PSClub - Hellas

Νέα - Mercedes-Benz. Ο απολυτος V8 ατμοσφαιρικος

Ydwr - Παρ 19 Αύγ 2005, 13:43:07
Θέμα δημοσίευσης: Mercedes-Benz. Ο απολυτος V8 ατμοσφαιρικος
Τι λες τωρα ??? Shocked Shocked Crazy Shocked Shocked


Εαν κρινεται σκοπιμη η μετακινηση του θεματος στο ML 63 AMG παρακαλω πραξτε τα δεοντα και ζητω προκαταβολικα την συγχωρεση σας Embarassed
Peugeot 307 - Παρ 19 Αύγ 2005, 13:45:53
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked

510ph??????

ο χριστος και η παναγια!!!!!

TZAG - Κυρ 21 Αύγ 2005, 16:18:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέμα δεν είναι οι 510 ΗΡ. Απο Mercedes-AMG μέχρι τώρα είχαν φτάσει τον V8 στους 660 ΗΡ αλλά με υπερτροφοδοσία. Άρα μιλάμε για την επίτευξη ενός θαύματος οι 510 ΗΡ να είναι ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ.
STELIOS - Κυρ 21 Αύγ 2005, 19:12:26
Θέμα δημοσίευσης:
TZAG έγραψε:
Το θέμα δεν είναι οι 510 ΗΡ. Απο Mercedes-AMG μέχρι τώρα είχαν φτάσει τον V8 στους 660 ΗΡ αλλά με υπερτροφοδοσία. Άρα μιλάμε για την επίτευξη ενός θαύματος οι 510 ΗΡ να είναι ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ.


Nαι αλλα ειναι και 6.3 λιτρα, αυτο σημαινει ειδικη ισχυς λιγοτερο απο 100 αλογα στο λιτρο (οχι πως εχει και τρομερη σημασια βεβαια).
Αλλα ετσι ειναι η Mercedes, οταν φτιαχνει κινητηρες δεν αστιευεται Very happy , μην ξεχναμε πως εχει και τρομερη εμπειρια και μεταφορα τεχνολογιας απ'τη Formula 1...
Και για θυμηστε μου τι κινητηρες θα εχουν το 2006 στην F1 ???
Τι ειπατε ???? V8 ???

Υ.Γ. Εννοειτε δεν θα ειναι ιδιοι (F1 - V8, 2.4 λιτρα) αλλα η τεχνογνωσια ειναι η ιδια.
netblaster - Κυρ 21 Αύγ 2005, 22:33:18
Θέμα δημοσίευσης:
Καπως υπερβολικο μου ακουγεται το "Ο απολυτος ατμοσφαιρικος", τη στιγμη που υπαρχει αυτο το V10 της ΒΜW!!!
manosm3 - Κυρ 21 Αύγ 2005, 23:45:49
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Καπως υπερβολικο μου ακουγεται το "Ο απολυτος ατμοσφαιρικος", τη στιγμη που υπαρχει αυτο το V10 της ΒΜW!!!

Μονο ο V10?? Ο s54 της Μ3 Ε46; 343 απο 3.246.
Ydwr - Δευ 22 Αύγ 2005, 08:55:47
Θέμα δημοσίευσης:
Tο θεμα αλλαξε τιτλο σε "Ο απολυτος V8 ατμοσφαιρικος" Cool Wink

Everybody happy? Smile
manosm3 - Δευ 22 Αύγ 2005, 23:23:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
Tο θεμα αλλαξε τιτλο σε "Ο απολυτος V8 ατμοσφαιρικος" Cool Wink

Everybody happy? Smile

ΝΟ! Μην ξεχναμε το V8 της Μ5 Ε39!!! 400 αλογα απο σχεδον 5.000 κυβικα!!!
Laughing
Ydwr - Τρι 23 Αύγ 2005, 08:33:35
Θέμα δημοσίευσης:
manosm3 έγραψε:
Ydwr έγραψε:
Tο θεμα αλλαξε τιτλο σε "Ο απολυτος V8 ατμοσφαιρικος" Cool Wink

Everybody happy? Smile

ΝΟ! Μην ξεχναμε το V8 της Μ5 Ε39!!! 400 αλογα απο σχεδον 5.000 κυβικα!!!
Laughing


M5 (E39) 394hp και 50,92 kg ροπης απο 4.941 cc Arrow 79,74 hp/lt
Merc V8 510hp και 64,25 kg ροπής απο 6.208 cc Arrow 82,15 hp/lt

The end Laughing Laughing
netblaster - Τρι 23 Αύγ 2005, 10:38:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ας μην ξεχναμε και το μοτερ της καινουριας Μ3...
4λιτρο V8 με αποδοση 415ps!!! Twisted evil

Παντως και το μοτερ της Mercedes ειναι αρκετα καλο!!! Απλα πιστευω οτι απο τοσα κυβικα θα μπορουσε να βγαλει πολυ καλυτερη αποδοση!!! Wink
MEMsound - Τρι 23 Αύγ 2005, 11:59:35
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή πόσα πρέπεινα βγαλει για να είστε οκ???

Σε κάθε κινητήρα δεν έχει σημασία μόνο η ισχύ αλλά και η κατανομή της στο έυρος στροφών όπως και η ροπή καθώς και η κατανάλωση που θα έχει καθώς και οι φθορές/αξιοπιστία του.

Από τα κιβικά που έχει αυτό το μοτερ θα μπορούσε κάλιστα να βγάλει ατμοφαιρικά πάνω από 800-850ps το θέμα όμως είναι χρειάζεται??

Επίσης σκεφτείται αφού αποδωθεί η ισχύς πρέπει να περάσει και στο δρόμο και εκεί είναι το ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα.

Οι κινητήρες δεν φτιάχνονται για να λειτουργούν σε πάγκο δοκιμών.....
manosm3 - Τρι 23 Αύγ 2005, 12:58:21
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως η σεμεντε προσπαθει να χτυπησει τη viper με τοσα κυβικα που εχει; Laughing Laughing Laughing
netblaster - Τρι 23 Αύγ 2005, 16:07:46
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Δηλαδή πόσα πρέπεινα βγαλει για να είστε οκ???

Σε κάθε κινητήρα δεν έχει σημασία μόνο η ισχύ αλλά και η κατανομή της στο έυρος στροφών όπως και η ροπή καθώς και η κατανάλωση που θα έχει καθώς και οι φθορές/αξιοπιστία του.

Από τα κιβικά που έχει αυτό το μοτερ θα μπορούσε κάλιστα να βγάλει ατμοφαιρικά πάνω από 800-850ps το θέμα όμως είναι χρειάζεται??

Επίσης σκεφτείται αφού αποδωθεί η ισχύς πρέπει να περάσει και στο δρόμο και εκεί είναι το ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα.

Οι κινητήρες δεν φτιάχνονται για να λειτουργούν σε πάγκο δοκιμών.....


Συμφωνω με αυτα που λες!!!

Στην περιπτωση του μοτερ της Mercedes πιστευω οτι δεν ηταν αναγκη να αυξηθει τοσο πολυ ο κυβισμος για να επιτευχθει αυτη η αποδοση!!! Αυτοι ξερουν καλυτερα βεβαια... Το κυριως ζητουμενο φαινεται οτι ηταν η ροπη και οχι η ιπποδυναμη!!! Η Mercedes ακολουθησε "the American way" κοινως, αλλα με πιο σοφιστικε λυσεις!!! Το οτι τοποθετηθηκε σε τζιπ βεβαια σημαινει πολλα... Αν και θα περιμενα κανα super Diesel μοτερ σαυτη την περιπτωση!!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr