Miltellas έγραψε: |
Υπάρχει γρηγορότερη κρεμαγιέρα παραγωγής που να μπαίνει κατευθείαν στο 206; Στο 307 μπαίνει;
Σειρά σας... |
volvos έγραψε: |
δε νομιζω οτι φταιει η κρεμαγιερα και εχω αμφιβολιες αν εχει διαφορες με του 106... |
Sidobre έγραψε: |
Εγώ δεν είπα για κρεμαγιέρα, για την υποβοήθηση είπα. Αλλο το ένα άλλο το άλλο.
... |
volvos έγραψε: |
ποσες στροφες ρε παιδια ειναι του 106?
ποσες η δικια μας? δε μιλαω για αισθηση-βαρος αλλα για το ποσο κοβει... |
ultra-one έγραψε: |
Θεωρητικά το 206 έχει πιο γρήγορο τιμόνι από το 106!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() ![]() Αμα φιαχτεί και σε αίσθηση θα ..... ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Από μαμίσιο Rallye έχω αισθητά καλύτερο τιμόνι...
Γρήγορη κρεμαγιέρα κανείς; |
ultra-one έγραψε: |
Με 1 μπλοκέ θα είσαι τζάμι! |
Sidobre έγραψε: |
To Νο1 νομίζω σου κάνει....
... Αντε με'γειές, μόνο 1500 ευρουδάκια! |
Sidobre έγραψε: |
Θα το κοιτάξω αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να βγεί τπτ... |
Sidobre έγραψε: |
To Νο1 νομίζω σου κάνει....
... Αντε με'γειές, μόνο 1500 ευρουδάκια! |
Sidobre έγραψε: |
Και ξέρεις γιατί; Υπολόγισε και τσέκαρε τα εξής: Για 90 μοιρών στροφή θές περίπου 45° να γυρίσει το τιμόνι, ενώ για κλειστή φουρκέτα είσαι μεταξύ 90°-110 μοίρες. Τέλειο για τα χέρια! |
volvos έγραψε: |
υ.γ μιλτο δε βλεπω να εχεις γραψει σχολια για την 22αρα πισω???? οε οε που εισαι οε? ![]() οταν στα ελεγα!! αντε τραβα και για 22 εμπρος για να επελθει πληρη ισορροπια και να στρωσει κι αλλο το τιμονι ![]() |
kaisaras96 έγραψε: |
Αποψη μου πως η μονη λυση για γρηγορη κρεμαγιερα ειναι ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ.
|
Steve έγραψε: |
...
Κρίμα που δεν πήρατε τα μπλοκέ τότε με την παραγγελία που κάναμε... ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Μάλιστα... ![]() Μήπως εννοείς μετατροπή της υπάρχουσας; Πιο λογικό μου φαίνεται! ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Ζηλεύω πολύ! Σκάω από το κακό μου!! ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
... Όποτε θα ερχόμαστε βόλτα Θεσσαλονίκη, θα σου το δίνω λίγο να σου φεύγει η ζήλια ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Ζηλεύω πολύ! Σκάω από το κακό μου!! ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
![]() Θυμήθηκα ότι έχω κρεμαγιέρα μαμίσια στο συνεργείο μου (δεν πρέπει να έχει πρόβλημα γιατί την έχω αλλάξει προληπτικά με χρήση μικτής ασφάλισης). Θα πάω να μάθω πώς μπορεί να γίνει γρηγορότερη και να την φορέσω. Οπότε αν κάτι δεν πάει καλά θα έχω την δικιά μου!! ![]() Κι αν όλα πάνε καλά θα έχουμε βρει οικονομική λύση για κοντή κρεμαγιέρα! ![]() ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: |
... Άντε και με 2 στροφές απ΄άκρη σ' άκρη σύντομα!!!!!!!!! |
MEMsound έγραψε: |
Λίγο off-topic αλλά οργανωθείτε να γίνει ξανά παραγγελία μπλοκέ.... ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
...ξέχασες να αναφέρεις και την κοντή κρεμαγιέρα για τα κόντρα ανάποδα α λα Βατάνεν... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
... Κάνα νέο από την κρεμαγιέρα έχουμε Μίλτο? Πότε λες να βάλεις μπρος το project?? |
volvos έγραψε: |
... ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ... θα προσθεσω 10 εκατοστα σε καθε χερι.... |
Miltellas έγραψε: |
Είπα ότι προηγούνται τα PS ακραξόνια. |
Miltellas έγραψε: |
...........Όσο για την κρεμαγιέρα θα ψάξω να βρω ποιός μπορεί να την κοντύνει και με ποιόν τρόπο γιατί δεν έχω ιδέα από αυτό το θέμα. Θα ρωτήσω τους Βασίληδες, τον Ντίνο και κυρίως ένα καλό παληκάρι που κάνει μετατροπές σε αγωνιστικά. |
ultra-one έγραψε: |
Έχω μιλήσει με ένα τρελαμένο συνάδελφο (που έχει 206GT) και μου είπε να ψάξουμε το θέμα στην Powerboost Tuning διότι αυτοί ασχολούνται με μετατροπές σε κρεμαγιέρες! ![]() Αν κατάλαβα καλά βρίσκονται σε κάποιο στενό πίσω από τη γωνία Μεσογείων και Κατεχάκη (πίσω από Ηλεκτρονική Αθηνών, Πίτα του Παππού και Grillo). Ίσως αξίζει να το ψάξουμε!!!!!!!!! ![]() |
Steve έγραψε: |
Κρεμαγιέρα του 307 WRC = 2 στροφές ![]() Ψήνεστε? ![]() |
Steve έγραψε: |
Είχε πέσει στα χέρια μου το fiesta ST για test drive... το μόνο που μου άρεσε ήταν η ανάρτηση του και ο τρόπος λειτουργίας της ![]() Μπλοκέ γαρ, δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το τιμόνι του, ενώ στις στροφές το ESP με έπνιγε ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Ντεν Βαράω! ![]() ![]() ![]() ![]() Θα φέρω το laptop μου την επόμενη Πέμπτη στη Λέσχη για να δείτε κάποια πραγματάκια, όπως πόσο γρήγορο και άμεσο είναι το τιμόνι, πως στρίβει (τρένο), πόσο καλό είναι το κιβώτιο και πως κατεβάζεις 1η με 60+ χαω χωρίς κιχ από το κιβώτιο!!!!!!!! ![]() Το παρέδωσα το απόγευμα και για τις επόμενες 2 μέρες θα οδηγώ το 307 της μαμάς. Θέλω να δω την άμεση σύγκριση με το Fiesta!!!!!!!! ![]() Αν τα καταφέρω θα τραβήξω in-car και με το 307 καί όταν έρθω Αθήνα και με το 206..... |
ultra-one έγραψε: |
ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Θα κλάψω, δεν αντέχω άλλο!!!!!!!!!!!!!!!!!............ .........Χίλια μπράβο ![]() ![]() Αυτά..... |
Ronin έγραψε: | ||
Ε ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (Χαρούλη,no offence έ!) |
sps έγραψε: |
παντως η κρεμαγιερα του s1600 δεν κανει για καθημερινη χρηση.
Δεν κοβει καθολου το τιμονι. Παρκαρισμα,επιτοπου στροφες,οπισθογωνιες κλπ, ξεχαστε τα. |
ultra-one έγραψε: |
...
Στο ίδιο πάρκιγκ έχω δει μέχρι και Mercedes CLS να μανουβράρουν πιο εύκολα από το 206!!!! ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Βρήκες και αμάξι να συγκρίνεις... Το κόψιμο των Mercedes είναι ασυναγώνιστο. Έχω δει επανειλλημένα Mercedes να μπαίνει σε στενό που φαινόταν από πριν ότι το 206 δεν μπαίνει (και πράγματι). Διαφορά που βγάζει μάτι και χωρίς απευθείας σύγκριση. Πάντως και ένα φιλαράκι μου με Xantia έκανε αναστροφή κάπου και εγώ που ακολουθούσα δεν μπόρεσα...!! Μάλλον στα μεγάλα αυτοκίνητα οι κατασκευαστές δίνουν αυξημένη προσοχή σε αυτό το σημείο. |
Steve έγραψε: |
Μήπως, λέω μήπως, έχουνε ζαλιστεί λίγο τα @@ (βάλτε φαντασία) μου εδώ και ενάμισι χρόνο να βλέπω τον Χάρη να παλεύει με το τιμόνι και με την κρεμαγιέρα του? Μήπως λέω μήπως, κατάφερε να του καρφώσει την ιδέα αυτή? Μήπως, λέω μήπως, ρε συ Χάρη... ![]() ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΣ ΑΜΑΞΙ Η ΝΑ ΚΟΙΤΟΥΣΕΣ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ? ΜΗΠΩΣ? ![]() |
Steve έγραψε: |
Εκείνη την επίσκεψη προς Λάρισα που μας χρωστάς πότε θα την κάνεις?
Για το καλό σου... ![]() |
Steve έγραψε: |
Έστω ότι διανύεις ένα χιλιόμετρο ευθείας.
Με 2.5 χιλ. σύγκλιση εμπρός, πόση κάθετη απόσταση θα διανύσει έκαστος από τους 2 εμπρόσθιους τροχούς? ![]() |
ultra-duo έγραψε: |
Επίσης τώρα πείστηκα ότι ισχύει και αυτό που επίσης έλεγα ότι οι περισσότεροι από σας είστε μικροί σε ηλικία και δεν είχατε πολλές εμπειρίες με "πραγματικά" αυτοκίνητα ή δεν έχετε το "perception" για να μπορέσετε να καταλάβετε τι είναι καλό ή κακό σε ένα αυτοκίνητο για να έχετε μέτρο σύγκρισης με το 206....
Ι rest my case όπως λέει και ο Cool(ος).... ![]() ![]() ![]() |
COOL ALEXIS έγραψε: | ||
Και που είναι το κακό ![]() |
Ultra-Test Driver έγραψε: |
Επίσης τώρα πείστηκα ότι ισχύει και αυτό που επίσης έλεγα ότι οι περισσότεροι από σας είστε μικροί σε ηλικία και δεν είχατε πολλές εμπειρίες με "πραγματικά" αυτοκίνητα ή δεν έχετε το "perception" για να μπορέσετε να καταλάβετε τι είναι καλό ή κακό σε ένα αυτοκίνητο για να έχετε μέτρο σύγκρισης με το 206.... |
volvos έγραψε: |
παραπατω... |
volvos έγραψε: |
ευθυγραμμιση τι εδωσες??
που να δωσεις 1.5 κλειστο οπως εγω ...θα στριβεις στο βουνο με το βρεφαρο...βεβαια εσυ δεν εχεις μπλοκε οποτε θα σπινιαρει εσωτερικος οποτε δωσε λιγο παραπατω... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Πουλάει η πεζό σπόρ την κρεμαριέρα του super 1600 στο σίτε της για 206 RC GRA όποιος έχει 1500++ ευρά...... |
volvos έγραψε: |
ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ....
ΚΑΡΠΟΥΣ?ΑΓΚΩΝΕΣ?ΩΜΟΥΣ? ![]() |
AlienHack έγραψε: |
εμένα δηλαδή που εχει προβλημα η δεξια κρεμαγιέρα και πρεπει να την αλάξω (κανει εναν θόρυβο οταν στριβω το τιμόνια πρως αριστερα σαν να χτιπάνε μέταλα μεταξύ τους) να βάλω καμια PS στο cc μου? αχχαχα
πλακα πλακα εχει κανεις κρεμαγιέρα? ultra-one τις παλιές τις έχεις|? |
Pughell έγραψε: |
Βασικα ειναι αληθεια οτι τα 206 ειχαν ιδιαιτερο προβλημα στην δεξια κρεμαγιερα τους.
Η αριστερη παραδοξως δεν εμφανισε κανενα προβλημα αν και δυο-τρεις φορες κατι πηρε το αυτι μου για την πισω αριστερη. Καλυτερα παντως να το κοιταξεις καθως αν οντως ειναι προβληματικη μπορει να σε οδηγησει μεχρι και σε προωρα φθαρμενο αμορτισερ,να ξερεις... |
ultra-one έγραψε: |
Δεν έχω αλλάξει κρεμαγιέρα! Ακραξόνια άλλαξα!
Επίσης έχε υπόψιν ότι η κρεμαγιέρα της PS επειδή είναι αγωνιστική μπορεί να είναι κοντή και να μην κόβει πολύ, με αποτέλεσμα ο κύκλος στροφής σου να μεγαλώσει και το αυτοκίνητο να μην οδηγείται μέσα στην πόλη και τα στενά!!!!!! |
Steve έγραψε: | ||
Εγώ πάλι πιστεύω ότι επειδή στα rally δεν πρέπει να κάνει κουπί ο οδηγός, ο κύκλος στροφής του αυτοκινήτου καθώς και οι περιστροφές από άκρη σε άκρη περιορίζονται σε σχέση με το μαμά... ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Ερωτηξη προς τους κυριους. Πως καταλαβαινουμε αν η κρεμαγιερα μας εχει παρει σμπαρο ? ![]() Στην περιπτωση αυτη, μεταχειρισμενη αξιζει ? Υ.Γ. Απο τοτε που περασε το 206 τα 100.000 χλμ αρχισε να ζηταει. Το κερατο μου μεσα ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
ενας θορυβος |
Steve έγραψε: | ||
Τί σκ**ά θόρυβος; ![]() |
Steve έγραψε: |
Αρχίζεις με ψαλίδι και συνεχίζεις με top mount... ![]() Αν και επειδή σε ξέρω πόσο κάΝγκουρας και τζαμπατζής είσαι, για αμορτισέρ σε κόβω ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
δες τα εσώμπαρα... |
Steve έγραψε: |
http://www.peugeotsport-store.com/product.php?id_product=4005
Τελικά πόσες στροφές έχει αυτή από άκρη σε άκρη; |
sps έγραψε: |
1,5 στροφες νομιζω, αλλα φιλολογικο το ενδιαφερον καθοτι δεν ειναι διαθεσιμη |
Steve έγραψε: | ||
![]() Την πληροφορία αυτή από πού την έχεις? |
athanas έγραψε: |
sto link που πόσταρες αν δεις το νούμερο 1 είναι η κρεμαγιέρα στην οποία δεν έχει κουτάκι για να κλικάρεις που σημαίνει ότι δεν διατίθεται πλέον ![]() |
sps έγραψε: |
Stayro παλια καπου το ειχα διαβασει σε καποιο τεστ, παντως καπου κει ειναι γυρω απο το 1,5 |
Παράθεση: |
RE: E41 Streering mechanism 206A-E410.WEB.01
Από: peugeotsport-racingshop (peugeotsport-racingshop@peugeot.com) Προς: 'Stavros Perdios' (************@hotmail.com) Good morning, Yes, this steering is a little bit faster. Normally ½ turn less than the OEM. Best regards. Richard Cauchois Peugeot Sport Racing Shop richard.cauchois@mpsa.com Tel : 00331 61 45 95 55 www.peugeotsport-store.com De : Stavros Perdios [**********@hotmail.com] Envoyé : mercredi 17 avril 2013 08:03 À : peugeotsport-racingshop - BFpeuge39 Objet : E41 Streering mechanism 206A-E410.WEB.01 Hi, Is this steering mechanism (Ref. 219040-51) faster than the OEM? If yes, what is the rotation? (i.e. the OEM is 3.2 turns from left to right). Thank you in advance. |
sps έγραψε: |
Σταυρο αυτη η κρεμαγιερα του s1600 δεν ειναι?
Γιατι εγω γι αυτη λεω. Εχεις δει S1600 σε park ferme να μην μπορει να παρακαρει? |
Road_Runner έγραψε: |
Στο 207 παντως, στην φουρκετα στον Αη Γιαννη για οσους ξερουν, χωρις χειροφρενο θελεις 3 μανουβρες για να στριψεις...
πανω απο 1.5 στροφες ειναι και κατω απο 2.... |
Road_Runner έγραψε: |
Δεν λες τον τυπο που μεταμορφωνοταν σε αυτοκινητο???
Αυτον θυμαμαι μονο σε καρτουν σε κοκκινο αμαξι... |
Road_Runner έγραψε: |
αυτο φιλαρακι ειναι φορμουλα, οχι ραλλυ
Και το αυτοκινητο ειναι παλι φορμουλα οχι λαμποργκινι ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Octane έγραψε: | ||
Κατι λαθος ειδες... ![]() Η Countach ειναι εδω: https://www.youtube.com/watch?v=YBXlnd3akMY Και το ραλλο-άμαξο εδω: https://www.youtube.com/watch?v=f7W08D-mJPc (στο 3:50 εχεις αρκετα πλανα να το χαζεψεις) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
antoniogt έγραψε: |
Σε fiat stilo που καναμε προσφατα γινεται επισκευη και δεν υπαρχει κανενα προβλημα.ολα μαζι με εργασια του μηχανικου που ειναι αρκετη ωρα το μηχανουργιο που πηγε η κρεμαγιερα και ευθυγραμμιση 250.μεταχειρισμενη ειχε τοσο οσο λες και στο φιατ και μας ειπε οτι δεν αξιζει να το ρισκαρεις με μεταχειρισμενη. |
antoniogt έγραψε: |
Αυτο που μας ειπε εμας ειναι οτι με την επισκευη θα ναι πολυ καλυτερα απ οτι μεταχειρισμενη.και επειδη ετυχε να εχει και το panda της γυναικας το ιδιο προβλημα ο ιδιος μας ειπε οτι εκεινο συμφερει πιο πολυ μεταχειρισμενο γιατι εχει κανενα εξηνταρη.το θεμα ειναι να ξερει και ο μηχανικος σε πιο μηχανουργειο θα την στειλει.εγω αυτον τον ξερω οτι ειναι ψειρας και τον εμπιστευομαι. |