PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - 206 - Αλλαγή μπαταρίας

DimiP - Παρ 17 Ιαν 2003, 21:00:29
Θέμα δημοσίευσης: 206 Μπαταρία
Παιδες λογω αμεσης αναβαθμισης (τι αναβαθμιση δηλ. αφου τα πεταξα ολα και βαζω αλλα ;;...τελος παντων) του Ηχοσυστηματος στον Πεζουλα , θα χρειαστω τις γνωσεις σας ωστε να δω αν θα αντεξει η μπαταρια μου.
Λοιπον, εχω μια μπαταρια ξηρου τυπου η κλειστου τυπου (δεν ανοιγει-δεν συμπληρωνεις υγρα) με τα εξης στοιχεια:

Mαρκα :Delphi 55Ah
BE 05527
CCA (-18 *C) BCI450
IEC300 DIN 255 EN 510

Ξερει κανεις να μεταφρασει αυτα τα στοιχεια ;
Με ενδιαφερει ιδιαιτερα αυτο το νουμερακι που δειχνει ποσο αντεχει σε στοιγμιαια αποφορτιση οταν δηλαδη θα χρειαστει να τραβηξει αποτομα ρευμα ο/οι ενισχυτης/τες.

Επισης ξερει κανεις το δυναμο του 206 1400xt (no multiplexing) model 2000, τι ικανοτητα φορτωσης της μπαταριας εχει;;;

Δεκτες και αλλες παρατηρησεις απο γνωστες του I.C.E. περι ρευματων και μπαταριων.
Ady - Δευ 20 Ιαν 2003, 12:42:03
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ η πως διαβαζουμε τη μπαταρια
DimiP έγραψε:
Παιδες λογω αμεσης αναβαθμισης (τι αναβαθμιση δηλ. αφου τα πεταξα ολα και βαζω αλλα ;;...τελος παντων) του Ηχοσυστηματος στον Πεζουλα , θα χρειαστω τις γνωσεις σας ωστε να δω αν θα αντεξει η μπαταρια μου.
Λοιπον, εχω μια μπαταρια ξηρου τυπου η κλειστου τυπου (δεν ανοιγει-δεν συμπληρωνεις υγρα) με τα εξης στοιχεια:

Mαρκα :Delphi 55Ah
BE 05527
CCA (-18 *C) BCI450
IEC300 DIN 255 EN 510

Ξερει κανεις να μεταφρασει αυτα τα στοιχεια ;
Με ενδιαφερει ιδιαιτερα αυτο το νουμερακι που δειχνει ποσο αντεχει σε στοιγμιαια αποφορτιση οταν δηλαδη θα χρειαστει να τραβηξει αποτομα ρευμα ο/οι ενισχυτης/τες.

Επισης ξερει κανεις το δυναμο του 206 1400xt (no multiplexing) model 2000, τι ικανοτητα φορτωσης της μπαταριας εχει;;;

Δεκτες και αλλες παρατηρησεις απο γνωστες του I.C.E. περι ρευματων και μπαταριων.


Δημήτρη, από τα λίγα που ξέρω είναι ότι το CCA σημαίνει Cold Cranking Amps, και μας δείχνει το μέγιστο αριθμό των αμπέρ που μπορεί συνεχόμενα να "δώσει" η μπαταρία για 30 δευτερόλεπτα στους -17,8 βαθμούς Κελσίου, πριν πέσει κάτω από τα 7,2 Volt.

Τα BCI, IEC, DIN, EN είναι στάνταρ οργανισμών (π.χ. BCI=Battery Council International)

Αρα κατά BCI η μπαταρία σου μπορεί να δώσει 450 αμπέρ επί 30 δευτερόλεπτα στους -17.8 βαθμούς Κελσίου, πριν πέσει σε επικίνδυνα επίπεδα (κάτω από 7,2 Volt).
DimiP - Δευ 20 Ιαν 2003, 20:44:52
Θέμα δημοσίευσης:
μπορεις να κανεις το εξης : η να βαλεις αλλο συστημα μπαταριων (πραγματικες μπαταριες) εαν εχεις ΤΡΟΜΕΡΕΣ απαιτησεις σε ενεργεια, η να βαλεις ΠΥΚΝΩΤΗ εαν και παλι εχεις αναγκη για εχτρα ρευμα.
Συνηθως για εναν ενισχυτη ακομη και 5καναλο δεν βαζουμε πυκνωτη αν εχουμε καλη μπαταρια και δυνατο δυναμο που ανταπεξερχεται στα καθηκοντα του φορτιζοντας τη μπαταρια.

παντως οι πυκνωτες ειναι ακριβοι και αρχιζουν απο 50000δρχ η 150Ε.
mick206 - Τρι 21 Ιαν 2003, 08:32:22
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ παιδιά που έχω τετρακάναλο ενισχυτή και έχω το 1.1lt δέν έχω κάποιο πρόβλημα με την μπαταρία.Εξάλλου το ερώτημα είναι γιατί να έχω; Laughing Laughing Laughing
Εννοείται πως όταν θα βάλεις μπρός και θα ξεκινήσει το αμάξι δέν θα έχεις το ραδιο-cd αναμμένο να παίζει!!!! Πρώτα βάλε μπρός και μετά κάνε ότι θες!!! Wink Η μπαταρία απο όσο ξέρω υπάρχει για να παίρνει μπρός το αμαξάκι μας Wink Εάν έχετε το αμάξι σβηστό και παίζει το ραδιο-cd τότε λογικό είναι η μπαταρία να εξαντληθεί Rolling eyes
DimiP - Τρι 21 Ιαν 2003, 18:06:03
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ η πως διαβαζουμε τη μπαταρια
DimiP έγραψε:
Παιδες λογω αμεσης αναβαθμισης (τι αναβαθμιση δηλ. αφου τα πεταξα ολα και βαζω αλλα ;;...τελος παντων) του Ηχοσυστηματος στον Πεζουλα , θα χρειαστω τις γνωσεις σας ωστε να δω αν θα αντεξει η μπαταρια μου.
Λοιπον, εχω μια μπαταρια ξηρου τυπου η κλειστου τυπου (δεν ανοιγει-δεν συμπληρωνεις υγρα) με τα εξης στοιχεια:

Mαρκα :Delphi 55Ah
BE 05527
CCA (-18 *C) BCI450
IEC300 DIN 255 EN 510

Ξερει κανεις να μεταφρασει αυτα τα στοιχεια ;
Με ενδιαφερει ιδιαιτερα αυτο το νουμερακι που δειχνει ποσο αντεχει σε στοιγμιαια αποφορτιση οταν δηλαδη θα χρειαστει να τραβηξει αποτομα ρευμα ο/οι ενισχυτης/τες.

Επισης ξερει κανεις το δυναμο του 206 1400xt (no multiplexing) model 2000, τι ικανοτητα φορτωσης της μπαταριας εχει;;;

Δεκτες και αλλες παρατηρησεις απο γνωστες του I.C.E. περι ρευματων και μπαταριων.



ΟΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ:

Τα νούμερα σημαίνουν τα εξής : 55Ah = διαβάζετε 55 αμπερορια και σημαίνει ότι καταναλώνοντας 1 αμπέρ αντέχει 55 ώρες , οπότε π.χ. 10 αμπέρ =55/10=5,5 ώρες.
BE 05527 είναι το μοντέλο. CCA(-18C) την θερμοκρασία που τα επόμενα στοιχεία είναι δυνατά. IEC300 χρησιμοποιείτε περισσότερο στην Ιαπωνία, DIN255 η ευρωπαϊκή μέτρηση που μας αφορά και σημαίνει στιγμιαία αμπέρ (αμπέρ εκκίνησης π.χ. μίζα, όχι όμως ο ενισχυτής γιατί αυτός θέλει και ταχύτητα κάτι που δεν έχουν όλες η κοινές μπαταρίες) δηλαδή 255 αμπέρ, EN510 και αυτή αντίστοιχη και δεν θυμάμαι ποιος την χρησιμοποιεί. Η μπαταρία λέγετε κλειστού τύπου και σημαίνει όχι ότι δεν έχει υγρά , αλλά ότι αυτά δεν εξαερώνονται οπότε δεν χρειάζεται συμπλήρωμα . Το πεζο φοράει 60 αμπέρ δυναμό. Εγώ θα σου πρότεινα να βάλεις έναν πυκνωτή 1farad , και όταν η μπαταρία χαλάσει τότε βαλε κάποια με ντζελ π.χ.OPTIMA, τα διό τελευταία έχουν ταχύτατη φόρτιση και εκφόρτιση κάτι που θέλουμε για τους ενισχυτές.

DimiP - Τετ 22 Ιαν 2003, 01:26:57
Θέμα δημοσίευσης:
Larry69 έγραψε:
Ρε Δημήτρη Δεν υπάρχει πυκνωτής 1 F μήπως αναφέρεσαι σε μF ή mF Question Wink Question


Κανεις λαθος Λαζαρε.
οριστε τα τεχν. χαρακτηριστικα ενος πυκνωτη signat.

The ECC-100 stabilizes the amplifier`s power circuit. Short-time
voltage fluctuations, which may occur with strong impulse signals,
are compensated. The result is a higher amplifier power
and a significant sound improvement: low and powerful bass,
trasparent midrange and brilliant trebles. Due to an itegrated
overload protection, the installation of the ECC-100 is simple and safe.
More amplifir power - significant sound improvement - interference-
free power - protection against over-voltage and reserved polarity-
gold-plated ternminals - softstart - integrated power tester - 7 LED displays
- vibration protection - automatic turn on and turn
off - visual loading control - easy installation


Capacity: 1F (1 000 000 microF)

Operating Voltage: 12V DC (ground to vehilce chassis)
Limiting charging current: 500 mA
Overload protection: from 16,5V
Charging time: 1 minute approx.
Switching off after 1,5 min. without Voltage fluctuactions
Height: 265 mm
Diameter: 75 mm

DimiP - Παρ 24 Ιαν 2003, 01:45:37
Θέμα δημοσίευσης:
η τελευταια ενημερωση αφου σημερα εβαλα το ηχοσυστημα λεει πως αλλαζουμε μπαταρια (οταν χαλασει) με αλλη τεχνολογιας gel. και μπαινει πυκνωτης που θα ξεκουρασει τη μπαταρια..
αυτα!
DIMCHRI - Τρι 05 Ιούλ 2005, 00:57:18
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Αλλαγή μπαταρίας
μετά από 2 χρόνια και 10 μήνες ήρθε η ώρα να αλλάξω μπαταρία. το αμάξι έμεινε στον τόπο και το έβαλα μπρος με καλώδια προκειμένου να φτάσω σπίτι.
Τι μπαταρία να βάλω ? Πέτρο (baphonet) έχουμε κανέναν πουνα δίνει καμία προσφορά για μας ??


thanks Wink
MEMsound - Τρι 05 Ιούλ 2005, 11:25:09
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχουμε κάτι προς το παρόν.
Εγώ πάντως θα έβαζα Bosch Silver (κλειστού τύπου)
τον κωδικό θα στον βρουν εκεί που θα πας να την πάρεις. Wink
DIMCHRI - Τρι 05 Ιούλ 2005, 22:18:12
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Δεν έχουμε κάτι προς το παρόν.
Εγώ πάντως θα έβαζα Bosch Silver (κλειστού τύπου)
τον κωδικό θα στον βρουν εκεί που θα πας να την πάρεις. Wink


thanks μανθο.
για πες μου κάτι. με το που τέλειωσε η μπαταρία, μου έβγαλε airbag faults και μάλιστα και για τους 2 αερόσακους.

αυτό δεν πρέπει να το πάω στην αντιπροσωπεία να μου τα σβήσουν ?
Touristas - Τετ 06 Ιούλ 2005, 06:43:35
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι λογικό που άναψε το λαμπάκι γιατί έπιασε πτώση τάσεως.
Με την νέα μπαταρία δεν θα έχεις πρόβλημα το λαμπάκι θα σβήσει απλά θα κρατήσει στην μνήμη την πτώση τάσεως. Wink

Α και κάτι ακόμα υπάρχει ένας εγκέφαλος για τους αερόσακους
DIMCHRI - Τετ 06 Ιούλ 2005, 11:05:25
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Είναι λογικό που άναψε το λαμπάκι γιατί έπιασε πτώση τάσεως.
Με την νέα μπαταρία δεν θα έχεις πρόβλημα το λαμπάκι θα σβήσει απλά θα κρατήσει στην μνήμη την πτώση τάσεως. Wink

Α και κάτι ακόμα υπάρχει ένας εγκέφαλος για τους αερόσακους


thanks αργυρη. Wink

οπότε πάω και βάζω μια μπαταρία και τελειωνω.
Η peugeot τι βάζει τώρα στα αυτοκινητά της ? κάποτε έβαζε fiamm. τώρα ?
Touristas - Τετ 06 Ιούλ 2005, 11:31:21
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
Touristas έγραψε:
Είναι λογικό που άναψε το λαμπάκι γιατί έπιασε πτώση τάσεως.
Με την νέα μπαταρία δεν θα έχεις πρόβλημα το λαμπάκι θα σβήσει απλά θα κρατήσει στην μνήμη την πτώση τάσεως. Wink

Α και κάτι ακόμα υπάρχει ένας εγκέφαλος για τους αερόσακους


thanks αργυρη. Wink

οπότε πάω και βάζω μια μπαταρία και τελειωνω.
Η peugeot τι βάζει τώρα στα αυτοκινητά της ? κάποτε έβαζε fiamm. τώρα ?

αυτές που βάζει τώρα είναι TECNIC
από το εργοστάσιο φοράνε VARTA
Baphomet - Τετ 06 Ιούλ 2005, 13:01:10
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ λέω να ψάξεις καμμία ελαφριά μπαταρία...τα ξέρει ο kouzman τα κόλπα αυτα! Very happy αλλιως bosch που είπε ο Μανθουκοτζουτζούκος. Laughing
MEMsound - Τετ 06 Ιούλ 2005, 15:36:22
Θέμα δημοσίευσης:
Baphomet έγραψε:
εγώ λέω να ψάξεις καμμία ελαφριά μπαταρία...τα ξέρει ο kouzman τα κόλπα αυτα! Very happy αλλιως bosch που είπε ο Μανθουκοτζουτζούκος. Laughing

γούτσου γούτσου....
Πάντως τις Bosch τις έχω πολλαπλώς "ηχοσυστηματοδοκιμάσει" και είναι σκυλιά.... Wink
Αλεξ@νδρος - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 23:21:33
Θέμα δημοσίευσης:
H Fiamm μου κρατησε 4 χρόνια Very happy
bakclima - Τρι 23 Αύγ 2005, 20:57:15
Θέμα δημοσίευσης:
Μακη πολυ καλη καλες οι Bosch αλλα απο 55μΑ και πανω Wink οχι πως με πιο μικρη θα εχεις προβλημα
Baphomet - Τετ 24 Αύγ 2005, 12:01:34
Θέμα δημοσίευσης:
Edited by Baphomet

Sniper Sniper Sniper kavaliotis

το τόπικ "Τι μπαταρία να βάλω" ενσωματώθηκε με το παρόν
Λίγη προσοχή στα νέα topics Wink Wink
mick206 - Κυρ 04 Σεπ 2005, 21:30:33
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν μια εβδομάδα και η δικιά μου μπαταρία ύστερα από 4 χρόνια λειτουργίας και βασανιστηρίων (λόγω ηχοσυστήματος Laughing ) παρέδωσε πνεύμα... Crying or Very sad
Τελικά αυτές οι VARTA όντως κρατάνε (όπως λένε και οι διαφημίσεις!) Laughing Laughing
Χαίρομαι που ακούω καλά λόγια για τις Bosch. Μια τέτοια μπήκε. Μόνο που δεν θυμάμαι χαρακτηριστικά να σας πώ. Rolling eyes Razz
brz20 - Πεμ 09 Νοέ 2006, 00:51:55
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα εγω θελω να ρωτησω κατι αλλο.Ποσα Amber ειναι η μπαταρια που βαζουν στα αμαξακια μας?Συγκεκριμενα θελω να μαθω για το 307.Αν παρω καμια με ποιο πολλα Amber τοτε θα εχω και μεγαλυτερη αυτονομια ε??
volvos - Δευ 05 Φεβ 2007, 20:06:46
Θέμα δημοσίευσης:
http://eurobat.gr/downloads/Odyssey.pdf

ΕΧΟΥΜΕ ιδεα αν η 680 κανει για εμας τα αμπερ της???

μπεεεε?

ειναι 7 κιλα!
volvos - Κυρ 11 Φεβ 2007, 10:27:37
Θέμα δημοσίευσης:
αργυρηηηηηηηηηη ακους?
Touristas - Κυρ 11 Φεβ 2007, 10:30:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ακούω κουφός δεν είμαι.
volvos - Κυρ 11 Φεβ 2007, 10:31:26
Θέμα δημοσίευσης:
απαντα....
Touristas - Κυρ 11 Φεβ 2007, 10:34:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι κάνει γιατί…… Razz
volvos - Κυρ 11 Φεβ 2007, 10:53:50
Θέμα δημοσίευσης:
για τα δικα μας που εχουν τοσα μπιχλιμπιδια και δεν υπαρχει περιπτωση να σβηνεις μηχανη και να μην αφησεις π.χ λιγο ανοιχτο το ραδιο κανει η 680 ή μπορουμε να παμε και σε μικροτερο μοντελο?
volvos - Τετ 14 Φεβ 2007, 09:16:21
Θέμα δημοσίευσης:
και επανερχομαι...επειδη καποιος θα βαλει ΠΡΙΝ απο εμενα τη μπαταρια του πισω..........

το ενα θεμα ειναι τι μπαταρια παιρνουμε...

το αλλο θεμα ειναι ΠΟΥ ΤΗ ΒΑΖΟΥΜΕ...
οχι εκει που θα πει κανας steve...

για να ξερουμε που θα μπει πρεπει να εχει γινει μετρηση βαρους στους 4 τροχους .
οι πιο πολλοι θα πουν με τη πρωτη ευκαιρια οτι πρεπει να μπει πισω δεξια για να εξισσοροπησει το βαρος του οδηγου...
ελα ομως που αν μετρησεις ενα αμαξι θα δεις οτι παντα αριστερα ειναι πιο ελαφρυ απο δεξια και αρκετα μαλιστα με τη σκεψη οτι παντα θα ειναι τουλαχιστον ενα ατομο μεσα...
αρα μηπως πρεπει να μπει στο κεντρο? Cool

ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΣΤΗ ΜΟΤΟΡ ΠΡΕΣΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ 206 ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Sidobre - Τετ 14 Φεβ 2007, 11:34:01
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
και επανερχομαι...επειδη καποιος θα βαλει ΠΡΙΝ απο εμενα τη μπαταρια του πισω..........

το ενα θεμα ειναι τι μπαταρια παιρνουμε...

το αλλο θεμα ειναι ΠΟΥ ΤΗ ΒΑΖΟΥΜΕ...
οχι εκει που θα πει κανας steve...

για να ξερουμε που θα μπει πρεπει να εχει γινει μετρηση βαρους στους 4 τροχους .
οι πιο πολλοι θα πουν με τη πρωτη ευκαιρια οτι πρεπει να μπει πισω δεξια για να εξισσοροπησει το βαρος του οδηγου...
ελα ομως που αν μετρησεις ενα αμαξι θα δεις οτι παντα αριστερα ειναι πιο ελαφρυ απο δεξια και αρκετα μαλιστα με τη σκεψη οτι παντα θα ειναι τουλαχιστον ενα ατομο μεσα...
αρα μηπως πρεπει να μπει στο κεντρο? Cool

ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΣΤΗ ΜΟΤΟΡ ΠΡΕΣΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ 206 ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ


Χωροταξικό είναι το ζήτημα Παναγιώτη. Σωστό αυτό που λες, στο κέντο θα ήταν το ιδανικότερο, αλλά μετά δεν μπορείς να βάλεις καροτσάκι παιδικό... Shocked
Ετσι δεξιά είναι πιο σωστή θέση αφού σου αφήνει χώρο και για το καροτσάκι...

Οσο για την μπαταρία αυτή, θα πάρει πόδι λίαν συντόμως γιατί ζυγίζει όσο 2 τσιμεντόλιθους. Αγοράστηκε αναγκαστικά το καλοκαίρι στην εξοχή που μείναμε από μπαταρία και δεν υπήρχε τρόπος να βρεθεί καμία της προκοπής...
volvos - Τετ 14 Φεβ 2007, 11:39:39
Θέμα δημοσίευσης:
εδω ειναι η φοβια μου μηπως εν τελει θελει αριστερα Shocked
αφου αριστερα ειναι και εμπρος και εχει υπολογιστει μια διαφορα λογω ρεζερβουαρ....

για πες τη μπαταρια θα παρεις να δουμε κανει και σε εμας με τα χιλιαδυο ηλεκτρικα μπλιμπλικια....
Sidobre - Τετ 14 Φεβ 2007, 11:45:04
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
για πες τη μπαταρια θα παρεις να δουμε κανει και σε εμας με τα χιλιαδυο ηλεκτρικα μπλιμπλικια....


Εδώ σε θέλω... δεν μου λες και εμένα που είσαι πιο ψαγμένος;;;;;;;

ΥΓ. Ετσι όπως είναι φιαγμένο, μεταφέρεται εύκολα αριστερά ρε ούρδα και εσύ...
volvos - Τετ 14 Φεβ 2007, 12:08:28
Θέμα δημοσίευσης:
an τη βαλεις δεξια αριστερα και δεις διαφορα τοτε θα σε ονομασω πανηγυρικα SIDOBRONEN.......
τελειως θεωρητικη η συζητηση και αν το υπερλαμογιο-παραγοντας παπακι δε μετρησει το δικο του εστω δε θα εχουμε απολυτως καμια ενδειξη...

για το ποια μπαταρια να βαλεις αυτο μονο ο μπεεεε μαν θα στο πει!!!

υ.γ.1 παπακι οταν θα μετρησεις θα κανεις 2 μετρησεις. μια θα εισαι μεσα και μια χωρις να εισαι μεσα. και θα γεμισεις το ρεζερβουαρ τσιπηηηηηηηηη!
Sidobre - Τετ 14 Φεβ 2007, 12:28:26
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως σου είπα και πιο πάνω, δεν έγινε για να δω διαφορά...
Χωροταξικά υπήρχε πρόβλημα ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ...
Το γιατί θα το δείς σε μερικές εβδομάδες....
volvos - Τετ 14 Φεβ 2007, 12:30:56
Θέμα δημοσίευσης:
ξερω ξερω...αλλα θεωρω οτι θα δεις αρκετη διαφορα και ας φαινεται χαζο.
14κιλα μειον απο εμπρος και +6-8κιλα πισω (οσο εχει μια ελαφρια) ειναι αρκετα σημαντικο βαρος για τη κατανομη σε ενα αμαξι 1000κιλων.
μιλαμε για το 1%.
Giannis307 - Παρ 27 Απρ 2007, 21:06:32
Θέμα δημοσίευσης:
Η αυτονομια ειναι κατι σχετικο...Πιο πολλα αμπερ πιο πολυ ρευμα(ποσοτικα)Οποτε με μαμα αμξι λογικα να κρατησει λιγο περισσοτερο απο την απλη η μαμα δινει 40-45 αμπερ....Πντως ειναι μια στανυαρ αλλαγη αμα φτιαξεις ηχοσυστημα....Γιατι τα 307 εχουν ηλεκτρικη αντλια στο τιμονι και,αμα φορτωσεις μεγαλο ηχοσυστημα χωρις μεγαλη μπαταρια και πυκνωτη τοτε ρελαντι θα νιωθεις το μπασο ακομα και στο τιμονι(το μεχω δει) κατι ακρως επικυνδινο!!!
CC-Gio - Τρι 04 Σεπ 2007, 10:54:52
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα που μου τέλειωσε η μπαταρία γιατί δε μου άναψε airbag fault?

Μήπως έμεινα από κάτι άλλο? ή δεν είναι στάνταρ να ανάβει το λαμπάκι?
DIMCHRI - Τρι 04 Σεπ 2007, 13:30:19
Θέμα δημοσίευσης:
CC-Gio έγραψε:
Εμένα που μου τέλειωσε η μπαταρία γιατί δε μου άναψε airbag fault?

Μήπως έμεινα από κάτι άλλο? ή δεν είναι στάνταρ να ανάβει το λαμπάκι?




Δεν είναι στάνταρ... με την ευκαιρεία καιρό είχαμε να σε δούμε .... όλα καλά ;;
CC-Gio - Τετ 05 Σεπ 2007, 22:16:00
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
CC-Gio έγραψε:
Εμένα που μου τέλειωσε η μπαταρία γιατί δε μου άναψε airbag fault?

Μήπως έμεινα από κάτι άλλο? ή δεν είναι στάνταρ να ανάβει το λαμπάκι?




Δεν είναι στάνταρ... με την ευκαιρεία καιρό είχαμε να σε δούμε .... όλα καλά ;;


Ολα καλα..ολα ανθηρα!

Τελικα άναψε το λαμπακι (το εβαλα με καλωδια μπροστα)

Ενα κουλο που συνεβει...ο δεικτης του στροφομετρου δεν ειναι στη σωστη θέση! Οταν είναι σβηστό το αυτοκίνητο βρισκεται προς τα κατω ...κατακορυφα....και οταν αναβει και δουλευει ρελαντι μου το δειχνει πολυ κατω απο το μηδεν!

Δηλαδη ο κοφτης μου εφτασε στις 8500 τωρα! ΧαχαχΧΑ Razz

Θα παω να αλλαξω μπαταρια....μετα απο 3 χρονακια!
MEMsound - Πεμ 06 Σεπ 2007, 00:43:43
Θέμα δημοσίευσης:
Βρες και πάρε BOSCH Silver Wink
Αν όχι οι καλήτερες είναι από τις καλήτερες (συμβατικές όχι ηχοσυστημάτων) μπαταριές που κυκλωφορούν στην αγορά.
drdino - Πεμ 06 Σεπ 2007, 00:44:52
Θέμα δημοσίευσης:
Οι κλειστού τύπου είναι ανθεκτικότερες/μακροβιότερες από τις απλές;
MEMsound - Πεμ 06 Σεπ 2007, 00:48:57
Θέμα δημοσίευσης:
σε εμένα οι Bosch (μόνο αυτές έχω δοκιμάσει, από κλειστού τύπου) κρατάνε άνετα 5+χρόνια... με ζόρικη ηχητικα χρήση...
drdino - Πεμ 06 Σεπ 2007, 00:54:54
Θέμα δημοσίευσης:
Στο 406 ανοικτού τύπου κράτησε 5 χρόνια. Η μαμίσια κλειστού τύπου 4. Στο 307 είναι 2 χρόνων, κλειστού τύπου, και δεν την βλέπω καλά. Rolling eyes Ρωτάω γιατί στο 406 θα την αλλάξω φέτος πριν τον χειμώνα, και αναρωτιέμαι τι να βάλω. Embarassed
birbilakos - Δευ 14 Ιαν 2008, 11:32:10
Θέμα δημοσίευσης: έμεινα... τι μπαταρία να διαλέξω;;;
Δυστυχώς η γκαντεμιά με χτύπησε σήμερα το πρωί καθώς ξεκίναγα απ' το σπίτι για τη δουλειά... δεν έπαιρνε μπροστά το 206 μου Crying or Very sad
Πιστεύω ότι είναι μπαταρία (κάνει μερικά γκρου-γκρου όταν προσπαθείς να το βάλεις μπροστά αλλά τζίφος).

Με μια γρήγορη ματιά στη μπαταρία είδα ότι είναι μια VARTA με τα ακόλουθα στοιχεία πάνω: 12V L0 250/390A.
Αυτά γράφει από πάνω η μπαταρία... το θέμα είναι τι μπαταρία να διαλέξω τώρα; Δλδ. από τα στοιχεία αυτά δεν βλέπω κάπου να λέει για αμπερόρια... μήπως μπορεί να βοηθήσει κανείς;; Question
Το αμάξι το χω κανα 5-μηνο μεταχειρισμένο του 2003 και δεν ξέρω καν αν έχει αλλαχθεί η μπαταρία ποτέ. Αν όχι λογικά έφτασε στα όρια ζωής της μιας και μου χει ξανακάνει μερικά σχέδια...

Εσείς τι μπαταρία θα βάζατε;
Giannis307 - Δευ 14 Ιαν 2008, 11:34:14
Θέμα δημοσίευσης:
Βοsh silverline 65a
birbilakos - Δευ 14 Ιαν 2008, 11:42:36
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Βοsh silverline 65a

Θενκς Smile

Πιστεύεις ότι θα τη σηκώνει το δυναμό (λόγω των 65αμπερορίων);

Πόσο στοιχίζει περίπου;

Επίσης κάτι άλλο σημαντικό, θα χρειαστώ να είναι φορτισμένη η μπαταρία μιας και δεν έχω καλώδια στη διάθεσή μου...
Giannis307 - Δευ 14 Ιαν 2008, 13:13:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ανετα...εγω την εβαλα 100 ευρω...και γενικα καπου εκει παιζουν....
Βασηκα με το που την εβαλα πανω ειδα ακομη και διαφορα στην κρυα εκκινηση που επειδη η παλι αηταν ημιψωφια ετρεμε σαν το ψαρι μεχρι να ζεσταθει....
birbilakos - Δευ 14 Ιαν 2008, 13:42:26
Θέμα δημοσίευσης:
ok, μάλλον αυτή θα πάρω. Γνωρίζει κανείς αν είναι φορτισμένη ώστε να πάρει μπροστά το όχημα για πρώτη φορά;
fynos - Δευ 14 Ιαν 2008, 20:37:39
Θέμα δημοσίευσης:
birbilakos έγραψε:
ok, μάλλον αυτή θα πάρω. Γνωρίζει κανείς αν είναι φορτισμένη ώστε να πάρει μπροστά το όχημα για πρώτη φορά;


ναι είναι !
Απλά θα το αφήσεις για 10 λεπτά στο ρελαντί, αν δεν πρόκειται να κινηθείς !
birbilakos - Τρι 15 Ιαν 2008, 11:18:22
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν, πήρα την Bosch silverline 65a (νομίζω 60 αμπερόρια είναι) και το όχημα άρπαξε αμέσως Smile. Πολύ καλύτερα σε σχέση με την παλιά ακόμα και στα καλά της :p

Η αλλαγή μου πήρε 10 λεπτά Cool

Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Edit:: Στοιχισε 97 ευρώ από πράκτικερ
Giannis307 - Τρι 15 Ιαν 2008, 12:52:25
Θέμα δημοσίευσης:
Wink Thumb Left
volvos - Τρι 19 Αύγ 2008, 08:51:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ι.ΧΟΥΜΑΣ ΑΕΒΕ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΩΝ

ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ
19ΧΛΜ ΕΘΝ.ΑΘΗΝΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ
ΤΗΛ.2105574131 - 2105570627-8

ΥΠΟΚ/ΜΑ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ 61 ΜΟΣΧΑΤΟ (ΦΑΝΑΡΙΑ ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑΣ)
ΤΗΛ.2104825070 - 2104824489


τη 50αρα thn exei 50ευρω....
οτι πρεπει νομιζω για μας


επισης εχει καποιες ειδικη παραγγελια για mx-5
με βαση καπου 24 επι 14 επι 13 υψος...
που εμας το υψος μας νοιαζει κυριως για να βαλουμε εισαγωγη απο πανω...
ειναι 40αμπερορια
ανοιχτου τυπου ολες
με τιμη 60+φπα
Steve - Τρι 19 Αύγ 2008, 17:04:37
Θέμα δημοσίευσης:
3 birds were sitting!
mayas - Τρι 28 Σεπ 2010, 08:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
αλλαξα στο 206 1.4 χθες κ εβαλα banner μπαταρία (better than common... ). Οπότε 2 συμβουλες για όσους μεινουν σαν κ μενα:
1. για 206 (55Ah 480A) τα στοιχεια της μπαταρίας, για Banner.
2. Προσοχή από που θα παραλάβετε γιατι η πολύ αδράνεια της μπαταρίας είναι επικίνδυνη. Αν πάτε σε ηλεκτρολογείο ζητηστε να την τσεκαρουν μπροστά σας με battery test κ να δείτε ότι οι τιμες ειναι κοντα στις ονομαστικές.

3. Τιμη 91 ευρω.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr