PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Αρυθμίες στο ρελαντί

chorian2 - Τετ 03 Αύγ 2005, 10:34:30
Θέμα δημοσίευσης: Αρυθμίες στο ρελαντί
Γεια χαρά σας!

Είμαι καινούργιος στο club οπότε ...ελπίζω ότι δεν κάνω καμιά πατάτα που ρωτάω τεχνικό θέμα. Τέλος πάντων.

Έχω ένα 306 του 98 με 95000 km. Εδώ και 1 χρόνο παρουσιάζει αστάθεια στις στροφές στο ρελαντί. Πολλές φορές σβήνει κιόλας. Το έχω πάει σε 3 διαφορετικά εξουσιοδοτημενα συνεργεία και το πρόβλημα δεν έχει λυθεί!!!
Μου έλεγαν ότι δεν 'έβγαλε κάτι το computer' και ότι φταίει ο αισθητήρας λ, τον καθάριζαν και η κατάσταση βελτιωνόταν κάπως, για να ξαναγυρίσει μετά στην αρχική κατάσταση.

Το παράδοξο είναι ότι το κάνει μόνο το καλοκαίρι, όταν ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες.

Στην τελευταία επίσκεψη στο συνεργείο μου άλλαξαν τον αισθητήρα αλλά το πρόβλημα δεν διοθρθώθηκε....οπότε τώρα το αποδίδουν στη βενζίνη.

Έχει κανείς καμμία πρόταση για το τι φταίει και πού να το πάω και τι να κάνω?


Ευχαριστώ προκαταβολικά

Αντώνης
Touristas - Τετ 03 Αύγ 2005, 10:43:16
Θέμα δημοσίευσης:
Καλώς ήρθες στην παρέα μας .. Smile


Έναν έλεγχο στο μοτέρ ρελαντί αν λειτουργεί σωστά , να καθαριστεί και αν το ξανακάνει θα χρειαστεί αλλαγή.
gianic - Τετ 03 Αύγ 2005, 15:35:12
Θέμα δημοσίευσης:
και μενα τωρα με τις ζεστες αρχισε να μου κανει κατι τετοια κολπα αλλα μονο με του που το βαζω μπρος. . τον αισθητηρα τον εχω αλλαξει πριν μηνες .

επισης δεν παιρνει μπρος οπως επαιρνε τον χειμωνα-ανοιξη . γιατι αυτο ???
nOkpos - Δευ 15 Αύγ 2005, 08:35:45
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα ρε παιδια οταν το βαλω μπρος μεχρι να ζεσταθη κουναει λιγο....σαν να τρεμει...και μερικες φορες δεν εχει σταθερο ρελαντι... γιατι??? ειναι 2 μηνων το αυτοκινητο.....
netblaster - Δευ 26 Σεπ 2005, 09:29:33
Θέμα δημοσίευσης: Μικρές αρρυθμίες στο ρελαντί!
Τις τελευταιες δυο εβδομαδες παρατηρω αρρυθμιες στο ρελαντι!!! Αυτο γινεται αφου εχω διανυσει καποια (λιγα) χιλιομετρα και ΜΟΝΟ βραδινες ωρες!!! Χωρις να εχω κανει "σκισιματα" και αλλα τετοια και με τη θερμοκρασια παντα στο 90!!!

Εκει που σταματαω στο φαναρι και η βελονα δειχνει γυρω στις 900σαλ και δεν υπαρχει ιχνος κραδασμου, ξαφνικα βλεπω τη βελονα να "παιζει" λιγο πανω, λιγο κατω (πιο συνηθες) και την παρουσια κραδασμων!!! Δεν υπαρχει προβλημα οταν παταω το γκαζι, ανεβαζει μια χαρα χωρις κενα και αλλα ευτραπελα!!! Και επαναλαμβανω οτι αυτο γινεται μονο βραδινες ωρες!!!
kanelj - Δευ 26 Σεπ 2005, 09:34:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως βγαινεις και ξενυχτας πολυ?!?!
Ξερεις τωρα....λιγα ποτακια,γυναικες...!!!
Πλακα κανω Exclamation Laughing
Μηπως στο κανει μονο τις ζυγες μερες?
Παλι πλακα κανω Exclamation Laughing Laughing
Αν ναι θελεις να αλλαξουμε?εμενα το κανει τις μονες!
Τωρα δεν κανω πλακα Exclamation Shocked
Vaggelis - Δευ 26 Σεπ 2005, 10:57:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον χρειάζεται ένα καθαρισμό το μοτεράκι του ρελαντί...
DIMCHRI - Δευ 26 Σεπ 2005, 11:46:39
Θέμα δημοσίευσης:
μήπως το κάνει΄την στιγμή που παίρνει μπρος το κομπρεσερ του A/C
nikq - Δευ 26 Σεπ 2005, 12:09:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως φταίει η βενζίνη Confused
Sidobre - Δευ 26 Σεπ 2005, 12:16:13
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
εμενα το κανει τις μονες!
Τωρα δεν κανω πλακα Exclamation Shocked


Vaggelis έγραψε:


Μάλλον χρειάζεται ένα καθαρισμό το μοτεράκι του ρελαντί...


DIMCHRI έγραψε:

μήπως το κάνει΄την στιγμή που παίρνει μπρος το κομπρεσερ του A/C


nikq έγραψε:

Μήπως φταίει η βενζίνη


Mήπως φταίνε τα φεγγάρια;;

Γιάννη, να το κυκλοφορείς τις ζυγές
Βαγγέλη, τα 16v δεν έχουν μοτεράκι ρελαντί
Dimchri ακόμα το καλοκαίρι σκέφτεσαι;


netblaster
Μέχρι στιγμής ο πιο σωστός φαίνεται ο Nikq...
Aν συνεχίσει να στο κάνει (αλήθεια φοράς σκούπα;) μήπως φταίει κανένας map. Nα αρχίσεις να ανησυχείς όταν ΔΕΝ θα σου κρατάει ρελαντί. Οχι όταν παίζει....
netblaster - Δευ 26 Σεπ 2005, 12:32:00
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι, ουτε σκουπα ουτε τιποτα!!! Το αυτοκινητο ειναι "μαμα" και με 7000km!!! Wink

Λετε να φταει η βενζινη??? Rolling eyes Αν ηταν η βενζινη δεν θα ειχα και πυρρακια στις χαμηλες στροφες με μεγαλη σχεση στο σασμαν και αλλα τετοια ωραια??? Rolling eyes

Το μονο που δεν μπορω να καταλαβω παντως ειναι γιατι το κανει μονο το βραδυ (αρα και με χαμηλοτερες θερμοκρασιες περιβαλλοντος)!!! Confused
nikq - Δευ 26 Σεπ 2005, 12:39:00
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Οχι, ουτε σκουπα ουτε τιποτα!!! Το αυτοκινητο ειναι "μαμα" και με 7000km!!! Wink

Λετε να φταει η βενζινη??? Rolling eyes Αν ηταν η βενζινη δεν θα ειχα και πυρρακια στις χαμηλες στροφες με μεγαλη σχεση στο σασμαν και αλλα τετοια ωραια??? Rolling eyes

Το μονο που δεν μπορω να καταλαβω παντως ειναι γιατι το κανει μονο το βραδυ (αρα και με χαμηλοτερες θερμοκρασιες περιβαλλοντος)!!! Confused

Δες και το ενδεχόμενο να φταίει η μπαταρία αφού το βραδύ έχεις κ μεγαλύτερη κατανάλωση
netblaster - Δευ 26 Σεπ 2005, 12:43:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μπαταρια??? Shocked Ποτε προλαβε??? Shocked Δεν εχει κλεισει ουτε 6 μηνες το αυτοκινητο!!! Και το λαμπακι ειναι καταπρασινο!!! Wink Και αν ηταν μπαταρια, σε βαθμο να εχει "προβλημα" στο ρελαντι, θα ειχα και ρυθμικα λαμπακια στο ταμπλω-κονσολα!!! Θα κοιταξω το ενδεχομενο της βενζινης...
Baphomet - Δευ 26 Σεπ 2005, 14:04:14
Θέμα δημοσίευσης:
κι εμένα το κάνει αυτό όταν είναι κρύο ακόμα όμως...δεν νομίζω να ειναι κατι ανησυχητικό.
Spyros_L - Δευ 26 Σεπ 2005, 21:58:17
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μικρές αρρυθμίες στο ρελαντί!
[quote="netblaster"]Τις τελευταιες δυο εβδομαδες παρατηρω αρρυθμιες στο ρελαντι!!! Αυτο γινεται αφου εχω διανυσει καποια (λιγα) χιλιομετρα και ΜΟΝΟ βραδινες ωρες!!! Χωρις να εχω κανει "σκισιματα" και αλλα τετοια και με τη θερμοκρασια παντα στο 90!!!

Εκει που σταματαω στο φαναρι και η βελονα δειχνει γυρω στις 900σαλ και δεν υπαρχει ιχνος κραδασμου, ξαφνικα βλεπω τη βελονα να "παιζει" λιγο πανω, λιγο κατω (πιο συνηθες) και την παρουσια κραδασμων!!! Δεν υπαρχει προβλημα οταν παταω το γκαζι, ανεβαζει μια χαρα χωρις κενα και αλλα ευτραπελα!!! Και επαναλαμβανω οτι αυτο γινεται μονο βραδινες ωρες!!![/q

Όλα το κάνουν αυτό οταν δουλεύει το βεντιλατέρ του αυτοκινήτου και είναι στο ρελαντί...Και το Peugeot που έχω και το Toyota έτσι κάνουν. Όσον αφορά τις βραδυνές ώρες είναι πραγματικά αξιοπερίεργο.
CC-Gio - Τρι 27 Σεπ 2005, 13:17:39
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Βαγγέλη, τα 16v δεν έχουν μοτεράκι ρελαντί
.


Εχουν!!! Wink Cool
Touristas - Τρι 27 Σεπ 2005, 13:42:34
Θέμα δημοσίευσης:
Όσα έχουν ηλεκτρική πεταλούδα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ μοτερ ρελαντί
CC-Gio - Τρι 27 Σεπ 2005, 15:28:16
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι επειδη ειναι 16ν,δεν εχει μοτερακι ρελαντι!
Sidobre - Τρι 27 Σεπ 2005, 18:55:38
Θέμα δημοσίευσης:
CC-Gio έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Βαγγέλη, τα 16v δεν έχουν μοτεράκι ρελαντί
.


Εχουν!!! Wink Cool


CC-Gio έγραψε:
Οχι επειδη ειναι 16ν,δεν εχει μοτερακι ρελαντι!


Απάντηση:

netblaster: Aυτοκίνητο 206 1,4 16v.

EXEIΣ ΔΕΙ ΠΟΛΛΑ 1,4 16V ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΓΚΑΖΟ??????

Κοιτάμε πρώτα Γιώργο μου Wink . Απάντησα ότι τα 16v δεν έχουν γιατί μιλάγαμε για 1,4.

1,6 16v με μοτεράκι ρελαντί έχω και εγώ! (και τα ραλλύ και και και)
Sidobre - Τρι 27 Σεπ 2005, 19:48:52
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι για να το αναπτύξουμε λίγο, μέχρι τώρα οι πεταλούδες με ντίζα κλείναν εντελώς και ανοίγαν μόνο με το πάτημα του πενταλ.

Επειδή όμως το αυτοκίνητο το πρωϊ ή με aircondition ή για οποιοδήποτε λόγο έπρεπε να αυξομειώνει το ρελαντί, προστέθηκε το βηματικό μοτεράκι ρελαντί ώστε να δίνει τον απαιτούμενο αέρα όταν η πεταλούδα είναι κλειστή.

Συνήθως αυτό το εξάρτημα χαλάει από την βρώμα που δημιουργείται από τις αναθυμιάσεις λαδιού που περνάνε μέσα στην εισαγωγή αλλά και από τα βρώμικα φίλτρα αέρα.

Σήμερα οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες πεταλούδες ανοίγουν όσο χρειάζεται ηλεκτρικά ώστε να έχουν τις επιθυμητές στροφές ρελαντί και έτσι το μοτεράκι ρελαντί μπήκε στο χρονοντούλαπο.
CC-Gio - Τρι 27 Σεπ 2005, 19:55:53
Θέμα δημοσίευσης:
Tασο ετσι οπως το εγραψες μπορουσαν παρα πολλοι να το παρεξηγησουν!

και γενικοτερα το πρωτο σου ποστ δεν ηταν καθολου ευγενικο! Ο Γιαννης εκανε μια πλακα,δινοντας να καταλαβουμε οτι και σε αυτον κανει αρυθμιες! και εσυ τον αποπηρες!
Μετα ο Δημητρης ειπε την γνωμη του και τον αποπηρες και αυτον!
Και αποτι ειδα δεν υπηρχαν e-motions για να δειξουν οτι κανεις χαβαλε!

Εγω τη γνωμη μου την λεω και θελω μεσα απο αυτο το φορουμ να μου λεει καποιος αν ειμαι λαθος οτι ειμαι λαθος και να μου τεκμηριωνει την απαντηση του!
Sidobre - Τρι 27 Σεπ 2005, 20:33:29
Θέμα δημοσίευσης:
CC-Gio έγραψε:
Tασο ετσι οπως το εγραψες μπορουσαν παρα πολλοι να το παρεξηγησουν!

και γενικοτερα το πρωτο σου ποστ δεν ηταν καθολου ευγενικο! Ο Γιαννης εκανε μια πλακα,δινοντας να καταλαβουμε οτι και σε αυτον κανει αρυθμιες! και εσυ τον αποπηρες!
Μετα ο Δημητρης ειπε την γνωμη του και τον αποπηρες και αυτον!
Και αποτι ειδα δεν υπηρχαν e-motions για να δειξουν οτι κανεις χαβαλε!

Εγω τη γνωμη μου την λεω και θελω μεσα απο αυτο το φορουμ να μου λεει καποιος αν ειμαι λαθος οτι ειμαι λαθος και να μου τεκμηριωνει την απαντηση του!


Να παρεξηγήσουν τί; Παιδιά χαλαρώστε λίγο γιατί δίνετε την εντύπωση ότι ψάχνεστε.

Εξάλλου δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιος που γνωρίζει απαντάει, και μετά πετάγονται 5-6 να πούν την σαχλαμάρα τους και αυτός που ψάχνει λύση μπερδεύεται. Ποιός δεν είναι ευγενικός σε αυτή την περίπτωση;

Eγώ καλά τα λέω ότι αυτά τα forum μόνο κακό κάνουν. Ιδιαίτερα στα χέρια αυτών που αισθάνονται θερμόαιμοι Wink

Και τα emoticon δεν είναι για να δείχνεις ότι κάνεις χαβαλέ!
Το μυαλό του άλλου είναι!
Sidobre - Τρι 27 Σεπ 2005, 20:39:07
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μικρές αρρυθμίες στο ρελαντί!
Spyros_L έγραψε:
Όλα το κάνουν αυτό οταν δουλεύει το βεντιλατέρ του αυτοκινήτου και είναι στο ρελαντί...Και το Peugeot που έχω και το Toyota έτσι κάνουν. Όσον αφορά τις βραδυνές ώρες είναι πραγματικά αξιοπερίεργο.



Για το πρόβλημα του Γιώργου, το πιο πιθανό είναι αυτό και έχει λογική εξήγηση.

Το βράδυ, έχεις αναμένα φώτα, στερεο, κλπ κλπ. Οταν βρίσκεσαι στην κίνηση, κάποια στιγμή ανοίγει η μικρή σκάλα του βεντιλατέρ που δεν την ακούς. Ομως αυτό μπορεί να προκαλέσει ενα μικρό σκαμπανέβασμα στις στροφές του κινητήρα απο αυξημένο ηλεκτρικό φορτίο.
tsikis - Τετ 28 Σεπ 2005, 14:28:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ότι και αν είναι εμένα μου αρέσει που το κάνει !! Wink
Αν ήταν κάποιο σοβαρό πρόβλημα θα μου ο έλεγαν στην peugeot οταν το πηγαίνω και το ακούνε ! Cool
bakclima - Τετ 28 Σεπ 2005, 17:37:03
Θέμα δημοσίευσης:
Και εμενα το κανει συνεχεια ειτε μερα ειναι ειτε νυχτα ειναι ειτε ειναι κρυο ειτε ειναι ζεστο ειτε βαζω 100αρα βενζινη ειτε βαζω μη επωνυμη ειτε βαζω καθαριστηκο βεζινης ειτε οχι επισεις το κανει απο τοτε που το πηρα δεν νομιζω οτι ειναι κατι σημαντικο αλλα ειναι σπαστικο μηπως πρεπει να το παω στην πεζω να το περασω καμια τελευταια εκδοση στον εγκεφαλο; Επισεις εχει δυο βδομαδες που εκανα και καθαριζμο μπεκ και ρυθμιση βαλβιδων και καθαριζμο του παππα.
ROM206 - Τετ 28 Σεπ 2005, 18:11:42
Θέμα δημοσίευσης:
Και εμένα μου τα έκανε μια εποχή αυτά και στο τέλος μου κατάντησε να κάνει διακοπές στο γκάζι...

Το πρόβλημα...

Είχε βρωμίσει ο αισθήτηρας πιέσης αέρος( κάπως έτσι λέγεται) γιατί ο κόπανος είχα ξεχάσει να καθαρίσω μετά τα 7000 χλμ το φίλτρο της σκούπας και έμπαζε βρώμα απο εκεί....

Για καλο και κακό δεν το κοιτάς... ποτέ δεν ξέρεις και ας έχεις φιλτροκούτι


ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΑΛΑΤΕΣ !!!! Silly Silly Silly
bakclima - Πεμ 29 Σεπ 2005, 20:15:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μπα ουτε αυτο ειναι και με το φιλτροκουτι μου το εκανε αυτο και με τη σκουπα που φοραω εδω και 40000χιλ και το φιλτρο το καθαριζω τακτικα με τα ειδικα καθαριστηκα οποτε ουτε αυτο παιζει
bakclima - Πεμ 06 Οκτ 2005, 17:39:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ε,εεεε, για πειτε μου τι γνωμη σας για καποια νεωτερη εκδοση στον εγκεφαλο ποσο κοστιζει; γιατι το εχω δυο χρονια και κατι μηνες και εγγυηση δεν παιζει επισεις μου γραζει καπου καπου και τις γνωστες παυλες στο καντραν, και κατι τελευταιο εχω βαλει μεγαλυτερες ζαντες και πιο πλατι λαστιχο και κατι ακουσα οτι και αυτο θελει το προγραμμα του για να συχρονιζεται καλυτερα το abs, αααααα!!!!!!!!!!! εχω βαλει και πισω δισκοφρενα μηπως θελουν και αυτα καποιο προγραμμα αν ειναι να παω στην πεζω μια και καλη και για τις αρυθμιες, και για τις παυλες, και για τα ζαντολαστιχα και για τα δισκοφρενα.
gianic - Πεμ 06 Οκτ 2005, 20:59:21
Θέμα δημοσίευσης:
bakclima έγραψε:
Ε,εεεε, για πειτε μου τι γνωμη σας για καποια νεωτερη εκδοση στον εγκεφαλο ποσο κοστιζει; γιατι το εχω δυο χρονια και κατι μηνες και εγγυηση δεν παιζει επισεις μου γραζει καπου καπου και τις γνωστες παυλες στο καντραν, και κατι τελευταιο εχω βαλει μεγαλυτερες ζαντες και πιο πλατι λαστιχο και κατι ακουσα οτι και αυτο θελει το προγραμμα του για να συχρονιζεται καλυτερα το abs, αααααα!!!!!!!!!!! εχω βαλει και πισω δισκοφρενα μηπως θελουν και αυτα καποιο προγραμμα αν ειναι να παω στην πεζω μια και καλη και για τις αρυθμιες, και για τις παυλες, και για τα ζαντολαστιχα και για τα δισκοφρενα.


την αναβαθμιση στην ecu και bsi εμενα μου την εκαναν δωρεαν .

οι παυλες ειναι η ποσοτητα λαδιου . απλα αλλαζε τα καθε 8-10000 χλμ.

δηλαδη τι διασταση εχεις βαλει ;;; δεν ισχυει κατι τετοιο παντως απ οσο ξερω .

πιθανολογω σαν προγραμμα να εννοεις τον κατανεμητη βαρους ...

για τις αρρυθμιες πιθανολογω map sensor χωρις τυψεις ...
STELIOS - Παρ 07 Οκτ 2005, 17:14:53
Θέμα δημοσίευσης:
H συζητηση για το Trip Computer και την αλλαγη διαστασης μεταφερθηκε εδω: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4556&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= Προφιλ ΕΛαστικου

STELIOS
Μοd Team

MEMsound - Παρ 07 Οκτ 2005, 17:33:49
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο απλά.... Thumb right Nod
bakclima - Σαβ 08 Οκτ 2005, 08:01:48
Θέμα δημοσίευσης:
Για τις παυλες εχει 2 βδομαδες που αλλαξα τα λαδια οποτε δεν παιζει αυτο Sad .
εχω βαλει απο 185/65/14 195/50/15 (δεν εχω υπολογιστη ταξιδιου οποτε μαλλον δεν χρειαζεται να το πειραξω) Wink .
οχι δεν εννοω τον κατανεμητη γιατι το αυτοκινητο παει μια χαρα λεω μηπως ο εγκεφαλος διαβασει οτι φοραω ακομα ταμπουρα πισω ενω εχω δισκους.
map sensor μηπως μπορεις να μου το κανεις πιο λιανα δηλαδη που ειναι; τι ειναι; πως δουλυει; αν ξερεις και ποσο εχει;
ευχαριστω για την βοηθεια σας.
STELIOS - Σαβ 08 Οκτ 2005, 08:24:25
Θέμα δημοσίευσης:
bakclima έγραψε:
map sensor μηπως μπορεις να μου το κανεις πιο λιανα δηλαδη που ειναι; τι ειναι; πως δουλυει;


ΜΑΡ: Μanifold Absolute Pressure Sensor
Ειναι σενσορας στην εισαγωγη που μετραει τη ποσοστητα (μαζα & πιεση) του αερα που μπαινει στο κινητηρα. Τα στοιχεια που παιρνει επαιξεργαζοντε στον εγκεφαλο για να καθοριστει η ποσοτητα του καυσιμου που πρεπει να ψεκαστει και ο χρονος της αναφλεξης.
Οποτε καταλαβαινεις πως αν εχει προβλημα οδηγει σε κομπιασματα, αρρυθμιες κτλ.
Απο τιμη δεν ειμαι σιγουρος για τoυ 206 αλλα συνηθος παιζουν γυρο στα 200κατι ευρο.
gianic - Σαβ 08 Οκτ 2005, 11:25:04
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
bakclima έγραψε:
map sensor μηπως μπορεις να μου το κανεις πιο λιανα δηλαδη που ειναι; τι ειναι; πως δουλυει;


ΜΑΡ: Μanifold Absolute Pressure Sensor
Ειναι σενσορας στην εισαγωγη που μετραει τη ποσοστητα (μαζα & πιεση) του αερα που μπαινει στο κινητηρα. Τα στοιχεια που παιρνει επαιξεργαζοντε στον εγκεφαλο για να καθοριστει η ποσοτητα του καυσιμου που πρεπει να ψεκαστει και ο χρονος της αναφλεξης.
Οποτε καταλαβαινεις πως αν εχει προβλημα οδηγει σε κομπιασματα, αρρυθμιες κτλ.
Απο τιμη δεν ειμαι σιγουρος για τoυ 206 αλλα συνηθος παιζουν γυρο στα 200κατι ευρο.


ΝΟ ΝΟ ΝΟ ... βγαλε ενα μηδενικο και εισαι μεσα. ναι ναι καλα ειδατε 20 euros μου στοιχησε στο εξουσιοδοτημενο της πατρας ο ΜΑΡ !
giannis_13 - Κυρ 06 Νοέ 2005, 19:59:37
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τις αρρυθμίες και ενώ δεν έβρισκα τη λύση, ο μηχανικός μου είπε οτι πιθανότατα οφείλεται σε παρεμβολές από κεραίες κινητής τηλεφωνίας (τα τούμπανα στις ταράτσες πολυκατοικιών!) γιατί το είχε αντιμετωπίσει ξανά σε ένα Cherokee. Πλάκα πλάκα, απ'ότι παρατήρησα και εγώ, οι αρρυθμίες γίνονταν όταν ήμουν σταματημένος στα φανάρια και σε συγκεκριμένα σημεία που σε κοντινές πολυκατοικίες υπήρχαν τέτοιες κεραίες... Τι να πεις?!
bakclima - Κυρ 06 Νοέ 2005, 20:51:56
Θέμα δημοσίευσης:
μπα δεν πιστευω, οτι πως ειναι καποιο σοβαρο προβλημα
gianic - Κυρ 06 Νοέ 2005, 20:58:24
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_13 έγραψε:
Επειδή είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τις αρρυθμίες και ενώ δεν έβρισκα τη λύση, ο μηχανικός μου είπε οτι πιθανότατα οφείλεται σε παρεμβολές από κεραίες κινητής τηλεφωνίας (τα τούμπανα στις ταράτσες πολυκατοικιών!) γιατί το είχε αντιμετωπίσει ξανά σε ένα Cherokee. Πλάκα πλάκα, απ'ότι παρατήρησα και εγώ, οι αρρυθμίες γίνονταν όταν ήμουν σταματημένος στα φανάρια και σε συγκεκριμένα σημεία που σε κοντινές πολυκατοικίες υπήρχαν τέτοιες κεραίες... Τι να πεις?!


Shocked
tirokomos - Κυρ 06 Νοέ 2005, 21:03:13
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_13 έγραψε:
Επειδή είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τις αρρυθμίες και ενώ δεν έβρισκα τη λύση, ο μηχανικός μου είπε οτι πιθανότατα οφείλεται σε παρεμβολές από κεραίες κινητής τηλεφωνίας (τα τούμπανα στις ταράτσες πολυκατοικιών!) γιατί το είχε αντιμετωπίσει ξανά σε ένα Cherokee. Πλάκα πλάκα, απ'ότι παρατήρησα και εγώ, οι αρρυθμίες γίνονταν όταν ήμουν σταματημένος στα φανάρια και σε συγκεκριμένα σημεία που σε κοντινές πολυκατοικίες υπήρχαν τέτοιες κεραίες... Τι να πεις?!
Πρωτη φορα το ακουω αυτο!!!!!Ειναι δυνατον????
Miltellas - Δευ 07 Νοέ 2005, 08:24:29
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked

Δεν πάτε να καθαρίσετε μερικοί την πεταλούδα γκαζιού;
_205rallye_ - Δευ 07 Νοέ 2005, 11:47:57
Θέμα δημοσίευσης:
δεν υπαρχει λογος να τσακωνομαστε ρε συς.μηχανικοι δεν ειμαστε,λεμε ο καθενας την γνωμη του για καποια πιθανη αιτια.δεν ειναι ωραιο να τρελλαινομαστε και να υποστηριζουμε κατι θερμοαιμα απο την στιγμη που δεν το εχουμε σπουδασει αυτο.τελος παντων για να πω και εγω την γνωμη μου περι του θεματος ολα μα ολα τα peugeot οταν δουλεπσει λιγο ο κινητηρας και ζεσταθει εχουν καποιες αρρυθμιεςστο ρελαντι.δεν εχεται δει που καλοκαιρι οταν το σβησουμε και το ξαναβαλουμε μπροστα σε μικρο χρονικο διαστημα οι στροφεσ πεφτουν ακομα και 400rpm.και μην ξεχνας φιλε μου οτι τι μοτερακι σου ειναι και λιγο σφιγμενο ακομα λογο του οτι ειναι καινουργιο.δεν πιστευω να παρεξηγη8ει κανενας τωρα...; Smile))))))
GIANNIS206 - Δευ 07 Νοέ 2005, 15:37:38
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει και ιδικά καθαριστικά που ρίχνουν μέσα και καθαρίζει το τοπίο.Είναι σε μορφή σπρέι.
tirokomos - Δευ 07 Νοέ 2005, 18:00:14
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Shocked

Δεν πάτε να καθαρίσετε μερικοί την πεταλούδα γκαζιού;
Σωστος,πολυ σωστος αλλα θεωρω οτι η κυριοτερη αιτια για αρρυθμιες ειναι η μαπα βενζινη.....εγω με V-power δεν εχω το παραμικρο....Φιλε Γιαννη 400 στροφες χανει συνηθως οταν το βαζεις μπροστα το πρωι και αυτο απ'οτι ξερω ευθυνεται στο μειγμα ρελαντι,μεχρι δηλαδη ο εγκεφαλος να καθορισει το τι μειγμα θα ψεκαζεται μεσα οταν το αυτοκινητι δεν κινειται.Τουλαχιστον στο δικο μου οταν ειναι ζεστο και δουλευει στο ρελαντι,με καλη βενζινη παντα,σου δινει την εντυπωση οτι ειναι σβηστο...ουτε αρρυθμιες ουτε τιποτα...περα απο καμια 50αρια στροφες που χανει,το οποιο το προβλέπει και ο κατασκευαστης,που παλι ευθυνεται το μειγμα ρελαντι οταν μετα απο πορεια θα σταματησω σε καποιο φαναρι.Οποτε το μειγμα αλλαζει με εντολη του εγκεφαλου οποτε χανει και αυτες τις 50 στροφουλες... Wink
brz20 - Δευ 07 Νοέ 2005, 18:10:27
Θέμα δημοσίευσης:
Βουλεμενο ειναι παιδια!Του πατερα μου το ειχε αφησει καιρο και δεν μπορουσε να το κρατησει.Μολις επφταν στις 1000 εσβηνε.Απλα εναν καθαρισμο θελει δηλαδη.Ισως ομως ειναι και απο το οτι επειδη καμια φορα μενει για περισσοτερη σταματιμενο και ανοιγουν τα βεντιλατερ.Εκει στιγμαια οι στροφες πεφτουν.
DAMON - Δευ 07 Νοέ 2005, 19:25:54
Θέμα δημοσίευσης:
καταρχην καλησπερα. και εγω ειχα το ιδιο προβλημα για τα πρωτα 10000χλμ αλλα μετα, λιγο το σκισιμο, λιγο τα σερβις -αλλαγη φιλτρου αερος- σταματησε ως δια μαγειας Very happy βενζινη παντα απλη. μηπως λογω στρωσιματος -συνηθως χαμηλες στροφες- ειναι λιγο μπουκωμενο?
tirokomos - Δευ 07 Νοέ 2005, 20:26:16
Θέμα δημοσίευσης:
Δε νομιζω 1500-2000 χιλιομετρα που ειναι συνηθως το στρωσιμο να μπορεσει να το μπουκωσει ετσι ευκολα...αλλα θα μου πεις αμονταριστο μοτερ ειναι...πολλα μπορουν να γινουν.Αν κανω λαθος διορθωστε με! Wink
giannis11 - Τρι 03 Ιαν 2006, 19:54:01
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω εχω ενα 106 1.1(2001),το οποιο απο τοτε που το αγορασα καινουργιο μεχρι και σημερα αραια και που το ρελαντι μου μπορει να δουλεψει απο τις 500-2000rpm.Αλλες φορες για να σταματησει αυτο το σκαμπανευασμα πρεπει να κλεισω την μηχανη,αλλες μονο με ενα μαρσαρισμα στρωνει.Εχετε ακουσει ξανα τετοιου ειδους προβλημα?
Road_Runner - Τρι 03 Ιαν 2006, 21:36:39
Θέμα δημοσίευσης:
Τσέκαρε το ποτενσιόμετρο του γκαζιού...
Tomakos - Τρι 03 Ιαν 2006, 22:47:08
Θέμα δημοσίευσης:
Και εμένα μου είχε κάνει κάτι παρόμοιο κάποτε και το πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της περιοχής μου και μου άλλαξαν "τον αισθητήρα του ρελαντί" ή "ρυθμιστή του ρελαντί".... Rolling eyes .Κάπως έτσι τέλος πάντων Wink
Sidobre - Τετ 04 Ιαν 2006, 10:39:49
Θέμα δημοσίευσης:
Tomakos έγραψε:
..... "τον αισθητήρα του ρελαντί" ή "ρυθμιστή του ρελαντί".... Rolling eyes .Κάπως έτσι τέλος πάντων Wink



Το Μοτεράκι του Ρελαντί.

Αυτό είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ο φταίχτης για ασταθές ρελαντί.

Οπως έχουμε πει πολλές φορές, θέλει τακτικά καθάρισμα και όταν ακόμα και μετά από καθάρισμα εξακολουθεί να μην δουλεύει σωστά, χρειάζεται αλλαγή.
STELIOS - Τετ 04 Ιαν 2006, 12:26:35
Θέμα δημοσίευσης:
To topic "Πρόβλημα στο ρελαντί" μεταφερθικε και συνεχιζεται εδω.

STELIOS
Mod. Team

Tomakos - Τετ 04 Ιαν 2006, 14:42:52
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Tomakos έγραψε:
..... "τον αισθητήρα του ρελαντί" ή "ρυθμιστή του ρελαντί".... Rolling eyes .Κάπως έτσι τέλος πάντων Wink



Το Μοτεράκι του Ρελαντί.

Αυτό είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ο φταίχτης για ασταθές ρελαντί.

Οπως έχουμε πει πολλές φορές, θέλει τακτικά καθάρισμα και όταν ακόμα και μετά από καθάρισμα εξακολουθεί να μην δουλεύει σωστά, χρειάζεται αλλαγή.



Thumb Left
beck18 - Τετ 04 Ιαν 2006, 15:38:30
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας παιδες!!!!εδω και αρκετο καιρο εχω κ εγω το ιδιο προβλημα...αρυθμιες στο ρελαντι!!!βαζω παντα V-power κ ακομα μου κανει το ιδιο προβλλημα!!το εχω παει σε 5 συνεργεια εχουν αλαξει το μοτερακι του ρελαντι κ ακομα μου βγαζει προβλημα στο ''λαμδα''!!!μου ειπε ο μαστορασ οτι δεν εχει συνδεθει ενα καλωδιο στα καυσαερια για να τα μετραει κνα δινει εντολη στον εγκεφαλο για το καταληλο μυγμα!!!ισχυει κατι τετοιο? στο πεζο ειχα το ιδιο προβλημα κ πριν βαλω μοτερ απο 307 1,6 16V!!!Εχω αλλαξει πολλα ανταλακτικα κ ακομα το ιδιο?ρε παιδια μηπωσ φταει η τρομπα βενζινης?Τι αλλο να πω!!!!!
kostasgrtour - Τρι 28 Μάρ 2006, 10:50:49
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα σας και καλός σας βρήκα !!!!
Ένα καινούριο μέλος στο club. Εύχομαι ότι καλύτερο σε όλους .
Έχω και εγώ κάποιο πρόβλημα με το ‘ρελαντί’ .Μετά από ταξίδι και όταν το αμάξι είναι στο ρελαντί βουτάει απότομα και σβήνει . Έχει κανένας καμία ιδέα για το τι γίνεται ?
Δεν μου το κάνει συνέχεια όταν είναι κρύο δεν μου το κάνει , αλλά ακόμα και μετά από ταξίδια μπορεί να μην μου το κάνει !!! Όποτε του έρθει!!!

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr