Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - 106 - Σύνδεση air/fuel ratio gauge tsosmoulis - Παρ 11 Νοέ 2005, 22:07:05 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Σύνδεση air/fuel ratio gauge
Δεν βρηκα κατι παρομοιο ετσι και ανοιξα αυτο το topic λογω του οτι σημερα μου ρθε το οργανακι. Ελεγα να το βαλω μονος αλλα στις οδηγιες τα λεει περιεργα.λογω του οτι ειναι universal χρησης εχει οδηγιες για ολα τα ειδη sensor.εμεις τι εχουμε? heated ή οχι? 1?2?3?4 καλωδιων?
χαθηκαμε παλι λεμε...μαλλον θα απευθυνθω σε μηχανικο/ηλεκτρολογο απλα ανοιξα το topic μπας μαθουμε και τιποτα tirokomos - Παρ 11 Νοέ 2005, 22:41:53 Θέμα δημοσίευσης:
Οσον αφορα το Halmeter σημερα ρωτησα καποιον σε ενα μαγαζι στη θεσσαλονικη που εχει αξεσουαρ αυτοκινητων αν υπαρχει περιπτωση το οργανακι αυτο να μπρεδεψει τον λ και μου ειπε πως δεν υπαρχει καποια τετοια πιθανοτητα καθως συνδεεται απλα με ενα καλωδιο το οποιο ακολουθαει τις πληροφοριες του λ χωρις να μπορει να τον μπερδεψει λογω καποιου αισθητηρα... Sidobre - Σαβ 12 Νοέ 2005, 07:54:50 Θέμα δημοσίευσης:
Καλά να μπερδέψει δεν υπάρχει περίπτωση γιατί το a/f με "κλέφτη" διαβάζει το ρεύμα που παράγει ο "λ" και δείχνει τα αποτελέσματά του. Δεν κάνει κάτι άλλο.
Οι "λ" μας έχουν 4 καλώδια. Προσπαθώ να θυμηθώ, έχω την αίσθηση και βάση του σχεδιαγράμματος ότι η σύνδεση πρέπει να γίνει στο μαύρο καλώδιο (όλα τα άλλα είναι άσπρα. Αν βάλεις "κλέφτη" δεν θα έχεις πρόβλημα για να χαλάσεις κάποιο καλώδιο. Περισσότερα στους ηλεκτρολόγους.
Ηλεκτρολόγος (καλύτερα) θα πρέπει να σου βρει από την ασφαλειοθήκη κάτω από το τιμόνι καλώδιο που θα δίνει ρεύμα μόνο με τον διακόπτη ανοιχτό, για να μην δουλεύει "υπερωρίες" το a/f. tirokomos - Σαβ 12 Νοέ 2005, 17:02:35 Θέμα δημοσίευσης:
ΠΡΟΕΔΡΟΣ======ΜASTER!!!!!!!!Αντε να δουμε τωρα τι θα γινει και που θα γινει.... Sidobre - Σαβ 12 Νοέ 2005, 17:16:47 Θέμα δημοσίευσης:
H μήπως το γκρί καλώδιο; (τελικά τώρα που το θυμάμαι έχει 2 άσπρα, 1 γκρι και ένα μαύρο) Στο σχεδιάγραμμα τί λέει; Δεν έχω και το 206 κοντά μου να δω που το έχω βάλει...
Στο γκρί τελικά νομίζω... Σε μπέρδεψα τώρα ε; tsosmoulis - Σαβ 12 Νοέ 2005, 18:38:01 Θέμα δημοσίευσης:
οντως το σχεδιαγραμμα λεει για για το γκρι καλωδιο να συνδεθει οποτε σωστη η διορθωση. tirokomos - Σαβ 12 Νοέ 2005, 18:53:57 Θέμα δημοσίευσης:
tsosmoulis έγραψε:
οντως το σχεδιαγραμμα λεει για για το γκρι καλωδιο να συνδεθει οποτε σωστη η διορθωση.
Με λιγη τυχη δηλαδη θα τα καταφερουμε????? DrJekyll - Τρι 14 Μάρ 2006, 18:09:14 Θέμα δημοσίευσης: ...
Απορία...
Υπάρχει κάποια διαφορά στην τάση του ρεύματος μεταξύ AFM και αυτοκινήτου...?
Κάπου άκουσα πως ενω το AFM δουλεύει με 1 volt, το αυτοκίνητο στέλνει σήμα με 1,2 volt...
Αυτό δεν έχει κάποια επίπτωση στην τιμή που διαβάζουμε?
(Δηλαδή εκεί που δείχνει 2 πράσινα κουτάκια....η πραγματική τιμή είναι 1...) brz20 - Δευ 23 Οκτ 2006, 13:45:41 Θέμα δημοσίευσης:
Ειπα να μην ανοιξω καινουργιο θεμα γιατι το προβλημα μου ειναι παρομοιο.Εχω μια κολονα και 3 οργανακια που πρεπει να μπουνε πανω της.Ειναι ενα Βολτομετρο ενα Halmeter και ενα θερμοκρασιας λαδιου.
Πρωτο βημα.Σκεφτομαι να επενδυσω την κολονα με γκρι βελουδο ωστε να δενει με την μαμα κολονα.Δεν πιστευω να κοστιζει και παρα πολλα γιατι ειναι μικρη επιφανεια.
Μετα δεν ξερω την διαδικασια.Πρωτα θα μπει η κολονα στο αμαξι και μετα θα περαστουν πανω της τα οργανακια ή θα γινει το αντιθετο?
Εκτος απο ηλεκτρολογο που θα συνδεσει τα οργανακια με το ρευμα τι αλλο θα χριαστω? Edirnelis - Τρι 24 Οκτ 2006, 12:55:03 Θέμα δημοσίευσης:
Το οργανάκι αυτό το έχω χρόνια τώρα και δουλεύει ικανοποιητικά. Μαλιστα έχω έτοιμη την υποδοχή με τζακ σε όλα μου τα αυτοκίνητα και το βάζω σε όποιο θελήσω. Τα δύο ασπρα καλώδια του λ έχουν ρεύμα και δεν ασχολείσαι καθόλου. Από τα άλλα δύο το μαύρο έχει το σήμα και θα το τραβήξεις μέσα στο σαλόνι στο ταμπλώ του αυτοκινήτου. Το γκρι είναι γείωση και δεν σε απασχολεί καθόλου. Θα πάρεις + και - για τα αντίστοιχα καλώδια το όργανου και το μαύρο για το σήμα. Το + όπως είπε και ο άλλος φίλος μετά τον διακόπτη για σβήνει το οργανάκι όταν σβήνεις την μηχανή. Καλή επιτυχία. TOMMI - Δευ 12 Σεπ 2011, 19:17:20 Θέμα δημοσίευσης:
περιμενω ενα hallmeter τις autometer το αυτοκινιτο ειναι 106 μονοφυσο
που συνδεω το καλωδιο για τον διακοπτη και βρεισκεται η φυσα του λ και σε ποιο καλωδιο συνδεω ευχαριστω TOMMI - Τετ 14 Σεπ 2011, 16:53:49 Θέμα δημοσίευσης:
κανεις gourtz - Τετ 14 Σεπ 2011, 17:05:36 Θέμα δημοσίευσης:
περνας ενα καλωδιο απο μεσα προς την μηχανη κ το συνδεεις στον λαμδα αυτο στο οργανο θα το συνδεσεις στο σημα του οργανου. και ρευμα περνεις καπου κατω απο το διακοπτη με μια ασφαλειουλα γιατο + κ το - το γειωνεις πανω στο σασι η αν θες κατι πιο απλο αλλα οχι κ το καλυτερα περνεις ρευμα απο το ραδιο σιντι σου μαυρο ειναι το πλιν και κοκκινο το + κ ξεμπερδευεις κ εχεις κ ασφαλεια TOMMI - Τετ 14 Σεπ 2011, 17:16:31 Θέμα δημοσίευσης:
η φισα του λαμδα που βρεισκεται στην μηχανη σε 106 gourtz - Τετ 14 Σεπ 2011, 17:47:09 Θέμα δημοσίευσης:
οπως ειναι η εξατμισηκ φευγει απο το μοτερ προσ τα κατω θα δεις τον λαμδα ενας αισθητηρας κ εχει 4 καλωδια.... σε ενα απο τα 4 το συνδεεις... νομιζω ενα ασπρο αλλα κ να μην ειναι το ασπρο βαλε το αμαξι μπρος αστο να ζεσταθει λιγη ωρα κ με συνδεμενο οργανο αρχισε κ δοκιμαζε τα μεχρι να δεις οτι εχεις ενδειξει δεν παθενει κατι αν το βαλεις λαθος... TOMMI - Τετ 14 Σεπ 2011, 18:52:09 Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστω Giannis307 - Τετ 14 Σεπ 2011, 19:22:10 Θέμα δημοσίευσης:
Παντως αν εχεις γαργαλησει αρκετα το μοτερ και παιζεις με ρυθμηση καλητερα να δωσεις λιγο περισσοτερα και να παρεις ενα wideband sensor μαζι με το οργανακι του και να εισαι 100% μεσα σαυτα που βλεπεις... gourtz - Τετ 14 Σεπ 2011, 21:15:52 Θέμα δημοσίευσης:
εεεεεεεεεεε ναι..... τα απλα ειναι τσιρκο που τα λεω και εγω αλλα στο περιπου μπορεις να καταλαβεις που βρισκεσε...δλδ αν ειναι πλουσιο φτωχο η αν στεγνωνει... Giannis307 - Πεμ 15 Σεπ 2011, 00:18:23 Θέμα δημοσίευσης:
Kiομως υπαρχει φτωχο που ειναι καλο και πλουσιο που ειναι κακκιστο!πραμα που με το widwband θα δεις και οχι με τα medrano που παιζουν στο εμποριο...και γω αν δεν το εδινα το επομενο πραμα που θα εβαζα θα ηταν