PSClub - Hellas

Κινητήρας - 307 - Αλουμινένια εισαγωγή C2 VTS (έκδοση 125bhp)

DrJekyll - Τετ 09 Νοέ 2005, 13:58:35
Θέμα δημοσίευσης: 307 - Αλουμινένια εισαγωγή C2 VTS (έκδοση 125bhp)
Η ερώτησή μου αφορά τα παρακάτω...
Σίγουρα σε ένα μοτέρ με εκτεταμενες αλλαγές θα του καθόταν πολυ καλά μια τέτοια εισαγωγή....π.χ με δράκουλες εκκεντροφόρους...ΚΛΠ.ΚΛΠ.
Σε εμάς με εκκεντροφόρους-γραναζια-χταποδι-καταλύτη απο rallye + πρόγραμμα - ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ή ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΤΤΗ???

1. ΘΑ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Confused ? (ίδιος κινητήρας και τα δυο μας...)
2. ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ Confused ?
3. Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΚΑΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 400 ευρώ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 2 ΚΟΜΜΑΤΙΑ....ΛΑΘΟΣ?

volvos - Τετ 09 Νοέ 2005, 14:07:24
Θέμα δημοσίευσης:
αν βρεις με 400 κρατα μου ΚΑΜΙΑ 20ΑΡΙΑ...
DrJekyll - Τετ 09 Νοέ 2005, 14:34:37
Θέμα δημοσίευσης: ...
Βασικά Παναγιώτη να σου πω την γνώμη μου....
και 800 να έχει club είμαστε...
όταν θέλεις όλα γίνονται...
Δηλαδή δεν μπορουμε να πάρουμε 1 κομμάτι και στην συνέχεια να πούμε κάποιον να φτιάξει κάτι ίδιο και να το διαθέσουμε σε όσους θέλουν?
Το θέμα είναι ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ αλλά ας σκεφτούμε πρώτα τι μπορεί να μας δώσει...και μετά το αποκλείουμε....
Φιλικά... Twisted evil
tsosmoulis - Τετ 09 Νοέ 2005, 14:37:40
Θέμα δημοσίευσης:
μιλαμε ομως για μεγαλο μαστοριλικι οτι χρειαζεται, αλλα και €800 πολλα μου ακουγονται (φυσικα τπτ δεν αποκλειται).οταν ειχα παει να μιλησω για το turbo που μου χε πει κατι ψηλα και για καμμια μεταλλικη εισαγωγη δεν ειχε αναφερθει σε τοσο μεγαλη τιμη...
Sidobre - Τετ 09 Νοέ 2005, 14:48:53
Θέμα δημοσίευσης:
Nαι όντως δεν έχει 400.... 450 έχει.

Την ψάχνουνε όλοι και δεν την βρίσκουνε. Αρκετά τα χρήματα για αυτά που μπορεί να προσφέρει. Κάνει μόνο για υπερσυμπιεστές και για στροφάρισμα άνω των 7.000 και μόνο για το 1,6 16v (TU5JP4)
volvos - Τετ 09 Νοέ 2005, 14:56:20
Θέμα δημοσίευσης:
μπεκ?
πεταλουδα?
κουμπωνουν ολα οκ?
450 καινουργια?
αν ναι αυτοι οι καφροι με τα 1.3 που ζηταγανε τοσα φραγκα για την αλουμινενια του ραλλυ θελουν κρεμασμα!
Sidobre - Τετ 09 Νοέ 2005, 15:17:34
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν είχα ρωτήσει τόσο είχε. Αλλά επειδή είχα ρωτήσει μέσω γνωστού από την Citroen παίζει να ήταν με έκπτωση.

Πεταλούδα φοράει την bosch

Αυτοί οι κάφροι με τα 1,3 δεν ζητάνε πάνω από 250 ευρουδάκια...

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η αλουμινένια του ραλλύ, είναι αλουμινένια με @@ ενώ του C2 είναι @@ αλουμινένια. Ακριβώς την ίδια διάταξη και όπως έγραψα και πιο πάνω δεν δίνει κάτι ιδιαίτερο στο μοτερ. Ισα - ίσα που η πλαστική του 206/307 είναι σχεδιασμένη για μεσαίες στροφές και γι'αυτό έχει ροπή. Το C2 ψοφάει και δεν δίνει όσο πρέπει ψηλά. Wink
DrJekyll - Τετ 09 Νοέ 2005, 15:57:48
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η αλουμινένια του ραλλύ, είναι αλουμινένια με @@ ενώ του C2 είναι @@ αλουμινένια. Ακριβώς την ίδια διάταξη και όπως έγραψα και πιο πάνω δεν δίνει κάτι ιδιαίτερο στο μοτερ. Ισα - ίσα που η πλαστική του 206/307 είναι σχεδιασμένη για μεσαίες στροφές και γι'αυτό έχει ροπή. Το C2 ψοφάει και δεν δίνει όσο πρέπει ψηλά. Wink

Άρα η τιμή είναι σχετικά καλή...
Ίσως πρέπει να αρχίσουμε από αυτό για να δούμε αν αξίζει...

Τα 125 άλογά του (C2 VTS) είναι επιβεβαιωμένα ή είναι μουλάρια?
Sidobre - Τετ 09 Νοέ 2005, 16:04:14
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά κινέζικα μιλάω; Πρέπει δηλαδή να σκάσεις τα όσα ευρώ για να μάθεις αν αξίζει ή όχι;

Οποιος φιάξει μοτέρ με εκκεντροφόρους κανίβαλους, καπάκια στον πάτο με σφυρίλατα και μπιέλες και ένα σκασμό άλλα πράγματα, ε τότε μπορεί να το συζητήσουμε και αυτό για θέμα... αξιοπιστίας!

Αν την βάλεις πάνω θα χάσεις 3 ίππους στις μεσαίες και θα κερδίσεις 1 ίππο (και πολλά λέω) στις ψηλές
DrJekyll - Τετ 09 Νοέ 2005, 16:18:51
Θέμα δημοσίευσης: ...
Sidobre έγραψε:
Οποιος φιάξει μοτέρ με εκκεντροφόρους κανίβαλους, καπάκια στον πάτο με σφυρίλατα και μπιέλες και ένα σκασμό άλλα πράγματα, ε τότε μπορεί να το συζητήσουμε και αυτό για θέμα... αξιοπιστίας!
Αν την βάλεις πάνω θα χάσεις 3 ίππους στις μεσαίες και θα κερδίσεις 1 ίππο (και πολλά λέω) στις ψηλές

Και εγω πίστευα ότι θα έχει καλύτερη ροη ο αέρας στην εισαγωγή....
Άρα Case CLOSED....
Sidobre - Τετ 09 Νοέ 2005, 16:22:32
Θέμα δημοσίευσης: Re: ...
DrJekyll έγραψε:

Και εγω πίστευα ότι θα έχει καλύτερη ροη ο αέρας στην εισαγωγή....

Το ζητούμενο δεν είναι ο περισσότερος αέρας στην εισαγωγή, αλλά ο περισσότερος αέρας στον θάλαμο καύσης. Για να το κάνεις αυτό θες και "μαμ".

Σετάκι εκκεντροφοράκια και γρήγορα, μαζί με κομπλέ προγραμματάκι και μετά κοίτα και πολλαπλές και ότι άλλο θες! Wink Wink Wink Wink
307 turbo-nos - Παρ 11 Νοέ 2005, 23:04:20
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΙΔΙΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΡΜΠΑΤΑ ΤΗΝ ΦΟΡΑΩ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΤΙ ΒΑΛΕΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΤΕΝΤΑ ΣΤΗΝ ΜΠΕΚΙΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙ ΦΑΤΕ ΜΕ ΛΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΕΚ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΦΛΑΝΤΣΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ.ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 550 ΕΥΡΩ.ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ.
tsikis - Σαβ 12 Νοέ 2005, 22:26:15
Θέμα δημοσίευσης:
Και ακόμα το συζητάμε ???
Όποιος θέλει ... γιατι να μην φτιάξει μία χειροποίητη ??
καλύτερα πιστεύω !!
Sidobre - Κυρ 13 Νοέ 2005, 11:32:10
Θέμα δημοσίευσης:
tsikis έγραψε:
Και ακόμα το συζητάμε ???
Όποιος θέλει ... γιατι να μην φτιάξει μία χειροποίητη ??
καλύτερα πιστεύω !!


Εδώ τώρα χρειάζεται πολύ μεγάλη ανάλυση. Για να φιάξεις μια σωστή πολλαπλή εισαγωγής χρειάζεται μεγάαααλη μελέτη.

Για να σου δώσω να καταλάβεις η πολλαπλή χωρίζεται σε δύο σημεία. Το Plenum, το δοχείο του αέρα δηλαδή, και τους αυλούς εισαγωγής.

To πόσο χωρητικότητας θα είναι το plenum, τί αυλακώσεις θα έχει εσωτερικά για την σωστή κατανομή σε κάθε αυλό (συνήθως δεν είναι λείο μέσα) και πως θα είναι η διάταξή του (κούρμπες, γωνίες κλπ κλπ), όπως επίσης το πως θα είναι η πολλαπλή, τί μήκος θα έχουν οι αυλοί (ανάλογα τις στροφές που προορίζεται η maximum απόδοση) τί στένεμα θα έχουν και ένα ακόμα τσουβάλι παράμετροι, δεν είναι υπολογισμοί μπακαλικής.

Για να φιαχτεί μια σωστή πολλαπλή χρειάζεται πολύ μελέτη, πολλές δοκιμές και πολλάααα χρήματα. Αν είναι να βάλεις ένα απλώς αλουμινένιο, τότε θα έχεις πετάξει κυριολεκτικά τσάμπα λεφτά!

Ιδιέταιρα τις "χειροποίητες" τις βάζουν μόνο όταν οι εργοστασιακές σπάνε ή λιώνουν από θερμοκρασίες που αναπτύσσονται από υπερσυμπιεστές. Δεν κάνουν σωστή δουλειά σαν πολλαπλές αλλά αντέχουν και τους έρχεται μία ή άλλη.
Wink


Η μόνη περίπτωση που μπορείς να πεις ότι συμφέρει είναι να βρείς κάποιον που έχει ήδη αντιγράψει μία σωστή (π.χ. της Peugeot Sport) και να την φιάχνει. Αυτό βέβαια το θεωρώ δύσκολο αλλά ίσως όχι απίθανο. Η PS είναι σωστή για ατμοσφαιρικό για πολλά άλογα και φιαγμένη να δέχεται ποσότητα αέρα (μεγάλο plenum) και αυλούς εισαγωγής για απόδοση πολύ ψηλά (εύρος από 5.500 - 6.000 έως 8.000 rpm.
tsikis - Κυρ 13 Νοέ 2005, 13:12:12
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός ...
ομολογώ πως δεν τα ήξερα όλα αυτά !! Wink Wink
kaisaras96 - Δευ 14 Νοέ 2005, 01:53:42
Θέμα δημοσίευσης:
307 turbo-nos έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΡΜΠΑΤΑ ΤΗΝ ΦΟΡΑΩ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΤΙ ΒΑΛΕΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΤΕΝΤΑ ΣΤΗΝ ΜΠΕΚΙΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙ ΦΑΤΕ ΜΕ ΛΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΕΚ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΦΛΑΝΤΣΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ.ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 550 ΕΥΡΩ.ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ.



Επιτελους καποιος που να εχει βαλει αυτη την εισαγωγη...μηπως σε εχει και φωτογραφια ο Νταρας στο διαφημιστικο του λεω μηπως.... Very happy

Αρα μπαινει δεν μου ακουγονται και τοσο δυσκολα τα παραπανω και συμφωνουν και με τα λόγια του Λιολιου...

Εγω συμφωνω οτι θα χασουμε χαμηλα...
Αλλα θα μου λυσετε δυο αποριες...

Γιατι 206 1600 ακομα και εκκεντρα-χταποδια ραλλυε δεν ξεφευγει πολυ απο τα 130 ενω τα C2 VTS σκουπα-τελικο-προγραμμα 140αριζουν...(με τον καταλυτη πανω που να βαλουν και χταποσι δλδ?)Μετρησεις 4τροχων με τα παραπανω 125+ τροχο στου δημητριαδη...στον στροφαλο ανετα 140,το C2 του Power 140+ στροφαλο...

