PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 206 - Peugeot Sport France

Sidobre - Δευ 18 Νοέ 2002, 14:03:19
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Peugeot Sport France
Τελείωσε το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα...

Και τελείωσε και η αναμονή της PEUGEOT SPORT!

Ενημερώθηκε το site της Peugeot Sport με ανταλλακτικά για 206 και σε λίγο καιρό θα έχει και άλλα για πιο μικρά 206!

Θα τα βρείτε στην διεύθυνση http://www.peugeot-sport.com

Τρέεεεχω για να δω τι έχειιιιιιιιιι!
Sidobre - Δευ 18 Νοέ 2002, 14:32:49
Θέμα δημοσίευσης:
Παίζει και η διεύθυνση www.peugeotsportboutique.com

ΠΑΡΕ ΠΑΡΕ ΠΑΡΕ ΕΕΕΕΕΧΧΧΧΩΩΩΩΩΩΩ!!

Ράβδοι στρέψεις από 102 ευρώ ο ένας (είναι 2) 25mm
Αντιστρεπτική ΜΟΝΟ 15 ευρώ! 21mm

ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΟΝΟ 168 ευρώ και 185 τα καλώδια
280 ευρώ οι εκκεντροφόροι (ο ένας)

Αυτό που με χάλασε... 300 ευρώ το ένα αμορτισέρ
και άλλα 300 και για τα 2 πίσω

Χταποδάκια από 800 ευρώ
Εξάτμιση τελικό 170
Καταλύτης και σωλήνες για 2 λάμδα μόνο 363!

Μπουζί της NKG μόνο 35 και τα 4!

ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ!

ΥΓ. Αυτά είναι από το 206cc
fpug - Δευ 18 Νοέ 2002, 14:41:08
Θέμα δημοσίευσης:
το cc στο οποιο αναφερετε τη μηχανη φοραει ? 1600?
Sidobre - Δευ 18 Νοέ 2002, 14:50:11
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν αναφερει πουθενα...

Μήπως κάνει και για τα δύο μια και που δεν έχει ιδιαίτερα μηχανικές βελτιώσεις;

Πάντως απ'ότι ξέρω τρέχουν τα 2.000

Αλλά από την εικόνα της εισαγωγής είναι 1.600

Εκτός αν έχει το ίδιο φιλτροκουτί και το 2.000 και δεν το έχω προσέξει ποτέ!
fpug - Δευ 18 Νοέ 2002, 14:54:03
Θέμα δημοσίευσης:
Εχει και στο www.peugeotsport.co.uk
Miltellas - Τρι 19 Νοέ 2002, 01:50:27
Θέμα δημοσίευσης:
Εάν σκεφτείς ότι την πίσω αντιστρεπτική την αγόρασα 45Ε, συμπεραίνεις ότι η τιμή των 15Ε είναι προκλητκά χαμηλή και φανερώνει τα περιθώρια κέρδους των εισαγωγέων ανταλλακτακών. Δυστυχώς δεν αναφέρει πουθενά τις μάρκες των προϊόντων που χρησιμοποιεί η Peugeot Sport ώστε να βγάλουμε μερικά χρήσιμα συμπεράσματα. Επίσης, για ορισμένα προϊόντα η τιμή είναι πολύ υψηλή, άσχετα εάν αξίζουν τα λεφτά.
Sidobre - Τρι 19 Νοέ 2002, 12:34:42
Θέμα δημοσίευσης:
Στο www.rallycar.com (Peugeot Sport Αγγλίας) έχει και φωτογραφίες!

Τα υπόλοιπα (206 Volant, 206 Circuit κτλ) Φαντάζομαι ότι θα ενημερωθούν όταν τελειώσουν τα πρωταθλήματά τους.
Sidobre - Τρι 19 Νοέ 2002, 12:40:48
Θέμα δημοσίευσης:
Να και η φοβερή ζαντούλα...



Aααααααχ και να είχα χρήματααααα.....
fpug - Τρι 19 Νοέ 2002, 12:45:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ελπιζω να δουμε και κατι για τα 2λιτρα γιατι απ' οτι βλεπω μονο για το s1600 εχουν Evil Twisted evil
Sidobre - Τρι 19 Νοέ 2002, 12:54:44
Θέμα δημοσίευσης:
Aν δείς στην Γαλλική Peugeot Sport, υπάρχουν πρωταθλήματα για 2000 κυβικά. Αυτό σημαίνει ότι όταν τελειώσουν για φέτος (που υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα) θα τα ανεβάσουν και αυτά.

Στην ουσία ούτε και για μας έχει ακόμα πολλά πράγματα αν εξαιρέσεις τα cc.

Περιμένω εναγωνίως και τα υπόλοιπα.

Πάντως απ'όλα αυτά ήδη έχω πάρει πολλές ιδέες!

Ορεξη και χρήματα να έχεις (το πρώτο υπάρχει το δεύτερο έχει εκλήψει!)
Svstouk - Τρι 19 Νοέ 2002, 15:05:04
Θέμα δημοσίευσης:
Για μας τους φτωχούς πλην τίμιους 1.4 και 1.1 υπάρχει τίποτα; Crying or Very sad

Κάνα κοκκαλάκι να γλυκαθούμε; Crying or Very sad Crying or Very sad
DimiP - Τρι 19 Νοέ 2002, 19:23:53
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Για μας τους φτωχούς πλην τίμιους 1.4 και 1.1 υπάρχει τίποτα; Crying or Very sad

Κάνα κοκκαλάκι να γλυκαθούμε; Crying or Very sad Crying or Very sad


Aμεεεε!
πως δεν υπαρχει;;;;
πατακια, διακοσμητικα ταμπλω, αρωματικα, κ.λ.π κ.λ.π.
Tomcat - Τετ 20 Νοέ 2002, 01:13:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή τι θέλετε να πείτε ότι κάποιος 1400αρις δεν θα μπορεί να κάνει τις παραπάνω προσθήκες στον κινητήρα του? Αν και σε θέματα εγκεφάλου μπορώ εν μέρει να το καταλάβω πιστεύω ότι στο υπόλοιπο στήσιμο του αυτοκινήτου οι μετατροπές είναι εφικτές!
Sidobre - Τετ 20 Νοέ 2002, 09:20:22
Θέμα δημοσίευσης:
Tomcat έγραψε:
Δηλαδή τι θέλετε να πείτε ότι κάποιος 1400αρις δεν θα μπορεί να κάνει τις παραπάνω προσθήκες στον κινητήρα του? Αν και σε θέματα εγκεφάλου μπορώ εν μέρει να το καταλάβω πιστεύω ότι στο υπόλοιπο στήσιμο του αυτοκινήτου οι μετατροπές είναι εφικτές!


Ετσι ακριβώς είναι!
Nikel - Τετ 20 Νοέ 2002, 12:08:44
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και τιμες που δινει η μπουτικ ειναι αρκετα καλες αυτο που με φοβιζει ειναι οι τιμες στην Ελλαδα που θα ειναι στανταρ 30% πιο ακριβα απ'οτι στην Γαλλια.
Sidobre - Τετ 20 Νοέ 2002, 12:37:57
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel έγραψε:
Αν και τιμες που δινει η μπουτικ ειναι αρκετα καλες αυτο που με φοβιζει ειναι οι τιμες στην Ελλαδα που θα ειναι στανταρ 30% πιο ακριβα απ'οτι στην Γαλλια.


Aυτό που σκεφτόμεθα (!) είναι να παραγγείλουμε απ'ευθείας από Γαλλία με κόστος περίπου 70 ευρώ τα μεταφορικά.

Αν είμεθα αρκετοί το κόστος θα μειωθεί άρδην...

Ενδιαφέρομαι για τις ράβδους στρέψης (25mm) μια που η τιμή τους είναι πολύ ουάου!

Αλλά δυστυχώς δεν με βλέπω πριν τα χριστούγεννα λόγω αψιλίας...
Vini - Τετ 20 Νοέ 2002, 13:03:07
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Nikel έγραψε:
Αν και τιμες που δινει η μπουτικ ειναι αρκετα καλες αυτο που με φοβιζει ειναι οι τιμες στην Ελλαδα που θα ειναι στανταρ 30% πιο ακριβα απ'οτι στην Γαλλια.


Aυτό που σκεφτόμεθα (!) είναι να παραγγείλουμε απ'ευθείας από Γαλλία με κόστος περίπου 70 ευρώ τα μεταφορικά.

Αν είμεθα αρκετοί το κόστος θα μειωθεί άρδην...

Ενδιαφέρομαι για τις ράβδους στρέψης (25mm) μια που η τιμή τους είναι πολύ ουάου!

Αλλά δυστυχώς δεν με βλέπω πριν τα χριστούγεννα λόγω αψιλίας...


Eγώ είμαι μέσα.... Wink Wink Wink

Αλήθεια εμείς που είμαστε άσχετοι πως λέγεται η αντιστρεπτική στα Αγγλικά? Και τελικά πόσο κοστίζει?
Α! και τι κερδίζουμε με την νέα αντιστρεπτική?

Aλλος για αντιστρεπτική???? Δηλώστε....συμμετοχές!!!!
Sidobre - Τετ 20 Νοέ 2002, 13:12:54
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλο αντιστρεπτική και άλλο ράβδος στρέψης.

Οι ράβδοι στρέψης λέγονται torsion bar και η αντιστρεπτική antiroll bar.

Oι ράβδοι στρέψης είναι τα αντίστοιχα ελλατήρια του πίσω άξονα.
Είναι απαραίτητα σε περίπτωση που σφίξεις μπροστά να σφίξεις και πίσω αλλιώς η δουλειά είναι εντελώς μισή. Αλλάζει όλη η φιλοσοφία της ανάρτησης (πολύ υποστροφή σε σχέση με πριν).

Επίσης βοηθάει στην μείωση των πλεύσεως (κλίσεις) του πίσω μέρους.

Η αντιστρεπτική βοηθάει λίγο ακόμα στην ακαμψία μεταξύ των δύο τροχών μεταφέροντας το φορτίο κατά την στροφή και στις δύο ρόδες εκτονώνοντας έτσι την πίεση που δέχεται ο ένας τροχός κατά την στροφή.
Ady - Τετ 20 Νοέ 2002, 13:13:33
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:

Αλήθεια εμείς που είμαστε άσχετοι πως λέγεται η αντιστρεπτική στα Αγγλικά? Και τελικά πόσο κοστίζει?
Α! και τι κερδίζουμε με την νέα αντιστρεπτική?

Aλλος για αντιστρεπτική???? Δηλώστε....συμμετοχές!!!!


Antiroll bar.

Και εγώ μέσα, από το καινούριο σωτήριο έτος.
Sidobre - Τετ 20 Νοέ 2002, 13:15:54
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Και τελικά πόσο κοστίζει?


2 x 102 ευρώ για τις ράβδους στρέψης + 19.5% ΦΠΑ
1 x 15 ευρώ για την αντριστρεπτική αν και πιστεύω ότι έχει γίνει λάθος στην τιμή.

Σύν τα μεταφορικά.
Vini - Τετ 20 Νοέ 2002, 13:21:01
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Αλλο αντιστρεπτική και άλλο ράβδος στρέψης.

Οι ράβδοι στρέψης λέγονται torsion bar και η αντιστρεπτική antiroll bar.

Oι ράβδοι στρέψης είναι τα αντίστοιχα ελλατήρια του πίσω άξονα.
Είναι απαραίτητα σε περίπτωση που σφίξεις μπροστά να σφίξεις και πίσω αλλιώς η δουλειά είναι εντελώς μισή. Αλλάζει όλη η φιλοσοφία της ανάρτησης (πολύ υποστροφή σε σχέση με πριν).

Επίσης βοηθάει στην μείωση των πλεύσεως (κλίσεις) του πίσω μέρους.

Η αντιστρεπτική βοηθάει λίγο ακόμα στην ακαμψία μεταξύ των δύο τροχών μεταφέροντας το φορτίο κατά την στροφή και στις δύο ρόδες εκτονώνοντας έτσι την πίεση που δέχεται ο ένας τροχός κατά την στροφή.


Τελικά είμαι πολύ άσχετος... Crying or Very sad

Aλλος για torsion bar??...... και όχι αντιστρεπτική....?? Crying or Very sad Crying or Very sad


TEΛΙΚΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 204euro???? = 70.000δρχ???
Sidobre - Τετ 20 Νοέ 2002, 13:24:57
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ θα έλεγα μία απ'όλα! (να μην πω και δίπιττο Shocked )

Αυτό όμως αν όντως έχει μόνο 15 ευρώ η αντιστρεπτική. Γιατί αν έχει 150... Crying or Very sad
Vini - Τετ 20 Νοέ 2002, 13:28:55
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Εγώ θα έλεγα μία απ'όλα! (να μην πω και δίπιττο Shocked )

Αυτό όμως αν όντως έχει μόνο 15 ευρώ η αντιστρεπτική. Γιατί αν έχει 150... Crying or Very sad


Εγώ βλέπω ότι τα torsion bar είναι δύο (left και right) και κοστίζει το καθένα από 102 euro....
Mπλέχτηκα....
Sidobre - Τετ 20 Νοέ 2002, 13:37:13
Θέμα δημοσίευσης:
Μα εγώ τι είπα; Rolling eyes Question

2 x 102
Vini - Τετ 20 Νοέ 2002, 13:39:04
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Μα εγώ τι είπα; Rolling eyes Question

2 x 102


Sorry είδα ένα 150 ποιο πάνω...
christhehealer - Τετ 20 Νοέ 2002, 13:39:26
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Εγώ θα έλεγα μία απ'όλα! (να μην πω και δίπιττο Shocked )

Αυτό όμως αν όντως έχει μόνο 15 ευρώ η αντιστρεπτική. Γιατί αν έχει 150... Crying or Very sad


Kαι τριάντα να έχει... τύλα μου 2. Mια μπρος και μια πίσω. Eάν έχει 150 η μία, να το σκεφτώ πρώτα...
Sidobre - Τετ 20 Νοέ 2002, 13:57:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ωπα, για να μην μπερδευτούμε...

Το πίσω σύστημα εκτός από τα αμορτισέρ περιλαμβάνει:

2 Ράβδους στρέψης
1 Αντιστρεπτική

Τα κομμάτια της Peugeot Sport είναι:

1. Rear RH Torsion Bar 25mm, 102 euro
2. Rear LH Torsion Bar 25mm, 102 euro
3. Rear Antiroll Bar 21mm, 15,40 euro
4. Entretoise Liaison Traverse (...δεν ξέρω πως να το μεταφράσω.. Στηρίγματα για τις ράβδους στρέψης είναι), 4 x 12,20 euro

Σύνολο Ράβδων στρέψης: 252,8 ευρώ + 19,5% ΦΠΑ
Σύνολο Αντιστρεπτικής 15,40 ευρώ + 19,5% ΦΠΑ

+ τα μεταφορικά
Vini - Τετ 20 Νοέ 2002, 14:05:36
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Ωπα, για να μην μπερδευτούμε...

Το πίσω σύστημα εκτός από τα αμορτισέρ περιλαμβάνει:

2 Ράβδους στρέψης
1 Αντιστρεπτική

Τα κομμάτια της Peugeot Sport είναι:

1. Rear RH Torsion Bar 25mm, 102 euro
2. Rear LH Torsion Bar 25mm, 102 euro
3. Rear Antiroll Bar 21mm, 15,40 euro
4. Entretoise Liaison Traverse (...δεν ξέρω πως να το μεταφράσω.. Στηρίγματα για τις ράβδους στρέψης είναι), 4 x 12,20 euro

Σύνολο Ράβδων στρέψης: 252,8 ευρώ + 19,5% ΦΠΑ
Σύνολο Αντιστρεπτικής 15,40 ευρώ + 19,5% ΦΠΑ

+ τα μεταφορικά


πω!πω! μαζεύτηκαν πολλά φράγκα ε?? 100.000δρχ στο νερό.... Shocked Shocked
TZAG - Τετ 20 Νοέ 2002, 15:12:10
Θέμα δημοσίευσης:
Excuse moi....ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΖΕΣΤΕ Question Question
ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΤΗΝ PEUGEOT ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ Question Question Question Question Question
Έκανα εδώ και καιρό κάποια δηλωση ότι ΞΕΡΩ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΗΝ DAKAR AE στα ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑ Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Και εφ' όσον γίνουμε και CLUUUUUUUUUUUUUBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
Μπορώ να ΜΑΘΩΩΩΩΩΩΩ ΤΙΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣ Exclamation Exclamation Exclamation
Όποιος βιάζετε ας τα πάρει από Γαλλία...
TZAG Evil
pugsang - Τετ 20 Νοέ 2002, 15:18:15
Θέμα δημοσίευσης:
pardon monsieur TZAG

αλλα κανενας εμπορος Peugeot δεν εχει προσβαση στα ανταλλακτικά της Peugeot sport.Οι μονοι που τα πουλάνε στην Ελλάδα είναι η Condor.Πιστεψε με θα ειναι σίγουρα 30% ακριβότερα

Π.χ.

Ράβδοι στρέψης για το 106

Τιμη Condor περιπου 720 Ευρά

Τιμή Γαλλίας στην μπουτικ περίπου 390 Ευρά + φπα
pugsang - Τετ 20 Νοέ 2002, 15:20:12
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:

πω!πω! μαζεύτηκαν πολλά φράγκα ε?? 100.000δρχ στο νερό.... Shocked Shocked


Ε οχι και πολλα ρε Νικο αν σκεφτείς οτι εγω για το δικό μου θέλω τα 3πλάσια για τα ιδια πράγματα μια χαρα είναι οι τιμές!!!
DimiP - Τετ 20 Νοέ 2002, 15:48:40
Θέμα δημοσίευσης:
TZAG έγραψε:
Excuse moi....ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΖΕΣΤΕ Question Question
ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΤΗΝ PEUGEOT ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ Question Question Question Question Question
Έκανα εδώ και καιρό κάποια δηλωση ότι ΞΕΡΩ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΗΝ DAKAR AE στα ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑ Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Και εφ' όσον γίνουμε και CLUUUUUUUUUUUUUBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
Μπορώ να ΜΑΘΩΩΩΩΩΩΩ ΤΙΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣ Exclamation Exclamation Exclamation
Όποιος βιάζετε ας τα πάρει από Γαλλία...
TZAG Evil


φιλε tzag, μου φαινεται πως μιλας σιγα και γιαυτο δε σε ακουνε!!!
TZAG - Τετ 20 Νοέ 2002, 16:56:03
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
pardon monsieur TZAG

αλλα κανενας εμπορος Peugeot δεν εχει προσβαση στα ανταλλακτικά της Peugeot sport.Οι μονοι που τα πουλάνε στην Ελλάδα είναι η Condor.Πιστεψε με θα ειναι σίγουρα 30% ακριβότερα

Π.χ.

Ράβδοι στρέψης για το 106

Τιμη Condor περιπου 720 Ευρά

Τιμή Γαλλίας στην μπουτικ περίπου 390 Ευρά + φπα


Όπως νομίζετε καί ξέρετε..δεν επίμενω Rolling eyes
J'accepte votre pardon monsieur pugsang
TZAG :D
Nikel - Τετ 20 Νοέ 2002, 18:12:39
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Αλλο αντιστρεπτική και άλλο ράβδος στρέψης.

Οι ράβδοι στρέψης λέγονται torsion bar και η αντιστρεπτική antiroll bar.

Oι ράβδοι στρέψης είναι τα αντίστοιχα ελλατήρια του πίσω άξονα.
Είναι απαραίτητα σε περίπτωση που σφίξεις μπροστά να σφίξεις και πίσω αλλιώς η δουλειά είναι εντελώς μισή. Αλλάζει όλη η φιλοσοφία της ανάρτησης (πολύ υποστροφή σε σχέση με πριν).

Επίσης βοηθάει στην μείωση των πλεύσεως (κλίσεις) του πίσω μέρους.

Η αντιστρεπτική βοηθάει λίγο ακόμα στην ακαμψία μεταξύ των δύο τροχών μεταφέροντας το φορτίο κατά την στροφή και στις δύο ρόδες εκτονώνοντας έτσι την πίεση που δέχεται ο ένας τροχός κατά την στροφή.


Οταν λες να σφιξεις την μπροστα τι εννοεις??? Να στο πω διαφορετικα...εγω αλλαξα μπρος-πισω αμορτισερ τι απ'τα παραπανω χρειαζομαι και γιατι???
Αλεξ@νδρος - Τετ 20 Νοέ 2002, 20:43:47
Θέμα δημοσίευσης:
Οποιος θελει να δει την διαφορα με και χωρις ας ερθει να τον κανω βολτα
Δωρο χαρτοσακουλα για τους πισω και Λεξοτανιλ για ολους
Miltellas - Πεμ 21 Νοέ 2002, 00:24:43
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel έγραψε:
Οταν λες να σφιξεις την μπροστα τι εννοεις??? Να στο πω διαφορετικα...εγω αλλαξα μπρος-πισω αμορτισερ τι απ'τα παραπανω χρειαζομαι και γιατι???


Στα θέματα αντιστρεπτικών και αμορτισέρ τα έχω πει...
Άλλη η δουλειά των αμορτισέρ, άλλη των ελατηρίων ή ράβδων στρέψης και άλλη των αντιστρεπτικών.

Για να μην ξαναλέω τα ίδια θα σου πω τί μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις το κράτημά σου.

Ελατήρια χαμηλώματος έβαλες;
Εάν όχι:
Τοποθετείς σκληρότερες (χοντρύτερες) αντιστρεπτικές εμπρός & πίσω. Όχι μόνο πίσω γιατί θα υπερστρέφεις του κερατά... Θα βρεις όμως χοντρύτερες;
Εάν ναι:
Εκτός από τις σκληρότερες αντιστρεπτικές, τοποθετείς ράβδους στρέψης (πίσω φυσικά, εμπρός έχεις ελατήρια) από το 2λιτρο που είναι 19,5χιλ και η χαμένη υπερστροφή ξανάρχεται δριμύτερη.

Ράβδους στρέψης 25χιλ να μην βάλεις, και όσοι το σκέφτονται να βάλουν να το σκεφτούν διπλά. Είναι καθαρά αγωνιστική επιλογή και απευθύνεται αποκλειστικά σε οδηγούς αγώνων ή αναλόγου επιπέδου. Θα ανεβεί μεν το κράτημα, αλλά τα όρια θα γίνουν δυσδιάκριτα έως "αόρατα". Προοδευτικότητα (προειδοποίηση) μηδέν με αντιδράσεις ακαριαίες (πολύ απότομες). Ακρίβεια ξυραφιού που κόβει όμως σαν ξυράφι.
Με 25 χιλιοστά πάχος είναι τεράστια η διαφορά από τα 19χιλ μανίσια. Σκεφτείτε ότι το 2λιτρο φοράει 19,5χιλ και σας λέω ότι το κράτημα στο 206 μου ήδη έγινε πολύ κοφτερό και υπερστροφικότατο (ράβδοι στρέψης + αντιοστρεπτικές - ακατάλληλα αμορτισέρ μπροστά).

Τάσο, εσύ μπορεί να έχεις τα κατάλληλα χέρια για να κουμαντάρεις ένα τρελλό 206, αλλά οι υπόλοιποι έχουν; Εάν ήταν τόσο απλά τα πράγματα για να βελτιωθεί το κράτημα σε ένα αυτοκίνητο όλοι οι κατασκευαστές θα πουλούσαν αυτοκίνητα με αγωνιστικό στήσιμο. Και εγώ ακόμη το σκέπτομαι να βάλω 25άρες αντιστρεπτικές γιατί το οδηγάει και η γυναίκα μου. Πόσο όμως θα το ήθελα... Άσε με λίγο χρόνο να το σκεφτώ (να κόψω αντιδράσεις να δω και την τσέπη μου) γιατί μπορεί να τις παραγγείλω και γω μαζί σου. Θέλει κανείς ράβδους στρέψης από 2λιτρο;
Ady - Πεμ 21 Νοέ 2002, 08:51:59
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Nikel έγραψε:
Οταν λες να σφιξεις την μπροστα τι εννοεις??? Να στο πω διαφορετικα...εγω αλλαξα μπρος-πισω αμορτισερ τι απ'τα παραπανω χρειαζομαι και γιατι???


Στα θέματα αντιστρεπτικών και αμορτισέρ τα έχω πει...
Άλλη η δουλειά των αμορτισέρ, άλλη των ελατηρίων ή ράβδων στρέψης και άλλη των αντιστρεπτικών.

Για να μην ξαναλέω τα ίδια θα σου πω τί μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις το κράτημά σου.

Ελατήρια χαμηλώματος έβαλες;
Εάν όχι:
Τοποθετείς σκληρότερες (χοντρύτερες) αντιστρεπτικές εμπρός & πίσω. Όχι μόνο πίσω γιατί θα υπερστρέφεις του κερατά... Θα βρεις όμως χοντρύτερες;
Εάν ναι:
Εκτός από τις σκληρότερες αντιστρεπτικές, τοποθετείς ράβδους στρέψης (πίσω φυσικά, εμπρός έχεις ελατήρια) από το 2λιτρο που είναι 19,5χιλ και η χαμένη υπερστροφή ξανάρχεται δριμύτερη.

Ράβδους στρέψης 25χιλ να μην βάλεις, και όσοι το σκέφτονται να βάλουν να το σκεφτούν διπλά. Είναι καθαρά αγωνιστική επιλογή και απευθύνεται αποκλειστικά σε οδηγούς αγώνων ή αναλόγου επιπέδου. Θα ανεβεί μεν το κράτημα, αλλά τα όρια θα γίνουν δυσδιάκριτα έως "αόρατα". Προοδευτικότητα (προειδοποίηση) μηδέν με αντιδράσεις ακαριαίες (πολύ απότομες). Ακρίβεια ξυραφιού που κόβει όμως σαν ξυράφι.
Με 25 χιλιοστά πάχος είναι τεράστια η διαφορά από τα 19χιλ μανίσια. Σκεφτείτε ότι το 2λιτρο φοράει 19,5χιλ και σας λέω ότι το κράτημα στο 206 μου ήδη έγινε πολύ κοφτερό και υπερστροφικότατο (ράβδοι στρέψης + αντιοστρεπτικές - ακατάλληλα αμορτισέρ μπροστά).

Τάσο, εσύ μπορεί να έχεις τα κατάλληλα χέρια για να κουμαντάρεις ένα τρελλό 206, αλλά οι υπόλοιποι έχουν; Εάν ήταν τόσο απλά τα πράγματα για να βελτιωθεί το κράτημα σε ένα αυτοκίνητο όλοι οι κατασκευαστές θα πουλούσαν αυτοκίνητα με αγωνιστικό στήσιμο. Και εγώ ακόμη το σκέπτομαι να βάλω 25άρες αντιστρεπτικές γιατί το οδηγάει και η γυναίκα μου. Πόσο όμως θα το ήθελα... Άσε με λίγο χρόνο να το σκεφτώ (να κόψω αντιδράσεις να δω και την τσέπη μου) γιατί μπορεί να τις παραγγείλω και γω μαζί σου. Θέλει κανείς ράβδους στρέψης από 2λιτρο;


Εντάξει βρε Μίλτο, το καταλάβαμε.........Δε χρειάζεται να μας τα λες τρεις φορές !!!! :D :D :D :D
Sidobre - Πεμ 21 Νοέ 2002, 09:24:43
Θέμα δημοσίευσης:
Μπάστα αφεντικό μπάστα... με ζάλισες! 3 φορές τα διάβασα και είναι πρωί ακόμα! Roll eyes Roll eyes

Λοιπόν σήμερα θα το ψάξω γιατί είχα την εντύπωση ότι η αντιστρεπτική είναι 19mm και όχι οι ράβδοι στρέψης. Αυτοί είχα την αίσθηση ότι είναι 21 ή 23mm

Θα το ψάξω και θα απαντήσω.

Αν όντως είναι 19 τότε σε 25 είναι μεγάλο βήμα αλλά θα είναι φοβερό!

Θα τερειάζει σίγουρα με τα στενά ελλατήρια που θα θέλω να βάλω μπροστά (μμμ γύρω στις 270lb).

Oντως θα είναι απόλυτο, αλλά βρε συ μην τα παραλές, θα σε προειδοποιεί! Δεν θα βλέπεις κοτζαμ κωλαράκο να σε προσπερνάει!?? Mr. Green

Ααααχ, ατιμα λεφτά! Μόνο σε μένα δεν έρχεσται!
Sidobre - Πεμ 21 Νοέ 2002, 09:28:07
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel έγραψε:
Οταν λες να σφιξεις την μπροστα τι εννοεις??? Να στο πω διαφορετικα...εγω αλλαξα μπρος-πισω αμορτισερ τι απ'τα παραπανω χρειαζομαι και γιατι???


Οταν λέω "να σφίξεις μπροστά", εννοώ να έχεις σκληρύνει τα ελλατήρια. Ανεξάρτητα αν έχεις αλλάξει ανάρτηση ή όχι.

Αν λοιπόν σκληραίνεις τα ελλατήρια μπροστά πρέπει να σκλυρήνεις και τα ελλατήρια πίσω που στην συγκεκριμένη περίπτωση λέγονται ράβδοι στρέψης.
Ady - Πεμ 21 Νοέ 2002, 10:21:57
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Ααααχ, ατιμα λεφτά! Μόνο σε μένα δεν έρχεσται!


Ναι, ενώ σε εμάς τους άλλους ξεχειλίζουν από τα πατζάκια.......... Smile

Αντε να πάρουμε το δώρο Χριστουγέννων να δούμε καμιά άσπρη μέρα.......
Sidobre - Πεμ 21 Νοέ 2002, 12:43:43
Θέμα δημοσίευσης:
Oντως οι αντιστρεπτική και οι ράβδοι στρέψεως είναι 19mm.

Δεν σε αμφισβήτησα αγορίνα Μιλτέλληνα αλλά έπρεπε να σιγουρευτώ! Με ξέρεις τώρα...

Επίσης όντως υπάρχουν και οι ενισχυμένες κατα... 0,5mm ! δηλαδή 19,5.

Η τιμή των κανονικών ράβδων είναι 42 ευρώ ο ένας και 50 η αντιστρεπτική.

Η πρέπει να παραγγείλουμε καμμιά 100αριά αντιστρεπτικές αν όντως η τιμή είναι 15,42 ή έχουν κάνει λάθος και είναι 154,20...

Είδωμεν...

Αποψή μου; Με τις ράβδους στρέψης 25mm θα είναι ΚΟΥΤΣΟΥΡΟΟΟΟΟΟ
Δηλαδή απόλυτη μα απόλυτη συμπεριφορά!

χμμμμ, μ'αρέσει!
Sidobre - Πεμ 21 Νοέ 2002, 13:58:35
Θέμα δημοσίευσης:
Σας θυμίζει τίποτα ο προφυλακτήρας;



Aπό Peugeot Sport τιμή 380 ευρώ.

Ακριβούλης είναι....
teoman - Πεμ 21 Νοέ 2002, 14:09:30
Θέμα δημοσίευσης:
Χμμμ...
Nikel,πόσο είπες την έχεις πάρει εσύ?
Miltellas - Πεμ 21 Νοέ 2002, 21:50:58
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Αποψή μου; Με τις ράβδους στρέψης 25mm θα είναι ΚΟΥΤΣΟΥΡΟΟΟΟΟΟ
Δηλαδή απόλυτη μα απόλυτη συμπεριφορά!

χμμμμ, μ'αρέσει!


Το ξέρω ότι σου αρέσει. Αλλά όπως λες και εσύ το 206 θα γίνει ένα ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ. Άρα, τα όρια δυσδιάκριτα και η προειδοποίηση ελάχιστη και υπαρκτή μόνο στους χεράδες.
Καταλαβαίνεις τώρα τί εννοούσα όταν έλεγα για απουσία προειδοποίησης.

Ένας παντελώς άσχετος και αδιάφορος οδηγός θα αιφνιδιαστεί κι από το πιο προοδευτικό αυτοκίνητο.
Ένας έμπειρος οδηγός αγώνων δεν αιφνιδιάζεται ούτε από το πιο απότομο αγωνιστικό.
Καταταχτείτε όπου ανάμεσα στα δύο αυτά άκρα θέλετε.


Προς τους διαχειριστές:
Τα δύο από τα τρία όμοια ποστ μου διαγράψτε τα. Δεν κατάλαβα πώς έγινε αυτό! Shocked
Nikel - Παρ 22 Νοέ 2002, 18:52:46
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
Χμμμ...
Nikel,πόσο είπες την έχεις πάρει εσύ?


Aν θυμαμαι καλα 170 χιλιαδες Exclamation
Πω πω...κορυφη το 206 cc του cup...
TZAG - Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:56:04
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel θα σου έστελνα μερικές φωτογραφίες που έχω βρεί από την πίστα SPA στο Βέλγιο αλλά είναι μεγάλες. Γι' αυτό σου δίνω την διεύθυνση να τις κάνεις ΟΛΕΣ download Exclamation Exclamation
http://users.pandora.be/yupke/206cc/cc_cup_races.htm
TZAG :D
pduke - Σαβ 23 Νοέ 2002, 20:58:17
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:


Το ξέρω ότι σου αρέσει. Αλλά όπως λες και εσύ το 206 θα γίνει ένα ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ. Άρα, τα όρια δυσδιάκριτα και η προειδοποίηση ελάχιστη και υπαρκτή μόνο στους χεράδες.
Καταλαβαίνεις τώρα τί εννοούσα όταν έλεγα για απουσία προειδοποίησης.

Ένας παντελώς άσχετος και αδιάφορος οδηγός θα αιφνιδιαστεί κι από το πιο προοδευτικό αυτοκίνητο.
Ένας έμπειρος οδηγός αγώνων δεν αιφνιδιάζεται ούτε από το πιο απότομο αγωνιστικό.
Καταταχτείτε όπου ανάμεσα στα δύο αυτά άκρα θέλετε.


Δεν νομίζω ότι μένει εκεί το θέμα.Ακόμα και αν κάποιος κάνει το λάθος και κατατάξει τον εαυτό του στους έμπειρους οδηγούς αγώνων ,και λέω λάθος γιατί ο παραπάνω είναι 400% στο τιμόνι για λίγα χιλιόμετρα ειδικής,δεν μπορεί να είναι τόσο προσηλομένος για 3 ώρες ταξίδι!!!!!),υπάρχει και ο παράγοντας δρόμος και ασφάλεια.στην ειδική φεύγεις από τις γραμμές σου έχεις το δρόμο δικό σου και μπορεί και να το διορθώσεις άσε που από δίπλα σου τον διαβάζει με κάθε λεπτομέρεια ο μάγκας.Στη πλασματική ανάβαση κουρκουλίτσας ,παρασκευή απόγευμα,σε περιμένουν λακούβες ,άσχετοι ,ξεχασμένοι,άλλοι γρήγοροι από το άλλο ρεύμα,ζώα και άλλα όμορφα εμποδιάκια που δεν σε αφήνουν να το πας αγωνιστικά.Οι πραγματικές καλές στροφές σου θα είναι λίγες και ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΕΣ με τέτοια ανάρτηση,στις υπόλοιπες απλά δεν θα λειτουργεί σωστά ένα τέτοιο στήσιμο.Και μην ξεχνάτε ότι είμαστε στην Ελλάδα και όχι στο μόντε κάρλο!

Θέλετε ανάρτηση βάλτε του RC
Sidobre - Σαβ 23 Νοέ 2002, 21:03:16
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Θέλετε ανάρτηση βάλτε του RC


Mέχρι το Μάιο... θα φάμε τριφύλλι!!!

Πάντως δεν ξέρω αν θα γίνει τοοοοοσο απόλυτο.

Είναι σαν να βάζεις πολύ σκληρά ελλατήρια μπροστά.

Αν δηλαδή μπούν μπροστά 270lb ελλατήρια τότε όλο το αυτοκίνητο θα είναι σκληρό και το μόνο που θα έχει, θα είναι λίγο κουραστικό στο ταξίδι.
pduke - Σαβ 23 Νοέ 2002, 21:27:46
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
pduke έγραψε:
Θέλετε ανάρτηση βάλτε του RC


Mέχρι το Μάιο... θα φάμε τριφύλλι!!!

Πάντως δεν ξέρω αν θα γίνει τοοοοοσο απόλυτο..


Σκέψου απλά ότι θα έχει αλλαγμένη ανάρτηση πίσω
Εγώ πάντως θα συμβιβαζόμουνα με τη λύση του clio williams : 4 ράβδοι στρέψης............. Twisted evil
Miltellas - Κυρ 24 Νοέ 2002, 01:47:24
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Miltellas έγραψε:


Το ξέρω ότι σου αρέσει. Αλλά όπως λες και εσύ το 206 θα γίνει ένα ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ. Άρα, τα όρια δυσδιάκριτα και η προειδοποίηση ελάχιστη και υπαρκτή μόνο στους χεράδες.
Καταλαβαίνεις τώρα τί εννοούσα όταν έλεγα για απουσία προειδοποίησης.

Ένας παντελώς άσχετος και αδιάφορος οδηγός θα αιφνιδιαστεί κι από το πιο προοδευτικό αυτοκίνητο.
Ένας έμπειρος οδηγός αγώνων δεν αιφνιδιάζεται ούτε από το πιο απότομο αγωνιστικό.
Καταταχτείτε όπου ανάμεσα στα δύο αυτά άκρα θέλετε.


Δεν νομίζω ότι μένει εκεί το θέμα.Ακόμα και αν κάποιος κάνει το λάθος και κατατάξει τον εαυτό του στους έμπειρους οδηγούς αγώνων ,και λέω λάθος γιατί ο παραπάνω είναι 400% στο τιμόνι για λίγα χιλιόμετρα ειδικής,δεν μπορεί να είναι τόσο προσηλομένος για 3 ώρες ταξίδι!!!!!),υπάρχει και ο παράγοντας δρόμος και ασφάλεια.στην ειδική φεύγεις από τις γραμμές σου έχεις το δρόμο δικό σου και μπορεί και να το διορθώσεις άσε που από δίπλα σου τον διαβάζει με κάθε λεπτομέρεια ο μάγκας.Στη πλασματική ανάβαση κουρκουλίτσας ,παρασκευή απόγευμα,σε περιμένουν λακούβες ,άσχετοι ,ξεχασμένοι,άλλοι γρήγοροι από το άλλο ρεύμα,ζώα και άλλα όμορφα εμποδιάκια που δεν σε αφήνουν να το πας αγωνιστικά.Οι πραγματικές καλές στροφές σου θα είναι λίγες και ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΕΣ με τέτοια ανάρτηση,στις υπόλοιπες απλά δεν θα λειτουργεί σωστά ένα τέτοιο στήσιμο.Και μην ξεχνάτε ότι είμαστε στην Ελλάδα και όχι στο μόντε κάρλο!

Θέλετε ανάρτηση βάλτε του RC


Όπως και να έχει Πάνο, η ουσία είναι ότι όταν παίρνεις απόφαση για να σκληρύνεις σε τόσο μεγάλο βαθμό το αυτοκίνητο πρέπει να έχεις πλήρη συνείδηση του τί θέλεις και τί κάνεις...
Έξι χιλιοστά διαφορά στις ράβδους είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ!
Nikel - Κυρ 24 Νοέ 2002, 04:06:05
Θέμα δημοσίευσης:
TZAG έγραψε:
Nikel θα σου έστελνα μερικές φωτογραφίες που έχω βρεί από την πίστα SPA στο Βέλγιο αλλά είναι μεγάλες. Γι' αυτό σου δίνω την διεύθυνση να τις κάνεις ΟΛΕΣ download Exclamation Exclamation
http://users.pandora.be/yupke/206cc/cc_cup_races.htm
TZAG :D


Ευχαριστω Γιωργο Twisted evil Twisted evil Twisted evil
TZAG - Κυρ 24 Νοέ 2002, 11:42:06
Θέμα δημοσίευσης:
Παρακαλώ Nikel :D
Επίσης αναφέρω σε σένα κι όλους να μπείτε στο site http://www.peugeot.com/tempo/en/html/t_sport.htm και επιλέξτε "Peugeot and sport in France" και μετά "Circuit" ή "Rencontres" Δες τα videos Exclamation Κάτι πατηλήκια τα CC... Shocked
TZAG Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr