PSClub - Hellas

Μετάδοση - 206 - Αλλαγή σασμάν ή/και διαφορικού

Nikel - Σαβ 23 Νοέ 2002, 04:04:29
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Αλλαγή σασμάν ή/και διαφορικού
Οπως καποιοι απο εσας θα γνωριζουν σε λιγο καιρο ετοιμαζομαι να τουρμπισο το αυτοκινητ. Καποιοι φικοι λοιον μου ειπαν πως μεσα στα αμμεσα σχεδια μου πρεπει να ειναι και η αλλαγη σασμαν (πχ. με του Rallye) εννω καποιοι αλλοι μου ειπαν οχι αλλαγη σασμαν αλλα διαφορικου με καποιο κοντιτερο διοτι στο σασμαν δεν ταιριαζει ο αισθητηρας ταχυτητας η κατι τετοιο...Μπορει καποιος να ριξει φως???
Mix206cc - Σαβ 23 Νοέ 2002, 09:19:39
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη ΣΑΣΜΑΝ ή ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ
Nikel έγραψε:
Οπως καποιοι απο εσας θα γνωριζουν σε λιγο καιρο ετοιμαζομαι να τουρμπισο το αυτοκινητ. Καποιοι φικοι λοιον μου ειπαν πως μεσα στα αμμεσα σχεδια μου πρεπει να ειναι και η αλλαγη σασμαν (πχ. με του Rallye) εννω καποιοι αλλοι μου ειπαν οχι αλλαγη σασμαν αλλα διαφορικου με καποιο κοντιτερο διοτι στο σασμαν δεν ταιριαζει ο αισθητηρας ταχυτητας η κατι τετοιο...Μπορει καποιος να ριξει φως???

Αν θυμαμαι καλα το κιβωτιο του Rallye εχει πιο μεγαλες σχεσεις απο το δικο μας (που μαλλον καλα θυμαμαι γιατι ηθελα να το αλλαξω στην αρχη) το οτι εχει πιο κοντες σχεσεις οφριλεται μονο και μονο στο διαφορικο του το οποιο δεν μπορεις να παρεις αλλα μπορεις να παρεις αυτο απο το 206 1,1 ή 1,4
Sidobre - Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:05:04
Θέμα δημοσίευσης:
To Rallye με το 206 1.6 16v φοράνε ακριβώς το ίδιο κυβώτιο (και με τα ίδια ελλατώματα Wink )

Το Rallye όμως έχει πιο κοντό διαφορικό.

Σαν ανταλλακτικά στην Peugeot δίνουν το κυβώτιο πακέτο με το διαφορικό και η τιμή είναι μεγάλη.

Nikel ψάξε για κανένα διαφορικό από μεταχειρισμένα!

Επειδή όμως θα βάλεις turbo δεν θα σου συνέστηνα μπλοκέ γιατί θα το έκανε πολύ δύστροπο.

Ενα διαφορικό από Ραλλάκι 16v θα σου κόντυνε τις σχέσεις σου και θα έκανε δουλειά.
Mix206cc - Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:13:40
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
To Rallye με το 206 1.6 16v φοράνε ακριβώς το ίδιο κυβώτιο (και με τα ίδια ελλατώματα Wink )

Το Rallye όμως έχει πιο κοντό διαφορικό.

Σαν ανταλλακτικά στην Peugeot δίνουν το κυβώτιο πακέτο με το διαφορικό και η τιμή είναι μεγάλη.

Nikel ψάξε για κανένα διαφορικό από μεταχειρισμένα!

Επειδή όμως θα βάλεις turbo δεν θα σου συνέστηνα μπλοκέ γιατί θα το έκανε πολύ δύστροπο.

Ενα διαφορικό από Ραλλάκι 16v θα σου κόντυνε τις σχέσεις σου και θα έκανε δουλειά.

Γινεται να βαλουμε διαφορικο απο Rallye γιατι εμενα μου ειπαν οτι το αυτοκινητο πρεπει να ειναι το ιδιο Question Question
Sidobre - Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:16:03
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικά αφού είναι ίδιο το σασμάν να μπαίνει κανονικά το διαφορικό.

Μπορώ την δευτέρα να ρωτήσω να μάθω αν μπαίνει...

Κάποια φορά που το είχα ρωτήσει απέξω δεν μου είχαν φέρει κάποια αντίρρηση παρα μόνο ότι σαν ανταλλακτικά καινούργια, είναι διαφορικό σασμάν πακέτο!
Mix206cc - Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:18:57
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Λογικά αφού είναι ίδιο το σασμάν να μπαίνει κανονικά το διαφορικό.

Μπορώ την δευτέρα να ρωτήσω να μάθω αν μπαίνει...

Κάποια φορά που το είχα ρωτήσει απέξω δεν μου είχαν φέρει κάποια αντίρρηση παρα μόνο ότι σαν ανταλλακτικά καινούργια, είναι διαφορικό σασμάν πακέτο!

Ρωτα αν ειναι γιατι ενδιαφερομαι. Νομιζω οτι η κλαμακωση του 206 αδικει πολυ τις αποδοσεις του Crying or Very sad
Miltellas - Κυρ 24 Νοέ 2002, 01:22:37
Θέμα δημοσίευσης:
Τα έχουμε πει και σε άλλο θέμα...
Η αλλαγή που λέτε είναι πανεύκολη. Αλλάζετε κορώνα-πηνίο στο διαφορικό με την αντίστοιχη του Rallye και είστε έτοιμοι. Ούτε σασμάν ούτε τίποτε άλλο. Ρωτήστε το κόστος για καινούρια στην Lion. Στα μεταχειρισμένα δεν θα βρείτε τίποτα λιγότερο από κομπλέ σασμάν.
Nikel - Κυρ 24 Νοέ 2002, 03:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Τα έχουμε πει και σε άλλο θέμα...
Η αλλαγή που λέτε είναι πανεύκολη. Αλλάζετε κορώνα-πηνίο στο διαφορικό με την αντίστοιχη του Rallye και είστε έτοιμοι. Ούτε σασμάν ούτε τίποτε άλλο. Ρωτήστε το κόστος για καινούρια στην Lion. Στα μεταχειρισμένα δεν θα βρείτε τίποτα λιγότερο από κομπλέ σασμάν.


Και εγω κορώνο-πηνίο ηθελα αλλα η Lion το δινει μονο με το σασμαν. Τουλαχιστον ετσι θυμαμαι. Τωρα οσον αφορα τα μεταχειρισμενα σε οσους και αν ρωτησα οχι διαφορικο δεν υπαρχει αλλα ουτε και σασμαν εστω για μυρωδια! Ουτε του 8v ουτε του 16v...
Nikel - Κυρ 24 Νοέ 2002, 03:57:13
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
To Rallye με το 206 1.6 16v φοράνε ακριβώς το ίδιο κυβώτιο (και με τα ίδια ελλατώματα Wink )


Αν και δεν το ξερω Τασο, σε πιστευω...λυσε ομως ρε αδερφε μια απορια!
Πως εξηγεις σε καθε δικη μου αλλαγη να ακουω γκραπ-γρουο εννω οταν οδηγησα ενα ραλλυ ουτε γραπ ουτε γρουπ εκανε το σασμαν???
Miltellas - Κυρ 24 Νοέ 2002, 04:56:16
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό που λες Νικέλιε είναι ανησυχητικό! Το δικό μου σασμάν είναι υπέροχο! Ένα από τα καλύτερα σημεία του αυτοκινήτου. Ειδικά τώρα που έβαλα Tranself...
theflame - Κυρ 24 Νοέ 2002, 11:00:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ερώτηση, κατά πάσα πιθανότητα χαζή ή δεν κατάλαβα καλά!
Nikel θα τουρμπίσεις το 206 και θα βάλεις πιο κοντό σαζμάν;;; Shocked
Το αντίθετο δεν χρειάζεται;
Λογικά αφού το αμάξι θα αποκτήσει μεγαλύτερη δύναμη και ροπή στις ίδιες στροφές, αυτή για να βγει χωρίς χαζομάρες (σπιναρίσματα κλπ) θα πρέπει να μακρύνουν οι σχέσεις και όχι να κοντύνουν!!!
Byron206 - Κυρ 24 Νοέ 2002, 11:22:51
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΕL τα γκραπ γκρουπ που ακους μηπως ειναι τα συγχρονιζε των ταχυτητων; Το ειχα αυτο με το 306 στην 2 ταχυτητα.....
theflame - Κυρ 24 Νοέ 2002, 11:52:50
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν είχα πρωτοπάρει το 206 ακουγόταν το σαζμάν και οι ταχύτητες έμπαιναν σκληρά και με θόρυβο. Φοβισμένος είχα πάει στο συνεργείο όπου μου είπαν το λογικό "καινούργιο είναι" αλλά και ότι ο μοχλός πατάει πάνω σε μία μπίλια η οποία καλό είναι να λιπαίνεται που και που. Το είχαν σηκώσει μάλιστα και το είχαν ξεχάσει με λιπαντικό, αποτέλεσμα; Οι αλλαγές μαλάκωσαν και οι θόρυβοι μειώθηκαν κατά πολύ.
Τώρα μετά από 4600 χιλιόμετρα επανήλθαν (από τότε που άλλαξα και βαλβολίνες).
Θα ξανάπαω συνεργείο για άλλο πρόβλημα και θα τους πω να το λιπάνουν πάλι. Ίσως να είναι από τα must do που ξεχνάνε;;;;
Ίσως να μην είναι και αυτό... Crying or Very sad
Nikel - Κυρ 24 Νοέ 2002, 12:23:14
Θέμα δημοσίευσης:
Byron206 έγραψε:
ΝΙΚΕL τα γκραπ γκρουπ που ακους μηπως ειναι τα συγχρονιζε των ταχυτητων; Το ειχα αυτο με το 306 στην 2 ταχυτητα.....


Η πλακα ειναι ρε Βyron πως εχω αλλαξει συγχρονιζε 1-2ας αλλα τιποτα...τα ιδια
Nikel - Κυρ 24 Νοέ 2002, 12:27:16
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Ερώτηση, κατά πάσα πιθανότητα χαζή ή δεν κατάλαβα καλά!
Nikel θα τουρμπίσεις το 206 και θα βάλεις πιο κοντό σαζμάν;;; Shocked
Το αντίθετο δεν χρειάζεται;
Λογικά αφού το αμάξι θα αποκτήσει μεγαλύτερη δύναμη και ροπή στις ίδιες στροφές, αυτή για να βγει χωρίς χαζομάρες (σπιναρίσματα κλπ) θα πρέπει να μακρύνουν οι σχέσεις και όχι να κοντύνουν!!!


Σωστα φιλε φλογα ΑΛΛΑ...ειναι τοσο μουλαρι το δικο μου που στο 1ο stage turbo (40% αυξηση αλογων και 50% αυξηση ροπης) τουλαχισοτν δεν θα ειναι προβλημα! Στο 2ο stage που θα γινει καποια στιγμη μεσα 2003 τοτε το συζηταμε Twisted evil
BTS - Κυρ 24 Νοέ 2002, 12:33:38
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ΄εχω βρει ούτε ένα τεχνικό διατεθειμένο να λύσει το σασμάν και να αλλάξει κορώνα-πηνίο. Όλοι μου έλεγαν να τους φέρω ολόκληρο σασμάν από μεταχειρισμένο.

Πάντως να ξέρετε ότι αλλαγή του βήματος μόνο, δεν είναι η καλύτερη δυνατή λύση διότι οι 'απόσταση' ανάμεσα στις σχέσεις παραμένει, απλώς κονταίνουν όλες κατά το ίδιο ποσοστό. Το ιδανικό θα ήταν να βρείτε το πιο κοντό σασμάν που υπάρχει για 206 (νομίζω του 1.1) και να του βάλετε μία μακριά 5η. Έτσι τα έχετε όλα.
Nikel - Κυρ 24 Νοέ 2002, 12:34:22
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Όταν είχα πρωτοπάρει το 206 ακουγόταν το σαζμάν και οι ταχύτητες έμπαιναν σκληρά και με θόρυβο. Φοβισμένος είχα πάει στο συνεργείο όπου μου είπαν το λογικό "καινούργιο είναι" αλλά και ότι ο μοχλός πατάει πάνω σε μία μπίλια η οποία καλό είναι να λιπαίνεται που και που. Το είχαν σηκώσει μάλιστα και το είχαν ξεχάσει με λιπαντικό, αποτέλεσμα; Οι αλλαγές μαλάκωσαν και οι θόρυβοι μειώθηκαν κατά πολύ.
Τώρα μετά από 4600 χιλιόμετρα επανήλθαν (από τότε που άλλαξα και βαλβολίνες).
Θα ξανάπαω συνεργείο για άλλο πρόβλημα και θα τους πω να το λιπάνουν πάλι. Ίσως να είναι από τα must do που ξεχνάνε;;;;
Ίσως να μην είναι και αυτό... Crying or Very sad


Εγω φιλε φλογα αρχιζω να υποπτευομαι πως το σασμαν μου ειναι προβληματικο...αυτο το λεω διοτι εχανε βαλβολινες παλιοτερα και ανοιχτηκε αλλαχθηκαν συγχρονιζε 1ης-2ας και εγινε και στεγανοποιηση (με μια μπλε ουσια σαν κολλα που ουσισατικα οταν ξηρενεται γινεται σαν τσιμουχα)! Πορολο που βαλβολινες δεν ξαναεχασε το προβλημα με την δυσκολια των αλλαγων δεν φτιαχτηκε!
Mix206cc - Κυρ 24 Νοέ 2002, 14:00:51
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel έγραψε:
theflame έγραψε:
Όταν είχα πρωτοπάρει το 206 ακουγόταν το σαζμάν και οι ταχύτητες έμπαιναν σκληρά και με θόρυβο. Φοβισμένος είχα πάει στο συνεργείο όπου μου είπαν το λογικό "καινούργιο είναι" αλλά και ότι ο μοχλός πατάει πάνω σε μία μπίλια η οποία καλό είναι να λιπαίνεται που και που. Το είχαν σηκώσει μάλιστα και το είχαν ξεχάσει με λιπαντικό, αποτέλεσμα; Οι αλλαγές μαλάκωσαν και οι θόρυβοι μειώθηκαν κατά πολύ.
Τώρα μετά από 4600 χιλιόμετρα επανήλθαν (από τότε που άλλαξα και βαλβολίνες).
Θα ξανάπαω συνεργείο για άλλο πρόβλημα και θα τους πω να το λιπάνουν πάλι. Ίσως να είναι από τα must do που ξεχνάνε;;;;
Ίσως να μην είναι και αυτό... Crying or Very sad


Εγω φιλε φλογα αρχιζω να υποπτευομαι πως το σασμαν μου ειναι προβληματικο...αυτο το λεω διοτι εχανε βαλβολινες παλιοτερα και ανοιχτηκε αλλαχθηκαν συγχρονιζε 1ης-2ας και εγινε και στεγανοποιηση (με μια μπλε ουσια σαν κολλα που ουσισατικα οταν ξηρενεται γινεται σαν τσιμουχα)! Πορολο που βαλβολινες δεν ξαναεχασε το προβλημα με την δυσκολια των αλλαγων δεν φτιαχτηκε!

Φιλε Nikel Και μενα το σασμαν κανει γκραπ γκρουπ και σε αλλους δυο φιλους μου σε cc. Μηπως τελικα φταιει το cc Question Question
theflame - Κυρ 24 Νοέ 2002, 21:39:47
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel έγραψε:
Εγω φιλε φλογα αρχιζω να υποπτευομαι πως το σασμαν μου ειναι προβληματικο...αυτο το λεω διοτι εχανε βαλβολινες παλιοτερα και ανοιχτηκε αλλαχθηκαν συγχρονιζε 1ης-2ας και εγινε και στεγανοποιηση (με μια μπλε ουσια σαν κολλα που ουσισατικα οταν ξηρενεται γινεται σαν τσιμουχα)! Πορολο που βαλβολινες δεν ξαναεχασε το προβλημα με την δυσκολια των αλλαγων δεν φτιαχτηκε!


Τον θόρυβο στον κάνει και με τον κινητήρα σβηστό;
Το σασμάν του 206 έχει ράβδους για να μεταφέρει τις σχέσεις από το μοχλό στο κιβώτιο, και πολλές φορές αυτοί είναι που ακούγονται.
Αν μιλάμε για τέτοιο θόρυβο τότε δεν είναι το συγχρονιζέ γιατί απλά τότε δεν λειτουργεί (δεν έχει κάτι να συγχρονίσει). Το συγχρονιζέ ουσιαστικά συγχρονίζει την ταχύτητα του κιβωτίου με αυτή του κινητήρα επειδή παίζουν οι στροφές τους. Αν δεν υπήρχε θα χρειαζόμασταν διπλογκαζιά (έξτρα πάτημα του γκαζιού όταν έχουμε νεκρά ανάμεσα στην αλλαγή δύο σχέσεων) προκειμένου να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα και να κουμπώσει η ταχύτητα.
Συνήθως το συγχρονιζέ το αισθάνεσαι σαν σκάλωμα στην αλλαγή κοντών σχέσεων (1η-2α) και αν αρχίζουν τα κοπανήματα, τότε....
(Προσοχή δεν είμαι μηχανικός, οπότε τις ντομάτες σιγά-σιγά!!! )
ΝΙΚΟΣ - Κυρ 24 Νοέ 2002, 21:44:50
Θέμα δημοσίευσης: αλλαγη σασμαν-διαφορικου
ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.
ΑΛΛΑΖΩΝΤΑΣ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΞΥΡΑΦΙ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ RALLYE ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ 13/59.ΑΥΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΣ 230.000 ΔΡΑΧΜΕΣ Η ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ RALLYE 1300cc ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΟΡΑΕΙ 13/59.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ PEUGEOTSPORT ΓΙΑ ΤΟ 106 MINI GROUP A ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.(ΜΠΛΟΚΕ-ΣΧΕΣΕΙΣ-ΚΑΙ ΚΟΡΩΝΟΠΙΝΗΟ)ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΑΓΙΕ.ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ.Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΙΣΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ 10 ΠΛΑΣΙΟ ΗΧΟ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΛΜ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΑΙ RIBILT.ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΟ.ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΩΡΟΝΟΠΗΝΙΟΥ. Idea
Miltellas - Δευ 25 Νοέ 2002, 01:00:33
Θέμα δημοσίευσης:
230 χιλιάρικα για κορώνα-πηνίο; Shocked
Έλα μωρέ, μια χαρά είναι το σασμανάκι μου... Rolling eyes
Nikel - Δευ 25 Νοέ 2002, 02:26:42
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Τον θόρυβο στον κάνει και με τον κινητήρα σβηστό;
Το σασμάν του 206 έχει ράβδους για να μεταφέρει τις σχέσεις από το μοχλό στο κιβώτιο, και πολλές φορές αυτοί είναι που ακούγονται.
Αν μιλάμε για τέτοιο θόρυβο τότε δεν είναι το συγχρονιζέ γιατί απλά τότε δεν λειτουργεί (δεν έχει κάτι να συγχρονίσει). Το συγχρονιζέ ουσιαστικά συγχρονίζει την ταχύτητα του κιβωτίου με αυτή του κινητήρα επειδή παίζουν οι στροφές τους. Αν δεν υπήρχε θα χρειαζόμασταν διπλογκαζιά (έξτρα πάτημα του γκαζιού όταν έχουμε νεκρά ανάμεσα στην αλλαγή δύο σχέσεων) προκειμένου να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα και να κουμπώσει η ταχύτητα.
Συνήθως το συγχρονιζέ το αισθάνεσαι σαν σκάλωμα στην αλλαγή κοντών σχέσεων (1η-2α) και αν αρχίζουν τα κοπανήματα, τότε....
(Προσοχή δεν είμαι μηχανικός, οπότε τις ντομάτες σιγά-σιγά!!! )


Naι φιλε φλογα....
Nikel - Δευ 25 Νοέ 2002, 02:28:54
Θέμα δημοσίευσης: Re: αλλαγη σασμαν-διαφορικου
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.
ΑΛΛΑΖΩΝΤΑΣ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΞΥΡΑΦΙ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ RALLYE ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ 13/59.ΑΥΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΣ 230.000 ΔΡΑΧΜΕΣ Η ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ RALLYE 1300cc ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΟΡΑΕΙ 13/59.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ PEUGEOTSPORT ΓΙΑ ΤΟ 106 MINI GROUP A ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.(ΜΠΛΟΚΕ-ΣΧΕΣΕΙΣ-ΚΑΙ ΚΟΡΩΝΟΠΙΝΗΟ)ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΑΓΙΕ.ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ.Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΙΣΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ 10 ΠΛΑΣΙΟ ΗΧΟ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΛΜ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΑΙ RIBILT.ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΟ.ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΩΡΟΝΟΠΗΝΙΟΥ. Idea


Συμφωνω ρε Νικολα αλλα που να το βρουμε??? Καποια στιγμη το ελεγα στον βελτιωτη μου ο οποιος τρεχει με 106 και μου ειπε...αν βρεις φερε μου και εμενα ενα για spare Wink
Nikel - Δευ 25 Νοέ 2002, 02:31:47
Θέμα δημοσίευσης:
Mix206cc έγραψε:
Φιλε Nikel Και μενα το σασμαν κανει γκραπ γκρουπ και σε αλλους δυο φιλους μου σε cc. Μηπως τελικα φταιει το cc Question Question


Oxι φιλε Μιχ δεν φταει το CC...φταει το οτι ειναι Peugeot
Alex - Δευ 25 Νοέ 2002, 02:32:41
Θέμα δημοσίευσης: Re: αλλαγη σασμαν-διαφορικου
Nikel έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.
ΑΛΛΑΖΩΝΤΑΣ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΞΥΡΑΦΙ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ RALLYE ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ 13/59.ΑΥΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΣ 230.000 ΔΡΑΧΜΕΣ Η ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ RALLYE 1300cc ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΟΡΑΕΙ 13/59.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ PEUGEOTSPORT ΓΙΑ ΤΟ 106 MINI GROUP A ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.(ΜΠΛΟΚΕ-ΣΧΕΣΕΙΣ-ΚΑΙ ΚΟΡΩΝΟΠΙΝΗΟ)ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΑΓΙΕ.ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ.Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΙΣΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ 10 ΠΛΑΣΙΟ ΗΧΟ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΛΜ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΑΙ RIBILT.ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΟ.ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΩΡΟΝΟΠΗΝΙΟΥ. Idea


Συμφωνω ρε Νικολα αλλα που να το βρουμε??? Καποια στιγμη το ελεγα στον βελτιωτη μου ο οποιος τρεχει με 106 και μου ειπε...αν βρεις φερε μου και εμενα ενα για spare Wink


O DarkVow θα αλλαξει σε καποια φαση κινητηρα (με την αρχη του χρονου μαλλον) οποτε θα του μεινει ενα σασμαν 1100.. Βασικα του ειπα να το βαλει στο 1600 μιας και απ'οσο καταλαβα απ'τα γραφομενα εδω ειναι πιο κοντο. Τωρα αμα δεν το βαλει - ε τοτε ζητησε του το...
Nikel - Δευ 25 Νοέ 2002, 03:10:03
Θέμα δημοσίευσης: Re: αλλαγη σασμαν-διαφορικου
Alex έγραψε:

O DarkVow θα αλλαξει σε καποια φαση κινητηρα (με την αρχη του χρονου μαλλον) οποτε θα του μεινει ενα σασμαν 1100.. Βασικα του ειπα να το βαλει στο 1600 μιας και απ'οσο καταλαβα απ'τα γραφομενα εδω ειναι πιο κοντο. Τωρα αμα δεν το βαλει - ε τοτε ζητησε του το...


Ευχαριστω ρε Αλεξ αλλα αν ειναι τοσο καλο οσο λενε τοτε εγω προτεινω στον DarkVow να το βαλει οποσδηποτε....
kaisaras96 - Τετ 27 Νοέ 2002, 22:22:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδεια ολα καλα με το κορωπηνιο του 1,3Rallye και το κιβωτιο απο 1,1.Με το κοντερ ξερει κανεις τι γινεται?Θα δειχνει σωστα χλμ μετα?και αν οχι διορθωνεται?Απο οσο ξερω απο εμπειριες με παλιες ΑΛΦΑ αν αλλαξεις διαφορικο το κοντερ δειχνει αλλα αντι αλλων και μαλιστα το σφαλμα μεταβαλεται αναλογα με την ταχυτητα!Στο 1,6 εγω κρινω οτι με κοντυτερες 2,3,4 θα ναι ΟΚ!Καπου ειχα διαβασει οτι μετα κιβωτια της peugeot γινεται πανικος και οτι ολα τα 1,1 δεν εχουν ιδια κιβωτια!Επεισης πολυ πιθανο κιβωτια εισαγωγης να ναι θεομακρα(προσωπικη εμπειρια απο το ibiza του αδερφου μου)γιατι σε καθε χωρα εχουν αλλες απαιτησεις!
theflame - Τετ 27 Νοέ 2002, 23:28:15
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel έγραψε:
theflame έγραψε:
Τον θόρυβο στον κάνει και με τον κινητήρα σβηστό;
Το σασμάν του 206 έχει ράβδους για να μεταφέρει τις σχέσεις από το μοχλό στο κιβώτιο, και πολλές φορές αυτοί είναι που ακούγονται.
Αν μιλάμε για τέτοιο θόρυβο τότε δεν είναι το συγχρονιζέ γιατί απλά τότε δεν λειτουργεί (δεν έχει κάτι να συγχρονίσει). Το συγχρονιζέ ουσιαστικά συγχρονίζει την ταχύτητα του κιβωτίου με αυτή του κινητήρα επειδή παίζουν οι στροφές τους. Αν δεν υπήρχε θα χρειαζόμασταν διπλογκαζιά (έξτρα πάτημα του γκαζιού όταν έχουμε νεκρά ανάμεσα στην αλλαγή δύο σχέσεων) προκειμένου να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα και να κουμπώσει η ταχύτητα.
Συνήθως το συγχρονιζέ το αισθάνεσαι σαν σκάλωμα στην αλλαγή κοντών σχέσεων (1η-2α) και αν αρχίζουν τα κοπανήματα, τότε....
(Προσοχή δεν είμαι μηχανικός, οπότε τις ντομάτες σιγά-σιγά!!! )


Naι φιλε φλογα....


Μηχανικός δεν είμαι αλλά λογικά δεν είναι το συγχρονιζέ αλλά θέλει αυτή την λίπανση που σου είπα και πιο πριν. Πρέπει να είναι από την βάση του μοχλού και όχι από το σαζμάν το ίδιο. Το συγχρονιζέ δεν μπορεί να φταίει με σβηστό κινητήρα!!!!!
Miltellas - Πεμ 28 Νοέ 2002, 00:56:15
Θέμα δημοσίευσης:
kaisaras96 έγραψε:
Ρε παιδεια ολα καλα με το κορωπηνιο του 1,3Rallye και το κιβωτιο απο 1,1.Με το κοντερ ξερει κανεις τι γινεται?Θα δειχνει σωστα χλμ μετα?και αν οχι διορθωνεται?Απο οσο ξερω απο εμπειριες με παλιες ΑΛΦΑ αν αλλαξεις διαφορικο το κοντερ δειχνει αλλα αντι αλλων και μαλιστα το σφαλμα μεταβαλεται αναλογα με την ταχυτητα!Στο 1,6 εγω κρινω οτι με κοντυτερες 2,3,4 θα ναι ΟΚ!Καπου ειχα διαβασει οτι μετα κιβωτια της peugeot γινεται πανικος και οτι ολα τα 1,1 δεν εχουν ιδια κιβωτια!Επεισης πολυ πιθανο κιβωτια εισαγωγης να ναι θεομακρα(προσωπικη εμπειρια απο το ibiza του αδερφου μου)γιατι σε καθε χωρα εχουν αλλες απαιτησεις!


Τα περισσότερα κοντέρ παίρνουν τον αριθμό περιστροφών που κάνει η κορώνα-πηνίο (τελική σχέση) και υπολογίζει τα χαω. Αλλάζοντας τελική σχέση, αλλάζει και το βήμα στο κοντέρ. Το πρόβλημα διορθώνεται αλλάζοντας την ντίζα του κοντέρ αλλά και το ίδιο το κοντέρ (το δεύτερο δεν είναι απόλυτο).
peugeot206cc - Πεμ 28 Νοέ 2002, 10:54:22
Θέμα δημοσίευσης:
Το κιβώτιο από το 1.1 θα αντέξει την ροπή ενός πολύ ισχυρότερου κινητήρα ;
Αλεξ@νδρος - Πεμ 28 Νοέ 2002, 23:05:15
Θέμα δημοσίευσης:
To ιδιο κιβωτιο εχει και το 1.4
Miltellas - Παρ 29 Νοέ 2002, 00:37:30
Θέμα δημοσίευσης:
peugeot206cc έγραψε:
Το κιβώτιο από το 1.1 θα αντέξει την ροπή ενός πολύ ισχυρότερου κινητήρα ;


Tο σασμάν του 1.6 16V είναι όμοιο ή παρόμοιο με του Rallye. Καμία σχέση με του 1.1 ή 1.4. Είναι σαφώς ανώτερο σε λειτουργία και σε αντοχή. Εάν αλλάξει κάτι ένας με το 1.6 16V, αυτό θα είναι η τελική σχέση και όχι ολόκληρο το σασμάν. Και πάλι θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι η κορώνα-πηνίο του ενός είναι από το ίδιο υλικό φτιαγμένα με του άλλου...
gaS - Τρι 10 Δεκ 2002, 15:40:36
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον.τοποθετησα το σασμαν του ραλλυ 16Χ63 .η 5η επιανε 100 στις 2850 και τωρα τα πιανει στις 3100 αρα κοντινε.προσοχη γιατι τα 1,1 και 1,4
φορανε ιδια δοντια αλλα ο πυρος του διαφορικου ειναι λεπτοτερος αρα λιγοτερης αντοχης.οι διαφορες δεν ηταν τεραστιες και σκεπτομαι να βαλω το διαφορικο του ραλλυ 8βαλβιδου 16Χ65 και αυτο διοτι εχω περιθωριο στον κοφτη μου 500στροφες ακομα.πιανω τελικη στις 5900 οποτε μπορω να το κοντινω λιγο ακομα χωρις να χασω την τελικη.το διαφορικο του 1,3 πιστευω οτι ειναι πολυ κοντο.ενας φιλος με ραλλυ πειραγμενο πιανει μονο 200 στον κοφτη.μεχρι λοιπον λογο 4,06 θα ειναι καλα.θα το δοκιμασω και θα σας πω.οσο για μπλοκε μονο quaife.
XS - Τρι 10 Δεκ 2002, 16:23:56
Θέμα δημοσίευσης:
gaS έγραψε:
και αυτο διοτι εχω περιθωριο στον κοφτη μου 500στροφες ακομα.πιανω τελικη στις 5900 οποτε μπορω να το κοντινω λιγο ακομα χωρις να χασω την τελικη.

Το ιδανικό είναι να πιάνεις τελική ταχύτητα στις στροφές που αποδίδει ο κινητήρας τη μέγιστη ιπποδύναμη και όχι στον κόφτη. Αν ο 1600άρης αποδίδει μέγιστη ιπποδύναμη στις 5.750 σαλ τότε ήδη το κιβώτιο είναι λίγο πιο κοντό από το "ιδανικό", θα πρότεινα να μην το κοντύνεις κι άλλο.
gaS - Τρι 10 Δεκ 2002, 20:01:50
Θέμα δημοσίευσης:
XS έγραψε:
gaS έγραψε:
και αυτο διοτι εχω περιθωριο στον κοφτη μου 500στροφες ακομα.πιανω τελικη στις 5900 οποτε μπορω να το κοντινω λιγο ακομα χωρις να χασω την τελικη.

Το ιδανικό είναι να πιάνεις τελική ταχύτητα στις στροφές που αποδίδει ο κινητήρας τη μέγιστη ιπποδύναμη και όχι στον κόφτη. Αν ο 1600άρης αποδίδει μέγιστη ιπποδύναμη στις 5.750 σαλ τότε ήδη το κιβώτιο είναι λίγο πιο κοντό από το "ιδανικό", θα πρότεινα να μην το κοντύνεις κι άλλο.


ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΑΒΩ ΥΠ ΟΨΗΝ ΜΟΥ.ΨΑΧΝΩ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΝΑ ΑΥΞΗΣΩ ΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ.ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑΝ ΣΤΟ ΜΠΕΡΜΙΧΑΜ(ΑΓΓΛΙΑ 400 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ 7600 ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΞΟΥΔΑ ΤΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΤΗΣ ΜΑΓΚΝΕΤ ΜΑΡΕΛΙ ΑΛΛΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΖΩ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ.ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΣΤΕΙΛΤΕ
Miltellas - Πεμ 12 Δεκ 2002, 01:50:41
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά κάνετε και θέλετε να κοντύνετε το σασμάν εάν θέλετε επιταχύνσεις. Αλλά θα πρέπει να μην ταξιδεύετε πλέον με ή σχεδόν με τελικές για λόγους αυξημένης καταπόνησης του μοτέρ λόγω υψηλών ρυθμών περιστροφής. Χτυπάτε τα πολλά χαω ή την τελική σας αλλά μην την κρατάτε για πάνω από μερικά δευτερόλεπτα έχοντας το μοτέρ σας να λυσσομανά στα όρια περιστροφής του.
Υπόψιν ότι με την μετακίνηση του κόφτη σε ψηλότερες στροφές δεν κάνετε τίποτα περισσότερο από το να αποκτάτε την δυνατότητα να λειτουργείτε το μοτέρ σε περιοχή στροφών απαγορευμένη από τον κατασκευαστή του κινητήρα...
racing-girl - Κυρ 09 Φεβ 2003, 18:46:04
Θέμα δημοσίευσης:
Epeidh den vrhka antistoixo thema to grafw edw. Exei allaxei kaneis valvolines gia na moy pei an veltiwthike to provlhma prwths-deyteras poy antimetwpizw ki egw? Pantws se osoys mhxanikoys to exw pei me koitane kai gelane.Ayto poy ekanan htan allagh sto syrmataki ths ntizas, opws eipan alla to provlhma lythike kapws mono gia tis prwtes hmeres. Twra xana ta idia..
DimiP - Κυρ 09 Φεβ 2003, 19:03:05
Θέμα δημοσίευσης:
racing-girl έγραψε:
Epeidh den vrhka antistoixo thema to grafw edw. Exei allaxei kaneis valvolines gia na moy pei an veltiwthike to provlhma prwths-deyteras poy antimetwpizw ki egw? Pantws se osoys mhxanikoys to exw pei me koitane kai gelane.Ayto poy ekanan htan allagh sto syrmataki ths ntizas, opws eipan alla to provlhma lythike kapws mono gia tis prwtes hmeres. Twra xana ta idia..


Ε! οχι και δεν βρηκες topic με βαλβολινες....
δηλαδη εμεις αδικα γραφαμε 4 σελιδες - χωρια κατι αλλα ξεμπαρκα posts για λαδια-ξυδια...
Δες εδω:
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=344&start=60
Αν δεν σε καλυψει...τοτε....
Παντως συνοπτικα σου λεω πως αλλαξα πριν 1 μηνα περιπου και δεν ειδα σημαντικη διαφορα! απειροελαχιστα πραγματα. εβαλα τις Elf TRJ 75/80 που συγκεντρωσαν αρκετα καλα λογια στο forum αυτο.
Εχω πεισθει πως το κιβωτιο φταιει και οχι οι βαλβολινες.
Μη σκας και παρτο αποφαση οπως κιεγω- κανε και το εξης "κολπο" που ας με συγχωρησει αυτος που δεν θυμαμαι ποιος ηταν και το ανεφερε sto forum.
Οταν θελεις να βαλεις 1η και ζοριζεται , βαλε μια 2α (που μπαινει ευκολα) στα γρηγορα χωρις να αφησεις το συμπλεκτη και αμεσως βαλε 1η. ισα-ισα να παρει το συγχρονιζε της 2ας. θα δεις οτι μπαινει 99% ευκολοτερα.
ΝΙΚΟΣ - Κυρ 09 Φεβ 2003, 19:55:59
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
racing-girl έγραψε:
Epeidh den vrhka antistoixo thema to grafw edw. Exei allaxei kaneis valvolines gia na moy pei an veltiwthike to provlhma prwths-deyteras poy antimetwpizw ki egw? Pantws se osoys mhxanikoys to exw pei me koitane kai gelane.Ayto poy ekanan htan allagh sto syrmataki ths ntizas, opws eipan alla to provlhma lythike kapws mono gia tis prwtes hmeres. Twra xana ta idia..


Ε! οχι και δεν βρηκες topic με βαλβολινες....
δηλαδη εμεις αδικα γραφαμε 4 σελιδες - χωρια κατι αλλα ξεμπαρκα posts για λαδια-ξυδια...
Δες εδω:
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=344&start=60
Αν δεν σε καλυψει...τοτε....
Παντως συνοπτικα σου λεω πως αλλαξα πριν 1 μηνα περιπου και δεν ειδα σημαντικη διαφορα! απειροελαχιστα πραγματα. εβαλα τις Elf TRJ 75/80 που συγκεντρωσαν αρκετα καλα λογια στο forum αυτο.
Εχω πεισθει πως το κιβωτιο φταιει και οχι οι βαλβολινες.
Μη σκας και παρτο αποφαση οπως κιεγω- κανε και το εξης "κολπο" που ας με συγχωρησει αυτος που δεν θυμαμαι ποιος ηταν και το ανεφερε sto forum.
Οταν θελεις να βαλεις 1η και ζοριζεται , βαλε μια 2α (που μπαινει ευκολα) στα γρηγορα χωρις να αφησεις το συμπλεκτη και αμεσως βαλε 1η. ισα-ισα να παρει το συγχρονιζε της 2ας. θα δεις οτι μπαινει 99% ευκολοτερα.


Μητσο κοιτα καμια μερα μην παρεις το σασμαν στο χερι με τις καρφοτες Shocked
DimiP - Κυρ 09 Φεβ 2003, 20:26:25
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
DimiP έγραψε:
racing-girl έγραψε:
Epeidh den vrhka antistoixo thema to grafw edw. Exei allaxei kaneis valvolines gia na moy pei an veltiwthike to provlhma prwths-deyteras poy antimetwpizw ki egw? Pantws se osoys mhxanikoys to exw pei me koitane kai gelane.Ayto poy ekanan htan allagh sto syrmataki ths ntizas, opws eipan alla to provlhma lythike kapws mono gia tis prwtes hmeres. Twra xana ta idia..


Ε! οχι και δεν βρηκες topic με βαλβολινες....
δηλαδη εμεις αδικα γραφαμε 4 σελιδες - χωρια κατι αλλα ξεμπαρκα posts για λαδια-ξυδια...
Δες εδω:
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=344&start=60
Αν δεν σε καλυψει...τοτε....
Παντως συνοπτικα σου λεω πως αλλαξα πριν 1 μηνα περιπου και δεν ειδα σημαντικη διαφορα! απειροελαχιστα πραγματα. εβαλα τις Elf TRJ 75/80 που συγκεντρωσαν αρκετα καλα λογια στο forum αυτο.
Εχω πεισθει πως το κιβωτιο φταιει και οχι οι βαλβολινες.
Μη σκας και παρτο αποφαση οπως κιεγω- κανε και το εξης "κολπο" που ας με συγχωρησει αυτος που δεν θυμαμαι ποιος ηταν και το ανεφερε sto forum.
Οταν θελεις να βαλεις 1η και ζοριζεται , βαλε μια 2α (που μπαινει ευκολα) στα γρηγορα χωρις να αφησεις το συμπλεκτη και αμεσως βαλε 1η. ισα-ισα να παρει το συγχρονιζε της 2ας. θα δεις οτι μπαινει 99% ευκολοτερα.


Μητσο κοιτα καμια μερα μην παρεις το σασμαν στο χερι με τις καρφοτες Shocked


Δεν ειναι καρφωτες ρε Νικο! το αντιθετο μαλιστα. βαζεις γρηγορα μια 2α και μετα 1η. το μειονεκτημα βεβαια οτι κρατας το συμπλεκτη πατημενο με οτι συνεπαγεται αυτο για πολυ ωρα και φυσικα οι στροφες σου πεφτουν αρκετα αλλα αυτο το κανεις μεσα στην πολη οπου χρειαζεται να βαλεις 1η , συνηθως σε μποτιλιαρισμα οπου θελεις να κοψεις αλλα με 2α παει να σβησει κλ.π. εκει λοιπον δεν σε νοιαζουν ουτε στροφες ουτε επιδοσεις.
πιστεψε με δεν ειναι καρφωτες !
GIANNIS206 - Κυρ 09 Φεβ 2003, 21:49:59
Θέμα δημοσίευσης:
Αντιμετωπίζω έντονο πρόβλημα με την δευτερά.Όταν ΄μπαίνει και έχει ψηλές στροφές,ειδικά από τρίτη σε δευτέρα,γρατζουνάει πάρα πολύ αγρια!Την παρασκευή θα ανοιχτεί το σαζμαν για να δούμε το συγχρονιζε!! Crying or Very sad Έτυχε αυτό σε κανέναν?
Miltellas - Δευ 10 Φεβ 2003, 05:22:26
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη την 2α την έφαγες εσύ σε κάποια αλλαγή (ή αλλαγές...). Το σασμάν του 1.6 16V (όπως και του 2.0) είναι σαφώς ανώτερο σε λειτουργία από του 1.4. Η αλλαγή βαλβολίνης δεν αλλάζει την λειτουργία του σασμάν, απλά μία καλή βαλβολίνη την βελτιώνει. Τα 16άρια καταπονούν πολύ την βαλβολίνη και αυτό φαίνεται στην αλλαγή που βγαίνει κατράμι! Αντίθετα όσοι με 1.4 μέχρι τώρα δηλώνουν ότι η παλιά βαλβολίνη τους έχει το ίδιο ξανθό χρώμα με την καινούρια. Αυτό λέει πολλά και εξηγεί γιατί οι 14άρηδες δεν βλέπουν αισθητή βελτίωση. Πάντως όπως έχω ξαναπεί με την βαλβολίνη της ELF (TRZ που τώρα αντικαταστάθηκε από την TRP, ενώ η ELF προτείνει την TRJ για τα PSA, όπως η TOTAL αντίστοιχα προτείνει την BV 75W80) είδα σαφή βελτίωση στις γρήγορες αλλαγές όπου έχει εξαφανιστεί το σκάλωμα και σε άτσαλη-βεβιασμένη αλλαγή το γρατζούνισμα! Εϊναι χαρακτηριστικό ότι αφότου έβαλα την TRZ δεν έχω χάσει καμία αλλαγή στις δυνατές επιταχύνσεις ή στα κατεβάσματα στις στροφές, ακόμη και όταν κάνω άτσαλο χειρισμό που θα έπρεπε να διαμαρτυρηθεί ακουστικά το σασμάν. Wink Επίσης η 1η μπαίνει λίγο ευκολότερα εν κινήσει, σε σχέση με πριν που έπρεπε να ακινητοποιηθείς πλήρως για να τη βάλεις, αλλά αυτό δεν μου έκανε τόση εντύπωση όσο η "ακρίβεια" στις γρήγορες αλλαγές.
GIANNIS206 - Δευ 10 Φεβ 2003, 09:35:19
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικά με άνοιγμα του σαζμαν θα χρειαστεί και βαλβολίνη οπότε θα πάρω και θα δούμε!
ΝΙΚΟΣ - Δευ 10 Φεβ 2003, 14:20:33
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Λογικά με άνοιγμα του σαζμαν θα χρειαστεί και βαλβολίνη οπότε θα πάρω και θα δούμε!


Το ανοιγεις που το ανοιγεις δεν αλλαζεις και ολο το GROUP με αλλα PEUGEOTSPORT με ισια δοντακια και κανενα καλο μπλοκε με δυο ιμιαξονακια και μουαγιε PEUGEOTSPORT Question Question

Μην πανε και τζαμπα τα εργατικα Laughing Laughing Laughing

Αχχ........Ο Νυστικος καρβελια ονειρευετε Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
GIANNIS206 - Δευ 10 Φεβ 2003, 17:04:28
Θέμα δημοσίευσης:
AX AX AX αν μπορουσα δεν θα το έκανα αλλά που τοσα γράγκα,φοιτητης πράμα!
GIANNIS206 - Πεμ 13 Φεβ 2003, 15:33:17
Θέμα δημοσίευσης:
Και το κιβώτιο άνοιξε!!!
Γρανάζι δευτέρας,συχγρονιστής 1-2ης!
Κόστος ανταλλακτικών 230 ευρω!
Βρήκα μεταχειρισμενα αλλά δεν ξέρω τιμή τι λέτε?
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 13 Φεβ 2003, 16:25:12
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Βρήκα μεταχειρισμενα αλλά δεν ξέρω τιμή τι λέτε?


Τωρα τι να σου πω Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Ξερω ΄γω......
GIANNIS206 - Πεμ 20 Φεβ 2003, 01:09:02
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε πλήρως!!
Έχουμε και λέμε:
Γρανάζι δευτέρας 106 rallye (τέτοιο φοράμε) 116,73Ε
Συγχρονιστής πρώτης δευτέρας 127,84Ε
Βαλβολίνη Τοtal 75W80 13Ε τα δύο λίτρα
Τσιμούχες 15Ε
Εργασία 150Ε
Συνολικό κόστος:422,57Ε!!

Ο επιλογέας έγινε πιο σφιχτός,και ο συμπλέκτης κάπως πιο απότομος!
Έκανα ήδη 100 χλμ και όλα πάνε μια χαρά!
Miltellas - Πεμ 20 Φεβ 2003, 02:26:20
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Συνολικό κόστος:422,57Ε!!


Παραλίγο να με περάσεις!


Λίγο παράξενο που έσφιξε το σασμάν. Μήπως σου πήρε τα μπόσικα που είχες στο μοχλό;
Θα σε δω από κοντά για ζωντανές εντυπώσεις. Wink
Δημήτριος - Τρι 18 Μάρ 2003, 00:18:59
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε πλήρως!!
Έχουμε και λέμε:
Γρανάζι δευτέρας 106 rallye (τέτοιο φοράμε) 116,73Ε
Συγχρονιστής πρώτης δευτέρας 127,84Ε
Βαλβολίνη Τοtal 75W80 13Ε τα δύο λίτρα
Τσιμούχες 15Ε
Εργασία 150Ε
Συνολικό κόστος:422,57Ε!!

Ο επιλογέας έγινε πιο σφιχτός,και ο συμπλέκτης κάπως πιο απότομος!
Έκανα ήδη 100 χλμ και όλα πάνε μια χαρά!


Καλά δεν μπόρεσες να καλυφθείς από την αντιπροσωπεία (μιλώ για χρήση της εγγύησης);;;. Ακόμα και αν περάσεις τα χρονικα όρια, το ακράδαντο επιχείρημά σου πρέπει να είναι πως .... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΥΡΙΟΙ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΜΟΥ!!! ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ!!!! Evil Evil Evil Evil Evil
GIANNIS206 - Τρι 18 Μάρ 2003, 04:27:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αχ αχ αγαπητέ Δημήτριε το τι έχω τραβήξει με αυτο το αυτοκίνητο δεν λέγετε!!1Για να μην ζαλίζω όλο το FORUM θα σου τα πώ από κοντά!Πολλά προβλήματα!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr