PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 306 - Ανάρτηση KW / Προφόρτιση ελατηρίου. Τι ισχύει τελικά?

nik_marin - Παρ 21 Οκτ 2005, 20:56:13
Θέμα δημοσίευσης: 306 - Ανάρτηση KW / Προφόρτιση ελατηρίου. Τι ισχύει τελικά?
έχω ένα 306 με kw var2 το αυτοκίνητο ΔΕΝ το έχω χαμηλώσει καθόλου, εάν το χαμηλώσω θα μαλακώσει το ελατήριο ???
λόγω του ότι δεν θα είναι σφιγμένο πλέον τόσο πολύ
STELIOS - Κυρ 23 Οκτ 2005, 18:28:29
Θέμα δημοσίευσης:
Το ελατηριο δεν μαλακωνει (πρακτικα) ΠΟΤΕ. Τα αμορτησερ με τη χρηση χανουν την σκληρωτητα τους αλλα το ελατηριο οχι. Ο μονος τροπος να αλλαξουν οι μηχανικες ιδιοτητες του ελατηριου ειναι αν υποστει θερμικη κατεργασια.
nik_marin - Δευ 24 Οκτ 2005, 00:14:31
Θέμα δημοσίευσης:
Το γόνατο είναι αυτό
http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=34077&page=last


και λέω εάν το χαμηλώσω (ξεβιδώνοντας το κάτω πιατέλο ) θα μαλακώσει λόγω προφορτισεις ??
STELIOS - Δευ 24 Οκτ 2005, 08:13:10
Θέμα δημοσίευσης:
Tο ελατηριο ειτε προφορτισμεο ειτε ελευθερο εχει τον ιδιο συντελεστη σκληρωτητας. Αλλαζωντας τη θεση του πιατελου απλα αλλαζεις το ηψος και τη διαδρομη της αναρτησης. Δηλαδη αν το κατεβασεις θα κατσει χαμηλωτερα το αμαξι. Αν το ανεβασεις (δηλαδη συμπιεσεις - προφωρτισεις) θα κατσει ψηλοτερα το αμαξι.
Sidobre - Δευ 24 Οκτ 2005, 10:09:40
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Tο ελατηριο ειτε προφορτισμεο ειτε ελευθερο εχει τον ιδιο συντελεστη σκληρωτητας.
Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left
ultra-one - Δευ 24 Οκτ 2005, 12:46:35
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
STELIOS έγραψε:
Tο ελατηριο ειτε προφορτισμεο ειτε ελευθερο εχει τον ιδιο συντελεστη σκληρωτητας.
Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left


Και όμως έχετε και οι δύο λάθος αν το ελατήριο είναι προοδευτικό (progressive)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Sidobre - Δευ 24 Οκτ 2005, 14:10:49
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Sidobre έγραψε:
STELIOS έγραψε:
Tο ελατηριο ειτε προφορτισμεο ειτε ελευθερο εχει τον ιδιο συντελεστη σκληρωτητας.
Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left


Και όμως έχετε και οι δύο λάθος αν το ελατήριο είναι προοδευτικό (progressive)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Ρε παιδιά, το κάνετε συνέχεια αυτό. Τί πετάγεστε;

Το παιδί ρώτησε για την ανάρτησή του. Ο Στέλιος του απάντησε για την ανάρτησή του. Τί σχέση έχουν τώρα τα προοδευτικά ελατήρια που είναι παντελώς άσχετα με το γραμμικό που φοράει η KW.

Στην ίδια ερώτηση (την έχει κάνει και αλλού το παιδί) αγνοούν πλήρως ότι το ελατηριάκι που έχει πάνω η ανάρτησή του (helper) το μόνο ρόλο που παίζει είναι στην υπερέκταση να κρατάει το ελατήριο πάνω στο πιατέλο. Κάθονται και προσπαθούν να βγάλουν πόσο προφορτίζεται αυτό... ΗΜΑΡΤΟΝ και είναι περίπου 40lbs/inch!
volvos - Δευ 24 Οκτ 2005, 14:31:45
Θέμα δημοσίευσης:
την ιδια αποροια ειχε γνωστος με kw1 σε 206 2.0 που την ειχε τερμα πανω και εψαχνε τροπο να τη κατεβασει χωρις να χαμηλωσει.δηλαδη θα εβαζε τις πλακες της πεζο σπορτ ωστε να ψηλωσει το αμαξι κατα μισο ποντο τον οποιο θα εδινε χαμηλωνοντας στη kw. ετσι το χελπερ θα επαυε να ειναι εντελως συμπιεσμενο και ουσιαστικα ανυπαρκτο.αυτος θεωρουσε οτι το χελπερ εκτος απο το να κρατα το κυριο ελατηριο στη θεση του, βοηθα και σαν ενα ειδος μπαμπ στοπ πραγμα που εγω πολυ αμφιβαλλω.
παντως δεν νομιζω να μαλακωσει η αναρτηση καθως το κυριο ελατηριο δεν θα αλλαξει η προφορτιση του αν αλλαξεις υψος . το δε χελπερ δε βοηθα σε τετοιες καταστασεις νομιζω.
αν τον δω απο βδομαδα θα ρωτησω τι πετυχε.



υ.γ παντως ο τυπος ειναι ιδιαζουσα περιπτωση. φορα 185-60-15 και τρεχει με τσινκο στα ραλλυ.εχει ουκ ολογες φορες γραψει χωματινες διαδρομες με το 206 Rolling eyes
Lef205 - Δευ 24 Οκτ 2005, 14:32:36
Θέμα δημοσίευσης:
Προεδρε χαλαρωσε! Wink
Sidobre - Δευ 24 Οκτ 2005, 14:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Προεδρε χαλαρωσε! Wink


Χαλάρωσα! Salute
Sidobre - Δευ 24 Οκτ 2005, 14:40:19
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
....αυτος θεωρουσε οτι το χελπερ εκτος απο το να κρατα το κυριο ελατηριο στη θεση του, βοηθα και σαν ενα ειδος μπαμπ στοπ πραγμα που εγω πολυ αμφιβαλλω.


Blink


Οποιος κοιτάξει μια τέτοια ανάρτηση με το αυτοκίνητο να πατάει, θα δει ότι το helper είναι σχεδόν τελείως συμπιεσμένο.
ultra-one - Δευ 24 Οκτ 2005, 15:17:09
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Sidobre έγραψε:
STELIOS έγραψε:
Tο ελατηριο ειτε προφορτισμεο ειτε ελευθερο εχει τον ιδιο συντελεστη σκληρωτητας.
Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left


Και όμως έχετε και οι δύο λάθος αν το ελατήριο είναι προοδευτικό (progressive)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Ρε παιδιά, το κάνετε συνέχεια αυτό. Τί πετάγεστε;

Το παιδί ρώτησε για την ανάρτησή του. Ο Στέλιος του απάντησε για την ανάρτησή του. Τί σχέση έχουν τώρα τα προοδευτικά ελατήρια που είναι παντελώς άσχετα με το γραμμικό που φοράει η KW.

Στην ίδια ερώτηση (την έχει κάνει και αλλού το παιδί) αγνοούν πλήρως ότι το ελατηριάκι που έχει πάνω η ανάρτησή του (helper) το μόνο ρόλο που παίζει είναι στην υπερέκταση να κρατάει το ελατήριο πάνω στο πιατέλο. Κάθονται και προσπαθούν να βγάλουν πόσο προφορτίζεται αυτό... ΗΜΑΡΤΟΝ και είναι περίπου 40lbs/inch!


Κάποιος διαβάζοντας τον ΤΙΤΛΟ του ποστ και ΟΛΑ τα ποστ εκτός το 1ο, δεν μπορεί να καταλάβει ότι μιλάμε συγκεκριμένα για τα ελατήρια της KW!!!!!

Αυτό πάντως που έχω πει ισχύει! Laughing

Προτείνω πάντως να αλλάξετε τον τίτλο σε "Προφόρτιση ελατηρίου KW τι ισχύει τελικά ?" για αποφυγή μπερδεμάτων!!!! Cool Cool Cool Cool
Sidobre - Δευ 24 Οκτ 2005, 15:19:39
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι για να γίνω πιο αναλυτικός

Αυτά που έχει η KW είναι Helper Springs

Ενα ωραίο κειμενάκι που βρήκα και εξηγεί την λειτουργία τους:

Helper springs are used to prevent the Main springs from becoming loose in the spring seats when the wheels are at full droop. The Helper springs, unlike the Tender springs, have very little spring rates, and therefore do not affect the suspension characteristics of the vehicle.

If a car lifts a wheel in a turn or becomes airborne over bumps then the strut will extend and the shorter main spring will become loose, free to rattle and move around. If a spring re-seats incorrectly the car will have that wheel loaded more than others and the handling will change dramatically. The car may become unstable in certain situations. The Helper springs are used to keep the main springs seated and pressed against the spring perches, not allowing them to move freely, jump, rattle, move around and possibly re-seat incorrectly off-center. Some racing series require these springs if shorter main springs are used.

Υπάρχουν κάποιες αναρτήσεις που έχουν Tender Springs. Αυτό είναι εντελώς διαφορετικό και τότε μιλάμε για συνεργασία κύριου ελατηρίου και του δευτερεύοντος. Αυτά, ναι βοηθάνε στην ομαλή επαναφορά του κύριου ελατηρίου και τα βλέπουμε συνήθως στις πολύ σκληρές αναρτήσεις για να μην "χοροπηδάει" ολόκληρο το αυτοκίνητο (να είναι πιο φιλικό).
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr