PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - ξεκινημα κρυο

volvos - Κυρ 13 Νοέ 2005, 00:55:02
Θέμα δημοσίευσης: ξεκινημα κρυο
τις τελευταιες μερες που εχει πιασει κρυο οσες φορες εχω αφησει το αμαξι εκτος γκαραζ το πρωι το αμαξι μπουκωνει...
μεχρι να ζεσταθει το μοτερ ολα αυτα. ειναι προφανες οτι εχει να κανει με το βαρελλακι που εχω βαλει αλλα καπου μου φαινεται παραξενο. το βαρελλακι εχει τοποθετηθει στην εργοστασιακη θεση με τους πνιχτες κλπ κλπ
ειναι φυσιολογικο?
tirokomos - Κυρ 13 Νοέ 2005, 01:26:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: ξεκινημα κρυο
volvos έγραψε:
τις τελευταιες μερες που εχει πιασει κρυο οσες φορες εχω αφησει το αμαξι εκτος γκαραζ το πρωι το αμαξι μπουκωνει...
μεχρι να ζεσταθει το μοτερ ολα αυτα. ειναι προφανες οτι εχει να κανει με το βαρελλακι που εχω βαλει αλλα καπου μου φαινεται παραξενο. το βαρελλακι εχει τοποθετηθει στην εργοστασιακη θεση με τους πνιχτες κλπ κλπ
ειναι φυσιολογικο?
Το ιδιο ακριβως συμβαινει και σε μενα...Δε μου λες....οταν το βαζεις μπρος κρυο τωρα που εχει και αρκετο κρυο και πας να φυγεις...το αμαξι σε κλωτσαει οταν αφηνεις το γκαζι,οταν δηλαδη μολις εχεις βαλει 2 και αφηνεις το γκαζι για να επιβραδυνει?Επισης οταν ειναι ακομα παγωμενο και πας να ξεκινησεις...την ωρα που πατινιαρεις και το αμαξι παει να παρει κινηση νιωθεις καποιους κραδασμους σαν να κοπαναει η μηχανη απο μεσα???Εμενα μου τα κανει ολα αυτα αλλα χωρις να εχω καποιο φιλτρο επανω!
_205rallye_ - Κυρ 13 Νοέ 2005, 02:10:04
Θέμα δημοσίευσης:
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΜΑΡΤΟΝ.... αυτο συμβαινει οταν τα αυτοκινητα ειναι κρυα.τοσο περιεργο σας φαινεται?ολοι οι κινητηρεσ μεχρι να ζεσταθουν εχουν αρρυθμιες.δεν εχουν να κανουν οι φιλτροχοανεσ και τα λοιπα που λετε.που να ειχατε και 8βαλβθιδο με τεσσερα καρμπυρατερ και μηχανικο τσοκ οπωσ εγω να δω τι θα κανατε?....
tirokomos - Κυρ 13 Νοέ 2005, 03:59:02
Θέμα δημοσίευσης:
_205rallye_ έγραψε:
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΜΑΡΤΟΝ.... αυτο συμβαινει οταν τα αυτοκινητα ειναι κρυα.τοσο περιεργο σας φαινεται?ολοι οι κινητηρεσ μεχρι να ζεσταθουν εχουν αρρυθμιες.δεν εχουν να κανουν οι φιλτροχοανεσ και τα λοιπα που λετε.που να ειχατε και 8βαλβθιδο με τεσσερα καρμπυρατερ και μηχανικο τσοκ οπωσ εγω να δω τι θα κανατε?....
Φιλε μου σε πληροφορω οτι η κοπελια μου που εχει Toyota οταν το πρωι το ξεκιναει το αμαξι συμπεριφερεται οπως ειναι ζεστο...!Ουτε να κλωτσησει ουτε τιποτα!Απλα σου δειχνει την θερμοκρασια για τα τυπικα και μονο για να ξερεις ποτε μπορεις να αρχισεις να παιζεις...Το δικο μου οταν το βαζω πρωι πρωι μπρος με αρκετο κρυο μου δινει την εντυπωση οτι οδηγαω ταφο!Και πως εξηγεις αυτα τα 2 συμπτωματα που εχω οταν ειναι κρυο ---->δες πιο πανω.
tirokomos - Κυρ 13 Νοέ 2005, 04:05:42
Θέμα δημοσίευσης:
Α!!!!!Να συμπληρωσω οτι ο συμπλεκτης νιωθω οτι δε συμπλεκει και αποσυμπλεκει σωστα(κρυο παντα)....εχω σταθερο το γκαζι κατα την εκκινηση αφηνοντας σιγα σιγα το συμπλεκτη χανει αποτομα στροφες και το αμαξι αρχιζει τα κλωτσηματα....ΤΙ σκ**α ΕΙΝΑΙ ?????????Θα με τρελανει αυτο το αμαξι..... Evil Evil Evil
brz20 - Κυρ 13 Νοέ 2005, 05:40:46
Θέμα δημοσίευσης:
tirokomos έγραψε:
Φιλε μου σε πληροφορω οτι η κοπελια μου που εχει Toyota οταν το πρωι το ξεκιναει το αμαξι συμπεριφερεται οπως ειναι ζεστο...!Ουτε να κλωτσησει ουτε τιποτα!Απλα σου δειχνει την θερμοκρασια για τα τυπικα και μονο για να ξερεις ποτε μπορεις να αρχισεις να παιζεις...

tirokomos έγραψε:
Α!!!!!Να συμπληρωσω οτι ο συμπλεκτης νιωθω οτι δε συμπλεκει και αποσυμπλεκει σωστα(κρυο παντα)....εχω σταθερο το γκαζι κατα την εκκινηση αφηνοντας σιγα σιγα το συμπλεκτη χανει αποτομα στροφες και το αμαξι αρχιζει τα κλωτσηματα....ΤΙ σκ**α ΕΙΝΑΙ ?????????Θα με τρελανει αυτο το αμαξι.....


Αλλαξε το και παρε ενα Corolla.Η ανταλαξε το δικο σου με το Corolla της φιλης σου.Δεν θα καταλαβει διαφορα.Αυτο ειναι φυσικο.Ολα τα αμαξια το κανουν οταν ειναι κρυα.Οσο για τα Jap που λες οτι πανε κανονικοτατα ευχαριστω δεν θα παρω.Εχει ο ξαδερφος μου Civic και τραβαει κατι κλοτσους πρωινιατικα το σχηστοματικο λες και παιζει καρατε.Το εχουν στο αιματους αυτα.Να τα φοβασε φιλε μου.
bakclima - Κυρ 13 Νοέ 2005, 09:25:47
Θέμα δημοσίευσης:
Volvos και tirokomos τι λαδι χρεισιμοποιητε και τι βελτιωση εχετε κανει πανω στο αυτοκινητο σας (για τον tirokomo ξερω και με καταλαβαινει που το παω Wink )
GIANNIS206 - Κυρ 13 Νοέ 2005, 10:31:06
Θέμα δημοσίευσης:
Μερικά γιαπωνέζικα από ότι ξέρω με αυτόματο τσοκ φτάνουν κοντά στις 1500σαλ οπότε και δεν καταλαβαίνει κανείς αρρυθμίες.Εμένα ακόμα και στα πιο δυνατά κρύα δεν ανεβαίνει πάνω απο 1000σαλ.Πάντως μέχρι στιγμής ανάβει με την μία!
volvos - Κυρ 13 Νοέ 2005, 11:14:43
Θέμα δημοσίευσης:
περισυ με μαμα φιλτρο δε το εκανε...
60αρι λαδι...το υποπτευομαι και εγω αλλα και περισυ χειμωνα ειχα 50αρι τοταλ...
Sidobre - Κυρ 13 Νοέ 2005, 11:20:22
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
περισυ με μαμα φιλτρο δε το εκανε...
60αρι λαδι...το υποπτευομαι και εγω αλλα και περισυ χειμωνα ειχα 50αρι τοταλ...


Καλά τώρα και εσύ σε ολοκαίνουργιο μοτερ 60άρι; Μετά θα έχει δίκιο ο Μίλτος και ο Χάρης που θα πέσουν σαν τα πιράνχας να σε φάνε.

Για καινούργιο μοτερ 40άρι είναι μια χαρά, όταν αρχίζει να σκαλίζεται 50άρι και όταν γερνάει 60άρι για να μην του τρέχουν τα σάλια.... Laughing Laughing Laughing
Miltellas - Κυρ 13 Νοέ 2005, 13:28:50
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
περισυ με μαμα φιλτρο δε το εκανε...
60αρι λαδι...το υποπτευομαι και εγω αλλα και περισυ χειμωνα ειχα 50αρι τοταλ...


ΡΕ ΤΡΕΛΛΕ! ΒΑΛΕ 40άρι! ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ!!!
Αυτό είναι το πρόβλημά σου για τα κρύα ξεκινήματα

Βάλε 5W40 ΤΩΡΑ!
Θα σου κάψει λίγο παραπάνω αλλά μόλις συνέλθουν τα ελατήρια θα στρώσει, κι αν δεν στρώσει τότε.. την έκανες την ζημιά... Sad
Άλλαζέ το ανά 3-4 μήνες και σκίσε το ΟΣΟ θέλεις. Θα δουλεύει πάντα σαν ραπτομηχανή και θα αστράφτουν όλα μέσα του με μηδενικές φθορές. Χώρια που θα ανέβει κι η απόδοση στο μοτέρ σου...

Μπορεί να είσαι καλός πιλότος αλλά από λιπαντικά άκου κανάν που ξέρει (μέχρι να μάθεις)... Δεν σου αξίζει να πάθεις εσύ ειδικά ζημιά από τέτοιο λάθος. Wink
Κι αυτόν που σου τα σύστησε να του πεις να πάει για χειμερινά μπάνια και αν θέλει δώστου και το τηλέφωνό μου να του εξηγήσω τον λόγο (αν καταλάβει)! Mad
GIANNIS206 - Κυρ 13 Νοέ 2005, 13:41:42
Θέμα δημοσίευσης:
O ένας χίμηξε!!Περιμένουμε τον Χάρη τώρα!!
tirokomos - Κυρ 13 Νοέ 2005, 17:14:15
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
volvos έγραψε:
περισυ με μαμα φιλτρο δε το εκανε...
60αρι λαδι...το υποπτευομαι και εγω αλλα και περισυ χειμωνα ειχα 50αρι τοταλ...


ΡΕ ΤΡΕΛΛΕ! ΒΑΛΕ 40άρι! ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ!!!
Αυτό είναι το πρόβλημά σου για τα κρύα ξεκινήματα

Βάλε 5W40 ΤΩΡΑ!
Θα σου κάψει λίγο παραπάνω αλλά μόλις συνέλθουν τα ελατήρια θα στρώσει, κι αν δεν στρώσει τότε.. την έκανες την ζημιά... Sad
Άλλαζέ το ανά 3-4 μήνες και σκίσε το ΟΣΟ θέλεις. Θα δουλεύει πάντα σαν ραπτομηχανή και θα αστράφτουν όλα μέσα του με μηδενικές φθορές. Χώρια που θα ανέβει κι η απόδοση στο μοτέρ σου...

Μπορεί να είσαι καλός πιλότος αλλά από λιπαντικά άκου κανάν που ξέρει (μέχρι να μάθεις)... Δεν σου αξίζει να πάθεις εσύ ειδικά ζημιά από τέτοιο λάθος. Wink
Κι αυτόν που σου τα σύστησε να του πεις να πάει για χειμερινά μπάνια και αν θέλει δώστου και το τηλέφωνό μου να του εξηγήσω τον λόγο (αν καταλάβει)! Mad
Δηλαδη εγω τι λαδι προτεινετε να βαλω ρε παιδια μπας και στρωσει γιατι θα το βαλω φωτια!Αν βαλω τα Motul V Cronos 5/30 θα ειναι καλη επιλογη?Να σημειωσω οτι ειχα 2 φορες προβλημα απο τη φλαντζα κεφαλης η οποια ειχε μια μικρη διαρροη...Ακουω παιδια...ΣΩΣΤΕ ΜΕ!!!!!
_205rallye_ - Κυρ 13 Νοέ 2005, 17:14:37
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο δεν ειναι συζητηση....Η επελαση των βαρβαρων ειναι. Very happy
volvos - Κυρ 13 Νοέ 2005, 18:06:06
Θέμα δημοσίευσης:
Sleeping Sleeping ο ενας που προτεινει το καστρολ rs ειναι ο λιολιος...
δεχομαι τα σχολια...απο βδομαδα θα τα βγαλω για ψυχολογικους λογους και οχι οτι δεχομαι οτι εχετε δικιο 100%. το εχομε ξανασυζητησει αλλου μην επεκταθουμε εδω. απλα να πω οτι το λαδι φαινεται οτι ειναι τοπ τεχνολογικα.ζεσταινεται σχετικα ευκολα και ανεβαζει θερμοκρασια πολυ ευκολα σε σκισιμο...δηλαδη εθνικη μετα το 3λεπτο βαραει χαλαρα αρκετα πανω απο μεση αλλα ως εκει.μετα οσο και να σκισεις το κοκκινο-140 δε το φτανει-ξεπερνα με τιποτα...
αυτο με κανει να πιστευω οτι οι χημικες του ιδιοτητες (περα απο το ιξωδες) ειναι τετοιες που δε λειτουργει σαν 60αρι με τη κλασικη εννοια!

παντως το μουκωμε κρυο το εκανε και περισυ το χειμωνα που φοραγα τοταλ 40αρι αν θυμαμαι...

υ.γ ασχετο--εχω κανει 3000χλμ με τα καστρολ θελω και φιλτρο η απλα να τα βγαλω-αλλαξω?
teodor_v - Δευ 14 Νοέ 2005, 02:05:15
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα παντως με τα motul 300v 10W40 οχι απλως δεν φτανει ποτε στους 140 βαθμους η θερμοκρασια λαδιου αλλα ουτε καν τους πλησιαζει!!! Τωρα παλι για τα κρυα πρωινα δεν δουλευει οπως οταν ειναι ζεστο αλλα δεν κανει και κατι το πολυ μυστηριο! Νορμαλ θα ελεγα.
Miltellas - Δευ 14 Νοέ 2005, 11:37:42
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

...
υ.γ ασχετο--εχω κανει 3000χλμ με τα καστρολ θελω και φιλτρο η απλα να τα βγαλω-αλλαξω?


Αλλάζεις μαζί με το φίλτρο καθότι παρακρατά λιπαντικό και δεν είναι υγιεινό να μπερδεύεις διαφορετικά ιξώδη (αλλοιώνεται η χημική τους ισορροπία).
Να βάλεις 5W40. Μετά πες μου.

Στο δικό μου ελάχιστα (ένα-τρία) κρύα πρωινά κάθε Χειμώνα μου κάνει τέτοιου είδους ξεκίνημα (για δευτερόλεπτα) και πάνω που απορώ δεν το ξανακάνει και έτσι δεν το αντιμετώπισα ποτέ ως πρόβλημα.
Πάντως, εάν ακούτε και μεταλλικούς ήχους (κροτάλισμα) κατά το πρώτο λεπτό λειτουργίας τότε να βάλετε λιπαντικό με χαμηλότερο κρύο ιξώδες (το 1ο νούμερο). Αν πχ έχετε 15W40 βάλτε 10W40.
Αυτο το είχα παρατηρήσει με 15W40 που δούλευε τέλεια το καλοκαίρι αλλά με τα πρώτα κρύα παρατήρησα άγριο κρύο δούλεμα σε συνδυασμό με κροτάλισμα 10sec των βαλβίδων. Αυτό συνέβαινε επειδή δεν λίπαινε έγκαιρα και επαρκώς τον κινητήρα στο κρύο ξεκίνημα. Η κατάσταση διορθώνεται με 10W40, και με 5W40 βελτιώνεται κι άλλο (παρότι δεν θεωρείται πρόβλημα).
Στα 10W60 το 10 προσεγγίζει το 15 (χωρίς να το ισοφαρίζει γι αυτό και δεν λέγεται 15W60). Οπότε είναι πολύ πιθανό να παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα με τα 15άρια.

Πάντως Παναγιώτη, πέρα από το λιπαντικό, επειδή το πρόβλημα του κρύου ξεκινήματος μπορεί να έχει πολλά αίτια με πολύ πιθανό την ποιότητα ψεκασμού που να οφείλεται είτε σε ακάθαρτο μπεκ, είτε σε κακή βενζίνη, είτε και στα δύο, άδειασε στο ρεζερβουάρ σου μία κονσέρβα ProTec Fuel Line Cleaner (και κάνε το κάθε εξάμηνο στο εξής) για να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο (και να μην χρειαστείς καθαρισμό μπεκ σχεδόν ποτέ). Wink
_205rallye_ - Δευ 14 Νοέ 2005, 11:49:14
Θέμα δημοσίευσης:
αληθεια για ενα fiat tipo με 220.000χιλ. τι λαδι να προτιμουσα για τωρα τον χειμωνα;(υποψιν οτι το αμαξι ειναι τοθ παππου μου αλλα ο παππους ειναι ιδιαιτερα γκαζιαρης και κανει και αρκετεσ αναβασεις.)το 15-40 θα κανει με συχνο συμπληρωμα;
tirokomos - Δευ 14 Νοέ 2005, 22:16:19
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω ρε παιδια εχω τα 10/40 και παλι καθε πρωι που το βαζω μπρος ακουω και μεταλλικους ηχους και πολλα αλλα...Τι προτεινετε να βαλω?Και Μιλτο αυτο το καθαριστικο που λες που μπορουμε να το βρουμε και μια τιμουλα???
brz20 - Τρι 15 Νοέ 2005, 01:08:43
Θέμα δημοσίευσης:
Tirokomos ερχεται χειμωνας!!!!Η απλη λογικη λεει οτι ενα πιο λεπτο λαδι θα ερχετε πιο γρηγορα σε θερμοκρασιας λειτουργιας.Δεν ξερω πως πανε οι δικτες λαδιων κατα SAE και τι σημαινει ο καθενας αλλα πιστευω οτι ενα καλο ειναι το 5W-30.Διορθωστε με σε περιπτωση βλακειας!!!!
tirokomos - Τρι 15 Νοέ 2005, 01:30:08
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Tirokomos ερχεται χειμωνας!!!!Η απλη λογικη λεει οτι ενα πιο λεπτο λαδι θα ερχετε πιο γρηγορα σε θερμοκρασιας λειτουργιας.Δεν ξερω πως πανε οι δικτες λαδιων κατα SAE και τι σημαινει ο καθενας αλλα πιστευω οτι ενα καλο ειναι το 5W-30.Διορθωστε με σε περιπτωση βλακειας!!!!
Γιατι βλακειας ρε φιλε...???Ισα ισα ενας μηχανικος μου προτεινε τα Total 5w/30 για το προβλημα που εχω...αλλα θελω να ακουσω γνωμες!
brz20 - Τρι 15 Νοέ 2005, 01:40:01
Θέμα δημοσίευσης:
Απλα μπορει να μην ειπα σωστα τον κωδικο.Δεν θυμαμαι ακριβως αν το πρωτο στοιχειο δηλωνει το ποσο λεπτο ειναι το λαδι ή ειναι το δευτερο.Παντως σημασια εχει οτι το καλοκαιρι φοραμε λιγο πιο παχυρευστα λαδια για να πιανουν καλο φιλμ λαδιου και να μην "σκιζεται" δημιουργοντας προβληματα στα μεταλα.Ενω το χειμωνα επειδη αργει να ζεσταθει θελει λεπτα.Εγω πιστευω οτι αυτο που σου ειπα ειναι καλο.Υπαρχουν και πιο λεπτα.Αν και ειναι για πολυ xtreme καταστασεις.
tirokomos - Τρι 15 Νοέ 2005, 01:45:57
Θέμα δημοσίευσης:
Και γω πιστευω οτι θα ηταν καλυτερα το 5W/30 αλλα ας ακουσουμε και τις γνωμες καποιων με περισσοτερη εμπειρια! Wink
Miltellas - Τρι 15 Νοέ 2005, 01:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
Το 5W30 είναι επίσης προτεινόμενο από τον κατασκευαστή για τους κινητήρες μας. Φροντίστε μόνο να έχει την σχετικά καινούρια προδιαγραφή Α5 και όχι την Α1 για να αντέχει στα γκάζια. Το 5W40 όμως είναι ακόμη πιο ανθεκτικό στα παρατεταμένα γκάζια. Για τον κρύο καιρό είναι το ίδιο ικανά. Οπότε με το 5W40 είστε σίγουροι ότι έχετε λάδι για όλο το χρόνο. Και για τα πλακώματα του καλοκαιριού, καί για τα κρύα ξεκινήματα του Χειμώνα. Βέβαια, είναι και λίγο ακριβότερο...

Το 1ο νούμερο είναι για το κρύο δούλεμα (W=Winter) και το 2ο για το ζεστό.

Φίλε 205Rallye, φιατάκιας δεν είμαι αλλά λογικά μετά από 220000χλμ μου φαίνεται καλό κάτι προς το 15W50. Αν το μοτέρ είναι καλοσυντηρημένο ίσως να μπορεί ακόμη να χρησιμοποιηθεί χωρίς να εξατμίζεται ένα 15W40 ή και το πιο ακριβό 10W40.

Σχεδόν ό,τι ρωτήσετε υπάρχει ήδη εδώ. Καλό διάβασμα...

Και αν έχετε και πάλι περισσότερες απορίες ρωτήστε στο σωστό τόπικ γιατί το παρόν τόπικ δεν μιλάει γενικώς για λιπαντικά αλλά για πρόβλημα στο κρύο ξεκίνημα που μπορεί να οφείλεται και σε διάφορες άλλες αιτίες. Smile

Το PROTEC Fuel Line Cleaner (κόκκινη κονσέρβα) το βρίσκετε κατά κανόνα σε ορισμένουςμηχανικούς και όχι σε βενζινάδικα. Ψάξτε μόνο γι αυτό, είναι το καλύτερο και με διαφορά. Το βρίσκετε με περίπου 12Ε.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr