richardos έγραψε: |
Κατ'αρχας΄φίλε τι εννοείς με τον όρο μικρό υπερσυμπιεστή.
Αν εννοείς αυτό που κατάλαβα δηλαδή υπερπίεση 0,7-0,8 bar τότε μάλλον κάνεις λάθος. Η υπερπίεση αυτή δεν είναι μικρή. Οταν γ΄νεται λόγο για light turbo, που ουσιαστικά απλά συνεπάγεται ότι δεν θα μεταβαλουμε την συμπίεση στον κινητήρα, γιατί οι θερμοκρασίες δεν θα ανέβουν τόσο πολύ, μιλάμε για υπερπίεση της τάξης 0,5bar. Ωστόσο αυτό που θα σε συμβούλευα να κάνεις είναι να καταλήξεις τελικά τι θες: μην σκέφτεσαι πάντα τα άλογα που θα κερδίσεις. Μπορεί ας πούμε να φτιάξεις το μοτέρ που φοράς turbato και να αποδίδει 140 άλογα στον τροχό(1400cc) και να στα ρίχνει ένα ραλακι στα φανάρια.Μπορείς από την άλλη να φτιάξεις ένα γαμάτο ατμοσφαιρικό μοτέρ, με απίστευτα άλογα, ας πούμε 200+++ για το 1600 16V, και το πραγμα να μην μπορείς να το κυκλοφορήσεις στην πόλη. Αλλη οδήγηση έχεις με turbo άλλη με ατμοσφαιρικό, άλλη ικανοποίηση η μία, άλλη η άλλη. |
mcdmate έγραψε: |
Για σας.
Ακούω για μετατροπές σε κινητήρες και βλέπω ότι το πράγμα θέλει πολλά και με αμφίβολα αποτελέσματα ή τουλάχιστο πολύ μικρό για τα χρήματα που δίνονται, ειδικά για μηχανές πού είναι 1400 και 8βαλβιδες, έτσι θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας, είναι καλή ιδέα για κάποιον που διαθέτη 1400 8v να προσθέσει ένα μικρό turbo 0,75 και να πάρει τα ποθητά 30 ή και παραπάνω άλογα και αρκετή ροπή. Έχω ακούσει ότι σε τόσο μικρή πίεση ο κινητήρας δεν καταπονείτε σε μεγάλο βαθμό. Γνώμες και συμβουλές για αυτή την μετατροπή. |
overgr έγραψε: |
Τότε μην τολμήσεις να πλησιάσεις turbo!
Προχώρα για άλλο μοτέρ!!!! |
Nikel έγραψε: | ||
Συμφωνω μιας και ο 1400αρης δεν εχει ακουστει πως κουβαλαει και πολλες αντοχες! Αποδειξη πως δεν εχω δει-ακουσει ουτε ενα τουρμπισμενο! |
Rally έγραψε: | ||||
νικελ εχεις κατσαβιδι στο σπιτι σου? μαλλον ναι, παρε το λοιπον και βιδωσε λιγο την μνημη σου.οχι μονο εχεις δει σε περιοδικα αλλα εχεις δει απο κοντα και εχεις παει και βολτα και ηταν αξιοπιστο τοσο που προσπαθουσαν να το σπασουν και δεν μπορουσαν.ειδικα για εναν 1400 κινητηρα που τα 75 αλογα ειναι αν μη τι αλλο φτωχα και τα περιθωρια λιγα το τουρμπο ειναι η ιδανικη λυση θα ελεγα. |
richardos έγραψε: |
H αλλαγή μοτέρ έχει και αυτή τα σκοτεινα της σημεία. Μπορούμε να τα αναφέρουμε, αλλά κάτι τέτοιο ξεφεύγει από τα πλαίσια αυτής της απάντησης.
+ το γεγονός ότι το κόστος δεν θα ναι μη συγκρίσιμο με μια light turbo μετατροπή. Ποιός σας είπε κύριοι ότι το κόστος βγαίνει μόνο από τό τι υλικά χρησιμοποιούνται. Σαφώς και ένας βελτιωτής βλέπει το κόστος όλων των μετατροπών και κανονίζει τις τιμές του. Σαφώς και υπάρχουν πολλά light turbo 1400cc, που σαφώς είναι πιο σβέλτα, νευρικά, και $#%^&*%$@!#%&*^%$#@%Υ&&%$$# τα 1600άρια. Ελπίζω όλοι στο site να έμειναν ευχαριστημένοι με τα (%@#%). Είναι όμως κοροιδία.Αν μπείτε σε άλλα forum, όπως 4Τ, Power κτλ. θ αφρίξετε με το επίπεδο των συζητήσεων. Αυτό είναι αλήθεια, όπως και το ότι το συγκεκριμένο forum κρατάει ένα καλό επίπεδο είναι και αυτό αλήθεια. Σίγουρα όμως λογοκρισίες του τύπου κόβεται η λέξη ''γαμάτο'' είναι τουλάχιστον ακραίες, βλακώδεις και επιδεικνύουν απίστευτα κολλήματα. Γιαυτό κύριοι του forum ξαναεξετάστε το θέμα. Ποιός μιλησε για σεμνότητα ο Nikel;;;;;;;;; Νikel μίλησες για σεμνότητα και έγινε σεισμός στον Πύργο ρε Nikel. Γιατί ρε φίλε. Τι φταίνε οι άνθρωποι;;; γιατί γίνεσαι τόσο κακός........ |
richardos έγραψε: |
Ελπίζω όλοι στο site να έμειναν ευχαριστημένοι με τα (%@#%).
Είναι όμως κοροιδία.Αν μπείτε σε άλλα forum, όπως 4Τ, Power κτλ. θ αφρίξετε με το επίπεδο των συζητήσεων. Αυτό είναι αλήθεια, όπως και το ότι το συγκεκριμένο forum κρατάει ένα καλό επίπεδο είναι και αυτό αλήθεια. Σίγουρα όμως λογοκρισίες του τύπου κόβεται η λέξη ''γαμάτο'' είναι τουλάχιστον ακραίες, βλακώδεις και επιδεικνύουν απίστευτα κολλήματα. Γιαυτό κύριοι του forum ξαναεξετάστε το θέμα. |
Sidobre έγραψε: | ||
Γιατί ποιος είπε ότι θα λογοκρίνουμε ποτέ το "Γαμάτο"? Ορίστε λοιπόν: Γαμάτο, γαμάτο, γαμάτο, γαμάτο! Δεν είναι η λέξη που λογοκρίνεται, είναι η πρόθεση! Τα υπόλοιπα είναι ανοησίες ορισμένων που κοροϊδεύουν την ενέργεια αυτή που προσπαθούμε α. να κρατήσουμε επίπεδο, β. να προστατέψουμε τα μέλη του από συνέπειες. Οποιος έχει να πεί κάτι πάνω σε αυτό και άν έχω δίκιο ή άδικο ας το πεί! |
DimiP έγραψε: |
ΕΓΩ λοιπον ειμαι αυτος ο ανοητος που κοροιδευω την ενεργεια των admin να κρατησουν ενα επιπεδο; μηπως κατι δεν καταλαβα;
Οχι, μαλλον ειμαι ο βλακας , ο κολλημενος που δεν βλεπω τι γινεται στα αλλα forum οπως μας ενημερωσε ο φιλος richardos. Τελικα δεν ξερω τι ειμαι τελικα! Παντως οπλισμενος με αμετρητη υπομονη δεν ειμαι γιαυτο και το βουλωνω. Στο κατω κατω δεν ειναι δουλεια μου να επεμβαινω σε θεματα admin. Τα ατομα που πρεπει λοιπον ας τα αφησω να κανουν τη δουλεια τους. Συγνωμη που επενεβηκα σε ξενα χωραφια. Πραγματικα δεν ειχα σκοπο ουτε να κοροιδεψω καμια προσπαθεια (αν ετσι περασε) ουτε και να μαλωσω κανενα επειδη γραφει ελευθερα. Θεωρησα καλο να κανω μια συσταση μια και ολοι μεχρι τωρα χρησιμοποιουμε χαρακτηρες #$%^&* , αλλα αν δεν ειναι απαραιτητο ο.κ. sorry και παλι απο ολους . |
Alex έγραψε: |
Και να πω οτι ειναι πανω απο 10 χρονων κινητηρας που εχει μπει σε τουλαχιστον 6-7 αμαξια (106,206,306,saxo,xsara και αλλα λιγοτερο συνηθισμενα-εμπορικα) με συνεχεις βελτιωσεις οποτε ειναι χιλιοδοκιμασμενος απο αξιοπιστια... |
Παράθεση: |
DimiP είναι προφανές ότι ο Sidobre δεν απευθύνεται, σε σένα. Δεν νομίζω ότι έκανες τίποτα κακό. Aπλά εφάρμοσες μία αρχή που την έχουμε θέσει μόνοι μας και την κρατάμε, και πολύ καλά κάνουμε. Tο τι κάνουν τα άλλα forum δεν νομίζω ότι μας αφορά. |
Sidobre έγραψε: |
Αλλα αν γραφτεί ότι ο τάδε είναι Μ@λακας, τότε υπάρχει ΠΡΟΘΕΣΗ να τον διαβάλει και να τον προσβάλει! Αν το κάνει χωρίς επιχειρήματα τότε είναι εκτεθειμένος και η πράξη του προσβάλει και τους υπόλοιπους.
|
pezomania έγραψε: |
Μίλτο, δεν συμφωνώ, απόλυτα ότι με τα ίδια λεφτά που θα δώσεις για TURBO, βάζεις καινούργιο κινητήρα και πάς και πιο γρήγορα. Για παράδειγμα, εμείς που έχουμε τον 1.6 με TURBO στα 0,7 - 0,8 και γύρο στο 1,5 εκα/μυριο, θα παίζει κοντά στα 180 - 190 άλογα! Και του RC με τα 180 να έβαζες (που νομίζω ο κινητήρας αυτός θα στοιχίζει πάνω από 2μύρια) πάλι πιο αργός θα είσουνα, όσο αναφορά ρεπριζ και ο-160! Εκτός και πιάσουν οι στροφές, όπου αυτός με RC θα είναι πιο γρήγορος ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Με 2300Ε βρίσκουμε έναν 2λιτρο 138PS σε αρίστη κατάσταση, με άφθονη ροπή από το ρελαντί και με τεράστια περιθώρια αξιόπιστης βελτίωσης από την ίδια την Peugeot Sport. |
dfrankos έγραψε: | ||
ego pou exo to dilitro se pia peugeot sport prepei na pao gia na paro alogakia?(8essaloniki). |
Miltellas έγραψε: | ||
Nα είσαι σίγουρος ότι ένας 1.6 με turbo εκ μετατροπής και 180-190PS, δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσει τον εργοστασιακό RC με τους 180PS. Ο τρόπος με τον οποίο θα έχει απλωμένα τα άλογα ο RC θα είναι ασύγκριτα ανώτερος με το turbo του κυρ Μήτσου η όποιου φημισμένου βελτιωτή θέλεις. Αλλά και να είναι έτσι όπως τα λες, είναι άδικο να συγκρίνουμε τον 100% αξιόπιστο κινητήρα του RC με έναν 100% αναξιόπιστο κινητήρα πρώην ατμοσφαιρικό και νυν turbo. Εάν είσαι οδηγός που θέλει να χρησιμοποιεί όλο το ιπποδρόμιο του κινητήρα του, κι όχι για να μοιράζει τάπες στα φανάρια που και που, τότε τα εξωεργοστασιακά turbo είναι τελείως ακατάλληλα για σένα. Προσωπικά εάν είχα 200PS να είσαι σίγουρος ότι θα τα χρησιμοποιούσα συχνότατα, χωράει δε με χωράει ο δρόμος, και δεν θα έδειχνα καμία αυτοσυγκράτηση εάν έπεφτα σε ταξίδι παρέα με κανά Impreza, Clio Sport, Leon 1.8T, S3, M3, Saab, Mercedes, Volvo και δε συμμαζεύεται. Tα turbo δεν κάνουν για πυροβολημένους, και νομίζω ότι αξίζει να σταθούμε σε αυτό το σημείο: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ! Με 118 ή 127 ίππους, 10 λεπτά πλάκωμα με το καλύτερο λάδι είναι αρκετά για να στείλουν τη θερμοκρασία στους 140 βαθμούς. Με 150-160-190+ ίππους η θερμοκρασία πού θα φτάσει; Τα μέταλλα που έχουν μία δεδομένη αντοχή στην καταπόνηση, σε τί βαθμό θα φθείρονται; Γιατί εάν είναι να αλλάξουμε και τα εμβολοχιτώνια και τις μπιέλες, τότε ακόμη και ο RC φτηνά θα μας βγεί δεδομένης και της αξιοπιστίας του... Με 2300Ε βρίσκουμε έναν 2λιτρο 138PS σε αρίστη κατάσταση, με άφθονη ροπή από το ρελαντί και με τεράστια περιθώρια αξιόπιστης βελτίωσης από την ίδια την Peugeot Sport. Για τα turbo τα έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν... Τέλος πάντων, εάν το θέλει η καρδιά σας κάντε το. Εξάλλου, εάν δεν πάθεις δεν θα μάθεις και στο εν τω μεταξύ θα προλάβεις να γουστάρεις και λίγο. ![]() |
Slash έγραψε: |
Welcome to the Club Judger! ![]() Το Judger έχει να κάνει κάτι με το Ιδ. Υπάλληλος που αναφέρεις; ![]() |
Vini έγραψε: | ||||
Συμφωνώ και εγώ με το Μίλτο... Πριν από 3 μήνες είχα ασχοληθεί πολύ με την εισαγωγή Turbo στο 206 μου... Είχα επισκεφτεί κάποιους βελτιωτές (καλούς)) όχι τους γνωστούς-αγνώστους... Ολοι έλεγαν ότι μπαίνει turbo στο 1600...με κόστος από 1000000 (TerraSport) μέχρι και 1500000 (auto turbo).... To πρόβλημα ήταν όμως η αξιοπιστία. Κανείς δεν έδινε εγγύηση καλής λειτουργίας του 206 αλλά εγγύηση καλής λειτουργίας υλικών TURBO... Η αξιοπιστία ειμαι πεπεισμένος ότι θα έπεφτε περισσότερο εφόσον έμπαινε Ελληνικό χέρι στο κινητήρα (συγνώμη αλλά δεν πολυπιστεύω τα Ελληνικά χέρια...) Επίσης ένα άλλο που με ξένισε ήταν ο χρόνος παράδοσης.... 10 μέρες εργάσιμες ΧΩΡΙΣ το 206...? Γιατί άραγε τόσο πολύ? Την απάντηση μου την έδωσε ένας βελτιωτής... Γιατί κανείς δεν ξέρει πως θα συμπεριφερθεί το δικό σου με turbo οπότε πρέπει να το δοκιμάσουμε καλάπριν στο δώσουμε ... ![]() ![]() ![]() ![]() Με συνέπεια φυσικά να εννοεί ότι μπορεί να δημιουργηθεί απρόσμενο πρόβλημα ή να περιμένεις 10 μέρες χωρίς τελικά να μπει το turbo για του Α ή Β λόγους .... Οτι έγινε δηλαδή και με την σκούπα που πήγα να πάρω...ήταν για 206 αλλά μόνο στα χαρτιά.... ![]() ![]() ![]() Είμαι της άποψης ότι δεν υπάρχει λόγος πειραματισμών στην μηχανή αφού και εφόσον ΔΕΝ υπάρχει έτοιμο TurboΚΙΤ για το 206...αλλά προσπαθούμε να βρούμε την χρυσή τομή με διάφορα τρυκ ή πιθανά σενάρια .... Ολα μπορούν να αποβούν μοιραία....και είναι κρίμα....πίστεψτε με.... |
Tomcat έγραψε: |
ΜΕ 500-600 χιλιάρικα φίλε μου μπορείς να τοποθετήσεις τον 16V από 1600 106 και να είσαι αρχηγός!Ούτε τουρμπίνες ούτε κακό , απλά αξιόπιστα πράγματα.Το θεωρώ αμαρτία και πεταμένα λεφτά να βάλεις turbo στο 1.4 , σε οποιαδήποτε πίεση. |
Rally έγραψε: |
αν το θεμα ειναι το αποτελεσμα σε σχεση με τα λεφτα θα συμφωνησω και εγω, και σιγουρα πιο αξιοπιστα. παντως παιδια αλλο το τουρμπο, αλλη φιλοσοφια, και καλο ειναι στην ζωη μας να τα δοκιμαζουμε ολα.
εγω θα ακολουθησω τον φιλο danielo. στο ραλακι μου δεν προκειται να εβαζα τουρμπο, μου αρεσει οπως ειναι αντε εξατμιση-σκουπα-προγραμμα-ροικη, και ειναι μια χαρα. το επομενο ομως φιλε danielo ειπαμε τι θα ειναι.... με επεισες!!! ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||
εκει ειναι τα ωραια φιλε john.οπνς εχω πει χιλιαδες φορες η χαρα της φτερωτης! και τα g σου εχεις και τις στροφες σου ανετα βγαζεις και τα τρελααα ροπιδια εχεις!και ολα αυτα μεσα στα δερματινα μπακετακια σου και την απολυτη ηρεμια με συνοδεια αντε μιας συναχομενης σχαστρας οχι τιποτα αλλο αλλα για να βλεπουν οι παλιοι και να μαθαινουν οι καινουργιοι ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() εκει ειναι το καλο το project.ασφαλισμενος υπο την αιγιδα της porshe (εξαπιστονες ειναι αυτες) μπορεις και καβαλας τους αιθερες !!!!!!!!!!! απολυτη ελευθερια και pure adrenalin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
racing-girl έγραψε: |
Διαφωνώ κι εγώ με το turbo, η πιο αξιόπιστη βελτίωση είναι η ατμοσφαιρική. Μην ξεχνάτε πως είμαστε και στην Ελλάδα που το καλοκαίρι χτυπάει 40C. Κρίμα δεν είναι να δείτε ξαφνικά κάπνα να βγαίνει από την μηχανούλα σας?? |
alemao_rallye έγραψε: |
Πάντως αυτές τις ημέρες κάνει turboκαιρο έξω ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Παντως ειμαι πολυ περιεργος να δω κοντρουλα μεταξυ Ντανι και Νικελ. Ε ρε γλεντιαααααααα ![]() ![]() ![]() Νικελ δεν θελω να θιξω το αμαξι σου.Απλα θελω να δω τις διαφορες που μπορει να εχει ο Ντανι με τον δικο σου πυραυλο. |
alemao_rallye έγραψε: |
Πάντως αυτές τις ημέρες κάνει turboκαιρο έξω ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Και εγω κατα του Turbo.
Χαθηκε δηλαδη να βαλεις μια 1600 16v απο Rallye ![]() ![]() ![]() Ριξε μετα και μια μετατροπη σαν του Danieloy,βαλε και ενα τετραπεταλουδο αργοτερα και αντε να σε πιασει το TURBO μετα. ![]() Παντως ειμαι πολυ περιεργος να δω κοντρουλα μεταξυ Ντανι και Νικελ. Ε ρε γλεντιαααααααα ![]() ![]() ![]() Νικελ δεν θελω να θιξω το αμαξι σου.Απλα θελω να δω τις διαφορες που μπορει να εχει ο Ντανι με τον δικο σου πυραυλο. Αυτα για να μην παρεξηγηθω απο τα υπολοιπα αδερφια ![]() Παντως αν σας φαινοντε πολλα τα λεφτα,για τετραπεταλουδο να σας πω πως με 1600 16v με σκουπα καλη εξατμιση και εγκεφαλο PEUGEOTSPORT GROUP A το μοτερ ειναι σφεντονα και Α.Σ.Π.Α.Σ.Τ.Ω. Και 8400 κοφτη ετσι ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
Τι να δεις...το αποτελεσμα στο λεω απο τωρα θα χασω ![]() Συγκρινονται τα 160 αλογα του Ντανι με τα 170 τα δικα με δεδομενο πως εγω ειμαι 1314 κιλα εννω ο Ντανι φτερο στον ανεμο??? Να θιχτω??? Γιατι να θιχτω...με το δικο σου θα τα παω??? ![]() ![]() ![]() ΥΓ. Εαν ειναι δε τα 160 αλογα του Ντανι στον τροχο ακομα χειροτερα μιας και εγω βγαζω 150... |
racing-girl έγραψε: |
Διαφωνώ κι εγώ με το turbo, η πιο αξιόπιστη βελτίωση είναι η ατμοσφαιρική. Μην ξεχνάτε πως είμαστε και στην Ελλάδα που το καλοκαίρι χτυπάει 40C. Κρίμα δεν είναι να δείτε ξαφνικά κάπνα να βγαίνει από την μηχανούλα σας?? |
Nikel έγραψε: |
ΥΓ. Εαν ειναι δε τα 160 αλογα του Ντανι στον τροχο ακομα χειροτερα μιας και εγω βγαζω 150... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Με το δικο μου ![]() ![]() ![]() Ετσι οπως ειναι το μοτερ τωρα δηλαδη 8v θα σου πω απο τωρα πως στην ευθια θα με ξεσκισεις ![]() Αλλα αν θες στροφουλες καταβαση ή και αναβαση ακομα τοτε ειμαι μεσα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Στο τουρινγκ θα ερθεις ετσι ![]() Εκει εχει πολλες στροφες. ![]() ![]() ![]() ![]() Τεζαααααααααααααααααααααααααααααααα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||
οχι νικελιε .δεν βγαζω τα 160 στο τροχο.εκει βγαζω περιπου στα 139 αλογα στη vamag που το μετρησα! αλλα εχεις δικιο για την κοντρα λογω του οτι εισαι πολυ βαρυς. |
Nikel έγραψε: | ||||
Λογικο ειναι ρε Ντανυ...που να καλυψουν να 10 παραπανω αλογα που εχω τα 300 περιπου κιλα διαφορα που εχουμε... Παντως θα το δοκιμασουμε Just for the fun of it ![]() ![]() ![]() |
Rally έγραψε: |
δεν μετρανε μονο κιλα και αλογα για μια κοντρα ρε παιδια.εγω παντως που τα γνωριζω και τα δυο, ειναι σαν να βλεπω τι προκειται να γινει.εμενα ο ντανιελ ειχε την ευγενεια παντως να με χαιρεταει καθως με προσπερνουσε!!! |
danielos έγραψε: | ||
john για να διευκρινισω πρεπει να πω οτι μιλαω για αρκετα καλους οδηγους και παραπλησιας ικανοτητας!οχι να κανεις να αλλαξεις ταχυτητα καμια μερα!! ιδιοι οδηγοι παραπεμπουν μια υποτιθεμενη κοντρα στα κιλα και στα αλογα!!!σωστος???? |
Tony έγραψε: |
Προτείνω με πίεση 0,4 + μεταχειρισμένη Turbina από Punto σε τέλεια κατάσταση καθώς μαζί με τα υπόλειπα υλικά για Turbo μου βγήκανε όλα μαζί γύρο στις 800.000δρχ.
|
Vini έγραψε: | ||
Τι προτείνω? Αν είσαι έτοιμος και σίγουρος ότι θέλεις καλή βελτίωση και έχεις και τα χρήματα .... προτείνω την Turbo λύση .... (μιλώ για ένα μικρό turbo που δεν θα διαλύσει την μηχανή...) ... και όταν θέλεις να πουλήσεις το αυτοκίνητο το βγάζεις και το 206 είναι πάλι "μαμά"... |
pezomania έγραψε: |
Αν κάποιος πιστεύει ότι ξέρει τι εστί turbo με τα αρνητικά του και τα θετικά του & είναι συνηδητοποιημένη επιλογή & αν του έχει γίνει σωστή δουλειά, τότε νομίζω ότι δεν θα του δημιουργήσει κανένα "ξαφνικό" πρόβλημα!!
Απλώς θα πρεπει να ξέρει πως θα πρέπει να συμπεριφέρετε στο αυτοκίνητό του από εκείνη την στιγμή και μετά. |
pezomania έγραψε: |
Γιατί κακά τα ψέματα, έναν κινητήρα Turbo πρέπει να τον σέβεσε, για να σε σεβαστή και αυτός ![]() |
Vini έγραψε: | ||
Καλημέρα! Που το βρήκες τόσο φτηνά ? ? 800 χιλιάρικα είναι πολύ καλή τιμή .... αν και δεν ξέρω τι περιλαμβάνει .... Πάντως θα ήθελα να μάθω περισσότερα .... |