PSClub - Hellas

Νέα - Mercedes Α200 Turbo. Ξεκίνησε η διάθεση στην Ελλάδα

MEMsound - Τρι 18 Οκτ 2005, 19:13:48
Θέμα δημοσίευσης: Mercedes Α200 Turbo. Ξεκίνησε η διάθεση στην Ελλάδα
-

http://automoto.flash.gr/news/news/2005/10/12/4654id/

....Με 4 κυλίνδρους, 2.035 κ.εκ. και 193 ίππους που αποδίδονται με τη βοήθεια τούρμπο, η συγκεκριμένη έκδοση υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις και σπορ οδική συμπεριφορά. Το εργοστάσιο ανακοινώνει επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 7,5'' με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ παραδόξως η τιμή αυτή μειώνεται στα 7,3'' αν το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με το σύστημα μετάδοσης Autotronic. Η τελική ταχύτητα προσεγγίζει τα 230 χλμ/ώρα.....


Άριστα... Wink Cool
TZAG - Τετ 19 Οκτ 2005, 00:51:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρει κανείς αν αυτός ο κουβάς στρίβει;; Τα 230χλμ. του έλειπαν τρομάρα του Thumb Down ...
tirokomos - Τετ 19 Οκτ 2005, 01:04:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι γνωστο οτι η Mercedes-benz κατηργησε τη παραγωγικη διαδικασια του κλασσικου kompressor ή τουλαχιστον θα τη διακοψει στο αμεσο μελλον λογω πολυ μεγαλου κοστους κατασκευης σε σχεση παντα με το turbo....παντως....χειροτερο σκαφος για 193 αλογα δε νομιζω οτι κυκλοφορει αυτη τη στιγμη στην αγορα....Το ξερατε οτι η πρωτη σειρα A_klass που παρηχθει αποθσυρθηκε μετα απο λιγους μηνες λογω απαραδεκτης αεροδυναμικης που ειχε αμεσο αντικτυπο στην οδηγικη συμπεριφορα του αυτοκινητου στισ μεγαλες ταχυτητες με αποτελεσμα την ανατροπη του???Ολα αυτα γινονταν επειδη η δυναμη του αερα που χτυπουσε το εμπροσθιο μερος δημιουργουσε στην ουσια ενα "τοιχο" που ανασηκωνε τους πισω τροχους με αποτελεσμα την ανατροπη.....Τα πιο καλοστημενα 194 αλογατα προσωπικα για μενα.... honda integra. Thumbs Up Worthy
Kouzman - Τετ 19 Οκτ 2005, 09:05:17
Θέμα δημοσίευσης:
το a-class πρωτοτουμπαρε στην σουηδια ή φιλανδια απο δημοσιογραφους που εκαναν το λεγομενο τεστ αποφυγης του ταρανδου... κοφτη τιμονια αριστερα και μετα δεξια... (αυτο σε αυτες τις χωρες ειναι η πραγματικοτητα μιας και οι ταρανδοι εκει ειναι οπως ειναι εδω οι γατες...). Μετα το ατυχημα αυτο η MB την απεσυρε και της εβαλε ολα αυτα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα για να μπορει να κρατα, οπου φυσικα ανεβασαν και το κοστος αρκετα...

για το καινουριο το Α εχω ακουσει παντως πολυ καλα λογια. Ομως τα κοντα 40 χιλιαρικα που το κοβω να εχει ειναι εξωφρενικα...
MEMsound - Τετ 19 Οκτ 2005, 11:35:50
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
....για το καινουριο το Α εχω ακουσει παντως πολυ καλα λογια. Ομως τα κοντα 40 χιλιαρικα που το κοβω να εχει ειναι εξωφρενικα...


Συμφωνώ απολύτως και στα 2. Wink
Stevon - Τετ 19 Οκτ 2005, 11:41:56
Θέμα δημοσίευσης:
TZAG έγραψε:
Ξέρει κανείς αν αυτός ο κουβάς στρίβει;; Τα 230χλμ. του έλειπαν τρομάρα του Thumb Down ...



Έτσι...... Thumb Left
Ghost Dog - Τετ 19 Οκτ 2005, 11:46:30
Θέμα δημοσίευσης:
Stevon έγραψε:
TZAG έγραψε:
Ξέρει κανείς αν αυτός ο κουβάς στρίβει;; Τα 230χλμ. του έλειπαν τρομάρα του Thumb Down ...



Έτσι...... Thumb Left

Εσυ αλλα μου ελεγες μωρη λ*υμπ!ν@ την τελευταια φορα...(οχι οταν πειραζαμε τις κοπελιτσες...,πιο πριν!) Tease Tease

Περα απο πλακα,θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες... Cool
-=N4X=- - Τετ 19 Οκτ 2005, 17:18:43
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι το colt czt ειναι λιγοτερο κουβας απο αυτο κ ας εχει "μονο" 150 αλογα!

Αυτα ειναι αμαξια για φαναρι καθαρα.
Το colt επειδη υπαρχει στην παρεα (νεοαποκτηθεν με κατω απο 3.000χλμ) ακομα κ με 5 ποντους χαμηλωμα που το αμαξι ειναι υπερβολικα χαμηλο στα μαρσπιε του συνεχιζει να ειναι πιο ψηλο απο το 206 διπλα διπλα (4 ποντοι χαμηλωμα)
teodor_v - Κυρ 23 Οκτ 2005, 23:29:46
Θέμα δημοσίευσης:
tirokomos έγραψε:
Ειναι γνωστο οτι η Mercedes-benz


....κατασκευαζει αυτοκινητα..... Shocked και οχι κουβαδες..... Evil
tirokome την ξερεις την αδυναμια μου για τους γερμαναραδες....
tirokomos - Δευ 24 Οκτ 2005, 00:31:25
Θέμα δημοσίευσης:
teodor_v έγραψε:
tirokomos έγραψε:
Ειναι γνωστο οτι η Mercedes-benz


....κατασκευαζει αυτοκινητα..... Shocked και οχι κουβαδες..... Evil
tirokome την ξερεις την αδυναμια μου για τους γερμαναραδες....
Θα συμφωνησω για clk,cls,slr,s klass κτλ....αλλα οχι και για το a klass....σαν το 206 παντως δεν υπαρχει...... Tease Worthy θα σου εβαζα σε αυτο το post το mms με την "αυξηση"....ξερεις εσυ, με τα γελια!!! Twisted evil
STELIOS - Δευ 24 Οκτ 2005, 07:31:33
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
το a-class πρωτοτουμπαρε στην σουηδια ή φιλανδια απο δημοσιογραφους που εκαναν το λεγομενο τεστ αποφυγης του ταρανδου... κοφτη τιμονια αριστερα και μετα δεξια... (αυτο σε αυτες τις χωρες ειναι η πραγματικοτητα μιας και οι ταρανδοι εκει ειναι οπως ειναι εδω οι γατες...). Μετα το ατυχημα αυτο η MB την απεσυρε και της εβαλε ολα αυτα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα για να μπορει να κρατα, οπου φυσικα ανεβασαν και το κοστος αρκετα...

για το καινουριο το Α εχω ακουσει παντως πολυ καλα λογια. Ομως τα κοντα 40 χιλιαρικα που το κοβω να εχει ειναι εξωφρενικα...


Αυτο ομως που δεν εγινε ευρεως γνωστο ειναι οτι στο αμαξι που τουμπαρε, οι δημοσιογραφοι ειχαν αντικαταστισει ενα πισω κλαταρισμενο ελαστικο με τη ρεζερβα αλλης A-Class (διαφορετικης εκδοσης) ΜΕ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ. Βεβαια αυτο η Mercedes δεν μπορουσε να το χρησιμοποιησει ως δικαιολογια, η ζημια ειχε γινει στην φημη της. Η συνεχεια ειναι γνωστη.....
Παντως πραγματικα πιστευτε οτι η ιδια η Mercedes δεν ειχε δοκιμασει το συγκεκριμενο τεστ σ'ενα καινουριο μοντελο της?
Tiesto - Δευ 24 Οκτ 2005, 19:10:34
Θέμα δημοσίευσης:
Αχ αυτη η Merc! Απτην μια επιμενει να κανει μερικα αυτοκινητα μπροστοκινητα αντιθετα με τον κυριο ανταγωνιστη της (την σειρα 1 πχ...) χαλωντας μια Α ιστορια της, απτην αλλη μετα τον κομπρεσορα επιστρεφει στο turbo ακολουθοντας την Audi.

Προσωπικα αυτο δεν το εκτιμω καθολου... Smile
Timour21 - Πεμ 27 Οκτ 2005, 11:08:43
Θέμα δημοσίευσης:
Mercedes και γερμανικές αηδίες, όλο φρου-φρού και αρώματα είναι. Στην F1 τα @@ μου πήρανε στο WRC το ίδιο, μόνο άμα τα συγκρίνεις με άλλα γερμανικά, εκεί κάτι γίνεται. Και γενικότερα σε οτιδήποτε μηχανοκίνητο για να κερδίσει γερμανικό ή ιταλικό θα πρέπει να μην συμμετέχει γαλλικό.
Πρέπει να καταλάβει όλος ο κόσμος οτι υπάρχουν 2 ειδών αυτοκίνητα, τα Γαλλικά και αυτά που θέλουν να τους μοιάσουν.
MEMsound - Πεμ 27 Οκτ 2005, 12:48:34
Θέμα δημοσίευσης:
Μου φαίνεται ότι θεωρείται ότι όλοι οι άνθρωποι σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο με εσάς...

Όσοι αγοράζουν Mercedes την αγοράζουν γιατί έχουν πιστεί (δεν εξετάζουμε αν έχουν δίκιο ή όχι, μιας και δεν είναι αυτό το θέμα) ότι αυτό είναι ότι καλύτερο υπάρχει, γιατί είναι status symbol κλπ κλπ

Μεταξύ αυτών των Merced-άκηδων υπάρχουν κάποιοι που έχουν ανάγκη για ένα μικρό αυτοκίνητο μεγέθους Α-Class.

Ένα τμήμα τώρα από αυτούς θέλουν να είναι και γρήγορο αυτό το μικρό.

Ε σε αυτούς τους Merced-άκηδες απευθήνεται η A-Class Compressor.
Που θέλουν μικρή και γρήγορη Mercedes.

Όχι στους υπερκ@υλομένους στροφάκηδες σαν τους περισσότερους από εμάς... Wink

Όσο για την επιλογή μεταξύ ατμόσφαιρας/turbo/compressor ή και συδυασμό τους, νομίζω ότι κάθε μεγάλος κατασκευαστής επιλέγει για το κάθε του μοντέλο τον πιο αποδοτικό/ταιριαστό/οικονομικό/ τρόπο απόδοσης της ισχύος του κινητήρα και όλο και κάτι περισσότερο ξέρει από εμάς.
Steve - Πεμ 27 Οκτ 2005, 13:04:49
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Το colt επειδη υπαρχει στην παρεα (νεοαποκτηθεν με κατω απο 3.000χλμ) ακομα κ με 5 ποντους χαμηλωμα που το αμαξι ειναι υπερβολικα χαμηλο στα μαρσπιε του συνεχιζει να ειναι πιο ψηλο απο το 206 διπλα διπλα (4 ποντοι χαμηλωμα)


Ακόμα δεν το πήρε το χαμήλωσε 5cm? Rolling eyes '

Τον πέτυχα χθες, παρήγγειλε φίλτρο αέρος από τον (u know).

Και για να κλείσουμε, αν θυμάμαι καλά σε ένα περιοδικό που είχα διαβάσει, σε σύγκριση με την κατηγορία του 206, το 206 είναι πιο χαμηλό (εργοστασιακά πάντα) από τα υπόλοιπα, με ακόλουθο το Clio Smile
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr