206.1.4 έγραψε: |
ξεκιναω... τα πρωτα συμπτωματα ηταν.. πολυ πλουσιο μειγμα-σκασιματα-μπερδεματα, κακη αποκριση στο γκαζι , ρελαντι που ειτε επευτε ακαριαια στο πατημα του συμπλεκτη και εσβηνε ειτε στις 2000 στροφες δουλεμα... .. 5 βλαβεσς εγραψε το diag οπως βηματικο μοτερ, ποντεσιομετρο, αισθητηρας πιεσης εισαγωγης, ρυθμιση μειγματος..
1η δοκιμη ηταν αλλαγη πολλαπλασιαστη.. αποτελεσμα, τα ιδια συμπτωματα αλλα σε πιο αραια διαστιματα και οι ιδιες βλαβες στο διαγνωστικο 2η δοκιμη ηταν σπρεει επαφων σε μια φισα που υπαρχει στο μηχανοστασιο κατω δεξια και περνανε ολοι οι αισθητηρες σχεδον απο εκει.. αποτελεσμα δεν ξανα εκανε προβλημα με το ρελαντι ουτε τα σκασιματα, αλλα ποτε ποτε δουλευει πλουσιο μειγμα (οχι σε τετοιο βαθμο οπως στην αρχη,αισθητα λιγοτερο)και το διαγνωστικο βγαζει μονο συνεχες σφαλμα στην αυτοπροσαρμοζομενη ρυθμιση του μειγματος.. Υ.Γ φοραω ρυθμιστη πιεσης βενζινης, πολλαπλη εισαγωγης και πεταλουδα απο ραλυ 1.3, κτλ... αλλα οταν τα εβαλα δεν ειχα κανενα προβλημα για 3 μηνε... δεν νομιζω να παιζει κατι με αυτα... τα φωτα σας!!!!! για αισθητηρα λαμδα το κοβω αλλα θελω βοηθειααααα |
Pug_306 έγραψε: |
Μισο για ποιον λ μιλας? Στην εξατμιση η στην εισαγωγη???? |
tirokomos έγραψε: | ||
![]() |
tirokomos έγραψε: |
Εφ΄οσον ο λ σου δουλευει κανονικα ριξε μια ματια στον αισθητηρα που ειπε ο Αργυρης......... |
Touristas (Αργυρης) έγραψε: |
Δοκιμάστε έναν αισθητήρα πίεσης εισαγωγής ! Όσο για την βλάβη που βγάζει μπορεί να έχεις πρόβλημα ο αισθητήρας “λ” |
Touristas έγραψε: | ||||
Αισθητήρας “λ” στην εισαγωγή λύγο δύσκολο. Το μοντέλο αυτό είναι από τα πρώτα 206 με ένα λάμδα και των καταλύτη από κάτω. |
Pug_306 έγραψε: |
...Ενας στην εισαγωγη και ενας στην εξαγωγη μετα το χταποδι αλλα πριν τον καταλυτη. Π.χ. το δικο μου τον εχει στην εξαγωγη. |
Miltellas έγραψε: | ||
Ωραία... Όπως τελικά είπε και ο Τυρέμπορας, ο "λ" στην εισαγωγή λέγεται MAP Sensor και μετράει πίεση και θερμοκρασία αέρα ταυτόχρονα προκειμένου ο εγκέφαλος να ρυθμίσει την βενζίνη που θα ρίξει στο μίγμα. |
tirokomos έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() |
tirokomos έγραψε: |
...με τι διαφορα οτι δεν εμπορευομαι... ![]() |
STELIOS έγραψε: |
Ελπιζω τα σχολια για τυρια, τυρεμποριο και τυροκομικη να μην συνεχιστουν. Βγαινεται OFF TOPIC και θα πρεπει να αρχισω να σβηνω δημοσιευσεις παλι χωρις λογο.
Επισης να διευκρηνισουμε κατι. Δεν ειναι σωστο το να λες ο αισθητηρας λ εισαγωγης γιατι απλα δεν ειναι αισθητηρας λ. Ο αισθητηρας της εισαγωγης λεγεται MAP sensor (Μanifold Absolute Pressure sensor) και μετραει την ποσοτητα, την πιεση και μερικες φορες τη θερμοκραισα του εισερχομενου αερα. Τα δεδομενα επεξαργαζονται στον εγκεφαλο οπου υπολογιζεται η ποσοτητα καυσιμου που θα ψεκαστει. Ο λ λεγεται ετσι γιατι το λ συμαινει "λογος" (ratio) και ειναι ο λογος (κλασμα δηλαδη) ή το ποσοστο αν θες της ποσοτητας οξηγωνου στα καυσαερια. Οποτε οταν μηλαμε για εισαγωγη λεμε MAP sensor (σε αλλα αυτοκινητα υπαρουν AFM - Air Flow Meter που ειναι περιπου το ιδιο) και για εξαγωγη αισθητηρας λ. Συνηθος (οχι παντα) οι λ ειναι 2, ενας πριν ενας μετα το καταλυτη. Ελπιζω να τα ξεμπερδεψαμε λιγο. |
206.1.4 έγραψε: |
Στελιο αριστα!!!!!! ακριβως ετσι ειναι.... απλα στην περιπτωση μου, ο αισθητηρας θερμοκρασιας αερα βρισκεται στην εισοδο του αερα, πριν την πεταλουδα....οποτε ο μαπ, διαβαζει μονο την πιεση σε mbar της εισαγωγης ... |
tirokomos έγραψε: |
Αυτο που σου ειπα το εκανες για αυτον τον αισθητηρα?Τον στερεωσες?Μπορει να σου τα κανει ολα αυτα επειδη δεν καθεται καλα στη θεση του... ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||
Εισαι σιγουρος πως ειναι πριν τη πεταλουδα ??? Τη μαμα εισαγωγη εχεις ή την αλλαξες ??? Μηπως το μπερδευεις με το σωληνακι (μαυρο-κιτρινο) που τραβαει τις αναθημιασεις του λαδιου ??? |
206.1.4 έγραψε: |
αντε και αν ειναι αυτο.... οταν θα τα παμε θα σε αφισω να με περασεις......!!!!!!!!! ![]() |
206.1.4 έγραψε: | ||||
σορρυ... γραψε λαθος..... ειναι πανω στο εξαρτημα -πεταλουδα στο κατω μερος της... δεν ξερω πως να στο πω καλυτερα... πιστευω να καταλαβες παντως... η πολλαπλη ειναι αλλαγμενη με αλλη απο rallye 1.3 μαζι με πεταλουδα, και ο αισθητηρας θερμοκρασιας αερα βρισκεται στο ιδιο σημειο..(99 ειναι το 206 μονοφισο...) |
206.1.4 έγραψε: |
λοιπον ...παιδια.. το θεμα πιστευω λυθηκε..!!! με σπρει επαφων στη φισα του λ.... απο τη στιγμη που το εκανα, το αμαξι δουλευει αψογα(δεν εχει μπει στο διαγνωστικο για να το πω 100% οτι αυτο ηταν)
δηλαδη, ανακαιφαλαιωνοντας... τα σκασιματα, τα σβησιματα, και το πολυ πλουσιο μειγμα (+ 6βλαβες που εβγαζε ο ηλεκτρονικος) ελεγχος λυθηκαν με σπρεει στην μεγαλη φισα (στρογγυλη) που περνανε ολοι σχεδον οι αισθητηρες και πανε προς το ταμπλο-bsi ,και η βλαβη που ελεγε για το μειγμα και τα συμπτωματα της, λυθηκαν παλι με σπρεει επαφων... στο λ αυτη τη φορα... μακαρι να τελειωσαμε εδω....!!! θα γινει και το σβησημο της βλαβης και θα σας πω 100%. συμπερασμα.... αν ειστε εκτος εγγυησης, μην αφησετε κανεναν να αλλαξει κατι στο pug αν πρωτα δεν δει τις επαφες ..... |