Ronin έγραψε: |
Καλά,χάθηκε ο κόσμος να του δώσουν κανένα άλλο όνομα??
Άκου GT...Golf GT...! Τι άλλο θα ακούσουμε... |
MEMsound έγραψε: | ||
Καλά αυτή η ονομασία υπήρχε και παλαιότερα. Νομίζω ότι το Golf 3 είχε μια έκδοση που ονομαζόταν GT. Δεν θυμάμαι τι κινητήρα είχε όμως. |
ultra-one έγραψε: |
Προσθέστε επιπλέον ότι η ροπή είναι ΣΤΑΘΕΡΗ στο 100% της τιμής της από τις 1700 περίπου στροφές μέχρι και τις 4700!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
Tiesto έγραψε: |
σιγουρα θα ειναι ακριβοτερο.
ο 1.8Τ δεν ειχε υστερηση. αυτος με τα 150-180 τουλαχιστον. |
tirokomos έγραψε: |
Ενας φιλος προσφατα ρωτησε σε αντιπροσωπεια της Volkswagen τι τιμη θα παιχτει και η απαντηση που πηρε ηταν οτι δεν πρεπει να περιμενει κατω απο 25000.....Σιγα μη δωσω ποτε 25000 σε 1400 μοτερ ολοκαινουριο με τουρμπο και κομπρεσσορα...Τα προβληματα και μονο που εχει να βγαλει αυτο το μοτερ θα ειναι ισαξια με την 2πλασια τιμη του αυτοκινητου...Αλλα το αλλο που εχω περιεργεια...λετε οι Γκολφακιδες ακομα και με αυτο το μοντελο να ψαχνουν τα παραθυρα στις πορτες τους??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
teodor_v έγραψε: | ||
Καλυτερα να ψαχνω το παραθυρο μεσα στην πορτα παρα να ψαχνω ολη την πορτα! |
tirokomos έγραψε: |
Ενας φιλος προσφατα ρωτησε σε αντιπροσωπεια της Volkswagen τι τιμη θα παιχτει και η απαντηση που πηρε ηταν οτι δεν πρεπει να περιμενει κατω απο 25000.....Σιγα μη δωσω ποτε 25000 σε 1400 μοτερ ολοκαινουριο με τουρμπο και κομπρεσσορα...Τα προβληματα και μονο που εχει να βγαλει αυτο το μοτερ θα ειναι ισαξια με την 2πλασια τιμη του αυτοκινητου...Αλλα το αλλο που εχω περιεργεια...λετε οι Γκολφακιδες ακομα και με αυτο το μοντελο να ψαχνουν τα παραθυρα στις πορτες τους??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tiesto έγραψε: | ||
κατι τετοια διαβαζω και πρεπει να παρω τα χαπια μου. ποια προβληματα βρε παιδια μου? χθεσινη ειναι η vw? τα τελευταια χρονια εχει βγαλει απτα καλυτερα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ. ειναι δυνατον να βγαλει στην παραγωγη μοτερ που δεν εχει δοκιμαστει? Ενταξει, εχετε Peugeot, εγω εχω Opel (που η VW ειναι πολυ πιο μεγαλος αντιπαλος για την Opel) αλλα δεν λεω τετοια πραγματα. |
Tiesto έγραψε: | ||
κατι τετοια διαβαζω και πρεπει να παρω τα χαπια μου. ποια προβληματα βρε παιδια μου? χθεσινη ειναι η vw? τα τελευταια χρονια εχει βγαλει απτα καλυτερα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ. ειναι δυνατον να βγαλει στην παραγωγη μοτερ που δεν εχει δοκιμαστει? Ενταξει, εχετε Peugeot, εγω εχω Opel (που η VW ειναι πολυ πιο μεγαλος αντιπαλος για την Opel) αλλα δεν λεω τετοια πραγματα. |
206xs έγραψε: |
Στη Γερμανία έχει 22.500 και δεδομένου ότι λόγω κυβικών οι διαφορές τιμής εξωτερικού - ελλάδας είναι μηδαμινές πιστεύω ότι όντως θα έχει μια τιμή μεταξύ 22-23 χιλιάρικα. Όσο για αυτούς που λένε ότι είναι πολλά για 1400 ας σκεφτούν ότι είναι ένα αυτοκίνητο που τους προσφέρει επιδόσεις 2200 με ασφάλιστρα - τέλη 1400 και κατανάλωση 1800! |
Tiesto έγραψε: |
εγω παλι θα παιρνα ενα Sunny GTi-R η ενα Skyline με λιγοτερα λεφτα και τοτε θα κλαινε πολλα EVO και Ιmpreza.
Αλλα αν αρχισουμε να λεμε τι θα παιρνε ο καθενας ΑΝ και ΑΝ και ΑΝ θα καταστρεψουμε το topic ( τι σκ**α, admin την εχω δει? φταιει το opel-club... ![]() |
netblaster έγραψε: |
Το θεμα συντηρησης δεν ειναι τοσο θεμα Turbo, οσο θεμα εταιριας!!! Και πιστεψτε με η Audi με τη VW αν και εχουν τα ιδια στην ουσια ανταλλακτικα η Audi τα χρεωνει ακριβοτερα!!! Ενταξει μπορει να ειναι λιγο ακριβοτερο το service, αλλα δεν μπορεις να τα εχει και ολα!!! ![]() Αφηστε που και η καταναλωση του ειναι πολυ χαμηλη!!! Η μεση καταναλωση του τεστ (ΟΧΙ η τυποποιημενη) ηταν 8,2L!!! Η ελαχιστη ηταν 6,0L και η μεγιστη 13,5L!!! Και υπολογιστε οτι μεσα σαυτες ειναι και οι μετρησεις που εκαναν!!! ![]() |
brz20 έγραψε: |
Αφηστε μη μιλαμε για καταναλωση γιατι ειχα δει ενα θεικο σε ενα Seat Leon 20VT4.Αν θυμαμαι καλα,και δεν με γελα η HorsePower Database μου γιατι ειναι και 7 το πρωι πρεπει να βγαζει 235 αλογακια.Απο σταση σε φαναρι βαζουμε στιγμιαια καταναλωση και βλεπουμε με την εκκινηση να κανει στις 4500 54lt/100km.Στο μεταξυ το στροφομετρο δεν τελειωνε εκει.Ειχε ακομα μεχρι τις 6700.Αλλα δεν εδιχνε παραπανω απο τα 54lt και καλα εκανε.Τουλαχιστον η Seat φροντισε να μην παθει κανεις κανενα εγκεφαλικο στο δρομο και παρει και αλλου στο λαιμο του. |
MEMsound έγραψε: | ||
Καλά αυτή η ονομασία υπήρχε και παλαιότερα. Νομίζω ότι το Golf 3 είχε μια έκδοση που ονομαζόταν GT. Δεν θυμάμαι τι κινητήρα είχε όμως. |
Tomcat έγραψε: |
Χαμηλή τιμή ..... χαμηλά κυβικά....χαμηλά τέλη κυκλοφορίας........TURBO+compressor....είμαι σίγουρος ότι στην κατανάλωση ....και στην συντήρηση θα γαμηθούμε στα γέλια!!!
δεν βγαίνουν ..εύκολα...170ps...στα 1400cc.... |
netblaster έγραψε: |
Δεν ειναι ακριβο αν αναλογιστεις οτι το Golf 1.6 Sportline κανει με το κλειδι στο χερι περιπου 21000Ε, χωρις 17αρες, χωρις τους διακριτικους προφυλακτηρες και κυριως χωρις 170ps!!! ![]() |
MEMsound έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() εεε μήπως θα έπρεπε να είναι και 2 κατυγορίες πάνω λόγω Compressor + Turbo??? |
volvos έγραψε: |
καπου διαβασα οτι γυρισε κοντα στο 1.17 μεγαρα...αν ειναι αληθεια ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
ηδη 2 γνωστοι μου με 1.6φισιαι τρεχουν και δε φτανουν. ο ενας τρομπα βενζινης και ο αλλος μπεκ! |
MEMsound έγραψε: |
εγώ προσωπικά έχω .................
.....Από την άλλη αν το προσέχεις/συντηρείς όπως πρέπει και δεν έχεις "στριφτοζωηρές γαλλικού τύπου ανυσηχίες" είναι μια χαρά. ![]() |
ManosAlfistas στους 4ΤF έγραψε: |
Καλημέρα σε όλους
Χθες οδήγησα το GT για πρώτη φορά. Το αυτοκίνητο είναι αρκετά καλό στο σύνολο του. Το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά εμέ είναι αυτό που δεν έχει γράψει κανείς . Υπάρχει ένα κενό από το γκάζι στο κινητήρα το οποίο γίνεται αρκετά εμφανές όταν δεν το " σανιδώνεις". Κατά την εκκίνηση δεν είναι αντιληπτό αλλά όταν είσαι με δευτέρα ή τρίτη και πατάς το γκάζι νιώθεις ότι υπάρχει ένα κενό αέρα μεταξύ του πεντάλ και του κινητήρα. Εξαιτίας της ιδιομορφίας του κινητήρα αυτό μπορεί να θεωρείται νορμάλ αλλά εμένα δεν μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Άλλο πρόβλημα είναι η κατανάλωση μέσο όρο 16,7 με αρκετό γκάζι.. άρα ξεχάστε τα 8 και 9 μέση. ένα 12 για μικτή οδήγηση Τα καλά είναι η ανάρτηση μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις , το πάτημα και η αίσθηση του τιμονιού , τα φρένα μπορεί να έχουν καλούς χρόνους στα 100-0 αλλα η αίσθηση δεν εντυπωσιάζει . Υπάρχει δύναμη σε όλο το φάσμα και το ESP απενεργοποιείται αλλά όταν δει τα δύσκολα ξανά ενεργοποιείται αυτόβουλα. Αυτά απο πρώτη αίσθηση, περιμένω να το κάνω και ένα ταξίδι να σας πω και για θέματα ευστάθειας και συμπεριφοράς στο ανοιχτό δρόμο. Ξέχασα να σας πώς και για την θερμοκρασία του κινητήρα όπου βράζει όταν το παρκάρεις το αυτοκίνητο. Νομίζω ότι το καλοκαίρι με 35+ εξωτερική και κίνηση θα ψήνεις αυγό ..ελπίζω να είναι στα αποδεκτά όρια και να μην βγάλει πρόβλημα. Γενική αίσθηση καλό σούπερ μίνι. Αλλά δεν συγκρίνεται με GTi . Τελική τιμή 5Θ με μεταλλικό και πινακίδες 25.500. |
kanelj έγραψε: |
Εγω παλι παρατηρω οτι εχουμε γραψει 5 σελιδες για αυτο το αυτοκινητο εμεις που ειμαστε λατρες του γαλλικου αυτοκινητου!
Φαντασου αλλους που τους αρεσουν τα γερμανικα ποσα θετικα θα ελεγαν! ![]() Αρα μαλλον οσοι υποστηριζουν τα γερμανικα,πιστευω ουτε καν θα την σκεφτουν την αγορα του! Κατευθειαν αντιπροσωπεια να το παρουν! ![]() |
Tiesto έγραψε: |
σχετικα με την καταναλωση, αν το σκιζεις ασκοπα πιστευω θα καιει πολλα. Αν το πηγαινεις κανονικα μεχρι τις 3-3500 rpm και τ ανοιγεις οταν πραγματικα πρεπει (αδειος δρομος, προσπεραση κτλ) τοτε θα καιει κατι παραπανο. Θα ειναι ομως στις παραχωρησεις που πρεπει να κανεις ![]() |
Tomcat έγραψε: | ||
Kανονικά μέχρι τις 3-3500 rpm.......xaxaxaxaxaxa από τις 800-μέχρι τις 2000..δουλεύει κομπρέσσορας..μετά μπαίνει και το τούρμπο......και όπως είπε και ο φίλος με την Άλφα...16,7Lt/100!!! Αν ειναι να δίνεις 15 ευρώ στα 100χλμ..(αν βάλεις και 100αρα...+++) καλύτερα..βάλε μεγαλύτερη δόση...και πάρε κάτι καλύτερο. ΤΟ γeλίο της υπόθεσης πάντως δεν είναι αυτό............ Το target..group ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι προφανώς ...τα πλήθη και οι λαοθάλλασες "ανώριμων" (ΟΠΩΣ και εμείς άλλωστε) που γουστάρουν turbo compressor... παπαρδέλα...και τα συναφή...με απώτερο σκοπό το Αίσχατο TUNING!!!!! Εκεί θα γελάσει κάθε πικραμένος......... Η VW δεν είναι ..100% σίγουρη για την αξιοπιστία..παρόλο που οι κινητήρες έχουν ξεπεράσει το όριο των 300.000χλμ.....απροβλημάτιστα ....TO TURBO λειτουργεί σε πίεση 2,5 bar....xa...xa....xa...... ....ο compressor....Λειτουργεί χαμηλά...και μετά επεμβαίνει όποτε χρειάζεται........ = electronic managment Λυπάμε...τους μηχανικούς.....που θα βάλουν βελτιωτικό χέρι ... εκεί μέσα!!!@$#@$#$@#$! |
Tomcat έγραψε: | ||
Kανονικά μέχρι τις 3-3500 rpm.......xaxaxaxaxaxa από τις 800-μέχρι τις 2000..δουλεύει κομπρέσσορας..μετά μπαίνει και το τούρμπο......και όπως είπε και ο φίλος με την Άλφα...16,7Lt/100!!! Αν ειναι να δίνεις 15 ευρώ στα 100χλμ..(αν βάλεις και 100αρα...+++) καλύτερα..βάλε μεγαλύτερη δόση...και πάρε κάτι καλύτερο. ΤΟ γeλίο της υπόθεσης πάντως δεν είναι αυτό............ Το target..group ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι προφανώς ...τα πλήθη και οι λαοθάλλασες "ανώριμων" (ΟΠΩΣ και εμείς άλλωστε) που γουστάρουν turbo compressor... παπαρδέλα...και τα συναφή...με απώτερο σκοπό το Αίσχατο TUNING!!!!! Εκεί θα γελάσει κάθε πικραμένος......... Η VW δεν είναι ..100% σίγουρη για την αξιοπιστία..παρόλο που οι κινητήρες έχουν ξεπεράσει το όριο των 300.000χλμ.....απροβλημάτιστα ....TO TURBO λειτουργεί σε πίεση 2,5 bar....xa...xa....xa...... ....ο compressor....Λειτουργεί χαμηλά...και μετά επεμβαίνει όποτε χρειάζεται........ = electronic managment Λυπάμε...τους μηχανικούς.....που θα βάλουν βελτιωτικό χέρι ... εκεί μέσα!!!@$#@$#$@#$! |
Tiesto έγραψε: |
ρε συ ο κομπρεσορας δεν καιει τπτ. στα 2,5 bar πουυ δουλευει το turbo θα γινεται η κολαση. Ακομα και στον 20VT αν το πας μεχρι τις 3000 rpm (το turbo στην εκδοση με τα 150 ανοιγει απο τις 1800 rpm) καιει πολυ λογικα. |
MEMsound έγραψε: |
O κομπρεσσορας κάνει ΟΤΙ ακριβώς και το turbo απλά αντί να κινείται από τα καυσαέρια κινείται από τον στρόφαλο (γι' αυτό και δεν έχει lag) Για να καεί ο περισσότερος αέρας σε κάθε περίπτωση απαιτείται περισσότερο καύσιμο (μαζί πάνε αυτά). Απλά με την υπερπλήρωση (turbo ή compressor) έχεις καλύτερη κάυση και ουσιαστικά περισσότερα άλογα με την ίδια ποσότητα βενζίνης. Για την ακρίβεια αυτό σε light εφαρμογές. .............. |
MEMsound έγραψε: |
Τι εννοείς δεν καίει??????!?!?!?!?!?!? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() O κομπρεσσορας κάνει ΟΤΙ ακριβώς και το turbo απλά αντί να κινείται από τα καυσαέρια κινείται από τον στρόφαλο (γι' αυτό και δεν έχει lag) Για να καεί ο περισσότερος αέρας σε κάθε περίπτωση απαιτείται περισσότερο καύσιμο (μαζί πάνε αυτά). Απλά με την υπερπλήρωση (turbo ή compressor) έχεις καλύτερη κάυση και ουσιαστικά περισσότερα άλογα με την ίδια ποσότητα βενζίνης. Για την ακρίβεια αυτό σε light εφαρμογές. Όσο ανεβαίνει η πίεση τόσο περισσότερο κάυσιμο θέλει. Θα το πω και αλλιώς. Αν στο ίδιο αυτοκίνητο έχεις ένα μοτερ ατμοσφαιρικό και ένα turbo ή compressor ίδιου κιβισμού και ίδιας τεχνολογίας (και όχι ένα του '80 και ένα του '00...) και τα ρυθμίσεις να αποδώσουν την ίδια μέγιστη ισχύ (πχ 1400 κιβικά -> 90ps) τότε το ατμοσφαιρικό θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση. ![]() Αν πάλι τα ρυθμίσεις να έχουν την ίδια κατανάλωση τότε το ατμοσφαιρικό θα έχει λιγότερη μέγιστη ισχύ. ![]() Το να συγκρίνεις τις καταναλώσεις πχ του 1,4lt 307 με το golf gt δεν έχει νόημα γιατί δεν έχουν καμία σχέση σε επιδόσεις και (προφανώς δεν θα έχουν καμία σχέση σε κατανάλωση....) ![]() ![]() |
brz20 έγραψε: | ||
Το 20VT ρουφαει πολυ καυσιμο.Ειχα οδηγησει ενος φιλου μου και μολις το σανιδωνες ο υπολογιστης στην ενδειξη της στιγμιαιας καταναλωσης ελεγε 52 λιτρα/100 χιλιομετρα και ακομα ημασταν στις 4000.Βασικα δεν πιγαινε παραπανω για ευνοητους λογους(Θα ειχε χασει πολλους πελατες η Seat απο εγκεφαλικα κυριως) |
brz20 έγραψε: |
...Ειχα οδηγησει ενος φιλου μου και μολις το σανιδωνες ο υπολογιστης στην ενδειξη της στιγμιαιας καταναλωσης ελεγε 52 λιτρα/100 χιλιομετρα και ακομα ημασταν στις 4000.... |
brz20 έγραψε: |
Το ξερω Μανθο.Οσο περισσοτερο καυσιμο τοσο περισσοτερα ειναι αυτα τα ατιμα.Αν βαλω τωρα μεγαλυτερα μπεκ θα εχω καλη αυξηση?Σορρυ για το off topic. |
CC-Gio έγραψε: |
Δεν ξερω αν το εχετε αναφερει αλλα θα εχει και κουμπακι πανω απο τον λεβιε ταχυτητων το οποιο οταν το πατησεις.....απενεργοποιεις το τουρμπο και τον κομπρεσσορα και γινεται απλο 1,4 16ν 90 αλογακια! ![]() ![]() ![]() |
CC-Gio έγραψε: |
Δεν ξερω αν το εχετε αναφερει αλλα θα εχει και κουμπακι πανω απο τον λεβιε ταχυτητων το οποιο οταν το πατησεις.....απενεργοποιεις το τουρμπο και τον κομπρεσσορα και γινεται απλο 1,4 16ν 90 αλογακια! ![]() ![]() ![]() |
Tiesto έγραψε: |
Στην καταναλωση του 20vt μαλλον εννοεις 9.9 επειδη για να βγαλει στιγμιαια 99.9 κατι παιζει με τον υπολογιστη! |
Takis@20VT έγραψε: |
'Εχω μια ένσταση όσον αφορά την πίεση υπερπλήρωσης της τουρμπίνας: δεν νομίζω να αγγίζει πάνω από 1.1 overboost με σταθερή το 1bar. Το συγκεκριμένο αυτ/το έχει επάνω όργανο ένδειξης πίεσης και συνηθίζεται να μπαίνει τέτοιο όργανο σε αυτ/το εργοστασιακά, μόνο εαν ξεπερνά το 1 μπαρ η πίεσή του. Πάντως σίγουρα δεν θα έχει μεγάλη τουρμπίνα για να στροφάρει εύκολα (συνειρμούς κάνω) οπότε οποιαδήποτε πίεση πάνω από 1.6 μπαρ απλά θα ήταν ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ για τον κινητήρα/πολλαπλή/τουρμπίνα. 'Οσοι έχουν νταραβεριστεί με turbo πιστεύω οτι με καταλαβαίνουν τι εννοώ. Μην ξεχνάμε και τις νόρμες τις Ε.Ε. για τους ρύπους ![]() Οτι θα καίει, σίγουρα θα καίει τ' άνερά του. Πάντως θα 'πηγαίνει' το αυτ/το. Τώρα σε οτι αφορά τον 20VT και την κατανάλωση, έχω στα χέρια μου ένα ίμπιζα fr ρεβαρισμένο, οχι φούλ 1ο στάδιο και στην μερική κατανάλωση (που μπορεί να διαρκέσει και 1 λεπτό επιτάχυνσης ![]() Σίγουρα πάντως θα υπάρξουν (για τον 1.4 TSI) προγράμματα και κοντρόλερς που είτε θα το κάνουν να συμπεριφέρεται σαν 12αρι (να μην πηγαίνει μια και να μην καίει τίποτα μέσα στην πόλη, είτε σαν και 18αρι, να πηγαίνει "σωρό" και να καίει ακόμη περισσότερο. ![]() Αναμείνατε, θα μας τρελλάνουν αυτοί οι προγραμματιστές. Να'στε καλά. |
MEMsound έγραψε: | ||
Δεν εννοεί 9,9lt/100km Σωστό και αναμενόμενο είναι το 99,9lt/100kmι μιας στα group VAG η μέτρηση μέσης και στιγμιαίας κατανάλωσης εμφανίζεται από τα 0km/h και όχι από τα 30km/h όπως πχ στα Peugeot. ![]() |
Tiesto έγραψε: | ||||
που σημαινει...? |
brz20 έγραψε: | ||
Αν το σκεφτεις λογικα μπορει και να ισχυει αυτο που λες.Γιατι τα 50 αλογα τα δινει ο κομπρεσορας και μας μενουν αλλα 120.Ενα μαμα 14αρι στην χειροτερη εχει 75 αλογα.Αυτο ειναι FSI 16V αρα θα παιζει στα 90.Απο τα 90 μεχρι τα 120 ειναι 30 αλογα.Με ενα τουρμο στα 0,6 τα βλεπεις αυτα τα αλογα. Για τα προγραμματα εχεις μεγαλο δικιο.Εγω περιμενω να δω τι θα γινει στην αγορα για το συγκεκριμενο. |
Tiesto έγραψε: | ||||
που σημαινει...? |
MEMsound έγραψε: |
Ρεεεε τι λέτε!!!! ![]() ![]() Λοιπόν για να μην μπερδεύεστε: .............. ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ! ![]() |
Tiesto έγραψε: |
επειδη τυχαινει να ειχαμε και εμεις 20vt παλιοτερα ... |
Takis@20VT έγραψε: |
Θα μάθω όμως και επιφυλάσσομαι να γράψω και για τα υπόλοιπα αυτ/τα του vag group.
|
volvos έγραψε: |
τασο τι θα επαιρνες στα 24000 αν δεν ησουν θεοπαλαβος σα και εμας(ναι ναι ξερω 106 1.6 8ν και ενα 307 1.6 με τα ιδια λεφτα)
αλλα για ενα μεσο οδηγο τι θα προτιμουσες στα 24-25000ευρω? θα μου πεις οτι αν αυτο το μοτερ το φορουσε το αξεντ παλι ολοι θα ετρεχαν να το παρουν. συμφωνω. αλλα οπως ειναιι τωρα τα πραγματα δε νομιζω οτι υπαρχει κατι καλυτερο για οποιον θελει ενα καλο γκαζι και δεν εχει πανω απο 25000ευρω.... υ.γ 25000ευρω = 8518000δρχ... πριν μερικα χρονια θα μου σηκωνοταν η τριχα καγκελο να δωσω τοσα λεφτα για vw!!!!!!!!! |
volvos έγραψε: |
τασο τι θα επαιρνες στα 24000 αν δεν ησουν θεοπαλαβος σα και εμας(ναι ναι ξερω 106 1.6 8ν και ενα 307 1.6 με τα ιδια λεφτα)
αλλα για ενα μεσο οδηγο τι θα προτιμουσες στα 24-25000ευρω? θα μου πεις οτι αν αυτο το μοτερ το φορουσε το αξεντ παλι ολοι θα ετρεχαν να το παρουν. συμφωνω. αλλα οπως ειναιι τωρα τα πραγματα δε νομιζω οτι υπαρχει κατι καλυτερο για οποιον θελει ενα καλο γκαζι και δεν εχει πανω απο 25000ευρω.... υ.γ 25000ευρω = 8518000δρχ... πριν μερικα χρονια θα μου σηκωνοταν η τριχα καγκελο να δωσω τοσα λεφτα για vw!!!!!!!!! |
manosm3 έγραψε: |
Το gt τι περιθωρια βελτιωσης εχει;
Ο κομπρεσσορας παυει να λειτουργει στις ψηλες στροφες; |
MEMsound έγραψε: | ||
έχει έχει... αλλά δεν νομίζω ότι τα χρειάζεται κιόλας. Γιατί να σκαλίσεις κάτι που ήδη έχει 170 άλογα και 24+κιλά ροπής? ![]() Έτσι για να λες ότι το "πείραξες" / "έφτιαξες" κλπ κλπ... Αν δεν σου φτάνουν τα άλογα που έχει ας έπαιρνες το Golf GTI απ΄την αρχή. Ο δε κομπρέσσορας δουλευει μόνο στις χαμηλές / μεσαίες στροφές. Μετά "αναλαμβάνει" η τουρμπίνα. ![]() ![]() |
Tiesto έγραψε: |
Στο θεμα για την πιεση δεν αποκλειεται να χεις δικιο. Μαλλον παρερμηνευσαμε μερικα πραγματα. Ο TSI ειχε κανει δοκιμη για 300000 km με το turbo στα 2.5 bar (πανω σε παγκο εννοειται) και δεν εσπασε. |
max έγραψε: | ||
Ρε παιδιά ο κινητήρας δεν δουλευεί στα 2,5 bar. To 2,5 ερμηνεύεται ως εξης: 1,5 Bar είναι η max πίεση των turbo + 1 bar ατμοσφαιρική πίεση Η πιο light εκδοχή του κινητήρα με τα 140 άλογα πως σας φαίνεται? Με τιμή στα 18.000 ευρώ ![]() no bad ![]() |
brz20 έγραψε: |
Αρα η τουρμινα εχει υπερπληρωση 1,5 bar.Ενταξει αρα μεσα στον κυλινδρο πιεζετε αερας 2,5 bar.
Εξηγισε λιγο τις τελευταιες γραμμες.Εχει ανακοινωθει εκδοση GT με 140 αλογα και 18 χιλιαρικα.Μεχρι τωρα ξερω μονο για το Polo με τα 150 απο 18αρι τουρμπο κινητηρα. |
plaketokofths έγραψε: |
2. άθροιση των πιέσεων δεν υφίσταται μιας και πότε δεν λειτουργούν και οι 2 συμπιεστές ταυτόχρονο λόγω ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας που συμπλέκει και αποσυμπλέκει κάθε φορά εκείνο των συμπιεστή βάσει των στροφών του κινητήρα |
max έγραψε: | ||
Οι 2 συμπιεστές λειτουργουν ταυτόχρονα απο τις 2500-3500 RPM που η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα αρχίζει να ανοιγει μεχρι να ανοιξει πληρως και να απεμπλακει ο μηχανικος συμπιεστής. Το μοντέλο κυκλοφορεί ηδη στην αγορα με ονομασια GOLF TSI όπως σωστα ειπωθηκε και με τιμεσ που αρχίζουν απο 17.990 μεχρι 20.900 (sportline) |
sps έγραψε: |
Οι ατμοσφαιρικοι FSI 1.6 ειναι 115 στα χαρτια και 130 δυναμομετρημενα.
Ατμοσφαιρικο FSI 1.4 με 105 δεν υπαρχει. |
Wikipedia έγραψε: |
86-105 HP 1.4 FSI
Is no longer assembled in any VW and is reverted by the new 85hp 1.4-16V Configuration 76.5 bore × 75.6 mm stroke, 1.01 ratio, 347.5 cm³ per cylinder, 1390 cm³ inline four Head Aluminium, DOHC, four valves per cylinder, 12:1 compression Block Aluminium, five bearings Fuel FSI direct petrol injection, up to 110 bar high-pressure pump and common rail, stratified-charge combustion at partial load Aspiration Two-position tumble flap in the intake port controlling the turbulence Exhaust Up to 35% exhaust gas recirculation, NOx storage-type catalytic converter Management Bosch Motronic MED7 Output 63 kW (86 PS) at 5000 rpm, 130 N·m (95 ft·lbf) at 3750 rpm in VW Polo 66 kW (90 PS) at 5200 rpm, 130 N·m (95 ft·lbf) at 3750 rpm in VW Golf (-05/05) 77 kW (105 PS) at 6200 rpm, 131 N·m (96 ft·lbf) at 4250 rpm in VW Lupo FSI |
brz20 έγραψε: |
Κατι ελεγα πριν καποιες μερες αλλα...εγω τα λεω εγω τ'ακουω. |
brz20 έγραψε: |
Θελει να πουλησει και ανταλακτικα. |
netblaster έγραψε: |
Αυτη με τα 122 δεν εχει τον κομπρεσσορα... |
Ghost Dog έγραψε: |
Οχι κι'αλλους κινητηρες! ![]() Οοχι αλλοι Βαγγελαιοι!! ![]() Οοοχι αλλα γερμανικα!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
δεν θέλεις τετοια για κανένα λόγο... |