PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Χαλασμένα ψαλίδια?

kavaliotis - Τετ 16 Νοέ 2005, 17:25:18
Θέμα δημοσίευσης: Χαλασμένα ψαλίδια?
Παιδια εδω και λιγες μερες ακουγεται ενας παραξενος θορυβος απο τις μπροστα ροδες. Το νιωθω στο γκαζι οταν οδηγω και πιο καθαρα τον νιωθω στις χαμηλες ταχυτητες/στροφες. Ειναι σαν κατι να ειχε σκαλωσει στην ροδα στο ιδιο σημειο ας πουμε και ετσι οπως γυρναει η ροδα κανει θορυβο. Σκεφτειτε ας πουμε οταν περνατε πανω απο γεφυρα που εχουνε στον δρομο κατω κατι σιδερενια δοκαρια και οταν περνας απο πανω τους ακουγεται ενας θορυβος. Δεν ειμαι γνωστης τοσο καλα των μηχανικων μερων του αυτοκινητου και στην Peugeot που πηγα μου ειπανε κατι για μπιλακια στα ψαλιδια οτι εχουν μεγαλο κενο. Και αρα θελουν αλλαγη τα ψαλιδια (100 ευρω το ενα Crying or Very sad ). Δεν ειχε εκει οποτε δεν τα αλλαξα αλλα απο βδομαδα θα εχει.

Γνωριζετε με αυτα που σας λεω αν οντως τα ψαλιδια μπορει να φταινε?

Και επισης, αν τελικα χρειαστει να τα αλλαξω, μπορω να βαλω τιποτα καλυτερα απο τα μανισια? Ευχαριστω.
Miltellas - Τετ 16 Νοέ 2005, 19:12:44
Θέμα δημοσίευσης:
Από αυτά που είπες και σε συνδυασμό με την διάγνωση του συνεργείου, είναι χαλασμένα τα σινεμπλόκ των ψαλιδιών. Δεν αλλάζονται (πρακτικά γίνεται αλλά δεν προτείνεται για λόγους αξιοπιστίας) οπότε αλλάζεις ψαλίδια. Κοστίζουν 90-100Ε το ένα (χώρια η εργασία) και είναι απολύτως φυσιολογικό να φθαρούν μετά από 100000χλμ στους ελληνικούς καρόδρομους.

Στα ίδια λεφτά αγοράζεις ψαλίδια PS... Μήπως είναι η ευκαιρία σου; Αν σκοπεύεις να στήσεις το 206 σου (ή αν το έστησες) με ράβδους-αντιστρεπτικές-αμορτισέρ θα πιάσουν τόπο αλλιώς δεν θα καταλάβεις και πολλά.
kavaliotis - Τετ 16 Νοέ 2005, 22:05:02
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλτο επειδη απο λακουβες η Θεσσαλονικη ειναι γεματη και απο την εμπειρια μου μεχρι τωρα, στανταρ αντι να τις αποφευγω εγω πεφτω παντα μεσα ( Laughing Laughing Laughing ), θα αντεξουν οι Peugeot Sport?
teodor_v - Τετ 16 Νοέ 2005, 23:17:28
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικότερα πάντως από ότι βλέπω και από ότι μου είπε ένας μηχανικός της Peugeot τα ψαλίδια τού 206 είναι ιδιαιτέρως ευαίσθητα. Εμένα η πυλωτή μου είναι δυστυχώς πάνω σε κεντρικό δρόμο και πολλές φορές λόγω κίνησης αναγκάζομαι να μπαίνω γρήγορα και απότομα και πολύ φοβάμαι ότι τα ψαλιδιά μου δεν θα αντέξουν για πολύ ακόμα...
kavaliotis - Τετ 16 Νοέ 2005, 23:43:58
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω θελω τα πιο ανθεκτικα ρε γμτ γιατι ολο λακουβες ειμαι και το ζοριζω πολυ το αμαξι. Θελω οτι πιο δυνατο υπαρχει δηλαδη...
tirokomos - Τετ 16 Νοέ 2005, 23:56:55
Θέμα δημοσίευσης:
kavaliotis έγραψε:
Εγω θελω τα πιο ανθεκτικα ρε γμτ γιατι ολο λακουβες ειμαι και το ζοριζω πολυ το αμαξι. Θελω οτι πιο δυνατο υπαρχει δηλαδη...
Ενα REO φιλε καβαλιωτη....Θα σωθεις!!!!!χαχαχαχαχαχαχα! Wink Περα απο τις μ******ς Peugeot Sport...με κλειστα ματια!Αν θες μιας και θα περασω απο την Μπακανιαρη ρωταω και για τα ψαλιδια και σε ενημερωνω! Wink
Miltellas - Πεμ 17 Νοέ 2005, 08:26:00
Θέμα δημοσίευσης:
Τέλος πάντων...

Στο ερώτημα περί αντοχής των PS:
Το αν θα σου αντέξουν περισσότερο τα PS είναι ένα αίνιγμα που θα το λύσεις μόνος σου. Ο Γιάννης206 τα χάλασε σε λιγότερο από 6 μήνες και ο Ντίνος μου είπε ότι είναι πολύ σπάνια περίπτωση. Βέβαια σπάνια περίπτωση είναι ο ίδιος ο Γιάννης αλλά ο Ντίνος δεν το ξέρει αυτό. Εγώ τα έχω ένα χρόνο και δείχνουν ότι δεν μασάνε μία (αναμενόμενο).
Από την μία τα PS δεν έχουν σινεμπλόκ αλλά uniball που σημαίνει ότι δεν υπάρχει τίποτα για να φιλτράρει τους κραδασμούς και τα χτυπήματα. Από την άλλη τα ίδια τα uniball είναι πολύ ανθεκτικές αρθρώσεις. Υποτίθεται ότι πρέπει να βγάζουν αγώνες, άρα θα πρέπει να αντέχουν πολλά ζόρια.
Δική σου η απόφαση.
volvos - Πεμ 17 Νοέ 2005, 09:33:15
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αλλα μιλτο ειναι αλουμινιο...το αλουμινιο δεν αντεχει σε λακουβες...
το λαστιχο θα παρει μποσικα το αλουμινιο θα σπασει...
volvos - Πεμ 17 Νοέ 2005, 09:33:15
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αλλα μιλτο ειναι αλουμινιο...το αλουμινιο δεν αντεχει σε λακουβες...
το λαστιχο θα παρει μποσικα το αλουμινιο θα σπασει...
Miltellas - Πεμ 17 Νοέ 2005, 15:20:48
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν διαφωνώ...
Αυτά που είχα να πω τα είπα. Ο νοών νοήτω. Τα βάζεις και μαθαίνεις ή δεν τα βάζεις και βασίζεσαι στις γνώμες άλλων. Εγώ μαθαίνω περισσότερο από τα λάθη μου και όχι από των άλλων. Ό,τι μαθαίνω από μόνος παίρνει συγκεκριμένη θέση στο μυαλό μου, ειδάλλως... ομίχλη, εκτός και αν έχω συγκεκριμένο λόγο να βασίζομαι στις εμπειρίες άλλων (αδυναμία, εμπιστοσύνη κλπ). Wink
tirokomos - Πεμ 17 Νοέ 2005, 18:06:13
Θέμα δημοσίευσης:
οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο RESPECT RESPECT RESPECT!!!!! Laughing
elias - Παρ 18 Νοέ 2005, 09:40:41
Θέμα δημοσίευσης:
Και εμένα στην αντιπροσωπεία (στα 100.000km) μου είχαν πει ότι έχουν τζόγο τα ψαλίδια και ότι θα πρέπει να αλλαχθούν κάποια στιγμή. Τώρα που πλησιάζω στα 120.000km και θα πάω για γενικό σέρβις τι να κάνω? Να τα αλλάξω ή να τα αφήσω για αργότερα? Εγώ δεν έχω πρόβλημα στον δρόμο όπως περιγράφει ο kavaliotis. Λέτε να έχω πρόβλημα και να μην το καταλαβαίνω?
Miltellas - Παρ 18 Νοέ 2005, 10:48:03
Θέμα δημοσίευσης:
elias έγραψε:
...Λέτε να έχω πρόβλημα και να μην το καταλαβαίνω?


Μια που το ανέφερες...
Στα μαμίσια ψαλίδια με τα ελαστικά σινεμπλόκ το πρόβλημα γίνεται εμφανές αφού χαλάσουν ήδη αρκετά, ενώ με τα PS το πρόβλημα εμφανίζεται με τον παραμικρό τζόγο καθότι δεν υπάρχει τίποτα το ελαστικό για να τον απορροφήσει.
Αυτό κατά μία έννοια (ψευδαίσθηση μεν) φαίνεται να δίνει μεγαλύτερη "μακροζωία" στα μαμά ψαλίδια. Με τα PS δεν θα μπορέσει κανείς να ανεχτεί για καιρό να χτυπάνε στην παραμικρή ανωμαλία.
Εξάλλου είναι και λογικό ότι μόλις εμφανιστεί ο παραμικρός τζόγος σε uniball το τέλος θα έρθει γρήγορα καθότι θα χτυπιέται μετά μανίας άνευ ελαστικού παρεμβύσματος που θα απάλυνε την κατάσταση σε κάθε μικρή-μεγάλη λακκουβίτσα. Στο μαμίσιο η φθορά θα είναι πιο προοδευτική.
Αυτό το τελευταίο τουλάχιστον θεωρητικά είναι ένα στοιχείο υπέρ της μακροζωίας των μαμίσιων (από την στιγμή της εμφάνισης του πρώτου τζόγου και μετά).
Steve - Σαβ 19 Νοέ 2005, 22:23:07
Θέμα δημοσίευσης:
Βάλτε ρε τα PS να τελειώνετε... Wink

Αφού θα αλλάξετε και ανάρτηση σε λίγο (αν δεν έχετε ήδη αλλάξει) οπότε και θα δουλεύει καλύτερα... Wink
GIANNIS206 - Κυρ 20 Νοέ 2005, 09:50:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αλλά εμένα χάλασαν!! Crying or Very sad Τι να πω?
Steve - Κυρ 20 Νοέ 2005, 14:38:48
Θέμα δημοσίευσης:
Να πεις την αλήθεια, ότι τα έφτασες πέρα από τα όρια τους Razz
Miltellas - Δευ 21 Νοέ 2005, 03:08:31
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Ναι αλλά εμένα χάλασαν!! Crying or Very sad Τι να πω?


Μίλησε και η εξαίρεση στον κανόνα... Όπου κανόνας να κι ο Γιάννης για σπάσιμο... Razz
_205rallye_ - Δευ 21 Νοέ 2005, 11:19:44
Θέμα δημοσίευσης:
η΄καλυτερα μιλησε ο ιδιος ο κανονας Cool Cool Cool
Miltellas - Δευ 21 Νοέ 2005, 14:46:06
Θέμα δημοσίευσης:
_205rallye_ έγραψε:
η΄καλυτερα μιλησε ο ιδιος ο κανονας Cool Cool Cool


Γιάννης κι εσυ... Τί να περιμένω; Razz
kovac - Δευ 21 Νοέ 2005, 14:57:35
Θέμα δημοσίευσης:
95.000km κι εγώ και το δεξί ψαλίδι (μιας και το αριστερό είχε αλλαχθεί) φώναξε: ΑΛΛΑΧΤΕ ΜΕ!!!!!
Φτουυυυυυυυυυ...100€ ε? Και δεν τα γλυτώνουμε ε? Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Miltellas - Δευ 21 Νοέ 2005, 15:23:18
Θέμα δημοσίευσης:
kovac έγραψε:
...Και δεν τα γλυτώνουμε ε? Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Δυστυχώς όλα κάποτε χαλάνε...
MEMsound - Δευ 21 Νοέ 2005, 16:52:35
Θέμα δημοσίευσης:
αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί δεν αλλάζουν μόνο τα σινεμπλοκ.
δεν υπάρχει τρόπος/μηχάνημα (ή είναι ακριβό αυτό το μηχάνημα) ή απλά το κάνουν για να σε αναγκάζουν να πληρώνεις και το ψαλίδι. Question Confused
GIANNIS206 - Δευ 21 Νοέ 2005, 17:01:23
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί δεν αλλάζουν μόνο τα σινεμπλοκ.
δεν υπάρχει τρόπος/μηχάνημα (ή είναι ακριβό αυτό το μηχάνημα) ή απλά το κάνουν για να σε αναγκάζουν να πληρώνεις και το ψαλίδι. Question Confused

Δυστυχώς Μάνθο δεν υπάρχει κάτι.Και να μπορέσει κάποιος μάστορας να τα βγάλει(είναι πρεσσαριστά) δεν θα έχουν σε καμία περίπτωση την σταθερότητα των καινούριων!
MEMsound - Δευ 21 Νοέ 2005, 17:04:42
Θέμα δημοσίευσης:
το πρόβλημα είναι το πώς θα βάλει τα καινούργια νομίζω.
αλλά και πάλι και στο εργοστάσιο όπου τα κατασκευάζουν (τα ψαλίδια) δεν βάζουν πρεσσαριστά τα συνεμπλοκ??
εκεί πως το κάνουν. Question
GIANNIS206 - Δευ 21 Νοέ 2005, 17:05:37
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να κάνω ρε παιδιά εμένα μου σπάσανε!!Επικοινώσησα με την Γαλλία και μου είπαν στειλτα να δουμε τι έχουν και αν δεν είναι δικιά σου η αιτία ποθ χάλασαν θα στειλουμε καινούρια!Το θέμα ήταν ότι το ταχυδρομείο ήθελε 44 ευρω Shocked για το ένα!¨!και έτσι έβαλα τα μαμά και πάλι τρέχω!!
kavaliotis - Δευ 21 Νοέ 2005, 20:43:26
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα θα παω να βαλω τα μαμα ψαλιδια, αλλα απο μεγαλυτερο μοντελο, δηλαδη θα βαλω του XS 1.600 μοντελο 2004 οπως αναφερθηκε καπου. Λογικα θα ειναι καλυτερα απο τα μαμα για 1.4 ΧΤ μοντελο 98! Αυριο θα παω να τα παραγγειλω να ξεμπερδευω γιατι το αμαξι ακουγεται σαν να περναω απο γεφυρα σε ολη την διαδρομη!!!!
volvos - Δευ 21 Νοέ 2005, 20:51:35
Θέμα δημοσίευσης:
μακη ποσο εχουν τελικα καινουργια?
STELIOS - Τρι 22 Νοέ 2005, 00:33:03
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Τι να κάνω ρε παιδιά εμένα μου σπάσανε!!Επικοινώσησα με την Γαλλία και μου είπαν στειλτα να δουμε τι έχουν και αν δεν είναι δικιά σου η αιτία ποθ χάλασαν θα στειλουμε καινούρια!Το θέμα ήταν ότι το ταχυδρομείο ήθελε 44 ευρω Shocked για το ένα!¨!και έτσι έβαλα τα μαμά και πάλι τρέχω!!


Αν μπορεις πηγενε τα σ'ενα μηχανουργειο ή σε κανενα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟ (οχι απλα μηχανικο) ή αν υπαρχει στη περιοχη σου Σχολη-Πανεπηστημιο με τμημα μηχανικων-μηχανολογων. Αν ειναι απο αστοχια υλικου ή απλα απο κοπωση θα ξερουν να το αναγνωρισουν. Αν ειναι απο κοπωση ξεχνα τα καινουρια ψαλιδια, αν ειναι απο αστοχια υλικου μαλλον αξιζει τα 44 ευρω να τα στειλεις Γαλλια.
GIANNIS206 - Τρι 22 Νοέ 2005, 18:50:57
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Τι να κάνω ρε παιδιά εμένα μου σπάσανε!!Επικοινώσησα με την Γαλλία και μου είπαν στειλτα να δουμε τι έχουν και αν δεν είναι δικιά σου η αιτία ποθ χάλασαν θα στειλουμε καινούρια!Το θέμα ήταν ότι το ταχυδρομείο ήθελε 44 ευρω Shocked για το ένα!¨!και έτσι έβαλα τα μαμά και πάλι τρέχω!!


Αν μπορεις πηγενε τα σ'ενα μηχανουργειο ή σε κανενα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟ (οχι απλα μηχανικο) ή αν υπαρχει στη περιοχη σου Σχολη-Πανεπηστημιο με τμημα μηχανικων-μηχανολογων. Αν ειναι απο αστοχια υλικου ή απλα απο κοπωση θα ξερουν να το αναγνωρισουν. Αν ειναι απο κοπωση ξεχνα τα καινουρια ψαλιδια, αν ειναι απο αστοχια υλικου μαλλον αξιζει τα 44 ευρω να τα στειλεις Γαλλια.

Για κόπωση δεν νομίζω να είναι αφού δεν τα είχα ούτε 4 μήνες.Με 44+44=88 ευρώ μπορώ να κάνω κάτι αλλό.Τώρα ότι έγινε έγινε.
Ευχαριστώ πάντως για την ιδέα σου!Αξίζει τον κόπο να μάθουμε τι έφτεξε.
elias - Τετ 23 Νοέ 2005, 09:26:01
Θέμα δημοσίευσης:
kavaliotis έγραψε:
Τελικα θα παω να βαλω τα μαμα ψαλιδια, αλλα απο μεγαλυτερο μοντελο, δηλαδη θα βαλω του XS 1.600 μοντελο 2004 οπως αναφερθηκε καπου. Λογικα θα ειναι καλυτερα απο τα μαμα για 1.4 ΧΤ μοντελο 98! Αυριο θα παω να τα παραγγειλω να ξεμπερδευω γιατι το αμαξι ακουγεται σαν να περναω απο γεφυρα σε ολη την διαδρομη!!!!

Τελικά τι έβαλες?
manosm3 - Παρ 28 Απρ 2006, 00:25:42
Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη ψαλιδιων;
Οταν εκανα το service στο 206 των 60.000 χλμ μου ειπαν οτι το τιμονι εχει τζογο (δεν το ειχα καταλαβει πριν μου το πουν) και πρεπει να αλλαξω και τα 2 μπροστινα ψαλιδια!!! Κοστος μαζι με εργασια 250 ευρω. Στο Ε36 που το τιμονι μου εκανε το ιδιο μετα απο 232.000 χλμ(!!!!), αλλαξα μονο τα μπαλακια με κοστος 90 ευρω.
Ειναι λογικο αυτο που μου λενε;
brz20 - Παρ 28 Απρ 2006, 00:49:39
Θέμα δημοσίευσης:
Και μενα το τιμονι μου ειχε καποιο προβλημα και το ειχα κανει και ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμηση.Βεβαια μετα το χτυπημα πρεπει να αλλαξω και εγω ψαλιδι.Μηπως το προβλημα σου ειναι μονο απο τον μπιλιοφορο.Γιατι ετσι πως περιγραφεις το προβλημα σου ειναι ιδιο με το δικο μου.Εμενα ενας μηχανικος μου ειχε πει αλλαγη μπιλιοφορου μονο.Μου φαινετε λιγο παραλογο.Μηπως το εχεις βρει πουθενα?
STELIOS - Παρ 28 Απρ 2006, 10:58:31
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα αυτο που μπορεις να κανεις ειναι το εξης. Σηκωσε το αμαξι ωστε οι ροδες να ειναι ελευθερες στον αερα. Πιασε το τροχο και κουνα τον να δεις τι τζογο εχει.
Αν εχει τζογο στον οριζοντιο αξωνα (δεξια-αρηστερα) τοτε εχεις φθαρμενο ακρομπαρο ή ημιμπαρο ή και τα δυο.
Αν εχει τζογο στο καθετο αξωνα (πανω-κατω) τοτε εχεις φθαρμενα ψαληδια. Για την ακρηβεια φθειρεται η ενωση (μπιλια) ψαληδιου και πλημνης.
brz20 - Παρ 28 Απρ 2006, 11:11:23
Θέμα δημοσίευσης:
Παλι Στελιο μας εδωσες τα φωτα σου.Τωρα καταλαβα γιατι στο σερβις ο μηχανικος μου χτυπουσε τους τροχους μου.
Sidobre - Παρ 28 Απρ 2006, 12:49:42
Θέμα δημοσίευσης:
Σε μερικές εταιρίες αλλάζει μόνο το μπαλάκι του ψαλιδιού.
Στα Peugeot δυστυχώς δεν αλλάζει αυτό. Χρειάζεται να αλλάξει όλο το ψαλίδι.
sps - Παρ 28 Απρ 2006, 13:23:20
Θέμα δημοσίευσης:
και εγω το ιδιο προβλημα εχω, παω για αλλαγη αριστερου ψαλιδιου.
Touristas - Παρ 28 Απρ 2006, 13:45:35
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό ισχύει για τα 206 στο 307 είναι βιδωτό επάνω στο άκρο
Α καλό εεεεεεεεεε……
Smile
Sidobre - Παρ 28 Απρ 2006, 13:51:31
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Αυτό ισχύει για τα 206 στο 307 είναι βιδωτό επάνω στο άκρο
Α καλό εεεεεεεεεε……
Smile


Evil Ευχαριστώ! (Εχω αλλάξει γύρω στα 5 ψαλίδια.....)
Touristas - Παρ 28 Απρ 2006, 14:11:55
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Touristas έγραψε:
Αυτό ισχύει για τα 206 στο 307 είναι βιδωτό επάνω στο άκρο
Α καλό εεεεεεεεεε……
Smile


Evil Ευχαριστώ! (Εχω αλλάξει γύρω στα 5 ψαλίδια.....)


Whistling Silly
brz20 - Παρ 28 Απρ 2006, 14:54:53
Θέμα δημοσίευσης:
Τι λες τωρα?5 ψαλιδια?Απο φυσικη φθορα ή μηπως εκανες κατι?
Sidobre - Παρ 28 Απρ 2006, 16:56:24
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Τι λες τωρα?5 ψαλιδια?Απο φυσικη φθορα ή μηπως εκανες κατι?


Εγώ φταίω... κάθε λίγο τα βγάζω όξω και τα δαγκώνω... Hunter
Ghost Dog - Παρ 28 Απρ 2006, 17:12:23
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
brz20 έγραψε:
Τι λες τωρα?5 ψαλιδια?Απο φυσικη φθορα ή μηπως εκανες κατι?


Εγώ φταίω... κάθε λίγο τα βγάζω όξω και τα δαγκώνω... Hunter

Θα σου φερω μερικα κοκκαλα,να'χεις να παιζεις... Twisted evil Laughing Laughing
brz20 - Παρ 28 Απρ 2006, 20:59:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Τασος ο ψαλιδοφαγος!!!!
WilDuck - Παρ 02 Ιούν 2006, 13:41:43
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν, όπως τα βλέπω τα πράγματα, πάω κι εγώ για ψαλίδι?

Ακούω έναν θόρυβο ειδικά από τη δεξιά ανάρτηση.

ΝΤΑΚ ΝΤΟΥΚ.

Σα να έχει ξεβιδωθεί η βάση της ανάρτησης και να παίζει.
Και το κάνει ακόμα και όταν κινείσαι με 5km/h..

Σε μεγάλες ταχύτητες όχι.

Σε μικρές μόνο.

Ο μηχανικός μου ανέφερε κάτι σχετικό με ημιαξόνιο, το οποίο θα χρειαστεί, λέει, και ρεκτιφιέ για να μπει.
Περίπου 100-120Ε.

Άρα, μου προτείνει να μην αλλάξουμε ολόκληρο το ψαλίδι..

ΜΠΕΡΔΕΜΑΑΑΑΑ
307__:)(dimitris) - Παρ 02 Ιούν 2006, 14:23:03
Θέμα δημοσίευσης:
WilDuck έγραψε:

Ο μηχανικός μου ανέφερε κάτι σχετικό με ημιαξόνιο, το οποίο θα χρειαστεί, λέει, και ρεκτιφιέ για να μπει.
Περίπου 100-120Ε.

Άρα, μου προτείνει να μην αλλάξουμε ολόκληρο το ψαλίδι..

ΜΠΕΡΔΕΜΑΑΑΑΑ

Θορυβος σε ανωμαλιες γκαπ γκουπ και ο μηχανικος σου ειπε ημιαξονιο και ρεκτιφιε Hunter Worthy δεν κοιτας καλυτερα ζαμφορ και ψαλιδι και να αφησεις ημιαξονια και ρεκτιφιε για να μην σου πει να κατεβασετε και κανενα μοτερ και μετα θα θες να πληρωσεις ενα 106 ακομα για να λυθει το νταγκ ντουκ Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr