PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Τιμόνι 206 το μεγάλο ερωτηματικό ???

Recifees - Κυρ 11 Σεπ 2005, 15:48:18
Θέμα δημοσίευσης: Τιμόνι 206 το μεγάλο ερωτηματικό ???
Αλλοι λένε ότι είναι χάλια
Αλλοι αδιαφορούν ...
Αλλοι το θεωρούν αρκετά καλό ....

Ετσι αφού έφαγε αρκετή σύγκριση/επαίνους/κράξιμο εδώ θα το μαζέψουμε και θα δούμε , ο καθένας τι εννοεί αίσθηση
manosm3 - Κυρ 11 Σεπ 2005, 15:56:33
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω εχοντας εμπειρια απο αλλα αυτοκινητα το κατατασσω στα πολυ μετρια. Κι κατι αλλο: Οποιος παρει 206, να ΜΗΝ το παρει με το απλο τιμονι, να το παρει με δερματινο γιατι το αλλο γλυστραει πολυ!!!!!
STELIOS - Κυρ 11 Σεπ 2005, 15:57:44
Θέμα δημοσίευσης:
Nαι αλλα θα ηταν καλητερα να βαλεις επιλογες σε στιλ Καλο-Κακο-Μετριο ή κατι παρομιο.

Εγω πρωσοπικα με το "Πηδάλιο Βάρκας" και το "Ρουφιάνος" δεν καταλαβαινω τι σημαινει το καθενα.....
gianic - Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:03:14
Θέμα δημοσίευσης:
εχοντας οδηγησει αρκετα cc πιστευω πως το δικο μου εχει το χειροτερο τιμονι απ ολα .

δεν εχω ιδεα γιατι βεβαια .

παντως τα αλλα ηταν μια χαρα και θα μουν ικανοποιημενος αν ηταν ετσι και το δικο μου .
Recifees - Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:05:46
Θέμα δημοσίευσης:
Και να το ξεκινήσω ...

Τί εννοείτε όταν λέτε αίσθηση ???

Για μένα αίσθηση είναι η συμφωνία των αντιδράσεων του τιμονιού με τις αντιδράσεις του εμπρός μέρους και των ελαστικών.
Το πόσο γρήγορα αντιδρά το εμπρός μέρος βάση των προδιαγραφών του -σκληρότητα ανάρτησης προφίλ ελαστικών- και τι πληροφόρηση μου δίνει όταν στρίβω για τα περιθώρια που έχω ..\

Αρα το τιμόνι του 206 για μένα είναι ρουφιάνος
Recifees - Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:07:50
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Nαι αλλα θα ηταν καλητερα να βαλεις επιλογες σε στιλ Καλο-Κακο-Μετριο ή κατι παρομιο.

Εγω πρωσοπικα με το "Πηδάλιο Βάρκας" και το "Ρουφιάνος" δεν καταλαβαινω τι σημαινει το καθενα.....


Πηδάλιο βάρκας = για τα μπάζα
ρουφιάνος = ακριβές σωστό και λοιπά

τέσπα θα το αλλάξω .αν το έβρισκα κίολας Rolling eyes
gianic - Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:17:17
Θέμα δημοσίευσης:
αστο οπως ειναι εχει γελιο ! Very happy Very happy
netblaster - Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:59:37
Θέμα δημοσίευσης:
Εχοντας οδηγησει αρκετα αυτοκινητα με καλα τιμονια (οπως Focus, BMW κ.α.), δεν θαλεγα το τιμονι του 206 κακο!!! Και βαρος εχει, πολυστροφο δεν ειναι, αμεσες αντιδρασεις εχει, γρηγορο ειναι, με λιγα λογια το βρισκω μια χαρα βαση του χαρακτηρα του και της κατηγοριας του!!! Οσον αφορα την αισθηση του με χαλαει λιγο (το 205 που ειχα, ηταν και μη υδραυλικο, ειχε καλυτερη αισθηση), καθως οταν στριβεις τεζα μπαινεις, σχεδον παντα, στο περιπου!!! Αυτο ειναι κατι που το περιμενα ομως, καθως μην ξεχναμε οτι το 206 σε αλλες χωρες θεωρειται αυτοκινητο πολης!!! Wink

Ουτε κρυο, ουτε ζεστη για μενα λοιπον... Very happy
douf - Κυρ 11 Σεπ 2005, 18:14:08
Θέμα δημοσίευσης:
Να μην ξεχνάμε ότι τα αυτοκινητάκια μας όταν τα αγοράσαμε,δεν τ' αγοράσαμε για αγωνιστική χρήση,αλλά για νορμάλ χρήση,οπότε να μην παραπονιέστε.Καλά δουλεύει για νορμάλ χρήση.
STELIOS - Κυρ 11 Σεπ 2005, 18:44:08
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον εχω οδηγησει αυτοκινητα με καλητερο τιμονι και εχω οδηγησει και με χειροτερο. Σιγουρα υπαρχουν καλητερα τιμονια αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι χαλια το τιμονι του 206, παιρνοντας παντα υποψη τη ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ και το ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ του αυτοκινητου. Εγω προσωπικα το βρισκω καλο σε αισθηση και feedback, οχι τελειο ουτε πολυ καλο αλλα σαφως καλητερο απο αλλα αυτοκινητα της ιδιας χρονολογιας, κατηγοριας και τιμης. Απο αμεσωτητα θα ελεγα οτι υστερει καπως αλλα αυτο ειναι κατι που συνηθηζεται και υπερκαληπτεται απ΄το καλο feedback που προσφερει.
Σε γενικες γραμες στη κατηγορια που βρισκεται θα ελεγα οτι ειναι απ΄τις καλες επιλογες που μπορει να κανει κανεις ως προς την οδικη συμπεριφορα και την οδηγικη απολαυση (και τα δυο εχουν αμεση σχεση με το τιμονι). Φησικα υπαρχουν καλητερες (και ελαφρα ακριβοτερες) επιλογες αλλα υπαρχουν και πολλες χειροτερες (κυριος αυτα με ηλεκτρικη υποβοηθηση).
Recifees - Κυρ 11 Σεπ 2005, 18:59:13
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
εχοντας οδηγησει αρκετα cc πιστευω πως το δικο μου εχει το χειροτερο τιμονι απ ολα .

δεν εχω ιδεα γιατι βεβαια .

παντως τα αλλα ηταν μια χαρα και θα μουν ικανοποιημενος αν ηταν ετσι και το δικο μου .


καμια ευθυγράμμιση ίσως ,εγώ πάντως είδα διαφορές ...
gianic - Δευ 12 Σεπ 2005, 03:30:36
Θέμα δημοσίευσης:
Recifees έγραψε:
giannis_cc έγραψε:
εχοντας οδηγησει αρκετα cc πιστευω πως το δικο μου εχει το χειροτερο τιμονι απ ολα .

δεν εχω ιδεα γιατι βεβαια .

παντως τα αλλα ηταν μια χαρα και θα μουν ικανοποιημενος αν ηταν ετσι και το δικο μου .


καμια ευθυγράμμιση ίσως ,εγώ πάντως είδα διαφορές ...


εχω κανει μια στην πεζο,μια σε ευθυγραμισσα, μια σε βουλκανιζατερ κι αλλη μια οταν εβαλα τα κονι. το αμαξι συνεχιζει το χαβα προς τα δεξια . μαλλον θα πρεπει να μαθω να ζω μ αυτο !
ultra-one - Δευ 12 Σεπ 2005, 10:00:14
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
.....καθως οταν στριβεις τεζα μπαινεις, σχεδον παντα, στο περιπου!!!

STELIOS έγραψε:
....Απο αμεσωτητα θα ελεγα οτι υστερει καπως.....

(Πάρα πολύ έυστοχα σημεία!)

Την Παρασκευή είχα πάει στην Αγία Άννα (Β.Εύβοια) και γύρισα χθες. Και στις δυο διαδρομές πήγαινα σβέλτα διότι δεν βρήκα πολύ κίνηση.
Σημειώστε ότι έκανα ξανά ευθυγράμμηση την περασμένη βδομάδα και ρυθμίσαμε το μπροστινό σύστημα στα 1,3χιλ απόκλιση από 1,3χιλ σύγκλιση που είχα πριν. (Υποτίθεται τώρα είμαστε μέσα στα όρια που ορίζει η Peugeot)
Κατ΄ αρχήν να σας πω ότι το τιμόνι έγινε ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ από πριν!!!

Πλέον το αυτοκίνητο ΔΕΝ οδηγείται!!!!
Και εξηγώ! Με το που στρίβεις λίγο το τιμόνι (με τον απαράδεκτα μεγάλο τζόγο και τη μεγάλη χαλαρότητα γύρω από τη θέση της ευθείας) δεν γίνεται τίποτα.
Στρίβοντας λίιιγο ακόμη το αυτοκίνητο στρίβει πάντα περισσότερο (έως πολύ περισσότερο) από ότι πρέπει και οποσδήποτε πρέπει να μειώσεις το τιμόνι μέσα στη στροφή.
Μετά από αυτό ίσως ξαναχρειαστεί να στρίψεις περισσότερο αν έχεις υποστροφή και μπαίνεις σε ένα φαύλο κύκλο όπου πας συνέχεια στο περίπου και είναι εντελώς αδύνατο να καταφέρεις να οδηγήσεις στρωτά με γραμμές απλά διότι το αυτοκίνητο είναι "παντού" στο δρόμο και κυριολεκτικά "παλεύεις" με το τιμόνι κάνοντας συνεχείς διορθώσεις και τιμονιές για να μην φύγεις σε κανά γκρεμό αφού πηγαινοέρχεσαι σχεδόν ανεγξέλεκτα από τη μια πλευρά του δρόμου στην άλλη προσπαθώντας να κρατήσεις την επιθυμητή πορεία και πηγαίνοντας συνέχεια στο περίπου!
Αυτά που γράφω ισχύουν και με σύγκλιση μπροστά αλλά ένα "κλικ" λιγότερο. Πλέον με την "προτεινόμενη" απόκλιση τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο!!!!

Έχω δίπλωμα 18χρόνια, έχοντας οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα μέσα σε αυτό το διάστημα.
Μπορώ πλέον να πω μετά βεβαιότητας ότι το 206 έχει ίσως το χειρότερο τιμόνι που έχω δει ποτέ σε Ι.Χ αυτοκίνητο με ίσως ελάχιστες εξαιρέσεις. (Δυστυχώς για μένα το καλύτερο ίσως τιμόνι που έχω δει ποτέ το είχε το 309GTi....)

Θυμίζει πολύ τζίπ ή παλιό αγροτικό όσο αφορά τον τζόγο, τη χαλαρότητα και την έλλειψη αμεσότητας και επιπλέον είναι αργό, πάαααααααααααααρα πολύ ανακριβές, με ανεπαρκή επαναφορά και με αρκετά έντονα το φαινόμενα του "torque steer" όταν επιταχύνεις που "κολλάει" το τιμόνι και του "bump steer" που το τιμόνι στρίβει συνεχώς μόνο του από τις ανωμαλίες στο δρόμο, όπου η μεγάλη χαλαρότητα γύρω από τη θέση της ευθείας κάνει τα πράγματα χειρότερα.
Το ότι είναι βαρύ όταν είναι στριμμένο δεν λέει απολύτως τίποτα αφού ισχύουν όλα τα παραπάνω και επιπλέον η αίσθηση και η πληροφόρηση που δίνει είναι πολύ μέτρια. (Και τα πισωκίνητα Lada είχαν πολύ βαρύ τιμόνι αλλά από κει και πέρα το χάος!!)

Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν κορυφαία ανκαι ελαφρύτερα τιμόνια (όταν είναι στριμμένα - ΟΧΙ γύρω από την ευθεία) όπως το Mazda MX5....

Το τιμόνι του 307 αν εξαιρέσουμε λίγο το θέμα της αίσθησης που σου δίνει, είναι ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ καλύτερο από του 206 σε όλους τους υπόλοιπους τομείς.

Αποκαλώντας το τιμόνι του 206 "Πηδάλιο Βάρκας" μάλλον προσβάλλουμε τα πηδάλια βάρκας!
SnakeMJK - Δευ 12 Σεπ 2005, 11:00:19
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως το 206 σου είναι προβληματικό;

Μήπως απ τα πολλά πειράγματα το χάλασες;

Γιατί το δικό μου μια χαρά είναι για γρήγορη οδήγηση...
ice gus - Δευ 12 Σεπ 2005, 11:31:32
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
Recifees έγραψε:
giannis_cc έγραψε:
εχοντας οδηγησει αρκετα cc πιστευω πως το δικο μου εχει το χειροτερο τιμονι απ ολα .

δεν εχω ιδεα γιατι βεβαια .

παντως τα αλλα ηταν μια χαρα και θα μουν ικανοποιημενος αν ηταν ετσι και το δικο μου .


καμια ευθυγράμμιση ίσως ,εγώ πάντως είδα διαφορές ...


εχω κανει μια στην πεζο,μια σε ευθυγραμισσα, μια σε βουλκανιζατερ κι αλλη μια οταν εβαλα τα κονι. το αμαξι συνεχιζει το χαβα προς τα δεξια . μαλλον θα πρεπει να μαθω να ζω μ αυτο !

εχω και εγω το ιδιο προβλημα και μου ειπαν οτι μπορει να ειναι απο τα λαστιχα.εσυ εχεισ κοιταξει τα λαστιχα σου?
κατα τα αλλα το τιμονι με 195-50-15 λαστιχα και apex αναρτηση μου φενεται πολυ καλο και αμεσο. διαβαζει το δρομο με λιγα λογια.
pezomania - Δευ 12 Σεπ 2005, 11:49:28
Θέμα δημοσίευσης:
Το τιμόνι;;

Λοιπόν, αν το συγκρίνω με 306Gti-205Gti-Rallye κτλ ΥΣΤΕΡΕΙ!!!!

Αν το συγκρίνω με Corsa 1.4 16v - Golf 1.6 - Polo 1.6 16v - Clio 1.6 16v που έχω οδηγήσει, είναι καλύτερο!!

Άρα για την κατηγορία του (είπα πια θεωρώ κατηγορία του), το θεωρώ ένα από τα καλύτερα!

ΠΡΟΣ ΧΑΡΗ

Φίλε κοίταξε το μπροστινό σύστημα. Έχεις οδηγήσει κι άλλο 206 16v πέρα από το δικό σου και σου αφήνει την ίδια αίσθηση;;
MEMsound - Δευ 12 Σεπ 2005, 12:31:06
Θέμα δημοσίευσης:
Χάρη κανόνισε κάποια στιγμή να οδηγήσεις το 206 του Stevon που είναι τελείως μαμά από πλευράς ανάρτησης και ευθυγράμμισης με F1 D3 195/50-15.

Έχω την αίσθηση ότι κάτι περίεργο συμβαίνει με το 206 σου.
Ίσως φταίνε και τα 205/50-15

Υ.Γ. Το τιμόνι του 206 δεν είναι φυσικά καλό αλλά για μένα δεν είναι και κακό ή μάλλον τραγικό.
Μέτριο θα το χαρακτήριζα. Wink
Θα μπορούσε/έπρεπε βέβαια να ήταν αρκετά καλύτερο... Wink
ultra-one - Δευ 12 Σεπ 2005, 13:09:32
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
ΠΡΟΣ ΧΑΡΗ
Φίλε κοίταξε το μπροστινό σύστημα. Έχεις οδηγήσει κι άλλο 206 16v πέρα από το δικό σου και σου αφήνει την ίδια αίσθηση;;

Το 206GTi που είχα οδηγήσει πολύ λίγο στο test drive από Συγγρού μέχρι Φλοίσβο και πίσω. Ανκαι μου φάνηκε κάπως περίεργο το τιμόνι, δεν είχα το χρόνο να δώσω και την απαιτούμενη σημασία διότι σε εκείνη τη φάση μου έκανε εντύπωση η κακή θέση οδήγησης και το κιβώτιο που σκάλωνε.....
Το μπροστινό σύστημα πάντως δείχνει "άψογο" στην Ευθυγράμμηση....



SnakeMJK έγραψε:
Μήπως το 206 σου είναι προβληματικό;

Μήπως απ τα πολλά πειράγματα το χάλασες;

Η ανάρτηση είναι εντελώς μαμά. Δεν πείραξα τίποτα!



MEMsound έγραψε:
Ίσως φταίνε και τα 205/50-15

Με τα μαμά Contiγλύστρα 195/55 ήταν ακόμη χειρότερο!
MEMsound - Δευ 12 Σεπ 2005, 13:45:53
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
MEMsound έγραψε:
Ίσως φταίνε και τα 205/50-15

Με τα μαμά Contiγλύστρα 195/55 ήταν ακόμη χειρότερο!


Καλά αυτό είναι ευτονόητο.... Wink Laughing
ultra-one - Δευ 12 Σεπ 2005, 15:34:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ίσως να είναι καλή ιδέα να αρχίσω να το ψάχνω λίγο πιο επιστημονικά!

Κατ' αρχήν διάβασα ότι τα 206 SW & RC έχουν σκληρότερα Silentblocks στο υποπλαίσιο από τα υπόλοιπα 206.
Κατά πάσα πιθανότητα τα Silentblocks που έχει το 1.6 (ίσως και το 2.0) GTi να είναι τα ίδια με του 1.1 που έχει ΚΑΙ λιγότερο βάρος ΚΑΙ λιγότερες απαιτήσεις από τους ιδιοκτήτες του!!!!!!!!!

Συνεπώς μια καλή αρχή ίσως να είναι όπως είχε αναφέρει και ο Volvos, η αλλαγή των Silentblocks με πιο σκληρά πριν από οτιδήποτε άλλο.

Και ερωτώ τους ειδικούς. (βλέπε Touristas κλπ!)
1. Όντως έτσι έχουν τα πράγματα με τα Silentblocks toy 206????
Αν ναι, ποιό είναι το part number και τι κόστος έχει???!!!!!!!

2. Από πλευράς Peugeot Sport υπάρχουν σκληρά Silentblocks???
Και πάλι, αν ναι, part number & κόστος???!!!!

3. Από 3ους κατασκευαστές βρίσκουμε σκληρά Silentblocks από Teflon, Πολυουρεθάνη κλπ????
Αν ξέρει κάτι κάποιος να μιλήσει αμέσως!!!!! Cool Cool Cool
STELIOS - Δευ 12 Σεπ 2005, 16:30:48
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
pezomania έγραψε:
ΠΡΟΣ ΧΑΡΗ
Φίλε κοίταξε το μπροστινό σύστημα. Έχεις οδηγήσει κι άλλο 206 16v πέρα από το δικό σου και σου αφήνει την ίδια αίσθηση;;

Το 206GTi που είχα οδηγήσει πολύ λίγο στο test drive από Συγγρού μέχρι Φλοίσβο και πίσω. Αν και μου φάνηκε κάπως περίεργο το τιμόνι, δεν είχα το χρόνο να δώσω και την απαιτούμενη σημασία διότι σε εκείνη τη φάση μου έκανε εντύπωση η κακή θέση οδήγησης και το κιβώτιο που σκάλωνε.....
Το μπροστινό σύστημα πάντως δείχνει "άψογο" στην Ευθυγράμμηση....
..

Να κανω μια ασχετη ερωτηση ??? Τελικα γιατι πηρες 206 ???
ultra-one - Δευ 12 Σεπ 2005, 16:53:38
Θέμα δημοσίευσης:
(Παρ΄ολίγον να έκλεινα Xsara Coupe 1.6VTS & Σκεφτόμουν και πολύ σοβαρά 307XSi.......)

ίσως επειδή ΕΙΧΑ την καλύτερη οδηγική εμπειρία από Peugeot και ήλπιζα σε κάτι παρόμοιο?

Ίσως επειδή μου αρέσει οπτικά μέσα-έξω?

Ίσως επειδή έχει πάρα πολύ καλό εξοπλισμό και ευκολίες??

Ίσως επειδή είχε τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του (χωρίς Turbo κλπ).

Ίσως επειδή ήταν το μοναδικό στην κατηγορία του με 4 δισκόφρενα??

Ίσως επειδή τα περιοδικά γράφουν μαλ***ες και ωραιοποιούν τα πάντα???

Και πολλά άλλα........

----------------------------------------------------------

Τελικά αυτό που ΔΕΝ βρήκα ήταν η αίσθηση ότι ΟΛΑ είναι όπως ΠΡΕΠΕΙ και ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΘΕΣ (Just Right που λένε οι Άγγλοι) που είχε το 309GTi.
Τέλειο Τιμόνι ξυράφι, Θέση οδήγησης, Αίσθηση Φρένων, Κλιμάκωση Κιβωτίου, Επιλογέας, Ρύθμιση ανάρτησης κλπ......

----------------------------------------------------------

Το ότι το θεωρώ παιγνιδάκι για κοριτσάκια πάντως δεν αλλάζει με τίποτα!

Αν είχα λεφτά ΔΕΝ το συζητάω ότι θα το είχα αλλάξει από την 1η βδομάδα με κάτι άλλο! (Πάντως όχι RC - Ίσως 307, GOLF, C4, Nεο Clio, Mini κλπ).
Αλλά θα το πληρώνω στην Τράπεζα για ακόμη 2+ χρόνια ρε γμτ!!!!!!!! Evil Evil Evil
Recifees - Δευ 12 Σεπ 2005, 21:02:32
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
Recifees έγραψε:
giannis_cc έγραψε:
εχοντας οδηγησει αρκετα cc πιστευω πως το δικο μου εχει το χειροτερο τιμονι απ ολα .

δεν εχω ιδεα γιατι βεβαια .

παντως τα αλλα ηταν μια χαρα και θα μουν ικανοποιημενος αν ηταν ετσι και το δικο μου .


καμια ευθυγράμμιση ίσως ,εγώ πάντως είδα διαφορές ...


εχω κανει μια στην πεζο,μια σε ευθυγραμισσα, μια σε βουλκανιζατερ κι αλλη μια οταν εβαλα τα κονι. το αμαξι συνεχιζει το χαβα προς τα δεξια . μαλλον θα πρεπει να μαθω να ζω μ αυτο !

....είχε γίνει παλιότερα μια αναφορά σε τέτοιο πρόβλημα και το πρόβλημα ήταν διαφορά ρύθμισης ύψους δεξια αριστερα λόγω αμορτισέρ και λάθος σύσφιξή τους
Recifees - Δευ 12 Σεπ 2005, 21:48:07
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
netblaster έγραψε:
.....καθως οταν στριβεις τεζα μπαινεις, σχεδον παντα, στο περιπου!!!

STELIOS έγραψε:
....Απο αμεσωτητα θα ελεγα οτι υστερει καπως.....

(Πάρα πολύ έυστοχα σημεία!)
...................

Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν κορυφαία ανκαι ελαφρύτερα τιμόνια (όταν είναι στριμμένα - ΟΧΙ γύρω από την ευθεία) όπως το Mazda MX5....

Το τιμόνι του 307 αν εξαιρέσουμε λίγο το θέμα της αίσθησης που σου δίνει, είναι ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ καλύτερο από του 206 σε όλους τους υπόλοιπους τομείς.

Αποκαλώντας το τιμόνι του 206 "Πηδάλιο Βάρκας" μάλλον προσβάλλουμε τα πηδάλια βάρκας!


1.Το αυτοκίνητό σου έχει πρόβλημα σίγουρα εκεί μπροστά .
2.Συγνώμη αλλά επειδή οδηγώ και 307 δεν το νομίζω αυτό το έτη φωτός δεν το νομίζω καθόλου ... ιδαίτερα όταν ζορίζεις
3. τα περιοδικά έθαβαν για ένα μεγάλο διάστημα το 206 συγκρίνοντάς το με τους προγόνους παρουσίαζοντάς το σαν ευνουχισμένο ...τους διθύραμβους δεν είδα πουθενά ....
4.Τα σάιλεντ μπλόκ είναι ένα με το εμπρός ψαλίδι οπότε το αλλάζεις μάλλον όλο ...
5.Οταν με το καλό λύσεις τα προβλήματα μπροστά δοκίμασε μια πιο σκληρή αντιστρεπτική πίσω και με τα Κόνι παρέα

Οι τζόγοι στα τζιπάκια /αγροτικά είναι απαραίτητοι γιατί αλλιώς μετράς τούμπες στην πρώτη τιμονιά ..ο "μοχλός " παραμονέυει Evil
όσο για τιμόνια άλλα πάρα πολύ καιρό........ ένα Μ-όνειρο τρελό Crying or Very sad
volvos - Δευ 12 Σεπ 2005, 21:53:02
Θέμα δημοσίευσης:
χαρη επειδη το εχω ψαξει παααααααααρα πολυ σε διαβεβαιωνω οτι ολα τα 206-xs μετα facelift φοραν τα ιδια ψαλιδια με sw-rc δηλ. με πιο σκληρα σινεμπλοκ και 20αρα εμπρος αντιστρ.
αρα λυση καμια εκτος ισως απο την ιδια τη πεζο ελεω 206rallye.....ειδωμεν!

απο εκει και περα σινεμπλοκδε βγαζει κανεις μα κανειςςςςςςςςς
η πεζο σπορτ εχει μονο για πισω μεταλλικα.
εμπρος δινει απλα αλλα ψαλιδια αλουμινενια για χωματινη χρηση.

αρα λυση καμια περαν απο αναρτηση και αντιστρ.
εγω απορω παντως πως και δεν εχεις οδηγησει το 206 κανενος απο τα μελη στις συναντησεις να δεις αν βελτιωθηκε με αλλη αναρτηση Wink

επισης για το παιχνιδακι για κυριες κοριτσακια κλπ κλπ διαφωνω οριζοντιως και καθετως αν και ειμαι απο τους λιγους που εχω κραξει τοσο πολυ το 206 εδω μεσα και εχω δεχτει απειρη κριτικη απο εμπρος και απο πισω καθως δε φοραω παρωπιδες ουτε ζω στο σκοταδι οτι αγορασα 206mini-wrc.....

το 206 ειναι απο τα αυτοκινητα που σε πανε δεν τα πας.αυτα σου επιβαλουν το ρυθμο και εσυ ακολουθεις. για να δωσεις εσυ τις εντολες και να κανεις οτι θες το αμαξι θες
1. 4 καλα λαστιχα
2. 2 αντιστεπτικες η εστω μια πιο χοντρη απλα πισω
3. 4 καλα αμορτισερ η ακομα καλυτερα μια πεζο σπορτ ρυθμιζομενη
4. κατι αρχ**ια απο εδω ως τη λαμια

εγω εχω τα πρωτα 3 αλλα οχι το 4ο. αν νομιζεις οτι πας εσυ το 206 εισαι βαθια γελασμενος.
τα ορια αυτου του καρου ειναι παααααααααρα πολυ υψηλα και ειναι απο τα αμαξια που πιθανως να μη τα βρεις ποτε.


το τιμονι για μενα ειναι δικαιολογια. με μια καλη αναρτηση σιγουρα αισθηση δε θα αποκτησει ουτε θα κοβει-για αυτο θελει καμπερωμα και σινεμπλοκ- αλλα θα ξερεις τι γινεται και δε θα κοβεις ρυθμο λογω τιμονιου.
για μενα δοκιμασε καποιο αλλο 206 στις αφιδνες ισως και μετα.....πουλα το.
εγω δεν το εκανα και εχω ηδη χωσει 1500ευρω και εχω αλλα 2000 για μοτερ στο μελλον.μετα ναι θα εχω αμαξαρα αλλα και 15500+1500+2000=19000ευρω μειον Exclamation
gianic - Δευ 12 Σεπ 2005, 22:38:30
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια παντως μετα τα την αλλαγη προφιλ απο 55 σε 50 και τοποθετηση των κονι το αμαξι εχει γινει φουλ υπερστροφικο και καμια φορα με τρομαζει. μηπως ειναι το γεγονος οτι πια μπαινω με παραπανω ή κατι αλλο ?
manosm3 - Δευ 12 Σεπ 2005, 22:48:08
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
παιδια παντως μετα τα την αλλαγη προφιλ απο 55 σε 50 και τοποθετηση των κονι το αμαξι εχει γινει φουλ υπερστροφικο και καμια φορα με τρομαζει. μηπως ειναι το γεγονος οτι πια μπαινω με παραπανω ή κατι αλλο ?

Βαλε 40αρι προφιλ και πηγαινε στο ντριφτ την Τεταρτη!!! Tease Tease Rotfl Rotfl
gianic - Δευ 12 Σεπ 2005, 23:29:27
Θέμα δημοσίευσης:
manosm3 έγραψε:
giannis_cc έγραψε:
παιδια παντως μετα τα την αλλαγη προφιλ απο 55 σε 50 και τοποθετηση των κονι το αμαξι εχει γινει φουλ υπερστροφικο και καμια φορα με τρομαζει. μηπως ειναι το γεγονος οτι πια μπαινω με παραπανω ή κατι αλλο ?

Βαλε 40αρι προφιλ και πηγαινε στο ντριφτ την Τεταρτη!!! Tease Tease Rotfl Rotfl


και μια Τ28 και ειμαστε κομπλε ! Yahoo!
boxer - Δευ 12 Σεπ 2005, 23:45:32
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα σε ολους! ψηφισα και γω τον "ρουφιανο"! οι συγκρισεις με τα 306&309Gti φερνουν το 206 σε δυσκολη θεση. βλεποντας ομως τα συγκριτικα του 206 με τον ανταγωνισμο σε ολες τις κατηγοριες (απο θεμα κυβισμου) μονο θετικα σχολια εχει παρει για την αισθηση του τιμονιου! ετσι λοιπον και το δικο μου με μαμα διαστασεις 185/55/15 και αναρτηση bilstein(κιτρινα) εχει μια χαρα αισθηση!ακριβες,βαρη οσο πρεπει&αρκετα φλυαρο! Cool
ultra-one - Τρι 13 Σεπ 2005, 11:36:06
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
....αλλα θα ξερεις τι γινεται και δε θα κοβεις ρυθμο λογω τιμονιου.


Όπως είναι τώρα το 206 πάντως παλεύω με το τιμόνι για να κρατάω τις γραμμές μου (που μάλλον είναι ζιγκ-ζαγκ παρά γραμμές) αφού είναι εντελώς αδύνατον να κρατήσεις σωστές γραμμές.
Στα "εσάκια" και τις απανωτές στροφές τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα!!!!

Με το 307 κρατάω ΚΑΙ καλύτερες γραμμές με το ασύγκριτα πιο ακριβές (παρότι χωρίς ιδιαίτερη αίσθηση) τιμόνι ΚΑΙ το αυτοκίνητο "ρέει" φανταστικά από στροφή σε στροφή πηγαίνοντας "αέρα" με εξωπραγματικά χιλιόμετρα!!!!!



boxer έγραψε:
...βλεποντας ομως τα συγκριτικα του 206 με τον ανταγωνισμο σε ολες τις κατηγοριες (απο θεμα κυβισμου) μονο θετικα σχολια εχει παρει για την αισθηση του τιμονιου!

Με τίποτα δεν έχει το 206 καλύτερο τιμόνι από - Mini, Fiesta, Puma, Focus, Mazda2, Mazda3, Alfa 147 και Νεο Golf!!!!!! Shocked
Δεν ξέρω για το νέο Clio.....



boxer έγραψε:
...οι συγκρισεις με τα 306&309Gti φερνουν το 206 σε δυσκολη θεση.

Εγώ έτσι είχα μάθει και απαιτώ τιμόνι αυτού του επιπέδου! Οτιδήποτε άλλο το θεωρώ χάλια!

Όταν εβγαινα από το 309 μου και έμπαινα σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ άλλο αυτοκίνητο, μου φαινόταν ότι το σύστημα διεύθυνσης ήταν διαλυμένο και ξηλωμένο!

Τόσο ξηλωμένο, διαλυμένο και πολλά άλλα (πάντα αρνητικά) είναι και αυτά που νιώθω με το 206!
netblaster - Τρι 13 Σεπ 2005, 23:51:50
Θέμα δημοσίευσης:
Το τιμονι του νεου Golf καλυτερο απο του 206??? Shocked

Εγω εχω αντιθετη αποψη πανω σαυτο... Μεχρι και ο φιλος μου που εχει το Golf (1.6 Sportline) παραδεχεται την ανωτεροτητα του τιμονιου του 206!!!
pezomania - Τετ 14 Σεπ 2005, 08:55:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά!! Ρε παιδιά!!!

Το τιμόνι του κάθε αυτοκινήτου και κατ' επέκταση το στήσιμό του και η συμπεριφορά του στις στροφές (γραμμές και πόσο εύκολα τις κρατάς), για να τα χαρακτηρίσεις καλά ή μέτρια ή χάλια, μεγάλο ρόλο παίζει και το στυλ οδήγησης του καθενός!

Υπήρχαν παιδιά που θεωρούσαν το 206 χάλια σε στροφές και κάποιο άλλο αμάξι σαφώς ανώτερο, αλλά όταν πηγαίναμε μαζί σε κάποιες στριφτερες διαδρομές δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν με τίποτα!! Βέβαια οι ίδιοι αν οδηγούσαν το 206 και μετά οδηγούσαν πχ το Golf, με το Golf θα πήγαιναν πιο γρήγορα απ' ότι με το 206. Πράγμα που σημαίνει ότι η συμπεριφορά του εκάστοτε αυτοκινήτου πρέπει να σου πηγαίνει.

Σκεφτείτε ένα παράδειγμα, αγοράζει κάποιος ένα ακριβό παπούτσι και του είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο, ότι και να του πει κάποιος ότι είναι τάδε μάρκα που κάνει τόσο και και και αυτός που θα τα φοράει ΔΕΝ πρόκειται να τα ευχαριστηθεί ποτέ!!
ultra-one - Τετ 14 Σεπ 2005, 09:26:15
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
χαρη επειδη το εχω ψαξει παααααααααρα πολυ σε διαβεβαιωνω οτι ολα τα 206-xs μετα facelift φοραν τα ιδια ψαλιδια με sw-rc δηλ. με πιο σκληρα σινεμπλοκ και 20αρα εμπρος αντιστρ.

Σκέψου πόσο χάλια θα ήτανε πιο πριν!!!!!!!!!!! Shocked



volvos έγραψε:
απο εκει και περα σινεμπλοκ δε βγαζει κανεις μα κανειςςςςςςςςς
η πεζο σπορτ εχει μονο για πισω μεταλλικα.
εμπρος δινει απλα αλλα ψαλιδια αλουμινενια για χωματινη χρηση.

Πολύ λυπηρό αυτό.......... Crying or Very sad



volvos έγραψε:
και ειμαι απο τους λιγους που εχω κραξει τοσο πολυ το 206 εδω μεσα και εχω δεχτει απειρη κριτικη απο εμπρος και απο πισω καθως δε φοραω παρωπιδες ουτε ζω στο σκοταδι οτι αγορασα 206mini-wrc.....

Το κατάλαβα ότι δε φοράς παρωπίδες και συμφωνώ (σχεδόν) και με ότι λες! Cool




volvos έγραψε:
και μετα.....πουλα το

Ήδη το σκέφτομαι!! Αν δεν βρω τρόπο να κάνω το "πηδάλιο" να μοιάζει με τιμόνι τότε άντε γειά 206.............



υ.γ: Οι άλλοι 2 που ψήφισαν "πηδάλιο βάρκας" εκτός από μένα μέχρι τώρα ποιοι είναι? Confused
ultra-one - Πεμ 15 Σεπ 2005, 09:35:01
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Χάρη κανόνισε κάποια στιγμή να οδηγήσεις το 206 του Stevon που είναι τελείως μαμά από πλευράς ανάρτησης και ευθυγράμμισης με F1 D3 195/50-15.


Λοιπόν!!!
Οδήγησα το αυτοκίνητο του Stevon χθες και αυτός το δικό μου και έχω εντοπίσει αρκετές διαφορές και θετικές όμως και αρνητικές!
(Σταύρο όταν βρεις και εσύ χρόνο γράψε και τις δικές σου εντυπώσεις! Cool )

Κατ΄αρχήν το τιμόνι του Stevon είναι αρκετά πιο σφικτό γύρω από τη θέση της ευθείας και δέιχνει να έχει μικρότερο τζόγο από το δικό μου (ανκαι με απόλυτα κριτήρια ο τζόγος και η χαλαρότητα είναι πάλι αρκετά για τα γούστα μου)
Από την άλλη, το τιμόνι του Stevon είναι αρκετά ελαφρύτερο από το δικό μου όταν είναι στριμμένο και έχει λιγότερη επαναφορά πράγμα που κάνει το torque-steer να φαίνεται πιο έντονο.

Επίσης το βάρος που έχει το τιμόνι του Stevon γύρω από τη θέση της ευθείας και όταν είναι στριμμένο δεν διαφέρει πολύ, σε αντίθεση με το δικό μου που είναι "αέρας" γύρω από τη θέση της ευθείας και μετά βαραίνει πολύ περισσότερο πράγμα που είναι πολύ ενοχλητικό.

Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε μένα τότε θα έλεγα ότι είναι ίσως στην αντλία του υδραυλικού τιμονιού, ή στην ίδια την κρεμαγιέρα???

Το θέμα τώρα είναι ότι ΑΝ υπάρχει πρόβλημα, πως μπορώ να πείσω το συνεργείο για αυτό, αφού δεν υπάρχει κάτι "χαλασμένο"!!!!! Shocked

Καμιά ιδέα?????
Recifees - Πεμ 15 Σεπ 2005, 11:07:39
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
MEMsound έγραψε:
Χάρη κανόνισε κάποια στιγμή να οδηγήσεις το 206 του Stevon που είναι τελείως μαμά από πλευράς ανάρτησης και ευθυγράμμισης με F1 D3 195/50-15.


Λοιπόν!!!
Οδήγησα το αυτοκίνητο του Stevon χθες και αυτός το δικό μου και έχω εντοπίσει αρκετές διαφορές και θετικές όμως και αρνητικές!
(Σταύρο όταν βρεις και εσύ χρόνο γράψε και τις δικές σου εντυπώσεις! Cool )

Κατ΄αρχήν το τιμόνι του Stevon είναι αρκετά πιο σφικτό γύρω από τη θέση της ευθείας και δέιχνει να έχει μικρότερο τζόγο από το δικό μου (ανκαι με απόλυτα κριτήρια ο τζόγος και η χαλαρότητα είναι πάλι αρκετά για τα γούστα μου)
Από την άλλη, το τιμόνι του Stevon είναι αρκετά ελαφρύτερο από το δικό μου όταν είναι στριμμένο και έχει λιγότερη επαναφορά πράγμα που κάνει το torque-steer να φαίνεται πιο έντονο.

Επίσης το βάρος που έχει το τιμόνι του Stevon γύρω από τη θέση της ευθείας και όταν είναι στριμμένο δεν διαφέρει πολύ, σε αντίθεση με το δικό μου που είναι "αέρας" γύρω από τη θέση της ευθείας και μετά βαραίνει πολύ περισσότερο πράγμα που είναι πολύ ενοχλητικό.

Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε μένα τότε θα έλεγα ότι είναι ίσως στην αντλία του υδραυλικού τιμονιού, ή στην ίδια την κρεμαγιέρα???

Το θέμα τώρα είναι ότι ΑΝ υπάρχει πρόβλημα, πως μπορώ να πείσω το συνεργείο για αυτό, αφού δεν υπάρχει κάτι "χαλασμένο"!!!!! Shocked

Καμιά ιδέα?????


Dear Haris Very happy χωρίς καμία πρόθεση κακόβουλης κριτικής .

αν και κράζεις το πρεσιους απο ότι φαίνεται το κυριότερο πρόβλημα σου με αυτό διαβάζοντας τα γραφόμενά σου είναι ότι δεν σε βολέυει ..γενικώς.
Το σίγουρο είναι ότι θα σε βόλευε ένα πιο σταθερό πίσω αυτοκίνητο και όχι η " να φύγω τώρα ή μετά"ουρά του 206 καθώς και το τιμόνι που έχει ρυθμιστεί κατα τέτοιο τρόπο ώστε να μην δημιουργεί νευρικότητες στο σχετικά μικρό μεταξόνιο στα πολλά χλμ .
Το γράφω αυτό γιατί πολλά τιμόνια είναι πιο "κοφτερά"αλλά ο πίσω άξονάς σε αυτά τα τιμόνια είναι ασύγκριτα πιο σταθερός με λιγότερες μετακινήσεις.

Τώρα αφού βεβαιωθείς ότι δεν έχεις πρόβλημα μπροστά υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν τη κατάσταση και τα αναφέρω σαν πρότασεις αν θα έψαχνα κάτι αντίστοιχο.
1.Ενα μικρό χαμήλωμα πίσω λιγότερο απο 2 εκ. για να μειώσεις το ύψος περιστροφής πίσω σε συνδυασμό με σκληρότερες αντιστρεπτικές και "δυνατότερα "αμορτισέρ.
2.Υπάρχουν μουαγιέ απο Πεζώ σπορ που δίνουν 1,5 μοίρα περισσότερο κάμπερ για εμπρός ,το έχουν δοκιμάσει κάποιοι σίγουρα ένας ήταν ο Πολίτης (ακα Λε ταβερνιέρ)
3.εχει αναφερθεί ότι κάτοχοι Σαξό χρησιμοποιούσαν κάποια βαλβίδα στο υδραυλικό απο Ραλλύ για να αποκτούν και αυτοί τιμόνι Ραλλύ Razz Τώρα αν το υδραυλικό 206 είναι αντίστοιχο υδραυλικού Ραλλυ, γιατί Γάλλοι είναι αυτοί όλο και κάτι θα έχουν αφήσει ίδιο αλλάζοντας ρυθμίσεις, μια ερώτηση δεν είναι και άσχημη ιδέα !

Φιλικά Γιάννης.
Sidobre - Πεμ 15 Σεπ 2005, 11:23:39
Θέμα δημοσίευσης:
Recifees έγραψε:

3.εχει αναφερθεί ότι κάτοχοι Σαξό χρησιμοποιούσαν κάποια βαλβίδα στο υδραυλικό απο Ραλλύ για να αποκτούν και αυτοί τιμόνι Ραλλύ Razz Τώρα αν το υδραυλικό 206 είναι αντίστοιχο υδραυλικού Ραλλυ, γιατί Γάλλοι είναι αυτοί όλο και κάτι θα έχουν αφήσει ίδιο αλλάζοντας ρυθμίσεις, μια ερώτηση δεν είναι και άσχημη ιδέα !


H αντλία του 106 είναι ηλεκτροϋδραυλική ενώ του 206 μόνο υδραυλική. Που σημαίνει ότι ΔΕΝ.
Sidobre - Πεμ 15 Σεπ 2005, 11:34:28
Θέμα δημοσίευσης:
Χάρη, γιατί δεν δοκιμάζεις καλύτερα υγρά υδραυλικού τιμονιού. Μήπως έχει πέσει νερό μέσα, μήπως δεν είναι εντάξει... ξέρω και εγώ. Δεν θα σου στοιχίσει πολλά, και σίγουρα για καλύτερο θα είναι!

Αντε πάλι σε έσωσα!
ultra-one - Πεμ 15 Σεπ 2005, 11:49:38
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Χάρη, γιατί δεν δοκιμάζεις καλύτερα υγρά υδραυλικού τιμονιού. Μήπως έχει πέσει νερό μέσα, μήπως δεν είναι εντάξει... ξέρω και εγώ. Δεν θα σου στοιχίσει πολλά, και σίγουρα για καλύτερο θα είναι!

Αντε πάλι σε έσωσα!

Τάσο δεν νομίζω να είναι τα υγρά για τη χαλαρότητα και το τζόγο γύρω από το κέντρο!
Ίσως να φταίνε τα υγρά στο ότι είναι αρκετά βαρύ στριμμένο.
Sidobre - Πεμ 15 Σεπ 2005, 12:09:09
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:

Τάσο δεν νομίζω να είναι τα υγρά για τη χαλαρότητα και το τζόγο γύρω από το κέντρο!
Ίσως να φταίνε τα υγρά στο ότι είναι αρκετά βαρύ στριμμένο.


Εσύ ξέρεις! Silent
ultra-one - Πεμ 15 Σεπ 2005, 12:25:22
Θέμα δημοσίευσης:
Στο www.206cc.co.uk βρήκα ένα repair guide για το υ/τ αλλά δυστυχώς κάποια links δεν υπάρχουν στο site.

Σε ένα άρθρο για την τοποθέτηση του Distribution Valve (http://www.peugeot206cc.co.uk/repair-206/206/info/gb/b3eg0ik3.htm) μιλάνε για ρύθμιση του Rack Damper αλλά το αρχείο που είναι στο link δεν υπάρχει!

Αυτός ο όρος "Rack Damper" μου φαίνεται πολύ ύποπτος για τη χαλαρότητα και το μη καλό κεντράρισμα του τιμονιού. Shocked

Ξέρει κανείς τι είναι και τι κάνουν οι ρυθμίσεις σε αυτό? Confused
volvos - Πεμ 15 Σεπ 2005, 16:46:30
Θέμα δημοσίευσης:
χαρη τι ρυθμισεις εχεις εμπρος. δηλαδη ποση αποκλιση-τοε?
ultra-one - Παρ 16 Σεπ 2005, 09:08:34
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
χαρη τι ρυθμισεις εχεις εμπρος. δηλαδη ποση αποκλιση-τοε?


Παναγίωτη έχω 1,3χιλ απόκλιση (toe-out) που είναι μέσα στις προδιαγραφές. (από 0 μέχρι 3χιλ απόκλιση)
Πριν την τελευταία ευθυγράμμηση είχα 1,3χιλ σύγκλιση (toe-in) που είχα κάνει πέρσι και το τιμόνι ήταν πιο σφικτό ανκαι η ρύθμιση ήταν εκτός προδιαγραφών!
Θα πάω να κάνω καμιά 50αριά χιλιοστά σύγκλιση μπας και σφίξει το τιμόνι! Silly Silly Silly

Κατά τα άλλα μπροστά έχω 22λεπτά ΘΕΤΙΚΟ κάμπερ και 2μοίρες και 32λεπτά κάστερ.

Πίσω έχω Κάμπερ -1 μοίρα και Toe 1,3χιλ Σύγκλιση
Recifees - Παρ 16 Σεπ 2005, 12:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
volvos έγραψε:
χαρη τι ρυθμισεις εχεις εμπρος. δηλαδη ποση αποκλιση-τοε?


Παναγίωτη έχω 1,3χιλ απόκλιση (toe-out) που είναι μέσα στις προδιαγραφές. (από 0 μέχρι 3χιλ απόκλιση)
Πριν την τελευταία ευθυγράμμηση είχα 1,3χιλ σύγκλιση (toe-in) που είχα κάνει πέρσι και το τιμόνι ήταν πιο σφικτό ανκαι η ρύθμιση ήταν εκτός προδιαγραφών!
Θα πάω να κάνω καμιά 50αριά χιλιοστά σύγκλιση μπας και σφίξει το τιμόνι! Silly Silly Silly

Κατά τα άλλα μπροστά έχω 22λεπτά ΘΕΤΙΚΟ κάμπερ και 2μοίρες και 32λεπτά κάστερ.

Πίσω έχω Κάμπερ -1 μοίρα και Toe 1,3χιλ Σύγκλιση


αυτό στην καλύτερη πρέπει να είναι μηδενικό
volvos - Παρ 16 Σεπ 2005, 12:21:13
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα στο μηχανημα εγραφε 0.05 αποκλιση-τοε εμπρος.....
και το τιμονι ηταν λιγο αλλα αισθητα καλυτερο απο μαμα.
καμπερ 0 εμπρος...

ειμαι περιεργος να δω πως θα εχει κατσει απο πλευρας ευθυγραμμισης η αναρτηση...
ultra-one - Παρ 16 Σεπ 2005, 12:22:01
Θέμα δημοσίευσης:
Recifees έγραψε:
ultra-one έγραψε:
....Κατά τα άλλα μπροστά έχω 22λεπτά ΘΕΤΙΚΟ κάμπερ


αυτό στην καλύτερη πρέπει να είναι μηδενικό


Στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ μπορεί να είναι μέχρι 30λεπτά ΑΡΝΗΤΙΚΟ!
Οι προδιαγραφές δίνουν 0 μοίρες +/- 30 λεπτά.
ultra-one - Παρ 16 Σεπ 2005, 12:23:15
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
καμπερ 0 εμπρος...


Με τη χαμηλωμένη Peugeot Sport???????? Shocked Shocked Shocked
volvos - Παρ 16 Σεπ 2005, 12:25:53
Θέμα δημοσίευσης:
οχι μαμα ειναι αυτα περσι...
οχι οτι περιμενω και τιποτα καλυτερο...
παρεπιμπτοντως οδηγησα σημερα για 1χλμ ενα 206 1.6 με σακς περφορμανσ και hr ελατηρια - ειχε 30000χλμ τα αμορτισερ και φορα 195-50 σε 7αρα ζαντα- και εφριξα....τρελο κοπανημα μηδενικη διαδρομη...
μπροστα σε δαυτο η πεζο σπορτ μοιαζει χαλι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr