STELIOS έγραψε: |
Nαι αλλα θα ηταν καλητερα να βαλεις επιλογες σε στιλ Καλο-Κακο-Μετριο ή κατι παρομιο.
Εγω πρωσοπικα με το "Πηδάλιο Βάρκας" και το "Ρουφιάνος" δεν καταλαβαινω τι σημαινει το καθενα..... |
giannis_cc έγραψε: |
εχοντας οδηγησει αρκετα cc πιστευω πως το δικο μου εχει το χειροτερο τιμονι απ ολα .
δεν εχω ιδεα γιατι βεβαια . παντως τα αλλα ηταν μια χαρα και θα μουν ικανοποιημενος αν ηταν ετσι και το δικο μου . |
Recifees έγραψε: | ||
καμια ευθυγράμμιση ίσως ,εγώ πάντως είδα διαφορές ... |
netblaster έγραψε: |
.....καθως οταν στριβεις τεζα μπαινεις, σχεδον παντα, στο περιπου!!! |
STELIOS έγραψε: |
....Απο αμεσωτητα θα ελεγα οτι υστερει καπως..... |
giannis_cc έγραψε: | ||||
εχω κανει μια στην πεζο,μια σε ευθυγραμισσα, μια σε βουλκανιζατερ κι αλλη μια οταν εβαλα τα κονι. το αμαξι συνεχιζει το χαβα προς τα δεξια . μαλλον θα πρεπει να μαθω να ζω μ αυτο ! |
pezomania έγραψε: |
ΠΡΟΣ ΧΑΡΗ
Φίλε κοίταξε το μπροστινό σύστημα. Έχεις οδηγήσει κι άλλο 206 16v πέρα από το δικό σου και σου αφήνει την ίδια αίσθηση;; |
SnakeMJK έγραψε: |
Μήπως το 206 σου είναι προβληματικό;
Μήπως απ τα πολλά πειράγματα το χάλασες; |
MEMsound έγραψε: |
Ίσως φταίνε και τα 205/50-15 |
ultra-one έγραψε: | ||
Με τα μαμά Contiγλύστρα 195/55 ήταν ακόμη χειρότερο! |
ultra-one έγραψε: | ||
Το 206GTi που είχα οδηγήσει πολύ λίγο στο test drive από Συγγρού μέχρι Φλοίσβο και πίσω. Αν και μου φάνηκε κάπως περίεργο το τιμόνι, δεν είχα το χρόνο να δώσω και την απαιτούμενη σημασία διότι σε εκείνη τη φάση μου έκανε εντύπωση η κακή θέση οδήγησης και το κιβώτιο που σκάλωνε..... Το μπροστινό σύστημα πάντως δείχνει "άψογο" στην Ευθυγράμμηση.... .. |
giannis_cc έγραψε: | ||||
εχω κανει μια στην πεζο,μια σε ευθυγραμισσα, μια σε βουλκανιζατερ κι αλλη μια οταν εβαλα τα κονι. το αμαξι συνεχιζει το χαβα προς τα δεξια . μαλλον θα πρεπει να μαθω να ζω μ αυτο ! |
ultra-one έγραψε: | ||||
(Πάρα πολύ έυστοχα σημεία!) ................... Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν κορυφαία ανκαι ελαφρύτερα τιμόνια (όταν είναι στριμμένα - ΟΧΙ γύρω από την ευθεία) όπως το Mazda MX5.... Το τιμόνι του 307 αν εξαιρέσουμε λίγο το θέμα της αίσθησης που σου δίνει, είναι ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ καλύτερο από του 206 σε όλους τους υπόλοιπους τομείς. Αποκαλώντας το τιμόνι του 206 "Πηδάλιο Βάρκας" μάλλον προσβάλλουμε τα πηδάλια βάρκας! |
giannis_cc έγραψε: |
παιδια παντως μετα τα την αλλαγη προφιλ απο 55 σε 50 και τοποθετηση των κονι το αμαξι εχει γινει φουλ υπερστροφικο και καμια φορα με τρομαζει. μηπως ειναι το γεγονος οτι πια μπαινω με παραπανω ή κατι αλλο ? |
manosm3 έγραψε: | ||
Βαλε 40αρι προφιλ και πηγαινε στο ντριφτ την Τεταρτη!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
....αλλα θα ξερεις τι γινεται και δε θα κοβεις ρυθμο λογω τιμονιου. |
boxer έγραψε: |
...βλεποντας ομως τα συγκριτικα του 206 με τον ανταγωνισμο σε ολες τις κατηγοριες (απο θεμα κυβισμου) μονο θετικα σχολια εχει παρει για την αισθηση του τιμονιου! |
boxer έγραψε: |
...οι συγκρισεις με τα 306&309Gti φερνουν το 206 σε δυσκολη θεση. |
volvos έγραψε: |
χαρη επειδη το εχω ψαξει παααααααααρα πολυ σε διαβεβαιωνω οτι ολα τα 206-xs μετα facelift φοραν τα ιδια ψαλιδια με sw-rc δηλ. με πιο σκληρα σινεμπλοκ και 20αρα εμπρος αντιστρ. |
volvos έγραψε: |
απο εκει και περα σινεμπλοκ δε βγαζει κανεις μα κανειςςςςςςςςς
η πεζο σπορτ εχει μονο για πισω μεταλλικα. εμπρος δινει απλα αλλα ψαλιδια αλουμινενια για χωματινη χρηση. |
volvos έγραψε: |
και ειμαι απο τους λιγους που εχω κραξει τοσο πολυ το 206 εδω μεσα και εχω δεχτει απειρη κριτικη απο εμπρος και απο πισω καθως δε φοραω παρωπιδες ουτε ζω στο σκοταδι οτι αγορασα 206mini-wrc..... |
volvos έγραψε: |
και μετα.....πουλα το |
MEMsound έγραψε: |
Χάρη κανόνισε κάποια στιγμή να οδηγήσεις το 206 του Stevon που είναι τελείως μαμά από πλευράς ανάρτησης και ευθυγράμμισης με F1 D3 195/50-15. |
ultra-one έγραψε: | ||
Λοιπόν!!! Οδήγησα το αυτοκίνητο του Stevon χθες και αυτός το δικό μου και έχω εντοπίσει αρκετές διαφορές και θετικές όμως και αρνητικές! (Σταύρο όταν βρεις και εσύ χρόνο γράψε και τις δικές σου εντυπώσεις! ![]() Κατ΄αρχήν το τιμόνι του Stevon είναι αρκετά πιο σφικτό γύρω από τη θέση της ευθείας και δέιχνει να έχει μικρότερο τζόγο από το δικό μου (ανκαι με απόλυτα κριτήρια ο τζόγος και η χαλαρότητα είναι πάλι αρκετά για τα γούστα μου) Από την άλλη, το τιμόνι του Stevon είναι αρκετά ελαφρύτερο από το δικό μου όταν είναι στριμμένο και έχει λιγότερη επαναφορά πράγμα που κάνει το torque-steer να φαίνεται πιο έντονο. Επίσης το βάρος που έχει το τιμόνι του Stevon γύρω από τη θέση της ευθείας και όταν είναι στριμμένο δεν διαφέρει πολύ, σε αντίθεση με το δικό μου που είναι "αέρας" γύρω από τη θέση της ευθείας και μετά βαραίνει πολύ περισσότερο πράγμα που είναι πολύ ενοχλητικό. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε μένα τότε θα έλεγα ότι είναι ίσως στην αντλία του υδραυλικού τιμονιού, ή στην ίδια την κρεμαγιέρα??? Το θέμα τώρα είναι ότι ΑΝ υπάρχει πρόβλημα, πως μπορώ να πείσω το συνεργείο για αυτό, αφού δεν υπάρχει κάτι "χαλασμένο"!!!!! ![]() Καμιά ιδέα????? |
Recifees έγραψε: |
3.εχει αναφερθεί ότι κάτοχοι Σαξό χρησιμοποιούσαν κάποια βαλβίδα στο υδραυλικό απο Ραλλύ για να αποκτούν και αυτοί τιμόνι Ραλλύ ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Χάρη, γιατί δεν δοκιμάζεις καλύτερα υγρά υδραυλικού τιμονιού. Μήπως έχει πέσει νερό μέσα, μήπως δεν είναι εντάξει... ξέρω και εγώ. Δεν θα σου στοιχίσει πολλά, και σίγουρα για καλύτερο θα είναι!
Αντε πάλι σε έσωσα! |
ultra-one έγραψε: |
Τάσο δεν νομίζω να είναι τα υγρά για τη χαλαρότητα και το τζόγο γύρω από το κέντρο! Ίσως να φταίνε τα υγρά στο ότι είναι αρκετά βαρύ στριμμένο. |
volvos έγραψε: |
χαρη τι ρυθμισεις εχεις εμπρος. δηλαδη ποση αποκλιση-τοε? |
ultra-one έγραψε: | ||
Παναγίωτη έχω 1,3χιλ απόκλιση (toe-out) που είναι μέσα στις προδιαγραφές. (από 0 μέχρι 3χιλ απόκλιση) Πριν την τελευταία ευθυγράμμηση είχα 1,3χιλ σύγκλιση (toe-in) που είχα κάνει πέρσι και το τιμόνι ήταν πιο σφικτό ανκαι η ρύθμιση ήταν εκτός προδιαγραφών! Θα πάω να κάνω καμιά 50αριά χιλιοστά σύγκλιση μπας και σφίξει το τιμόνι! ![]() ![]() ![]() Κατά τα άλλα μπροστά έχω 22λεπτά ΘΕΤΙΚΟ κάμπερ και 2μοίρες και 32λεπτά κάστερ. Πίσω έχω Κάμπερ -1 μοίρα και Toe 1,3χιλ Σύγκλιση |
Recifees έγραψε: | ||
αυτό στην καλύτερη πρέπει να είναι μηδενικό |
volvos έγραψε: |
καμπερ 0 εμπρος... |