| Ghost Dog έγραψε: |
| Μιας και αναφερθηκε στο τοπικ πωλησης του ραλλο-μοτερ, τι θα λεγατε να γραψουμε τη διαδικασια και οτιδηποτε αλλο χρειαζεται για να δηλωσουμε ενα καινουργιο μοτερ στο αυτοκινητο μας? |
| crusader έγραψε: |
| [b][color=darkblue]Άδεια κυκλοφορίας επιβατηγού αυτ/του ιδιωτικής χρήσης λόγω αλλαγής ...................εκδοθεί νέα άδεια κυκλοφορίας.[/i] |
| TiMoRiS έγραψε: |
| Παρατηρω τοσες μερες τα ποστ σου περι μοτερ και θελω να δω τι ετοιμαζεις!!! offtopic κερναω καφε στο μαγαζι παρε τηλ! |
| Αλεξ@νδρος έγραψε: |
| Aναμενουμε απαντησεις ....... |
| Ghost Dog έγραψε: |
| Σε περιπτωσεις οπως η δικη σου (δλδ: 1.1 8v->1.4 8v, 1.1 8v->1.6 8v, 1.4->1.6 8v)δεν χρειαζεται να το δηλωσεις πιστευω μιας και τα μοτερ ειναι ολοιδια! Βαζεις το ψευτοκαπακο απο το δικο σου μοτερ και τελειωσες.... |
| SnakeMJK έγραψε: |
| Ο αριθμός κινητήρα αναγράφεται πάνω στο ψευτοκάπακο; |
| Ghost Dog έγραψε: | ||
Σπυρο εχω την εντυπωση οτι αυτο ισχυει μονο αν εχει γινει παρομοια μετατροπη... Αν δεν εχει γινει αντιστοιχη (μετατροπη) μπαινει στη μεση και το ΚΤΕΟ (νομιζω) και η τιμη εκτοξευεται στα 375 ευρωπουλα τουλαχιστον... |
| Ghost Dog έγραψε: | ||
Ο αριθμος εχω την εντυπωση οτι βρισκεται αρκεταααα χαμηλα, στο κυριως μερος του μοτερ...(πρεπει να βγει το μοτερ για να φανει...) Στο ψευτοκαπακο δεν υπαρχει τιιιιποτα |
| Αλεξ@νδρος έγραψε: |
| Αν εννοειτε σαν ψευτοκαπακο το μαυρο πλαστικο ο 1.1 και ο 1.4 δεν έχουν |