Sidobre έγραψε: |
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η αλουμινένια του ραλλύ, είναι αλουμινένια με @@ ενώ του C2 είναι @@ αλουμινένια. Ακριβώς την ίδια διάταξη και όπως έγραψα και πιο πάνω δεν δίνει κάτι ιδιαίτερο στο μοτερ. Ισα - ίσα που η πλαστική του 206/307 είναι σχεδιασμένη για μεσαίες στροφές και γι'αυτό έχει ροπή. Το C2 ψοφάει και δεν δίνει όσο πρέπει ψηλά. ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Οποιος φιάξει μοτέρ με εκκεντροφόρους κανίβαλους, καπάκια στον πάτο με σφυρίλατα και μπιέλες και ένα σκασμό άλλα πράγματα, ε τότε μπορεί να το συζητήσουμε και αυτό για θέμα... αξιοπιστίας!
Αν την βάλεις πάνω θα χάσεις 3 ίππους στις μεσαίες και θα κερδίσεις 1 ίππο (και πολλά λέω) στις ψηλές |
DrJekyll έγραψε: |
Και εγω πίστευα ότι θα έχει καλύτερη ροη ο αέρας στην εισαγωγή.... |
tsikis έγραψε: |
Και ακόμα το συζητάμε ???
Όποιος θέλει ... γιατι να μην φτιάξει μία χειροποίητη ?? καλύτερα πιστεύω !! |
307 turbo-nos έγραψε: |
ΠΑΙΔΙΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΡΜΠΑΤΑ ΤΗΝ ΦΟΡΑΩ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΤΙ ΒΑΛΕΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΤΕΝΤΑ ΣΤΗΝ ΜΠΕΚΙΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙ ΦΑΤΕ ΜΕ ΛΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΕΚ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΦΛΑΝΤΣΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ.ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 550 ΕΥΡΩ.ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ. |
kaisaras96 έγραψε: |
Γιατι 206 1600 ακομα και εκκεντρα-χταποδια ραλλυε δεν ξεφευγει πολυ απο τα 130
|
brz20 έγραψε: |
Ωραια επειδη το δικο σου το εχω δει αν θυμαμαι καλα σε ενα περιοδικο βελτιωσης.Και να σου πω την αληθεια προσπαθω να ακολουθησω πιστα την συνταγη για να βγαλω καπου στα 160 αλογα.Δηλαδη πιστευω με ενα ζευγαρι εκκεντροφορων λιγο πιο light απο τους δικους σου θα το πετυχω.Δεν θυμαμαι ακριβως τι φορας.Δεν ειπα οτι η PS θα κανει δουλεια απλος ειναι ετοιμες λυσεις.Αν μπορεις γραψε λεπτομεριες για το μοτερ σου.Εχω διαβασει οτι εχεις αλλαξει εγκεφαλο και εχεις κανει ντιζατο το γκαζι.Αν μπορεις και θες στειλε μου πμ με τιμες στο περιπου για να ξερω τι να κανω.Εγω φοραω BMC βαρελακι και προγραμμα.Αυτα μονο απο μηχανη.Γενικα εχω ριξει πολλα λ7 αλλα τα περισσοτερα εχουν παει σε εξωτερικη βελτιωση. |
Sidobre έγραψε: | ||
Θα με τρελλάνετε εσείς... Εχεις δει κανένα ραλλύ με τους εκκεντροφόρους του και την εξάτμισή του να ξεπερνά τα 130???? Γιατί λοιπόν περιμένεις από το 206 να ξεπεράσει τα 130 με τα ίδια πράγματα που φοράει το ραλλύ και βγάζει 122-125 άλογα??? |
Sidobre έγραψε: |
Γιατί με τους εκκεντροφόρους από ραλλύ θα έχεις οροφή* τα 140-145 ενώ με άλλους... ![]() ..... *Οροφή σημαίνει ότι παίρνεις όχι μόνο από τους εκκεντροφόρους αλλά και με άλλα πράγματα. |
Παράθεση: |
[size=12]Κινητήρας TU5J4 Κυβισμός (cc) 1.587 Κύλινδροι 4 Διάμετρος Χ Διαδρομή (mm) 78.5 Χ 82 Σχέση συμπίεσης 11.7:1 Κυλινδροκεφαλή / Κορμός Αλουμινένια με ροική εξέλιξη απο την Liolios Racing / σφυρήλατα έμβολα IAPEL Εκκεντροφόροι Newman CITVTS 264/443/PH5 Εισαγωγή 264°/11.2mm Εξαγωγή 256°/11.2mm [/size] Εισαγωγή Σκούπα με φιλτροχοάνη , πεταλούδα εισαγωγής 56mm Εξαγωγή Εργοστασιακή πολλαπλή εξαγωγής με κατεργασία στο δίχαλο, 2 καζάνια ,διάμετρος σωλήνα 54mm ECU/ηλεκτρικά Magneti Marelli MM48P.280 (τρίφυσος) με χαρτογράφηση απο την Liolios Racing Μέγιστη ισχύς (PS/rpm) 169.7/7.367 Μέγιστη ροπή (Kgm/rpm) 17.75/6.088 |
Παράθεση: |
Κινητήρας TU5JP4
[size=18]Κυβισμός (cc) 1.587 Κύλινδροι 4 Διάμετρος Χ Διαδρομή (mm) 78.5 Χ 82 Σχέση συμπίεσης 11.7:1 Κυλινδροκεφαλή Αλουμινένια με ροική εξέλιξη απο την Liolios Racing, ελατήρια βαλβίδων απο 106 1.6 16V Εκκεντροφόροι Newman CITVTS 264/400/PH5 Εισαγωγή 264°/10.15mm Εξαγωγή 256°/9.57mm [/size] Εισαγωγή Σκούπα με φιλτροχοάνη , πεταλούδα εισαγωγής απο 106 1.6 16V διαμέτρου 56mm , αντικατάσταση της πλαστικής πολλαπλής εισαγωγής με χυτή αλουμινένια [size=12]Εξαγωγή Πολλαπλή εξαγωγής απο 106 1.6 16V ,καταλύτης Sebring, 2 καζάνια ,διάμετρος σωλήνα 50mm ECU/ηλεκτρικά Μετατροπή απο Bosch ME 7.44 με ηλεκτρικό γκάζι σε Magneti Marelli MM48P.238 με πλεξούδα απο 206 2.0 και μηχανικό γκάζι.Xαρτογράφηση απο την Liolios Racing [/size] Μέγιστη ισχύς (PS/rpm) 175.2/7.250 Μέγιστη ροπή (Kgm/rpm) 19.6/5.300 |
kaisaras96 έγραψε: |
Ποια ειναι τα αλλα πραγματα σε ενα 206 για να πας απο τα 130 στα 140 ενω εχεις χταποδι ραλλυε,κομπλε εξατμιση, προγραμμα και φιλτρο.... Μηπως...εισαγωγη C2 VTS κι εξηγουμε... Ροικη...αποκλειεται τα ραλλυε και τα C2 VTS τα βγαζουν κι ετσι(οχι οτι δεν θα προσφεραν) |
smpokos έγραψε: |
καποια στιγμη που ειχα ρωτησει στη σιτροεν για αυτη την εισαγωγη μου ειχαν πει 170 ευρω! τωρα θα ξαναρωτησω και θα σας πω ακριβως τιμη. το περιβλημα της εισαγωγης ειναι μεταλλικο αλλα το εσωτερικο της πλαστικο. αυτα. news soon. ![]() |