Οταν μιλαμε για ροικη μιλαμε για τους δυο ποντους πριν την βαλβιδα η εισαγωγη ομως καθοριζει πολλα παραπανω,ο Γαλλος για να δωσει μονο 15αλογα σχεδιασε καινουργια, λετε να ειχε λεφτα για πεταμα....Εκκεντροφοροι για ψηλες και εισαγωγη για χαμηλομεσαιες καπου χαλαει η συνταγη...Τα ψαγμενα μοτερ τυχαια φορανε μεταλικες....ειδατε V-Tec με πλαστικη?

Μονο απο τον ηχο και την λειτουργια βλεπεις ποσο αλλο μοτερ εχει γινει του C2 και οσο για την ροπη...δεν μπορεις να τα χεις ολα...τα λεφτα παντως ακομα και τα 550 δεν ειναι πολλα
Sidobre - Δευ 14 Νοέ 2005, 04:41:54
Θέμα δημοσίευσης:
kaisaras96 έγραψε:
Γιατι 206 1600 ακομα και εκκεντρα-χταποδια ραλλυε δεν ξεφευγει πολυ απο τα 130


Θα με τρελλάνετε εσείς...

Εχεις δει κανένα ραλλύ με τους εκκεντροφόρους του και την εξάτμισή του να ξεπερνά τα 130???? Γιατί λοιπόν περιμένεις από το 206 να ξεπεράσει τα 130 με τα ίδια πράγματα που φοράει το ραλλύ και βγάζει 122-125 άλογα???

Εγώ συμφωνώ ότι τα 550 δεν είναι πολλά, αλλά όχι για μαμά αμάξι. Βάλε πρώτα εκκεντροφόρους (όχι απο rallye, εκκεντροφόρους που να δίνουν κάτι ουσιαστικό) βάλε και πρόγραμμα, φιάξε και καπάκι, και άμα δεις ότι υστερεί, βάζεις και την πολλαπλή. Οχι επειδή την έχει το άλλο θα την βάλεις και εσύ και θα παρεις τα ίδια νούμερα. Ο Πονηρίδης την πατάει συνήθως (μάλλον όχι συνήθως... ΠΑΝΤΑ)
volvos - Δευ 14 Νοέ 2005, 09:12:34
Θέμα δημοσίευσης:
τασο γιατι οχι εκκεντρ απο ραλλυ ?
αυτους τους βρισκεις με 150-ευρω
ενω οι αλλοι εχουν 700...
ποσα αλογα να παρεις παραπανω ???
5-6-10????????
σχεδον 70 ευρω/ιππο
αξιζει?
τι παραπανω θα παρει αυτος ο καποιος σε λειτουργια-ροπες που να αξιζει αυτη τη διαφορα?
εγω σε ενα 206 που εχω μπει με αυτα που λετε (απο 106) γαζωνε και δεν ειχε κανενα κομπιασμα η κρεμασμα στα χαμηλα...
Sidobre - Δευ 14 Νοέ 2005, 10:17:02
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί με τους εκκεντροφόρους από ραλλύ θα έχεις οροφή* τα 140-145 ενώ με άλλους τα 170+... Wink

Οι εκκεντροφόροι του ραλλύ δεν έχουν αρκετό βύθισμα για να δώσουν πολλά άλογα.

*Οροφή σημαίνει ότι παίρνεις όχι μόνο από τους εκκεντροφόρους αλλά και με άλλα πράγματα.
volvos - Δευ 14 Νοέ 2005, 10:21:38
Θέμα δημοσίευσης:
συμφωνω τασο αλλα αν εμενα η οροφη μου ειναι τα 140 και δε θελω να βαλω ποιο βαθια το χερι πανω σε αυτο το μοτερ-αυτοκινητο????
μηπως ειναι τοτε υπερβολη?
θα μου πεις οτι γλυκοκοιταζοντας ανοιγει η ορεξη απλα μετα αρχιζεις και το σκεφτεσαι αν αξοιζε τοσα λεφτα σε ενα αμαξι καθημερινης χρησης Wink
brz20 - Δευ 14 Νοέ 2005, 10:40:14
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια κατι ασχετο.Η εισαγωγη της Peugeot Sport που μπορουμε να την βρουμε?Ποσο περιπου κανει?Και τι αλογα θα δωσει?Παντως η εκκεντροφοροι δινουν στα 10 με 15 αλογα συν.Το θεμα ειναι ο τυπος που θα μπει.Που τους θες να δουλευουν.Γιατι μπορεις να βαλεις σε μαμα και εκκεντροφορους που με βαση τα χαρακτηριστικα τους να εχουν αποδοση απο της 5000 με τις 8000.Τι να το κανεις αυτο εφοσον ο κοφτης ειναι στις 6400?Αρα εχεις χασιμο και οχι κερδος.Εγω θελω να ρωτησω κατι αλλο.Επιδη εχω στοχο τα 150 με 160 αλογα.Τι εκκεντροφορους μου προτεινετε.Οι 264ο με 8,7mm θα ειναι καλη επιλογη ή πρεπει να βαλω κατι πιο αγριο.Μη παρεξηγηθω.Οχι να τα βγαλω μονο απο εκκεντροφορους αλλα να με βοηθησουν.Για να ξαναγυρισω στο θεμα.Ειχα ακουσει οτι με εισαγωγη,εξαγωγη απο χταποδι μεχρι πισω και εκκεντροφορους ολα απο Peugeot Sport εχουμε αυξηση 20 με 25 αλογα.Αυτο κατα ποσο αληθευει?
206ccsimos - Δευ 14 Νοέ 2005, 13:28:12
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Κωνσταντινε , χωρις προγραμμα με ολα αυτα, θα σε περνανε και τα
μαμα 307 !
Αν παιξεις και προγραμμα ξεχνα το αμαξι βολτας , το ρελαντι κλπ.
Μην κολατε στην PS , ρε παιδια. Δεν ειναι για αυτοκ. δρομου.
Που εισαι ρε προεδρα ???? Μιλα κι εσυ ! Rolling eyes

Το δικο μου εχει δειξει σε δυναμομετρο 175 αλογα με 19.5 ροπη
και το μονο που εχω απο PS ειναι ενα αυτοκολ/το !!! Wink
brz20 - Δευ 14 Νοέ 2005, 14:22:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια επειδη το δικο σου το εχω δει αν θυμαμαι καλα σε ενα περιοδικο βελτιωσης.Και να σου πω την αληθεια προσπαθω να ακολουθησω πιστα την συνταγη για να βγαλω καπου στα 160 αλογα.Δηλαδη πιστευω με ενα ζευγαρι εκκεντροφορων λιγο πιο light απο τους δικους σου θα το πετυχω.Δεν θυμαμαι ακριβως τι φορας.Δεν ειπα οτι η PS θα κανει δουλεια απλος ειναι ετοιμες λυσεις.Αν μπορεις γραψε λεπτομεριες για το μοτερ σου.Εχω διαβασει οτι εχεις αλλαξει εγκεφαλο και εχεις κανει ντιζατο το γκαζι.Αν μπορεις και θες στειλε μου πμ με τιμες στο περιπου για να ξερω τι να κανω.Εγω φοραω BMC βαρελακι και προγραμμα.Αυτα μονο απο μηχανη.Γενικα εχω ριξει πολλα λ7 αλλα τα περισσοτερα εχουν παει σε εξωτερικη βελτιωση.
206ccsimos - Δευ 14 Νοέ 2005, 14:34:35
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Ωραια επειδη το δικο σου το εχω δει αν θυμαμαι καλα σε ενα περιοδικο βελτιωσης.Και να σου πω την αληθεια προσπαθω να ακολουθησω πιστα την συνταγη για να βγαλω καπου στα 160 αλογα.Δηλαδη πιστευω με ενα ζευγαρι εκκεντροφορων λιγο πιο light απο τους δικους σου θα το πετυχω.Δεν θυμαμαι ακριβως τι φορας.Δεν ειπα οτι η PS θα κανει δουλεια απλος ειναι ετοιμες λυσεις.Αν μπορεις γραψε λεπτομεριες για το μοτερ σου.Εχω διαβασει οτι εχεις αλλαξει εγκεφαλο και εχεις κανει ντιζατο το γκαζι.Αν μπορεις και θες στειλε μου πμ με τιμες στο περιπου για να ξερω τι να κανω.Εγω φοραω BMC βαρελακι και προγραμμα.Αυτα μονο απο μηχανη.Γενικα εχω ριξει πολλα λ7 αλλα τα περισσοτερα εχουν παει σε εξωτερικη βελτιωση.


Εχεις PM Wink
kaisaras96 - Δευ 14 Νοέ 2005, 19:05:22
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
kaisaras96 έγραψε:
Γιατι 206 1600 ακομα και εκκεντρα-χταποδια ραλλυε δεν ξεφευγει πολυ απο τα 130


Θα με τρελλάνετε εσείς...

Εχεις δει κανένα ραλλύ με τους εκκεντροφόρους του και την εξάτμισή του να ξεπερνά τα 130???? Γιατί λοιπόν περιμένεις από το 206 να ξεπεράσει τα 130 με τα ίδια πράγματα που φοράει το ραλλύ και βγάζει 122-125 άλογα???


Το κλασικο Ελληνικο ραλλυε με σκουπα γκρουπ Ν και προγραμμα εχει 140αλογα εκτος αν μας δουλευουν ολα τα περιοδικα

Sidobre έγραψε:
Γιατί με τους εκκεντροφόρους από ραλλύ θα έχεις οροφή* τα 140-145 ενώ με άλλους... Wink
.....
*Οροφή σημαίνει ότι παίρνεις όχι μόνο από τους εκκεντροφόρους αλλά και με άλλα πράγματα.


Ποια ειναι τα αλλα πραγματα σε ενα 206 για να πας απο τα 130 στα 140 ενω εχεις χταποδι ραλλυε,κομπλε εξατμιση, προγραμμα και φιλτρο.... Question Question Question

Μηπως...εισαγωγη C2 VTS κι εξηγουμε...

Ροικη...αποκλειεται τα ραλλυε και τα C2 VTS τα βγαζουν κι ετσι(οχι οτι δεν θα προσφεραν)
Συμπιεση....το ιδιο
Πιστονια...το ιδιο
Εγγεφαλος...εδω παιζεται αλλα και το C2 VTS Bosch ME 7.44 φοραει...αν πρεπει να τον αλλαξουμε για να το φτασουμε αρχ**ια προγραμμα παιρνει ο δικος μας... Exclamation

Αααα και μην ξεχνατε το ραλλυε εχει και μεγαλυτερη κατα ενα ποντο πεταλουδα και καλυτερη αλλα πλαστικη παλι εισαγωγη οπως και μικροτερες βαλβιδες εισαγωγης.
Ενω το C2 VTS δεν ξερουμε τι εκκεντροφορους φοραει...και τα 140 τα εχουν δει χωρις χταποδι μονο με τελικο..και τον καταλυτη ΠΑΝΩ Exclamation
kaisaras96 - Δευ 14 Νοέ 2005, 19:29:27
Θέμα δημοσίευσης:
"Κλεμενα" απο το Site του Λιολιου...http://www.lioliosracing.gr/main.php?id=156&lang=el

106 Rallye 1.6 16V 170 HP [/color]
Παράθεση:

[size=12]Κινητήρας TU5J4
Κυβισμός (cc) 1.587
Κύλινδροι 4
Διάμετρος Χ Διαδρομή (mm) 78.5 Χ 82
Σχέση συμπίεσης 11.7:1
Κυλινδροκεφαλή / Κορμός Αλουμινένια με ροική εξέλιξη απο την Liolios Racing / σφυρήλατα έμβολα IAPEL
Εκκεντροφόροι Newman CITVTS 264/443/PH5 Εισαγωγή 264°/11.2mm
Εξαγωγή 256°/11.2mm
[/size]

Εισαγωγή Σκούπα με φιλτροχοάνη , πεταλούδα εισαγωγής 56mm

Εξαγωγή Εργοστασιακή πολλαπλή εξαγωγής με κατεργασία στο δίχαλο, 2 καζάνια ,διάμετρος σωλήνα 54mm
ECU/ηλεκτρικά Magneti Marelli MM48P.280 (τρίφυσος) με χαρτογράφηση απο την Liolios Racing

Μέγιστη ισχύς (PS/rpm) 169.7/7.367
Μέγιστη ροπή (Kgm/rpm) 17.75/6.088


http://www.lioliosracing.gr/main.php?id=107&lang=el

[color=orange]Peugeot 206 CC 1,6 16v 175 hp


Παράθεση:
Κινητήρας TU5JP4
[size=18]Κυβισμός (cc) 1.587
Κύλινδροι 4
Διάμετρος Χ Διαδρομή (mm) 78.5 Χ 82
Σχέση συμπίεσης 11.7:1
Κυλινδροκεφαλή Αλουμινένια με ροική εξέλιξη απο την Liolios Racing, ελατήρια βαλβίδων απο 106 1.6 16V
Εκκεντροφόροι Newman CITVTS 264/400/PH5 Εισαγωγή 264°/10.15mm
Εξαγωγή 256°/9.57mm
[/size]
Εισαγωγή Σκούπα με φιλτροχοάνη , πεταλούδα εισαγωγής απο 106 1.6 16V διαμέτρου 56mm , αντικατάσταση της πλαστικής πολλαπλής εισαγωγής με χυτή αλουμινένια
[size=12]Εξαγωγή Πολλαπλή εξαγωγής απο 106 1.6 16V ,καταλύτης Sebring, 2 καζάνια ,διάμετρος σωλήνα 50mm
ECU/ηλεκτρικά Μετατροπή απο Bosch ME 7.44 με ηλεκτρικό γκάζι σε Magneti Marelli MM48P.238 με πλεξούδα απο 206 2.0 και μηχανικό γκάζι.Xαρτογράφηση απο την Liolios Racing
[/size]
Μέγιστη ισχύς (PS/rpm) 175.2/7.250
Μέγιστη ροπή (Kgm/rpm) 19.6/5.300


Στο 206 του Simou τυχαια αλλαχτηκε η εισαγωγη οταν ανεβηκαν οι προσδοκιες ενω στα ραλλυε οχι... Very happy
Το ραλλυε πωε εφτασε τοσο ψηλα με νορμαλ εισαγωγη...τυχαιο?
Εκτος κι αν η εισαγωγη δινει 5 μονο αλογα... Very happy

Υ.Γ.Δεν με ενδιαφερει η αντιπαραθεση αλλα να δειξω τα λογικα μου συμπερασματα...και με καλη-φιλικη διαθεση παντα
Sidobre - Δευ 14 Νοέ 2005, 19:43:15
Θέμα δημοσίευσης:
MHΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΑ UFO????? Γιατί κάπου εκεί είδαν και τα 140!

Γειά σου ρε Κώστα! Αν καθόμασταν να πιστέψουμε το κάθε φίδι!!!!

Πού είσαι... Πάρε και αυτό:

http://www.rototestinstitute.org/popup/popupmodeldata.php?ChartsID=143

Αν είναι να δώσεις για την πολλαπλή, και τους εκκεντροφόρους του Vts για να πάρεις 4 άλογα, με'γειά σου!


Ακου 140 Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Οσο για αυτό:
kaisaras96 έγραψε:

Ποια ειναι τα αλλα πραγματα σε ενα 206 για να πας απο τα 130 στα 140 ενω εχεις χταποδι ραλλυε,κομπλε εξατμιση, προγραμμα και φιλτρο....

Μηπως...εισαγωγη C2 VTS κι εξηγουμε...

Ροικη...αποκλειεται τα ραλλυε και τα C2 VTS τα βγαζουν κι ετσι(οχι οτι δεν θα προσφεραν)


Η απάντηση είναι με σιγουριά όχι. Τα ραλλύ και τα C2 ουδέποτε είχαν αυτά τα άλογα.

Τα ραλλύ με πρόγραμμα και ροϊκή τα φτάνουν, αλλά ΜΟΝΟ ΜΕ ΡΟΪΚΗ. Οχι με σκούπες φαράσια και καζανάκια νιαγάρες. Τα άλογα δεν είναι στραγάλια, το έχουμε ξαναπει.
Με την πολλαπλή από 125 που θα έχεις (και όχι 130 όπως νομίζεις) θα πάς στα 127-128 ψηλά και θα αδειάσει λίγο χαμηλά.

Το ζητούμενο που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι θέλεις ροππή και όχι δύναμη. Wink
brz20 - Τρι 15 Νοέ 2005, 01:28:22
Θέμα δημοσίευσης:
Το C2 VTS τι πεταλουδα εχει ρε παιδια?Τα απλα 16αρια του Group εχουν 46mm.Το C2 VTS ποσο?Μπαινει σε αλλα μοντελα?Μια και εχει ηλεκτρονικο γκαζι το σκεφτομαι πολυ σοβαρα να την περασω.Τελικα μεταλικη η πλαστικη εισαγωγη?Το 16αρι 307 τι θα ειναι καλυτερο να φοραει?
volvos - Τρι 02 Ιαν 2007, 21:03:15
Θέμα δημοσίευσης:
το ειχα γραψει και αλλου.
ετυχε να πεσω πανω σε ενα τυπο που πουλάγε μια c4...1.6

ειχε πανω εξατμιση απο σαξο (τα κλασικα) φιλτρο και....εισγωγη c2 vts.
ουτε προγραμμα ουτε τιποτα!

μου ειχε πει τα εξης...η εισαγωγη κουμπωνει τζετ στα μοτερ με τα 110αλογα και η πεταλουδα..ΟΜΩΣ δεν κουμπωνουν τα μπεκ μας!

συνολο εχει καπου 400η εισαγωγη και αλλα τοσα τα μπεκ...τοτε -πριν κανα 6μηνο- πηγαινε καπου 800 ολα μαζι! τωρα σιγουρα εχουν ακριβυνει!

το αμαξι εβαλε πρωτα εξαγωγη...

με την εισαγωγη ειδε μεγαλη διαφορα ΣΤΙΣ ΜΕΣΣΑΙΕΣ.!!!!!
εκει το αμαξι ανεπνευσε πολυ. ψηλα ειχε δει φοβερη διαφορα με εξατμιση αλλα με εισαγωγη δεν ειδε τιποτα φοβερο!
οποτε η εισαγωγη δε βοηθα ψηλα οπως θεωρουσαμε ολοι!!!!!

βεβαια τα κοστος της ειναι αστεια υψηλο...
smpokos - Τετ 03 Ιαν 2007, 13:31:45
Θέμα δημοσίευσης:
καποια στιγμη που ειχα ρωτησει στη σιτροεν για αυτη την εισαγωγη μου ειχαν πει 170 ευρω! τωρα θα ξαναρωτησω και θα σας πω ακριβως τιμη. το περιβλημα της εισαγωγης ειναι μεταλλικο αλλα το εσωτερικο της πλαστικο. αυτα. news soon. Very happy
Sidobre - Τετ 03 Ιαν 2007, 13:48:47
Θέμα δημοσίευσης:
smpokos έγραψε:
καποια στιγμη που ειχα ρωτησει στη σιτροεν για αυτη την εισαγωγη μου ειχαν πει 170 ευρω! τωρα θα ξαναρωτησω και θα σας πω ακριβως τιμη. το περιβλημα της εισαγωγης ειναι μεταλλικο αλλα το εσωτερικο της πλαστικο. αυτα. news soon. Very happy


Δυστυχώς δεν στα είπαν καλά!

Τα κομμάτια της πολλαπλής είναι δύο. Το Σώμα και οι αυλοί. Και οι δύο από αλουμίνιο. Τιμή (σημερινή) γύρω στα 470 ευρώ και για τα δύο (220 το ένα και 250 το άλλο στο περίπου)

Και όντως δεν ταιριάζει η μπεκιέρα.
smpokos - Τετ 03 Ιαν 2007, 14:02:37
Θέμα δημοσίευσης:
θα ρωτησω σε εναν γνωστο αν μπορει να κανει μια καλυτερη τιμουλα κομπλε μαζι με την μπεκιερα. λογια οι φυσες ειναι ιδιες σωστα?
volvos - Τετ 03 Ιαν 2007, 14:03:47
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ολα ιδια...εισαγωγη μπεκ θες μονο!

για πες τιμη...αν και εσυ εισαι λαμογιο και τα παιρνεις τσαμπα!!!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr