να παιδευτεί και να βρεί ελάστικά με περίεργες διαστάσεις??? |
Timour21 έγραψε: |
οι διαστάσεις των ελαστικών σου φταίνε. ....... Διαφορετικά ξαναβάλε τα 165/60/13 που είχες και θα δείς κάποια βελτίωση. |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
165/70-13 116mm 281mm 561mm 1763mm 567 0.0% 195/45-15 88mm 278mm 556mm 1748mm 572 -0.8% 185/50-14 92mm 270mm 541mm 1698mm 589 -3.7% 185/55-14 102mm 280mm 559mm 1756mm 569 -0.4% |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
165/65-13 107mm 272mm 545mm 1711mm 584 0.0% 195/45-15 88mm 278mm 556mm 1748mm 572 2.2% 185/50-14 92mm 270mm 541mm 1698mm 589 -0.8% 185/55-14 102mm 280mm 559mm 1756mm 569 2.6% |
MEMsound έγραψε: |
Αλλά πιο πάνω (απορώ αν διαβάζετε όλα τα ποστ...)
Timour21 έγραψε: οι διαστάσεις των ελαστικών σου φταίνε. ....... Διαφορετικά ξαναβάλε τα 165/60/13 που είχες και θα δείς κάποια βελτίωση. |
inioxos έγραψε: |
οσο για επισημο μελος δεν εχω καποιο προβλημα να γηνω μολης μαθω τον τροπο... |
inioxos έγραψε: |
165/70/13 φοραγε απο μαμα νομιζω αλλα βασικο ρολο αν παιζη η συνολικη περιμετρο ελαστικου μαζι με την ζαντα, {νομιζω} για αυτο απο 70 προφιλ εβαλα το 45, για να ερθη περιπου στην ιδια περιμετρο συνολικα.τωρα εχω 180 στο κοντερ με 5,000 στροφες ενω πριν ειχα 180 με 6,200 στροφες και ετριζε ολλο το μοτερ ενω τωρα 180 και ειναι πολυ χαλαρο το μοτερ.ουτε ζορια ουτε κραδασμους.οπως ειπα και πριν ειμαι πολυ ικανοποιημενος εκτος απο το αργη να ανεβαση. παντως το οτι ασχολιθηκαν καποια ατομα με το προβλημα μου και απο της απαντησης που μου εδωσαν εμαθα και κατι. Με κανει πολυ χαρουμενο και ας μην εχω βρη ακομα καποια εφηκτη λυση στο προβλημα μου.Ενας ρυθμηστης πιεσεως καυσιμου 8α βοηθαγε καθολου η μονο στο νεκρο 8α εναβαζε γρηγοροτερα και θα μου εβγαζε το καυσιμο ακαυτο?οσο για επισημο μελος δεν εχω καποιο προβλημα να γηνω μολης μαθω τον τροπο... |