pezomania έγραψε: |
Άμεσα να πας σε συνεργείο να κοιτάξουν αν σου έχουν βάλει σωστά τα ελατήρια!! |
nikq έγραψε: |
έχει κάποιος εργοστασιακό 206 1,4; Δηλαδή να μην έχει αλλάξει αναρτήσεις και κατά προτίμηση να έχει ζάντες 15αρεσ με λάστιχο 195/50 ;
θέλω να μάθω το εργοστασιακό ύψους του αμαξιού… θέλω να βρω τι πατάτα έχει γίνει στο δικό πριν πάω στο μαγαζί που έγινε η εγκατάσταση Ευχαριστώ για την βοήθεια |
kanelj έγραψε: |
Κατσε για να καταλαβω....
Ειναι αναποδα οι αναρτησεις ![]() ![]() ![]() Και δεν τις ξαναβαλε σωστα??? ![]() Πηγαινε βαλτες σωστα ΑΜΕΣΩΣ! Λογικα μετα θα εισαι ενταξει! Και τι στανταρ διαφορα 0.5 ποντων εχουν τα γαλλικα??? ![]() Επισης,τις αναρτησεις τις ειχες βαλει εκει οταν τις ειχες παρει? |
kanelj έγραψε: |
Κατσε για να καταλαβω....
Και δεν τις ξαναβαλε σωστα??? ![]() Πηγαινε βαλτες σωστα ΑΜΕΣΩΣ! Λογικα μετα θα εισαι ενταξει! |
nikq έγραψε: |
Μόλις γύρισα από τον Φωκά
Εγώ δεν θα ήθελα να πω τίποτα…. αλλά παρακαλώ σχολιάσετε εσείς! Μου έκανε εθυγραμιση και για την διαφορα υψους μου ειπε ότι ο 0,5 πόντος είναι σταντραρ στα γαλλικά! Καλα όλα αυτά , όταν μου έβγαλε τις ζάντες σημείωσα τους κωδικούς αριστερού – δεξιού αμορτισέρ και του ειπα να κοιταξει στον κατάλογο ΤΙ ΛΕΕΙ η Blistein …. Και να το λάθος! Τα έχει βάλει ανάποδα (το δεξί αριστερά , αριστερό δεξιά) Δηλαδή το ζαμφορ κανονικά δεν επρεπε να μπει ! ………………. Δεν νομιζει να εχω πρόβλημα γιατί είμαι τα ιδία κατά αυτόν Με τα πολλά εάν δω παλι πρόβλημα θα μου τα βάλει Σωστά αυτή τη φορά ,το αμαξι το πήρα και έφυγα ![]() Πς.ευχαριστω παιδιά για το ενδιαφέρον ![]() |
crusader έγραψε: |
Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό αλλά όπως και να έχει γιατί δεν πας να στα τοποθετήσουν σωστά, σύμφωνα με τις υποδείξεις της Bilstein? |
p206Mike έγραψε: |
Να πας και να απαιτήσεις να στα βάλει σωστά....
Ή διαφορά ύψους που υπάρχει...δεξιά ή αριστερά όπως είσαι τώρα...? Μήπως αυτή η διαφορά είναι από την blistein μελετημένη ώστε όταν τ αμορτισέρ έχουν φορεθεί σωστά και κάτσει ο οδηγός το αμάξι να έρχεται στα ίσια...? |
p206Mike έγραψε: |
Να πας και να απαιτήσεις να στα βάλει σωστά.... |
nikq έγραψε: |
Ναι το ξερώ Μανθο για το και δεν σχολίασα την δουλειά του (Σωστη , λαθος )
Λέω το τι συνέβη χωρίς «χαρακτηρισμούς» ή οτιδήποτε άλλο ![]() |
nikq έγραψε: |
.......
Το πρόβλημα είναι το εξής: όταν κινούμαι γρήγορα και θέλω να πάρω δεξιά στροφή το αμάξι συμπεριφέρεται πολυ καλα με πολύ μικρή κλίση, Τώρα όταν στριβώ σε αριστερή στροφή αλλάζει το σκηνικό ναι στριβεί αλλά οι αντιδρασεις ειναι λιγοοο πιο αργές και παίρνει μεγαλύτερη κλίση..... |
nikq έγραψε: |
Λοιπόν εχω δυο ελατήρια…!
HR & Eibach Το μόνο που ξερω είναι η διαφορά στη τιμή! Ξέρει κανείς τι διαφορές υπάρχουν ? Πόσες λιμπρες είναι Πιο είναι πιο σκληρό??? Αύριο Θα πάω να αλλάξω τα Eibach με hr Οποίος ξέρει please ας πει …. Μεγάλη ταλαιπωρία λέμε…. ![]() ![]() ![]() ![]() |
giannis_cc έγραψε: | ||
επειδη εχω βαλει στο δικο μου και ειμπαχ και ειτσαρ θα σου πω τη γνωμη μου . το ειμπαχ ειναι σκληρο ελατηριο ενω το αλλα μαλακο ... εχω την εντυπωση οτι ειναι μαλακοτερο κι ολας κι απ της μανας του οταν τα πιεζα διπλα διπλα και τα 2 . το cc εχει γενικα σκληρα μαμισια ελατηρια ... |
giannis_cc έγραψε: |
ασε που μετα την αλλαγη ολοι μου ελεγαν οτι τωρα ειναι αμαξι !! πριν ηταν κουτσουρο του κερατα και το καταλαβαινε μεχρι κι η μανα μου που εμπαινε μεσα ... |