PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - SEAT Ibiza Cupra - Εντυπώσεις από test drive

overgr - Σαβ 10 Σεπ 2005, 10:06:06
Θέμα δημοσίευσης: SEAT Ibiza Cupra - Εντυπώσεις από test drive
Χθες, οδήγησα ένα SEAT Ibiza Cupra καθότι είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου.

Το παληκάρι στη SEAT ξηγήθηκε... εξασφάλισε αυτοκίνητο και μου το έδωσε να το οδηγήσω μόνος μου για μία ώρα.

Η διαδρομή που κινήθηκα περιλάμβανε κατ' αρχήν ένα πέρασμα μέσα από τα στενά του Παπάγου (να δούμε και τι λέει το αμάξι σε λακούβες-σαμάρια κλπ.) και Περιφερειακό Υμηττού-Αττική Οδό μέχρι Ελ. Βενιζέλος με επιστροφή.

Το αυτοκίνητο ήταν το γνωστο δημοσιογραφικό κίτρινο Cupra, και είχε 19,800 Km. Η ανάρτηση του ήταν πολύ ταλαιπωρημένη - ειδικά το μπροστά δεξί αμορτισέρ ήταν χάλια. Αναλογικά με τα χλμ του αυτοκινήτου καθώς και το ότι είναι δημοσιογραφικό (ξέρετε τι σημαίνει αυτό...), υπάρχαν ελάχιστοι τριγμοί. Η ποιότητα κατασκευής δείχνει καλή, αν και η αίσθηση των υλικών είναι πολύ μέτρια. Πάντως δείχνει πολύ γερό!

Οδήγηση μέσα στη πόλη
Η ανάρτηση δεν είναι ιδιαίτερα σκληρή, έχει όμως μικρή διαδρομή και σε λακούβες σε ταλαιπωρεί λίγο. Για την απόσβεση της, δεν μπορώ να είμαι απόλυτα σίγουρος γιατί ήταν προφανές ότι τα αμορτισέρ ήταν χάλια.

Η Ροπή του κινητήρα είναι φανταστική, και το αμάξι κινείται πανεύκολα χωρίς να σου σπάει τα @@. Το ηλεκτρικό γκάζι κάνει αισθητή την παρουσία του, αλλά σε μικρό βαθμό - μετά από τη συμβίωση με το Peugeot δεν με ενόχλησε καθόλου.

Για κατανάλωση δεν γνωρίζω πάντως το trip computer έγραφε κάτι για 15ltr/100. Δεν μπορώ να πω ότι μου κάνει εντύπωση...

Κιβώτιο
Γερμανικό... ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Πάντως δεν αρνήθηκε αλλαγή ανεξαρτήτως βίας. Η όπισθεν είναι ηλίθια...

Φρένα
Το αμάξι φόραγε τις τετραπίστονες δαγκάνες. Τα φρένα είναι αρκετά δυνατά, αν και λίγο ασαφή στο πρώτο τμήμα της διαδρομής τους. Σε αλλεπάλληλα φρεναρίσματα, δεν μάσησαν. Φυσικά στη διαδρομή που έκανα δεν πιέστηκε η αντοχή τους, αλλά σε μία φάση που πετάχτηκε ένας θείος, τα φρένα ήταν ΕΚΕΙ!

Κινητήρας
Πολύ δυνατός και γραμμικός. Τόσο γραμμικός που ψάχνεις τα άλογα!!! Μέχρι να δεις το κοντερ πως ανεβαίνει!!!

Οδική Συμπεριφορά-Τιμόνι
Ε, λοιπόν στρίβει. Ήμουν πολύ σκεπτικός στο συγκεκριμένο τομέα, όμως στρίβει. Είναι πολύ ουδέτερο. Όταν φεύγει, φεύγει με τα τέσσερα. Είναι πολύ ρυθμίσιμο με το γκάζι, και η μούρη του είναι βεντούζα (δεν το πίστευα).

Το τιμόνι του έχει πολύ καλή αίσθηση - είναι βαρύ, γρήγορο και φέρνει αρκετή πληροφορία από τους τροχούς. Αντίθετα με αυτά που γράφουν τα περιοδικά, δεν θεωρώ ότι φέρνει υπερβολικούς κραδασμούς στη καμπίνα.

