PoLiThS έγραψε: |
μετά απο συζήτηση λεω.... Μια χαρα είναι η 15αρα στο 1,100... καπου διαβασα να λεέει καποιος.. "8 εκατοστά παραπάνω ελαστικού στην άσφαλτο.. (περι τριβής το θεμα)" μα ειναι τριβή κύλισης καί όχι στατική τριβη... και 205/40/17 να βάλει το αποτέλεσμα πάλι καλό θα είναι για τον απλούστατο Λόγο οτι το ποιό σημαντικό που είναι η περίμετρος του ελαστικού παραμένει σχεδόν ίδια με βελτίωση στο κράτημα ομως..... Εγώ είμαι Υπέρ! |
Alex έγραψε: |
Η διαφορα σε τριβη κυλισης ειναι... |
Miltellas έγραψε: |
Αφού το θέμα επεκτείνεται και εμβαθύνεται χάρη και στον BTS να βοηθήσω με την δική μου εμπειρία, επικροτώντας ό,τι γράφει παραπάνω ο ΒΤS.
|
Miltellas έγραψε: |
Στο παλιό μου αυτοκίνητο είχα βάλει από 175/60/13 σε 185/60/13. Η πλευρική πρόσφυση και μόνο αυξήθηκε και η οδική συμπεριφορά ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ. Στο όριο το αυτοκίνητο ήταν άτσαλο και απρόβλεπτο. |
Miltellas έγραψε: |
...γι'αυτό τα καλύτερα ελαστικά δεν είναι πάντα αυτά που αναπτύσουν τις μέγιστες πλευρικές επιταχύνσεις αλλά αυτά που είναι προοδευτικά στο όριο και επιτρέπουν διορθώσεις, προειδοποιούν κτλ. |
XS έγραψε: | ||
Σχετικά με αυτό φίλε Miltella, αν δεν άλλαξες offset για να χαλάσει η γεομετρία της ανάρτησης (η διαφορά σε διάμετρο είναι αρκετά μικρή), πώς χάλασε τόσο πολύ η οδική συμπεριφορά; Μήπως τα ελαστικά που έβαλες δεν ήταν προοδευτικά; Παίζουν και αυτά πολυ σημαντικό ρόλο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, γι'αυτό τα καλύτερα ελαστικά δεν είναι πάντα αυτά που αναπτύσουν τις μέγιστες πλευρικές επιταχύνσεις αλλά αυτά που είναι προοδευτικά στο όριο και επιτρέπουν διορθώσεις, προειδοποιούν κτλ. |
Alexandros έγραψε: |
Οπως βλεπετε και στον πινακα οι δυο αυτες διαστασεις δεν ειναι συμβατες .οποτε ορθα ο Μιλτος ειδε οτι κατι δεν παει καλα |
Alex έγραψε: |
Και επαναφερω σαν ιδεα το 185/55 15 (αυξημενη κατευθηντικοτητα) για μπροστα τροχους και 195/50 15 για τους πισω (μεγαλυτερος ελεγχος κατα το slide) για σχολιασμο... |
Miltellas έγραψε: |
Και κάτι ακόμη: Ένα λάστιχο με χαμηλότερο επίπεδο πρόσφυσης που το ελέγχουμε εύκολα πάνω στο όριο ή και παραπάνω, είναι ασύγκριτα "καλύτερο" από ένα απόλυτο λάστιχο με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης που όμως όταν γλυστρά ολισθαίνει σαν ξυράφι που κόβει άσχημα... |
Miltellas έγραψε: |
Έβαλα τα Ρ7000 σε 195/50/15.
Περιμένετε εντυπώσεις αργότερα. Βέβαι καλά θα είναι. Τί θα είναι;... Πιέσεις: Πίσω 34 και μπροστά 36. Πϊσω είναι καλά αλλά μπροστά ίσως να θέλει κι άλλο!!! Θα το δω και θα σας πώ. Είναι και χειμώνας. |
pezomania έγραψε: |
Εγώ σαν πρακτικός, θα φέρω σαν παράδειγμα έναν γνωστό μου (που θα τον γνωρίσετε και από κοντά στην επόμενη συνάντηση) ο οποίος φοράει 205/40 R17!!! Σε 1.4 color line. Η τελική του φτάνει τα 165 (αν θυμάμαι καλά) και τα πιάνει με 4η!!!
Προσοχή!!! Τελική σε ευθεία και όχι σε κατηφόρα! Επίσης ο Chatasos που έχει 15αρα προσπαθεί να φτασει τα 185, ενό φίλος με QuickSilver τα πιάνει και με aircondition!! Αυτά για το πόσο κόβουν τα λάστιχα ![]() Περιμένω τις ντομάτες ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: |
Ρε Τάσο με σκούπα και τελικό και δεν μπορείς να έχεις την τελική που έχει ένα μαμά με 14αρες;;
|
pezomania έγραψε: |
Αλήθεια σε επιταχύνσεις είσαι και εκεί πιο αργός ή αυτο ισχύει μόνο στην τελική; |
alxdr74 έγραψε: |
Μου ειπαν επισης οτι τη μεγαλυτερη διασταση που προτηνει η peugeot για το 1,4 ειναι το 175/65/14!! |
alxdr74 έγραψε: |
Σε τηλεφωνικη μου εποικηνωνια με την LION για καποιες "συμβουλες" μου ειπανε οτι εκανα mega λαθος που εβαλα 15 ζαντα στο 1,4!! |
alxdr74 έγραψε: |
Ως γνωστον διαθετω ενα 1,4 το οποιο οταν το πηρα φορουσε 175/65/14 ελαστικα! Προχωροντας σε αναβαθμιση αλλαξα σε 195/50/15! Σε τηλεφωνικη μου εποικηνωνια με την LION για καποιες "συμβουλες" μου ειπανε οτι εκανα mega λαθος που εβαλα 15 ζαντα στο 1,4!! Και μου λεγανε διάφορα οπως το οτι με αυτες τις ζαντες ο μετρητης ταχυτητας (κοντερ) θα δειχνει λανθασμενες ενδειξης.... Και αυτο γιατι απο το οτι καταλαβα πρεπει να υπαρχει καποια σχεση μεταξη "βηματος" και διαφορικου..Μου ειπαν επισης οτι τη μεγαλυτερη διασταση που προτηνει η peugeot για το 1,4 ειναι το 175/65/14!! Προσωπικα παντως εκτος απο τις καποιες αργες επιταχυνσεις δεν ειδα αξιολογη μεταβολη αλλου! Ισα-ισα το αυτοκινητο στριβει καλυτερα(δεν πλαγιαζει οπως πριν) και επισης βελτιωθηκανε και αλλα πραγματα οπως τιμονι (ελαχιστα ποιο βαρυ) και φρεναρισμα! |
Alex έγραψε: | ||
Αυτοι ειναι οι υπαλληλοι της Peugeot.. Μια ζωη να λενε μ........ Απο ποτε το 195/50 15 εγινε ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ απο το 175/65 14? Ε ρε σανιδα που θελουν.. Αμα σου ξαναπουν κατι τετοιο πες τους "Το μετρησατε και το βρηκατε μεγαλυτερο?" Θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι ειχα φορεσει μια φορα την ρεζερβα (175/65 14) για να παω την 195/50 15 στο βουλκανιζατερ να μου την μπαλωσει και το αμαξι ηταν λες και το ειχα σηκωσει με γρυλλο απο κεινη την πλευρα που παταγε η 14αρα...Τι λεμε τωρα? Τωρα για λανθασμενες ενδειξεις.. Αμα μου το λεγε σε μενα θα γελαγα και θα τον ρωταγα: Εγω:Δηλαδη ειναι τοσο σοβαρο το οτι η ενδειξη θα αλλοιωθει κατα περιπου 1.5 χιλιομετρα στα 100??? Υπαλληλος: Μα φυσικα κυριε και ειναι σοβαρο!! Εγω: Αφου ειναι τοσο σοβαρο τοτε γιατι η Peugeot εχει σφαλμα ταχυμετρου 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ? Υπαλληλος: Ε....εεεε... εεεεε...Μα ολα τα αμαξια εχουν καποια αποκλιση... Εγω: Δεν μας παρατας ρε μεγαλε, οτι σε συμφερει θα μας λες? Δηλαδη ειναι ΤΟΣΟ δυσκολο να φτιαξετε ενα κοντερ της προκοπης που να κανει σωστα αυτο που φτιαχτηκε να κανει? Και θα μου την πεις και απο πανω που προτιμησα να αλλοιωσω 1.5% ακριβεια, πραγμα το οποιο γινεται ωστε να βελτιωθει καθετα η ασφαλεια που μου παρεχει ενα λαστιχο σαν αυτο που φοραω τωρα σε σχεση με τα δολοφονικα Goodyear GT2 175/65 που φορατε στα αμαξια οταν ειναι καινουρια. |
PoLiThS έγραψε: |
μετά απο συζήτηση λεω.... Μια χαρα είναι η 15αρα στο 1,100... καπου διαβασα να λεέει καποιος.. "8 εκατοστά παραπάνω ελαστικού στην άσφαλτο.. (περι τριβής το θεμα)" μα ειναι τριβή κύλισης καί όχι στατική τριβη... και 205/40/17 να βάλει το αποτέλεσμα πάλι καλό θα είναι για τον απλούστατο Λόγο οτι το ποιό σημαντικό που είναι η περίμετρος του ελαστικού παραμένει σχεδόν ίδια με βελτίωση στο κράτημα ομως..... Εγώ είμαι Υπέρ! |
mick206 έγραψε: |
Ας πάρουμε δύο διαστάσεις ελαστικών...
Πές πως το 195/50 R15 είναι Bridgestone και το άλλο Michelin 185/50 R15 Το ένα θα είναι φαρδύτερο απο το άλλο(εννοείται ![]() Αυτά είχα να σου πώ αν κατάλαβα καλά την απορία σου... ![]() |
mick206 έγραψε: |
Τώρα άμα έκανα λάθος τότε ζητάω συγνώμη για την παραπληροφόρηση. ![]() ![]() |
thodoras έγραψε: |
Καλα ντε μη βαρας...!!!
Παντως δεν αξιζει σε ενα αμαξι μεγεθους του 206,17αρες ζαντες πιστευω!! Ψιλογελοιο θα καταντησει... ![]() |
kavaliotis έγραψε: |
Εισαι σιγουρος? Για δες στο ιντερνετ φωτογραφιες απο 206 με 17αρες και μετα ελα να μου πεις οτι σου φαινονται γελοια!!!! ![]() Αλλωστε και εδωμεσα ειναι καποιοι που εχουν 17αρες... ![]() |
sps έγραψε: |
Eρωτηση:
Αν απο 195/55/15 που εχω τωρα, βαλω 195/50/15 εκτος απο μια μικρη αποκλιση στο κοντερ που θα εχω,τι εχετε να πειτε για την αλλαγη αυτη? Συν τοις αλλοις,τα 50ρια κοστιζουν τα μισα χρηματα. |
thodoras έγραψε: |
Παιδια οταν λετε οτι λαστιχα με 50αρι προφιλ κοστιζουν τα μισα λεφτα,τι εννοειτε???
Δηλαδη ποσο μπορει να κοστιζει ενα ελαστικο 195,50,R15???? Διαφωτιστε με!!!! ![]() |
thodoras έγραψε: |
Ωραια μου φτιαξατε το κεφι,και την τσεπη φυσικα!!! ![]() ![]() ![]() Και γιατι ρε παιδια υπαρχει τετοια διαφορα στην τιμη των ελαστικων με χαμηλο προφιλ??? |
Miltellas έγραψε: |
ΥΓ. Έχω την εντύπωση ότι ακριβώς αυτά τα πράγματα τα έχουμε ξανασυζητήσει. |
Vasso έγραψε: |
Μια διευκρίνηση ..... ![]() Εγώ φοράω τα Brigestone Potenza 195/50/r15 , αν βάλω τα michelin exalto 195/55/r15 θα χάσω σε ιπποδύναμη και τελική ταχύτητα? ![]() Γιατί ??? ![]() |
pezomania έγραψε: | ||
Ναι!! Γιατί θα αυξήσεις τη συνολική διάμετρο του τροχού. Με αποτέλεσμα να χρειάζεται μεγαλύτερη δύναμη (από τον κινητήρα), για να τον κινήση. |
Miltellas έγραψε: | ||||
....και μεγαλύτερο βάρος. |
CAPTAIN έγραψε: |
GEIA SAS!! EXO ENA 206 Q.SILVER 1.4 ME ELASTIKA (KAI ZANTES) THS MAMAS (TORA TO PHRA) TI ZANTOLASTIXA NA BALO TORA POU THA KANO THN ALAGH?? NORMAL PRAGMATA OXI TIPOTA FEYGATO!!! [/b] |
ady έγραψε: | ||
Χρησιμοποίησε τον "υπολογιστή διαστάσεων ελαστικών" που βρίσκεται στο κάτω μέρος της οθόνης στις "Εφαρμογές-Εργαλεία". Βάλε τη διάσταση που φοράς τώρα στο ένα μέρος της φόρμας και "παίξε" με ότι διάσταση θέλεις στο άλλο μέρος. Καλό είναι να καταλήξεις σε κάποια διάσταση που η τιμή του πεδίου "Διαφορά των 2 ελαστικών (αναλογία)" είναι πιο κοντά στο μηδέν από οποιαδήποτε άλλη διάσταση. |
zzzleepy έγραψε: |
Είδα στον υπολογιστή διαστάσεων ελαστικών του forum ότι η διαφορά του 175/65/14 (εργοστασιακή διάσταση στο 1.4 8V) με την 195/50/15 που φοράω τώρα είναι 1% ενώ με το 205/50/15 0%! Δηλαδή ναι μεν και με τα δυο χάνουμε αλλά λιγότερο με το 205. Το σκέφτομαι να το δοκιμάσω στην επόμενη αλλαγή ελαστικών. Ιδιαίτερος λόγος δεν υπάρχει, έτσι από περιέργεια... Έχω όμως κάποιες αμφιβολίες...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Δεκτή κάθε βοήθεια ![]() |
Πέτρος έγραψε: |
Πάντως θα ειναι λίγο τρακτεροειδές... |
zzzleepy έγραψε: | ||
Το ξέρω γι'αυτό και θα ήθελα να το δω... ![]() ![]() Πάντως για τιμές θα ρωτήσω αλλά νιώθω ότι μόλις τις μάθω θα μου φύγει κάθε επιθυμία για τοποθέτηση 205... ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Ρε παιδιά από το 195 στο 205 είναι ένας πόντος διαφορά στο πλάτος του πέλματος! Τόσο πολύ θα φαίνεται πια; |
netblaster έγραψε: |
...Και 195 παλι πολυ ειναι για 75 αλογα...Η ιδανικη διασταση πιστευω οτι ειναι τα 185!!! Αλλα περι ορεξεως... ![]() |
Steve έγραψε: |
Ήταν να μην διαβάσω το topic αυτό...
Μάλλον θα αφήσω τα 205/40/17 και θα πάω για 195/50/16 ![]() Αχ αυτές οι γ@#$μένες Superturismo... δεν θα αξιωθώ να τις βάλω ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Σταύρο.. καλά θα κάνεις να βάλεις ένα 205/45/16 που σου είναι μιά χαρά.. αντε αμα θέλεις να το κοντύνεις λιγάκι 195/45/16 ειδάλως αμα βρείς τιποτα της προκοπης σε 195/50/16 να με φτύσεις.. ασε που δέν θα ειναι και φθηνο.. |
PoLiThS έγραψε: |
Σταύρο.. καλά θα κάνεις να βάλεις ένα 205/45/16 |
PoLiThS έγραψε: |
αντε αμα θέλεις να το κοντύνεις λιγάκι 195/45/16 |
PoLiThS έγραψε: |
ειδάλως αμα βρείς τιποτα της προκοπης σε 195/50/16 |
PoLiThS έγραψε: |
Μια διευκρίνηση... Γίώργο(sps) πού βρήκες οτι το 206 έχει ΤΟΕ out ? το 206 σύμφωνα πάντα με πηγές μου.. έχει 0,1-0,5mm TOE IN ![]() |
sps έγραψε: |
Παιδια δεν ξερω...ειμαι προβληματισμενος!
Εβαλα τα Φ1 σαν του gavana σε 195-50-15 και ενω ειμαι ευχαριστημενος στο κλειστο στροφιλικι απο τη συμπεριφορα λαστιχου και αναρτησης,στα πατημενα κομματια και στην εθνικη το αμαξι εχασε τη σταθεροτητα του, το σωστο πατημα του. Αλλου στριβω και αλλου βρισκεται, μια ασαφεια που δεν μπορω να τη διακαιολογησω. Επισης φαινεται να δουλευουν πιο πολυ και τα πισω λαστιχα. Ειδικα πανω απο τα 120 ΚΑΜΙΑ σταθεροτητα αν εστω και λιγο στριψεις το τιμονι στην ευθεια. Ενα "ψαρεμα" αλλο πραγμα, καιτι που με τα κοντι στις ιδιες ακριβως συνθηκες δεν συνεβαινε. Τοτε ηταν βραχος, τωρα ειναι ψαροβαρκα. Πραγματικα εχω στενοχωρηθει, το αμαξι δε μου αρεσει καθολου στην εθνικη, το νιωθω που αναλαφρο, ετοιμο να φυγει απο την πορεια του ανα πασα στιγμη. Δεν ξερω τι να κανω να βελτιωσω την κατασταση. Εχετε να προτεινετε κατι? ![]() |
volvos έγραψε: |
na ρωτησω και εγω κατι??
πως ειναι δυνατο να ρυθμισουμε το toe-αν ειναι αυτο που λετε-χωρις να επηρεαστει το καστερ????? |
Steve έγραψε: | ||||||||
Χμ... Υπολογιστής διαστάσεων ελαστικών Έχω λιώσει απίστευτα βράδυα και ημέρες γι αυτό το θέμα, όσον αφορά τις διαστάσεις και την επιλογή ζάντας, για να δέσει ωραία με το όλο αμάξι όπως σκοπεύω να το κάνω... ![]() ![]() Εργοστασιακό ελαστικό (Factory default) : 206 1.4 XS 16V Ήτοι 195/55/15 που φοράω... Και αρχίζουμε:
Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm) Στο 195/55/15 έχω 595.5 Στο 205/45/16 έχω 590.9 Διαφορά των δύο: 5< mm
Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm) Στο 195/55/15 έχω 595.5 Στο 195/45/16 έχω 581.9 Διαφορά των δύο: 14< mm
Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm) Στο 195/55/15 έχω 595.5 Στο 195/50/16 έχω 601.4 Διαφορά των δύο: 6< mm -------------------------------------------------------------------------------------- Συνοψίζουμε: Τις μεγαλύτερες απώλειες θα τις έχω με το 195/45/16. Απορρίπτεται, ακόμα κι αν βγαίνουνε κορυφαία λάστιχα ![]() Άρα παίζουμε σε 205/45/16 και 195/50/16. Θα γούσταρα πολύ το 205, αλλά με τα άλογα που παίζω (90) ίσως να παραείναι πολύ το 205 διότι συνολικά έχω 4 εκατοστά μεγαλύτερο πέλμα (1 εκατοστό σε κάθε τροχό). Ο κατασκευαστής όμως μου δίνει το αμάξι με 195 πέλμα... Μήπως αυτό είναι το οριακό? Αν όχι, τότε γιατί να βάλει τόσο λίγο ο κατασκευαστής?! ![]() ![]() ![]() Ευχαριστώ όσους μπήκανε στον κόπο να διαβάσουνε ένα ακόμα από τα θηριώδη post και περιμένω απαντήσεις/ερωτήσεις/σχόλια!!! ![]() ![]() |
DRAKE έγραψε: |
Έχω την εντύποωση ότι τις μεγαλύτερες απώλειες θα τις έχεις με το 195/50/16 γιατί η διάμετρος του τροχού είναι μεγαλύτερη από την εργοστασιακή και οχι με το 195/45/16 γιατί η συνολική διάμετρος είναι μικρότερη. ![]() |
gavanas έγραψε: |
Άσχετο, όταν λέτε απώλειες τι ακριβώς εννοείτε? Σε διάμετρο απώλειες? Γιατί χοντρικά εκτός από την άνεση μόνο κέρδη παίζουν. |
Παράθεση: |
Η διάσταση ήτανε 185/50/14 αν θυμάμαι καλά, |
TONY PAP έγραψε: | ||
steve το saxo 1600 μαμα φοράει 185/55/14 ![]() Παρόμοιο τεστ έκανα και γω με μικρότερη συνολική διάμετρο και εκτός των ρεπρίζ που είχαν βελτιωθεί, στην Εθνική οδό έψαχνα για 6η ταχύτητα στο κιβώτιο ενω και τα φρένα ήταν σαφώς χειρότερα. Βάλε και τις φθορές ρουλεμάν κλπ. |
Steve έγραψε: | ||
Τί εννοώ απώλειες... βασικά, φθορές θέλω να πώ ![]() Προ ημερών είχαμε την "τρελλή" ιδέα να φορέσω ζαντολάστιχα από saxo vts στο 206 μου. Η διάσταση ήτανε 185/50/14 αν θυμάμαι καλά, πάντως οι πράξεις βγάζανε μικρότερη συνολική διάμετρο κατά 3,6 εκατοστά από αυτήν που είχα. Παίρνω λοιπόν το 206 μου μαζί με το παληκάρι με το saxo για συνοδηγό, και πάμε να το πλακώσουμε λίγο να δούμε πως πάει ![]() ![]() Σε επιταχύνσεις, σκότωνε, σε δρόμο στον οποίο άφηνα 2α κάτω, τώρα έγραφα και με 3η ![]() ![]() ![]() Σε κρατήματα, έχασα αρκετά μπορώ να πω... σχεδόν καμία σχέση με το 195/55/15 που φοράω εκ "μαμάς". Το σφάλμα στα χιλιόμετρα, σχεδόν διπλασιάστηκε ![]() ![]() Πάμε στο γκαράζ του, αφήνουμε το 206 και παίρνουμε το saxo με τα 195/55/15 τα δικά μου φορεμένα. Οι διαφορές, ελάχιστες, λόγω της δύναμης του αμαξιού ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Τώρα, γιατί έκανα αυτόν τον πρόλογο? Για να πάω στο κυρίως θέμα και να σου πώ αυτό που άρχισα. Πάνω κάτω, όσο είχαμε τα ζαντολάστιχα αλλαγμένα, τα αμάξια τα σκίσαμε περίπου στα ίδια, και στον ίδιο χρόνο (μισή ώρα ο καθένας περίπου). Όταν ήρθε η ώρα να πιάσουμε να βάλουμε πάλι τις δικές του ζάντες ο καθένας, διαπιστώσαμε το εξής: Στο 206, τα μπουλόνια και τα δισκόφρενα, ήτανε ελαφρώς ζεστά. Μιας που έχω και εργοστασιακά τα φρένα από το δίλιτρο, δεν ζορίστικαν και πολύ με μικρότερη συνολική διάμετρο ![]() ![]() Στο saxo... αχ το άμοιρο... μόλις χαλαρώσαμε τα μπουλόνια και πήγαμε να τα ξεβιδώσουμε με τα δάχτυλα, παραλίγο να πεταχτούμε δίπλα στο νοσοκομείο με εγκαύματα. Τα δισκόφρενα, καίγανε κι αυτά, ένιωθες την ζέστη αν πλησίαζες το χέρι σου δίπλα... ![]() |
Steve έγραψε: |
Ντίνο μου, ευχαριστώ που παρευρέθηκες στο συγκεκριμένο topic ![]() Λόγω του μακροσκελούς post μου, λογικό είναι να έγινε και κάποια παράλειψη! ![]() Το αρχικό σχέδιο ήτανε να δοκιμάσω μόνο εγώ τα ζαντολάστιχα του saxo... Αλλά στον φίλο μου του δημιουργήθηκε η απορία για το πώς θα πάει saxo του με τέτοια διάσταση λάστιχου, λόγω του ότι λιγουρεύεται κάτι 17" ζάντες... ![]() Ε και όπως πήγαμε να βγάλουμε την μπροστινή ζάντα του οδηγού από το 206 μου, την αφήσαμε ώς είχε, και το saxo ξαφνικά, από δισκόφρενα που είχε για να τσουλάει ![]() ![]() Το φαινόμενο με τα μπουλόνια το αναφέρω σε αυτήν την φάση και κακώς που δεν το διευκρίνισα και προκάλεσα την όποια λογική αντίδραση σου επί του θέματος. Αν πάλι δεν κατάλαβες ή πιστεύεις πως έχω άδικο, τότε ξαναρώτα με για περισσότερες λεπτομέρειες ![]() Και πάλι συγνώμη εκ μέρους μου! ![]() |
Steve έγραψε: |
Μπορείς αλλά με ότι συνεπάγεται αυτό όμως για την ένδειξη χιλιομέτρων σου ![]() |
imaginas έγραψε: |
Ότι θα χάνει το ξέρω.Το θέμα είναι η συμπεριφορά να μην αλλάξει. |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Μονο και μονο απο θερινό σε χειμερινό θα αλλάξει λόγω της διαφορετικής δομής του ελαστικού ακόμα και άν δεν αλλαξει διάσταση |
billakos3d έγραψε: |
δηλαδη το προτεινεις να το βαλω ? επισης εχω ζαντα oz 6,5χ15 τωρα πανω , θα ναι καλυτερα στο 195/60/15 ε? |