Ghost Dog έγραψε: |
Μιας και αναφερθηκε στο τοπικ πωλησης του ραλλο-μοτερ, τι θα λεγατε να γραψουμε τη διαδικασια και οτιδηποτε αλλο χρειαζεται για να δηλωσουμε ενα καινουργιο μοτερ στο αυτοκινητο μας? ![]() ![]() |
crusader έγραψε: |
[b][color=darkblue]Άδεια κυκλοφορίας επιβατηγού αυτ/του ιδιωτικής χρήσης λόγω αλλαγής ...................εκδοθεί νέα άδεια κυκλοφορίας.[/i] |
TiMoRiS έγραψε: |
Παρατηρω τοσες μερες τα ποστ σου περι μοτερ και θελω να δω τι ετοιμαζεις!!! ![]() offtopic κερναω καφε στο μαγαζι παρε τηλ! |
Αλεξ@νδρος έγραψε: |
Aναμενουμε απαντησεις ....... |
Ghost Dog έγραψε: |
Σε περιπτωσεις οπως η δικη σου (δλδ: 1.1 8v->1.4 8v, 1.1 8v->1.6 8v, 1.4->1.6 8v)δεν χρειαζεται να το δηλωσεις πιστευω μιας και τα μοτερ ειναι ολοιδια! ![]() Βαζεις το ψευτοκαπακο απο το δικο σου μοτερ και τελειωσες.... ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Ο αριθμός κινητήρα αναγράφεται πάνω στο ψευτοκάπακο; |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Σπυρο εχω την εντυπωση οτι αυτο ισχυει μονο αν εχει γινει παρομοια μετατροπη... ![]() Αν δεν εχει γινει αντιστοιχη (μετατροπη) μπαινει στη μεση και το ΚΤΕΟ (νομιζω) και η τιμη εκτοξευεται στα 375 ευρωπουλα τουλαχιστον... ![]() |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Ο αριθμος εχω την εντυπωση οτι βρισκεται αρκεταααα χαμηλα, στο κυριως μερος του μοτερ...(πρεπει να βγει το μοτερ για να φανει...) ![]() Στο ψευτοκαπακο δεν υπαρχει τιιιιποτα ![]() |
Αλεξ@νδρος έγραψε: |
Αν εννοειτε σαν ψευτοκαπακο το μαυρο πλαστικο ο 1.1 και ο 1.4 δεν έχουν |