Συμπέρασμα
Εξαιρετικό αυτοκίνητο (ειδικά για τα λεφτά που κοστίζει). Είναι πολύ πιθανό να πάρω τη μεγάλη απόφαση - αχ, που φτάσαμε... ibiza???
volvos - Σαβ 10 Σεπ 2005, 10:29:44
Θέμα δημοσίευσης:
αν θες τη γνωμε μου παρε με τα ιδια λεφτα ή αν εχεις κατι τις παραπανω το λεον η ακομα καλυτερα το λεον 4χ4...
αλλη κλαση αυτοκινητο με ατελειωτες δυνατοτητες μετατροπης ειδικα το 4χ4. και βεβαια ενα αμαξι που τα κανει ολα για πολλα χρονια.
ξερω ειναι παλιο αλλα........ δεν τα κανουν οπως παλια Wink
netblaster - Σαβ 10 Σεπ 2005, 11:19:50
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνησω με τον vinman!!! 1000 φορες το Leon FR (κιας ειναι λιγο πιο αργο), γιατι ειναι πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο και καλυτερο οδηγικα!!! Ασε που το σασι του διαχειριζεται πολυ καλυτερα αυτα τα αλογα (και εχει και διαπιστευτηρια για πολλα παραπανω)!!! Twisted evil Τα λεφτα τους ειναι σχεδον τα ιδια!!! Wink
Tiesto - Σαβ 10 Σεπ 2005, 12:45:06
Θέμα δημοσίευσης:
ερχομαι να διαφωνισω με τους τελευταιους. το leon ειναι σιγουρα ενα αρκετα καλο αυτοκινητο αλλα ειναι γενικα παλιο οποτε και το σασι ειναι χειροτερο και η συμπεριφορα χειροτερη. Εκτος απ αυτα, εχει κυκλοφορησει παρα πολυ και ειναι πολυ πιο απλο εξωτερικα απτο ibiza που ειδικα το cupra ειναι πανεμορφο! Απο επιδοσεις, ειναι φυσικα πιο αργο αφου εχουν ιδιο moter και καποια διαφορα βαρους.

Φιλε μου εγω θα συμφωνησω μαζι σου και αν τελικα το παρεις, σου προτεινω ενα ωραιο κοκκινο που χει η seat Wink

επισης, αν το παρεις θα κανονισουμε να με πας βολτα επειδη μονο στη θεα του intercooler μπροστα τρελαινομαι!

παντως, μη το σκεφτεσαι (που καταντησαμε, ibiza). Ουτε εμενα μ αρεσει γενικα το ibiza αλλα αν ειχα την ευκαιρια να επαιρνα το cupra θα το κανα με 1000! ειναι πολυ ξεχωριστο αυτοκινητο!
sfaker2000 - Σαβ 10 Σεπ 2005, 16:41:49
Θέμα δημοσίευσης: 206 RC
βαλε κατι παραπανω και παρε το RC να γουσταρεις φιλε...με την σαλοναρα του,δεν ειναι σαν ντατσουν μεσα...γνωμη μου,χωρις παρεξηγηση....
Tiesto - Σαβ 10 Σεπ 2005, 17:05:21
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ καλο αυτοκινητο και το RC και ειδικα τα bucket του! Εχει καλυτερο κρατημα απτο Cupra (σε απολυτες συνθηκες) αλλα κατα τ αλλα πιστευω πως το seat ειναι μπροστα. και σε επιδοσεις και σε γενικη ποιοτητα κατασκευης και σε ομορφια (υποκειμενικα τα δυο τελευταια βεβαια) αλλα και σε τιμη.

Γενικα παντως σε συγκριτικα εχω διαβασει πως το Cupra ειναι καλυτερο.
sfaker2000 - Σαβ 10 Σεπ 2005, 17:46:37
Θέμα δημοσίευσης: 206 RC
για ρωτα εμενα που εχω ανοιξη με cupra Rolling eyes kai η φαση ειναι οτι ετοιχε να ειναι και αλλος ενας με ενα clio 182....kai οι δυο του την φρεσκαραμε.... Rolling eyes ειναι καλο δεν λεω αλλα δεν ξερω κατι με χαλαει....και αν προσεξες στο παιριοδικο το κουπρα το μετρανε με χαμηλη θερμοκρασια 16c το RC αν θυμαμαι καλα 28c h 30c...δηλαδη το καλοκαιρι......εγω στα περιοδικα δεν εχω μπεσα,απο οπου τα περνουν γραφουν αναλογος.....αλλα να σου πω,ολα καλα ειναι μωρε.....
Tiesto - Σαβ 10 Σεπ 2005, 18:24:02
Θέμα δημοσίευσης:
παω στοιχημα πως ξερεις και εσυ οτι μια κοντρα στον δρομο με τυχαιους οδηγους δεν αντιπροσωπευει τις δυνατοτητες των αυτοκινητων.

για τις συνθηκες εχεις δικιο αλλα η ζεστη δεν επηρεαζει το ατμοσφαιρικο οσο το turbato. Σιγουρα επηρεαζει αλλα οχι τοσο πολυ συγκριτικα.

αλλα... οπως τα πες. ολα καλα ειναι. να χα και γω ενα τοσο γρηγορο αμαξι και δε πα να ταν και yugo! lol
manosm3 - Σαβ 10 Σεπ 2005, 19:03:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ενας φιλος μου το εχει και ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημενος. Καποιοι απο σας θα τον ξερετε μαλλον. Τα rx-8 τα περναει απο πανω...
STELIOS - Σαβ 10 Σεπ 2005, 19:10:38
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
..............
για τις συνθηκες εχεις δικιο αλλα η ζεστη δεν επηρεαζει το ατμοσφαιρικο οσο το turbato. Σιγουρα επηρεαζει αλλα οχι τοσο πολυ συγκριτικα.
...........


Nα σε διορθωσω εδω ???

Αναποδα τα λες για τον απλουστατο λογο οτι το Τourbato ψυχει τον εισερχομενο αερα μεσω του Intercooler του. Οποτε δεν ειναι τοσο επιρεπεις σε αλλαγες θερμοκρασιας οσο το ατμοσφαιρικο που τον παιρνει οπως ειναι....
Tiesto - Σαβ 10 Σεπ 2005, 19:18:48
Θέμα δημοσίευσης:
nooo my friend εδω κανεις λαθος. παρ ολο που ψυχεται, δεν παυει να ναι πιο ζεστος απ οτι θα ηταν με χαμηλοτερη θερμοκρασια περιβαλοντος. Η θερμοκρασια του αερα εισαγωγης παιζει πιο ζωτικο ρολο στο turbato απ οτι στο ατμοσφαιρικο.
STELIOS - Σαβ 10 Σεπ 2005, 19:51:38
Θέμα δημοσίευσης:
Θα διαφωνισω παλι αλλα θα σου εξηγισω τους λογους οταν τα πουμε απο κοντα γιατι ειδη εχουμε ξεφυγει πολυ OFF TOPIC τωρα.

Επιστρεφουμε στο IBIZA CUPRA.....
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:02:44
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες Wink
nido - Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:22:08
Θέμα δημοσίευσης:
overgr έγραψε:

Κιβώτιο
Γερμανικό... ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Πάντως δεν αρνήθηκε αλλαγή ανεξαρτήτως βίας. Η όπισθεν είναι ηλίθια...


Στο συγκεκριμένο που οδήγησες η όπισθεν πρέπει να συνοδευόταν κι από ένα "γκράαακ!" όταν έμπαινε, όπως επίσης (σε μικρότερο βαθμό) και η αλλαγή από 1η σε 2α...
Wink Cool


overgr έγραψε:

Κινητήρας
Πολύ δυνατός και γραμμικός. Τόσο γραμμικός που ψάχνεις τα άλογα!!! Μέχρι να δεις το κοντερ πως ανεβαίνει!!!


Γραμμικός??!... Από Impreza βγήκες ή από EVO?!! Laughing
Πράγματι ροπιάζει από χαμηλά και στην πόλη μπορείς να κινείσαι "σαν κύριος" χωρίς να χρειάζεται να ξεπερνάς τις 3000 σ.α.λ. αλλά από κει και πάνω με το γκάζι στο πάτωμα "τρελαίνεται" και ανεβάζει σαν να τον τσίμπησε αλογόμυγα.

Το σασί του πάντως και η γεωμετρία της ανάρτησης δεν είναι ό,τι καλύτερο με δεδομένη τη δύναμη του κινητήρα. Στις εξόδους η υποστροφή ισχύος έρχεται αρκετά νωρίς και είναι πολύ εύκολο να χαλάσεις τη γραμμή σου.

overgr έγραψε:

Οδική Συμπεριφορά-Τιμόνι
.......
Είναι πολύ ουδέτερο. Όταν φεύγει, φεύγει με τα τέσσερα.
.......


Το ζητούμενο είναι όταν "φεύγει" Rolling eyes να το κάνει επειδή εσύ το ζήτησες, και με τρόπο που σου επιτρέπει να "σημαδεύεις". Wink Αν το κάνει (με το δικό σου στυλ οδήγησης)... όλα καλά!
Το συγκεκριμένο πάντως έχω την εντύπωση πως φορούσε τα Eagle F1 της Goodyear αντί των P-Zero Nero με τα οποία έρχεται κανονικά το Cupra (τα μπροστινά λιώνουν για πλάκα, και μετά πας... κολυμπώντας!! Exclamation ).


overgr έγραψε:

Για κατανάλωση δεν γνωρίζω πάντως το trip computer έγραφε κάτι για 15ltr/100. Δεν μπορώ να πω ότι μου κάνει εντύπωση...


Αν το πιέσεις (που θα το κάνεις!) καίει πολύ. Σε πιο "καθημερινή οδήγηση" ένα 12lt/100km είναι εφικτό με λίγη αυτοσυγκράτηση, αλλά την 95άρα αμόλυβδη την ξεχνάς και βέβαια σε καμία περίπτωση δε μπορείς να λες πως είσαι "οικονομικός"...

netblaster έγραψε:

Θα συμφωνησω με τον vinman!!! 1000 φορες το Leon FR (κιας ειναι λιγο πιο αργο), γιατι ειναι πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο και καλυτερο οδηγικα!!! Ασε που το σασι του διαχειριζεται πολυ καλυτερα αυτα τα αλογα (και εχει και διαπιστευτηρια για πολλα παραπανω)!!! Τα λεφτα τους ειναι σχεδον τα ιδια!!!


Σίγουρα μια σφικτή ανάρτηση κι ένα [πολύ] δυνατό μοτέρ δεν αρκούν για να κάνουν ένα αυτοκίνητο γρήγορο παντού και -προπαντός- διασκεδαστικό. Σε μεγάλες ευθείες το "μεγάλο" Ibiza παίζει στην ουσία χωρίς αντίπαλο σε αυτή την τιμή, αλλά στις στροφές... Οδηγήστε σε ορεινή διαδρομή 206 RC, Clio 182, Cooper S και ακόμα και το σημαντικά φθηνότερο αλλά άψογα στημένο Fiesta ST και θα καταλάβετε αν τα χρήματά σας πιάνουν τόπο επιλέγοντας την Ισπανίδα "καλλονή" ΚΑΙ για το στήσιμό της!
Wink
nido - Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:32:21
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες Wink


Ψήνεσαι, συνονόματε?!!!
Laughing
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:50:33
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες Wink


Ψήνεσαι, συνονόματε?!!!
Laughing


εε...λιγο... Laughing
nido - Σαβ 10 Σεπ 2005, 22:43:58
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
nido έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες Wink


Ψήνεσαι, συνονόματε?!!!
Laughing


εε...λιγο... Laughing


Καλά ακούγονται 18 άλογα παραπάνω, να δούμε όμως και πόσο θα βαρύνει (ποιό ήταν το τελευταίο supermini που θυμάστε που βγήκε από το φούρνο..... εεεεε..... εργοστάσιο..... ελαφρύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστούσε?!), τι θα παίζει με τη ροπή, και βέβαια πόσο καλύτερο μπορούν να κάνουν το ήδη υποδειγματικό στήσιμο!!
Wink
Recifees - Κυρ 11 Σεπ 2005, 15:30:27
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Tiesto έγραψε:
..............
για τις συνθηκες εχεις δικιο αλλα η ζεστη δεν επηρεαζει το ατμοσφαιρικο οσο το turbato. Σιγουρα επηρεαζει αλλα οχι τοσο πολυ συγκριτικα.
...........


Nα σε διορθωσω εδω ???

Αναποδα τα λες για τον απλουστατο λογο οτι το Τourbato ψυχει τον εισερχομενο αερα μεσω του Intercooler του. Οποτε δεν ειναι τοσο επιρεπεις σε αλλαγες θερμοκρασιας οσο το ατμοσφαιρικο που τον παιρνει οπως ειναι....


αλλα το ιντερκούλερ είναι αέρος -αέρος οπότε ψυκτικό μέσο αέρας άκα ότι έχει εκεί έξω 35 βαθμούς π.χ είναι αυτό που θα κρυώσει τον αέρα Confused
Τώρα υπάρχουν και ιντεκούλερ αέρος-νερού αλλά είναι πιο ακριβά πιο βαριά και ....κοστίζουν
Τεσπά καλό μοτερ καλό τουτού άντε αν και αρέσει στον "γαμπρό" τύφλα να έχουν οι "πεθερές " Laughing Laughing Laughing
STELIOS - Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:24:33
Θέμα δημοσίευσης:
To τουρμπατο μοτερ δουλευει ουτως ή αλλος με ηψηλες θερμοκρασιες (λογο συμπιεσης και λογο θερμοτητας απ'τη τουρμπινα). Οποτε οι 35 ακομα και οι 40 βαθμοι C ειναι για αυτο "δροσεροι". Σε αντιθεση με οποιδηποτε ατμοσφαιρικο που εξαρταται πολυ περισσοτερο στη θερμοκρασια του εισερχομενου αερα (το βλεπεις και το καλοκαιρι-χειμωνα και στο δικο σου). Επεισης οι θερμοκρασιες δεν δουλευουν αθρηστικα, οταν η θερμοκρασια της εισαγωγης ειναι πχ. 50 βαθμοι και του εξωτερικου αερα 30, η θερμοκρασια του εισερχομενου αερα δεν ειναι 80 αλλα κατι λιγοετρο απο 50 αφου "δροσιζεται" απ'τη χαμηλοτερη θερμοκρασια του αερα (σε σχεση με τη εισαγωγη). Οποτε οταν στη εισαγωγη του τουρμπατου παιζουν ηψηλοτερες θερμοκρασιες (λογο κατασκευης) η ιδια εξωτερικη θερμοκρασια ειναι πιο "δροσερη" για το μοτερ απ'οτι θα ειναι για ενα ατμοσφαιρικο με την ιδια θερμοκρασια περιβαλλοντας (ειτε ειναι κρυο ειτε ζεστη). Δεν λεω πως δεν επιρεαζεται απλα επιρεαζεται λιγοτερο.
Σ'αυτο βαλετε και το Intercooler που δεν σιγουρα δεν παγωνει των αερα αλλα οποσδηποτε τον κραταει καπως σταθερο ειδικα οταν το μαξι κινηται. Εξαλου ο σκοπος του Intercooler ειναι να κατεβαζει την θερμοκρασια του αερα λογο της αυξησης του απ΄τη τουρμπινα (κυριος) και τη συμπιεση, και μιλαμε για θερμοκρασιες αρκετα μεγαλητερες απο 30 και 35 που ειναι συνηθος οι θερμοκρασιες περιβαλλοντος ακομα και το καλοκαιρι.
Εξαλου οπως θα εχετε προσεξει και οι περισσοτερες μετασκευες σε tourbo αρκουντε σε μια απλη φιλτροχοανη στο χωρο της μηχανης για την εισαγωγη (αφου ο αερας θα "κρυωσει" στο intercooler). Το ιδιο σε ενα ατμοσφαιρικο αμαξι θα το σκοτωνε γι'αυτο εχουν βγει οι σκουπες κτλ. που μαζευουν φρεσκο αερα απ'τη μετοπη.
ps180 - Κυρ 11 Σεπ 2005, 17:14:19
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και ουσιαστικα οτι ηθελα να πω τα ειπε ο Nido..

Θελω να ρωτησω σε ποια συγκριτικα περιοδικων βγαινει καλυτερο το Cupra απο το RC?? Μονο ενα περιοδικο που ειναι υπερμαχος των Turbo ειπε οτι ειναι καλυτερο το cupra και αυτο δεν ειναι αλλο απο το EVO. Οποιοδηποτε αλλο περιοδικο δειχνει πως στις στροφες σε επαρχιακο δυκτιο-ορεινες διαδρομες και μεσα σε πιστα (εκει ερχεται το χαος για το cupra) το RC ειναι μπροστα..και μαλλον..αρκετα.. Wink

Εαν ο φιλος θελει επιδοσεις σε ευθεια ας διαλεξει ibiza(οσο για ποιοτητα κατασκευης..ειχα ibiza..ε δε νομιζω πως ειναι καλυτερο απο το 206)

Εαν θελει ολοκληρωμενο αυτοκινητο και σε ευθεια και σε στροφες και ενα μονιμο πλατυ χαμογελο..μαλλον πρεπει να ερ8ει απο Γαλλια μερια ειτε με το Clio ειτε με το RC..ειτε ακομη με το Cooper S.

Και κατι τελευταιο...2 φορες εχω πετυχει cupra στις στροφες στις τρυπες του καραμανλη μετα τα λιμανακια..ξερετε που λεω οι περισσοτεροι..
Και τις 2 φορες πηγαν να ανοιξουν μαζι μου..αλλα και τις 2 φορες..μετανιωσαν μολις πλησιαζαν οι στροφες..

(Και στο ibizaclub ολοι οι κατοχοι cupra παραδεχονται πως μετα την ευθεια δεν ακολουθουνε το RC..γι αυτο ας μην λεμε απλα οτι το RC ειναι πιο γρηγορο σε "απολυτες συνθηκες" μονο..)
ps180 - Κυρ 11 Σεπ 2005, 18:08:05
Θέμα δημοσίευσης:
Σημερα εμαθα και κατι "εκπληκτικο" για το RC..

ΔΕΝ ειναι 177 αλογα...αλλα....167-168 μολις και μετα βιας.. Razz

Ειλικρινα δε ξερω τι αλλο θα ακουσω...τετοια προπαγανδα...βλεπω να εχουμε μπει στην black list απο καποιους οπως εχει γινει και με το Type-R..

Νικολαα...ακους?? ελα με τις 18αρες πανω να δουμε πως σερνεται και το δικο σου ... Wink
sfaker2000 - Κυρ 11 Σεπ 2005, 18:35:53
Θέμα δημοσίευσης: 206 RC
MANO αυριο βαζω εγκεφαλο Group N RC θα σου πω εντυπωσεις....πιστευω οτι θα πιασει τα 205 αλογακια,θα το βαλω δυναμομετρο αμεσως και θα σου πω....το κουπρα ειναι καλο...αλλα προσωπικα εμενα δεν μου αρεσει και σαν αμαξι...τωρα για στροφες δεν το συζηταμε καθολου,αλλα και στην ευθεια το ειδαμε τη κανει στην πραγματικοτητα....μολις ευκαιρισω και φερω το αμαξι στο σταδιο που θελω,τοτε θα ερθω και θα δεις πως θα σερνεται το RC με της 18αρες..... Rolling eyes
Recifees - Κυρ 11 Σεπ 2005, 18:48:21
Θέμα δημοσίευσης:
ps180 έγραψε:
Σημερα εμαθα και κατι "εκπληκτικο" για το RC..

ΔΕΝ ειναι 177 αλογα...αλλα....167-168 μολις και μετα βιας.. Razz

Ειλικρινα δε ξερω τι αλλο θα ακουσω...τετοια προπαγανδα...βλεπω να εχουμε μπει στην black list απο καποιους οπως εχει γινει και με το Type-R..

Νικολαα...ακους?? ελα με τις 18αρες πανω να δουμε πως σερνεται και το δικο σου ... Wink


αν δεν τα θέλεις δώστα σε μένα αυτά τα 167-168 Laughing Laughing

βλακ λιστ είναι Laughing Laughing Laughing

μην ανυσηχείς όταν θα φτάσει τα 110 θα σε πάω κόντρα ααα
volvos - Κυρ 11 Σεπ 2005, 21:30:05
Θέμα δημοσίευσης:
νικολα μην το μετρησεις αμεσως...αστο κανα 10μερο πρωτα να δεις οτι δουλευει στρωτα...
οσο αυτα για το γκαζι του ιμπιζα παιδια ντροπη...
εκει που ο νικολας εχει δωσει 1600εξατμιση 700εγκεφαλο 200εισαγωγη, σε
ενα ιμπιζα με 1200 πας στη ιδια τη σεατ και μετα.....δε ξεκινας ουτε με 3η.

και επισης του νικου το αμαξι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ. οχι οτι αυτο εσωσε το ιμπιζα....αλλα αν του ρθει και κανας μαγκας με ιμπιζα και.... ενα προγραμματακι μωρε εχω..... Question

επισης ποια ειναι αυτα τα περιοδικα που βγαζουν καλυτερο το ιμπιζα???
αυτο εχει ξανασυζητηθει.
οι 4τροχοι το ειπαν ξεκαθαρα πριν 3-4τευχη...ειχαν και χρονους στα μεγαρα!
το drive δε μετρα για μενα . ο λογος www.drive.gr δεστε τι παραθυρο βγαζει Laughing
και το evo το εχουμε ξαναπει μετρησε τα δυο αμαξια σε κλειστη μεν διαδρομη η οποια ομως ηταν ΑΝΗΦΟΡΙΚΗ και με πιο πολλες ευθειες απο στροφες...ειχαν και διαγραμμα της διαδρομης οι αθεοφοβοι. ντροπη τους.

αρα κυριοι να διαβαζουμε προσεκτικα τι γραφουν και οποιος καταλαβε καταλαβε....οι υπολοιποι ας παρουν κολτ kai ibiza Laughing Laughing

και βεβαια επιμενω οτι και το rc καλο και αγιο αλλα μπροστα σε ενα σωστα βελτιωμενο λεον (δε το συζητω καν για το 4χ4) δεν εχει ελπιδα. αλλη κατηγορια αμαξι..
Demis - Δευ 12 Σεπ 2005, 11:39:52
Θέμα δημοσίευσης:
M'αρεσει που τα εχετε συζητησει ολα και εχετε αναφερει ολα τα υπερ και τα κατα,αλλα απο κανεναν δεν ακουσα για το θεμα καταλωση βενζινης που με τοσα αλογα και την τιμη που εχει φτασει σημερα η βενζινη θα προτιμουσα να μιλαγα για Smart...με μολις και μετα βιας τα 52ps(Τα 62 καινε πολυ... Laughing )
ΝΙΚΟΣ - Δευ 12 Σεπ 2005, 16:55:03
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
nido έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες Wink


Ψήνεσαι, συνονόματε?!!!
Laughing


εε...λιγο... Laughing


Καλά ακούγονται 18 άλογα παραπάνω, να δούμε όμως και πόσο θα βαρύνει (ποιό ήταν το τελευταίο supermini που θυμάστε που βγήκε από το φούρνο..... εεεεε..... εργοστάσιο..... ελαφρύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστούσε?!), τι θα παίζει με τη ροπή, και βέβαια πόσο καλύτερο μπορούν να κάνουν το ήδη υποδειγματικό στήσιμο!!
Wink


Θα ειναι ποιο βαρυ λογο 5 αστερων αλλα θα εχει και 6αρη σασμαν.Πιστευω απο επιδοσεις θα ειναι σχεδον σαν το υπαρχον μοντελο 182.Βεβαια σε στυσημο θα ειναι ακομα καλυτερο μιας και ειναι αρκετα ποιο φαρδυ απο το 182.Εχει και τους διαχυτες αερα πισω.....τρελα ειναι..Το θεμα ειναι που θα παει η βενζινα γιατι αν συνεχησει ετσι με βλεπω με σκουτερακι 125cc.. Laughing Laughing
nido - Δευ 12 Σεπ 2005, 16:58:20
Θέμα δημοσίευσης:
Demis έγραψε:
M'αρεσει που τα εχετε συζητησει ολα και εχετε αναφερει ολα τα υπερ και τα κατα,αλλα απο κανεναν δεν ακουσα για το θεμα καταλωση βενζινης που με τοσα αλογα και την τιμη που εχει φτασει σημερα η βενζινη θα προτιμουσα να μιλαγα για Smart...με μολις και μετα βιας τα 52ps(Τα 62 καινε πολυ... Laughing )


Γράψαμε ότι καίει πολύ (12-15 lt/100km ανάλογα την οδήγηση) και ότι δε μπορεί να θεωρηθεί σε καμία περίπτωση οικονομικό. Από κει και ύστερα εξαρτάται πόσο ευαίσθητες είναι οι τσέπες του καθενός στο θέμα "κατανάλωση".
boxer - Τρι 13 Σεπ 2005, 00:17:44
Θέμα δημοσίευσης:
επισης ξεχασατε να αναφερετε την εμπλοκη του οδηγου στα δρωμενα!!
τα γαλλικα πρεπει πρωτα να τα μαθεις για να τα πας γρηγορα & γενικα ιδρωνεις αλλα εχεις ενα μεγαλο χαμογελο στο τελος! το ibiza το πας ευκολα τεζα , το δινεις και στο φιλο σου και το παει το ιδιο γρηγορα.....!!!
αυτο για αλλους ειναι καλο για αλλους οχι! Confused
εγω ψηφιζω γαλλια δαγκωτο!!
nido - Τρι 13 Σεπ 2005, 14:02:33
Θέμα δημοσίευσης:
boxer έγραψε:
τα γαλλικα πρεπει πρωτα να τα μαθεις για να τα πας γρηγορα & γενικα ιδρωνεις αλλα εχεις ενα μεγαλο χαμογελο στο τελος! το ibiza το πας ευκολα τεζα , το δινεις και στο φιλο σου και το παει το ιδιο γρηγορα.....!!!
αυτο για αλλους ειναι καλο για αλλους οχι! Confused
εγω ψηφιζω γαλλια δαγκωτο!!


Νικόλα δεν ξέρω αν το έχεις οδηγήσει το Cupra, όπως και το αντίστοιχό του Γαλλάκι (RC), αλλά εμένα μου φάνηκε ότι το συγκεκριμένο Ibiza δεν είναι από τα αυτοκίνητα που τα πας κατευθείαν "τέζα" σε γρήγορες στροφές (με 130 και βάλε). Θέλει χρόνο να το μάθεις πως αντιδρά σε περίπτωση που καταλάβεις ότι μπήκες υπερβολικά γρήγορα (πολύ εύκολο να συμβεί, με το ρυθμό που "φορτώνει χιλιόμετρα" Wink ) κι αποφασίσεις να κόψεις μέσα στη στροφή ώστε να μη χάσεις την ψυχραιμία σου και εκτεθείς (ή χειρότερα...) και η εμπιστοσύνη στις δυνατότητές του έρχεται σταδιακά. Το Γαλλικό είναι πιο ...κοινωνικό! Οι αντιδράσεις του είναι πιο προοδευτικές (το διαπιστώνεις από την πρώτη στιγμή) και ο έλεγχός του είναι πιο εύκολος στο όριο, παρά το βαρύτερο τιμόνι, κάτι που σου δίνει τη δυνατότητα να το πιέσεις ένα "κλικ" παραπάνω ακόμα κι εκτός πίστας, εκεί που μια έξοδος δε θα είναι και τόσο ανώδυνη, και, τελικά, να το εμπιστευτείς πιο γρήγορα και να στρίβεις "άνεμος" με μεγαλύτερη σιγουριά. Το σημαντικότερο: Το στήσιμό του είναι τέτοιο που ακόμα κι αν η πρόσφυση του δρόμου δεν είναι αυτή που έχεις υπολογίσει κι αλλάζει προς το χειρότερο μέσα στη στροφή, έχοντας αφήσει ένα περιθώριο ασφαλείας για να "παίξεις" μπορείς να αφήνεις και να ξαναπατάς με 120+ γλιστρώντας απαλά το πίσω μέρος (χάνοντας βέβαια την ιδανική γραμμή) και να προσαρμόζεις εύκολα την τροχιά σου στα νέα δεδομένα - και μάλιστα χωρίς να "παλεύεις" με το τιμόνι (το οποίο δεν είναι μεν υπεράνω κριτικής, αλλά σου μεταφέρει σε κάθε περίπτωση με ακρίβεια το επίπεδο πρόσφυσης των μπροστινών 205/40R17).

Το Cupra για εμένα απ΄όταν το οδήγησα σταμάτησε να παίζει ως επιλογή ακόμα κι αν 22.000 Ευρώ δε φαίνονται πολλά για τόσο γρήγορο αμάξι. Συμπαθητικό δείχνει, ευκολοοδήγητο είναι (έχει τον "αέρα" σύγχρονου supermini) αλλά πέρα από τη δύναμη του κινητήρα του και την εξωτερική του διαφοροποίηση από τα "απλά" Ibiza (μέσα δε με φτιάχνει ούτε το ταμπλώ του ούτε τα καθίσματα, αλλά... γούστα είναι αυτά!) δεν είχε κάτι άλλο που να με τραβάει έστι ώστε να πω "αυτό έψαχνα τόσο καιρό". Οφείλω να ομολογήσω, βέβαια, πως από τη στιγμή που δε γράφει το χρονόμετρο και ζητάω αμάξι για καθημερινή χρήση δε με ενδιαφέρει η ταχύτητα καθεαυτή αλλά ο συνδιασμός "ουσία+διασκέδαση". Έτσι θα προτιμούσα είτε να δώσω 3000 Ευρώ λιγότερα και να πάρω το πιο αργό μεν αλλά πιο διασκεδαστικό στις στροφές Fiesta ST (2.0) το οποίο -λένε- το δίνουν μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου και με δωρεάν σέρβις εφ' όρου ζωής (θέλει λίγο ψάξιμο βέβαια το τι περιλαμβάνεται!) είτε να βάλω κάτι παραπάνω και να πάρω κάτι all-around καλύτερο. Για όσους φοβούνται πάντως τα δίλιτρα από πλευράς οικονομίας, αν κάνουν από 4-5000 χλμ το χρόνο και πάνω περισσότερα θα πληρώνουν με το Cupra παρά με Fiesta, Clio ή 206 (συμπεριλαμβανομένης της διαφοράς στα τέλη κυκλοφορίας).
Wink
ps180 - Τρι 13 Σεπ 2005, 17:53:33
Θέμα δημοσίευσης:
Nido...εδωσες την απολυτη απαντηση...ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι οπως τα ειπες.. Wink

Το παιχνιδι που κανεις με το RC μεσα στη στροφη...ειναι ασυγκριτο και λιγες ειδικες κατασκευες ακολουθουν μεχρι τα 30-35000 ευρω..
ultra-one - Τετ 14 Σεπ 2005, 09:45:21
Θέμα δημοσίευσης:
ps180 έγραψε:
Nido...εδωσες την απολυτη απαντηση...ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι οπως τα ειπες.. Wink

Το παιχνιδι που κανεις με το RC μεσα στη στροφη...ειναι ασυγκριτο και λιγες ειδικες κατασκευες ακολουθουν μεχρι τα 30-35000 ευρω..


Αυτά που λέτε είναι ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ το ESP????? Confused Confused
nido - Τετ 14 Σεπ 2005, 16:07:21
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
ps180 έγραψε:
Nido...εδωσες την απολυτη απαντηση...ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι οπως τα ειπες.. Wink

Το παιχνιδι που κανεις με το RC μεσα στη στροφη...ειναι ασυγκριτο και λιγες ειδικες κατασκευες ακολουθουν μεχρι τα 30-35000 ευρω..


Αυτά που λέτε είναι ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ το ESP????? Confused Confused


Η μεγαλύτερη διασκέδαση σαφώς και προκύπτει χωρίς το ΕSP να "σου τη λέει" όταν θεωρεί ότι το παράκανες.
Σε κλειστές στροφές, αν δεν το απενεργοποιήσεις, δε σε αφήνει να πάρεις μεγάλες γωνίες σε σχέση με το δρόμο, οπότε συνήθως προλαβαίνει τα "υπερβολικά" ανάποδα - αφαιρώντας σου βέβαια και μέρος της απόλαυσης (ή του "χαροπαλαίματος" που μπορεί να προκύψει αν την έχεις δει Loeb και παρασυρθείς από τις δυνατότητες της κατασκευής χωρίς να έχεις υπολογίσει σωστά Wink ). Πάντως η δουλειά που κάνει είναι ουσιαστική και δε βιάζεται να επέμβει. Σε πιο γρήγορες καμπές (π.χ. το "S" του Αμαρουσίου, που είχα αναφέρει αλλού) και σε "άσε-πάτα" με μεγάλες ταχύτητες (100+) δε θα το καταλάβεις να επεμβαίνει, αφού ούτως ή άλλως το στήσιμο είναι τέτοιο που το γλίστρημα της ουράς έρχεται πολύ προοδευτικά και σου δίνει όλο το περιθώριο να το "διαχειριστείς" για να διαγράψεις την επιθυμητή τροχιά.
MEMsound - Πεμ 15 Σεπ 2005, 16:02:35
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
ultra-one έγραψε:
ps180 έγραψε:
Nido...εδωσες την απολυτη απαντηση...ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι οπως τα ειπες.. Wink

Το παιχνιδι που κανεις με το RC μεσα στη στροφη...ειναι ασυγκριτο και λιγες ειδικες κατασκευες ακολουθουν μεχρι τα 30-35000 ευρω..


Αυτά που λέτε είναι ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ το ESP????? Confused Confused


Η μεγαλύτερη διασκέδαση σαφώς και προκύπτει χωρίς το ΕSP να "σου τη λέει" όταν θεωρεί ότι το παράκανες.
Σε κλειστές στροφές, αν δεν το απενεργοποιήσεις, δε σε αφήνει να πάρεις μεγάλες γωνίες σε σχέση με το δρόμο, οπότε συνήθως προλαβαίνει τα "υπερβολικά" ανάποδα - αφαιρώντας σου βέβαια και μέρος της απόλαυσης (ή του "χαροπαλαίματος" που μπορεί να προκύψει αν την έχεις δει Loeb και παρασυρθείς από τις δυνατότητες της κατασκευής χωρίς να έχεις υπολογίσει σωστά Wink ). Πάντως η δουλειά που κάνει είναι ουσιαστική και δε βιάζεται να επέμβει. Σε πιο γρήγορες καμπές (π.χ. το "S" του Αμαρουσίου, που είχα αναφέρει αλλού) και σε "άσε-πάτα" με μεγάλες ταχύτητες (100+) δε θα το καταλάβεις να επεμβαίνει, αφού ούτως ή άλλως το στήσιμο είναι τέτοιο που το γλίστρημα της ουράς έρχεται πολύ προοδευτικά και σου δίνει όλο το περιθώριο να το "διαχειριστείς" για να διαγράψεις την επιθυμητή τροχιά.


(αν και ξεφευγουμε από το τόπικ...)
Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο επεμβαίνει το esp και στο δικό μου. Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr