ultra-one έγραψε: |
To τιμόνι του 206 είναι έτσι και αλλοιώς χαλαρό και ασαφές σαν φορτηγού!
|
volvos έγραψε: |
νομιζω οτι το προβλημα δεν ειναι η κρεμαγιερα αλλα τα συνεμπλοκ του υποπλαισιου........ ![]() |
ultra-one έγραψε: | ||
Για εξηγήσου!!! ![]() ΘΕΛΩ να έχω τιμόνι σαν του 309GTi, σφιχτό γύρω από τη θέση της ευθείας με ΜΗΔΕΝΙΚΟ τζόγο, χειρουργική ακρίβεια, μεγαλύτερη σαφήνεια και αίσθηση, πιο δυνατή επαναφορά, να κόβει περισσότερο και να είναι πιο γρήγορο. ΜΠΟΡΩ?? ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
...ειναι θεοκοντες 2.κατι στορφες.......![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
και βεβαια αμα ειναι να παρετε 206 και να αλλαξετε ΚΑΙ κρεμαγιερα μαλλον στο τελος θα στοιχισει οσο ενα εβο σε λεφτα η ιστορια.. |
volvos έγραψε: |
θυμαστε τα σαξο και 106 τι διαφορα ειχαν στο τιμονι τους????
χαωδης!!!!!!!! η πραγματικη διαφορα ομως ηταν μια βαλβιδα στο υδραυλικο τιμονι - νομιζω αυτη που ρυθμζει τη πιεση του λαδιου του υδραυλικου- η οποια στο σαξο ηταν επιτηδες ρυθμιζμενη ετσι ωστε το τιμονι του να ειναι πιο ελαφρυ και ευκολοδηγητο........ αυτη η βαλβιδουλα ειχε 40000δρχ καθως θυμαμαι γνωστο μου με σαξο που την ειχε αλλαξει με αυτη του 106!!!! ρε λετε να παιζει κανα τετοιο σεναριο και με μας??? δηλαδη να πρεπει να αλλαξουμε τη πιεση του υδραυλικου με καποιο τροπο??? αυτο βεβαια απλα την αισθηση θα αλλαξει οχι την ουσια! |