UnderTaker έγραψε: |
Αφήστε ρε τα αισθητικά και τις αηδίες...
ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΞΑΝΑΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟΥΡΜΠΑΤΟ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
UnderTaker έγραψε: |
Τα γαλλάκια τον ήπιανε... ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Πρώτη φώτο και για το αγωνιστικό Punto S2000 ![]() |
DimiP έγραψε: |
θυμιζει εντονα focus αν το δεις απο το πλαι αλλα ειναι πολυ ομορφο! ![]() |
netblaster έγραψε: |
Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι το αναφερουν σαν "Grande Punto" και οχι απλα "Punto 3"!!! Δεν ξερω αν αυτο σημαινει κατι... |
STELIOS έγραψε: | ||
Eχει βαλει το χερακι του το Marketing Department για να το διαφοροποιησει. |
UnderTaker έγραψε: |
Grande θα είναι η διαφορά που θα ρίχνει στα Γαλλάκια...
Τα 220 PS θα έρχονται για πλάκα με λίγο πείραγμα... ![]() ![]() ![]() Κλάφτα... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
netblaster έγραψε: |
το αιωνιο "Ευθειακηδες vs Στροφακηδες"!!! ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Παρεπιπτόντως χθες είδα ένα Grande Punto στο δρόμο. ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
.... και 3πορτο. |
Παράθεση: |
Δεν ήταν άσχημο |
brz20 έγραψε: |
Οποιος το παρει με 200 αλογα μονο ικανοποιημενος δεν θα ναι!!!Τι να το κανεις?Για να μαζευεις μουτρα σε καθε στροφη?Τι να μας πουνε και οι ιταλοι για αμαξια ρε παιδια.Εκτος απο τα Super car τιποτα αλλο δεν ειναι καλο.Αν και ενας που εχει Ferrari 360 στα Τρικαλα την εχει παρκαρει εδω και καιρο γιατι του εβγαλε προβλημα.Φανταστιτε αμαξι τοσων εκατομυριων και εβγαλε προβλημα.Το Punto τι θα κανει μετα? |
MEMsound έγραψε: |
Ήρθε το 16βάλβιδο Grande Punto με 95 ίππους. |
netblaster έγραψε: |
Και κατι εγινε τωρα... |
vinman έγραψε: |
........Τα καλά νέα όμως δεν σταματούν εδώ, καθώς η Fiat ετοιμάζει κάτι και για εκείνους που θέλουν ακόμη μεγαλύτερη δύναμη, μόνο που θα χρειαστεί να κάνουν υπομονή μέχρι το καλοκαίρι του 2007. Τότε θα παρουσιαστεί η έκδοση Abarth με κινητήρα 2.0 λίτρων και απόδοση 240 ίππων.
Aυτά είναι... ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
brz20 έγραψε: |
Γιατι να κραζω αραγε.Γιατι εκαναν μια αλλαγη σε μια παραμετρος του προγραμματος και πηραν 5 αλογα και κατι τρεχει στα γυφτικα.Για μενα τα ιταλικα δεν μου αρεσουν γιατι εχω ακουσει πολλα κουλα για την αξιοπιστια τους.Μου εχει συμβει να ειμαι Ρεθυμνο και να αφησω ενα Lancia Y του 2004 μοντελο να περασει μια και ηθελε να στριψει και το αποτελεσμα ηταν να του σβησει χωρις να μπορει να ξαναπαρει μπροστα.Τι εμπιστοσυνη να δειξω σε ενα αμαξι λοιπον που δεν ξερεις αν σου βγαζει την στροφη?Τρελαθηκα μολις το ειδα.Ενταξει οσο για τα μουτρα δεν το κανω θεμα.Εχω αδικο γιατι και το Cooper S ριχνει μουτρα στις στροφες.Ειναι πολλα τα αλογα και οταν το πιεζεις στα τερματα λογικο ειναι να εχει αυτα τα αποτελεσματα. |
dimdil έγραψε: |
οτι και να ναι μονο που λεει FIAT μπροστα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gianic έγραψε: | ||
ωπα ρε !!!! σε χαλαγε ενα fiat coupe ή ενα barchettaki αντι για το κουβαδακι σου ... |
Giannis307 έγραψε: |
Fiat?
Καπως δεν ειναι? Δηλαδη λιγο γτπ? |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Αν η Peugeot φοβάται πέφτει και κοιμάται...
|
autotriti.gr έγραψε: |
Αντίστοιχη βελτίωση υπάρχει και στις επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 7,7 δεύτερα (8,2 στο Abarth) και η τελική να αγγίζει τα 215 χλμ./ώρα (έναντι 208 χλμ./ώρα). |
cityauto.gr έγραψε: |
Oι επιδόσεις που υπόσχεται η Peugeot είναι σαφέστατα ικανοποιητικές και το αυτοκίνητο χρειάζεται μόλις 7,1'' για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα. |