DimiP έγραψε: |
τα συμπτωματα ειναι τα εξης: (οσο ασχετα κιαν ειναι)
1. σταγονιδια απο την εξατμηση στο πατημα του γκαζιου (υγρασια; ακαυστη βενζινη; ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||
Αυτο που σταζει απ΄την εξατμηση ειναι νερο (οσο περιεργο και αν φενεται). Το αποτελεσμα οποιασδιποτε τελειας καυσης ειναι δυοξειδιο του ανθρακα και νερο. Βεβαια επειδη δεν υπαρχει πρακτικα τελεια καυση εχουμε και τα μονοξειδια και ολα τα αλλα ρυπογονα που βγαζουν οι βενζινοκινητηρες. Anyway, απ'την εξατμηση μας βγαινει βασικα δυοξειδιο του ανθρακα και νερο σε μορφη ατμου. Τωρα με το κρυο συχνα τυγχαινει μερος του ατμου να γινεται νερο μεσα στην εξατμηση. Βενζινη σιγουρα δεν ειναι γιατι υπαρχει ο καταλυτης στη μεση απ'τον οποιο δεν περναει ακαυτη βενζινη (ουτε φλογες οπως κατα καιρους εχουμε ακουσει). Για τα υπολυπα 2,3,4 δεν ξερω τι να σου πω.... |
brz20 έγραψε: |
Η βενζινη παιζει μεγαλο ρολο.Εγω απο τοτε που το πηρα εχω βαλει μονο δυο φορες απλη(την μια ο πατερας μου).Και τοτε που ηταν πανακριβη εβαζα 100αρα!!!Ειναι πολυ πιο οικονομικη και μεσα στην πολη οσο περιεργο και αν ακουγετε.Η χαμηλη αποδοση μπορει να οφειλετε στο οτι το αμαξι ειναι μπουκομενο.Το λειτουργεις παντα στις χαμηλες στροφες?Καν'το που καιπου και κανενα ανοιγμα. |
Steve έγραψε: |
Αυτό πήγαινα να πώ τώρα βασικά και με πρόλαβε ο Μίλτος ![]() Λες να τέζαρε ο map-sensor? ![]() Ή λες να κάνω καλά που δεν έχω βάλει ποτέ Shell στο αμάξι μου? ![]() |
Steve έγραψε: |
"Θα το κάνεις" ποιό? ![]() |
Steve έγραψε: |
...
Ή λες να κάνω καλά που δεν έχω βάλει ποτέ Shell στο αμάξι μου? ![]() |