volvos έγραψε: |
τι σου αρεσε στο 106? το γκαζι η το στριψιμο. |
MEMsound έγραψε: |
.. γιατί το 106 ήταν ένα ιδιαίτερο σε άισθηση κηρίως και μετά σε αποτελεσματικότητα αυτοκίνητο και δύσκολα όσοι οδηγούν πρώτα αυτό μετά βρήσκουν κάτι άλλο που να το γουστάρουν τόσο πολύ... ![]() |
billf έγραψε: |
Να ρωτήσω κάτι ακόμα...το 206 1.6 gti έχει το ίδιο ακριβώς στήσιμο και γεωμετρία στην ανάρτηση με το 206 1.6 dynamic ή υπάρχουν διαφορές; |
MEMsound έγραψε: |
(μια λεπτομέρεια το 2,0lt 206 GTi σταμάτησε πρόσφατα να παράγεται και δεν ξέρω αν θα μπορείς να το βρεις καινούργιο πλέον...) |
billf έγραψε: |
Μετά τα 2 ραλύ προσπαθώ να καταλάβω αν θα με ικανοποιήσει το 206 1.6 gti (όσο αυτό είναι δυνατόν αφού ραλύ δεν είναι με τίποτα). |
volvos έγραψε: |
βεβαια οφειλω να ομολογησω μιας και ειμαι απο τους πιο γκρινιαρηδες εδω οτι με λιγο ως πολυυυ ψαξιμο γινεται δολοφονος το αμαξι αλλα θες... |
Steve έγραψε: |
Το 206 έχει υπάρξει το πιο εμπορικό μοντέλο της κατηγορίας του και έχουνε βγει χίλια μύρια ανταλλακτικά βελτίωσης, και εμφάνισης, οπότε αποκλείεται να μην του ράψεις ένα κοστουμάκι στα μέτρα σου αν βέβαια έχεις τον απαραίτητο προϋπολογισμό ![]() |
ultra-one έγραψε: | ||
Αν καταφέρεις να βρεις γρήγορη κρεμαγιέρα για το 206 να μου τρυπήσεις τη μύτη!!!!!! ![]() |
billf έγραψε: |
Παίδες, καταρχήν σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Για να απαντήσω και εγώ με τη σειρά μου, θέλω καινούργιο και 1600...δύσκολο από θέμα προϋπολογισμού να ανέβω σε 2000. Με μπέρδεψαν κάποιες απόψεις σας για την ακρίβεια και το βάρος του τιμονιού....η τελευταία συγκριτική δοκιμή του αυτοκινήτου στους 4τ (Σεπτ 2005) μιλάει για εξαιρετικό τιμόνι και με σωστό βάρος. Το ίδιο τεστ αναφέρει για το 206 gti "σφικτή ανάρτηση και πιο χοντρές αντιστρεπτικές". Συγκριτικά με τι; τα άλλα 206; Για αυτό ρώτησα αν έχει άλλες ρυθμίσεις με την άλλη 1600αρα έκδοση. ΑΧΧΧΧΧ μπερδεύτηκα και μου φένεται θα πάω να πάρω Ignis sport.... ![]() ![]() ![]() |
billf έγραψε: |
Με μπέρδεψαν κάποιες απόψεις σας για την ακρίβεια και το βάρος του τιμονιού....η τελευταία συγκριτική δοκιμή του αυτοκινήτου στους 4τ (Σεπτ 2005) μιλάει για εξαιρετικό τιμόνι και με σωστό βάρος. |
billf έγραψε: |
Το ίδιο τεστ αναφέρει για το 206 gti "σφικτή ανάρτηση και πιο χοντρές αντιστρεπτικές". Συγκριτικά με τι; τα άλλα 206; |
billf έγραψε: |
ΑΧΧΧΧΧ μπερδεύτηκα και μου φαίνεται θα πάω να πάρω ignis sport.... ![]() ![]() ![]() |
mt78369 έγραψε: |
......τετοια αμαξια δεν ξαναβγαινουν (και ειδικα το 1.3 ![]() |
volvos έγραψε: |
ρε παιδια ελεος. νομιζω οτι το εχουμε λιγο παραχεσει το πραμα...
ναι συμφωνω οτι δε τα φτιαχνουν οπως παλια οοολα τα αμαξια αλλα αυτο δε παει να πει οτι δεν υπαρχει αμαξι ντιπ για ντιπ. παλια ειχαμε το 205 μολις βγηκε το 106 ολοι χλευαζαν και ελεγαν οτι ειναι μπουρουχα χωρις τιμονι κλπ κλπ κλπ αυτα τα ξεχνατε? ειχαμε το κλιο ολοι το ειχαν θεοποιησει μετα ηρθε το 306 το ξεχασανε οι πιο πολλοι. τωρα με το υπαρχον κλιο ειδικα στην εκδοση καπ πολλοι το συγκρινουν με παρελθον...παντα θα υπαρχουν καλα μοντελα και παντα θα ξεπερνιουνται. ο καλυτερος υπαρχει για να ξεπερνιεται. απλα καποια πραγματα εχουν γινει μυθοι. π.χ καλη η ντελτονα αλλα εμπρος σε ενα εβο6 περα απο το σχημα και ο τιμονι ισως....μετρα μονο ο μυθος ![]() αν αυριο το πρωι βγαλει η πεζο το 107 με 140 αλογα τουρμπο και μαμει και δερνει τι θα κανουμε?θα ξεχασουμε το 106 ναι η οχι ? απαντηστε ειλικρινα. η γνωμη μου ειναι οτι απλα ζουμε μια περιεργη εποχη που εχουν χασει το μπουσουλα οι αυτοκινητοβιομηνιες.αυτο δε παει να πει οτι χαθηκε η ελπιδα για καλα αυτοκινητα. απλα πλεον ολα πληρωνονται τη σημερον ημερα. |