giannis_cc έγραψε: |
Νομιζω πως ειναι ειτε τα οικολογικα μας τακακια ειτε οι οικολογικες μας δισκοπλακες ....
Και μενα σφυριζαν σαν τρελα μεχρι που αλλαξα τακακια για πλακα και παπαλα το σφυριγμα . Εμενα αυτο που μου τη δινει πραγματικα ειναι οτι γεμιζουν οι ζαντες αυτη τη μαυρη μ***κια απ τα τακακια και γινονται συνεχως χαλια ... καπου ειχα διαβασει οτι υπαρχουν τακακια που δεν λερωνουν τοσο... |
geo1st487 έγραψε: |
Δηλαδη φταινε η μαμα δισκοπλακες ή τα μαμα τακακια; Ποσο σου πηρε να αλλαξεις τα τακακια; Και μενα γεμιζουν αυτη την μαυρη μ***κια μονο οι μπροστινες ζαντες. |
geo1st487 έγραψε: |
Εδω και καποιους μηνες σφυριζουν τα φρενα και μου την εχει δωσει στα νευρα. Οσο και να ζεσταθουν δεν σταματανε να σφυριζουν. Τα φρενα παντως δεν θελουν αλλαγμα. Τι μπορει φταιει; |
netblaster έγραψε: |
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ομως ειναι γιατι υπαρχουν αυτοκινητα των οποιων τα φρενα δε σφυριζουν?!?!? ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||
Για το σφυριγμα συνηθος φταινε τα τακακια. Δεν μας ειπες ομως ποσα χλμ εχεις κανει, ποσο καιρο σου κανει το θορυβο, και αν και ποτε αλλαξες τελευταια φορα τακακια. |
kazanovas έγραψε: |
Το καλοκαίρι που μας πέρασε άλλαξα τακάκια στα 20.000 km μόνο στα πίσω, τα οπία είχαν φαγωθεί τελείως.Τα μπροστά ήταν οκ. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως έγινε αυτό αφού και στο συνεργείο έπαθαν την πλάκα τους και με κορόιδευαν ότι έκανα ταρζανιές.Χειρόφρενο δεν έχω τραβήξει σχεδόν ποτέ.(μια φορά για να δω πωσ είναι)
p.s. μετά την αλλαξή το σφύριγμα έχει ελλατωθει κατα πολύ, σχεδόν τελείως. |
kazanovas έγραψε: |
Το καλοκαίρι που μας πέρασε άλλαξα τακάκια στα 20.000 km μόνο στα πίσω, τα οπία είχαν φαγωθεί τελείως.Τα μπροστά ήταν οκ. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως έγινε αυτό αφού και στο συνεργείο έπαθαν την πλάκα τους και με κορόιδευαν ότι έκανα ταρζανιές.Χειρόφρενο δεν έχω τραβήξει σχεδόν ποτέ.(μια φορά για να δω πωσ είναι)
p.s. μετά την αλλαξή το σφύριγμα έχει ελλατωθει κατα πολύ, σχεδόν τελείως. |
netblaster έγραψε: | ||
Μηπως κυκλοφορουσες συχνα φορτωμενος με ατομα??? Οταν αυξανεται το φορτιο στον πισω αξονα αυξανεται και η πεδη στα αντιστοιχα φρενα μεσω ενος αισθητηρα!!! ![]() |
nido έγραψε: |
Και στο δικό μου 206 (RC) έχω που και που "τραγούδι" από τα φρένα στο ελαφρύ πάτημα. Έχω σχεδόν 11.000 Km. Ψάχνοντας το θέμα είχα βρει το εξής σε ένα άλλο site (http://206gti.net/faq/):
Q: I have squeaking brakes A: This comes from the front brake pads. Common problem, but now it's fixable, by putting in the new pads from Peugeot. When the car's still under warranty, this will be done for free! The problem with the old pads is that they were too hard. With the new pads you finally have no squeaking and magnificent stopping power, and a firmer pedal (which stands in rest about 5mm higher) and a muuuuuuuuch better response. Τους πήρα την περασμένη εβδομάδα στην Peugeot να δω τι θα μου πουν και μίλησα με έναν από τους μηχανικούς στην ΚΟΝΔΩΡ. Μου ζήτησε αριθμό πλαισίου για να βρει τι ακριβώς φοράει πάνω του το αμάξι και αν υπάρχει κάποια οδηγία από το εργοστάσιο. Τους ξαναπήρα την επόμενη μέρα και μου είπαν ότι η μόνη αλλαγή αφορά κάτι πρόσθετους αποστάτες, οι οποίοι θα μπουν ούτως ή άλλως όταν αλλάξουν τα τακάκια (πράγμα που ίσως ![]() |
nido έγραψε: |
To ερώτημα είναι αν όντως δίνει άλλα τακάκια (ελληνιστή "pads") η μαμά Peugeot, από μαλακότερα υλικά που δεν κελαηδάνε, όπως αναφέρει η παραπάνω πηγή.
Αν ναι, προβλέπω... ουρές!!! ![]() |
kazanovas έγραψε: |
Ναι συχνά είχα μέσα κόσμο και φορτομένος με πράγματα αλλά δεν θα πρεπε μετά να είχα ομοιόμορφηφθορά και στα τέσσερα?Τέσπα τώρα που το θυμήθηκα ένας μηχανικός από την peugeot μου είπε ότι ήταν κάτι συνηθισμένο και ότι αρκετά 1.6 gti είχαν έρθει στα 20000 για αλλαγή στα πίσω τακάκια αλλά από αυτά που διαβάζω εδώ μάλλον να με ξεφορτωθεί ήθελε.
Τώρα θα ρωτήσω κάτι αλλά μπορεί να είναι απίστευτη βλακεία.Υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα στο ποσοστό τησ πέδησης μπρος - πίσω?Από την αρχή που το αγόρασα θυμάμαι η πίσω ζάντα να μαυρίζει πιο γρήγορα από την μπροστά.Λέω τώρα... |
tirokomos έγραψε: |
Αν εχει προβλημα το ABS και ο κατανεμητης πεδησης....(τα εχω αλλαξει και αυτα ![]() ![]() ![]() ![]() |
_205rallye_ έγραψε: |
ε θα καταλαβεις ρε που παει να μπλοκαρει ο τροχος.αμα δεις οτι μπαινει το abs σε φρεναρισματα που κανονικα δεν θα εμπαινε,τοτε κατι τρεχει ![]() |
chrisk έγραψε: |
Καλησπέρα παιδια,
εχω ένα 307 εδο και 3 χρονια και απο τα 13000χλμ αρχισαν να τριζουν τα τακακια του. Μπροστα στο αγχος μου μην εχουν φαγωθεί και παθω κατι πηγα και το ειδαμε στο συνεργειο οπου διαπιστωσαμε οτι ολα ηταν οκ. Μου ειπαν (σε επισημο συνεργειο) οτι φταίει το μείγμα που πλέον δεν έχει ένα συστατικο και για αυτο λεει τριζουν αλλα κατα τα αλλα δεν εχουν πρόβλημα... Επειδη η εξηγηση που μου δοθηκε μου φαινεται λιγο εως πολυ "μουφα" θελω να ρωτησω αν και καποιος αλλος εχει αυτο το προβλημα. Τελικα αλλαξα τακακια στα 30000 χλμ τα οποια ειχαν και αυτα το ιδιο προβλημα. Πλεον θελω να βαλω αλλης εταιριας (οχι της μανας του) και μου προτειναν τα Textar. Εσεις τι λετε??? Αν καποιος εχει να προτεινει κατι αλλο, οι ιδεες σας ειναι ευπροσδεκτες! Ευχαριστω, Καραγιαννης Χρήστος |
chrisk έγραψε: |
ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΓΚΕΣ.
ΣΤΑ 12000 ΧΛΜ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΣΦΥΡΑΝΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 18000 ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΕΝΝΗΣ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΟΥ...ΑΦΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΩ ΤΗΝ ΚΟΡΝΑ ![]() ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΓΙΑ FERODO ΘΑ ΠΑΩ. ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ TΕΧΤΑR EINAI POLY KALA. |
GIANNIS206 έγραψε: |
...
Επίσης αυτο που λες για TOYOTA δεν ισχύει!Η μαυρίλα στις ζάντες προέρχετε κυρίως από τις αεριζόμενες δισκόπλακες. |
GIANNIS206 έγραψε: |
Όσοι έχετε πρόβλημα με σφύριγμα βάλτε BENDIX και θα ησυχάσετε!!
Επίσης αυτο που λες για TOYOTA δεν ισχύει!Η μαυρίλα στις ζάντες προέρχετε κυρίως από τις αεριζόμενες δισκόπλακες. |
206.1.4 έγραψε: |
.....κανε ενα γκαλοπ σε φιλους σου αν εχει καποιος και μαθε σε ποσα χμ κανουν την πρωτη αλλαγη τακακια... αν εχουν κανει ποτε, και θα καταλαβεις οταν λεω για καλλα υλικα τριβης τι εννοω... |
206.1.4 έγραψε: |
δεν εχουν σχεση οι αεριζομενες δισκοπλακες... εγω μεχρι και πριν 2 μηνες περιπου δεν ειχα αεριζομενα, και μαυριλα στις ζαντες ειχα αρκετη...!!!!! θεμα καθαρα υλικων τριβης ειναι και ο θορυβος και η σκονη....... κατα την ταπεινη μου γνωμη παντα... δοκιμαστε σε ενα πλυντηριο αυτοκινητων να ριξετε νερο με πιεση στις δισκοπλακες δαγκανες μεσα-εξω... και θα καταλαβετε... δεν κοστιζει εξαλου... |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εεεε τότε θα σταματήσω τα φρεναρίσμα στις καταβάσεις και τα σταματήματα από τα 200χλμ για να μην αλλάζω ανά 15000 τακάκια.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με ενδιαφέρει να έχω μαλακό τακάκι να πιάνει και το αλλάζω συχνά παρά να έχω σκλήρο με αποτέλεσμα να μην έχω τα φρένα που θέλω και να μην αλλάζω τακάκια! Είναι θέμα επιλογών. |
Miltellas έγραψε: | ||
Μια από τα ίδια. Δοκίμασα να βάλω σκληρότερα και απογοητεύτηκα πολλές φορές στο δρόμο και όλες τις φορές στην πίστα. Τα πέταξα στα 17000χλμ ενώ είχαν πάστα πάνω από το 50%. Αυτό είναι το απόλυτο ρεκόρ μου σε χρονική διάρκεια σε τακάκια που δεν πρόκειται να ξανακαταριφθεί (συμπεριλαμβάνονται και τα άλλα τρία αυτοκίνητα που οδηγούσα παλιά). Δεν έχω δοκιμάσει αγωνιστικά τακάκια αλλά ούτως ή άλλως δεν έχω ούτε αγωνιστικούς δίσκους ούτε και αγωνιστική αντλία φρένων. Αυτή τη στιγμή αλλάζω ανά 11-15000χλμ τακάκια (αναλόγως καιρού, επαφών με πίστα ή βουνά, κέφια κλπ). |
GIANNIS206 έγραψε: | ||
Ξέχασες μία παράμετρο!! Αν σε κυνηγάω ή το ανάποδο!! ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||||
Πώς το ξέχασα; ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
Σε αυτό θα συμφωνήσω Δεν ξέρω για τα καινούργια Ιαπωνικά πάντως το Nissan Sunny του πατέρα μου χρειάστηκε 1η αλλαγή στα τακάκια στις 90.000 ενώ την 2η (που δεν είχε βάλει "μαμά" Nissan στις 140.000. Διαφορά στο φρενάρισμα δεν είχε καταλάβει (= πιο μαλακά τακάκια κλπ κλ, αλλά προφανώς ήταν πιο μαλ**α) αλλά κράτησαν και 40.000km λιγότερα... Τα "μαμά" Nissan ήταν σαφώς πιο ανθεκτικά... Anyway sorry για το off-topic... ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: | ||
Αρκεί βέβαια να είναι κρύα γιατί μετά θα κοστίσει!! ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εεεε τότε θα σταματήσω τα φρεναρίσμα στις καταβάσεις και τα σταματήματα από τα 200χλμ για να μην αλλάζω ανά 15000 τακάκια.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με ενδιαφέρει να έχω μαλακό τακάκι να πιάνει και το αλλάζω συχνά παρά να έχω σκλήρο με αποτέλεσμα να μην έχω τα φρένα που θέλω και να μην αλλάζω τακάκια! Είναι θέμα επιλογών. |
MEMsound έγραψε: |
Εγώ πάντως τα δικά μου τα είδα να καπνίζουν στα Μέγαρα.... ![]() ![]() Αλλά η απόδοσή τους δεν μειώθηκε καθόλου! Μα καθόλου! (τα 266mm τελικά είναι υπεραρκετά για νορμαλ χρήση, ίσως βέβαια με λάστιχα δρόμου να πιέζονταν παραπάνω τα φρένα...anyway...) Στο δικό μου πάντως ενοχλητικό σφύριγμα δεν ακούγεται. Καμιά φορά μόνο και σε πολύ χαλαρό φρενάρισμα πχ σε σταμάτα-ξεκίνα μέσα σε κίνηση ένα πολύ διακριτικό σφυριγματάτι... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Στο δικό μου πάντως ενοχλητικό σφύριγμα δεν ακούγεται. Καμιά φορά μόνο και σε πολύ χαλαρό φρενάρισμα πχ σε σταμάτα-ξεκίνα μέσα σε κίνηση ένα πολύ διακριτικό σφυριγματάτι... ![]() |
Agelos έγραψε: |
Σε υπέρ ευχάριστο για την άμεση απάντηση σου.
Το ζήτημα είναι ότι αφού πρώτα μου έκανε πλύση στο υδραυλικό σύστημα με ιδικό καθαριστικό ,μετά κάναμε την εξαέρωση για παραπάνω από 30 λεπτά!!! |