Tiesto έγραψε: |
ε... κατα την γνωμη μου παντου...
δεν πιστευω να μπορει να συγκριθει το 607 με οποιοδηποτε αυτοκινητο απο τις μαρκες που ανεφερες. Μονο η τιμη του μπορει να το ωφελει αφου ειναι αρκετα φθηνοτερο απο την 5αρα, την Ε και το Α6. Με λιγοτερα ομως απτα λεφτα της βασικης εκδοσης του 607, μπορεις να παρεις το Α4 1.8Τ που ειναι ασφαλως ανωτερο κατα την γνωμη μου... |
Tiesto έγραψε: |
φιλε tourista εχω μπει σε 607. δεν εχω δει απλα.
ειναι αυτο που λετε. δεν εχει το κυρος που εχουν τα Audi πχ αλλα οσοι εχουν μπει και σε Audi και τα συγκρινουν ανοιχτα, θα δουν πως το 607 εχει και κατωτερη ποιοτητα. Σχετικα με την αγορα της ελλαδας, ολους τους ενδιαφερει παιδια η αγορα της ελλαδας. αν δεν τους ενδιεφερε, δεν θα εστελνε το αυτοκινητο καθολου. Απλα δεν πουλαει επειδη στα λεφτα αυτα το Α4 το 1.8Τ ειναι και πιο γρηγορο και με καλυτερη ποιοτητα και εξοπλισμο και προσωπικα (οπως πιστευω και οι περισσοτεροι) θα προτιμουσαν το Α4. Εξ αλλου, οι εταιρειες που προσπαθει να χτυπησει η peugeot δεν ειναι αυτες οι κορυφαιες. ειναι η opel, η vw, η honda, η toyota ktl ktl |
giannis_cc έγραψε: |
γα** τα αυτοκινητα ειναι . κι οποιος λεει το αντιθετο ας επιδειξει καταλληλη επιχειρηματολογια .
Δηλαδη οι thesis , 166, 9-5 XM (για τους γνωστες) δεν ειναι καλα αυτοκινητα επειδη δεν κυκλοφορουν ? απλα ο ελληνας οταν βγαλει το πρωτα του λεφτα παιρνει μερσεντο-bmw ή audi στην χειροτερη . ειναι νοοτροπια του ελληνα και τιποτα αλλο . |
Baphomet έγραψε: |
Σε επιδόσεις χάνει ουσιαστικά μόνο στα χαρτιά (το Α6 ειναι 6τάχυτο). |
Baphomet έγραψε: |
Εγγύηση και οι 2 εταιρίες προσφέρουν την ίδια. Α! και η κατανάλωση του Α6 είναι +2lt/100 περίπου από αυτή του 607.
Όσο για την ποιότητα των γερμανικών αυτοκινήτων και το service τους έχω πολλές ενστάσεις από ιδία πείρα... Και εμφανισιακά μάλλον το 607 είναι πιο όμορφο... |
giannis_cc έγραψε: |
μα ειναι αυτο εσωτερικο αυτοκινητου ?? χαλια χαλια .... ![]() |
Vaggelis έγραψε: | ||
ε, μα δεν βλέπεις το δέρμα στην επένδυση της πόρτας που κάνει πτυχές;;;; αίσχος, ντροπή, μα τι ποιότητα κατασκευής είναι αυτή;;; |
giannis_cc έγραψε: |
το κορσακι το οδηγουσα περιπου για ενα μηνα και καθε φορα που εμπαινα να το οδηγησω εκανα τον σταυρο μου . ![]() το αμαξι οπως ηταν με καινουρια λαστιχα και 25000 χλμ δεν εστριβε, δεν φρεναρε ,δεν επιταχυνε κι οταν με τρακαραν (ευτυχως απο πισω) το πισω μερος εγινε κομματια . (σταματημενος σε φαναρι και επεσε μια κουλη πανω μου με χαμηλη ταχυτητα) η ποιοτητα του εσωτερικου του ηταν αθλια οπως οπως και η θεση οδηγησης. θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι καθε φορα που οδηγουσα για πανω απο 10 λεπτα με επιανε η μεση μου κι οταν εβγαινα κοντευα να παθω λουμπαγκο . το μονο θετικο του ηταν το κιβωτιο που ηταν αρκετα ακριβες και απολυτο. το αμαξι ηταν το 1.2 δεν θυμαμαι ποιας χρονολογιας ακριβως , παντως ηταν σχεδον καινουριο πριν εναμισι χρονο. σπαταλησα πολυ χρονο κανοντας ερευνα αγορας και οδηγωντας , γι αυτο και κατεληξα στο 206 . (οταν ηταν να παρω το κλειστο ασχετο αν εκατσε το ανοιχτο λογω κωλοφαρδιας) και λεω εγω αγαπητε Tiesto αφου εισαι τοσο γνωστης της ποιοτητας υλικων των αυτοκινητων (ενδεχομενος να εισαι και τεχνολογος υλικων) γιατι πηρες το κορσα ενω μπορουσες να παρεις στα ιδια λεφτα καποιο πολυ πιο ποιοτικo αυτοκινητo ? προφανως εισαι κολλημενος γερμανοφιλος οπως κι ολοι οι γερμανοφιλοι ... ![]() ![]() μα ειναι αυτο εσωτερικο αυτοκινητου ?? χαλια χαλια .... ![]() |
kanelj έγραψε: |
![]() σορρυ κιολας αλλα επειδη κατι μου εχει διαφυγει μαλλον θα ρωτησω εδω.... Σε ενα αλλο ποστ ρωταγες κατι περι διπλωματα οδηγησης.... Εχεις διπλωμα οδηγησης?με μπερδεψες...Αν θελεις βεβαια απαντας ![]() ![]() Απλα τωρα αναφερεις 325 BMW και χαθηκα λιγο....! ΥΓ:φανταζομαι οτι εισαι και σχετικα μικρος,αφου εισαι ακομα πορωμενος με αυτοκινητα οπως BMW!!Kαι εγω στα 16 μου ετσι ημουν...μεχρι να μαθεις ειναι! ![]() |
manosm3 έγραψε: |
Miας κ αναφερθηκαμε σε ακριβα γερμανικα, να πεταξω κι εγω αυτο που μου κατεβηκε στην κουδουνα μου! οπως εχω ξαναπει, ειμαι κια κατοχος μιας 325. Μπορει να πληρωθηκε λιγο παραπανω απο αυτοκινητα ανταγωνισμου, αλλα δε ζηταει τπτ!!!!!! Τα μονα που εχει ζητησει κι ειναι εκτος του βασικου σερβις ειναι φλαντζα καπακι βαλβιδων και σφιξιμο αξονα σασμαν και νομιζω οτι χρειαζεται αλλαγη τωρα το AFM.Ολα αυτα μετα τα 228.000 χλμ. Οποτε αυτα τα λεφτα εξοικονομουνται στη συντηρηση... Στο 206 μου αλλαξαν φλαντζα στα 40.000 χλμ στον Κανελλη χωρις να το ζητησω. Αξιζει να ημειωσω οτι το 325 κακομεταχειριζεται σχετικα μιας και ειναι παρα πολλες φορες στην τσιτα ενω το 206 πολυ λιγες φορες εχει οδηγηθει σε σχετικο οριο... |
netblaster έγραψε: | ||
Φιλε Μανο κεγω φαν της BMW ειμαι, αλλα στην προκειμενη περιπτωση ειναι λιγο αδικο να συγκρινεις μια 325 (εστω και με 228.000km) με ενα 206!!! |
netblaster έγραψε: |
Παιδια, κακα τα ψεματα, οταν καποιος αποφασιζει να παρει αυτοκινητο της συγκεκριμενης κλασης η ποιοτητα ειναι ενα απο τα πρωτα που κοιταει!!! Τωρα, το αν θανεβει πρωτο το 607 (και το καθε "607") στο βουνο ειναι κατι πολυ δευτερευον στην κλαση αυτη...
Σε θεματα ποιοτητας οι Γερμανοι ειναι ενα κλικ πιο πανω απο καθε αλλον σε αυτες τις κατηγοριες!!! Μεχρι και τη κατηγορια του Golf τα πραγματα ειναι λιγο πολυ τα ιδια!!! Συγκρινοντας την 5αρα του πατηρ με το 607 σε θεμα ποιοτητας δεν υπαρχουν τρελες διαφορες, απλα στην 5αρα το αφρωδες πλαστικο καλυπτει μεγαλυτερο μερος του ταμπλω, το δερμα επισης μεγαλυτερες επιφανειες και τα διαφορα κουμπακια-μοχλοι εχουν πιο ωραια αισθηση!!! Λεπτομερειες σιγουρα, αλλα αυτες ειναι που κανουν τη διαφορα σαυτη την κατηγορια!!! Αυτο που θα μπορουσε να βελτιωθει στο 607 ειναι το φινιρισμα-ποιοτητα κατασκευης!!! Τα υλικα ειναι μια χαρα... ![]() Ειναι βεβαια και το θεμα του Image, πραγμα που το πληρωνεις!!! Εξου και οι τρελες τιμες των BMW, Mercedes και Αudi (τις οποιες και δεν δικαιολογουν)!!! Ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα του ποσο "μετραει" το image στην τιμη του αυτοκινητου ειναι το Golf με το A3!!! Μηχανικα ειναι τα ιδια και εχουν πανω κατω τα ιδια υλικα!!! Βρειτε μου απο που προερχεται η διαφορα των ~3000Ε στα 1.6FSI (και υποψιν οτι οι τιμες του Α3 στα περιοδικα ΔΕΝ περιλαμβανουν το Α/C)?!?! |
netblaster έγραψε: |
Χμ... Να σου κανω μια ερωτηση κρισεως τωρα φιλε Μανο!!! Η μανα μου εχει μια 316Ci η οποια κοστισε ουτε λιγο ουτε πολυ 33.000Ε χωρις να βαλουμε κατι εξτρα (και ειχε και κασετοφωνο, οχι CD)!!! Δε λεω, μαρεσει πολυ και οταν μου δινεται η ευκαιρια της ξηγιεμαι (οσο μπορω με τα 116ps που εχει)!!! Ουτε μια στιγμη ομως δεν με εχει πεισει για τα λεφτα της!!! Γιατι μην ξεχνας οτι ειναι ενα αυτοκινητο 1600cc!!! Θεωρεις λοιπον εσυ λογικη αυτη την τιμη για ενα αυτοκινητο 1600cc??? |
giannis_cc έγραψε: | ||
Γιωργο δεν σκεφτονται ολοι ετσι. Ο πατερας μου που πηγαινε και τα σκαγε σε μεγαλα citroen (2 DS , 2 CX 1 XM, προσεχως και η 3λιτρη XM) 30 χρονια τωρα , δεν αναζητουσε την ποιοτητα εκτος των αλλων ? απλα ειναι must για τον ελληνα wannabe onasis μολις βγαλει τα πρωτα του λεφτα να αγορασει κατι γερμανικο και μην μιλησω περι υλικων και αξιοπιστιας polo-golf που προαναφερθηκαν γιατι θα γελαμε μεχρι το αλλο πρωι ... το '85 οταν η BMW σου εδινε αυτο σαν 5αρα http://bilder.mobile.de/images/autos/515301/11111111178455204-28226-1124877903_4.bild η citroen απαντουσε καπως ετσι με την cx ![]() |
manosm3 έγραψε: |
Υ/Γ: Γιατι δεν μου βγαινει η εικονα στην υπογραφη σου; |
netblaster έγραψε: | ||
Problem fixed!!! |
netblaster έγραψε: |
Και μην ξαχναμε και την απαραδεκτη εγγυηση των Γερμανων στα μηχανικα μερη, 2χρονια ΜΟΝΟ!!! Θα μου πεις, μα και οι Γαλλοι (και αρκετοι αλλοι) τοσο εχουν!!! Ναι αλλα τα Γαλλικα στις ιδιες κατηγοριες κοστιζουν αρκετααα λιγοτερα... |
manosm3 έγραψε: |
Που κολλαει το διπλωμα με το BMW; |
ο μιλαω με επιχειρηματα έγραψε: |
Ποια CX? Θυμάται κανείς τις ΧΜ? Που στη Γαλλία της πετάγανε στα σκουπίδια αγανακτισμένοι από τα χιλιάδες ηλεκτρολογικά προβλήματα...;
|
UnderTaker έγραψε: |
Θέατρο του παραλόγου έχει γίνει το forum ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ρε συνέλθετε... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
netblaster έγραψε: |
......Το 407 ομως που ειναι αμεσα συγκρισιμο δειχνει σε μερικα σημεια το δρομο στις 3αρες (οχι σε επιδοσεις ή ποιοτητα, αλλα σε θεματα χρηστικοτητας, ανεσης, χωρων)!!! Η 3αρα βεβαια ειναι και αλλου υφους αυτοκινητο, οχι τοσο οικογενειακο οσο σπορτιφ!!!.......
|
geo1st487 έγραψε: |
Emena exei vare8ei to mati mou na vlepei ta klasika mercedes BMW audi klp. Otan etyxe na vre8w se meros opou yphrxan akriva amaksia to mati mou epese sto 607 dioti opos eipa kai parapanw to mati mou exei korestei na vlepei ta klasika germanika autokinhta. To 607 einai mia politeleia pou ksexorizei dioti spanizei. ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Mπορεί το 607 να είναι καλό και άγιο αυτοκίνητο αλλά του λείπει το σημαντικότερο στοιχείο που χαρακτηρίζει αυτή την κατηγορία. Δεν είναι status symbol...
Όταν αποφασίζει κάποιος ν' αγοράσει αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, το κάνει κατά 99% για να δείξει και να δειχτεί... Tα υπόλοιπα είναι ιστορίες για αγρίους... |
manosm3 έγραψε: |
Οποιος λεει για μεσους και τυπικους αγοραστες bmw ανω των 40 ας περασει μαι βολτα απο τα κλαμπ bmw! ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ! ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΤΟ ΛΕΩ! Ξερω οτι υπαρχουν και ανθρωποι ανω των 40 που παιρνουν τετοια αυτοκινητα! ![]() |
netblaster έγραψε: |
Το κυρος, η ποιοτητα και ολα τα υπολοιπα στις κατηγοριες αυτες ειναι κατι που οι Γερμανοι τα "εχτισαν", τα κατεκτισαν!!! Δεν βγηκε μια μερα ενας και ειπε οτι θα βαφτισουμε τα γερμανικα ποιοτικα και με κυρος!!! ...... |
netblaster έγραψε: |
Η Peugeot, ειχε δοκιμασει και παλιοτερα στην κατηγορια αυτη με το 605!!! Και απετυχε παταγωδως!!! Και τοτε, το 605 ειχε πολυ δυναμικη συμπεριφορα, τεραστιους χωρους καλο εξοπλισμο, αλλα τοτε σε θεματα ποιοτητας ηταν ακομα πιο πισω με αποτελεσμα να φαινεται αυτοκινητο κατωτερης κλασης!!! Αυτο ειναι κατι που βελτιωθηκε στο 607, αλλα οχι τοσο ωστε να φτασει τα στανταρντ των Γερμανων!!! Μιλαμε παντα για συγκριση στις λεπτομερειες!!!
|
volvos έγραψε: |
ρε παιδια ελεος λετε λετε ....
και εγω γαλλοφιλος ειμαι αλλα οχι και ετσι. δηλαδη εμεις οι ελληνες ναι ειμαστε κολλημενοι με το αστερι και τις λοιπες γερμανικες ναυαρχιδες. ΟΛΟΣ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ σε ολο το πλανητη τι ειναι? ολοι βλαμενοι ειναι ή ολοι χαζοι που αγοραζουν bmw mercedes aoudi lexus saab κλπ κλπ και ΟΧΙ πεζο και σιτροεν και εμεις οι εξυπνοι που τα ξερουμε ολα. για χαλαρωστε λιγο μην μας παρει κανεις με τις ντοματες. |
geo1st487 έγραψε: |
An to 607 eixe to shma ths mercedes na eisai sigouros oti kaneis den 8a katalavene tis leptomeries pou les kai kaka ta psemata an h peugeot evgaze apokleistika kai mono megala kai politelh amaksia opos alles eteries tote 8a eixe megalytero kyros. |
netblaster έγραψε: |
.....καθως στατιστικα τις μεγαλυτερες πωλησεις στην κατηγορια πανευρωπαϊκα τις εχουν τα γερμανικα αυτοκινητα (και οχι σαν συνολο μονο, αλλα και ως μοναδες) με εκεινα των Σουηδων να ακολουθουν!!! |
ultra-one έγραψε: | ||
Πως γίνεται τότε η Renault να είναι η πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια??? ![]() ![]() ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||||
Παιδια για να μην μπεδευομαστε: Αλλο μεγαλητερες πωλησεις σε μια κατηγορια (πχ. ανω των 2000κκ)...... Και αλλο μεγαλητερες πωλησεις στην Ευρωπη ΣΗΝΟΛΙΚΑ (δηλαδη σε ΟΛΕΣ τις κατηγοριες). |
geo1st487 έγραψε: |
Σε ενα θεμα που ειχα ανοιξα "Γιατι δεν κυκλοφορυν πολλα peugeot 607" καποιος εγραψε το εξης:
"Όσο για την οδική συμπεριφορά των εν λόγω αυτοκινήτων δε χρειάζεται καν να το ψάξουμε ποιο εκ των Α6 και 607 ανεβαίνει γρηγορότερα το βουνό έτσι...? " Το ερωτημα λοιπον ειναι γιατι το 607 ανεβαινει γρηγοροτερα το βουνο; ![]() |
geo1st487 έγραψε: |
Σε ενα θεμα που ειχα ανοιξα "Γιατι δεν κυκλοφορυν πολλα peugeot 607" καποιος εγραψε το εξης:
"Όσο για την οδική συμπεριφορά των εν λόγω αυτοκινήτων δε χρειάζεται καν να το ψάξουμε ποιο εκ των Α6 και 607 ανεβαίνει γρηγορότερα το βουνό έτσι...? " Το ερωτημα λοιπον ειναι γιατι το 607 ανεβαινει γρηγοροτερα το βουνο; ![]() |