Timour21 έγραψε: |
λοιπόν έχουμε και λέμε.
Audi TT (με τα 180) τσάι και σε ευθεία και σε στροφές Type R σταγόνες τσαγιού σε στροφές καμία ελπίδα στην ευθεία RX8 (με τα 192) τσάι παντού. Corolla Ti 1800 (με τα 192) τσάι παντού Rallye & Gti 106 τσάι παντού (μαμά και τα δύο) με πέτυχε ένα 2ου σταδιού και με προσπέρασε σαν σταματημένο (που λέει ο λόγος) 206 gti τσάι παντού 205 mi16 είδα τα πρώτα 2 γράμματα της πινακίδας του τα υπόλοιπα δεν πρόλαβα. RC δεν έχω πετύχει ακόμα Clio (172) πανω κάτω τα ίδια το (182) φεύγει για λίγο αλλά μαζεύεται στις στροφές. ΒΜW για να μπορεί να ακολουθήσει πάνω από 2500cc VAG 1.8 turbo γενικότερα δεν έχει καταφέρει να σταθεί δίπλα μου (δεν έχω πετύχει Cupra ομως ή ΤΤ με 225) Και η λίστα συνεχίζεται. |
307Lucifer έγραψε: | ||
Να φανταστώ ότι μιλάς για το 306gti 6 με τα 167 μαμά άλογα και όχι για το 1,4 8v έεεε????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
madjas έγραψε: |
Στο περιοδικό EVO πάντως που αναφέρει τα all time classics αυτοκίνητα έχει το 306 GTI-6 το οποίο είναι 1160 κιλά, έχει 163 άλογα, 19.7 κιλά ροπής στις 6500, 0-100 σε 8.7, τελική 220 και αναφέρει και ένα 306 rallye, το οποίο είναι 1199 κιλά, έχει 167 άλογα, 21.1 κιλά ροπής στις 5500, 0-100 σε 7.1 και τελική 219. |
nik_marin έγραψε: |
το 306 rallye έχει έρθει στην Ελλάδα απλός η εδώ αντιπροσωπεία το βάπτισε 306 gti RACE για λογούς μάρκετινγκ. |
Timour21 έγραψε: |
Παιδιά και το GTI6 και το Rallye έβγαιναν με ακριβώς τον ίδιο κινητήρα XU10J4RS. Οι διαφορές του Rallye με το 6 ήταν οτι το πρώτο δεν είχε δερμάτινα καθίσματα, 4 αερόσακους (είχε 2) ,ηλ. παράθυρα και αισθητήρες βροχής και cd changer -αν και προς το τέλος 99-00 έβγαιναν και με cd changer). Μιά επίσης διαφορά ήταν το βάρος τους 1150 κιλά περίpου έναντι 1210 περίπου του 6. Επίσης να πω οτι τα 220 τελική τα δίνει ο κατασκευαστής γιατί στα Αγγλικά τουλάχιστον ο κόφτης στην 6η μπαίνει στις 6000 στροφές. Στον κόφτη το GPS μου έδειξε 218km, ενώ κάποιοι που έχουν βάλει τον κόφτη στις 7250 που είναι και οι υπόλοιπες έχουν δεί μέχρι και 235.
Πάντως όσον αφορά τα EVO για να καταφέρεις να είσαι κοντά του σε στροφές ή εσύ θα πρέπει να είσαι πολύ καλός οδηγός ή ο άλλος πολύ κακός πιστεύω. Το αυτοκίνητο είναι μαμά ναι, πρόσφατα όμως χρειάστηκε να αλλάξω καταλύτη και μπήκε ένας ποιο ελεύθερος. |
ultra-one έγραψε: |
Απλά σας λέω ότι συγκριτικά το 206GTi είναι σαν πατίνι για παιδάκια...... (Μεγάλη απογοήτευση......)
|
ultra-one έγραψε: |
Για να μην ανοίγω άλλο τόπικ αφού ελάχιστα 309GTi πουλήθηκαν στην Ελλάδα και μάλλον..... |
Ronin έγραψε: | ||
Άντε βρε σαχλαμάρα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: | ||||
ΜΕΡΑ - ΝΥΧΤΑ η διαφορά Πάνο .............. ![]() |
volvos έγραψε: |
σημερα περασα απο κονδωρα και ειχε ενα 406 mι-16....
με 137000χλμ σε αρκετα καλη κατασταση. μιλαμε για το απολυτο q-car....................................... |
ultra-one έγραψε: | ||
Μόνο αρνητικό σημείο (πέρα από τα πλαστικά και την κακή παθητική ασφάλεια στις μετοπικές....) είναι ότι τα Μι16 που είχαν ABS της τότε γενιάς φρέναραν πολύ χειρότερα από τα μοντέλα χωρίς διότι το ABS ήταν υπερευαίσθητο και έμπαινε με το παραμικρό!!! |
Timour21 έγραψε: |
ας προσθέσουμε τότε και τα επίσης αρκετά σπάνια 205 mi16 και 405 mi16 για να ολοκληρώσουμε το τοπικ. ![]() |
volvos έγραψε: |
αρε σουμπαρου και εβο αγεννητα ηταν εκεινες τις εποχες... |
Sidobre έγραψε: |
Επειδή πιάσατε ωραίο θέμα, μην αρχίσω να μιλάω για...
|
Lef205 έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() |
Baphomet έγραψε: |
..Λευτέρη μπορείς να τον ξαναλλάξεις!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
STELIOS έγραψε: |
Το δευτερο μας Peugeot. Peugeot 504, με πηγενε και με εφερνε απ'το σχολειο (Ληκειο), δεν ειχε ηλιοροφη αλλα ειχε κατι καλητερο ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ και 1800 κηβικα.... Θηριο σας λεω, 5μελης οικογενεια μας γυρισε ολη την Ελλαδα (και τα νησια) χωρις να διαμαρτηρηθει ποτε.....
![]() |
-=N4X=- έγραψε: |
.....Μου εκανε απιστευτη εντυπωση το πως εστριβε...εβλεπες ενα αμαξι να γερνει στις στενες φουρκετες κ ομως να στριβει χωρις να υποστρεφει η να σπινιαρει ασχημα....ηταν ενα πραγματικα αφορυβο τραινακι αφου δεν ακουγωνταν τιποτα...μονο τα ελαστικα!
Με μια λεξη ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ |
Ronin έγραψε: | ||||||
ε δε θα το'λεγα Χάρη μου... ![]() |
kanelj έγραψε: |
206 εννοειται |
Lef205 έγραψε: | ||
Aν δεν ειχατε στην κατοχη σας καποιο απο τα προηγουμενα! ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω…..
Παραθέτω μια «κόντρα» 309 GTi 1.9 Vs 206 "GTi" 1.6 σε διάφορα σημεία μαζί με την βαθμολογία που δίνω σε κάθε σημείο! |
ultra-one έγραψε: |
Δεν θα ασχοληθω πολύ με το θέμα επιδόσεων διότι το 309GTi 1.9 είχε 130ιππους και 920κιλά βάρος (7 κιλά ανά ίππο) και το 206GTi 1.6 έχει 110 ίππους και 1060κιλά βάρος (9,6 κιλά ανά ίππο.....). Ακόμη και το δίλιτρο 206GTi έχει 137ίππους και 1060κιλά (τόσο το βρίσκω και αυτό) που σημαίνει 7,7 κιλά ανά ίππο. |
Ronin έγραψε: | ||
Δεν ήξερα οτι μίλαγες για το 1,6 Χάρη μου.Μιάς και αναφέρθηκες σε παλαιότερα peugeot,φαντάστικα οτι εννοούσες τον αρχικό 206gti,το οποίο όλοι ξέρουμε τι κινητήρα φοράει ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ronin έγραψε: | ||
The truth is out there Χάρη μου...Μην το ξεχνάς ποτέ αυτό... ![]() |
fterotos έγραψε: |
file ultra-one ...kapou diabasa pos les oti to 309gti16 den eixe uperstrofh , logo diaforetikon rithmiseon apo to 309gti, auto pou les apla sou leo pos den isxuei ! ta 2 amaksia eixan diaforetikes rithmiseis sthn anarthsh kai to 16v den eixe kamia epafh me to 8v . 23mm itan oi antistreptikh tou 16v. tou 8v htan pio lepth 21mm nomizo.
...kai kati allo, sthn agglia den eidan pote 309gti16 , ta elaxista pou uparxoun einai metatropes ! |
fterotos έγραψε: |
file ultra one, h diafora mas einai pos esu diabazeis gia to 309gti16 se periodika kai ego to odhgo. oso gia thn antistreptikh den bazo to xeri mou sthn fotia gia to 8v , sigoura eixe paxuteres raudous to 16v. p.s. ta 309opos lene kai ta biblia mou (ektos apo to 16v) foragan 20, 22,23 mm antistreptikes , ara to 8v tetoia tha forouse |
fterotos έγραψε: |
..mama einai. |
fterotos έγραψε: |
sto manual pou les ,den anaferete tipota gia to 16v. |
fterotos έγραψε: |
mple metalliko , mono 3porto ebgene... |
fterotos έγραψε: |
KAI DEN TO POULAO....... |
Timour21 έγραψε: |
για να καταλάβω και γω, το 309 το 16v ήταν ο αλουμινένιος 1905 Mi16? |
Timour21 έγραψε: |
για να καταλάβω και γω, το 309 το 16v ήταν ο αλουμινένιος 1905 Mi16? |
ultra-one έγραψε: |
To 309GTi 16v δεν κυκλοφόρησε ποτέ σε δεξιοτίμονο διότι υπήρχε πρόβλημα με την αντλία των φρένων που δεν χώραγε πίσω από τον κινητήρα! Όντως στην Αγγλία όλα τα 16v είναι μετατροπές και δεν ξέρω πως έλυσαν το πρόβλημα της αντλίας που δεν κατάφερε να λύσει η Peugeot!!! |
fterotos έγραψε: |
to kibotio , arketeta grhgoro kai kalo se aisthish , alla htan konto ! gia auto htan kai dunato akoma kai sta xamhla . h 2a pianei 95 me to zori me kofti stis 7250rpm . |
ultra-one έγραψε: | ||
Έκανες εσύ κάτι????? Περίεργο μου φαίνεται! Στα 309GTi 8v & 205GTi 1.9 η 2α ήταν 110+ χιλιόμετρα στις 6750 στροφές κόφτη! ![]() |