Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - "Σούζα" το 206 COSTAS_H - Σαβ 16 Ιούλ 2005, 14:18:20 Θέμα δημοσίευσης: "Σούζα" το 206
ΕΧΩ ΕΝΑ 206 (1400cc) ΤΟΥ 1999. ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΩΜΕΝΟ. ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΩ ΑΦΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΛΗΣ. ΒΡΗΚΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ FIT & GO ΣΤΗΝ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΟΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑ ΚΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ SACHS. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΖΑ (ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ). Ο ΤΥΠΟΣ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.
ΠΙΣΩ ΘΕΛΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ 206 ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΛΕΤΕ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΩΣ ΜΑΜΙΣΙΑ ΑΠΟ 1400 ΝΑ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ? Ο ΤΥΠΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ (ΗΜΑΡΤΟΝ).
ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΟΔΕΨΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΖΑΜΠΑ ΛΕΦΤΑ. Touristas - Σαβ 16 Ιούλ 2005, 16:03:31 Θέμα δημοσίευσης:
Κατά ‘ρχήν γράφε με μικρά γιατί τα μεγάλα δείχνουν ότι φωνάζεις ευχαριστώ.
Μια ερώτηση , πίσω στο ρύθμισε καθόλου η το άφησε όπως ήταν COSTAS_H - Σαβ 16 Ιούλ 2005, 16:47:53 Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Κατά ‘ρχήν γράφε με μικρά γιατί τα μεγάλα δείχνουν ότι φωνάζεις ευχαριστώ.
Μια ερώτηση , πίσω στο ρύθμισε καθόλου η το άφησε όπως ήταν
Το ρύθμισε απο ότι ισχυρίζεται αλλά από ότι φαίνεται όχι οπως θα έπρεπε. Υποστηρίζει επισης ότι το αυτοκίνητο πρεπει να έχει το ίδιο ύψος μπροστα και πίσω στο μαρσπιε. Baphomet - Σαβ 16 Ιούλ 2005, 17:45:52 Θέμα δημοσίευσης:
θα έλεγα οτι δεν έκανες καλά εξαρχής που το πήγες στα fit and go καθώς ένα "γενικό" συνεργείο αρκετές φορές δεν τα βγάζει πέρα με εργασίες που απαιτούν μια κάποια εξειδίκευση όπως το "κούρδισμα" του πίσω άξονα...
Θα πρότεινα να κάνεις τον κόπο να πας σε κάποιο εξουσιοδοτημένο ή σε επίσημο συνεργείο Peugeot.. gianic - Σαβ 16 Ιούλ 2005, 22:54:59 Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον οι ατσιδες του fit&go προφανως δεν σου κουρδισαν τον πισω αξονα σωστα.
ΣΕ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα 206 το μπροστινο μερος ειναι χαμηλοτερο απ το πισινο.
Πηγα σημερα απ τους κυριους να μου βαλουν τα κονι τα κιτρινα με 4ποντα (εγω ημουν 3 εκ. χαμηλωμενος μα μαμα αναρτησεις) και εκαναν μια απιστευτη φασαρια επειδη δεν τους ειπα οτι θα κουρδισουμε τον πισω αξονα !
Συγκεκριμενα μου παν πως χρειαζονται 3-4 ωρες μεχρι να βρουν το σωστο σημειο του αξονα σε σχεση με τα πισω ! απιστευτο !
τελοσπαντων του ειπα ασ το αφησουμε με τα 3ποντα , και τωρα το αμαξι ειναι σαν γαιδουρι μπροστα . εκανα μεγαλη μαλ***α που πηγα σε δαυτους . τωρα αναλογιστειται ποσα λεφτα χρειαζομαι . απο δω και περα μονο σε peugeot specialists τετοια πραγματα ...
α και η απαντηση τους ηταν : '' μην ανησυχεις θα κατσουν τα ελατηρια και τα αμορτισερ κι αλλο επειδη ειναι καινουρια "! και απανταω : ''ναι οκ μονο που πριν απο μενα ειχαν κατσει και σ ενα αλλο 206 ! ''
για το πεος . Για καμια μπαταρια , κανα λαστιχο και κανα τακακι (αν βαριεσαι να τα κανεις μονο σου) καλοι ειναι . Για ολα τ αλλα Μ-Α-Κ-Ρ-Ι-Α! COSTAS_H - Κυρ 17 Ιούλ 2005, 12:40:26 Θέμα δημοσίευσης:
Ψάχνοντας στο internet μπορεις να βρεις παντα αυτό που χρειάζεσαι, το θεμα είναι ποιος από αυτούς τους ξερόλες έχει τη διαθεση να σε ακούσει και να ξεστραβωθεί.
http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/mechanic/206susp/206align/align206.htmVaggelis - Δευ 18 Ιούλ 2005, 09:20:15 Θέμα δημοσίευσης:
Να θυμίσω οτι από το εργοστάσιο, η απόσταση ζάντας-φτερού στους εμπρός θόλους φαίνεται τεράστια και οφείλεται στον σχεδιασμό του 206....
Θα παρατηρήσεις στο δρόμο πολλά 206 "μαμά", τα οποία φαίνονται σαν "κατσίκια".... Touristas - Δευ 18 Ιούλ 2005, 09:38:27 Θέμα δημοσίευσης:
Προσοχή δεν μετράμε ποτέ από τα φτερά την απόσταση αλλά από των μαρσπιέ του αυτοκινήτου και σε επίπεδο μέρος