PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Sos τα φρένα μου! / Τρέμουλο στο φρενάρισμα...!! ???

mourgos7 - Παρ 22 Ιούλ 2005, 17:05:48
Θέμα δημοσίευσης: Sos τα φρένα μου! / Τρέμουλο στο φρενάρισμα...!! ???
εχω το 206 1.4 με δισκους 249mm χωρις abs.πηγα στην peugeot και παρειγγηλα τα φρενα του 307cc sport με καινουριες δαγκανες, δισκους 302x26 kai τακακια. τα πηγα στο μηχανικο μου και μου τα εβαλε.μου εκανε εξαερωση και συμπληρωσε και υγρο φρενων.
τα φρενα ομως ειναι χειροτερα απο αυτα που ειχα.
τι μπορει να φταιει?ρωτησα αν πρεπει να αλλαξω την τρομπα με μεγαλυτερη και μου ειπε ο μηχανικος μου πως δεν θα εχει νοημα.
τι να κανω???
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Παρ 22 Ιούλ 2005, 18:06:47
Θέμα δημοσίευσης:
Στην αρχη παντα δεν εχεισ φρενω μεχρι να τα στρωσεις!θελει καμια βδομαδα για να ερθουν στα ισια τους!
mourgos7 - Παρ 22 Ιούλ 2005, 18:37:34
Θέμα δημοσίευσης:
....ta frena ta foraw 4 mhnes
MEMsound - Παρ 22 Ιούλ 2005, 18:53:20
Θέμα δημοσίευσης:
ο Ghost_Dog είχε τέτοια φρένα στο αμάξι του και δεν είχε κανένα πρόβλημα.
Νομίζω ότι μπορεί να σε βοηθήσει.
Είμαι σχεδόν σίγουρος όμως ότι θέλει μεγαλύτερη τρόμπα φρένου.
Ghost Dog - Σαβ 23 Ιούλ 2005, 10:10:30
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα! Very happy
Οντως ειχα και'γω αυτα τα φρενα...! (ειχα βαλει και τρομπα ομως)
Οταν τα τσιμπουσα λιγο, δεν καταλαβαινα και μεγαλη διαφορα...
αν ομως περνουσα τη μεση της διαδρομης του πενταλ το αμαξι σταματουσε σε χρονο (σχεδον) dt! Wink
Εχεις abs?
Μηπως να βαλεις μια τρομπιτσα και να πας σε κανα φρενομετρο? Rolling eyes
mourgos7 - Σαβ 23 Ιούλ 2005, 15:35:08
Θέμα δημοσίευσης:
οχι δεν εχω abs
Sidobre - Δευ 25 Ιούλ 2005, 09:54:23
Θέμα δημοσίευσης:
Τα φρένα που είχες ήταν πολύ μικρά σε σχέση με τα καινούργια. Αυτό φωνάζει από μόνο του ότι η τρόμπα των φρένων σου δεν επαρκεί για να υποστηρίξει τις αυξημένες απαιτήσεις πίεσης που χρειάζονται τα μεγάλα φρένα.

Οπωσδήποτε τρόμπα φρένων αντίστοιχη με τα φρένα που έβαλες και βέβαια έλεγχος μετά, ότι το σύστημα όλο δουλεύει σωστά.

Πάντως σε 1,4 τα 302mm ίσως ήταν λίγο υπερβολή.. εκτός αν έχεις βλέψεις για 200+ άλογα Question Question Question Question Question

Εδώ το 206 RC και φοράει 283mm.
MEMsound - Δευ 25 Ιούλ 2005, 10:24:35
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
....Πάντως σε 1,4 τα 302mm ίσως ήταν λίγο υπερβολή...εκτός αν έχεις βλέψεις για 200+ άλογα.....

...ή κατεβαίνεις συχνά γκρεμούς...
Εδώ που τα λέμε ακόμα και τα 266 που έχει το 1600άρι 206 κάνουν άριστα την δουλειά τους (τουλάχιστον εκτός πίστας).
Sidobre - Δευ 25 Ιούλ 2005, 10:29:02
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Sidobre έγραψε:
....Πάντως σε 1,4 τα 302mm ίσως ήταν λίγο υπερβολή...εκτός αν έχεις βλέψεις για 200+ άλογα.....

...ή κατεβαίνεις συχνά γκρεμούς...
Εδώ που τα λέμε ακόμα και τα 266 που έχει το 1600άρι 206 κάνουν άριστα την δουλειά τους (τουλάχιστον εκτός πίστας).


Kαι το 2λιτρο ασθενοφόρο σου 266mm φοράει Wink
mourgos7 - Τρι 26 Ιούλ 2005, 04:06:25
Θέμα δημοσίευσης:
εχω φτιαξει ολο το αμαξι, φρενα στησιμο,αλλα ουτε μοτερ βρισκω ουτε μηχανικο.Που θα μου παει...
Τοσο καιρο εψαχνα το μοτερ απο το 306 και πουληθηκε μεσα σε ενα μεσημερι Evil Evil Evil
MEMsound - Τρι 26 Ιούλ 2005, 08:48:03
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Kαι το 2λιτρο ασθενοφόρο σου 266mm φοράει Wink

σώπα...... Wink
Kouzman - Τρι 26 Ιούλ 2005, 09:03:29
Θέμα δημοσίευσης:
αν σε προβληματιζουν τα φρενα σου παντα μπορεις να προχωρησεις σε μια αντιστοιχη λυση σαν την δικια μου...



Wink Wink Wink

φυσικα το κοστος ειναι μεγαλουτσικο και νομιζω πως το αμαξι σου δεν ζυγιζει 1200κιλα... [/img]
DimiP - Τρι 26 Ιούλ 2005, 15:24:29
Θέμα δημοσίευσης:
παντα καθαρο και φρεσκοπλυμενο το αμαξι του Γιαννη Laughing Laughing Laughing
Kouzman - Τρι 26 Ιούλ 2005, 16:00:02
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
παντα καθαρο και φρεσκοπλυμενο το αμαξι του Γιαννη Laughing Laughing Laughing


Embarassed Embarassed Embarassed

αυτη ειναι χειμωνιατικη φωτο...

Εξαλλου τωρα πια φορω αλλα ριμια (το ελληνοαμερικανικο του rims... Razz Razz ) οπου τα φρενακια μας φαινονται καλυτερα... Very happy Very happy
StAkIS - Τετ 27 Ιούλ 2005, 11:43:00
Θέμα δημοσίευσης: Τρέμουλο στο φρενάρισμα...!! ???
Όλα ξεκίνησαν πριν κανά χρόνο...

Όταν πατάω φρένο σε ταχύτητα >80χλμ/ώρα έχω ένα απίστευτο τρέμουλο, το οποίο είναι αισθητό στο τιμόνι και στο πετάλ, το καταλαβαίνουν και οι συνεπιβάτες. Αρχικά νόμιζα ότι έρχεται από τι δισκόπλακες οπότε και τις άλλαξα μαζί με τα τακάκια, χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα. Μετά διαπίστωσα ότι έρχεται από πίσω και το έκανε ακόμα και αν σήκωνα λίγο το χειρόφρενο (χωρίς να μπλοκάρουν οι τροχοί). Οπότε αλλάζω ταμπούρα και σιαγόνες (όλο το ΚΙΤ που δίνει η Peugeot) πιστεύοντας ότι θα διορθωθεί μιας και ήταν σε χιλιόμετρα που θα μπορούσαν να είχαν κάποια φθορά τα ταμπούρα (το αμάξι έχει 80.000χλμ). Πάλι τίποτα!!! Τσεκάρω ρουλεμάν και ψαλίδια, δεν έχουν όμως κάποιο πρόβλημα (και πάλι αν είχαν θα το έκανε και εν κινήσει!). ΤΟ ξαναβλέπω το θέμα μήνες αργότερα - είχα τρελαθεί (!!) - και μου λέει ο μηχανικός μου ότι ίσως να μην είναι από τα φρένα αλλά από το αμορτισέρ, επειδή όταν φρενάρει το αμάξι σε μεγάλη ταχύτητα και γέρνει προς τα μπρος μπορεί τεσπά τα αμορτισέρ να έχουν κάποια μπόσικα!! Λογικό και αυτό! Shocked Οπότε και αφού τα αμορτισέρ μου είχαν "φάει τα ψωμιά τους" τα αλλάζω με καινούργια από RC, αποκτάω καλύτερα κρατήματα αλλά το πρόβλημα παραμένει!!! Sad

Προχθές πριν πάω ένα διήμερο ταξίδι, λέω να κάνω καλού κακού και μια ζυγοστάθμιση αν και ήξερα ότι μπορεί να μην αλλάξει κάτι μιας και εν κινήσει no problem. Κάνω ζυγοστάθμιση πάνω στους τροχούς, οπότε ήμουνα μέσα στο τουτού και πάταγα φρένο όποτε μου το ζήταγε κατα την διάρκεια της ζυγοστάθμισης σε κάθε τροχό. Με το που κάνουμε στον πίσω δεξί τροχό, διαπιστώνω ότι το τρέμουλο είναι ακόμα πιο έντονο όσο η πίσω δεξιά ρόδα είναι στον αέρα και πατάω φρένο!! Confused Ενώ η πίσω αριστερή ρόδα φρέναρε κανονικά κατά την διάρκεια της ζυγοστάθμισής της. Οπότε και εντοπίζω το πρόβλημα στον πίσω δεξί τροχο μάλλον...Ζάντες και λάστιχα επίσης είναι ΟΚ!

Τι στο $#@$#@!% είναι αυτό πάλι??? Έχω τρελαθει με αυτό...Φοβάμαι να πατάω φρένο πια.. Sad ...και βέβαια ουδείς βρίσκει τι έχει... Sad Sad

Βοηθάτε χριστιανοί...!! Sad
UnderTaker - Τετ 27 Ιούλ 2005, 12:43:20
Θέμα δημοσίευσης:
Στραβό πίσω αριστερό μουαγιέ ίσως...?

Οι ζάντες σου έχουν αποστάτες...? Είναι με δακτυλίδια...?

Έχεις κοπανήσει πουθενά...?

Υ.Γ. Τα φρένα είναι για τους δειλούς. Μην πατάς φρένο...!
StAkIS - Τετ 27 Ιούλ 2005, 12:56:52
Θέμα δημοσίευσης:
UnderTaker έγραψε:
Στραβό πίσω αριστερό μουαγιέ ίσως...?

Οι ζάντες σου έχουν αποστάτες...? Είναι με δακτυλίδια...?

Έχεις κοπανήσει πουθενά...?

Υ.Γ. Τα φρένα είναι για τους δειλούς. Μην πατάς φρένο...!


Θα μπορούσε να είναι το μουαγιέ (πίσω δεξί εννοείς...), είναι το μόνο που δεν έχω κοιτάξει. Αλλά δε θα το έκανε και στη κίνηση; Confused

Οι ζάντες δεν έχουν αποστάτες ή δακτυλίδια...και δεν έχω κοπανήσει πουθενά...αλλά αν συνεχίσει το πρόβλημα και δεν βρεθεί λύση θα κοπανάω το κεφάλι μου στο τοίχο... Crying or Very sad
UnderTaker - Τετ 27 Ιούλ 2005, 13:07:25
Θέμα δημοσίευσης:
Τσέκαρε το μουαγιέ. Είναι πίσω γι αυτό δεν το καταλαβαίνεις σε ελεύθερη πορεία. Αυτός είναι και ο λόγος που βάζουν τις στραβές ζάντες πίσω. Αλλά αν είναι τόσο στραβό, θα πρέπει να φαίνεται και με γυμνό μάτι. Πες σε κάποιο φίλο σου να σε ακολουθήσει από πίσω μπας και δει τίποτα περίεργο. Λέμε τώρα... Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Άσε αυτό με το κεφάλι και τον τοίχο δε συμφέρει... Ξέρω τι σου λέω... Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink
DimiP - Τετ 27 Ιούλ 2005, 15:19:11
Θέμα δημοσίευσης:
τι ειναι το μουαγιε ; Question Question Question
StAkIS - Τετ 27 Ιούλ 2005, 15:45:38
Θέμα δημοσίευσης:
...Το έχω πάει (αναγκαστικά) στην Peugeot από προχθές και σήμερα που μίλησα μαζί τους μου είπαν ότι τα ρουλεμάν έχουν πρόβλημα και θα ξεκινήσουν από αυτά...!!! Θα ξεκινήσουν....!!! Μάλιστα...Ωραία... Mad Mad

Είναι δυνατόν να είναι τα ρουλεμάν και να μην το κάνει στην κίνηση;

Και για τι κόστος μιλάμε;; Confused
tzs - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 08:18:57
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
αν σε προβληματιζουν τα φρενα σου παντα μπορεις να προχωρησεις σε μια αντιστοιχη λυση σαν την δικια μου...



Wink Wink Wink

φυσικα το κοστος ειναι μεγαλουτσικο και νομιζω πως το αμαξι σου δεν ζυγιζει 1200κιλα... [/img]

μήπως μπορείς φίλε μου να μου πεις τι ακριβώς έχεις στα φρένα σου; (δίσκοι-τακάκια-κλπ)
StAkIS - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 10:52:59
Θέμα δημοσίευσης:
...Ρουλεμάν μέσα από τα ταμπούρα (όχι του άξονα), υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι τέτοιο; Question

Είναι κάτι που δεν έχω αλλάξει... Rolling eyes
StAkIS - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 15:54:13
Θέμα δημοσίευσης:
...Αλλάζω τα ρουλεμάν, (το έβαλαν στον τόρνο και είδαν ότι είχε πρόβλημα) και συνεχίζει το τρέμουλο...!!! ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!!!! Mad Mad Mad

Δεν αντέχω άλλο θα πάω να το πετάξω...Πόσο δύσκολο πια είναι να βρεθεί το πρόβλημα...ΠΟΣΟ;; Sad Sad Sad
Kouzman - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 16:15:47
Θέμα δημοσίευσης:
tzs έγραψε:
Kouzman έγραψε:
αν σε προβληματιζουν τα φρενα σου παντα μπορεις να προχωρησεις σε μια αντιστοιχη λυση σαν την δικια μου...



Wink Wink Wink

φυσικα το κοστος ειναι μεγαλουτσικο και νομιζω πως το αμαξι σου δεν ζυγιζει 1200κιλα... [/img]

μήπως μπορείς φίλε μου να μου πεις τι ακριβώς έχεις στα φρένα σου; (δίσκοι-τακάκια-κλπ)


Κιτ τησ AP Racing-Galfer 286χιλ. με διαιρούμενους δισκους, τετραπιστονες δαγκανες, τακακια kevlar της galfer, και μαρκουτσια υψηλης εμπρος-πισω... Το αμαξι παρολο που ζυγιζει κατι πανω απο 1200 κιλα χωρις επιβατες, σταματα με εξωφρενικους ρυθμους σε βαθμο που αν δεν φορας ζωνη και γινει φρεναρισμα πανικου εχεις σπασει τα μουτρα σου σιγουρα... Εννοειται πως κουραση και πτωση αποδοσης δεν υφισταται... Laughing Laughing
Kouzman - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 16:19:07
Θέμα δημοσίευσης:
StAkIS έγραψε:
...Αλλάζω τα ρουλεμάν, (το έβαλαν στον τόρνο και είδαν ότι είχε πρόβλημα) και συνεχίζει το τρέμουλο...!!! ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!!!! Mad Mad Mad

Δεν αντέχω άλλο θα πάω να το πετάξω...Πόσο δύσκολο πια είναι να βρεθεί το πρόβλημα...ΠΟΣΟ;; Sad Sad Sad


πολυ κουφο ρε γα**το. Απο οτι εχεις πει τα εχεις αλλαξει σχεδον ολα... Αλλα πιο απλα πραγματα εχεις τσεκαρει? οπως π.χ. προβλημα στα ελαστικα που στο φρεναρισμα να διπλωνει καποιο πλαϊνο και να τρεμει το τιμονι? αναρτηση? σωληνακια φρενων μηπως δεν εχουν σωστη πιεση δεξια αριστερα? πραγματικα εγω σηκωνω τα χερια ψηλα... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
Baphomet - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 16:21:19
Θέμα δημοσίευσης:
και το κόστος αυτών...? Laughing
UnderTaker - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 16:36:05
Θέμα δημοσίευσης:
Τα παιδιά έχουν δίκιο. Είναι πολύ περίεργη η περίπτωσή σου! Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused

Είπες ότι το καταλαβαίνεις το τρέμουλο στο τιμόνι? Μόνο όταν φρενάρεις?
Γιατί εφόσον άλλαξες ότι ήταν να αλλάξεις πίσω και δεν βρήκες λύση, τότε μάλλον μπροστά είναι το πρόβλημα [παπάρια - εικασίες, αλλά λέμε τώρα...]. Confused Confused Confused

Τα ζαντολάστιχά σου είναι της μάνας του? Πριν πρωτοεμφανιστεί το φαινόμενο, συνέβη κάτι; Άλλαξες λάστιχα, φρένα ή οτιδήποτε? Θυμήσου, γιατί δεν μπορεί ξαφνικά από τη μία μέρα στην άλλη να άρχισε να τρέμει!

Ένας άλλος λόγος έντονου κραδασμού είναι τα ημιαξόνια! Αλλά πρέπει να είσαι πολύ κάφτης για να τα έχεις διαλύσει [κοίτα ποιος το λέει αυτό... WhistlingWhistlingWhistlingWhistlingWhistling]! Αλλά χοροπηδάει όλο το αυτοκίνητο όταν το ημιαξόνιο έχει διαλύσει. Και όχι μόνο όταν πατάς φρένο, αλλά και στην πορεία!

Δεν ξέρω τι άλλο να πω...! Confused Confused Confused
UnderTaker - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 16:37:10
Θέμα δημοσίευσης:
Και το κυριότερο: ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΙΝΕΣΑΙ!!! Thumb Left

Λύση υπάρχει για όλα!!! Thumb Left
StAkIS - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 16:37:51
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
StAkIS έγραψε:
...Αλλάζω τα ρουλεμάν, (το έβαλαν στον τόρνο και είδαν ότι είχε πρόβλημα) και συνεχίζει το τρέμουλο...!!! ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!!!! Mad Mad Mad

Δεν αντέχω άλλο θα πάω να το πετάξω...Πόσο δύσκολο πια είναι να βρεθεί το πρόβλημα...ΠΟΣΟ;; Sad Sad Sad


πολυ κουφο ρε γα**το. Απο οτι εχεις πει τα εχεις αλλαξει σχεδον ολα... Αλλα πιο απλα πραγματα εχεις τσεκαρει? οπως π.χ. προβλημα στα ελαστικα που στο φρεναρισμα να διπλωνει καποιο πλαϊνο και να τρεμει το τιμονι? αναρτηση? σωληνακια φρενων μηπως δεν εχουν σωστη πιεση δεξια αριστερα? πραγματικα εγω σηκωνω τα χερια ψηλα... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes


Sad Τα ελαστικά τα έχω μερικούς μήνες, είναι σχετικά καινούργια (Michellin Pilot Exalto II), ανάρτηση όπως είπα στο αρχικό post άλλαξα και έβαλα αμορτισέρ από RC, σωληνάκια φρένων αν ήταν δε θα το έκανε και με το χειρόφρενο... Sad Sad Sad

Όλα μου κόστισαν περίπου 192€ (με τον τόρνο μέσα και τα ρουλεμάν 50€ έκαστο...) Sad

Μέχρι τώρα το άλυτο πρόβλημα μου έχει κοστίσει πάνω από 1200€ χωρίς αποτέλεσμα...φρενάς, ζυγοστάθμιση, ευθυγράμμιση, αμορτισέρ καινούργια, ρουλεμάν κλπ. Crying or Very sad Κουράστηκα να πληρώνω... Sad
StAkIS - Πεμ 28 Ιούλ 2005, 20:30:37
Θέμα δημοσίευσης:
UnderTaker έγραψε:
Τα παιδιά έχουν δίκιο. Είναι πολύ περίεργη η περίπτωσή σου! Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused

Είπες ότι το καταλαβαίνεις το τρέμουλο στο τιμόνι? Μόνο όταν φρενάρεις?
Γιατί εφόσον άλλαξες ότι ήταν να αλλάξεις πίσω και δεν βρήκες λύση, τότε μάλλον μπροστά είναι το πρόβλημα [παπάρια - εικασίες, αλλά λέμε τώρα...]. Confused Confused Confused

Τα ζαντολάστιχά σου είναι της μάνας του? Πριν πρωτοεμφανιστεί το φαινόμενο, συνέβη κάτι; Άλλαξες λάστιχα, φρένα ή οτιδήποτε? Θυμήσου, γιατί δεν μπορεί ξαφνικά από τη μία μέρα στην άλλη να άρχισε να τρέμει!

Ένας άλλος λόγος έντονου κραδασμού είναι τα ημιαξόνια! Αλλά πρέπει να είσαι πολύ κάφτης για να τα έχεις διαλύσει [κοίτα ποιος το λέει αυτό... WhistlingWhistlingWhistlingWhistlingWhistling]! Αλλά χοροπηδάει όλο το αυτοκίνητο όταν το ημιαξόνιο έχει διαλύσει. Και όχι μόνο όταν πατάς φρένο, αλλά και στην πορεία!

Δεν ξέρω τι άλλο να πω...! Confused Confused Confused


Τα ζαντολάστιχα δεν είναι της μάνας του. Τα φοράω εδώ και 3 χρονια (λάστιχα άλλαξα προ ολίγων μηνών). Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω και δεν θυμάμαι πότε και πως άρχισε, καθώς αυτό διαπιστώθηκε όταν άρχισα να πηγαίνω στη δουλειά μου από άλλη διαδρομή (από Κηφισό) οπότε και χρειαζόταν να φρενάρω από μεγάλη ταχύτητα. Αλλά γίνεται σαφώς εκνευριστηκότατο όταν την κάνω εκτός Αθηνών για κανα διήμερο όπου και διανύω μεγάλες αποστάσεις. Πληροφοριακά όταν το πήρα είδηση, το πρώτο που έκανα ήταν να αλλάξω δισκόπλακες και τακάκια μπροστά και να καθαρίσω τα ταμπούρα πίσω!

Επίσης στην πορεία δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα, το αμάξι είναι τζι-τζι!! Και κολλάω στο ότι είναι πίσω επειδή το κάνει και όταν φρενάρω απαλά με χειρόφρενο.. Sad Οπότε... Sad

Τρελαίνομαι γιατί λύση πάντοτε υπάρχει αλλά όχι και αυτός που θα ασχοληθεί και θα μου βρει με σιγουρια τι έχω χωρίς να μου κοστίσουν οι αλλαγές όσο ένα καινούργιο αυτοκίνητο... Sad ...Και αυτό είναι που με τρελαίνει και έχω χάσει τον ύπνο μου πια... Crying or Very sad
Kouzman - Παρ 29 Ιούλ 2005, 08:45:02
Θέμα δημοσίευσης:
Baphomet έγραψε:
και το κόστος αυτών...? Laughing


απο οτι ειδα και χτες στο ΡΤ που εχει διαφημιση εχει τρια κιτακια που πανε απο 900 μεχρι 1500 αν θυμαμαι καλα. Εμεις φοραμε το ακριβοτερο με τις διαιρουμενες δισκοπλακες... Βασικα αν πιασεις στα χερια σου τη μαμα δαγκανα και την 4πιστονη παρολο που η 4πιστονη ειναι 2 φορες σε μεγεθος θα παθεις πλακα το ποσο ελαφρυτερη ειναι.... Laughing Laughing Laughing
mourgos7 - Παρ 29 Ιούλ 2005, 10:57:25
Θέμα δημοσίευσης:
καλα οι δαγκανες ειναι ελαφρυτερες.οι δισοι αναλογης διαστασης ειναι ελαφρυτεροι???
Kouzman - Παρ 29 Ιούλ 2005, 11:45:28
Θέμα δημοσίευσης:
οι δισκοι βασικα ειναι μεγαλυτεροι αρα και βαρυτεροι. Εκτος αν ειναι διαιρουμενοι (σαν τους δικους μας) όπου η καμπανα τους ειναι ανωδιομενο αλουμινιο αρα και ελαφρυτερο απο τους αντιστοιχους ατσαλινους... Ακριβως δεν το μετρησα...

Εγω παντως στο φρεναρισμα δεν ειχα ποτε τρεμουλιασμα παρολο που πριν φορουσαμε αποστατες αλλα το αντιθετο, μετα τα 140χλμ το τιμονι ετρεμε...

Τωρα στην περιπτωση σου φιλε τα αμορτισερ του RC κουμπωσαν ενταξει πανω ή κανατε καμια πατεντα με δαχτυλιδια για να μπουν?
Ronin - Παρ 29 Ιούλ 2005, 11:50:29
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
Baphomet έγραψε:
και το κόστος αυτών...? Laughing


απο οτι ειδα και χτες στο ΡΤ που εχει διαφημιση εχει τρια κιτακια που πανε απο 900 μεχρι 1500 αν θυμαμαι καλα. Εμεις φοραμε το ακριβοτερο με τις διαιρουμενες δισκοπλακες... Βασικα αν πιασεις στα χερια σου τη μαμα δαγκανα και την 4πιστονη παρολο που η 4πιστονη ειναι 2 φορες σε μεγεθος θα παθεις πλακα το ποσο ελαφρυτερη ειναι.... Laughing Laughing Laughing


Γιάννη,με τα τακάκια τα carbon τι γίνετε?
Μια τιμή αν σου είναι εύκολο και πόσο περίπου αντέχουν,για να έχουμε μια εικόνα.
Kouzman - Παρ 29 Ιούλ 2005, 12:51:56
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε πανο τιμη δεν ξερω να σου πω μιας και τα τακακια τα ειχε το κιτ... Εχω ομως να σημειωσω δυο πραγματα... Στα νορμαλ φρεναρισματα αρκετες φορες σφυριζουν (ιδιως οταν τα ειχαμε πρωτοβαλει) και φυσικα θελουν και λιγο ζεσταματακι για να δουλευουν 100%. Παντως στην καθημερινη χρηση δεν αντιμετωπιζω κανενα προβλημα. Εχω φρενα πολυ δυνατα και ξερω οτι δεν προκειται να με κρεμασουν ποτε...

Επισης να πω οτι αυτα τα τακακια δεν λερωνουν οσο τα απλα που βαζουν τα εργοστασια. Παντως στην αλλαγη θα δοκιμασουμε μαλλον Ferodo οπου γωνριζω απο το punto που ειχα οτι ειναι κορυφη!!!
tzs - Δευ 01 Αύγ 2005, 08:07:31
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:

Κιτ τησ AP Racing-Galfer 286χιλ. με διαιρούμενους δισκους, τετραπιστονες δαγκανες, τακακια kevlar της galfer, και μαρκουτσια υψηλης εμπρος-πισω... Το αμαξι παρολο που ζυγιζει κατι πανω απο 1200 κιλα χωρις επιβατες, σταματα με εξωφρενικους ρυθμους σε βαθμο που αν δεν φορας ζωνη και γινει φρεναρισμα πανικου εχεις σπασει τα μουτρα σου σιγουρα... Εννοειται πως κουραση και πτωση αποδοσης δεν υφισταται... Laughing Laughing

Κυρίως με ενδιαφέρουν οι δίσκοι σου, μήπως γνωρίζεις μάρκα-γενικότερα στοιχεία;;;
StAkIS - Δευ 01 Αύγ 2005, 17:57:49
Θέμα δημοσίευσης:
Crying or Very sad Crying or Very sad Βαρέθηκα...Τρέχω τόσο καιρό για αυτό, η Peugeot με κάνει μπαλάκι από την μία αντιπροσωπεία στην άλλη, με τα χίλια ζόρια λες και μου κάνουν χάρη έχοντας ήδη αφήσει το αμάξι μου 3+ μέρες σε γνωστή αντιπροσωπεία για εντοπίσουν/διορθώσουν το τρέμουλο και αλλάζοντας τα ρουλεμάν από τα ταμπούρα με σίγουρη για αυτούς λύση, μου κλείνουν ραντεβού για δοκιμάσουμε (μαζί υποτίθεται) στον δρόμο το αμάξι με 2 ζευγάρια άλλα ζαντολάστιχα μήπως και είναι αυτό το πρόβλημα σήμερα Δευτέρα. Σαφώς μου ζητήθηκε να τους το αφήσω να το δουν, (ξανα μανά ταξί, έχουν πλουτίσει οι ταξιτζήδες από μένα για αυτό τον λόγο), όλη μέρα τίποτα και με παίρνουν αργά το απόγευμα να το κάνω τελικά μόνος μου βόλτα και να δω αν τρέμει ακόμα με τα άλλα ζαντολάστιχα...Σαφώς βέβαια και συνέχισε το πρόβλημα, ίσως λιγότερο έντονο λόγω της μικρότερης διάατασης ζαντών/ελαστικών και πηγαίνοντας το πίσω μετά την δοκιμή και λέγοντάς τους ότι παραμένει, η απάντηση του "γνωστού" υπεύθυνου του συνεργείου ήταν..."Εεεε δεν γίνεται τίποτα! Αφού ήδη έχεις ψάξει το πρόβλημα και με άλλους εκτός Peugeot. Έλα αύριο το πρωί να το πάρεις και να σου μιλήσει ο κος Τάδε.."! Δηλ. μεγάλε πάρτο και φύγε και ας πρόσεχες που έμπλεξες με την Peugeot. Μου λέει έλα αύριο να σου μιλήσει ο άλλος υπεύθυνος και να το πάρεις...οπότε ξανα πηγαινε έλα 2 φορές πίσω στην δουλειά μου με ταξί!! Mad Mad

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ...Ειλικρινά...!! Δεν υπάρχει κανείς να ασχοληθεί και να βρει το πρόβλημα;;; Ούτε καν η ίδια αντιπροσωπεία... Sad

Τόσο δύσκολο είναι πια; Δεν τους έβαλα να μου λύσουν πρόβλημα μαθηματικών!! Τζάμπα τα λεφτά που έχω σκάσει για αυτό το αμάξι...
STELIOS - Δευ 01 Αύγ 2005, 19:37:27
Θέμα δημοσίευσης:
Aν εισαι σιγουρος πως το προβλημα βρισκετε πισω, αλλαξε ΟΛΟ το πισω αξωνα και τα αμορτησερ.
vio - Τρι 20 Σεπ 2005, 09:08:26
Θέμα δημοσίευσης:
StAkIS έγραψε:
Crying or Very sad Crying or Very sad Βαρέθηκα...Τρέχω τόσο καιρό για αυτό, η Peugeot με κάνει μπαλάκι από την μία αντιπροσωπεία στην άλλη, με τα χίλια ζόρια λες και μου κάνουν χάρη έχοντας ήδη αφήσει το αμάξι μου 3+ μέρες σε γνωστή αντιπροσωπεία για εντοπίσουν/διορθώσουν το τρέμουλο και αλλάζοντας τα ρουλεμάν από τα ταμπούρα με σίγουρη για αυτούς λύση, μου κλείνουν ραντεβού για δοκιμάσουμε (μαζί υποτίθεται) στον δρόμο το αμάξι με 2 ζευγάρια άλλα ζαντολάστιχα μήπως και είναι αυτό το πρόβλημα σήμερα Δευτέρα. Σαφώς μου ζητήθηκε να τους το αφήσω να το δουν, (ξανα μανά ταξί, έχουν πλουτίσει οι ταξιτζήδες από μένα για αυτό τον λόγο), όλη μέρα τίποτα και με παίρνουν αργά το απόγευμα να το κάνω τελικά μόνος μου βόλτα και να δω αν τρέμει ακόμα με τα άλλα ζαντολάστιχα...Σαφώς βέβαια και συνέχισε το πρόβλημα, ίσως λιγότερο έντονο λόγω της μικρότερης διάατασης ζαντών/ελαστικών και πηγαίνοντας το πίσω μετά την δοκιμή και λέγοντάς τους ότι παραμένει, η απάντηση του "γνωστού" υπεύθυνου του συνεργείου ήταν..."Εεεε δεν γίνεται τίποτα! Αφού ήδη έχεις ψάξει το πρόβλημα και με άλλους εκτός Peugeot. Έλα αύριο το πρωί να το πάρεις και να σου μιλήσει ο κος Τάδε.."! Δηλ. μεγάλε πάρτο και φύγε και ας πρόσεχες που έμπλεξες με την Peugeot. Μου λέει έλα αύριο να σου μιλήσει ο άλλος υπεύθυνος και να το πάρεις...οπότε ξανα πηγαινε έλα 2 φορές πίσω στην δουλειά μου με ταξί!! Mad Mad

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ...Ειλικρινά...!! Δεν υπάρχει κανείς να ασχοληθεί και να βρει το πρόβλημα;;; Ούτε καν η ίδια αντιπροσωπεία... Sad

Τόσο δύσκολο είναι πια; Δεν τους έβαλα να μου λύσουν πρόβλημα μαθηματικών!! Τζάμπα τα λεφτά που έχω σκάσει για αυτό το αμάξι...


Τελικά τι έγινε ? Έβγαλές άκρη? Τι σου είπε ο τύπος "ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ" αυτός ?
nOkpos - Τρι 20 Σεπ 2005, 09:45:35
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο ακριβως ειχα και εγω αλλα σε ενα rover 414 και απλα ηθελαν αλλαγμα τα τακακια...
StAkIS - Τρι 20 Σεπ 2005, 10:18:08
Θέμα δημοσίευσης:
vio έγραψε:
StAkIS έγραψε:
Crying or Very sad Crying or Very sad Βαρέθηκα...Τρέχω τόσο καιρό για αυτό, η Peugeot με κάνει μπαλάκι από την μία αντιπροσωπεία στην άλλη, με τα χίλια ζόρια λες και μου κάνουν χάρη έχοντας ήδη αφήσει το αμάξι μου 3+ μέρες σε γνωστή αντιπροσωπεία για εντοπίσουν/διορθώσουν το τρέμουλο και αλλάζοντας τα ρουλεμάν από τα ταμπούρα με σίγουρη για αυτούς λύση, μου κλείνουν ραντεβού για δοκιμάσουμε (μαζί υποτίθεται) στον δρόμο το αμάξι με 2 ζευγάρια άλλα ζαντολάστιχα μήπως και είναι αυτό το πρόβλημα σήμερα Δευτέρα. Σαφώς μου ζητήθηκε να τους το αφήσω να το δουν, (ξανα μανά ταξί, έχουν πλουτίσει οι ταξιτζήδες από μένα για αυτό τον λόγο), όλη μέρα τίποτα και με παίρνουν αργά το απόγευμα να το κάνω τελικά μόνος μου βόλτα και να δω αν τρέμει ακόμα με τα άλλα ζαντολάστιχα...Σαφώς βέβαια και συνέχισε το πρόβλημα, ίσως λιγότερο έντονο λόγω της μικρότερης διάατασης ζαντών/ελαστικών και πηγαίνοντας το πίσω μετά την δοκιμή και λέγοντάς τους ότι παραμένει, η απάντηση του "γνωστού" υπεύθυνου του συνεργείου ήταν..."Εεεε δεν γίνεται τίποτα! Αφού ήδη έχεις ψάξει το πρόβλημα και με άλλους εκτός Peugeot. Έλα αύριο το πρωί να το πάρεις και να σου μιλήσει ο κος Τάδε.."! Δηλ. μεγάλε πάρτο και φύγε και ας πρόσεχες που έμπλεξες με την Peugeot. Μου λέει έλα αύριο να σου μιλήσει ο άλλος υπεύθυνος και να το πάρεις...οπότε ξανα πηγαινε έλα 2 φορές πίσω στην δουλειά μου με ταξί!! Mad Mad

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ...Ειλικρινά...!! Δεν υπάρχει κανείς να ασχοληθεί και να βρει το πρόβλημα;;; Ούτε καν η ίδια αντιπροσωπεία... Sad

Τόσο δύσκολο είναι πια; Δεν τους έβαλα να μου λύσουν πρόβλημα μαθηματικών!! Τζάμπα τα λεφτά που έχω σκάσει για αυτό το αμάξι...


Τελικά τι έγινε ? Έβγαλές άκρη? Τι σου είπε ο τύπος "ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ" αυτός ?


Τίποτα!! Απολύτως τίποτα.."Έλα πάλι από Σεπτέμβριο μου είπε...!!" #$#!$%$%

Οπότε ζω με αυτό, μέχρι να μου "τύχει" κανά "γεγονός"! Τι να πω ρε παιδιά...Έλεος...! Να μην υπάρχει ένας μηχανικός της προκοπής που να αγαπάει την δουλειά του και τους πελάτες του...Τι λέω τώρα ε; Sad Sad
kanelj - Τρι 20 Σεπ 2005, 10:19:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν δοκιμαζεις κανενα αλλο συνεργειο?Εκτος Peugeot....
StAkIS - Τρι 20 Σεπ 2005, 10:51:07
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Δεν δοκιμαζεις κανενα αλλο συνεργειο?Εκτος Peugeot....


Έχω δοκιμάσει σαφώς...Τα ίδια...Το αποφεύγουν ευγενικά το πρόβλημα ρε παιδιά...Αν δε θέλει ο άλλος να ασχοληθεί, τελείωσε...δεν ασχολείται για ένα πρόβλημα που δεν θα του αποφέρει λεφτά.

Ακόμα και ο μηχανικός μου στην Νίκαια που το πάω...απλά μου είπε ότι θα ζω με αυτό! Καλό, ε;
kanelj - Τρι 20 Σεπ 2005, 10:53:05
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο δεν εχει λογικη....
Καπου θα υπαρχει το προβλημα...Ακομα και αν τα αλλαζες ολα στο θεμα των φρενων στην χειροτερη!
Μηπως διαλεγεις περιεργα συνεργεια........ Rolling eyes Rolling eyes Cool
StAkIS - Τρι 20 Σεπ 2005, 10:57:43
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Αυτο δεν εχει λογικη....
Καπου θα υπαρχει το προβλημα...Ακομα και αν τα αλλαζες ολα στο θεμα των φρενων στην χειροτερη!
Μηπως διαλεγεις περιεργα συνεργεια........ Rolling eyes Rolling eyes Cool


Μα τα έχω αλλάξει όλα στο θέμα των φρένων όπως αναφέρω! Αλλά έλα που δεν είναι φρένα και το κάνει και με το χειρόφρενο!!! Shocked

Και δεν μπορεί όλα τα συνεργεία να είναι περιέργα!
kanelj - Τρι 20 Σεπ 2005, 11:01:43
Θέμα δημοσίευσης:
Αποκλειεται παντως να μην διορθωνεται...Εχω ακουσει αλλη μια τετοια περιπτωση σαν την δικια σου αλλα στο τελος ηταν κατι (δεν θυμαμαι τι) στο συστημα διευθυνσης...Ενα παιδι ταλαιπωριοταν ολοκληρους μηνες (μπορει και χρονο)και δεν εβρισκε κανεις τι ηταν...
Αν θελεις να σε στειλω καπου να το δουν πες το μου!Ποτε δεν ξερεις! Wink
StAkIS - Τρι 20 Σεπ 2005, 11:21:47
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Αποκλειεται παντως να μην διορθωνεται...Εχω ακουσει αλλη μια τετοια περιπτωση σαν την δικια σου αλλα στο τελος ηταν κατι (δεν θυμαμαι τι) στο συστημα διευθυνσης...Ενα παιδι ταλαιπωριοταν ολοκληρους μηνες (μπορει και χρονο)και δεν εβρισκε κανεις τι ηταν...
Αν θελεις να σε στειλω καπου να το δουν πες το μου!Ποτε δεν ξερεις! Wink


Φίλε μου αν έχεις κάποιον που θα μπορούσε να το δει και να ασχοληθεί με το προβλημά μου, θα με ενδιέφερε να μου τον συστήσεις για να πάω. Ευχαριστώ
AlienHack - Τετ 25 Απρ 2012, 11:02:54
Θέμα δημοσίευσης:
απο απλη περιέργεια, λυθηκε ποτε το πρόβλημα?
vasilisalessia - Τετ 25 Απρ 2012, 11:38:55
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα.αγαπητε φιλε μου αλλαξε το υγρο του υδραυλικου σε παρακαλω και αν βρεις βαλε και κανενα αντιτριβικο μονο για υδραυλικα συστηματα μαζι μεσα στο δοχειακι μαζι με το υγρο του υδραυλικου.μολις το βαλεις κανε καμμια βολτα σε σημεια με στροφες για να παει παντου.και πες μου μετα το αποτελεσμα.
AlienHack - Τετ 25 Απρ 2012, 13:22:11
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
καλημερα.αγαπητε φιλε μου αλλαξε το υγρο του υδραυλικου σε παρακαλω και αν βρεις βαλε και κανενα αντιτριβικο μονο για υδραυλικα συστηματα μαζι μεσα στο δοχειακι μαζι με το υγρο του υδραυλικου.μολις το βαλεις κανε καμμια βολτα σε σημεια με στροφες για να παει παντου.και πες μου μετα το αποτελεσμα.


οτι ειναι ποστ 7 χρονων παλιο το ειδες? μαλλον δεν εχει το αμαξι αλλο πια ... απο περιεργεια το ξεθαψα εγω και ρωτησα αν ειχε λυθει τοτε το προβλημα, απλα για να μαθενουμε προβληματα και λυσεις..
vasilisalessia - Τετ 25 Απρ 2012, 14:31:21
Θέμα δημοσίευσης:
οχι δεν το ειδα φιλε μου.απλα κοιταζοντας το φορουμ ειδα αυτη τη συζητηση.και θελησα να δωσω μια μικρη ιδεα γισ κατι παρομοιο που μου ειχε συμβει.οκ
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr