TZAG έγραψε: |
Το θέμα δεν είναι οι 510 ΗΡ. Απο Mercedes-AMG μέχρι τώρα είχαν φτάσει τον V8 στους 660 ΗΡ αλλά με υπερτροφοδοσία. Άρα μιλάμε για την επίτευξη ενός θαύματος οι 510 ΗΡ να είναι ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ. |
netblaster έγραψε: |
Καπως υπερβολικο μου ακουγεται το "Ο απολυτος ατμοσφαιρικος", τη στιγμη που υπαρχει αυτο το V10 της ΒΜW!!! |
Ydwr έγραψε: |
Tο θεμα αλλαξε τιτλο σε "Ο απολυτος V8 ατμοσφαιρικος" ![]() ![]() Everybody happy? ![]() |
manosm3 έγραψε: | ||
ΝΟ! Μην ξεχναμε το V8 της Μ5 Ε39!!! 400 αλογα απο σχεδον 5.000 κυβικα!!! ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Δηλαδή πόσα πρέπεινα βγαλει για να είστε οκ???
Σε κάθε κινητήρα δεν έχει σημασία μόνο η ισχύ αλλά και η κατανομή της στο έυρος στροφών όπως και η ροπή καθώς και η κατανάλωση που θα έχει καθώς και οι φθορές/αξιοπιστία του. Από τα κιβικά που έχει αυτό το μοτερ θα μπορούσε κάλιστα να βγάλει ατμοφαιρικά πάνω από 800-850ps το θέμα όμως είναι χρειάζεται?? Επίσης σκεφτείται αφού αποδωθεί η ισχύς πρέπει να περάσει και στο δρόμο και εκεί είναι το ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα. Οι κινητήρες δεν φτιάχνονται για να λειτουργούν σε πάγκο δοκιμών..... |