Παράθεση: |
ελα αλεκο ποσους μηνες εχει αναμονη το γκολφ??????????????
ΠΟΣΟΥΣ???? ημαρτον ουτε μεχρι το καλοκαιρι του 2006 δε θα το εχεις στα χερια σου |
Kouzman έγραψε: |
σαν ρενοβιος θα επαιρνα το μεγκανο... Ωστοσο τα 35 χιλιαρικα ειναι πολλα...
με 30 παιρνεις την γκολφω και εισαι καλος σε ολα... αποδοση, τιμη, εμφανιση, κλπ... το st ειναι καινουριο και δεν ξερω ποτε θα αρχισει να πωλειται αρα δεν το βαζω στην συγκριση... το opel απλα εχει καλη τιμη. τα αλλα ειναι ανωτερα κατα πολυ... επισης να πω οτι το golf δεν ειναι 200 αλογα αλλα περι τα 215 με την χρηση 100αρας... Επισης αν μιλησουμε για βελτιωσεις τοτε ο γερμανος ειναι μπροστα μιας και ειναι πολυ διμοφιλες αμαξι στους βελτιωτες και τα πρωτα δειγματα δουλειας εχουν δειξει οτι το αμαξι μπορει να ανεβει κατα πολυ χωρις να πιεζεται... με τα 35 του μεγκανου κανεις το GOLF απο την MTM 240 αλογα, με ενα τρελο ζευγαρι ζαντικα... Σκεψου το μαυρο με τις 18αρες ή τις 19αρες bimito της ΜΤΜ.... σκετη ΠΑΑΑΥΥΥΛΑ.... ειναι ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
εχετε διαβασει κανα σχολιο για το νεο φοκους???
|
bakclima έγραψε: |
Εγω ειμαι κολλλλλλημενος με το σκαφος απο το 206 το θεωρω το ομορφοτερο αυτοκινητο του κοσμου τωρα που βγηκε και με 180 αλογα ![]() |
Kouzman έγραψε: |
σαν ρενοβιος θα επαιρνα το μεγκανο... Ωστοσο τα 35 χιλιαρικα ειναι πολλα...
με 30 παιρνεις την γκολφω και εισαι καλος σε ολα... αποδοση, τιμη, εμφανιση, κλπ... το st ειναι καινουριο και δεν ξερω ποτε θα αρχισει να πωλειται αρα δεν το βαζω στην συγκριση... το opel απλα εχει καλη τιμη. τα αλλα ειναι ανωτερα κατα πολυ... επισης να πω οτι το golf δεν ειναι 200 αλογα αλλα περι τα 215 με την χρηση 100αρας... Επισης αν μιλησουμε για βελτιωσεις τοτε ο γερμανος ειναι μπροστα μιας και ειναι πολυ διμοφιλες αμαξι στους βελτιωτες και τα πρωτα δειγματα δουλειας εχουν δειξει οτι το αμαξι μπορει να ανεβει κατα πολυ χωρις να πιεζεται... με τα 35 του μεγκανου κανεις το GOLF απο την MTM 240 αλογα, με ενα τρελο ζευγαρι ζαντικα... Σκεψου το μαυρο με τις 18αρες ή τις 19αρες bimito της ΜΤΜ.... σκετη ΠΑΑΑΥΥΥΛΑ.... ειναι ![]() ![]() ![]() |
tirokomos έγραψε: |
Με 30 χιλιαρικα διαθεσιμα δε πιστευω οτι θα επαιρνα αλλο αυτοκινητο απο το Type-r αν βεβαια τα ειχα και αν βεβαια το προλαβαινα πριν σταματησει η παραγωγη του....στο ισιαδι σκωτονε και στις στροφες μαμουσε και εδερνε!!!!Αλλα απο αυτα που ειπες ψηφιζω το Opel αν και ειναι αρκετα ακριβη η συντηρηση του αλλα ξερεις οτι εχεις ποιοτικο αυτοκινητο! ![]() |
tirokomos έγραψε: |
Ναι ομως φιλαρακι.....παιρνεις Type-r.....αυτη η κωδικη ονομασια δεν ασχολειται με διζωνικους κλιματισμους,αισθητηρες φωτων και ολες αυτες τις ΜΑ**ΚΙΕΣ που δεν κανουν τιποτε αλλο εκτος απο το να ειναι μια ακομα πιθανη αιτα προβληματων....Με αυτα τα 30000 παιρνεις το καλυτερο στριψιμο σε αυτα τα λεφτα,παιρνεις μοτερ πληρως αγωνιστικο,τερμα αγωνιστικο στησιμο,bucket που ουτε ανασα δε μπορεις να παρεις....200 αλογα ατμοσφαιρα,κιβωτιαρα που σκοτωνει και bye bye gti....Περιττο να πω το τι kit κυκλοφοραει για περρεταιρω βελτιωση του....Αν εσενα φιλε Κωστα δε σε πειθει κατι τετοιο...... ![]() |
Tiesto έγραψε: | ||
καλα γουστα ειναι αυτα. προσωπικα θελω πολυ να μην σκαω το καλοκαιρι! και βασικα, το καλυτερο στισημο σ αυτα τα λεφτα το εχει το golf gti αυτη τη στιγμη. την πηρε την σκυταλη απτο type-r συμφωνα με σχεδον ολους τους δημοσιογραφους του ειδικου τυπου ακομα και απο αγγλια! |
tirokomos έγραψε: |
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!Και τωρα που το θυμηθηκα....γνωριζετε υποθετω οτι η honda πριν 2-3 μηνες εβγαλε καπου στα 300 αν θυμαμαι καλα συλλεκτικα κομματια type-r τα οποια ειχαν πανω σφυριλατα πιστονια,ατσαλινες μπιελες κτλ.....εκκεντροφορους κτηνη σχεδιασμενους απο τη μαμα εταιρεια αποκλειστικα και μονο για την εκδοση αυτη η οποια απεδιδε 235 αλογατα παρακαλω απο 2λιτρο ατμοσφαιρικο κινητηρα........και το καλυτερο απ'ολα....του περασαν δωρακι για τους κοντρακηδες και 25% μπλοκε μπροστα....ΑΝΤΕ ΓΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!Ποιο Golf??????????Μα ποιο Golf????? ![]() ![]() ![]() |
Tiesto έγραψε: | ||
εχω μπερδευτει λιγο. μιλαμε για συγριση μεταξυ ιαπωνιας και γερμανιας? γιατι αν ναι, υπαρχει και ενας V10 με 507 αλογα καπου εκει και με 7αρι σειριακο κιβωτιο που οι ιαπωνες το βλεπουν και κλαινε... Το βρισκω λιγο pointless αυτο... |
Tiesto έγραψε: |
και τι να λεει. Υπαρχει και ο RB26, και οι Wankel και και και και
Ολες οι βιομηχανιες εχουν να δειξουν κατι. Δεν ειναι σωστο να "σβηνουμε" μια εταιρεια επειδη για καποιον λογο δεν την παμε Ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω. Αυτες ειναι συζητησεις που κανεις κυκλους χωρις να καταληξεις πουθενα. ειναι οπως το bmw vs merc |
tirokomos έγραψε: |
Kαι τρεχεις καθε λιγο και λιγακι για τα προβληματα του τσαφ τσουφ....οπωε επισης ψαχνεις και τα παραθυρα σου μεσα στις πορτες σου...και πληρωνεις και τα απιστευτα γαμισιατικα στα service.....Ευχαριστω δε θα παρω.....Και οπως λες για την αναρτηση δε βρισκω τοτε καποιο λογο να παρεις το gti....και επισης με αυτο το σκεπτικο...ουτε Evolution....ουτε Impreza....ουτε ΤS.... ![]() |
Tiesto έγραψε: | ||
τα προβληματα αυτα που λες ειναι καποιες περιπτωσεις μεμονωμενες. Ο καθενας εχει μεγαλωσει με καποια σχολη αυτοκινησης και εχει αναλογες εμπειριες. προσωπικα εχω μεγαλωσει με την γερμανικη αλλα εχω φιλους και με γιαπωνεζικα και με γαλλικα και με ιταλικα. ο καθενας εχει την γνωμη του σ αυτα τα θεματα και το καλυτερο ειναι η αντικειμενικοτητα και να μην λες διαφορα αν δε το χεις ψαξει. ειναι λαθος πχ εγω να γυρισω να πω οτι τα ιταλικα ειναι γτπ αν δεν εχω μπει ποτε σε κανενα, η αν δεν εχω μαθει διαφορες γνωμες γι αυτα και αν δεν τα χω οδηγησει. Αυτο εχω δει γενικα να το κανουν παρα πολλα ατομα και μ ενοχλει πολυ ομολογουμενως και γι αυτο προσπαθω να μαθαινω απ αυτα για να μην τα κανω ουτε εγω. |
Sidobre έγραψε: |
Θα μπορούσατε μήπως να αφήσετε κάποιο Topic ήσυχο;;;;; ![]() |
teodor_v έγραψε: | ||
Προεδρα forum ειναι....λογικο να υπαρχουν και θερμοαιμα answers... Αυτα ομως δινουν ζωη στο forum. Καλυτερα απο ενα ησυχο forum...(Αποψη μου) |
tirokomos έγραψε: |
και το καλυτερο απ'ολα....του περασαν δωρακι για τους κοντρακηδες και 25% μπλοκε μπροστα....ΑΝΤΕ ΓΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!Ποιο Golf??????????Μα ποιο Golf????? ![]() ![]() ![]() |
tirokomos έγραψε: | ||||
|
Kouzman έγραψε: |
Εγω στην συγκεκριμενη κατηγορια τιμης θα εβαζα αλλο ενα...το RX8 challenge... Καλυτερο απο ολα 1ον γιατι ειναι πισωκινητο !!!!!!! Επισης ειναι ιαπωνεζικο αρα αν θελω να το φτιαξω χωρις "γκρικ πατεντα" μπορω και μαλιστα φτηνα αν εχω καλη σχεση με αγορες απο εξωτερικο. Επειτα ειναι μεγαλη μουμοπαδιγα. Αυτο για τους ανυπαντρους. Το εσωτερικο του ειναι εκπληκτικο, οπως και ο ηχος του. Στα 29 χιλιαρικα που παιζει αντε μεχρι τα 32 ειναι εκπληκτικη αγορα... Αγω θα σκεφτομουν και αυτο... |
overgr έγραψε: |
Κάτω από 15,000 το χρόνο. Χρήση μεικτή και ενίοτε ξύλο... |
overgr έγραψε: |
Το μοτέρ βελτιώνεται με πρόγραμμα από την MTM (245hp/35Kg) διατηρώντας την εγγύηση του αυτοκινήτου με περίπου 1000 Ευρώ. |
Sidobre έγραψε: |
Sorry, δεν κρατήθηκα....
Οντως το focus καραφιάχνεται!!! http://media.popularmechanics.com/images/lg_Mvc-485s.jpg |
brz20 έγραψε: |
Αμαν ρε τιροκομε ολο Jap Car θελεις.Στο μοναδικο που συμφωνουμε ειναι για την καταναλωση του Rx8.Να συμπληρωσω οτι οποιος παρει Rx8 να κανει εισαγωγη και μηχανικου 100% σχηστοματι απο Japan. |
overgr έγραψε: |
Οδήγησα χθες το golf με κιβωτιο dsg. Μου άρεσε πάρα πολύ.
Είναι σφιχτό αλλά παρά τις 18αρες που φόραγε δεν κοπανούσε. Το μοτέρ είναι αρκετά δυνατό (το αμάξι είχε κάνει μόνο 1500 χλμ οπότε πιθανόν η αίσθηση να βελτιωθεί περαιτέρω) και τρομερά γραμμικό. Το μοτέρ βελτιώνεται με πρόγραμμα από την MTM (245hp/35Kg) διατηρώντας την εγγύηση του αυτοκινήτου με περίπου 1000 Ευρώ. Δυστυχώς είχε κίνηση και δεν το έστριψα πολύ σε στροφές, αν και από κανα δυο σημεία που κάτι κατάφερα να κάνω, το αμάξι ήταν άψογο. Βάζει τη δύναμη κάτω με κουφό τρόπο, τρομερή πρόσφυση. Και η αποκάλυψη ήταν... το DSG. Με απλά λόγια - κορυφαίο!!! Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι αυτόματο κιβώτιο θα ήταν έτσι. Γρήγορο και έξυπνο. Ότι και να του έκανα, δεν κατάφερα να το μπερδέψω. Ενθουσιάστηκα από αυτό. Μια σκηνή θα περιγράψω μόνο: Φτάνω σε στροφή με αρκετά χλμ και μεγάλη σχέση. Φρένο και ταυτόχρονα δύο κλίκ στο αριστερό paddle. Φεύγουν δύο ταχύτητες κάτω και προχωράμε. Σουμάχερ κατάσταση. Τεσπά, μοναδικό πρόβλημα... 5 μήνες παράδοση... Θα γεννήσω μέχρι τότε... οπότε όπως καταλάβατε... η επιλογή έγινε! |
giannis_cc έγραψε: |
Αstra opc !!!!
Ημουν φανατικος της C4 μεχρι που ειδα αυτο το αριστουργημα απο κοντα ... Ειναι οτι πιο σπορ χαμηλο (!) μικρομεσαιο κυκλοφορει σημερα (εμφανισιακα τουλαχιστον) . ποιο απ τα 2 λες ; 200 ή 240 αλογα ; αυτο με τα 240 αλογα ειναι και γρηγοροτερο απ τ αλλα... Εχει και κατι γκατζετακια απιστευτα (ηλεκτρονικη αναρτηση ... κλπ κλπ ) |
ninjalex έγραψε: | ||
Πολυ ωραιο το Astra αλλα οχι οτι το C4 ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να το κανεις 200 ps? Πολυ ευκολα!!!Σκεψου και την χρηματικη διαφορα που εχουν!!Τοποθετησε με αυτη την διαφορα ενα σαληγκαρι μετα το συστημα πεδησης,χαμηλομα,φρενα!Και θα γινει μπουνια!! ![]() ![]() ![]() |
brz20 έγραψε: |
Πεστα!!!!!Και εγω μαζι σου!!!Και 200 μπορεις και 240 μπορεις. |
shiba έγραψε: |
παιδακια οντωσ ενα φιλαρακι μ πηρε το golf gti..εινα ιαπλα τελειο..αν ητανε+cabrio ![]() |
volvos έγραψε: |
το φοκους το χαρακτηρισε gt ![]() |
volvos έγραψε: |
εγω παντως περιμενα οτι το φοκους θα ειναι πιο σκληροπυρηνικο απο γκολφ....
ισως ελεω rs να το εχουν κανει ετσι επιτηδες. |
kanelj έγραψε: |
To Focus η πρωτη 10αδα θα ερθει μεσα Απριλιου μαλλον και για μαντεψτε ποιος εχει κλεισει ενα απο αυτα εδω και κατι μηνες με καινουργιο εγκεφαλο....... |
DIMCHRI έγραψε: |
...όσο για το focus ωραίο αυτοκίνητο ρε παιδιά και σε καλή τιμή όμως έχεται σκεφτεί ότι κάθε χρόνο θα πρέπει να πληρώσεται κοντά στα 500 ευρώ τέλη κυκλοφορίας ??? και ασφάλιστρα για δυομισάλιτρο ???? δεν λέει με τίποτα. |
206xs έγραψε: |
...άλλο έξω με την άσφαλτο γυαλί και τις λακούβες εκεί τα σκληρά όπως το OPC και πιθανώς και το GOLF θα είναι απάλευτα για καθημερινή χρήση. |
206xs έγραψε: |
, όσο για τα σέρβις αν εξαιρέσεις τακάκια,λάστιχα,ίσως ακριβότερα λάδια κατα τα άλλα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Το βλέπω και εγώ με το 2λιτρό 206 σε σχέση με το 1.4 που είχα πριν. Τα ίδια μου λέει και φίλος με ... Μ5 και 320 (εντάξει η Μ5 καίει τρελά βέβαια και τρώει και λάστιχο αλλά σε συντήρηση δεν έχει τρελή διαφορά απο την 3άρα) |
206xs έγραψε: |
Πάντως χτες ανακοινώθηκε η τιμή του Φόκους : 28.550 ! Όσο για το ότι το φόκους είναι πιο gt εγώ το θεωρώ πλεονέκτημα γιατί άλλο η εντύπωση μέσα στις Σέρρες με την άσφαλτο χαλί και άπειρο γκριπ και άλλο έξω με την άσφαλτο γυαλί και τις λακούβες εκεί τα σκληρά όπως το OPC και πιθανώς και το GOLF θα είναι απάλευτα για καθημερινή χρήση. Πάντως περιμένω με αγωνία τα πρώτα τεστ για το GT και κυρίως κανένα διαρκείας να δούμε πόσο αξιόπιστος είναι αυτός ο δίτουρμπος. Όσο για τα τέλη η διαφορά είναι 120 ευρώ και αν το δεις έτσι δεν είναι τεράστια, όσο για τα σέρβις αν εξαιρέσεις τακάκια,λάστιχα,ίσως ακριβότερα λάδια κατα τα άλλα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Το βλέπω και εγώ με το 2λιτρό 206 σε σχέση με το 1.4 που είχα πριν. Τα ίδια μου λέει και φίλος με ... Μ5 και 320 (εντάξει η Μ5 καίει τρελά βέβαια και τρώει και λάστιχο αλλά σε συντήρηση δεν έχει τρελή διαφορά απο την 3άρα) |
sps έγραψε: |
Mηπως παιζουν τιποτα διαπλεκομενα με τα περιοδικα? Μηπως η ford δεν τα εσπρωξε ενω η vw ναι? Δε λεω οτι ειναι ετσι, αλλα απο την αλλη δε ζουμε σε πλασμενο αγγελικα κοσμο. Ειναι και αυτο πιθανο να συμβει, να βγει το St--> Gt. Εγω παλι ακουσα οτι στο Nirburgring εριξε 10 " στο focus RS. Δηλ 0.5 το χλμ, ειναι τεραστια διαφορα, σημαινει οτι το εργαλειο παει, και μαλιστα πολυ καλα!! |
sps έγραψε: | ||
Mηπως παιζουν τιποτα διαπλεκομενα με τα περιοδικα? Μηπως η ford δεν τα εσπρωξε ενω η vw ναι? Δε λεω οτι ειναι ετσι, αλλα απο την αλλη δε ζουμε σε πλασμενο αγγελικα κοσμο. Ειναι και αυτο πιθανο να συμβει, να βγει το St--> Gt. Εγω παλι ακουσα οτι στο Nirburgring εριξε 10 " στο focus RS. Δηλ 0.5 το χλμ, ειναι τεραστια διαφορα, σημαινει οτι το εργαλειο παει, και μαλιστα πολυ καλα!! |
volvos έγραψε: |
paΝο μην παιρνεις ορκο....
ισως και να μην ειναι ετσι οπως νομιζουμε τα πραγματα. εμενα οι πληροφ μου λενε οτι σερρες φαγανε πολυ ξυλο απο μεγκαν!μετα γκολφ και μετα φοκους ![]() |