PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Πλούσιο μείγμαααα

206.1.4 - Τρι 15 Νοέ 2005, 03:16:52
Θέμα δημοσίευσης: Πλούσιο μείγμαααα
ξεκιναω... τα πρωτα συμπτωματα ηταν.. πολυ πλουσιο μειγμα-σκασιματα-μπερδεματα, κακη αποκριση στο γκαζι , ρελαντι που ειτε επευτε ακαριαια στο πατημα του συμπλεκτη και εσβηνε ειτε στις 2000 στροφες δουλεμα... .. 5 βλαβεσς εγραψε το diag οπως βηματικο μοτερ, ποντεσιομετρο, αισθητηρας πιεσης εισαγωγης, ρυθμιση μειγματος..
1η δοκιμη ηταν αλλαγη πολλαπλασιαστη.. αποτελεσμα, τα ιδια συμπτωματα αλλα σε πιο αραια διαστιματα και οι ιδιες βλαβες στο διαγνωστικο
2η δοκιμη ηταν σπρεει επαφων σε μια φισα που υπαρχει στο μηχανοστασιο κατω δεξια και περνανε ολοι οι αισθητηρες σχεδον απο εκει.. αποτελεσμα δεν ξανα εκανε προβλημα με το ρελαντι ουτε τα σκασιματα, αλλα ποτε ποτε δουλευει πλουσιο μειγμα (οχι σε τετοιο βαθμο οπως στην αρχη,αισθητα λιγοτερο)και το διαγνωστικο βγαζει μονο συνεχες σφαλμα στην αυτοπροσαρμοζομενη ρυθμιση του μειγματος..
Υ.Γ φοραω ρυθμιστη πιεσης βενζινης, πολλαπλη εισαγωγης και πεταλουδα απο ραλυ 1.3, κτλ... αλλα οταν τα εβαλα δεν ειχα κανενα προβλημα για 3 μηνε... δεν νομιζω να παιζει κατι με αυτα... τα φωτα σας!!!!! για αισθητηρα λαμδα το κοβω αλλα θελω βοηθειααααα
teodor_v - Τρι 15 Νοέ 2005, 07:07:02
Θέμα δημοσίευσης:
Η φισα που λες που περνανε ολοι οι αισθητηρες απο εκει μηπως ειναι το multiplex?? Και αν ειναι αυτο μηπως ειναι αυτο που σου τα δημιουργει?
Οταν αλλαζεις πολλαπλη, πεταλουδα η και φιλτρο ακομα ο εγκεφαλος χρειαζεται ενα διαστημα προσαρμογης αλλα οπως λες και εσυ δεν νομιζω να αρχισει τα περιεργα μετα απο 3 μηνες.
Touristas - Τρι 15 Νοέ 2005, 07:54:33
Θέμα δημοσίευσης: Re: πλουσιο μειγμαααα
206.1.4 έγραψε:
ξεκιναω... τα πρωτα συμπτωματα ηταν.. πολυ πλουσιο μειγμα-σκασιματα-μπερδεματα, κακη αποκριση στο γκαζι , ρελαντι που ειτε επευτε ακαριαια στο πατημα του συμπλεκτη και εσβηνε ειτε στις 2000 στροφες δουλεμα... .. 5 βλαβεσς εγραψε το diag οπως βηματικο μοτερ, ποντεσιομετρο, αισθητηρας πιεσης εισαγωγης, ρυθμιση μειγματος..
1η δοκιμη ηταν αλλαγη πολλαπλασιαστη.. αποτελεσμα, τα ιδια συμπτωματα αλλα σε πιο αραια διαστιματα και οι ιδιες βλαβες στο διαγνωστικο
2η δοκιμη ηταν σπρεει επαφων σε μια φισα που υπαρχει στο μηχανοστασιο κατω δεξια και περνανε ολοι οι αισθητηρες σχεδον απο εκει.. αποτελεσμα δεν ξανα εκανε προβλημα με το ρελαντι ουτε τα σκασιματα, αλλα ποτε ποτε δουλευει πλουσιο μειγμα (οχι σε τετοιο βαθμο οπως στην αρχη,αισθητα λιγοτερο)και το διαγνωστικο βγαζει μονο συνεχες σφαλμα στην αυτοπροσαρμοζομενη ρυθμιση του μειγματος..
Υ.Γ φοραω ρυθμιστη πιεσης βενζινης, πολλαπλη εισαγωγης και πεταλουδα απο ραλυ 1.3, κτλ... αλλα οταν τα εβαλα δεν ειχα κανενα προβλημα για 3 μηνε... δεν νομιζω να παιζει κατι με αυτα... τα φωτα σας!!!!! για αισθητηρα λαμδα το κοβω αλλα θελω βοηθειααααα


Δοκιμάστε έναν αισθητήρα πίεσης εισαγωγής !
Όσο για την βλάβη που βγάζει μπορεί να έχεις πρόβλημα ο αισθητήρας “λ”
Pug_306 - Τρι 15 Νοέ 2005, 08:01:03
Θέμα δημοσίευσης:
ASAP τσεκαρε τον λαμδα σου.....δε μπορω να σκευτω κατι αλλο αυτη τη στιγμη....
ερωτηση:απο ηλεκτρικα φορας τον εγκεφαλο του 1,4 ε? (να μου πεις,πως αλλιως,να αλλαζεις κλειδια immobiliser και τα τοιαυτα....) παντως καλου κακου αν δεν εχεις κανει ενα πληρη διαγνωστικο ελεγχο στον εγκεφ. καντου....δε λεει τπτ οτι εγινε μετα απο 3 μηνες....Εχω παραδειγμα με starlet που σε παρομοια περιπτωση δουλευε καλα για 8-9 μηνες και μετα την ακουσε.......
206.1.4 - Τρι 15 Νοέ 2005, 22:21:09
Θέμα δημοσίευσης: .
καταρχην ευχαριστω πολυ ολους για το ενδιαφερον!!!
το pug μου δεν ειναι multiplex, και δυστηχως η ευτηχως, στο διαγνωστικο, στις παραμετρους , ο λ φαινεται να δουλευει κανονικα! βεβαια, δεν το κανει παντα να δουλευει με πλουσιο μειγμα τωρα, οποτε ειναι δυσκολο να το εξακριβωσω για τον λ... η ληση ειναι να τον αλλαξω, αλλα αν δεν ειναι αυτος..??? αν καποιος ξερει κατι περισσοτερο, η του εχει τυχει, θελω βοηθεια!!!
tirokomos - Τετ 16 Νοέ 2005, 00:46:03
Θέμα δημοσίευσης:
Εφ΄οσον ο λ σου δουλευει κανονικα ριξε μια ματια στον αισθητηρα που ειπε ο Αργυρης.Εμενα οταν εκανε μερικα απο αυτα που σου κανει εσενα πηγα σε αυτον τον αισθητηρα και τον στερεωσα με μια πατεντα.Μπορει να ευθυνεται αυτος ,αμα δεν εχει κατσει καλα και κοβει βολτες, για το προβλημα σου.Οταν κουνιεται δεν κανει καλη επαφη η φυσσα με αποτελεσμα τουλαχιστον σε μενα να μη μου κραταει ρελαντι και να μπουκωνει χαμηλα.Σε εμενα τουλαχιστον βρισκεται πανω απο το καπακι και κατω διαγωνια απο την πεταλουδα.Ειναι μια πρασινη φυσσα...Κανε κατι για να την στερεωσεις και ενημερωσε! Wink
Pug_306 - Τετ 16 Νοέ 2005, 01:42:58
Θέμα δημοσίευσης:
Μισο για ποιον λ μιλας? Στην εξατμιση η στην εισαγωγη????
tirokomos - Τετ 16 Νοέ 2005, 02:33:17
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
Μισο για ποιον λ μιλας? Στην εξατμιση η στην εισαγωγη????
To συγκεκριμενο μοντελο εχει 1 λ. Wink
Touristas - Τετ 16 Νοέ 2005, 07:51:49
Θέμα δημοσίευσης:
tirokomos έγραψε:
Pug_306 έγραψε:
Μισο για ποιον λ μιλας? Στην εξατμιση η στην εισαγωγη????
To συγκεκριμενο μοντελο εχει 1 λ. Wink

Αισθητήρας “λ” στην εισαγωγή λύγο δύσκολο. Το μοντέλο αυτό είναι από τα πρώτα 206 με ένα λάμδα και των καταλύτη από κάτω.
STELIOS - Τετ 16 Νοέ 2005, 09:24:56
Θέμα δημοσίευσης:
Μην μπερδευεσται, ο Tirokomos λεει για τον MAP σενσορα

tirokomos έγραψε:
Εφ΄οσον ο λ σου δουλευει κανονικα ριξε μια ματια στον αισθητηρα που ειπε ο Αργυρης.........


Touristas (Αργυρης) έγραψε:

Δοκιμάστε έναν αισθητήρα πίεσης εισαγωγής !
Όσο για την βλάβη που βγάζει μπορεί να έχεις πρόβλημα ο αισθητήρας “λ”

Miltellas - Τετ 16 Νοέ 2005, 10:43:22
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
tirokomos έγραψε:
Pug_306 έγραψε:
Μισο για ποιον λ μιλας? Στην εξατμιση η στην εισαγωγη????
To συγκεκριμενο μοντελο εχει 1 λ. Wink

Αισθητήρας “λ” στην εισαγωγή λύγο δύσκολο. Το μοντέλο αυτό είναι από τα πρώτα 206 με ένα λάμδα και των καταλύτη από κάτω.


Είτε ένας αισθητήρας είτε δύο βρίσκονται στην εξαγωγή. Πριν και μετά τον καταλύτη εννοείτε*... Wink


* "ε" και όχι "αι"
tirokomos - Τετ 16 Νοέ 2005, 18:33:26
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω ειπα για τον αισθητηρα εισαγωγης και υποπιεσης.Αλλα μπερδευτηκα με τις παραθεσεις.... Silly Silly Silly
Pug_306 - Πεμ 17 Νοέ 2005, 04:21:12
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry παιδια αλλα εγω ημουν παντα καρμπυρατερατος!(στο προηγουμενο car ενοειται).Εδω και ενα χρονο εχω καταλυτικο, οποτε με τα ηλεκτρονικα καλουδια -- η μαλλον μ@λακουδια--- ασχολουμαι μονο 1,5 χρονο..Τεσπα δε γνωριζω για το συγκεκριμενο μοντελο..αλλα ξερω οτι υπαρχουν 2 "ειδων" Λ που μπορει και να συνειπαρχουν.Ενας στην εισαγωγη και ενας στην εξαγωγη μετα το χταποδι αλλα πριν τον καταλυτη. Π.χ. το δικο μου τον εχει στην εξαγωγη.
Miltellas - Πεμ 17 Νοέ 2005, 08:19:11
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
...Ενας στην εισαγωγη και ενας στην εξαγωγη μετα το χταποδι αλλα πριν τον καταλυτη. Π.χ. το δικο μου τον εχει στην εξαγωγη.


Ωραία... Όπως τελικά είπε και ο Τυρέμπορας, ο "λ" στην εισαγωγή λέγεται MAP Sensor και μετράει πίεση και θερμοκρασία αέρα ταυτόχρονα προκειμένου ο εγκέφαλος να ρυθμίσει την βενζίνη που θα ρίξει στο μίγμα.
tirokomos - Πεμ 17 Νοέ 2005, 17:57:31
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Pug_306 έγραψε:
...Ενας στην εισαγωγη και ενας στην εξαγωγη μετα το χταποδι αλλα πριν τον καταλυτη. Π.χ. το δικο μου τον εχει στην εξαγωγη.


Ωραία... Όπως τελικά είπε και ο Τυρέμπορας, ο "λ" στην εισαγωγή λέγεται MAP Sensor και μετράει πίεση και θερμοκρασία αέρα ταυτόχρονα προκειμένου ο εγκέφαλος να ρυθμίσει την βενζίνη που θα ρίξει στο μίγμα.
Thumb Left Thumb Left Thumb Left Aκριβως...με τι διαφορα οτι δεν εμπορευομαι... Wink
teodor_v - Πεμ 17 Νοέ 2005, 21:07:23
Θέμα δημοσίευσης:
tirokomos έγραψε:
Thumb Left Thumb Left Thumb Left Aκριβως...με τι διαφορα οτι δεν εμπορευομαι... Wink


Ε μισο κιλο φετα παρακαλω! Laughing
Miltellas - Παρ 18 Νοέ 2005, 00:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing

tirokomos έγραψε:
...με τι διαφορα οτι δεν εμπορευομαι... Wink


Ω συγνώμη, δεν το κατάλαβα ότι φτιάχνεις τυρί από χόμπι... Tease
STELIOS - Παρ 18 Νοέ 2005, 09:54:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ελπιζω τα σχολια για τυρια, τυρεμποριο και τυροκομικη να μην συνεχιστουν. Βγαινεται OFF TOPIC και θα πρεπει να αρχισω να σβηνω δημοσιευσεις παλι χωρις λογο.

Επισης να διευκρηνισουμε κατι.
Δεν ειναι σωστο το να λες ο αισθητηρας λ εισαγωγης γιατι απλα δεν ειναι αισθητηρας λ. Ο αισθητηρας της εισαγωγης λεγεται MAP sensor (Μanifold Absolute Pressure sensor) και μετραει την ποσοτητα, την πιεση και μερικες φορες τη θερμοκραισα του εισερχομενου αερα. Τα δεδομενα επεξαργαζονται στον εγκεφαλο οπου υπολογιζεται η ποσοτητα καυσιμου που θα ψεκαστει.
Ο λ λεγεται ετσι γιατι το λ συμαινει "λογος" (ratio) και ειναι ο λογος (κλασμα δηλαδη) ή το ποσοστο αν θες της ποσοτητας οξηγωνου στα καυσαερια.
Οποτε οταν μηλαμε για εισαγωγη λεμε MAP sensor (σε αλλα αυτοκινητα υπαρουν AFM - Air Flow Meter που ειναι περιπου το ιδιο) και για εξαγωγη αισθητηρας λ. Συνηθος (οχι παντα) οι λ ειναι 2, ενας πριν ενας μετα το καταλυτη.
Ελπιζω να τα ξεμπερδεψαμε λιγο.
Pug_306 - Σαβ 19 Νοέ 2005, 03:57:33
Θέμα δημοσίευσης:
Να ξανατονισω οτι εξαρχης εγραψα πως με συστηματα πολ. ψεκασμου και καταλυτικα μοτερ ασχολουμαι μονο ενα χρονο.Οσον αφορα τον σενσορα εισαγωγης(που τον λεω 'Λ') σορυ αλλα ετσι τον ακουω τωρα εδω και χρονια.Μεχρι και απο εξατμισαδες στυλ "ΝΙΝΟΣ".Οποτε αν ειναι λαθος τοτε σορυ αλλα χαλασμενο τηλεφωνο... Wink .
206.1.4 - Κυρ 20 Νοέ 2005, 00:14:03
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Ελπιζω τα σχολια για τυρια, τυρεμποριο και τυροκομικη να μην συνεχιστουν. Βγαινεται OFF TOPIC και θα πρεπει να αρχισω να σβηνω δημοσιευσεις παλι χωρις λογο.

Επισης να διευκρηνισουμε κατι.
Δεν ειναι σωστο το να λες ο αισθητηρας λ εισαγωγης γιατι απλα δεν ειναι αισθητηρας λ. Ο αισθητηρας της εισαγωγης λεγεται MAP sensor (Μanifold Absolute Pressure sensor) και μετραει την ποσοτητα, την πιεση και μερικες φορες τη θερμοκραισα του εισερχομενου αερα. Τα δεδομενα επεξαργαζονται στον εγκεφαλο οπου υπολογιζεται η ποσοτητα καυσιμου που θα ψεκαστει.
Ο λ λεγεται ετσι γιατι το λ συμαινει "λογος" (ratio) και ειναι ο λογος (κλασμα δηλαδη) ή το ποσοστο αν θες της ποσοτητας οξηγωνου στα καυσαερια.
Οποτε οταν μηλαμε για εισαγωγη λεμε MAP sensor (σε αλλα αυτοκινητα υπαρουν AFM - Air Flow Meter που ειναι περιπου το ιδιο) και για εξαγωγη αισθητηρας λ. Συνηθος (οχι παντα) οι λ ειναι 2, ενας πριν ενας μετα το καταλυτη.
Ελπιζω να τα ξεμπερδεψαμε λιγο.

Στελιο αριστα!!!!!! ακριβως ετσι ειναι.... απλα στην περιπτωση μου, ο αισθητηρας θερμοκρασιας αερα βρισκεται στην εισοδο του αερα, πριν την πεταλουδα....οποτε ο μαπ, διαβαζει μονο την πιεση σε mbar της εισαγωγης ...
tirokomos - Κυρ 20 Νοέ 2005, 01:54:35
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που σου ειπα το εκανες για αυτον τον αισθητηρα?Τον στερεωσες?Μπορει να σου τα κανει ολα αυτα επειδη δεν καθεται καλα στη θεση του... Wink
STELIOS - Κυρ 20 Νοέ 2005, 03:39:14
Θέμα δημοσίευσης:
206.1.4 έγραψε:
Στελιο αριστα!!!!!! ακριβως ετσι ειναι.... απλα στην περιπτωση μου, ο αισθητηρας θερμοκρασιας αερα βρισκεται στην εισοδο του αερα, πριν την πεταλουδα....οποτε ο μαπ, διαβαζει μονο την πιεση σε mbar της εισαγωγης ...


Εισαι σιγουρος πως ειναι πριν τη πεταλουδα ??? Τη μαμα εισαγωγη εχεις ή την αλλαξες ??? Μηπως το μπερδευεις με το σωληνακι (μαυρο-κιτρινο) που τραβαει τις αναθημιασεις του λαδιου ???
206.1.4 - Δευ 21 Νοέ 2005, 00:21:36
Θέμα δημοσίευσης: .
tirokomos έγραψε:
Αυτο που σου ειπα το εκανες για αυτον τον αισθητηρα?Τον στερεωσες?Μπορει να σου τα κανει ολα αυτα επειδη δεν καθεται καλα στη θεση του... Wink

οχι φιλε τιροκομε... δεν προλαβα να το κοιταξω... αλλα αυριο ειναι το πρωτο που θα κανω ... μαζι με παραγγελια λ.... εχει πολυ βαση αυτο που λες, δεδομενου οτι ο μαπ μου δεν ειναι στην εργοστασιακη εισαγωγη πανω, αλλα στερεωμενος σε αυτην του ραλυ.... αλλα δειχνει οτι δουλευει ρολοι στο διαγνωστικο... και αυτο και ο λ.... παντως θα το δω και θα σε ενημερωσω!!! αντε και αν ειναι αυτο.... οταν θα τα παμε θα σε αφισω να με περασεις......!!!!!!!!! Smile Evil
206.1.4 - Δευ 21 Νοέ 2005, 00:28:49
Θέμα δημοσίευσης: .
STELIOS έγραψε:
206.1.4 έγραψε:
Στελιο αριστα!!!!!! ακριβως ετσι ειναι.... απλα στην περιπτωση μου, ο αισθητηρας θερμοκρασιας αερα βρισκεται στην εισοδο του αερα, πριν την πεταλουδα....οποτε ο μαπ, διαβαζει μονο την πιεση σε mbar της εισαγωγης ...


Εισαι σιγουρος πως ειναι πριν τη πεταλουδα ??? Τη μαμα εισαγωγη εχεις ή την αλλαξες ??? Μηπως το μπερδευεις με το σωληνακι (μαυρο-κιτρινο) που τραβαει τις αναθημιασεις του λαδιου ???

σορρυ... γραψε λαθος..... ειναι πανω στο εξαρτημα -πεταλουδα στο κατω μερος της... δεν ξερω πως να στο πω καλυτερα... πιστευω να καταλαβες παντως...
η πολλαπλη ειναι αλλαγμενη με αλλη απο rallye 1.3 μαζι με πεταλουδα, και ο αισθητηρας θερμοκρασιας αερα βρισκεται στο ιδιο σημειο..(99 ειναι το 206 μονοφισο...)
tirokomos - Δευ 21 Νοέ 2005, 01:28:40
Θέμα δημοσίευσης: Re: .
206.1.4 έγραψε:
αντε και αν ειναι αυτο.... οταν θα τα παμε θα σε αφισω να με περασεις......!!!!!!!!! Smile
Οτι θα σε περασω ειναι το μονο σιγουρο.....χεχεχεχεχεχεχεχε Twisted evil Twisted evil Twisted evil Αρκει να βγει απο το συνεργειο το αυτοκινητο γιατι σημερα τρακαρα με εναν ταριφα και μου το εκανε καλοκαιρινο!!!!!

206.1.4 έγραψε:
STELIOS έγραψε:
206.1.4 έγραψε:
Στελιο αριστα!!!!!! ακριβως ετσι ειναι.... απλα στην περιπτωση μου, ο αισθητηρας θερμοκρασιας αερα βρισκεται στην εισοδο του αερα, πριν την πεταλουδα....οποτε ο μαπ, διαβαζει μονο την πιεση σε mbar της εισαγωγης ...


Εισαι σιγουρος πως ειναι πριν τη πεταλουδα ??? Τη μαμα εισαγωγη εχεις ή την αλλαξες ??? Μηπως το μπερδευεις με το σωληνακι (μαυρο-κιτρινο) που τραβαει τις αναθημιασεις του λαδιου ???

σορρυ... γραψε λαθος..... ειναι πανω στο εξαρτημα -πεταλουδα στο κατω μερος της... δεν ξερω πως να στο πω καλυτερα... πιστευω να καταλαβες παντως...
η πολλαπλη ειναι αλλαγμενη με αλλη απο rallye 1.3 μαζι με πεταλουδα, και ο αισθητηρας θερμοκρασιας αερα βρισκεται στο ιδιο σημειο..(99 ειναι το 206 μονοφισο...)


Εμενα ρε παιδια για αισθητηρας εισαγωγης και υποπιεσης μου ακουγεται....Τι λετε??? Rolling eyes
_205rallye_ - Δευ 21 Νοέ 2005, 11:23:18
Θέμα δημοσίευσης:
και εγω αυτο πιστευω οτι ειναι ρε.
206.1.4 - Σαβ 26 Νοέ 2005, 21:50:20
Θέμα δημοσίευσης: .
λοιπον ...παιδια.. το θεμα πιστευω λυθηκε..!!! με σπρει επαφων στη φισα του λ.... απο τη στιγμη που το εκανα, το αμαξι δουλευει αψογα(δεν εχει μπει στο διαγνωστικο για να το πω 100% οτι αυτο ηταν)
δηλαδη, ανακαιφαλαιωνοντας... τα σκασιματα, τα σβησιματα, και το πολυ πλουσιο μειγμα (+ 6βλαβες που εβγαζε ο ηλεκτρονικος) ελεγχος λυθηκαν με σπρεει στην μεγαλη φισα (στρογγυλη) που περνανε ολοι σχεδον οι αισθητηρες και πανε προς το ταμπλο-bsi ,και η βλαβη που ελεγε για το μειγμα και τα συμπτωματα της, λυθηκαν παλι με σπρεει επαφων... στο λ αυτη τη φορα... μακαρι να τελειωσαμε εδω....!!!
θα γινει και το σβησημο της βλαβης και θα σας πω 100%.
συμπερασμα.... αν ειστε εκτος εγγυησης, μην αφησετε κανεναν να αλλαξει κατι στο pug αν πρωτα δεν δει τις επαφες .....
tirokomos - Κυρ 27 Νοέ 2005, 01:56:41
Θέμα δημοσίευσης: Re: .
206.1.4 έγραψε:
λοιπον ...παιδια.. το θεμα πιστευω λυθηκε..!!! με σπρει επαφων στη φισα του λ.... απο τη στιγμη που το εκανα, το αμαξι δουλευει αψογα(δεν εχει μπει στο διαγνωστικο για να το πω 100% οτι αυτο ηταν)
δηλαδη, ανακαιφαλαιωνοντας... τα σκασιματα, τα σβησιματα, και το πολυ πλουσιο μειγμα (+ 6βλαβες που εβγαζε ο ηλεκτρονικος) ελεγχος λυθηκαν με σπρεει στην μεγαλη φισα (στρογγυλη) που περνανε ολοι σχεδον οι αισθητηρες και πανε προς το ταμπλο-bsi ,και η βλαβη που ελεγε για το μειγμα και τα συμπτωματα της, λυθηκαν παλι με σπρεει επαφων... στο λ αυτη τη φορα... μακαρι να τελειωσαμε εδω....!!!
θα γινει και το σβησημο της βλαβης και θα σας πω 100%.
συμπερασμα.... αν ειστε εκτος εγγυησης, μην αφησετε κανεναν να αλλαξει κατι στο pug αν πρωτα δεν δει τις επαφες .....


Aντε μπραβο ρε φιλε και αλλο προβλημα να μη σε βρει.... Wink
206.1.4 - Δευ 28 Νοέ 2005, 20:17:09
Θέμα δημοσίευσης: .
thanks tirokome... και εσενα και ολους οσους ασχοληθηκαν με το προβλημα μου.... μακαρι να τελειωσαν εδω τα προβληματα ... με το μειγμα...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr