PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Μετά από 2 106rallye τι αγοράζω? 206 1,6 GTI ή C2 VTS?

billf - Δευ 19 Δεκ 2005, 20:53:28
Θέμα δημοσίευσης:
206 1.6 gti VS C2 1.6 VTS

Παιδιά, μετά από δύο 106 rallye (το δεύτερο μου το κλέψανε πριν 10 μέρες Twisted evil) είμαι ανάμεσα στα 2 αυτά αυτοκίνητα.

Μετά τα 2 ραλύ προσπαθώ να καταλάβω αν θα με ικανοποιήσει το 206 1.6 gti (όσο αυτό είναι δυνατόν αφού ραλύ δεν είναι με τίποτα).

Παρακαλώ για τις γνώμες σας ειδικά όσοι το έχετε οδηγήσει.

Να πάω σε τρίτο peugeot ή να πάω στην "αδελφή"¨εταιρεία; ιδού η απορία μου....
MEMsound - Δευ 19 Δεκ 2005, 21:05:07
Θέμα δημοσίευσης:
Βασίλη καλώς ήρθες..
Τα 106 που είχες τι ήταν??

Ιδίως αν ήταν 16ν το 206 16ν θα σου φανεί ικανοποιητικά αργό και σε γκάζι και σε αίσθηση (βέβαια όλα διορθώνονται αλλά προς το παρόν μιλάμε για "μαμά", τελείως "μαμά", με φτιάξιμο είναι "αλλουνού παπά ευαγγέλιο"...)

Φυσικά το 206 είναι έτη φωτός μπροστά στο θέμα άνεσης/χώρων/ασφάλειας από το 106...

Για κάτι αντίστοιχο σε επιδόσεις όμως πρέπει να κοιτάξεις τουλάχιστον από 2λιτρο 206 (gti 2,0 16v 138ps) και πάνω (RC)...

Το C2 VTS υποτίθεται ότι είναι πιο γρήγορο από το 206 1,6 16ν αλλά τελικά οι διαφορές είναι πολύ μικρές στο δρόμο και πολύ μεγάλες σε χώρους/άνεση/εμφάνιση (υπέρ του 206 κατά την γνώμη μου)

Θα σου πρότεινα να οδηγήσεις ή έστω να σε κάνουν βόλτα πριν αγοράσεις οτιδήποτε γιατί το 106 ήταν ένα ιδιαίτερο σε άισθηση κηρίως και μετά σε αποτελεσματικότητα αυτοκίνητο και δύσκολα όσοι οδηγούν πρώτα αυτό μετά βρήσκουν κάτι άλλο που να το γουστάρουν τόσο πολύ... Wink

Για δοκιμές εδώ είμαστε... Rolling eyes Cool

(μια λεπτομέρεια το 2,0lt 206 GTi σταμάτησε πρόσφατα να παράγεται και δεν ξέρω αν θα μπορείς να το βρεις καινούργιο πλέον...)
volvos - Δευ 19 Δεκ 2005, 21:20:30
Θέμα δημοσίευσης:
α. οδηγησε τα . ειδικα το 206.(το c2 εγω το θεωρω ακριβο)
β. οδηγησε το φιεστα στ......
γ.οδηγησε το ιμπιζα fr
δ. τι σου αρεσε στο 106? το γκαζι η το στριψιμο.απαντωντας στο δ μαλλον βλεπεις που εισαι β η γ.
billf - Δευ 19 Δεκ 2005, 23:09:34
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
τι σου αρεσε στο 106? το γκαζι η το στριψιμο.



Το στρίψιμο θέλω περισσότερο. Και προσπαθώ να βρω αν το 206 1.6 gti ή το c2 vts πλησιάζει πιο πολύ το rallye σε αυτό τον τομέα.


(είχα το 1,3 και το 1,6 16v)
billf - Δευ 19 Δεκ 2005, 23:11:56
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
.. γιατί το 106 ήταν ένα ιδιαίτερο σε άισθηση κηρίως και μετά σε αποτελεσματικότητα αυτοκίνητο και δύσκολα όσοι οδηγούν πρώτα αυτό μετά βρήσκουν κάτι άλλο που να το γουστάρουν τόσο πολύ... Wink...


Τα είπες όλα φίλε μου.
billf - Δευ 19 Δεκ 2005, 23:22:04
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω κάτι ακόμα...το 206 1.6 gti έχει το ίδιο ακριβώς στήσιμο και γεωμετρία στην ανάρτηση με το 206 1.6 dynamic ή υπάρχουν διαφορές;
volvos - Τρι 20 Δεκ 2005, 10:21:11
Θέμα δημοσίευσης:
ολα τα ιδια ειναι τα 206...
αμα οδηγησεις ενα fiesta st kai ena 206 θα βρεις την απαντηση και τα παραπανω λεφτα...
Stevon - Τρι 20 Δεκ 2005, 10:21:52
Θέμα δημοσίευσης:
billf έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι ακόμα...το 206 1.6 gti έχει το ίδιο ακριβώς στήσιμο και γεωμετρία στην ανάρτηση με το 206 1.6 dynamic ή υπάρχουν διαφορές;


Μέχρι πρίν απο λίγο καιρό που το GTI ερχόταν με 15άρες ζάντες , σίγουρα είχε το ίδιο στήσιμο.Απο Νοέμβριο και μετά που το GTI έρχεται με 16άρες , δέν ξέρω άν έχει αλλάξει κάτι.(άν και δέν το νομίζω βέβαια.)

Υ.γ= υποθέτω ότι και για το Dynamic ενδιαφέρεσαι για 3πορτη έκδοση??
Stevon - Τρι 20 Δεκ 2005, 10:30:33
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

(μια λεπτομέρεια το 2,0lt 206 GTi σταμάτησε πρόσφατα να παράγεται και δεν ξέρω αν θα μπορείς να το βρεις καινούργιο πλέον...)


¶ααααααααα , κάτι υπάρχει ακόμα!!!! Wink

Επίσης Βασίλη,εάν είναι να επιλέξεις τελικά το 1,6 gti ΒΡΕΣ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τα 1950€ που έχει διαφορά και πάρε το 2λιτρο.
Ronin - Τρι 20 Δεκ 2005, 11:07:25
Θέμα δημοσίευσης:
billf έγραψε:

Μετά τα 2 ραλύ προσπαθώ να καταλάβω αν θα με ικανοποιήσει το 206 1.6 gti (όσο αυτό είναι δυνατόν αφού ραλύ δεν είναι με τίποτα).


Βασίλη,θα σε απογοητεύσει πλήρως το 206.
Σε τίποτα δεν θα θυμίζει τα 2 προηγούμενα όπλα σου (άντε ,το λιοντάρι μπροστά),εκτός και αν έχεις πάρει απόφαση να ηρεμίσεις οδηγικά και να απολαμβάνεις χαλαρά τις βόλτες σου.
Τότε ναι,με το καλό να το πάρεις.
Σε κάθε άλλη περίπτωση θα καταριέσαι την ώρα και τη στιγμή που το πήρες.
Έχουν πέσει και άλλοι ραλάκιδες στην ίδια παγίδα και μετά ψάχνουν να βρούν αναρτήσεις,ράβδους κλπ μπάς και αγριέψει το αμάξι.

Αυτή είναι η αλήθεια έξω απο τα δόντια.
Καλή τύχη σε ότι και αν επιλέξεις.
nik_marin - Τρι 20 Δεκ 2005, 11:16:37
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί δεν παίρνεις με 12000Ε ένα μεταχειρισμένο 206 gti 2000cc
volvos - Τρι 20 Δεκ 2005, 11:22:58
Θέμα δημοσίευσης:
βεβαια οφειλω να ομολογησω μιας και ειμαι απο τους πιο γκρινιαρηδες εδω οτι με λιγο ως πολυυυ ψαξιμο γινεται δολοφονος το αμαξι αλλα θες...

1200 ευρω μοτερ- εκκεντρ απο 106 +προγραμμα για να ζωντανεψει
800 αναρτηση πεζο σπορτ
200 αντιστρεπτικες
150 τοποθετηση-ευθυγραμμιση αναρτηση
400 λαστιχα

εφτασες τα 2750 +15600 καπου εχει καινουργιο = 18350

ποσο εχει το φιεστα Wink (ουτε λαστιχα δε θες εχει κατι θεικα pzero πανω)

τα ιδια ισχυουν και για c2 ......

αν δεν εχεις τοσα παρε dynamique δηλ. το παλιο xs και ξεκινα να ψαχνεις...

υ.γ μπορεις να παρεις και το 1007rc Splat Splat Splat
MEMsound - Τρι 20 Δεκ 2005, 11:33:44
Θέμα δημοσίευσης:
Όσο έχει το fiesta έχει και το 2λιτρο GTI (και πιο λίγο μάλιστα...)

Τέλος πάντων...

Βασίλη δεν μας είπες αν μιλάς για αγορά μεταχειρισμένου ή καινούργιου?
Όπως επίσης και αν προτίθεσε να "ανέβεις" σε κιβικά.

Αν πας για used πάντως "παίζει" και το 306 GTI-6, ενώ για καινούργιο εγώ θα περίμενα και το 207 GTI (1,6T...)


Τα εκτός Γαλλίας δεν μας αφορούν... Laughing (αστειεύομαι) Laughing
volvos - Τρι 20 Δεκ 2005, 11:35:42
Θέμα δημοσίευσης:
μανθο νομιζεις οτι συγκρινεται το φιεστα με το 206 2.0???

αν ψαχνεις μεταχειρ. πουλιεται ενα 206 1.6 ετοιμο ετσι οπως επρεπε να ειναι μαμα με κατω απο 50000χλμ του dimzaf ειναι ψαξε αγγελιες...
καιγεται και να το πουλησει Wink
MEMsound - Τρι 20 Δεκ 2005, 11:40:01
Θέμα δημοσίευσης:
Συγκρίνονται (γιατί για εμένα δεν έχει σημασία μόνο το στρίψιμο που στην τελική διορθώνεται με λίγο έως πολύ ψάξιμο, αλλά και η εμφάνιση "έσω και έξω" ή οποία δεν διορθώνεται με τίποτα...)

Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας... Cool
Steve - Τρι 20 Δεκ 2005, 11:57:41
Θέμα δημοσίευσης:
Καλό, χρυσό το C2, αλλά αυτό το απαράδεκτο με το καπώ άβαφο από την εσωτερική πλευρά του (σηκώνεις και φαίνεται το αστάρι μόνο), το ότι γυρνάς να κοιτάξεις πίσω και από τα κενά των καθισμάτων των συνεπιβατών βλέπεις το πορτ μπαγκάζ, καθώς και ότι αν μπώ εγώ στο αμάξι αυτομάτως γίνεται για 3 άτομα (έλλειψη χώρων), με έκαναν να το απορρίψω όσο κι αν το συμπάθησα στο test drive Smile (Δεν είχε βγει τότε το VTS) Rolling eyes


Εμμέσως δηλαδή προσπαθώ να σου πώ ότι σε εμφάνιση και χώρους (και επιδόσεις Cool ) στα ίδια λεφτά θα προτιμούσα ένα 206 Very happy

Όσον αφορά τις απόψεις για άλλα αμάξια, (κάποιοι κολλημένοι με την μπάλα και τα fiesta όπως volvos και ultra-one Razz Twisted evil ) περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

Το 206 έχει υπάρξει το πιο εμπορικό μοντέλο της κατηγορίας του και έχουνε βγει χίλια μύρια ανταλλακτικά βελτίωσης, και εμφάνισης, οπότε αποκλείεται να μην του ράψεις ένα κοστουμάκι στα μέτρα σου αν βέβαια έχεις τον απαραίτητο προϋπολογισμό Cool


Δεν λέω βέβαια πως μπορείς να το κάνεις ίδιο στην συμπεριφορά με το 106, αλλά και να το καταφέρεις στο 80%, θα έχεις πληρώσει άλλο ένα 206 Very happy



Αυτά Twisted evil
nOkpos - Τρι 20 Δεκ 2005, 12:08:06
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παλι θα σου ελεγα να δεις το colt 1.500 κιβυκα με 150 αλογα στα 18.000 ευρο δεν σας χαλασε νομιζω??? Exclamation Exclamation
ultra-one - Τρι 20 Δεκ 2005, 12:34:34
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
βεβαια οφειλω να ομολογησω μιας και ειμαι απο τους πιο γκρινιαρηδες εδω οτι με λιγο ως πολυυυ ψαξιμο γινεται δολοφονος το αμαξι αλλα θες...


Ναμαι και εγω..... Ίσως ο πιο γκρινιάρης από όλους!!!! Laughing

Φίλε billf, σαν πρόην ιδιοκτήτης ενός 309GTi 1.9 και νυν ενός 206 GTi 1.6 έχω να σου πω τα εξής (απόψεις μου):

1. Ξέχνα ότι ξέρεις από τα οδηγικά χαρακτηριστικά των πιο παλιών μοντέλων της Πεζώ. ΚΑΜΟΙΑ σχέση το 206.

2. Πάρε το 206 αν δεν σε ενοχλεί η κακή θέση οδήγησης, ο κακός επιλογέας και το κάκιστο, αργό, χαλαρό, ασαφές, ανακριβές και "τζιποειδές" τιμόνι του και η αστάθεια στο φρενάρισμα με πολλά.

3. Το 206 αναρτησιακά βελτιώνεται εύκολα ανκαι είναι αρκετά καλό από μαμά. Με 22άρες αντιστρεπτικές μπρος-πίσω, ακραξόνια PS-Sport και καλύτερα αμορτισέρ μόνο πιστεύω μπορεί να γίνει πάρα πολύ καλό.

4. Το τιμόνι είναι χαμένη υπόθεση. Αν είδες τις συζητήσεις σε άλλα ποστ, εγώ προσωπικά το θεωρώ ένα από τα χειρότερα που έχω δει ποτέ στη ζωή μου (και οδηγω 18 χρόνια). Έχει μεγάλο τζόγο σαν τζίπ, είναι χαλαρό, ασαφές, πολύ ανακριβές και είναι υπερβολικά αργό χωρίς να κόβει και πολύ. Επιπλέον είναι πολύ κακά τοποθετημένο (εκτός αν έχεις πολύ μακριά χέρια και κοντά πόδια).
Όσο έχω ψάξει δεν έχω βρει aftermarket λύση για άλλη κρεμαγιέρα. Ούτε καν η Quaife δεν φτιάχνει γρήγορη κρεμαγιέρα για το 206. (Φτιάχνει για άλλα όμως...)

5. ΟΔΗΓΗΣΕ το 206 πριν το πάρεις!!!!!!

6. ΟΔΗΓΗΣΕ επίσης το Φιέστα S και ST αν έχεις τα χρήματα!!!!

7. Σύγκρινε το 206 με τα Φιέστα και αποφάσισε με το πιο σου δίνει τη μεγαλύτερη ευχαρίστηση και την καλύτερη αίσθηση οδηγικά...........

Αυτά......
ultra-one - Τρι 20 Δεκ 2005, 12:37:14
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Το 206 έχει υπάρξει το πιο εμπορικό μοντέλο της κατηγορίας του και έχουνε βγει χίλια μύρια ανταλλακτικά βελτίωσης, και εμφάνισης, οπότε αποκλείεται να μην του ράψεις ένα κοστουμάκι στα μέτρα σου αν βέβαια έχεις τον απαραίτητο προϋπολογισμό Cool

Αν καταφέρεις να βρεις γρήγορη κρεμαγιέρα για το 206 να μου τρυπήσεις τη μύτη!!!!!! Cool
nickzotos - Τρι 20 Δεκ 2005, 13:03:08
Θέμα δημοσίευσης:
c2 με κλειστα τα ματια!!

Arrow εχει 15 αλογα παραπανω!
Arrow για μενα ειναι ποιο ομορφο
Arrow μοιαζει ποιο πολυ στο 106
Arrow το εχει ενας φιλος μου και το εχω οδηγησει και τρελαθηκα...που να δεις τωρα που το εκανε περιπου 143 αλογα.....αχ....
Arrow ποιο σπορ

ΑΥΤΑ!!
RASTAVIPER - Τρι 20 Δεκ 2005, 13:52:47
Θέμα δημοσίευσης:
Βρες καλυτερα κανενα 306 διλιτρο και εγινε η δουλεια!! Very happy Very happy
Γαλλικο με τα ολα του!! Laughing Laughing
pezomania - Τρι 20 Δεκ 2005, 14:17:03
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή στην οιοκγένεια έχουμε ένα rallye και ένα 206 1.6, μπορώ να σου πώ τα εξής:

1. Σε κλειστά κομμάτια το rallye είναι αλλού σε δική του κλάση!
2. Σε ανοιχτές καμπές και σε όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν το 206 είναι πιο σταθερό και σου εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη.
3. Σε εθνική με το 206 κρατάς ίδιες οριέες ταχύτητες με μεγαλύτερη άνεση.
4. Σε γκάζι το 106 είναι μπροστά και σε αίσθηση (το 206 έχει ηλεκτρονικό και όχι ντίζα) αλλά και σε απόλυτους αριθμούς.
5. Αν θέλεις να ασχοληθείς με την βελτίωση το 206 θα σε καλύψει πλήρως (υπάρχει και ολόκληρο club να σε στηρίξει Wink )
6. Το 206 με το C2 σε επιδώσεις, πρακτικά, δεν έχουν διαφορές, σε χώρους όμως.......

ΤΟ 206 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ RALLYE, είναι όμως ένα (αν όχι το καλύτερο) από τα καλύτερα πλέον στην κατηγορία του. ΑΥΤΑ....
ΝΙΚΟΣ - Τρι 20 Δεκ 2005, 15:07:56
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν το 106 κανενα...

Η περνεις αλλο 106 ή κοιτα για 2λιτρο μετα.

Να πω πως αν πας σε 19.000 ευρο τοτε με λιγο ψαξημο βρισκεις κλιο 182 μοντελο 2004 και πανω (2005) με λιγα χιλιομετρα.Εκει η κατηγορια ειναι μεγαλη βεβαια αλλα μετα απο 106 πας εκει στα διλητρα.

Πουλαει απ οσο ξερω ο Anacoda απο το evoclub το δικο του κλιο 182 με το sport chassis με 9000χλμ.Αν ενδιαφερεσε και το εχει ακομα ρωτα τον. Wink
Steve - Τρι 20 Δεκ 2005, 15:29:35
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Steve έγραψε:
Το 206 έχει υπάρξει το πιο εμπορικό μοντέλο της κατηγορίας του και έχουνε βγει χίλια μύρια ανταλλακτικά βελτίωσης, και εμφάνισης, οπότε αποκλείεται να μην του ράψεις ένα κοστουμάκι στα μέτρα σου αν βέβαια έχεις τον απαραίτητο προϋπολογισμό Cool

Αν καταφέρεις να βρεις γρήγορη κρεμαγιέρα για το 206 να μου τρυπήσεις τη μύτη!!!!!! Cool


Off Topic
Το έχουμε συζητήσει στο ανάλογο topic που προανέφερες. Την αμεσότητα, ΔΕΝ μπορούμε να την βελτιώσουμε. Με το υπάρχον τιμόνι μπορούμε να κάνουμε το αμάξι όμως πιο υπάκουο και πιο ανταποκρίσιμο στις καλικαντζαριές-καγκουριές-racing καταστάσεις που θέλουμε (βλ. μπλοκέ/ανάρτηση) Cool
Off Topic

Είπαμε, έλα Λάρισα μια βόλτα... Rolling eyes
billf - Τρι 20 Δεκ 2005, 17:39:52
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες, καταρχήν σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Για να απαντήσω και εγώ με τη σειρά μου, θέλω καινούργιο και 1600...δύσκολο από θέμα προϋπολογισμού να ανέβω σε 2000.

Με μπέρδεψαν κάποιες απόψεις σας για την ακρίβεια και το βάρος του τιμονιού....η τελευταία συγκριτική δοκιμή του αυτοκινήτου στους 4τ (Σεπτ 2005) μιλάει για εξαιρετικό τιμόνι και με σωστό βάρος.
Το ίδιο τεστ αναφέρει για το 206 gti "σφικτή ανάρτηση και πιο χοντρές αντιστρεπτικές". Συγκριτικά με τι; τα άλλα 206; Για αυτό ρώτησα αν έχει άλλες ρυθμίσεις με την άλλη 1600αρα έκδοση.

ΑΧΧΧΧΧ μπερδεύτηκα και μου φαίνεται θα πάω να πάρω ignis sport.... Embarassed Embarassed Very happy
ΝΙΚΟΣ - Τρι 20 Δεκ 2005, 17:42:10
Θέμα δημοσίευσης:
billf έγραψε:
Παίδες, καταρχήν σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Για να απαντήσω και εγώ με τη σειρά μου, θέλω καινούργιο και 1600...δύσκολο από θέμα προϋπολογισμού να ανέβω σε 2000.

Με μπέρδεψαν κάποιες απόψεις σας για την ακρίβεια και το βάρος του τιμονιού....η τελευταία συγκριτική δοκιμή του αυτοκινήτου στους 4τ (Σεπτ 2005) μιλάει για εξαιρετικό τιμόνι και με σωστό βάρος.
Το ίδιο τεστ αναφέρει για το 206 gti "σφικτή ανάρτηση και πιο χοντρές αντιστρεπτικές". Συγκριτικά με τι; τα άλλα 206; Για αυτό ρώτησα αν έχει άλλες ρυθμίσεις με την άλλη 1600αρα έκδοση.

ΑΧΧΧΧΧ μπερδεύτηκα και μου φένεται θα πάω να πάρω Ignis sport.... Embarassed Embarassed Very happy


Μini cooper s με 170 αλογα.1600 κυβικα και θυμηζει λιγο απο 106 σε στριψημο.Χωροι...106 δυστηχως Confused
MEMsound - Τρι 20 Δεκ 2005, 20:04:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι ρε Νίκο καλό /χρυσό το Mini αλλά κάνει όσο 2 206 1600... Laughing Laughing

ακόμα και το ατμοσφαιρικό 1600άρι Mini είναι πανάκριβο...

Βασίλη να τα οδηγήσεις πριν αγοράσεις!!!

Αν θες έλα από την λέσχη μια Πέμπτη ή Κυριακή να σε κάνουμε μια βόλτα...

Το Ignis όσο περίεργο και αν σου φανεί, είναι μια επίσης αρκετά ενδιαφέρουσα επιλογή όσο αφορά την αίσθηση αλλά (για εμένα) αισθητικά δεν λέει τίποτα.

Το Swift 1500 όταν θα έρθει κάτι θα λέει...

Επίσης να σε ενημερώσω ότι το 2λιτρο δεν είναι τόσο εξωφρενικά ακριβό όσο νομίζεις...

Η διαφορά στην τιμή μεταξύ 206 GTI 1,6 και 2,0 είναι 1950ε.
Η διαφορά στα τέλη σχεδόν 200ε
Η διαφορά στην ασφάλεια περίπου 80ε το χρόνο.

¶ρα με 2230ευρώ παίρνεις εργοστασιακά 20κιλά ροπής και 20+ επιπλέον άλογα... Wink

Στην κατανάλωση το 2λιτρο καιει περισσότερο αλλά αν βάλεις 100αρα στο 1600άρι μπας και πάει λίγο καλήτερα έρχεσαι στα ίδιο τελικό κόστος με το 2λιτρο... Wink
Steve - Τρι 20 Δεκ 2005, 20:28:18
Θέμα δημοσίευσης:
billf έγραψε:
Με μπέρδεψαν κάποιες απόψεις σας για την ακρίβεια και το βάρος του τιμονιού....η τελευταία συγκριτική δοκιμή του αυτοκινήτου στους 4τ (Σεπτ 2005) μιλάει για εξαιρετικό τιμόνι και με σωστό βάρος.


Εσύ τώρα γιατί να τους πιστέψεις? Αφού έχουμε τον ultra-one και ένα κάρο άτομα ακόμα που δεν τους βολεύει Razz

billf έγραψε:
Το ίδιο τεστ αναφέρει για το 206 gti "σφικτή ανάρτηση και πιο χοντρές αντιστρεπτικές". Συγκριτικά με τι; τα άλλα 206;


Όπως λέει και στην Q, συγκριτικά με τι? με τα άλλα golf και ibiza? Razz
Για αυτό ρώτησα αν έχει άλλες ρυθμίσεις με την άλλη 1600αρα έκδοση.

billf έγραψε:
ΑΧΧΧΧΧ μπερδεύτηκα και μου φαίνεται θα πάω να πάρω ignis sport.... Embarassed Embarassed Very happy


Επ! Που'σαι? Πιάνεις λίγο?

Splat Splat Splat

Very happy
Lef205 - Τετ 21 Δεκ 2005, 00:20:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ισως να ειμαι μετα τον Χαρη, ο δευτερος πιο ακαταλληλος εδω μεσα να μιλησω για καινουργιο αυτοκινητο γιατι σιγουρα δεν πιστευω οτι τα κανουν οπως παλια.

ΑΛΛΑ

μιας και τυγχανει να οδηγω και τα δυο.(206,106)
Πιο καλοταξιδο ανετο σταθερο στα πολλα μουρατο και τιμιο, απο το 206 1.6 εγω δεν μπορω να σκεφτω. Απο 'κει και περα το 106 αναλαμβανει να καλυψει τα κενα του προηγουμενου.

Αν επαιρνα τωρα 206(να εχω αυτο και τιποτε αλλο), θα επαιρνα το διλιτρο που ειναι κατι μεταξυ του Rc και του 1,6.Ουτε το ενα ακρο ουτε το αλλο.
Το αρνητικο που μπορω να βρω ειναι οτι το 206 ειναι πλεον "ξεπερασμενο" και οτι τα διλιτρα σαν μεταχειρισμενα τα βρισκεις πιο φθηνα και απο τα 1.6 οποτε απο μεταπωληση κλαψτα. Συν του οτι ειπες οτι διλιτρο το απορριπτεις.

Απο τα υπολοιπα δεν μπορω να σκεφτω κατι.

Λυση: Γιατι δεν ξαναψαχνεις για 106 να τελειωνεις? Laughing
volvos - Τετ 21 Δεκ 2005, 10:02:23
Θέμα δημοσίευσης:
καπου ειχα πετυχει ενα παιδι πετρο τον λενε νομιζω που εδινε ενα 106 2003 μοντελλο με 11000ευρω...δε θυμαμαι αν ηταν εδω η 4τροχους φορουμ.εμενα παντως μου τρεχανε λιγο τα σαλια....
απωθημενα γαρ.

στο τελος θα καταληξω να παρω κανα 106 1.6 8ν(ο μεγαλος μου ερωτας) και μετα να μου φαινεται το 206 πυραυλος και αγωνιστικο εμπρος στο 106 Laughing Laughing Laughing μετα να δω τι θα ακουω!!!
nik_marin - Τετ 21 Δεκ 2005, 13:00:00
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=14712


Το παίρνεις έτοιμο ……. Laughing Laughing Laughing Laughing
Spyros_L - Τετ 04 Ιαν 2006, 10:01:09
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία και ευτυχία. Διάβασα το άρθρο γνωστού φιλογαλλικού περιοδικού με αφορμή το νέο Swift. Ο τίτλος του άρθρου ήταν χαρακτηριστικός " ΑΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΤΩΝ 106 ΚΑΙ SAXO... ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ". Κάνουν λόγο για κορυφαία οδηκή συμπεριφορά και αναφέρουν οτι αγγίζει όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας τους 2 γάλλους. Φυσικά απο αξιοπιστία ούτε λόγος να γίνεται! Ξέρω βέβαια οτι είναι δύσκολο να πάρεις την απόφαση και να στραφείς στην ¶πω Ανατολή. ¶ν και στη νέα τάξη πραγμάτων μόνο ο κινητήρας θεωρείται γιαπωνέζικος.
Steve - Τετ 04 Ιαν 2006, 12:29:30
Θέμα δημοσίευσης:
Puke right
Sidobre - Τετ 04 Ιαν 2006, 12:42:16
Θέμα δημοσίευσης:
Θεωρητικά, μετά από ένα τέτοιο αυτοκίνητο, πηγαίνεις για κάτι μεγαλύτερο (=καλύτερο)

Αλλιώς είναι προτιμότερο να κρατήσεις το ίδιο...

Το ίδιο δείλημμα αντιμετωπίζουν πολλοί, μα πολλοί κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων.

Το 206 και το C2, συγνώμη, αλλά δεν θεωρούνται αναβάθμιση. Ούτε το νέο Swift όσο καλό και αν ακούγεται.

Επειδή και εγώ κάποια στιγμή θα αντιμετωπίσω το ίδιο πρόβλημα, κανένα από τα παρόμοια αυτοκίνητα αυτή την στιγμή δεν θεωρούνται αναβάθμιση...

Αν θα έπαιρνα αυτή την στιγμή αυτοκίνητο θα προσανατολιζόμουνα σε κάτι σαφώς καλύτερο και τουλάχιστον μια κατηγορία πάνω. Διαφορετικιά (όπως και κάνω), μένω με αυτά που είμαι.... Wink

Οπότε μερικά από αυτά είναι:
TypeR (ή το νέο που ακούγεται δυνατό...)
Focus RS (ωραίο και μ'αρέσει)
Clio Sport (ως μικρούλι και δυνατό)

Αν και θα προτιμουσα να έκανα 3-4 χρόνια οικονομία και να έπερνα ένα EVO που είναι όνειρο ζωής....
Rolling eyes

Επίσης θα εξέταζα λίγο μελοντικά μοντέλα όπως το 207 που ακούγεται καλό...

Ομίλου VAG δεν θα έπερνα διότι δεν με αγγίζει η προσέγγισή τους στα αμάξια. Και το Golf με αφήνει παγερά αδιάφορο και κάτι Leon δεν μου αρέσουν. Είναι για πιο φλώρους.

Τεσπα, αυτά
mt78369 - Παρ 20 Ιαν 2006, 18:28:14
Θέμα δημοσίευσης: κρατα το
Μετα απο 2 ραλλακια το πρωτο το 1.3 '94 και το δευτερο το 16v του 2000 η συμβουλη μου ειναι μια ΚΡΑΤΑ ΤΟ .....(αν μπορεις να συντηρεις και 2ο αυτοκινητο Embarassed )......τετοια αμαξια δεν ξαναβγαινουν (και ειδικα το 1.3 Crying or Very sad )
MEMsound - Παρ 20 Ιαν 2006, 18:30:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: κρατα το
mt78369 έγραψε:
......τετοια αμαξια δεν ξαναβγαινουν (και ειδικα το 1.3 Crying or Very sad )

Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right
volvos - Παρ 20 Ιαν 2006, 21:37:33
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια ελεος. νομιζω οτι το εχουμε λιγο παραχεσει το πραμα...

ναι συμφωνω οτι δε τα φτιαχνουν οπως παλια οοολα τα αμαξια αλλα αυτο δε παει να πει οτι δεν υπαρχει αμαξι ντιπ για ντιπ.
παλια ειχαμε το 205 μολις βγηκε το 106 ολοι χλευαζαν και ελεγαν οτι ειναι μπουρουχα χωρις τιμονι κλπ κλπ κλπ αυτα τα ξεχνατε?
ειχαμε το κλιο ολοι το ειχαν θεοποιησει μετα ηρθε το 306 το ξεχασανε οι πιο πολλοι. τωρα με το υπαρχον κλιο ειδικα στην εκδοση καπ πολλοι το συγκρινουν με παρελθον...παντα θα υπαρχουν καλα μοντελα και παντα θα ξεπερνιουνται.
ο καλυτερος υπαρχει για να ξεπερνιεται. απλα καποια πραγματα εχουν γινει μυθοι. π.χ καλη η ντελτονα αλλα εμπρος σε ενα εβο6 περα απο το σχημα και ο τιμονι ισως....μετρα μονο ο μυθος Wink
αν αυριο το πρωι βγαλει η πεζο το 107 με 140 αλογα τουρμπο και μαμει και δερνει τι θα κανουμε?θα ξεχασουμε το 106 ναι η οχι ? απαντηστε ειλικρινα.

η γνωμη μου ειναι οτι απλα ζουμε μια περιεργη εποχη που εχουν χασει το μπουσουλα οι αυτοκινητοβιομηνιες.αυτο δε παει να πει οτι χαθηκε η ελπιδα για καλα αυτοκινητα. απλα πλεον ολα πληρωνονται τη σημερον ημερα.
Lef205 - Σαβ 21 Ιαν 2006, 03:23:46
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ρε παιδια ελεος. νομιζω οτι το εχουμε λιγο παραχεσει το πραμα...

ναι συμφωνω οτι δε τα φτιαχνουν οπως παλια οοολα τα αμαξια αλλα αυτο δε παει να πει οτι δεν υπαρχει αμαξι ντιπ για ντιπ.
παλια ειχαμε το 205 μολις βγηκε το 106 ολοι χλευαζαν και ελεγαν οτι ειναι μπουρουχα χωρις τιμονι κλπ κλπ κλπ αυτα τα ξεχνατε?
ειχαμε το κλιο ολοι το ειχαν θεοποιησει μετα ηρθε το 306 το ξεχασανε οι πιο πολλοι. τωρα με το υπαρχον κλιο ειδικα στην εκδοση καπ πολλοι το συγκρινουν με παρελθον...παντα θα υπαρχουν καλα μοντελα και παντα θα ξεπερνιουνται.
ο καλυτερος υπαρχει για να ξεπερνιεται. απλα καποια πραγματα εχουν γινει μυθοι. π.χ καλη η ντελτονα αλλα εμπρος σε ενα εβο6 περα απο το σχημα και ο τιμονι ισως....μετρα μονο ο μυθος Wink
αν αυριο το πρωι βγαλει η πεζο το 107 με 140 αλογα τουρμπο και μαμει και δερνει τι θα κανουμε?θα ξεχασουμε το 106 ναι η οχι ? απαντηστε ειλικρινα.

η γνωμη μου ειναι οτι απλα ζουμε μια περιεργη εποχη που εχουν χασει το μπουσουλα οι αυτοκινητοβιομηνιες.αυτο δε παει να πει οτι χαθηκε η ελπιδα για καλα αυτοκινητα. απλα πλεον ολα πληρωνονται τη σημερον ημερα.


Aπλα ηρθε η ωρα που ειπαμε το ραλλι,ραλλακι οπως ειχε πει παλιοτερα ενας δημοσιογραφος του drive και τοτε κοροιδευα αλλα τωρα συμφωνω. Wink

Η ντελτονα εκανε παλμαρες την εποχη που η μιτσου εφτιαχνε φορτηγακια.
Οσο για το ερωτημα σου, ειμαι ο πρωτος που θα πω οτι μακαρι να ξαναφτιαξει η πεζω ενα αυτοκινητο σαν το 205 'η το 106, αλλα εγω δεν βλεπω κατι στον οριζοντα.Μακαρι να βγαλει παλι ενα τετοιο πριονι να ξεχασουμε ολα τα υπολοιπα και το ονομα μας μαζι! Laughing
Προς το παρον:Παρτε απο ενα 13αρι τωρα που τα εχουν φθηνα!Σε λιγα χρονια θα τα πουλανε πιο ακριβα και απο καινουργια! Wink
volvos - Σαβ 21 Ιαν 2006, 10:22:47
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδη ρε λευτερη τωρα για να μην τα ακουσεις πρωι πρωι προτιμας ενα 13αρακι απο εκεινο το κοκκινο 205 που ηταν στη πιστα??? και μην μου πεισ οτι εχει παραπανω...
κουκλα το ειχε ο τυπας...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr