Svstouk έγραψε: |
Για μας τους φτωχούς πλην τίμιους 1.4 και 1.1 υπάρχει τίποτα; ![]() Κάνα κοκκαλάκι να γλυκαθούμε; ![]() ![]() |
Tomcat έγραψε: |
Δηλαδή τι θέλετε να πείτε ότι κάποιος 1400αρις δεν θα μπορεί να κάνει τις παραπάνω προσθήκες στον κινητήρα του? Αν και σε θέματα εγκεφάλου μπορώ εν μέρει να το καταλάβω πιστεύω ότι στο υπόλοιπο στήσιμο του αυτοκινήτου οι μετατροπές είναι εφικτές! |
Nikel έγραψε: |
Αν και τιμες που δινει η μπουτικ ειναι αρκετα καλες αυτο που με φοβιζει ειναι οι τιμες στην Ελλαδα που θα ειναι στανταρ 30% πιο ακριβα απ'οτι στην Γαλλια. |
Sidobre έγραψε: | ||
Aυτό που σκεφτόμεθα (!) είναι να παραγγείλουμε απ'ευθείας από Γαλλία με κόστος περίπου 70 ευρώ τα μεταφορικά. Αν είμεθα αρκετοί το κόστος θα μειωθεί άρδην... Ενδιαφέρομαι για τις ράβδους στρέψης (25mm) μια που η τιμή τους είναι πολύ ουάου! Αλλά δυστυχώς δεν με βλέπω πριν τα χριστούγεννα λόγω αψιλίας... |
Vini έγραψε: |
Αλήθεια εμείς που είμαστε άσχετοι πως λέγεται η αντιστρεπτική στα Αγγλικά? Και τελικά πόσο κοστίζει? Α! και τι κερδίζουμε με την νέα αντιστρεπτική? Aλλος για αντιστρεπτική???? Δηλώστε....συμμετοχές!!!! |
Vini έγραψε: |
Και τελικά πόσο κοστίζει? |
Sidobre έγραψε: |
Αλλο αντιστρεπτική και άλλο ράβδος στρέψης.
Οι ράβδοι στρέψης λέγονται torsion bar και η αντιστρεπτική antiroll bar. Oι ράβδοι στρέψης είναι τα αντίστοιχα ελλατήρια του πίσω άξονα. Είναι απαραίτητα σε περίπτωση που σφίξεις μπροστά να σφίξεις και πίσω αλλιώς η δουλειά είναι εντελώς μισή. Αλλάζει όλη η φιλοσοφία της ανάρτησης (πολύ υποστροφή σε σχέση με πριν). Επίσης βοηθάει στην μείωση των πλεύσεως (κλίσεις) του πίσω μέρους. Η αντιστρεπτική βοηθάει λίγο ακόμα στην ακαμψία μεταξύ των δύο τροχών μεταφέροντας το φορτίο κατά την στροφή και στις δύο ρόδες εκτονώνοντας έτσι την πίεση που δέχεται ο ένας τροχός κατά την στροφή. |
Sidobre έγραψε: |
Εγώ θα έλεγα μία απ'όλα! (να μην πω και δίπιττο ![]() Αυτό όμως αν όντως έχει μόνο 15 ευρώ η αντιστρεπτική. Γιατί αν έχει 150... ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Μα εγώ τι είπα; ![]() ![]() 2 x 102 |
Sidobre έγραψε: |
Εγώ θα έλεγα μία απ'όλα! (να μην πω και δίπιττο ![]() Αυτό όμως αν όντως έχει μόνο 15 ευρώ η αντιστρεπτική. Γιατί αν έχει 150... ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Ωπα, για να μην μπερδευτούμε...
Το πίσω σύστημα εκτός από τα αμορτισέρ περιλαμβάνει: 2 Ράβδους στρέψης 1 Αντιστρεπτική Τα κομμάτια της Peugeot Sport είναι: 1. Rear RH Torsion Bar 25mm, 102 euro 2. Rear LH Torsion Bar 25mm, 102 euro 3. Rear Antiroll Bar 21mm, 15,40 euro 4. Entretoise Liaison Traverse (...δεν ξέρω πως να το μεταφράσω.. Στηρίγματα για τις ράβδους στρέψης είναι), 4 x 12,20 euro Σύνολο Ράβδων στρέψης: 252,8 ευρώ + 19,5% ΦΠΑ Σύνολο Αντιστρεπτικής 15,40 ευρώ + 19,5% ΦΠΑ + τα μεταφορικά |
Vini έγραψε: |
πω!πω! μαζεύτηκαν πολλά φράγκα ε?? 100.000δρχ στο νερό.... ![]() ![]() |
TZAG έγραψε: |
Excuse moi....ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ![]() ![]() ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΤΗΝ PEUGEOT ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Έκανα εδώ και καιρό κάποια δηλωση ότι ΞΕΡΩ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΗΝ DAKAR AE στα ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Και εφ' όσον γίνουμε και CLUUUUUUUUUUUUUBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB Μπορώ να ΜΑΘΩΩΩΩΩΩΩ ΤΙΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣ ![]() ![]() ![]() Όποιος βιάζετε ας τα πάρει από Γαλλία... TZAG ![]() |
pugsang έγραψε: |
pardon monsieur TZAG
αλλα κανενας εμπορος Peugeot δεν εχει προσβαση στα ανταλλακτικά της Peugeot sport.Οι μονοι που τα πουλάνε στην Ελλάδα είναι η Condor.Πιστεψε με θα ειναι σίγουρα 30% ακριβότερα Π.χ. Ράβδοι στρέψης για το 106 Τιμη Condor περιπου 720 Ευρά Τιμή Γαλλίας στην μπουτικ περίπου 390 Ευρά + φπα |
Sidobre έγραψε: |
Αλλο αντιστρεπτική και άλλο ράβδος στρέψης.
Οι ράβδοι στρέψης λέγονται torsion bar και η αντιστρεπτική antiroll bar. Oι ράβδοι στρέψης είναι τα αντίστοιχα ελλατήρια του πίσω άξονα. Είναι απαραίτητα σε περίπτωση που σφίξεις μπροστά να σφίξεις και πίσω αλλιώς η δουλειά είναι εντελώς μισή. Αλλάζει όλη η φιλοσοφία της ανάρτησης (πολύ υποστροφή σε σχέση με πριν). Επίσης βοηθάει στην μείωση των πλεύσεως (κλίσεις) του πίσω μέρους. Η αντιστρεπτική βοηθάει λίγο ακόμα στην ακαμψία μεταξύ των δύο τροχών μεταφέροντας το φορτίο κατά την στροφή και στις δύο ρόδες εκτονώνοντας έτσι την πίεση που δέχεται ο ένας τροχός κατά την στροφή. |
Nikel έγραψε: |
Οταν λες να σφιξεις την μπροστα τι εννοεις??? Να στο πω διαφορετικα...εγω αλλαξα μπρος-πισω αμορτισερ τι απ'τα παραπανω χρειαζομαι και γιατι??? |
Miltellas έγραψε: | ||
Στα θέματα αντιστρεπτικών και αμορτισέρ τα έχω πει... Άλλη η δουλειά των αμορτισέρ, άλλη των ελατηρίων ή ράβδων στρέψης και άλλη των αντιστρεπτικών. Για να μην ξαναλέω τα ίδια θα σου πω τί μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις το κράτημά σου. Ελατήρια χαμηλώματος έβαλες; Εάν όχι: Τοποθετείς σκληρότερες (χοντρύτερες) αντιστρεπτικές εμπρός & πίσω. Όχι μόνο πίσω γιατί θα υπερστρέφεις του κερατά... Θα βρεις όμως χοντρύτερες; Εάν ναι: Εκτός από τις σκληρότερες αντιστρεπτικές, τοποθετείς ράβδους στρέψης (πίσω φυσικά, εμπρός έχεις ελατήρια) από το 2λιτρο που είναι 19,5χιλ και η χαμένη υπερστροφή ξανάρχεται δριμύτερη. Ράβδους στρέψης 25χιλ να μην βάλεις, και όσοι το σκέφτονται να βάλουν να το σκεφτούν διπλά. Είναι καθαρά αγωνιστική επιλογή και απευθύνεται αποκλειστικά σε οδηγούς αγώνων ή αναλόγου επιπέδου. Θα ανεβεί μεν το κράτημα, αλλά τα όρια θα γίνουν δυσδιάκριτα έως "αόρατα". Προοδευτικότητα (προειδοποίηση) μηδέν με αντιδράσεις ακαριαίες (πολύ απότομες). Ακρίβεια ξυραφιού που κόβει όμως σαν ξυράφι. Με 25 χιλιοστά πάχος είναι τεράστια η διαφορά από τα 19χιλ μανίσια. Σκεφτείτε ότι το 2λιτρο φοράει 19,5χιλ και σας λέω ότι το κράτημα στο 206 μου ήδη έγινε πολύ κοφτερό και υπερστροφικότατο (ράβδοι στρέψης + αντιοστρεπτικές - ακατάλληλα αμορτισέρ μπροστά). Τάσο, εσύ μπορεί να έχεις τα κατάλληλα χέρια για να κουμαντάρεις ένα τρελλό 206, αλλά οι υπόλοιποι έχουν; Εάν ήταν τόσο απλά τα πράγματα για να βελτιωθεί το κράτημα σε ένα αυτοκίνητο όλοι οι κατασκευαστές θα πουλούσαν αυτοκίνητα με αγωνιστικό στήσιμο. Και εγώ ακόμη το σκέπτομαι να βάλω 25άρες αντιστρεπτικές γιατί το οδηγάει και η γυναίκα μου. Πόσο όμως θα το ήθελα... Άσε με λίγο χρόνο να το σκεφτώ (να κόψω αντιδράσεις να δω και την τσέπη μου) γιατί μπορεί να τις παραγγείλω και γω μαζί σου. Θέλει κανείς ράβδους στρέψης από 2λιτρο; |
Nikel έγραψε: |
Οταν λες να σφιξεις την μπροστα τι εννοεις??? Να στο πω διαφορετικα...εγω αλλαξα μπρος-πισω αμορτισερ τι απ'τα παραπανω χρειαζομαι και γιατι??? |
Sidobre έγραψε: |
Ααααχ, ατιμα λεφτά! Μόνο σε μένα δεν έρχεσται! |
Sidobre έγραψε: |
Αποψή μου; Με τις ράβδους στρέψης 25mm θα είναι ΚΟΥΤΣΟΥΡΟΟΟΟΟΟ Δηλαδή απόλυτη μα απόλυτη συμπεριφορά! χμμμμ, μ'αρέσει! |
teoman έγραψε: |
Χμμμ...
Nikel,πόσο είπες την έχεις πάρει εσύ? |
Miltellas έγραψε: |
Το ξέρω ότι σου αρέσει. Αλλά όπως λες και εσύ το 206 θα γίνει ένα ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ. Άρα, τα όρια δυσδιάκριτα και η προειδοποίηση ελάχιστη και υπαρκτή μόνο στους χεράδες. Καταλαβαίνεις τώρα τί εννοούσα όταν έλεγα για απουσία προειδοποίησης. Ένας παντελώς άσχετος και αδιάφορος οδηγός θα αιφνιδιαστεί κι από το πιο προοδευτικό αυτοκίνητο. Ένας έμπειρος οδηγός αγώνων δεν αιφνιδιάζεται ούτε από το πιο απότομο αγωνιστικό. Καταταχτείτε όπου ανάμεσα στα δύο αυτά άκρα θέλετε. |
pduke έγραψε: |
Θέλετε ανάρτηση βάλτε του RC |
Sidobre έγραψε: | ||
Mέχρι το Μάιο... θα φάμε τριφύλλι!!! Πάντως δεν ξέρω αν θα γίνει τοοοοοσο απόλυτο.. |
pduke έγραψε: | ||
Δεν νομίζω ότι μένει εκεί το θέμα.Ακόμα και αν κάποιος κάνει το λάθος και κατατάξει τον εαυτό του στους έμπειρους οδηγούς αγώνων ,και λέω λάθος γιατί ο παραπάνω είναι 400% στο τιμόνι για λίγα χιλιόμετρα ειδικής,δεν μπορεί να είναι τόσο προσηλομένος για 3 ώρες ταξίδι!!!!!),υπάρχει και ο παράγοντας δρόμος και ασφάλεια.στην ειδική φεύγεις από τις γραμμές σου έχεις το δρόμο δικό σου και μπορεί και να το διορθώσεις άσε που από δίπλα σου τον διαβάζει με κάθε λεπτομέρεια ο μάγκας.Στη πλασματική ανάβαση κουρκουλίτσας ,παρασκευή απόγευμα,σε περιμένουν λακούβες ,άσχετοι ,ξεχασμένοι,άλλοι γρήγοροι από το άλλο ρεύμα,ζώα και άλλα όμορφα εμποδιάκια που δεν σε αφήνουν να το πας αγωνιστικά.Οι πραγματικές καλές στροφές σου θα είναι λίγες και ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΕΣ με τέτοια ανάρτηση,στις υπόλοιπες απλά δεν θα λειτουργεί σωστά ένα τέτοιο στήσιμο.Και μην ξεχνάτε ότι είμαστε στην Ελλάδα και όχι στο μόντε κάρλο! Θέλετε ανάρτηση βάλτε του RC |
TZAG έγραψε: |
Nikel θα σου έστελνα μερικές φωτογραφίες που έχω βρεί από την πίστα SPA στο Βέλγιο αλλά είναι μεγάλες. Γι' αυτό σου δίνω την διεύθυνση να τις κάνεις ΟΛΕΣ download ![]() ![]() http://users.pandora.be/yupke/206cc/cc_cup_races.htm TZAG :D |