Lef205 έγραψε: |
Κωστα καταρχας καλωσηρθες!Δευτερον σε παρακαλουμε να γραφεις με πεζους χαρακτηρες! ![]() Να υποθεσω οτι στο 106 τοποθετησες bilsteing Gr N με ελατηρια eibach μαυρα 3 ποντων χαμηλωματος και επισης χαμηλωσες το πισω μερος.Τυπικη συνταγη για 106.Οσο αναφορα το κοπανημα,για να κερδισουμε καπου χανουμε απο αλλου συνηθως στη βελτιωση.Κερδισες σε κρατημα,εχασες σε ανεση.Δεν φταιει τιποτα αν ειναι οπως τα λες,απλα ειναι πιο σκληρες οι αναρτησεις για να κραταει. |
106gti-2003 έγραψε: | ||
Καταρχην να ζητησω συγνωμη για το οτι εστειλα το μυνημα με κεφαλαια. Δευτερον υπεθεσες σωστα οσο αφορα το πακετο αναρτησης+ελατηρια. Το ερωτημα μου ειναι το εξης. Υπαρχει περιπτωση αυτη η καταπονιση που δεχεται το αμαξωμα να προκαλεσει αλλες βλαβες? |
glf έγραψε: |
εδώ το παιδί λέει οτι ακούσει χτύπημα στην καμπίνα. όλα σχετικά είναι. αν δε το νιώσει κάποιος πως να σου απαντήσει στα σίγουρα ?
υπάρχει μεγάλη διαφορά από ένα σκληρό αμορτισερ και ένα.. χτύπημα. μήπως είναι τσουφ τα αμορτισερ και τερματίζουν ??? |
lewnidios έγραψε: | ||||
|
106gti-2003 έγραψε: |
.....Το ερωτημα μου ειναι το εξης. Υπαρχει περιπτωση αυτη η καταπονιση που δεχεται το αμαξωμα να προκαλεσει αλλες βλαβες? |
DIMCHRI έγραψε: |
...Αν και έχω ακούσει και περιστατικό ότι σε αμάξι με σκληρή ανάρτηση μετά από μεγάλη λακούβα, ενεργοποιήθηκε η βαλβίδα διακοπής καυσίμου και το αμάξι ακινιτοποιήθηκε. πάντως κάτι τέτοιο είναι πολύ τραβηγμένο και δεν θα πρέπει να ανησυχεις. |
Παράθεση: |
Σε 106 φίλου (με bilstein group-N και -5,5cm ελατήρια Vogland) που είχε βάλει μπάρα θόλων και αναγκαστικά είχε μετακινήσει την βαλβίδα διακοπής καυσίμου κάθε φορά που πέφταμε σε λακούβα και έκανε "μπαμ" έκανε και διακοπή καυσίμου... ![]() ![]() Βέβαια σε δρόμο με καλή άσφαλτο το αμάξι απλά ήταν βράχος και έστριβε σαν τρελό, αλλά οπουδήποτε αλλού εκτός ότι γλύστραγε πολύ ευκολά, κοπανούσε παααάλα πολύ. Εγώ Κώστα θα σε ρωτήσω τα εξής: Το κοπάνημα που λες τό έκανε από την πρώτη μέρα που άλλαξες ανάρτηση ή μετά από κάποιο καιρό? Επίσης τα αμορτισέρ που έβαλες ήταν καινούργια?? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Off topic ολοι.......
Θα το ξαναγραψω....(Ρε SIDOBRE κανε Ποστ στα κεντρικα να μενουν αυτα που θα γραψω για την αναρτηση και το 106) ![]() Το λοιπον...δωστε βαση... Τα BILSTEIN τα GROUP N (τα sprint ειναι μαπα ετσι και αλλιως για 106) ειχανε βγει στην αγορα για το ΑΧ το οποιο ειναι κατα πολυ πιο ελαφρυ απο το 106 που σημαινει οτι.....Για να δουλεψει σωστα σε 106 θελει πολυ καλο ελατηριο για να ισσοσταθμιση το χαμενο βαρος απο την αποσβεση του αμορτισερ. Θα το γραψω με κεφαλαια μπας και μεινει κατι ![]() ![]() Ο θορυβος που ακουγετε ειναι γιατι τερματιζει το αμορτισερ μη μποροντας το απλο ελατηριο των 3.5 ποντων να αποσβεση σωστα που σημαινει οτι δεν συνεργαζετε σωστα αμορτισερ-ελατηριο. Τα μαμα ελατηρια ειναι γηρο στης 150-180 λιμπρες.Τα 3.5αρια που κυκλοφορουν ειναι σχεδον το ιδιο.Για να δουλεψει σωστα θελει ρυθμισομενο πιατελο με ελατηρια στενα απο 250 λιμπρες και πανω.Ναι καλα ακουτε....οσο πιο σκληρο ελατηριο τοσο το καλυτερο μεχρι ενα σημειο βεβαια.Εγω στο δικο μου φορουσα 330 λιμπρες και το αμαξι ηταν ναι μεν σφιχτο-δεμενο αλλα δεν κοπαναγε ουτε ηχους που λετε εβγαζε. Το ζουμι ειναι να παραμεινει το υψος στους ποντους που ανεφερα 2.5 με 2.8 τοπολυ.Αυτο οσο αναφορα το πως πρεπει να ειναι για να δουλευει σωστα.Οποιος το κανει για το ματι ας το χαμηλωσει 40 ποντους αλλα να ξερετε οτι τα ημιμπαρα της κρεμαγιερας χαμηλωνοντας το αμαξι παραπανω απο 3 ποντους γυρνανε αναποδα και σε λακουβες χτυπανε το εσωτερικο των θολων με αποτελεσμα να μην δουλευει ουτε σωστα το τιμονι αλλα να εχεις και φοβο να φας την κρεμαγιερα σιγα σιγα. Πανε φιλε μου και πουλατα τα ελατηρια σου ή πετα τα.Βαλε στενα 280 λιμπρες ειναι καλα και κρατα το υψος σε σχεση με το εργοστασιακο στους 2.5 ποντους πιο χαμηλο.Ακομα κατι......ανοιξε τα αμορτισερ σου (το κιτρινο μερος) των μπροστηνων αμορτισερ (ξεβιδωνει)....αυτα ειναι Upside down και κοψε απο μεσα το μπαμ στοπ που εχει.Ετσι δινεις ακομα περισοτερη διαδρομη στο αμορτισερ σου κατι το οποιο στα γαλλικα και ειδικα στα 106 χρειαζετε οπωσδηποτε. ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ Οσο αναφορα για πισω.....μην το κατεβασεις με το ενα δοντι οπως ολοι που κατεβαινει το υψος στανταρ.Οταν κανεις αυτα που λεω και εισαι οκ απο εμπρος τοτε γραφω και για το σωστο ρυθμισμα πισω που ερχετε στο χιλιοστο. Καλες βολτες ![]() |
106gti-2003 έγραψε: | ||
Δηλαδη αγαπητε Νικο απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα σου πρεπει να εκανα χαζομαρα που εβαλα BILSTEIN. Αν αλλαξω τα ελλατηρια πιστευεις οτι θα σταματησει να κοπαναει? Και αν τα αλλαξω ποια προτεινεις να φορεσω και αν μπορεις να μου δωσεις μια ιδεα για το ποσο κοστιζουν. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||||
Τα Bilstein τα group N (αν φορας οντως αυτα) ειναι πολυ καλα αμορτισερ.Τα ελατηρια σου ειναι λαθος και κακος τα εβαλες.Αυτα ειναι μονο για το ματι.Προτεινω να βαλεις στενα ελατηρια (εννοειτε θες και πιατελα αλλα για να μπουν) μαρκα APEX (εγω τετοια φορουσα) με τουλαχιστον 280 λιμπρες.Και φυσικα το υψος πρεπει να μεινει 2.5 με 2.8 ποντους πιο χαμηλο σε σχεση με το υψος του εργοστασιου.Τιμες δεν γνωριζω.Απλα να ξερεις οτι μια φορα βαζεις καλα πραγματα επανω.Και αυριο μεθαυριο αν θες πουλας τα ελατηρια και βαζεις πχ περισοτερες λιμπρες για να παιξεις με την αναρτηση σου.Τα πιατελα θα σου μεινουν μια ζωη δεν παθαινου τιποτα.Καντο γρηγορα για να μην φας τα αμορτισερ σου τζαμπα λογο των μαλακων ελατηριων που εχεις. |
106gti-2003 έγραψε: |
....και αν προκυψει παλι κατι θα ζητησω τισ συμβουλες σας. Ευχαριστω ![]() |