Tiesto έγραψε: |
..............
για τις συνθηκες εχεις δικιο αλλα η ζεστη δεν επηρεαζει το ατμοσφαιρικο οσο το turbato. Σιγουρα επηρεαζει αλλα οχι τοσο πολυ συγκριτικα. ........... |
overgr έγραψε: |
Κιβώτιο Γερμανικό... ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Πάντως δεν αρνήθηκε αλλαγή ανεξαρτήτως βίας. Η όπισθεν είναι ηλίθια... |
overgr έγραψε: |
Κινητήρας Πολύ δυνατός και γραμμικός. Τόσο γραμμικός που ψάχνεις τα άλογα!!! Μέχρι να δεις το κοντερ πως ανεβαίνει!!! |
overgr έγραψε: |
Οδική Συμπεριφορά-Τιμόνι ....... Είναι πολύ ουδέτερο. Όταν φεύγει, φεύγει με τα τέσσερα. ....... |
overgr έγραψε: |
Για κατανάλωση δεν γνωρίζω πάντως το trip computer έγραφε κάτι για 15ltr/100. Δεν μπορώ να πω ότι μου κάνει εντύπωση... |
netblaster έγραψε: |
Θα συμφωνησω με τον vinman!!! 1000 φορες το Leon FR (κιας ειναι λιγο πιο αργο), γιατι ειναι πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο και καλυτερο οδηγικα!!! Ασε που το σασι του διαχειριζεται πολυ καλυτερα αυτα τα αλογα (και εχει και διαπιστευτηρια για πολλα παραπανω)!!! Τα λεφτα τους ειναι σχεδον τα ιδια!!! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες ![]() |
nido έγραψε: | ||
Ψήνεσαι, συνονόματε?!!! ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||||
εε...λιγο... ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||
Nα σε διορθωσω εδω ??? Αναποδα τα λες για τον απλουστατο λογο οτι το Τourbato ψυχει τον εισερχομενο αερα μεσω του Intercooler του. Οποτε δεν ειναι τοσο επιρεπεις σε αλλαγες θερμοκρασιας οσο το ατμοσφαιρικο που τον παιρνει οπως ειναι.... |
ps180 έγραψε: |
Σημερα εμαθα και κατι "εκπληκτικο" για το RC..
ΔΕΝ ειναι 177 αλογα...αλλα....167-168 μολις και μετα βιας.. ![]() Ειλικρινα δε ξερω τι αλλο θα ακουσω...τετοια προπαγανδα...βλεπω να εχουμε μπει στην black list απο καποιους οπως εχει γινει και με το Type-R.. Νικολαα...ακους?? ελα με τις 18αρες πανω να δουμε πως σερνεται και το δικο σου ... ![]() |
nido έγραψε: | ||||||
Καλά ακούγονται 18 άλογα παραπάνω, να δούμε όμως και πόσο θα βαρύνει (ποιό ήταν το τελευταίο supermini που θυμάστε που βγήκε από το φούρνο..... εεεεε..... εργοστάσιο..... ελαφρύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστούσε?!), τι θα παίζει με τη ροπή, και βέβαια πόσο καλύτερο μπορούν να κάνουν το ήδη υποδειγματικό στήσιμο!! ![]() |
Demis έγραψε: |
M'αρεσει που τα εχετε συζητησει ολα και εχετε αναφερει ολα τα υπερ και τα κατα,αλλα απο κανεναν δεν ακουσα για το θεμα καταλωση βενζινης που με τοσα αλογα και την τιμη που εχει φτασει σημερα η βενζινη θα προτιμουσα να μιλαγα για Smart...με μολις και μετα βιας τα 52ps(Τα 62 καινε πολυ... ![]() |
boxer έγραψε: |
τα γαλλικα πρεπει πρωτα να τα μαθεις για να τα πας γρηγορα & γενικα ιδρωνεις αλλα εχεις ενα μεγαλο χαμογελο στο τελος! το ibiza το πας ευκολα τεζα , το δινεις και στο φιλο σου και το παει το ιδιο γρηγορα.....!!!
αυτο για αλλους ειναι καλο για αλλους οχι! ![]() εγω ψηφιζω γαλλια δαγκωτο!! |
ps180 έγραψε: |
Nido...εδωσες την απολυτη απαντηση...ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι οπως τα ειπες.. ![]() Το παιχνιδι που κανεις με το RC μεσα στη στροφη...ειναι ασυγκριτο και λιγες ειδικες κατασκευες ακολουθουν μεχρι τα 30-35000 ευρω.. |
ultra-one έγραψε: | ||
Αυτά που λέτε είναι ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ το ESP????? ![]() ![]() |
nido έγραψε: | ||||
Η μεγαλύτερη διασκέδαση σαφώς και προκύπτει χωρίς το ΕSP να "σου τη λέει" όταν θεωρεί ότι το παράκανες. Σε κλειστές στροφές, αν δεν το απενεργοποιήσεις, δε σε αφήνει να πάρεις μεγάλες γωνίες σε σχέση με το δρόμο, οπότε συνήθως προλαβαίνει τα "υπερβολικά" ανάποδα - αφαιρώντας σου βέβαια και μέρος της απόλαυσης (ή του "χαροπαλαίματος" που μπορεί να προκύψει αν την έχεις δει Loeb και παρασυρθείς από τις δυνατότητες της κατασκευής χωρίς να έχεις υπολογίσει σωστά ![]() |