PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Ενδείξεις προειδοποίησης στην κονσόλα

kogos - Κυρ 18 Δεκ 2005, 20:28:41
Θέμα δημοσίευσης: Ενδείξεις προειδοποίησης στην κονσόλα
Παίδες, έχω το 307 XT Premium 1.6 (2003)... Τυχαία οδήγησα χτες το 307 SW 1.6 και είδα πως στην κονσόλα, και όταν το κλείδι είναι στην θέση 2 του διακόπτη (όχι με ανοιχτη την μηχανή), ανάβε για 3 δευτερόλεπτα το λαμπάκι της πίεσης του λαδιού. Ξέρω πως είναι για έλεγχο που κάνει πριν την εκκίνηση, όπως είναι και για τους αερόσακους και για άλλα πράγματα, αλλά στο δικό μου αμάξι δεν ανάβει... Μήπως πρέπει να ανυσηχύσω για κάτι;;;

Με κάποιον άλλο φίλο που μίλησα μου είπε να κοιτάξω στο manual να δω αν έπρεπε να ανάβει ή όχι, γιατί μπορεί να μην είναι προγραμματισμένο να ανάβει σε εμένα... Είδα λοιπόν πως δεν λέει κάτι στο manual, και ηρέμισα προς το παρόν... ΑΛΛΑ, είδα ακόμα πως έπρεπε (με βάση το manual) να ανάβει για 3 δευτερόλεπτα μία λυχνία ελέγχου υγρού ψύξης κινητήρα, το οποίο δεν ανάβει σε εμένα...

Είναι εύκολο οι κάτοχοι του 307 να δουν αν τους ανάβει σε αυτούς η λυχνία πίεσης λαδιού και η λυχνία υγρού ψύξης κινητήρα;;; Το συντομότερο το καλύτερο, γιατί σε μια-δυο μέρες θα πάω για service...

P.S.: από τότε που το πήρα δεν ανάβουν αυτά που ανέφερα σε εμένα, οπότε το θεωρούσα φυσιολογικό αφού δεν είχα δει άλλο 307... Ακόμα, από τότε που το πήρα, δεν λέει να δουλέψει η ένδιξη στάθμης λαδιού, αφού μου είπαν πως για να δουλέψει θέλει να είναι εντελώς ίσιο το αυτοκίνητο (έχω κάνει και αναβάθμιση BSI), οπότε όταν θέλει δουλεύει, και όταν δεν γουστάρει, πισμώνει...

Ευχαριστώ όσους δοκιμάσουν αυτό με τις ενδείξεις...
Stevon - Δευ 19 Δεκ 2005, 10:01:02
Θέμα δημοσίευσης: Re: ενδείξεις προειδοποίησης στην κονσόλα
kogos έγραψε:
ΑΛΛΑ, είδα ακόμα πως έπρεπε (με βάση το manual) να ανάβει για 3 δευτερόλεπτα μία λυχνία ελέγχου υγρού ψύξης κινητήρα, το οποίο δεν ανάβει σε εμένα...



Η συγκεκριμένη λειτουργία , ΔΕΝ ισχύει για το δικό σου αμάξι(μην ανησυχείς καθόλου).
Δυστηχώς το εγχειρίδιο είναι μετάφραση απ ' ευθείας απο το Γαλικό + βέβαια ότι είναι κοινό για όλους τους κυβισμούς και όλες τι εκδόσεις 307.Οπώτε αρκετά στοιχεία που γράφει αναφέρονται και σε άλλα μοντέλα όπως π.χ το 180άρι 307 όπου όντως σε αυτό υπάρχει η λειτουργία της στάθμης του αντιψυκτικού υγρού.
kogos - Δευ 19 Δεκ 2005, 10:19:02
Θέμα δημοσίευσης:
ουφ... ηρέμησα... thanx stevon για την απάντηση. Με την λυχνία πίεσης λαδιού όμως τι παίζει;;; Μήπως εκεί πρέπει να ανυσηχίσω μην τυχόν έχει καεί το λαμπάκι;;;...
Stevon - Δευ 19 Δεκ 2005, 10:45:56
Θέμα δημοσίευσης:
Θα το κοιτάξω και θα σου απαντήσω το συντομότερο δυνατόν. Arrow
Touristas - Δευ 19 Δεκ 2005, 11:15:13
Θέμα δημοσίευσης:
Η λυχνία του λαδιού δεν ανάβει σε όλα τα 307 , έχει να κάνει με την έκδοση λογισμικού του BSI. Wink
307__:)(dimitris) - Πεμ 16 Φεβ 2006, 14:16:56
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια εχω παρατηρησει τις τελευταιες 3-4 ημερες οτι ενω γυριζω το κλειδι στην δευτερη θεση και περιμενω να σβησουν μερικα λαμπακια οπως κανω παντα και ενω σβηνουν οταν βαζω εμπρος μου μενουν ανοιχτα τα λαμπακια του κινητηρα το stop και του abs ενω πριν εσβηναν σχεδον αμεσως τωρα εχουν μια καθυστερηση 3 με 4 δευτερολεπτα. Τι μπορει να ειναι Question Wink
kovac - Πεμ 16 Φεβ 2006, 17:17:23
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα που μου για 5-7" πέταξε όλες τις ενδείξεις στο καντράν (abs, αυτοδιάγνωση, λαδιού, stop και γω δεν ξέρω τι άλλο!!!!!!!! Evil Evil Evil ), πέσαν όλες οι βελόνες τελείως κάτω και ενώ ο κινητήρας λειτουργούσε κανονικά, να υποθέσω ότι καταγράφτηκε και στον εγκέφαλο και ότι θα αντέξει μέχρι να πάει στο γιατρό?????? Confused Confused Confused Confused Confused

Γιατρέ με ακούς????
Πεθαίνει το κακόμοιρο!!!! Σώσε το!!!!!!!
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
scrat - Πεμ 16 Φεβ 2006, 18:30:19
Θέμα δημοσίευσης:
Kovac μπορεί να είναι κανένα reset, φαντάζομαι ότι θα έχουν προβλέψει τέτοιες περιπτώσεις ανάκαμψης από πιθανά σφάλματα στο multiplexing.

Πάνω απ' όλα ψυχραιμία Laughing
giannos - Παρ 17 Φεβ 2006, 11:42:18
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ όταν το'χα πρωτοπάρει μετλααπο 2-3 μήνες τι μου 'κανε:
Στα καλά καθούμενα ανάψαν όλα τα λαμπάκια και οι ενδείξεις του καντραν το περίεργο είναι οτι δεν έσβηναν. Έμεναν αναμένες και χωρίς να'χω το κλειδί επάνω.... Blink
Παρ'όλα αυτά το έβαλα προς και λειτουργούσε κανονικότατα εκτός απο το ότι ανάβανε όλες οι ενδείξεις (το χειρόφρενο δε θυμάμαι αν αναβε) και οι βελόνες των στροφών και του κοντέρ έδειχναν το 0. Scratch
_205rallye_ - Παρ 17 Φεβ 2006, 11:50:09
Θέμα δημοσίευσης:
τι αλλο θα ακουσουμε με αυτα τα αυτοκινητα;;;;;μηπως να τα πουλαγαμε λεω εγω Bluegrab ;;;;;;,μην με βαρεσετε ασειευομαι Very happy
kovac - Παρ 17 Φεβ 2006, 16:31:38
Θέμα δημοσίευσης:
Το διαγνωστικό έδειξε βλάβη στον κινητήρα.
Επιτέλους αλλάχθηκε το μοτεράκι ρελαντί και πιστεύω να τελειώσουν εδώ τα σκαμπανεβάσματα στο κοντέρ (και όλα τα υπόλοιπα που δημιουργούσε το άτιμο Razz ). Very happy
netblaster - Παρ 17 Φεβ 2006, 17:37:53
Θέμα δημοσίευσης:
kovac έγραψε:
Το διαγνωστικό έδειξε βλάβη στον κινητήρα.
Επιτέλους αλλάχθηκε το μοτεράκι ρελαντί και πιστεύω να τελειώσουν εδώ τα σκαμπανεβάσματα στο κοντέρ (και όλα τα υπόλοιπα που δημιουργούσε το άτιμο Razz ). Very happy


Σου ειχε αναψει λαμπακι διαγνωσης και το εβαλες στο διαγνωστικο???
Ποια ηταν τα συμπτωματα που παρουσιαζε το 206 σου???
kovac - Παρ 17 Φεβ 2006, 21:13:43
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Σου ειχε αναψει λαμπακι διαγνωσης και το εβαλες στο διαγνωστικο???
Ποια ηταν τα συμπτωματα που παρουσιαζε το 206 σου???


Στο διαγνωστικό μπήκε γιατί στην εθνική όπως ερχόμουν Αθήνα:
kovac έγραψε:
Εμένα που για 5-7" μου πέταξε όλες τις ενδείξεις στο καντράν (abs, αυτοδιάγνωση, λαδιού, stop και γω δεν ξέρω τι άλλο!!!!!!!!)

μέσα σε όλα, ήταν κι αυτό, δεν μπορείς να πεις!!!! Laughing Laughing Laughing
Εμ τι, μισές δουλειές? Shocked Laughing Laughing

Τα υπόλοιπα συμπτώματα ήταν: δύσκολο στο να πάρει μπρος (ειδικά όταν είναι κρύο), όταν ήταν κρύο (αφού είχες βάλει μπρος) έδινες ελάχιστο γκάζι και έσβηνε, πέφταν οι βελόνες ενώ λειτουργούσε κανονικά (2-3 φορές είχε συμβεί αυτό) και γενικά αστάθεια στο ρελαντί. Το είχαμε καθαρίσει παλιότερα, αλλά έφτασε η ώρα του μάλλον.
Ε πιστεύω πως αυτό το ρημάδι έφταιγε και να τελειώσουν εδώ τα βάσανα. Razz

Εσύ πάντως δεν έχεις πρόβλημα ν' ανησυχείς για κάτι τέτοιο. Wink
zafeirop - Κυρ 26 Φεβ 2006, 04:01:29
Θέμα δημοσίευσης:
307__:)(dimitris) έγραψε:
Παιδια εχω παρατηρησει τις τελευταιες 3-4 ημερες οτι ενω γυριζω το κλειδι στην δευτερη θεση και περιμενω να σβησουν μερικα λαμπακια οπως κανω παντα και ενω σβηνουν οταν βαζω εμπρος μου μενουν ανοιχτα τα λαμπακια του κινητηρα το stop και του abs ενω πριν εσβηναν σχεδον αμεσως τωρα εχουν μια καθυστερηση 3 με 4 δευτερολεπτα. Τι μπορει να ειναι Question Wink


Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με μένα!
Λες να μην το είχαμε παρατηρήσει;

Μήπως φταίει η μπαταρία που αργοπεθαίνει;
DIMCHRI - Κυρ 26 Φεβ 2006, 21:50:37
Θέμα δημοσίευσης:
zafeirop έγραψε:

Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με μένα!
Λες να μην το είχαμε παρατηρήσει;

Μήπως φταίει η μπαταρία που αργοπεθαίνει;


σίγουρα αυτό φταίει. κια πρόσεξε γιατί καποια στιγμή η μπαταρία θα κανει ένα off και δεν θα πάρει με τίποτα. αλλαξέ την πριν τα φτύσει εντελώς.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr