Nikel έγραψε: |
Οπως καποιοι απο εσας θα γνωριζουν σε λιγο καιρο ετοιμαζομαι να τουρμπισο το αυτοκινητ. Καποιοι φικοι λοιον μου ειπαν πως μεσα στα αμμεσα σχεδια μου πρεπει να ειναι και η αλλαγη σασμαν (πχ. με του Rallye) εννω καποιοι αλλοι μου ειπαν οχι αλλαγη σασμαν αλλα διαφορικου με καποιο κοντιτερο διοτι στο σασμαν δεν ταιριαζει ο αισθητηρας ταχυτητας η κατι τετοιο...Μπορει καποιος να ριξει φως??? |
Sidobre έγραψε: |
To Rallye με το 206 1.6 16v φοράνε ακριβώς το ίδιο κυβώτιο (και με τα ίδια ελλατώματα ![]() Το Rallye όμως έχει πιο κοντό διαφορικό. Σαν ανταλλακτικά στην Peugeot δίνουν το κυβώτιο πακέτο με το διαφορικό και η τιμή είναι μεγάλη. Nikel ψάξε για κανένα διαφορικό από μεταχειρισμένα! Επειδή όμως θα βάλεις turbo δεν θα σου συνέστηνα μπλοκέ γιατί θα το έκανε πολύ δύστροπο. Ενα διαφορικό από Ραλλάκι 16v θα σου κόντυνε τις σχέσεις σου και θα έκανε δουλειά. |
Sidobre έγραψε: |
Λογικά αφού είναι ίδιο το σασμάν να μπαίνει κανονικά το διαφορικό.
Μπορώ την δευτέρα να ρωτήσω να μάθω αν μπαίνει... Κάποια φορά που το είχα ρωτήσει απέξω δεν μου είχαν φέρει κάποια αντίρρηση παρα μόνο ότι σαν ανταλλακτικά καινούργια, είναι διαφορικό σασμάν πακέτο! |
Miltellas έγραψε: |
Τα έχουμε πει και σε άλλο θέμα...
Η αλλαγή που λέτε είναι πανεύκολη. Αλλάζετε κορώνα-πηνίο στο διαφορικό με την αντίστοιχη του Rallye και είστε έτοιμοι. Ούτε σασμάν ούτε τίποτε άλλο. Ρωτήστε το κόστος για καινούρια στην Lion. Στα μεταχειρισμένα δεν θα βρείτε τίποτα λιγότερο από κομπλέ σασμάν. |
Sidobre έγραψε: |
To Rallye με το 206 1.6 16v φοράνε ακριβώς το ίδιο κυβώτιο (και με τα ίδια ελλατώματα ![]() |
Byron206 έγραψε: |
ΝΙΚΕL τα γκραπ γκρουπ που ακους μηπως ειναι τα συγχρονιζε των ταχυτητων; Το ειχα αυτο με το 306 στην 2 ταχυτητα..... |
theflame έγραψε: |
Ερώτηση, κατά πάσα πιθανότητα χαζή ή δεν κατάλαβα καλά!
Nikel θα τουρμπίσεις το 206 και θα βάλεις πιο κοντό σαζμάν;;; ![]() Το αντίθετο δεν χρειάζεται; Λογικά αφού το αμάξι θα αποκτήσει μεγαλύτερη δύναμη και ροπή στις ίδιες στροφές, αυτή για να βγει χωρίς χαζομάρες (σπιναρίσματα κλπ) θα πρέπει να μακρύνουν οι σχέσεις και όχι να κοντύνουν!!! |
theflame έγραψε: |
Όταν είχα πρωτοπάρει το 206 ακουγόταν το σαζμάν και οι ταχύτητες έμπαιναν σκληρά και με θόρυβο. Φοβισμένος είχα πάει στο συνεργείο όπου μου είπαν το λογικό "καινούργιο είναι" αλλά και ότι ο μοχλός πατάει πάνω σε μία μπίλια η οποία καλό είναι να λιπαίνεται που και που. Το είχαν σηκώσει μάλιστα και το είχαν ξεχάσει με λιπαντικό, αποτέλεσμα; Οι αλλαγές μαλάκωσαν και οι θόρυβοι μειώθηκαν κατά πολύ.
Τώρα μετά από 4600 χιλιόμετρα επανήλθαν (από τότε που άλλαξα και βαλβολίνες). Θα ξανάπαω συνεργείο για άλλο πρόβλημα και θα τους πω να το λιπάνουν πάλι. Ίσως να είναι από τα must do που ξεχνάνε;;;; Ίσως να μην είναι και αυτό... ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
Εγω φιλε φλογα αρχιζω να υποπτευομαι πως το σασμαν μου ειναι προβληματικο...αυτο το λεω διοτι εχανε βαλβολινες παλιοτερα και ανοιχτηκε αλλαχθηκαν συγχρονιζε 1ης-2ας και εγινε και στεγανοποιηση (με μια μπλε ουσια σαν κολλα που ουσισατικα οταν ξηρενεται γινεται σαν τσιμουχα)! Πορολο που βαλβολινες δεν ξαναεχασε το προβλημα με την δυσκολια των αλλαγων δεν φτιαχτηκε! |
Nikel έγραψε: |
Εγω φιλε φλογα αρχιζω να υποπτευομαι πως το σασμαν μου ειναι προβληματικο...αυτο το λεω διοτι εχανε βαλβολινες παλιοτερα και ανοιχτηκε αλλαχθηκαν συγχρονιζε 1ης-2ας και εγινε και στεγανοποιηση (με μια μπλε ουσια σαν κολλα που ουσισατικα οταν ξηρενεται γινεται σαν τσιμουχα)! Πορολο που βαλβολινες δεν ξαναεχασε το προβλημα με την δυσκολια των αλλαγων δεν φτιαχτηκε! |
theflame έγραψε: |
Τον θόρυβο στον κάνει και με τον κινητήρα σβηστό;
Το σασμάν του 206 έχει ράβδους για να μεταφέρει τις σχέσεις από το μοχλό στο κιβώτιο, και πολλές φορές αυτοί είναι που ακούγονται. Αν μιλάμε για τέτοιο θόρυβο τότε δεν είναι το συγχρονιζέ γιατί απλά τότε δεν λειτουργεί (δεν έχει κάτι να συγχρονίσει). Το συγχρονιζέ ουσιαστικά συγχρονίζει την ταχύτητα του κιβωτίου με αυτή του κινητήρα επειδή παίζουν οι στροφές τους. Αν δεν υπήρχε θα χρειαζόμασταν διπλογκαζιά (έξτρα πάτημα του γκαζιού όταν έχουμε νεκρά ανάμεσα στην αλλαγή δύο σχέσεων) προκειμένου να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα και να κουμπώσει η ταχύτητα. Συνήθως το συγχρονιζέ το αισθάνεσαι σαν σκάλωμα στην αλλαγή κοντών σχέσεων (1η-2α) και αν αρχίζουν τα κοπανήματα, τότε.... (Προσοχή δεν είμαι μηχανικός, οπότε τις ντομάτες σιγά-σιγά!!! ) |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.
ΑΛΛΑΖΩΝΤΑΣ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΞΥΡΑΦΙ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ RALLYE ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ 13/59.ΑΥΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΣ 230.000 ΔΡΑΧΜΕΣ Η ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ RALLYE 1300cc ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΟΡΑΕΙ 13/59.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ PEUGEOTSPORT ΓΙΑ ΤΟ 106 MINI GROUP A ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.(ΜΠΛΟΚΕ-ΣΧΕΣΕΙΣ-ΚΑΙ ΚΟΡΩΝΟΠΙΝΗΟ)ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΑΓΙΕ.ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ.Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΙΣΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ 10 ΠΛΑΣΙΟ ΗΧΟ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΛΜ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΑΙ RIBILT.ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΟ.ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΩΡΟΝΟΠΗΝΙΟΥ. ![]() |
Mix206cc έγραψε: |
Φιλε Nikel Και μενα το σασμαν κανει γκραπ γκρουπ και σε αλλους δυο φιλους μου σε cc. Μηπως τελικα φταιει το cc ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
Συμφωνω ρε Νικολα αλλα που να το βρουμε??? Καποια στιγμη το ελεγα στον βελτιωτη μου ο οποιος τρεχει με 106 και μου ειπε...αν βρεις φερε μου και εμενα ενα για spare ![]() |
Alex έγραψε: |
O DarkVow θα αλλαξει σε καποια φαση κινητηρα (με την αρχη του χρονου μαλλον) οποτε θα του μεινει ενα σασμαν 1100.. Βασικα του ειπα να το βαλει στο 1600 μιας και απ'οσο καταλαβα απ'τα γραφομενα εδω ειναι πιο κοντο. Τωρα αμα δεν το βαλει - ε τοτε ζητησε του το... |
Nikel έγραψε: | ||
Naι φιλε φλογα.... |
kaisaras96 έγραψε: |
Ρε παιδεια ολα καλα με το κορωπηνιο του 1,3Rallye και το κιβωτιο απο 1,1.Με το κοντερ ξερει κανεις τι γινεται?Θα δειχνει σωστα χλμ μετα?και αν οχι διορθωνεται?Απο οσο ξερω απο εμπειριες με παλιες ΑΛΦΑ αν αλλαξεις διαφορικο το κοντερ δειχνει αλλα αντι αλλων και μαλιστα το σφαλμα μεταβαλεται αναλογα με την ταχυτητα!Στο 1,6 εγω κρινω οτι με κοντυτερες 2,3,4 θα ναι ΟΚ!Καπου ειχα διαβασει οτι μετα κιβωτια της peugeot γινεται πανικος και οτι ολα τα 1,1 δεν εχουν ιδια κιβωτια!Επεισης πολυ πιθανο κιβωτια εισαγωγης να ναι θεομακρα(προσωπικη εμπειρια απο το ibiza του αδερφου μου)γιατι σε καθε χωρα εχουν αλλες απαιτησεις! |
peugeot206cc έγραψε: |
Το κιβώτιο από το 1.1 θα αντέξει την ροπή ενός πολύ ισχυρότερου κινητήρα ; |
gaS έγραψε: |
και αυτο διοτι εχω περιθωριο στον κοφτη μου 500στροφες ακομα.πιανω τελικη στις 5900 οποτε μπορω να το κοντινω λιγο ακομα χωρις να χασω την τελικη. |
XS έγραψε: | ||
Το ιδανικό είναι να πιάνεις τελική ταχύτητα στις στροφές που αποδίδει ο κινητήρας τη μέγιστη ιπποδύναμη και όχι στον κόφτη. Αν ο 1600άρης αποδίδει μέγιστη ιπποδύναμη στις 5.750 σαλ τότε ήδη το κιβώτιο είναι λίγο πιο κοντό από το "ιδανικό", θα πρότεινα να μην το κοντύνεις κι άλλο. |
racing-girl έγραψε: |
Epeidh den vrhka antistoixo thema to grafw edw. Exei allaxei kaneis valvolines gia na moy pei an veltiwthike to provlhma prwths-deyteras poy antimetwpizw ki egw? Pantws se osoys mhxanikoys to exw pei me koitane kai gelane.Ayto poy ekanan htan allagh sto syrmataki ths ntizas, opws eipan alla to provlhma lythike kapws mono gia tis prwtes hmeres. Twra xana ta idia.. |
DimiP έγραψε: | ||
Ε! οχι και δεν βρηκες topic με βαλβολινες.... δηλαδη εμεις αδικα γραφαμε 4 σελιδες - χωρια κατι αλλα ξεμπαρκα posts για λαδια-ξυδια... Δες εδω: http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=344&start=60 Αν δεν σε καλυψει...τοτε.... Παντως συνοπτικα σου λεω πως αλλαξα πριν 1 μηνα περιπου και δεν ειδα σημαντικη διαφορα! απειροελαχιστα πραγματα. εβαλα τις Elf TRJ 75/80 που συγκεντρωσαν αρκετα καλα λογια στο forum αυτο. Εχω πεισθει πως το κιβωτιο φταιει και οχι οι βαλβολινες. Μη σκας και παρτο αποφαση οπως κιεγω- κανε και το εξης "κολπο" που ας με συγχωρησει αυτος που δεν θυμαμαι ποιος ηταν και το ανεφερε sto forum. Οταν θελεις να βαλεις 1η και ζοριζεται , βαλε μια 2α (που μπαινει ευκολα) στα γρηγορα χωρις να αφησεις το συμπλεκτη και αμεσως βαλε 1η. ισα-ισα να παρει το συγχρονιζε της 2ας. θα δεις οτι μπαινει 99% ευκολοτερα. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||||
Μητσο κοιτα καμια μερα μην παρεις το σασμαν στο χερι με τις καρφοτες ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Λογικά με άνοιγμα του σαζμαν θα χρειαστεί και βαλβολίνη οπότε θα πάρω και θα δούμε! |
GIANNIS206 έγραψε: |
Βρήκα μεταχειρισμενα αλλά δεν ξέρω τιμή τι λέτε? |
GIANNIS206 έγραψε: |
Συνολικό κόστος:422,57Ε!!
|
GIANNIS206 έγραψε: |
Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε πλήρως!!
Έχουμε και λέμε: Γρανάζι δευτέρας 106 rallye (τέτοιο φοράμε) 116,73Ε Συγχρονιστής πρώτης δευτέρας 127,84Ε Βαλβολίνη Τοtal 75W80 13Ε τα δύο λίτρα Τσιμούχες 15Ε Εργασία 150Ε Συνολικό κόστος:422,57Ε!! Ο επιλογέας έγινε πιο σφιχτός,και ο συμπλέκτης κάπως πιο απότομος! Έκανα ήδη 100 χλμ και όλα πάνε μια χαρά! |