kogos έγραψε: |
ΑΛΛΑ, είδα ακόμα πως έπρεπε (με βάση το manual) να ανάβει για 3 δευτερόλεπτα μία λυχνία ελέγχου υγρού ψύξης κινητήρα, το οποίο δεν ανάβει σε εμένα...
|
kovac έγραψε: |
Το διαγνωστικό έδειξε βλάβη στον κινητήρα.
Επιτέλους αλλάχθηκε το μοτεράκι ρελαντί και πιστεύω να τελειώσουν εδώ τα σκαμπανεβάσματα στο κοντέρ (και όλα τα υπόλοιπα που δημιουργούσε το άτιμο ![]() ![]() |
netblaster έγραψε: |
Σου ειχε αναψει λαμπακι διαγνωσης και το εβαλες στο διαγνωστικο???
Ποια ηταν τα συμπτωματα που παρουσιαζε το 206 σου??? |
kovac έγραψε: |
Εμένα που για 5-7" μου πέταξε όλες τις ενδείξεις στο καντράν (abs, αυτοδιάγνωση, λαδιού, stop και γω δεν ξέρω τι άλλο!!!!!!!!) |
307__:)(dimitris) έγραψε: |
Παιδια εχω παρατηρησει τις τελευταιες 3-4 ημερες οτι ενω γυριζω το κλειδι στην δευτερη θεση και περιμενω να σβησουν μερικα λαμπακια οπως κανω παντα και ενω σβηνουν οταν βαζω εμπρος μου μενουν ανοιχτα τα λαμπακια του κινητηρα το stop και του abs ενω πριν εσβηναν σχεδον αμεσως τωρα εχουν μια καθυστερηση 3 με 4 δευτερολεπτα. Τι μπορει να ειναι ![]() ![]() |
zafeirop έγραψε: |
Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με μένα! Λες να μην το είχαμε παρατηρήσει; Μήπως φταίει η μπαταρία που αργοπεθαίνει; |