PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Σφυρίζουν τα φρένα

geo1st487 - Κυρ 13 Νοέ 2005, 20:17:36
Θέμα δημοσίευσης: Σφυρίζουν τα φρένα
Εδω και καποιους μηνες σφυριζουν τα φρενα και μου την εχει δωσει στα νευρα. Οσο και να ζεσταθουν δεν σταματανε να σφυριζουν. Τα φρενα παντως δεν θελουν αλλαγμα. Τι μπορει φταιει;
gianic - Κυρ 13 Νοέ 2005, 20:32:57
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω πως ειναι ειτε τα οικολογικα μας τακακια ειτε οι οικολογικες μας δισκοπλακες ....

Και μενα σφυριζαν σαν τρελα μεχρι που αλλαξα τακακια για πλακα και παπαλα το σφυριγμα .

Εμενα αυτο που μου τη δινει πραγματικα ειναι οτι γεμιζουν οι ζαντες αυτη τη μαυρη μ***κια απ τα τακακια και γινονται συνεχως χαλια ... καπου ειχα διαβασει οτι υπαρχουν τακακια που δεν λερωνουν τοσο...
vinman - Κυρ 13 Νοέ 2005, 20:40:20
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως θα επρεπε να μεταφερθει σε αλλο topic?
geo1st487 - Κυρ 13 Νοέ 2005, 20:45:18
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
Νομιζω πως ειναι ειτε τα οικολογικα μας τακακια ειτε οι οικολογικες μας δισκοπλακες ....

Και μενα σφυριζαν σαν τρελα μεχρι που αλλαξα τακακια για πλακα και παπαλα το σφυριγμα .

Εμενα αυτο που μου τη δινει πραγματικα ειναι οτι γεμιζουν οι ζαντες αυτη τη μαυρη μ***κια απ τα τακακια και γινονται συνεχως χαλια ... καπου ειχα διαβασει οτι υπαρχουν τακακια που δεν λερωνουν τοσο...


Δηλαδη φταινε η μαμα δισκοπλακες ή τα μαμα τακακια; Ποσο σου πηρε να αλλαξεις τα τακακια;
Και μενα γεμιζουν αυτη την μαυρη μ***κια μονο οι μπροστινες ζαντες.
STELIOS - Κυρ 13 Νοέ 2005, 20:55:32
Θέμα δημοσίευσης:
geo1st487 έγραψε:

Δηλαδη φταινε η μαμα δισκοπλακες ή τα μαμα τακακια; Ποσο σου πηρε να αλλαξεις τα τακακια;
Και μενα γεμιζουν αυτη την μαυρη μ***κια μονο οι μπροστινες ζαντες.


Πρωτα απ'ολα επρεπε να ανοιξεις αυτο τε θεμα σε αλλη ενοτητα (Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά). Ας κανει καποιος Mod. τη μεταφορα.
Aυτη η μαυρη σκονη ειναι φησιολογικη, ειναι τα τακακια σου που με τη τριβη γινονται σκονη, απλα.... Αυτο γινετε σε ολα τα αυτοκινητα.
Πισω δεν γινεται ειτε γιατι εχεις ταμπουρα (και μενει μεσα) ειτε αν εχεις και πισω δισκους γινετε λιγοτερο γιατι τα μπροστα φρενα καταπονουνται πολυ περισσοτερο απ'τα πισω.
Για το σφυριγμα συνηθος φταινε τα τακακια. Δεν μας ειπες ομως ποσα χλμ εχεις κανει, ποσο καιρο σου κανει το θορυβο, και αν και ποτε αλλαξες τελευταια φορα τακακια.
nOkpos - Δευ 14 Νοέ 2005, 00:44:00
Θέμα δημοσίευσης:
τα τακακια που και καλα δεν λερωνουν τοσο ειναι πιο σκληρα αρα δεν ειναι τοσο καλα αρα αφου ειναι πιο σκληρα χαλανε της δισκοπλακες πιο ευκολα για αυτο προσοχη ! Wink
tirokomos - Δευ 14 Νοέ 2005, 00:54:33
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφυριζουν τα φρενα
geo1st487 έγραψε:
Εδω και καποιους μηνες σφυριζουν τα φρενα και μου την εχει δωσει στα νευρα. Οσο και να ζεσταθουν δεν σταματανε να σφυριζουν. Τα φρενα παντως δεν θελουν αλλαγμα. Τι μπορει φταιει;
Τα φρενα σου σφυριζουν επειδη οπως ειπε και ο γιαννης ειναι φταγμενα και τα δικα σου αλλα και ολων μας απο οικολογικα υλικα.Πιο συγκεκριμενα τα υλικα κατασκευης τους δεν περιεχουν αμιαντο ο οποιος περα απο καποιες αλλες επιπτωσεις ηταν και καρκινογονος...Το αποτελεσμα ειναι τα φρενα μας να ουρλιαζουν πιο πολυ και απο τις μαναδες μας!!!!Τα δικα μου τουλαχιστον οποτε φρεναρω με κανουν να νιωθω μαεστρος σε ορχηστρα...Απλα συμβιβαζεσαι και μη δινεις σημασια καποια στιγμη ουτε καν θα τα προσεχεις! Wink
netblaster - Δευ 14 Νοέ 2005, 01:20:49
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ομως ειναι γιατι υπαρχουν αυτοκινητα των οποιων τα φρενα δε σφυριζουν?!?!? Confused Μονο τα Peugeot "φορανε" οικολογικα τακακια???
tirokomos - Δευ 14 Νοέ 2005, 02:01:27
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ομως ειναι γιατι υπαρχουν αυτοκινητα των οποιων τα φρενα δε σφυριζουν?!?!? Confused Μονο τα Peugeot "φορανε" οικολογικα τακακια???
Σε ολα συμβαινει απλα απο'κει και περα παιζουν ρολο και τα υλικα που χρησιμοποιει η καθε εταιρεια.Πχ για την TOYOTA ξερω οτι οι δισκοπλακες που χρησιμοποιει ειναι φτιαγμενες απο πολυ ανθεκτικα υλικα τα οποια δεν αλλοιωνονται οσα ζευγαρια τακακια και να φαγωθουν επανω τους!!!!!! Surprised
kanelj - Δευ 14 Νοέ 2005, 02:07:48
Θέμα δημοσίευσης:
Eιναι χωρις αμιαντο τα τακακια γι'αυτο και σφυριζουν!!
Αν και το εχουμε ξαναναλυσει το θεμα πολλεεεες φορες!
Ψαξτε και λιγο τα προηγουμενα θεματα! Confused
vanvan - Τρι 15 Νοέ 2005, 12:17:43
Θέμα δημοσίευσης:
Επεσα στην περίπτωση γιατί την Κυριακή όλη η παρέα μου με γιούχαρε για τον πέζουλα μου που σφυρά στα 20.000 και ήθελα να το κάνω post.
Το έχετε υπεραναλύσει αλλά πάντα καταλήγετε στο ότι σφυρίζουν λόγω του μή αμιάντου. Να ρωτήσω κατι παρπάνω: το ότι δεν έχουν αμίαντο σημαίνει ότι (λόγω υλικών αντι του αμιάντου) είναι πιο μαλακά και για αυτό φθείρονται πιο γρήγορα (και σφυράνε πιο γρήγορα από τα υπόλοιπα). Η το ότι δεν έχουν αμίαντο σημαίνει ότι σφυράνε πιο γρήγορα αλλά αυτό δεν έχει σχέση με την κατάσταση τους?
και με άλλα λόγια, να τα αλλάξω? Εχετε καμμιά πρόταση? (οκ χωρίς να μπαίνουμε στα taboo- θέματα των μελών)
kanelj - Τρι 15 Νοέ 2005, 14:50:49
Θέμα δημοσίευσης:
Kαμια σχεση!
Αν δεν κανω λαθος-αν κανω διορθωσετε με- ειναι χωρις αμιαντο για να μην ζεσταινονται πολυ ευκολα,αρα και για να αντεχουν πιο πολυ στην χρηση...Αν και νομιζω απο την δικη μου πειρα οτι αν σφυριζουν τα τακακια ειναι και πολυ καλα στο φρεναρισμα!(συνηθως,τουλαχιστον)
Πχ,τα δικα μου σφυριζουν συνεχεια οταν ακουμπαω το φρενο (αν το πατησω λιγο περισσοτερο σταματαει στο σφυριγμα) και μαλιστα παρα πολυ!Αλλα αφου εχω πολυ καλο φρεναρισμα σκασιλα μου!!
Μπορεις αν θελεις να βαλεις καποιο τακακι που να μην σφυριζει αλλα απλα δεν θα ειναι για αγριες καταστασεις!
netblaster - Τρι 15 Νοέ 2005, 19:23:04
Θέμα δημοσίευσης:
Κατι με θεμα θερμοκρασιας εχει να κανει, νομιζω... Rolling eyes

Λιγοτερο σφυριγμα ειχαν τα Ferodo Premium που ειχα βαλει στο παλιο Peugeot!!! Δεν εξαφανιζοταν το σφυριγμα, αλλα η συχνοτητα εμφανισης του ηταν πολυ μικροτερη!!! Wink
geo1st487 - Τρι 15 Νοέ 2005, 22:14:23
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
geo1st487 έγραψε:

Δηλαδη φταινε η μαμα δισκοπλακες ή τα μαμα τακακια; Ποσο σου πηρε να αλλαξεις τα τακακια;
Και μενα γεμιζουν αυτη την μαυρη μ***κια μονο οι μπροστινες ζαντες.


Για το σφυριγμα συνηθος φταινε τα τακακια. Δεν μας ειπες ομως ποσα χλμ εχεις κανει, ποσο καιρο σου κανει το θορυβο, και αν και ποτε αλλαξες τελευταια φορα τακακια.


Εχω κανει 12.000 χλμ και το σφυριγμα το κανει εδω και κατι μηνες. Το αμαξι το εχω 1,5 χρονο, τακακια δεν αλλαξα ακομα.
tirokomos - Τετ 16 Νοέ 2005, 00:49:55
Θέμα δημοσίευσης:
Το οτι σφυριζουν δε σημαινει οτι θελουν πεταμα...Don't worry!Τα δικα μου τα εβαλα πριν 2 μηνες και απο την 2 εβδομαδα κελαηδανε!!!Με το που θα γλειψω το φρενο αρχιζει η χωρωδια μολις το πατησω λιγο περισσοτερο.....ΦΙΜΟΤΡΟ!!!Ετσι ειναι ρε παιδια...Συμβιβαστειτε!!! Wink
STELIOS - Τετ 16 Νοέ 2005, 09:37:06
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα πρεπει να εχεις καμια 10.000-12.000 χλμ ζωης ακομα στα τακακια σου. Εγω ποτε δεν καταλαβα γιατι σφυρηζουν τα τακακια οταν ειναι ΟΚ. Προσωπικα δεν μου εχει τυχει ποτε (σε τακακια που ειχαν ακομα ζωη) και αυτο που εχω τωρα ειναι το 4ο σετ που εχω βαλει στο αμαξι (90.000 χλμ). Μια φορα μου εχει τυχει να σφυριζουν, οταν ειχα φαει και τα τακακια και τους δισκους κανοντας 28.000χλμ χωρις αλλαγη (εννοειτε πηγαν ολα για πεταμα, δισκοι-τακακια). Οταν με το καλο αλλαξεις δοκιμασε αλλη μαρκα. Εγω προσωπικα τα καλητερα που εχω δοκιμασει ειναι της Ferodo.
tirokomos - Τετ 16 Νοέ 2005, 18:35:04
Θέμα δημοσίευσης:
Οντως για τα Ferodo εχω ακουσει και εγω τα καλυτερα! Wink Μαλλον τα επομενα αυτα θα ειναι!
kazanovas - Πεμ 17 Νοέ 2005, 17:59:30
Θέμα δημοσίευσης:
Το καλοκαίρι που μας πέρασε άλλαξα τακάκια στα 20.000 km μόνο στα πίσω, τα οπία είχαν φαγωθεί τελείως.Τα μπροστά ήταν οκ. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως έγινε αυτό αφού και στο συνεργείο έπαθαν την πλάκα τους και με κορόιδευαν ότι έκανα ταρζανιές.Χειρόφρενο δεν έχω τραβήξει σχεδόν ποτέ.(μια φορά για να δω πωσ είναι)
p.s. μετά την αλλαξή το σφύριγμα έχει ελλατωθει κατα πολύ, σχεδόν τελείως.
tirokomos - Πεμ 17 Νοέ 2005, 18:03:56
Θέμα δημοσίευσης:
kazanovas έγραψε:
Το καλοκαίρι που μας πέρασε άλλαξα τακάκια στα 20.000 km μόνο στα πίσω, τα οπία είχαν φαγωθεί τελείως.Τα μπροστά ήταν οκ. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως έγινε αυτό αφού και στο συνεργείο έπαθαν την πλάκα τους και με κορόιδευαν ότι έκανα ταρζανιές.Χειρόφρενο δεν έχω τραβήξει σχεδόν ποτέ.(μια φορά για να δω πωσ είναι)
p.s. μετά την αλλαξή το σφύριγμα έχει ελλατωθει κατα πολύ, σχεδόν τελείως.
Scratch Scratch Scratch Scratch Scratch Ε???Πώς????What??????Μου φαινεται ο καθενας λεει οτι θελει μεσα στα συνεργεια....Εγω για μια φαση ακομα και στα φαναρια σταματουσα με χειροφρενο.....το ποδοφρενο το ειχα καταργησει και οταν πλεον τα τακακια τα ειχαν κλασει και πηγα για αλλαγη μου ειπαν οτι τα πισω ηταν ολοκαινουργια αλλα τα μπροστα μαζι με τις δισκοπλακες ηταν για πεταμα....κοστος 180 ευρω.....Τωρα το πως εγινε αυτο αλλα και το δικο σου το θεμα.....η επιστημη ανοιγει τα μπουτια!!!!!! Cool Cool Cool Cool Laughing Laughing Laughing Laughing
netblaster - Πεμ 17 Νοέ 2005, 21:30:24
Θέμα δημοσίευσης:
kazanovas έγραψε:
Το καλοκαίρι που μας πέρασε άλλαξα τακάκια στα 20.000 km μόνο στα πίσω, τα οπία είχαν φαγωθεί τελείως.Τα μπροστά ήταν οκ. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως έγινε αυτό αφού και στο συνεργείο έπαθαν την πλάκα τους και με κορόιδευαν ότι έκανα ταρζανιές.Χειρόφρενο δεν έχω τραβήξει σχεδόν ποτέ.(μια φορά για να δω πωσ είναι)
p.s. μετά την αλλαξή το σφύριγμα έχει ελλατωθει κατα πολύ, σχεδόν τελείως.


Μηπως κυκλοφορουσες συχνα φορτωμενος με ατομα??? Οταν αυξανεται το φορτιο στον πισω αξονα αυξανεται και η πεδη στα αντιστοιχα φρενα μεσω ενος αισθητηρα!!! Wink
tirokomos - Πεμ 17 Νοέ 2005, 23:45:05
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
kazanovas έγραψε:
Το καλοκαίρι που μας πέρασε άλλαξα τακάκια στα 20.000 km μόνο στα πίσω, τα οπία είχαν φαγωθεί τελείως.Τα μπροστά ήταν οκ. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως έγινε αυτό αφού και στο συνεργείο έπαθαν την πλάκα τους και με κορόιδευαν ότι έκανα ταρζανιές.Χειρόφρενο δεν έχω τραβήξει σχεδόν ποτέ.(μια φορά για να δω πωσ είναι)
p.s. μετά την αλλαξή το σφύριγμα έχει ελλατωθει κατα πολύ, σχεδόν τελείως.


Μηπως κυκλοφορουσες συχνα φορτωμενος με ατομα??? Οταν αυξανεται το φορτιο στον πισω αξονα αυξανεται και η πεδη στα αντιστοιχα φρενα μεσω ενος αισθητηρα!!! Wink
Aυτο ομολογουμενως δε το ηξερα....αλλα την δικια μου περιπτωση πως την εξηγεις??? Rolling eyes
nido - Πεμ 17 Νοέ 2005, 23:47:39
Θέμα δημοσίευσης:
Και στο δικό μου 206 (RC) έχω που και που "τραγούδι" από τα φρένα στο ελαφρύ πάτημα. Έχω σχεδόν 11.000 Km. Ψάχνοντας το θέμα είχα βρει το εξής σε ένα άλλο site (http://206gti.net/faq/):

Q: I have squeaking brakes
A: This comes from the front brake pads. Common problem, but now it's fixable, by putting in the new pads from Peugeot. When the car's still under warranty, this will be done for free! The problem with the old pads is that they were too hard. With the new pads you finally have no squeaking and magnificent stopping power, and a firmer pedal (which stands in rest about 5mm higher) and a muuuuuuuuch better response.


Τους πήρα την περασμένη εβδομάδα στην Peugeot να δω τι θα μου πουν και μίλησα με έναν από τους μηχανικούς στην ΚΟΝΔΩΡ. Μου ζήτησε αριθμό πλαισίου για να βρει τι ακριβώς φοράει πάνω του το αμάξι και αν υπάρχει κάποια οδηγία από το εργοστάσιο. Τους ξαναπήρα την επόμενη μέρα και μου είπαν ότι η μόνη αλλαγή αφορά κάτι πρόσθετους αποστάτες, οι οποίοι θα μπουν ούτως ή άλλως όταν αλλάξουν τα τακάκια (πράγμα που ίσως Rolling eyes σταματήσει το περιστασιακό τρίξιμο)...
tirokomos - Πεμ 17 Νοέ 2005, 23:51:06
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
Και στο δικό μου 206 (RC) έχω που και που "τραγούδι" από τα φρένα στο ελαφρύ πάτημα. Έχω σχεδόν 11.000 Km. Ψάχνοντας το θέμα είχα βρει το εξής σε ένα άλλο site (http://206gti.net/faq/):

Q: I have squeaking brakes
A: This comes from the front brake pads. Common problem, but now it's fixable, by putting in the new pads from Peugeot. When the car's still under warranty, this will be done for free! The problem with the old pads is that they were too hard. With the new pads you finally have no squeaking and magnificent stopping power, and a firmer pedal (which stands in rest about 5mm higher) and a muuuuuuuuch better response.


Τους πήρα την περασμένη εβδομάδα στην Peugeot να δω τι θα μου πουν και μίλησα με έναν από τους μηχανικούς στην ΚΟΝΔΩΡ. Μου ζήτησε αριθμό πλαισίου για να βρει τι ακριβώς φοράει πάνω του το αμάξι και αν υπάρχει κάποια οδηγία από το εργοστάσιο. Τους ξαναπήρα την επόμενη μέρα και μου είπαν ότι η μόνη αλλαγή αφορά κάτι πρόσθετους αποστάτες, οι οποίοι θα μπουν ούτως ή άλλως όταν αλλάξουν τα τακάκια (πράγμα που ίσως Rolling eyes σταματήσει το περιστασιακό τρίξιμο)...
Οσο ειναι περιστασιακο καλα εισαι....εγω τι να πω που πλεον πριν πατησω το φρενο κελαηδανε??? Crying or Very sad
nido - Παρ 18 Νοέ 2005, 00:02:37
Θέμα δημοσίευσης:
To ερώτημα είναι αν όντως δίνει άλλα τακάκια (ελληνιστή "pads") η μαμά Peugeot, από μαλακότερα υλικά που δεν κελαηδάνε, όπως αναφέρει η παραπάνω πηγή.

Αν ναι, προβλέπω... ουρές!!!
Wink
tirokomos - Παρ 18 Νοέ 2005, 13:33:43
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
To ερώτημα είναι αν όντως δίνει άλλα τακάκια (ελληνιστή "pads") η μαμά Peugeot, από μαλακότερα υλικά που δεν κελαηδάνε, όπως αναφέρει η παραπάνω πηγή.

Αν ναι, προβλέπω... ουρές!!!
Wink
Ρωτηστε λοιπον και ενημερωστε μας!!!! Wink
_205rallye_ - Παρ 18 Νοέ 2005, 13:42:30
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ρε παιδια δειτε και πειτε μας γιατι...αμαν...
kazanovas - Παρ 18 Νοέ 2005, 16:09:26
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι συχνά είχα μέσα κόσμο και φορτομένος με πράγματα αλλά δεν θα πρεπε μετά να είχα ομοιόμορφηφθορά και στα τέσσερα?Τέσπα τώρα που το θυμήθηκα ένας μηχανικός από την peugeot μου είπε ότι ήταν κάτι συνηθισμένο και ότι αρκετά 1.6 gti είχαν έρθει στα 20000 για αλλαγή στα πίσω τακάκια αλλά από αυτά που διαβάζω εδώ μάλλον να με ξεφορτωθεί ήθελε.
Τώρα θα ρωτήσω κάτι αλλά μπορεί να είναι απίστευτη βλακεία.Υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα στο ποσοστό τησ πέδησης μπρος - πίσω?Από την αρχή που το αγόρασα θυμάμαι η πίσω ζάντα να μαυρίζει πιο γρήγορα από την μπροστά.Λέω τώρα...
tirokomos - Σαβ 19 Νοέ 2005, 02:23:42
Θέμα δημοσίευσης:
kazanovas έγραψε:
Ναι συχνά είχα μέσα κόσμο και φορτομένος με πράγματα αλλά δεν θα πρεπε μετά να είχα ομοιόμορφηφθορά και στα τέσσερα?Τέσπα τώρα που το θυμήθηκα ένας μηχανικός από την peugeot μου είπε ότι ήταν κάτι συνηθισμένο και ότι αρκετά 1.6 gti είχαν έρθει στα 20000 για αλλαγή στα πίσω τακάκια αλλά από αυτά που διαβάζω εδώ μάλλον να με ξεφορτωθεί ήθελε.
Τώρα θα ρωτήσω κάτι αλλά μπορεί να είναι απίστευτη βλακεία.Υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα στο ποσοστό τησ πέδησης μπρος - πίσω?Από την αρχή που το αγόρασα θυμάμαι η πίσω ζάντα να μαυρίζει πιο γρήγορα από την μπροστά.Λέω τώρα...
Αν εχει προβλημα το ABS και ο κατανεμητης πεδησης....(τα εχω αλλαξει και αυτα Evil Evil Evil )ειναι πολυ πιθανο!!!Και πιστεψε με θα το καταλαβεις πολυ ευκολα καθε φορα που φρεναρεις και ενεργοποιειται το συστημα πεδησης! Wink
kazanovas - Σαβ 19 Νοέ 2005, 21:26:57
Θέμα δημοσίευσης:
tirokomos έγραψε:
Αν εχει προβλημα το ABS και ο κατανεμητης πεδησης....(τα εχω αλλαξει και αυτα Evil Evil Evil )ειναι πολυ πιθανο!!!Και πιστεψε με θα το καταλαβεις πολυ ευκολα καθε φορα που φρεναρεις και ενεργοποιειται το συστημα πεδησης! Wink


Εεε το εξηγείς λίγο καλύτερα? Scratch
_205rallye_ - Δευ 21 Νοέ 2005, 11:15:56
Θέμα δημοσίευσης:
ε θα καταλαβεις ρε που παει να μπλοκαρει ο τροχος.αμα δεις οτι μπαινει το abs σε φρεναρισματα που κανονικα δεν θα εμπαινε,τοτε κατι τρεχει Nod
kazanovas - Δευ 21 Νοέ 2005, 15:50:50
Θέμα δημοσίευσης:
_205rallye_ έγραψε:
ε θα καταλαβεις ρε που παει να μπλοκαρει ο τροχος.αμα δεις οτι μπαινει το abs σε φρεναρισματα που κανονικα δεν θα εμπαινε,τοτε κατι τρεχει Nod


καλά σώθηκες τώρα στους μισούσ δρόμουσ τησ ελλάδοσ σπινιάρει το αμάξι στην εκκίνηση και πιάνει το abs όταν φρενάρω... Laughing
chrisk - Κυρ 27 Νοέ 2005, 17:42:00
Θέμα δημοσίευσης: Τακακια στο 307...Ειναι γενικό το πρόβλημα???
Καλησπέρα παιδια,

εχω ένα 307 εδο και 3 χρονια και απο τα 13000χλμ αρχισαν να τριζουν τα τακακια του. Μπροστα στο αγχος μου μην εχουν φαγωθεί και παθω κατι πηγα και το ειδαμε στο συνεργειο οπου διαπιστωσαμε οτι ολα ηταν οκ. Μου ειπαν (σε επισημο συνεργειο) οτι φταίει το μείγμα που πλέον δεν έχει ένα συστατικο και για αυτο λεει τριζουν αλλα κατα τα αλλα δεν εχουν πρόβλημα...

Επειδη η εξηγηση που μου δοθηκε μου φαινεται λιγο εως πολυ "μουφα" θελω να ρωτησω αν και καποιος αλλος εχει αυτο το προβλημα.

Τελικα αλλαξα τακακια στα 30000 χλμ τα οποια ειχαν και αυτα το ιδιο προβλημα.

Πλεον θελω να βαλω αλλης εταιριας (οχι της μανας του) και μου προτειναν τα Textar.

Εσεις τι λετε??? Αν καποιος εχει να προτεινει κατι αλλο, οι ιδεες σας ειναι ευπροσδεκτες!

Ευχαριστω,
Καραγιαννης Χρήστος
Baphomet - Κυρ 27 Νοέ 2005, 17:51:54
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αυτό για το υλικό από το οποίο τα κατασκευάζουν ισχύει οπότε τρίξιμο θα έχεις... για τα textar δεν ξερω...
teodor_v - Κυρ 27 Νοέ 2005, 18:31:21
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μπες εδώ και θα λυθουν οι αποριες σου. Το τοπικ που σε παραπεμπω ειναι 4-5 τοπικ πιο κατω....
lewnidios - Κυρ 27 Νοέ 2005, 18:36:40
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τακακια στο 307...Ειναι γενικό το πρόβλημα???
chrisk έγραψε:
Καλησπέρα παιδια,

εχω ένα 307 εδο και 3 χρονια και απο τα 13000χλμ αρχισαν να τριζουν τα τακακια του. Μπροστα στο αγχος μου μην εχουν φαγωθεί και παθω κατι πηγα και το ειδαμε στο συνεργειο οπου διαπιστωσαμε οτι ολα ηταν οκ. Μου ειπαν (σε επισημο συνεργειο) οτι φταίει το μείγμα που πλέον δεν έχει ένα συστατικο και για αυτο λεει τριζουν αλλα κατα τα αλλα δεν εχουν πρόβλημα...

Επειδη η εξηγηση που μου δοθηκε μου φαινεται λιγο εως πολυ "μουφα" θελω να ρωτησω αν και καποιος αλλος εχει αυτο το προβλημα.

Τελικα αλλαξα τακακια στα 30000 χλμ τα οποια ειχαν και αυτα το ιδιο προβλημα.

Πλεον θελω να βαλω αλλης εταιριας (οχι της μανας του) και μου προτειναν τα Textar.

Εσεις τι λετε??? Αν καποιος εχει να προτεινει κατι αλλο, οι ιδεες σας ειναι ευπροσδεκτες!

Ευχαριστω,
Καραγιαννης Χρήστος
εγω χρησιμοποιω textar στο 106 και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος.δεν εχουν τριγμους γιατι ειναι μαλακη η παστα και καλη αισθηση στο πενταλ.και οικονομικα..βεβαια μπορεις να πας και σε φεροντο πρεμιερ που εχουν επισης μαλακη παστα και δεν τριζουν,με πολυ καλη αποδοση Smile
crusader - Κυρ 27 Νοέ 2005, 18:39:08
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός ο Θοδωρής.

Παρακαλώ ο αρμόδιος συντονιστής να κάνει merge τα 2 θέματα.
chrisk - Κυρ 27 Νοέ 2005, 20:29:40
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΓΚΕΣ.

ΣΤΑ 12000 ΧΛΜ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΣΦΥΡΑΝΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 18000 ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΕΝΝΗΣ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΟΥ...ΑΦΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΩ ΤΗΝ ΚΟΡΝΑ Smile)

ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΓΙΑ FERODO ΘΑ ΠΑΩ.

ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ TΕΧΤΑR EINAI POLY KALA.
MEMsound - Κυρ 27 Νοέ 2005, 20:45:30
Θέμα δημοσίευσης:
chrisk έγραψε:
ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΓΚΕΣ.

ΣΤΑ 12000 ΧΛΜ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΣΦΥΡΑΝΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 18000 ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΕΝΝΗΣ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΟΥ...ΑΦΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΩ ΤΗΝ ΚΟΡΝΑ Smile)

ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΓΙΑ FERODO ΘΑ ΠΑΩ.

ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ TΕΧΤΑR EINAI POLY KALA.


Αν πας για FERODO τα επίσημα μέλη του PSClub έχουμε έκπτωση από την Eltrekka. Wink Wink Wink (καθώς και σε πάρα πολλές ακόμα εταιρίες)

υ.γ. Προσπάθησε να γράφεις με μικρά και όχι με κεφαλαία. (κανόνας του φόρουμ) Wink

και φυσικά καλώς ήρθες. Wink
netblaster - Δευ 28 Νοέ 2005, 19:24:39
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα και τα Textar, αλλα τα αντιστοιχα Ferodo (premier) αντεχουν παραπανω σκισιμο μεχρι να παρουσιασουν fading!!! Τεσταρισμενο αυτο... Wink
geo1st487 - Τρι 29 Νοέ 2005, 22:23:41
Θέμα δημοσίευσης:
Το ερωτημα ειναι γιατι σε αλλα αυτοκινητα να μη σφυριζουν τα φρενα και στα peugeot να σφυριζουν; Ενα αλλο ερωτημα ειναι ποια ειναι τελικα τα τακακια που δεν σφυριζουν και παραλληλα ειναι αποτελεσματικα χωρις να θερμαινονται υπερβολικα; Νομιζω πως τα φρενα αρχιζουν να σφυριζουν περισσοτερο απο πριν και θελω οταν χρειαστει να αλλαξω τακακια να βαλω καποια που δεν θα σφυριζουν αλλα ταυτοχρονα θα ειναι ποιοτηκα και αποτελεσματικα.
206.1.4 - Τρι 29 Νοέ 2005, 23:10:35
Θέμα δημοσίευσης: .
παιδια και εγω το ιδιο προβλημα ειχα... και με τα γνησια- bendix kai me aftermarket- nk(μαλ***α ειναι). τωρα με φρενα απο cc ολα γνησια, κανενα προβλημα..
εμενα βασικα σφυριζαν οταν δεν πατουσα φρενο, και σταματουσαν για λιγο με πολυ πιεση στο πενταλ.... καθε φορα που επλενα με πιεσι τους τροχους-δαγκανες, το προβλημα σταματουσε για λιγο..και τα ιδια παλι.
θα προτινα πριν αλλαξετε τακακια να ζητησετε να σας σπασουν τη γωνια του τακακιου στο σημειο της εξωτερικης και εσωτερικης πλευρας του (σημειο επαφης με εξωτ-εσωτ διαμετρο δισκου, και επισης να χαραχθει στη μεση αυλακι οπως ειναι στις μηχανες αν εχετε δει στο τακακι...το προβλημα εκτος του υλικου, νομιζω ειναι και απο την σκονη, που αναλογα το υλικο, υπαρχει περισσοτερη η λιγοτερη απο την τριβη...δηλαδη οντως ισως φταιει το υλικο κατασκευης το οποιο δημιουργοντας περισσοτερη σκονη προκαλει το θορυβο....
τα γιαπονεζικα, χρησιμοποιουν αριστα υλικα... και δεν εχουν τετοια προβληματα... εχετε δει ποτε τογιοτα με λερωμενες ζαντες απο τακακια? σπανια...
αποψη μου, ειτε αλλαξτε μαρκα, ιτε στα ηδη υπαρχοντα καντε κατι να αποβαλλεται η σκονη ευκολοτερα...
GIANNIS206 - Τετ 30 Νοέ 2005, 01:35:48
Θέμα δημοσίευσης:
Όσοι έχετε πρόβλημα με σφύριγμα βάλτε BENDIX και θα ησυχάσετε!!
Επίσης αυτο που λες για TOYOTA δεν ισχύει!Η μαυρίλα στις ζάντες προέρχετε κυρίως από τις αεριζόμενες δισκόπλακες.
Miltellas - Τετ 30 Νοέ 2005, 03:12:49
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
...
Επίσης αυτο που λες για TOYOTA δεν ισχύει!Η μαυρίλα στις ζάντες προέρχετε κυρίως από τις αεριζόμενες δισκόπλακες.


Είναι υλικό από τα τακάκια και τις δισκόπλακες που φθείρονται. Από αυτό καταλαβαίνεις εάν έχουν μαλακιά πάστα ή αν τα χρησιμοποιείς συχνά.
206.1.4 - Πεμ 01 Δεκ 2005, 00:18:49
Θέμα δημοσίευσης: .
δεν εχουν σχεση οι αεριζομενες δισκοπλακες... εγω μεχρι και πριν 2 μηνες περιπου δεν ειχα αεριζομενα, και μαυριλα στις ζαντες ειχα αρκετη...!!!!! θεμα καθαρα υλικων τριβης ειναι και ο θορυβος και η σκονη....... κατα την ταπεινη μου γνωμη παντα... δοκιμαστε σε ενα πλυντηριο αυτοκινητων να ριξετε νερο με πιεση στις δισκοπλακες δαγκανες μεσα-εξω... και θα καταλαβετε... δεν κοστιζει εξαλου...
206.1.4 - Πεμ 01 Δεκ 2005, 00:28:11
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Όσοι έχετε πρόβλημα με σφύριγμα βάλτε BENDIX και θα ησυχάσετε!!
Επίσης αυτο που λες για TOYOTA δεν ισχύει!Η μαυρίλα στις ζάντες προέρχετε κυρίως από τις αεριζόμενες δισκόπλακες.

οσο για τα toyota,honda, susuki ktl... κανε ενα γκαλοπ σε φιλους σου αν εχει καποιος και μαθε σε ποσα χμ κανουν την πρωτη αλλαγη τακακια... αν εχουν κανει ποτε, και θα καταλαβεις οταν λεω για καλλα υλικα τριβης τι εννοω.. (τακακια εγω αλλαξα στα 22000χμ 1η φορα και 2η στα 40000 μαζι με δισκοπλακες!!! τωρα στα 85 αλλαξα δευτερη φορα δισκοπλακες και εβαλα αεριζομενες απο cc και τριτη αν θυμαμαι καλα τακακια...) το ετρεχα, δε μπορω να πω, αλλα τρεχω και το swift gti του αδερφουμου, που εχει μηδενισει το κοντερ, και δισκοπλακες δεν εχει αλλαξει ακομα! αλλα 2 φορες τακακια... οσο για τις ασημι ζαντες που φοραει, ειναι παντα καθαρες! Smile
netblaster - Πεμ 01 Δεκ 2005, 13:37:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω τι παιζει με το Swift, αλλα μια Corolla και ενα Civic (καινουρια μοντελα) δυο φιλων μου μπορει να μην ακουγονται στο φρεναρισμα, αλλα απο σκονη-μαυριλα καλα πανε!!!
MEMsound - Πεμ 01 Δεκ 2005, 14:15:32
Θέμα δημοσίευσης:
206.1.4 έγραψε:
.....κανε ενα γκαλοπ σε φιλους σου αν εχει καποιος και μαθε σε ποσα χμ κανουν την πρωτη αλλαγη τακακια... αν εχουν κανει ποτε, και θα καταλαβεις οταν λεω για καλλα υλικα τριβης τι εννοω...


Σε αυτό θα συμφωνήσω
Δεν ξέρω για τα καινούργια Ιαπωνικά πάντως το Nissan Sunny του πατέρα μου χρειάστηκε 1η αλλαγή στα τακάκια στις 90.000 ενώ την 2η (που δεν είχε βάλει "μαμά" Nissan στις 140.000.
Διαφορά στο φρενάρισμα δεν είχε καταλάβει (= πιο μαλακά τακάκια κλπ κλ, αλλά προφανώς ήταν πιο μαλ**α) αλλά κράτησαν και 40.000km λιγότερα...
Τα "μαμά" Nissan ήταν σαφώς πιο ανθεκτικά...

Anyway sorry για το off-topic... Embarassed
GIANNIS206 - Πεμ 01 Δεκ 2005, 15:21:29
Θέμα δημοσίευσης:
Εεεε τότε θα σταματήσω τα φρεναρίσμα στις καταβάσεις και τα σταματήματα από τα 200χλμ για να μην αλλάζω ανά 15000 τακάκια.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με ενδιαφέρει να έχω μαλακό τακάκι να πιάνει και το αλλάζω συχνά παρά να έχω σκλήρο με αποτέλεσμα να μην έχω τα φρένα που θέλω και να μην αλλάζω τακάκια!
Είναι θέμα επιλογών.
GIANNIS206 - Πεμ 01 Δεκ 2005, 15:22:58
Θέμα δημοσίευσης: Re: .
206.1.4 έγραψε:
δεν εχουν σχεση οι αεριζομενες δισκοπλακες... εγω μεχρι και πριν 2 μηνες περιπου δεν ειχα αεριζομενα, και μαυριλα στις ζαντες ειχα αρκετη...!!!!! θεμα καθαρα υλικων τριβης ειναι και ο θορυβος και η σκονη....... κατα την ταπεινη μου γνωμη παντα... δοκιμαστε σε ενα πλυντηριο αυτοκινητων να ριξετε νερο με πιεση στις δισκοπλακες δαγκανες μεσα-εξω... και θα καταλαβετε... δεν κοστιζει εξαλου...


Αρκεί βέβαια να είναι κρύα γιατί μετά θα κοστίσει!! Wink
Miltellas - Πεμ 01 Δεκ 2005, 15:49:39
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Εεεε τότε θα σταματήσω τα φρεναρίσμα στις καταβάσεις και τα σταματήματα από τα 200χλμ για να μην αλλάζω ανά 15000 τακάκια.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με ενδιαφέρει να έχω μαλακό τακάκι να πιάνει και το αλλάζω συχνά παρά να έχω σκλήρο με αποτέλεσμα να μην έχω τα φρένα που θέλω και να μην αλλάζω τακάκια!
Είναι θέμα επιλογών.


Μια από τα ίδια. Δοκίμασα να βάλω σκληρότερα και απογοητεύτηκα πολλές φορές στο δρόμο και όλες τις φορές στην πίστα. Τα πέταξα στα 17000χλμ ενώ είχαν πάστα πάνω από το 50%. Αυτό είναι το απόλυτο ρεκόρ μου σε χρονική διάρκεια σε τακάκια που δεν πρόκειται να ξανακαταριφθεί (συμπεριλαμβάνονται και τα άλλα τρία αυτοκίνητα που οδηγούσα παλιά). Δεν έχω δοκιμάσει αγωνιστικά τακάκια αλλά ούτως ή άλλως δεν έχω ούτε αγωνιστικούς δίσκους ούτε και αγωνιστική αντλία φρένων. Αυτή τη στιγμή αλλάζω ανά 11-15000χλμ τακάκια (αναλόγως καιρού, επαφών με πίστα ή βουνά, κέφια κλπ).
GIANNIS206 - Πεμ 01 Δεκ 2005, 16:02:10
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Εεεε τότε θα σταματήσω τα φρεναρίσμα στις καταβάσεις και τα σταματήματα από τα 200χλμ για να μην αλλάζω ανά 15000 τακάκια.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με ενδιαφέρει να έχω μαλακό τακάκι να πιάνει και το αλλάζω συχνά παρά να έχω σκλήρο με αποτέλεσμα να μην έχω τα φρένα που θέλω και να μην αλλάζω τακάκια!
Είναι θέμα επιλογών.


Μια από τα ίδια. Δοκίμασα να βάλω σκληρότερα και απογοητεύτηκα πολλές φορές στο δρόμο και όλες τις φορές στην πίστα. Τα πέταξα στα 17000χλμ ενώ είχαν πάστα πάνω από το 50%. Αυτό είναι το απόλυτο ρεκόρ μου σε χρονική διάρκεια σε τακάκια που δεν πρόκειται να ξανακαταριφθεί (συμπεριλαμβάνονται και τα άλλα τρία αυτοκίνητα που οδηγούσα παλιά). Δεν έχω δοκιμάσει αγωνιστικά τακάκια αλλά ούτως ή άλλως δεν έχω ούτε αγωνιστικούς δίσκους ούτε και αγωνιστική αντλία φρένων. Αυτή τη στιγμή αλλάζω ανά 11-15000χλμ τακάκια (αναλόγως καιρού, επαφών με πίστα ή βουνά, κέφια κλπ).


Ξέχασες μία παράμετρο!!
Αν σε κυνηγάω ή το ανάποδο!! Laughing
Miltellas - Πεμ 01 Δεκ 2005, 16:34:54
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Miltellas έγραψε:
...Αυτή τη στιγμή αλλάζω ανά 11-15000χλμ τακάκια (αναλόγως καιρού, επαφών με πίστα ή βουνά, κέφια κλπ).


Ξέχασες μία παράμετρο!!
Αν σε κυνηγάω ή το ανάποδο!! Laughing


Πώς το ξέχασα; Laughing Laughing
GIANNIS206 - Πεμ 01 Δεκ 2005, 16:40:50
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Miltellas έγραψε:
...Αυτή τη στιγμή αλλάζω ανά 11-15000χλμ τακάκια (αναλόγως καιρού, επαφών με πίστα ή βουνά, κέφια κλπ).


Ξέχασες μία παράμετρο!!
Αν σε κυνηγάω ή το ανάποδο!! Laughing


Πώς το ξέχασα; Laughing Laughing


Έλα ντε? Rolling eyes
206.1.4 - Πεμ 01 Δεκ 2005, 18:01:06
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
206.1.4 έγραψε:
.....κανε ενα γκαλοπ σε φιλους σου αν εχει καποιος και μαθε σε ποσα χμ κανουν την πρωτη αλλαγη τακακια... αν εχουν κανει ποτε, και θα καταλαβεις οταν λεω για καλλα υλικα τριβης τι εννοω...


Σε αυτό θα συμφωνήσω
Δεν ξέρω για τα καινούργια Ιαπωνικά πάντως το Nissan Sunny του πατέρα μου χρειάστηκε 1η αλλαγή στα τακάκια στις 90.000 ενώ την 2η (που δεν είχε βάλει "μαμά" Nissan στις 140.000.
Διαφορά στο φρενάρισμα δεν είχε καταλάβει (= πιο μαλακά τακάκια κλπ κλ, αλλά προφανώς ήταν πιο μαλ**α) αλλά κράτησαν και 40.000km λιγότερα...
Τα "μαμά" Nissan ήταν σαφώς πιο ανθεκτικά...


Anyway sorry για το off-topic... Embarassed


thanks Μανθο για την καταννοηση.... οντως, τα τελευταια γιαπωνεζικα, δεν βαζω το χερι μου στη φωτια... αλλα και παλι καλυτερα απο τα ευρωπαικα ειναι σιγουρα... (δεν ειμαι γιαπωνεζοφιλος, αλλα αυτη η αντοχη τους στο χρονο σε ολα τα σημεια με κερδιζει... μονο αυτο ομως..) Smile
smpokos - Πεμ 01 Δεκ 2005, 18:05:04
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια εγω εχω 44000 χιλιομετρα και ακομα δεν εχω αλλαξει τακακια και απο οτι μου ειπαν σημερα στο συνεργειο θα αντεξουν αλλα τοσα χιλιομετρα! σχολιο του φιλου μου του μηχανικου: ανοιγει την πορτα του οδηγου και μου λεει ελα να δεις, εκεινο στα αριστερα ειναι ο συμπλεκτης, εκεινο στα δεξια ειναι το γκαζι και εκεινο στο κεντρο ειναι το φρενο που εχεις να πατησεις απο τοτε που το πηρες....επιπλεων το πενταλ του φρενου εκτος του οτι ειναι σαν καινουριο εχει γεμισει και σκονες. Τωρα οσο για το σφυριγμα εγω πλεον εχω συμβιβαστει αν και οποτε ριχνω με το πιεστικο νερο σε δισκους-δαγκανες το σφυριγμα φευγει για κανα δυο βδομαδες! αυτα!
206.1.4 - Πεμ 01 Δεκ 2005, 18:05:26
Θέμα δημοσίευσης: Re: .
GIANNIS206 έγραψε:
206.1.4 έγραψε:
δεν εχουν σχεση οι αεριζομενες δισκοπλακες... εγω μεχρι και πριν 2 μηνες περιπου δεν ειχα αεριζομενα, και μαυριλα στις ζαντες ειχα αρκετη...!!!!! θεμα καθαρα υλικων τριβης ειναι και ο θορυβος και η σκονη....... κατα την ταπεινη μου γνωμη παντα... δοκιμαστε σε ενα πλυντηριο αυτοκινητων να ριξετε νερο με πιεση στις δισκοπλακες δαγκανες μεσα-εξω... και θα καταλαβετε... δεν κοστιζει εξαλου...


Αρκεί βέβαια να είναι κρύα γιατί μετά θα κοστίσει!! Wink


εννοειται... Smile
206.1.4 - Πεμ 01 Δεκ 2005, 18:23:33
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Εεεε τότε θα σταματήσω τα φρεναρίσμα στις καταβάσεις και τα σταματήματα από τα 200χλμ για να μην αλλάζω ανά 15000 τακάκια.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με ενδιαφέρει να έχω μαλακό τακάκι να πιάνει και το αλλάζω συχνά παρά να έχω σκλήρο με αποτέλεσμα να μην έχω τα φρένα που θέλω και να μην αλλάζω τακάκια!
Είναι θέμα επιλογών.

το μαλακο τακακι, ζεσταινεται γριγορα αλλα υπερθερμενεται και γριγορα... τουλαχιστον εγω οταν εβαλα μαλ**α τακακια, στα 3 χμ στροφιλικια-κατηφορα δεν ειχα φρενο. ασε που μυριζαν και καπνιζαν σαν τρελα...
MEMsound - Πεμ 01 Δεκ 2005, 19:04:45
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως τα δικά μου τα είδα να καπνίζουν στα Μέγαρα.... Twisted evil Twisted evil

Αλλά η απόδοσή τους δεν μειώθηκε καθόλου!
Μα καθόλου! (τα 266mm τελικά είναι υπεραρκετά για νορμαλ χρήση, ίσως βέβαια με λάστιχα δρόμου να πιέζονταν παραπάνω τα φρένα...anyway...)

Στο δικό μου πάντως ενοχλητικό σφύριγμα δεν ακούγεται.
Καμιά φορά μόνο και σε πολύ χαλαρό φρενάρισμα πχ σε σταμάτα-ξεκίνα μέσα σε κίνηση ένα πολύ διακριτικό σφυριγματάτι... Laughing
206.1.4 - Πεμ 01 Δεκ 2005, 19:11:56
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Εγώ πάντως τα δικά μου τα είδα να καπνίζουν στα Μέγαρα.... Twisted evil Twisted evil

Αλλά η απόδοσή τους δεν μειώθηκε καθόλου!
Μα καθόλου! (τα 266mm τελικά είναι υπεραρκετά για νορμαλ χρήση, ίσως βέβαια με λάστιχα δρόμου να πιέζονταν παραπάνω τα φρένα...anyway...)

Στο δικό μου πάντως ενοχλητικό σφύριγμα δεν ακούγεται.
Καμιά φορά μόνο και σε πολύ χαλαρό φρενάρισμα πχ σε σταμάτα-ξεκίνα μέσα σε κίνηση ένα πολύ διακριτικό σφυριγματάτι... Laughing


τα 266 τα δικα μου που εχω τωρα.. δεν καταλαβαινουν τιποτα... με μαμα τακακια... αυτο που εγραψα ηταν για τα φρενα τα μαμα του 1.4 8ν... τα οποια επερναν φωτια... και ειδικα με τα μαλ**α τακακια..
Miltellas - Παρ 02 Δεκ 2005, 08:25:45
Θέμα δημοσίευσης:
Χμ, μαλακά-σκληρά, άσπρο-μαύρο, το ρίξαμε στις γενικότητες και άκρη δεν βγαίνει έτσι.
Όταν λέμε μαλακά εννοείται ότι θα έχουν και καλή ποιότητα πάστας γιατί αλλιώς δεν θα είναι τακάκια φρένων αλλά γιαούρτια και δεν είναι φόρουμ της ΦΑΓΕ εδώ μέσα...
Το σκληρά με καλή ποιότητα πάστας (υψηλή πρόσφυση-αντοχή σε υψηλή θερμοκρασία) θέλουν και ανάλογα σκληρούς δίσκους (που συνδυάζονται με δυνατή αντλία φρένων για να μπορεί να τα "πατήσει" ώστε να βρεθεί η πρόσφυση) γιατί αλλιώς θα αλλάζετε δίσκους αντί για τακάκια. Τα σκληρά τακάκια που κυκλοφορούν συνήθως δεν έχουν πάστα για υψηλή πρόσφυση που να αντέχει και στις μεγαλύτερες θερμοκρασίες που θα αναπτύσσει. Με δεδομένο αυτό βάζουμε μαλακά τακάκια με καλή πάστα ώστε να έχει καλύτερη πρόσφυση και αντοχή στις θερμοκρασίες με τίμημα να τα αλλάζουμε συχνά (είναι όμως και πολύ οικονομικά στην τιμή).
Τα τακάκια πρέπει να είναι ανάλογα με τις δισκόπλακες. Μοιάζει λίγο με το ταίριασμα ελατηρίου-αμορτισέρ για να καταλάβετε τί εννοώ.
Συνήθως για τους κατασκευαστές που φτιάχνουν δισκόπλακες και τακάκια όταν συνδυαστούν τα προϊόντα τους έχουν αρκετά καλό μέσο όρο απόδοσης-αντοχής-αξοπιστίας. Πρόσεξα ότι εάν πχ οι δίσκοι Bendix συνδυαστούν με τακάκια Bendix προσφέρουν πολύ καλό μέσο όρο και βγάζεις λίγο παραπάνω χιλιόμετρα χωρίς χάσιμο σε απόδοση.

Πώς ξεχωρίζετε τα σκληρά από τα μαλακά; Στην πράξη! Αν και έχω προσέξει ότι η επιφάνεια στα καλά τακάκια είναι ανομοιογενής ή και τραχιά και όχι επίπεδη μονόχρωμη. Δεν γνωρίζω άλλο τρόπο.
_205rallye_ - Παρ 02 Δεκ 2005, 11:23:07
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια παντως ντροπη να μην το διορ8ωνει αυτο η εταιρεια,κα8ε φορα που ακουω αμα3ι να σφυριζει στον δρομο η’ τα3ι 8α ειναι η’ 206.εγω οταν το πρωτοπειραμε σφυριζε οταν ηταν σε κινηση και οχι οταν το φρεναρες.
GIANNIS206 - Παρ 02 Δεκ 2005, 21:55:42
Θέμα δημοσίευσης:
Σε αυτό δεν φτάει η εταιρία αλλα το τακάκι και η δισκόπλακα.Αυτά δεν τα κατασκευάζει το group PSA αλλά εξωτερικοί συνεργάτες.
geo1st487 - Παρ 02 Δεκ 2005, 23:22:43
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει κανεις εδω μεσα που να εχει κανει αρκετα χιλιομετρα και τα φρενα του να μη σφυριζουν χωρις να εχει αλλαξει τακακια;
vinman - Σαβ 03 Δεκ 2005, 08:46:25
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:


Στο δικό μου πάντως ενοχλητικό σφύριγμα δεν ακούγεται.
Καμιά φορά μόνο και σε πολύ χαλαρό φρενάρισμα πχ σε σταμάτα-ξεκίνα μέσα σε κίνηση ένα πολύ διακριτικό σφυριγματάτι... Laughing


Στο προηγουμενο 407 που ειχα μετα τα 10.000χλμ εκανε σε κινηση
ακριβως αυτο που λεει και ο Μανθος....
Στο καινουριο ακομα δεν εχω παρατηρησει κατι... Wink
Agelos - Σαβ 03 Δεκ 2005, 16:59:16
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδία καλησπέρα σας

Έχω 206 εδώ και 5 χρόνια και μπορώ να πω πως δυστυχώς, και λέω δυστυχώς γιατί είμαι καψούρα με το αμάξι ,μου έχει βγάλει το λαδί!!!
Δεν θα αναφερθώ στα παλιά προβλήματα τα οποία μετά κοπών Φράγκων και δακριών ξεπέρασα αλλά για τα φρένα.
Μετά από πολλαπλές επισκέψεις στα επίσημα τις Peugeot για τα σέρβις του αυτοκίνητου, επισκέφτηκα έναν παρά πόλη καλό φίλο και μηχανικό ο οποίος μου έκανε αλλαγή στα υγρά φρένων και στα τακάκια.
Αυτό που παρατήρησα μετά την αλλαγή είναι ότι το πεντάλ του φρένου πιάνει παρακάτω από την προηγούμενη φορά ,και αργή να φρενάρει !Σημειωτέον ότι είναι H πρώτη αλλαγή σε τακάκια από την ημέρα αγοράς, μια και τα επίσημα χίλια τον καθολα (ολου)……αξιόπιστων μηχανικών τις μαμά λέγανε ότι έχουνε ψωμί ακόμα.
Θα ήθελα λοιπόν να σας ρωτήσω αν έχει κάποιος από εσάς συναντήσει κάτι παρόμοιο στο δικό του 206
_205rallye_ - Σαβ 03 Δεκ 2005, 17:04:57
Θέμα δημοσίευσης:
γεια σου φιλε.το οτι πιανει πιο κατω το φρενο ειναι μαλλον γιατι δεν εξαερωσε ο φιλος σου σωστα το υδραυλικο συστημα μετα την αλλαγη των υγρων.το οτι αργει να φρεναρει ειναι λογο του οτι τα τακακια σου δεν εχουν στρωθει ακομα και γιαυτο δεν φρεναρει οπωσ πριν.υπομονη καμμια βδομαδα και θα ειναι μια χαρα μετα.
Agelos - Σαβ 03 Δεκ 2005, 17:10:56
Θέμα δημοσίευσης:
Σε υπέρ ευχάριστο για την άμεση απάντηση σου.
Το ζήτημα είναι ότι αφού πρώτα μου έκανε πλύση στο υδραυλικό σύστημα με ιδικό καθαριστικό ,μετά κάναμε την εξαέρωση για παραπάνω από 30 λεπτά!!!
Touristas - Σαβ 03 Δεκ 2005, 18:19:34
Θέμα δημοσίευσης:
Μια ερώτηση ….πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι σου γιατί μου φαίνεται πολύ παράξενο να μην έχεις αλλάξει τακάκια εδώ και πέντε χρόνια.
Agelos - Σαβ 03 Δεκ 2005, 22:38:23
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμάξι έχει 41000ktr.
STELIOS - Σαβ 03 Δεκ 2005, 23:33:22
Θέμα δημοσίευσης:
Agelos έγραψε:
Σε υπέρ ευχάριστο για την άμεση απάντηση σου.
Το ζήτημα είναι ότι αφού πρώτα μου έκανε πλύση στο υδραυλικό σύστημα με ιδικό καθαριστικό ,μετά κάναμε την εξαέρωση για παραπάνω από 30 λεπτά!!!


Η εξαερωση δεν εχει σημασια ποσο χρονο θα παρει. Σημασια εχει να γινει ΣΩΣΤΑ. Σωστα γινεται οταν απ΄τις οπες των φενων στις δαγκανες βγαινει μονο λαδι (το οποιο μπαινει απ΄το δοχειο στο χωρο του κινητηρα). Οταν βγαινει μονο λαδι σημαινει οτι δεν υπαρχει αλλος αερας μεσα.
_205rallye_ - Δευ 05 Δεκ 2005, 11:32:33
Θέμα δημοσίευσης:
σωστος ο στελιος,και ωραιος ο πεζακας του. Wink
drioannis - Σαβ 29 Ιούλ 2006, 07:52:52
Θέμα δημοσίευσης:
Σημειώστε και στο 207 σφύριγμα.Έχω 800χλμ και άρχισε να σφυράει αδιάφορα Whistling.Κανείς άλλος με 207 να μας πει?
MEMsound - Σαβ 29 Ιούλ 2006, 08:32:44
Θέμα δημοσίευσης:
και τα δικά μου σφύριζαν για μια περίοδο.
μετά σταμάτησαν.
απλά όπως "τρώγονται" τα τακάκια σε κάποιο σημείο φθοράς (μπορεί α είναι στα 800km ή στα 25000km = δεν είναι κάτι συγκεκριμένο) συντονίζουν και σφυρίζουν.
περαστικό είναι.
θα το δεις Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr