PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 307 + 1 προβλήματα

zafeirop - Τρι 30 Αύγ 2005, 03:10:31
Θέμα δημοσίευσης: 307 + 1 προβλήματα
Χαιρετώ το club.

Είμαι καινούριος, έχω ένα 307 από τα πρώτα που ήρθανε Ελλάδα (Σεπτέμβριος 2001) και θα θελα να γράψω για τα προβλήματα που με απασχολούνε.

1. Τον χειμώνα (και μόνο τον χειμώνα) με θερμοκράσιες κάτω από 18-19 βαθμούς και συγκεκριμένα στις 2700-2900 χιλ. στρ./λεπτό συντονίζει κάτι που ακούγεται μέσα στην καμπίνα. Ο ήχος εντοπίζεται στο σημείο όπου είναι το ταμπλώ της ψηφιακής οθόνης, κάπου στο κέντρο δλδ και βαθιά μέσα. Όσες φορές πήγα να το δείξω, κάναμε βόλτα με τον μηχανικό αλλά ο ήχος πάπαλα! Είναι ένα πολύ ενοχλητικό γκουρ-γκουρ-γκουρ που ακούγεται που σε κάνει να νόμιζεις ότι άδικα έδωσες τα φράγκα σου ρε γμτ! Όταν είσαι σταματημένος δεν ακουγεται...

2. Εδώ και αρκετό καιρό, όταν πάω να αλλάξω από πρώτη σε δευτέρα ή να βγάλω νέκρα από κάποια άλλη ταχύτητα, το στροφόμετρο βουτάει στις 500 χιλ. στρ./λεπτό και μετά επανέρχεται στις 900 αλλά τυχαίνει και κάποιες φορές να σβήσει η μηχανή! Η βουτιά που κάνουν οι στροφές είναι πολύ απότομη. Το πρόβλημα είναι πιο έντονο όταν έχω AC ανοιχτό και όταν έχει πολύ ζέστη. Στο συνεργείο που επισκέφθηκα, μου συνδέσανε τον εγκέφαλο και πειράξανε τον ρυθμιστή στροφών μπας και σιάξει αλλά τπτ, μου είπανε πως θα χρειαστώ ανταλλακτικό. Μάλιστα, όταν έκανε reset στο συγκεκριμένο όργανο ακούστηκε ένας περίεργος ήχος από την μηχανή, σαν τρυπάνι. Κάτι δεν πήγαινε καλά με το έμβολο στο ρυθμιστή μου είπε το παλικάρι...

Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει με τον θόρυβο ρε παιδιά τι να πω? Τάμα θα κάνω δλδ... Δε ξέρετε πόσο σπαστικό είναι! Κρίμα. Sad

Εως τώρα έχω 43500 χλμ και αντιμέτωπισα εκτός από τα παραπάνω:

1. Kαμμένο ποντενσιόμετρο AC 25000 χλμ
2. Περιστροφική (κόρνα φλας κλπ) 8000 χλμ
3. Σιλανσιέ γουργουρίζει στο απότομα άφημα γκαζιού 0 χλμ
4. Τρελαίνεται ο αισθητήρας θερμοκρασίας και δείχνει -20 βαθμούς 35000χλμ
5. Πολλές καμμένες λάμπες 0 χλμ

Ευχαρισώ παίδες.
Καλημέρα
bouboulis - Παρ 02 Σεπ 2005, 13:39:39
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω το ίδιο αυτοκίνητο (μον. 6/2002) και τα μόνα προβλήματα που έχω αντιμετωπίσει είναι ο θόρυβος από την εξάτμιση (βλέπε ζουαν), κάτι που πλέον συνήθισα και μια ελλατωματική φλασιέρα, η οποία είχε αλλαχτεί εντός εγγύησης και από τότε δεν παρουσίασε πρόβλημα. Να σου πω επίσης ότι αυτή τη στιγμή το αμάξι έχει 70000 (και κάτι ψιλά) km σε διάφορες συνθήκες και είναι σαν καινούριο. Αν δεν κάνω λάθος είσαι από Θεσ/νίκη, οπότε μπορούμε να βρεθούμε και να μου δείξεις τι ακριβώς συμβαίνει μήπως και βοηθήσω. Όπως και να έχει πάντως κάνε υπομονή, όλα λύνονται!
zafeirop - Δευ 05 Σεπ 2005, 04:27:01
Θέμα δημοσίευσης:
bouboulis έγραψε:
Έχω το ίδιο αυτοκίνητο (μον. 6/2002) και τα μόνα προβλήματα που έχω αντιμετωπίσει είναι ο θόρυβος από την εξάτμιση (βλέπε ζουαν), κάτι που πλέον συνήθισα και μια ελλατωματική φλασιέρα, η οποία είχε αλλαχτεί εντός εγγύησης και από τότε δεν παρουσίασε πρόβλημα. Να σου πω επίσης ότι αυτή τη στιγμή το αμάξι έχει 70000 (και κάτι ψιλά) km σε διάφορες συνθήκες και είναι σαν καινούριο. Αν δεν κάνω λάθος είσαι από Θεσ/νίκη, οπότε μπορούμε να βρεθούμε και να μου δείξεις τι ακριβώς συμβαίνει μήπως και βοηθήσω. Όπως και να έχει πάντως κάνε υπομονή, όλα λύνονται!


Σ'ευχαριστώ bouboulis για την υποστήριξη...

Ναι όντως είμαι από Θεσσαλονίκη, ίσως κάποια στιγμή να βρεθούμε να ανταλλάξουμε απόψεις.

Σχετικά με την φλασιέρα που είπες, μου την αλλάξανε και μένα εντός εγγύησης (Στόικος) αλλά μετά από καιρό παρουσίασε άλλο προβλημα:
Δε δουλεύει η 3η σκάλα των καθαριστήρων. Είναι θέμα επαφής. Με το που γυρνάω τον διακόπτη στη 3η σκάλα οι καθαροστήρες γυρνάνε γρήγορα αλλά μετά από λίγο πέφτει η ταχύτητα στη 2ή σκάλα. Ο διακόπτης όμως είναι ακόμη στην 3η. Αν τον πειράξω λίγο, αν τον κουνήσω δεξιά αριστερά φτιάχνει για κανά 2 δευτερόλεπτπα, αλλά μετά ξανά τίποτα.

Embarassed Crying or Very sad
DrJekyll - Δευ 05 Σεπ 2005, 09:10:25
Θέμα δημοσίευσης:
zafeirop έγραψε:
Ναι όντως είμαι από Θεσσαλονίκη, ίσως κάποια στιγμή να βρεθούμε να ανταλλάξουμε απόψεις.

Σήμερα Δευτέρα έχουμε συνάντηση...αν θέλεις πέρνα!

zafeirop έγραψε:
Σχετικά με την φλασιέρα που είπες, μου την αλλάξανε και μένα εντός εγγύησης (Στόικος) αλλά μετά από καιρό παρουσίασε άλλο προβλημα:
Δε δουλεύει η 3η σκάλα των καθαριστήρων. Είναι θέμα επαφής. Με το που γυρνάω τον διακόπτη στη 3η σκάλα οι καθαροστήρες γυρνάνε γρήγορα αλλά μετά από λίγο πέφτει η ταχύτητα στη 2ή σκάλα. Ο διακόπτης όμως είναι ακόμη στην 3η. Αν τον πειράξω λίγο, αν τον κουνήσω δεξιά αριστερά φτιάχνει για κανά 2 δευτερόλεπτπα, αλλά μετά ξανά τίποτα.

Embarassed Crying or Very sad


Μήπως αυτό γίνεται όταν σταματάς σε φανάρι????
Γιατί τότε αυτόματα οι υαλοκαθαριστήρες χαμηλώνουν ταχύτητα και όταν ξανα-αποκτήσεις ταχύτητα μπαίνουν σε γρήγορη λειτουργία πάλι....τουλάχιστον στο δικό μου...
bouboulis - Παρ 09 Σεπ 2005, 14:56:20
Θέμα δημοσίευσης:
307Lucifer έγραψε:
Μήπως αυτό γίνεται όταν σταματάς σε φανάρι????
Γιατί τότε αυτόματα οι υαλοκαθαριστήρες χαμηλώνουν ταχύτητα και όταν ξανα-αποκτήσεις ταχύτητα μπαίνουν σε γρήγορη λειτουργία πάλι....τουλάχιστον στο δικό μου...


... Και στο δικό μου και φαντάζομαι σε όλα τα 307, ε κύριε Tourista? ...
Touristas - Παρ 09 Σεπ 2005, 17:19:34
Θέμα δημοσίευσης:
bouboulis έγραψε:
307Lucifer έγραψε:
Μήπως αυτό γίνεται όταν σταματάς σε φανάρι????
Γιατί τότε αυτόματα οι υαλοκαθαριστήρες χαμηλώνουν ταχύτητα και όταν ξανα-αποκτήσεις ταχύτητα μπαίνουν σε γρήγορη λειτουργία πάλι....τουλάχιστον στο δικό μου...


... Και στο δικό μου και φαντάζομαι σε όλα τα 307, ε κύριε Tourista? ...

Όταν είναι στην διακοπτόμενη αλλάζει η συχνότητα που λειτουργούν.
Όταν είναι στην τρίτη σκάλα δεν σταματάνε από όσο έχω δει και στο δικό μου , εξάλλου το παιδί λέει ότι αν πειράξει το μοχλό επανέρχεται και δουλεύουν.
zafeirop - Σαβ 10 Σεπ 2005, 01:45:11
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
bouboulis έγραψε:
307Lucifer έγραψε:
Μήπως αυτό γίνεται όταν σταματάς σε φανάρι????
Γιατί τότε αυτόματα οι υαλοκαθαριστήρες χαμηλώνουν ταχύτητα και όταν ξανα-αποκτήσεις ταχύτητα μπαίνουν σε γρήγορη λειτουργία πάλι....τουλάχιστον στο δικό μου...


... Και στο δικό μου και φαντάζομαι σε όλα τα 307, ε κύριε Tourista? ...

Όταν είναι στην διακοπτόμενη αλλάζει η συχνότητα που λειτουργούν.
Όταν είναι στην τρίτη σκάλα δεν σταματάνε από όσο έχω δει και στο δικό μου , εξάλλου το παιδί λέει ότι αν πειράξει το μοχλό επανέρχεται και δουλεύουν.


Παιδιά όχι, δεν είναι ο αυτόματος ρυθμστής συναρτήσει της ταχύτητας. Έχετε δίκιο όμως έπρεπε να το διευκρινίσω.

Πρέπει να είναι θέμα μηχανικής φύσεως όπου η PEUGEOT μου είπε πως πρέπει να αλλαχθεί όλη η φλασιέρα (~ 150+ Ευρώ).
Κρίμα δλδ.

Λέτε να το ψεκάσω με κανά spray? Μήπως ξεκολλήσει ο διακόπτης? Μππααααα εεε;
brz20 - Τετ 05 Οκτ 2005, 01:31:10
Θέμα δημοσίευσης: Re: 307 + 1 προβλήματα
Φιλε και εγω εχω ακριβως το ιδιο προβλημα!Δεν ξερω απο που προερχετε.Εμενα μου το παρουσιασε μετα την αλλαγη φιλτρου.Βαρελακι BMC!Στις 3.000 με 3.200 και αργη επιταχυνση το ακοω.Νομιζω οτι προερχετε απο το φιλτρο.Σαν να βρησκει καπου.Τωρα που ακουσα για ταμπλο σκεφτομαι να το κανω φυλλο και φτερο το γαλλακι μου.Καπου θα το πετυχω.Αν παντως πας απο συνεργειο και μαθεις απο που ειναι και το λυσεις να δημοσιευσεις την λυση.
zafeirop - Τετ 05 Οκτ 2005, 01:48:33
Θέμα δημοσίευσης: Re: 307 + 1 προβλήματα
brz20 έγραψε:
Φιλε και εγω εχω ακριβως το ιδιο προβλημα!Δεν ξερω απο που προερχετε.Εμενα μου το παρουσιασε μετα την αλλαγη φιλτρου.Βαρελακι BMC!Στις 3.000 με 3.200 και αργη επιταχυνση το ακοω.Νομιζω οτι προερχετε απο το φιλτρο.Σαν να βρησκει καπου.Τωρα που ακουσα για ταμπλο σκεφτομαι να το κανω φυλλο και φτερο το γαλλακι μου.Καπου θα το πετυχω.Αν παντως πας απο συνεργειο και μαθεις απο που ειναι και το λυσεις να δημοσιευσεις την λυση.


Καλησπέρα φίλε.

Χαίρομαι που έχω και παρέα Rolling eyes

Την περίπτωση αυτή με το βαρελάκι, μου την ανέφερε και ένας ταξιτζής για το ΙΧ αμάξι του. Μπορεί να μην είναι τυχαίο.

Τις προάλλες που πήγα, τους το ξαναανέφερα και μου είπανε όταν το ξανακάνει να βάλω τέρμα το κλιματαστικό Question
Σε περίπτωση όπου δεν σταματήσει ο θόρυβος υποσχέθηκαν ότι θα το δούνε. (Ίσως την αλλή φορά μου πούνε να βάλω τέρμα τη μουσική...)

Πάντως τώρα που ο καιρός είναι ακόμη ζεστός δεν παρατηρείται. Μόνο κάτω από 18 βαθμούς.

Να επισημάνω πως σε εμένα ακούγεται γύρω στις 2700 rpm. Και κάποιες φορές με 1η στις 1300-1400 αλλά πρέπει να επιταχύνεις πραγματικά αργά. Μάλλον είναι η 1η αρμονική. Λογικά θα συντόνιζε και στις 3900 με αυτό το σκεπτικό αλλά ας μη το σκεφτούμε έτσι μαθηματικα. Shocked

Εννοείται όταν έχω νέα θα ενημερώσω.
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Τετ 05 Οκτ 2005, 10:45:19
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα πεζουκλες,

το δικο μου το πεζο ειναι 6/2002 βεβαια εγω δεν το κινω πολυ και εχω 22.000χλμ και μου εχει βγαλει τα εξησ προβληματα
3 φορεσ αλλαγη ζουαν
1 φορα αλλαγη διακοπτη
1 φορα αλλαγη δισκο πλατο και ρουλεμαν και βεβαια οπωσ βλεπετε ειναι και το χειροτερο προβλημα που μου ετυχε για καινουριο αυτοκινητο μονο με 15.000χλμ και μου κοστισε περιπου 400ευρω.

Αυτο που θελω να επισημανω ειναι μεγαλη προσοχη στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια και μακρια απο την AUTOMOTIVO στην Πειραιως χωρισ να θελω να επιρεασω κανεναν αυτο το συνεργειο μου εκανε μεγαλη ζημια το οποιο βεβαια ενημερωσα την Λιον γραπτοσ και ονομαστικοσ, δυστιχωσ παιδια η αντιμετωπιση τουσ ηταν απαραδεκτη το προβλημα ηταν το εξησ οταν πηγαινα να αλλαξω ταχυτητεσ σκαλωνανε ασχημα με αποτελεσμα να παω μια ημερα σε αυτο το φοβερο συνεργειο και τουσ ανεφερα το προβλημα και μου ειπανε οτι μαλλον οι βαλβολινεσ εχουν παρει υγρασια το αναεφερα σε αλλα συνεργεια και γελαγανε μαζικα και πεσ αυτο αστο το κορυφαιο που μου την εδωσε ασχημα ειναι οταν μου ειπανε ετσι ειναι τα γαλλικα αυτοκινητα ακουσον ακουσον.
και βεβαια το μοναδικο πραγμα που μου κανανε ηταν να μου αλλαξουνε τισ βαλβονεσ χρεωση 33ευρω βεβαια το αποτελεσμα μηδεν.
Το αποκορυφομα την επομενη μερα παιδια εμεινα και αρχιζει η ταλαιπωρια φωναζω την οδικη το πηρανε και τουσ ειπα να το πανε στν DAKAR να επισημανω οτι το συγκεκριμενο συνεργειο ειναι ενα απο τα καλυτερα και φανηκε απο τον τροπο αντιμετωπιση τουσ συγχαρητηρια με εξυπηρετησανε αμεσα
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr