PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Θρυλικά Peugeot

Lef205 - Παρ 01 Ιούλ 2005, 15:23:51
Θέμα δημοσίευσης: Θρυλικά Peugeot
Προσπαθησα να βρω στην αναζητηση ενα τοπικ σχετικο με αυτο το αυτοπκινητο και δεν βρηκα κατι.Με αφορμη λοιπον το ποστ του rastaviper στο τοπικ 206 gti vs . . ανοιξα αυτο το τοπικ για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.(αν υπαρχει κατι αντιστοιχο να διαγραφει το παρον).
Lef205 - Παρ 01 Ιούλ 2005, 15:25:37
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Lef205 έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Σημερα πετυχα στον Κρασουλη ενα 306 Gti και μου ειπε το παληκαρι οτι βγαζει 170 αλογα μαμα και οτι υπαρχουν μονο 10 τετοια στην ελλαδα.Επιση μου ειπε οτι παταει τρελα αμαξια στο δρομο και οτι σε καποιο αγωνα κυνηγουσε ενα Evo.
Μπορει να ισχυει κατι τετοιο?
.

o καθενας τα δικα του οπου θελει.


Καλά τα λέει! Σίγουρα υπάρχουν πολύ λίγα 306 GTi-6 στην Ελλάδα και βγάζουν 168 άλογα "μαμά".

Επίσης μην ξεχνάτε ότι το 306GTi-6 είναι το καλύτερα στημένο Peugeot όλων των εποχών και ίσως πιο "εύκολο" από το EVO στο όριο! Σε στεγνο δρόμο με στροφές δεν αποκλείεται να μένει πίσω το EVO!

Για κόντρα σε ευθεία με EVO δεν συζητάω το αποτέλεσμα........


Χαρη φυσικα θα με βρεις παλι συμφωνο με τη γνωμη σου!Το σχολιο το εκανα για το τοπικ το οποιο ειναι τελειως ασχετο με το θεμα!
Lef205 - Παρ 01 Ιούλ 2005, 15:30:18
Θέμα δημοσίευσης:
νομιζω πως το 306 εβγαζε 167 αλογα.Στην Ελλαδα εχουν κυκλοφορησει ελαχιστα αλλα παρολαυτα ειναι δυσκολο να βρεθει και το μοτερ αυτου του αυτοκινητου εστω και απο το εξωτερικο σε ελληνικα καταστηματα ανταλλακτικων.Το συγκεκριμενο 306 θεωρω πως ειναι ακομη ενα πεζω φτιαγμενο για να "βαζει τα γυαλια" σε μεγαλυτερους και ακριβωτερους συνδυασμους.(οπως το 106 κλπ) Wink
Timour21 - Παρ 01 Ιούλ 2005, 16:04:06
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπόν έχουμε και λέμε.

Audi TT (με τα 180) τσάι και σε ευθεία και σε στροφές
Type R σταγόνες τσαγιού σε στροφές καμία ελπίδα στην ευθεία
RX8 (με τα 192) τσάι παντού.
Corolla Ti 1800 (με τα 192) τσάι παντού
Rallye & Gti 106 τσάι παντού (μαμά και τα δύο) με πέτυχε ένα 2ου σταδιού και με προσπέρασε σαν σταματημένο (που λέει ο λόγος)
206 gti τσάι παντού
205 mi16 είδα τα πρώτα 2 γράμματα της πινακίδας του τα υπόλοιπα δεν πρόλαβα.
RC δεν έχω πετύχει ακόμα
Clio (172) πανω κάτω τα ίδια το (182) φεύγει για λίγο αλλά μαζεύεται στις στροφές.
ΒΜW για να μπορεί να ακολουθήσει πάνω από 2500cc
VAG 1.8 turbo γενικότερα δεν έχει καταφέρει να σταθεί δίπλα μου (δεν έχω πετύχει Cupra ομως ή ΤΤ με 225)

Και η λίστα συνεχίζεται.
Timour21 - Παρ 01 Ιούλ 2005, 16:09:59
Θέμα δημοσίευσης:
Cayenne τσάι με λεμόνι και ροδάκινο συνοδευμένο με παξιμαδάκι.

To αμάξι δεν είναι απλά ευκολοδήγητο πάει μόνο του και δεν προβληματίζει και δεν τρομάζει καθόλου.
το μοτέρ βγάζει από 165 μέχρι 172 άλογα μαμά ανάλογα το έτος κατασκευής, τα νεότερα βγάζανε 165 περίπου για να είναι ποιο φιλικά στο περιβάλλον (αυτό διορθώνεται όμως). Το 6άρι κιβώτιο όμως κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει!
Ronin - Παρ 01 Ιούλ 2005, 16:14:24
Θέμα δημοσίευσης:
Στάθη,το μόνταρες εσύ το δικό σου?
crusader - Παρ 01 Ιούλ 2005, 16:21:21
Θέμα δημοσίευσης:



Τεχνικές πληροφορίες σχετικά με το 306 GTI-6 :

http://www.globalcar.com/datasheet/Peugeot/1996Peugeot306GTi-6.htm


Ψάχνοντας έπεσα και πάνω σε σχετικό 306 club :

http://www.306gti6.com/


Ενώ υπάρχει και αυτό με αρκετά ενδιαφέρουσες φωτογραφίες :

http://www.306gti6.co.uk/
DrJekyll - Παρ 01 Ιούλ 2005, 17:47:49
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
λοιπόν έχουμε και λέμε.

Audi TT (με τα 180) τσάι και σε ευθεία και σε στροφές
Type R σταγόνες τσαγιού σε στροφές καμία ελπίδα στην ευθεία
RX8 (με τα 192) τσάι παντού.
Corolla Ti 1800 (με τα 192) τσάι παντού
Rallye & Gti 106 τσάι παντού (μαμά και τα δύο) με πέτυχε ένα 2ου σταδιού και με προσπέρασε σαν σταματημένο (που λέει ο λόγος)
206 gti τσάι παντού
205 mi16 είδα τα πρώτα 2 γράμματα της πινακίδας του τα υπόλοιπα δεν πρόλαβα.
RC δεν έχω πετύχει ακόμα
Clio (172) πανω κάτω τα ίδια το (182) φεύγει για λίγο αλλά μαζεύεται στις στροφές.
ΒΜW για να μπορεί να ακολουθήσει πάνω από 2500cc
VAG 1.8 turbo γενικότερα δεν έχει καταφέρει να σταθεί δίπλα μου (δεν έχω πετύχει Cupra ομως ή ΤΤ με 225)

Και η λίστα συνεχίζεται.


Να φανταστώ ότι μιλάς για το 306gti 6 με τα 167 μαμά άλογα και όχι για το 1,4 8v έεεε????? Blink Hunter W00t Blink Hunter W00t
Lef205 - Παρ 01 Ιούλ 2005, 18:23:17
Θέμα δημοσίευσης:
307Lucifer έγραψε:
Timour21 έγραψε:
λοιπόν έχουμε και λέμε.

Audi TT (με τα 180) τσάι και σε ευθεία και σε στροφές
Type R σταγόνες τσαγιού σε στροφές καμία ελπίδα στην ευθεία
RX8 (με τα 192) τσάι παντού.
Corolla Ti 1800 (με τα 192) τσάι παντού
Rallye & Gti 106 τσάι παντού (μαμά και τα δύο) με πέτυχε ένα 2ου σταδιού και με προσπέρασε σαν σταματημένο (που λέει ο λόγος)
206 gti τσάι παντού
205 mi16 είδα τα πρώτα 2 γράμματα της πινακίδας του τα υπόλοιπα δεν πρόλαβα.
RC δεν έχω πετύχει ακόμα
Clio (172) πανω κάτω τα ίδια το (182) φεύγει για λίγο αλλά μαζεύεται στις στροφές.
ΒΜW για να μπορεί να ακολουθήσει πάνω από 2500cc
VAG 1.8 turbo γενικότερα δεν έχει καταφέρει να σταθεί δίπλα μου (δεν έχω πετύχει Cupra ομως ή ΤΤ με 225)

Και η λίστα συνεχίζεται.


Να φανταστώ ότι μιλάς για το 306gti 6 με τα 167 μαμά άλογα και όχι για το 1,4 8v έεεε????? Blink Hunter W00t Blink Hunter W00t


Μου φαινεται οτι ηρθε η ωρα να αλλαξεις την υπογραφη σου Σταθη! Cheers Cheers Cheers
MEMsound - Παρ 01 Ιούλ 2005, 18:53:25
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης δείτε και αυτό:

http://www.fortunecity.com/silverstone/brandshatch/49/specs.htm#transmission

Παρεπιπτόντως έχει ένας γείτωνάς μου έχει ένα εντελώς μαμά (είναι 55άρης ο άνθρωπος και καθόλου κάγκουρας) σιελ 306 GTI-6 το οποίο έχει καταλάβει ότι είναι σχεδόν συλλεκτικό πλέον και δεν το πουλάει!!!
Και πρέπει να έχει και ελάχιστα χιλιόμετρα! Shocked Shocked
Timour21 - Σαβ 02 Ιούλ 2005, 11:59:54
Θέμα δημοσίευσης:
H υπογραφή θα αλλάξει τέλη Σεπτεμβρίου όταν θα γίνει η "μετάγγιση" παιδιά. Για την ώρα όπως καταλάβατε του πίνω το αίμα όποτε βρίσκω ευκαιρία.
MEMsound - Σαβ 02 Ιούλ 2005, 12:16:22
Θέμα δημοσίευσης:
αααα δηλαδη αναφέρεσαι ακόμα σε εκείνο που έφερες απ έξω.
Δεν έκανες την "μεταγγιση" ακόμα Shocked
Αναμένουμε να το δούμε και "live" εν δράση.... Wink
nik_marin - Σαβ 02 Ιούλ 2005, 13:24:28
Θέμα δημοσίευσης:
Στάθη από τι κατάλαβα έχεις 306gti6 το οποίο έχεις φέρει απέξω, το αυτοκίνητο είναι μαμά ?
Βασικά με ενδιαφέρει η αναρτήσει του.
Ξέχασα να πω πώς έχω και εγώ ένα τους τελευταίους 6 μήνες,
madjas - Σαβ 02 Ιούλ 2005, 14:15:10
Θέμα δημοσίευσης:
Στο περιοδικό EVO πάντως που αναφέρει τα all time classics αυτοκίνητα έχει το 306 GTI-6 το οποίο είναι 1160 κιλά, έχει 163 άλογα, 19.7 κιλά ροπής στις 6500, 0-100 σε 8.7, τελική 220 και αναφέρει και ένα 306 rallye, το οποίο είναι 1199 κιλά, έχει 167 άλογα, 21.1 κιλά ροπής στις 5500, 0-100 σε 7.1 και τελική 219.
STELIOS - Σαβ 02 Ιούλ 2005, 15:37:53
Θέμα δημοσίευσης:
madjas έγραψε:
Στο περιοδικό EVO πάντως που αναφέρει τα all time classics αυτοκίνητα έχει το 306 GTI-6 το οποίο είναι 1160 κιλά, έχει 163 άλογα, 19.7 κιλά ροπής στις 6500, 0-100 σε 8.7, τελική 220 και αναφέρει και ένα 306 rallye, το οποίο είναι 1199 κιλά, έχει 167 άλογα, 21.1 κιλά ροπής στις 5500, 0-100 σε 7.1 και τελική 219.


Δεν ειχε ερθει το 306 rallye στη Ελλαδα. Ηταν η εκδοση 306 GTI-6 (167hp) αλλα ΧΩΡΙΣ τον εξτρα εξοπλισμο (δερματινα καθησματα, ηλεκτρικες πολυτελιες κτλ.) οπως παραδοσιακα ειναι τα rallye. Εβγενε στα κλασικα ραλισια χρωματα και ειχε τις 3 διακριτικες ριγες (κοκκινο, κιτρινο, μπλε) στα πλαγια.
Το ειχα δει σε αντιπροσωπια της Peugeot οταν ημουν φοιτητης στη Σκοτια, περνουσα καθε μερα απο'εκει και το ζαχαρωνα....
Timour21 - Σαβ 02 Ιούλ 2005, 16:19:30
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά και το GTI6 και το Rallye έβγαιναν με ακριβώς τον ίδιο κινητήρα XU10J4RS. Οι διαφορές του Rallye με το 6 ήταν οτι το πρώτο δεν είχε δερμάτινα καθίσματα, 4 αερόσακους (είχε 2) ,ηλ. παράθυρα και αισθητήρες βροχής και cd changer -αν και προς το τέλος 99-00 έβγαιναν και με cd changer). Μιά επίσης διαφορά ήταν το βάρος τους 1150 κιλά περίpου έναντι 1210 περίπου του 6. Επίσης να πω οτι τα 220 τελική τα δίνει ο κατασκευαστής γιατί στα Αγγλικά τουλάχιστον ο κόφτης στην 6η μπαίνει στις 6000 στροφές. Στον κόφτη το GPS μου έδειξε 218km, ενώ κάποιοι που έχουν βάλει τον κόφτη στις 7250 που είναι και οι υπόλοιπες έχουν δεί μέχρι και 235.
Πάντως όσον αφορά τα EVO για να καταφέρεις να είσαι κοντά του σε στροφές ή εσύ θα πρέπει να είσαι πολύ καλός οδηγός ή ο άλλος πολύ κακός πιστεύω.

Το αυτοκίνητο είναι μαμά ναι, πρόσφατα όμως χρειάστηκε να αλλάξω καταλύτη και μπήκε ένας ποιο ελεύθερος.
nik_marin - Σαβ 02 Ιούλ 2005, 22:06:10
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="STELIOS
Δεν ειχε ερθει το 306 rallye στη Ελλαδα. quote]

το 306 rallye έχει έρθει στην Ελλάδα απλός η εδώ αντιπροσωπεία το βάπτισε 306 gti RACE για λογούς μάρκετινγκ.
MEMsound - Κυρ 03 Ιούλ 2005, 12:39:02
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
το 306 rallye έχει έρθει στην Ελλάδα απλός η εδώ αντιπροσωπεία το βάπτισε 306 gti RACE για λογούς μάρκετινγκ.

Σωστός!
Για την ακρίβεια 306 RACE σκέτο!
(αν και στο πλάι κάτω από το φλας είχε τα σηματακι GTI. Wink )
Baphomet - Κυρ 03 Ιούλ 2005, 18:20:46
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
Παιδιά και το GTI6 και το Rallye έβγαιναν με ακριβώς τον ίδιο κινητήρα XU10J4RS. Οι διαφορές του Rallye με το 6 ήταν οτι το πρώτο δεν είχε δερμάτινα καθίσματα, 4 αερόσακους (είχε 2) ,ηλ. παράθυρα και αισθητήρες βροχής και cd changer -αν και προς το τέλος 99-00 έβγαιναν και με cd changer). Μιά επίσης διαφορά ήταν το βάρος τους 1150 κιλά περίpου έναντι 1210 περίπου του 6. Επίσης να πω οτι τα 220 τελική τα δίνει ο κατασκευαστής γιατί στα Αγγλικά τουλάχιστον ο κόφτης στην 6η μπαίνει στις 6000 στροφές. Στον κόφτη το GPS μου έδειξε 218km, ενώ κάποιοι που έχουν βάλει τον κόφτη στις 7250 που είναι και οι υπόλοιπες έχουν δεί μέχρι και 235.
Πάντως όσον αφορά τα EVO για να καταφέρεις να είσαι κοντά του σε στροφές ή εσύ θα πρέπει να είσαι πολύ καλός οδηγός ή ο άλλος πολύ κακός πιστεύω.

Το αυτοκίνητο είναι μαμά ναι, πρόσφατα όμως χρειάστηκε να αλλάξω καταλύτη και μπήκε ένας ποιο ελεύθερος.


ελπίζω να σε δούμε σύντομα κι από κοντά και να γνωριστούμε!!! θα έχει πολύ ενδιαφέρον το αποτέλεσμα της "μετάγγισης"!! τα καλύτερα εύχομαι!!
ultra-one - Τετ 06 Ιούλ 2005, 03:32:59
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοίγω άλλο τόπικ αφού ελάχιστα 309GTi πουλήθηκαν στην Ελλάδα και μάλλον οι περισσότεροι σας αν όχι όλοι σας δεν είχατε την ΕΥΤΥΧΙΑ να οδηγήσετε ένα 309GTi, σας παραθέτω τα σχόλια μου (στα Αγγλικά) από Roadtest που έχω βάλει εδώ και πολλά χρόνια στην ιστοσελίδα μου. Απλά σας λέω ότι συγκριτικά το 206GTi είναι σαν πατίνι για παιδάκια...... (Μεγάλη απογοήτευση......)

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ έστω και από το κείμενο........

The Peugeot 309 GTI was introduced in 1987. It shares the same Engine/Gearbox as it's smaller Brother, the 205 GTI 1.9, has a bigger (and slightly heavier) body, and different suspension settings.
Thanks in part to improved weight distribution between the front and rear axles compared to the 205, the 309 is a much better handling car.
The 205 GTI 1.9 had already been one of the best handling cars in it's class ever made, but it's transition from Power Understeer, to Liftoff Oversteer was somewhat twitchy, and I could dare say even dangerous if for any reason you had to lift the throttle or brake mid Bend, then you'd probably spin before realizing what happened!!!
The 309 however remains stubbornly neutral up to the limit (it can also lift a rear inside wheel), unless excessive power is applied which in this case mild Understeer predominates. Lifting off the throttle mid-bend results in BEAUTIFULLY controlled Oversteer, with everything happening so predictably that your Grand Mother could Control it (Well maybe not your Grand Mother....)
Autocar and Motor Magazine voted the 309 GTI as "Best Hot Hatch" for 3 years in a row, Max Power Magazine Quoted "The 309 handles similarly to the 205 BUT MUCH BETTER!!" and "The more you push this car, the BETTER it Gets!".
This last comment is certainly true and I can say that the handling of most cars falls apart as speed increases, however the 309 GTI feels more taut and responsive the faster you go! (Around bends of course).
Until this moment the 309 GTI is still considered by many as one of the best handling Front wheel drive cars ever made.
Good handling cars generally suffer from bad ride quality, but with the 309 GTI this is not the case. It absorbs equally well small and big bumps at any speed, and only big bumps that are taken at town speeds can jitter the 309.
The secret lies in the fact that the suspension characteristics given to the car (and most Modern French cars in Particular), which include relatively SOFT springing, anti-dive and anti-lift suspension design, VERY stiff anti-roll bars, and well matched damping can make this car resist body roll, diving during braking, and lift during acceleration, and still provide ride quality, most (Non-French) cars wouldn't even dream of!
The only negative point is a tendency of the rear suspension to squat during Heavy acceleration, but this gives a very pleasant "takeoff" feel to the car.
However this concerns the Standard suspension. Fitting Koni Sport Dampers (Yellow) and setting them to anything else than the softest setting then the ride suffers (But Handling Precision Improves - so it's up to you what you want).
Steering and Brakes are equally impressive, the former being power assisted rack and pinion with 3.1 turns lock to lock, providing plenty of feel, outstanding precision, virtually zero play around the straight ahead position (Unlike many German cars....), and the latter being four relatively large diameter discs (Ventilated at the front), providing excellent stopping power (without ABS), good bite, a taut brake pedal, good linearity, and fade free performance, although here I have to mention that I replaced all the Rubber Brake Lines with Racing Ones which are Reinforced with Metal Braiding and do not allow the rubber tubes to expand with pressure or increased temperature.
The standard wheels are 6x15" Speedline Alloys, shod with 185/55VR15 Tyres (Michelin Pilot HX MXV3A Tyres worked particularly well).
I have mixed views regarding the NEW Michelin Pilot EXALTO tyres I have recently fitted to my car. Even though I chose even lower profile 195/50VR15, for some very strange reason these tyres feel severely underinflated and flexible at the standard 30psi air pressure, and found that need to be inflated to AT LEAST 35-40psi. Even at this pressure though they still feel very flexible and springy, and making a maneuver (like a lane change) makes you think that the rear tyres in particular not only flex, but TOE-OUT as well giving a feeling that the Rear Wheels Turn and that the tail will step out of line. This is even more prominent and dangerous at high speeds. Maybe they are designed to Operate with unusually High Slip Angles. This is something I really don't know....
Both Traction and Lateral grip are better than the MXV3a's and strangely enough there is MUCH LESS tendency for Lift-Off Oversteer at Low-Medium Speeds, BUT I am afraid that these tyres might exhibit a "Racing" Behavior on the limit and might let go Sharply without warning like F1 Tyres.
Michelin in their American Website claim that the EXALTO was designed to provide particularly good warning when it gets close to it's grip limits.
Unless I test the car in demanding conditions I cannot yet recommend these tyres to anybody. I will also contact Michelin telling them my findings to see what they have to say........ If in the meanwhile any of you drive a car with Michelin EXALTO tyres, PLEASE let me know of your opinion.
Gear ratios are extremely well matched, with a very high geared 1st [It will reach approx. 70Kph (43Mph) @ 6750RPM Cut-Out], close ratios between all gears, and with the 5th gear being low geared enough to provide useful acceleration. Good Gearchange (not as good as the best Japanese), and effective synchromesh complete the picture.
It's normally aspirated 4 cylinder oversquare All Aluminium engine has a capacity of 1905cc, 8 valve cylinderhead, and with a compression ratio of 9.6:1 and Bosch L-Jetronic Fuel Injection, develops 130Bhp @ 6000RPM, and 16.8Kgm (121.5lbft) of torque @ 4750RPM, with the torque curve flat enough to allow useful acceleration from as low as 2000RPM in 5th. [approx. 65kph (40mph) onwards]. This engine however sounds and feels stressed beyond 6000RPM, so revving it to the 6750RPM Cut-Out Limit is somewhat sadistic! Eliminating the two standard partitioned exhaust silencers to a "Straight Through" exhaust system, proved a great help in this aspect.
Performance figures are not very impressive by current standards, and this 930Kg car will reach according to Peugeot test figures, 62mph (100kph) in 8.0 Seconds, and a top speed of 128mph (206kph). In practice the top speed claims of Peugeot seem somewhat optimistic, since most 309 GTI 8v owners I know never achieved more than around 120mph (193kph).
Fuel consumption is not good, and I've seen some horrendous fuel consumption figures from this car when you really push it down to 16mpg (18litres/100km).
In normal conditions the car averages about 25mpg (11litres/100km) which is still not good.
Other Plus points of this car are comfortable and supportive bucket front seats, good visibility and driving position (for me at least - I'm 1.67m (5'6") tall), good headlamp performance with 2 fog lamps, and 2 long range lights as standard (although mine has a modified electric circuit with high power relays to use 6x100w halogen lamps instead of the standard 55w.....), useful instrument dials including oil pressure and oil temperature gauges, a big loading area, and enough room for 4 adults.
Negative points include plasticky dash, creaking plastic fittings that fall apart, very slow ventilation fan and windscreen wipers, flexible bodyshell (which strangely feels stiffer the faster you go!!), and that horrendous fuel consumption mentioned before.
Lef205 - Τετ 06 Ιούλ 2005, 12:05:40
Θέμα δημοσίευσης:
Χαρη ειναι γνωστο πως "δεν τα φτιαχνουν οπως παλια".
Ronin - Τετ 06 Ιούλ 2005, 12:18:55
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Απλά σας λέω ότι συγκριτικά το 206GTi είναι σαν πατίνι για παιδάκια...... (Μεγάλη απογοήτευση......)


Άντε βρε σαχλαμάρα Silly Silly Silly
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
STELIOS - Τετ 06 Ιούλ 2005, 15:24:16
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Για να μην ανοίγω άλλο τόπικ αφού ελάχιστα 309GTi πουλήθηκαν στην Ελλάδα και μάλλον.....


Tωρα που το αναφερεις ειδα ενα χθες το βραδυ στον Αγ. Στεφανο σε αθλια κατασταση. Πως ειναι κατι ταλαιποριμενα Ιαπονεζικα που τα χρησιμοποιουν οι εργατες των οικοδομων να κυκλοφορουν και να μεταφερουν ???? Ετσι ακριβως ηταν, το λυπηθικα...
Lef205 - Τετ 06 Ιούλ 2005, 16:39:54
Θέμα δημοσίευσης:
Μιας και ο Χαρης εκανε αναφορα σε ενα αλλο "ιστορικο" πεζω,προγονο του 306 και επειδη οπως 306 ετσι και 309 δεν εχουν κυκλοφορησει πολλα στην ελλαδα,μετετρεψα τον τιτλο του τοπικ ωστε να μπορουμε να κουβεντιαζουμε και για αυτο το μοτελο. Wink
Timour21 - Τετ 06 Ιούλ 2005, 20:39:27
Θέμα δημοσίευσης:
ας προσθέσουμε τότε και τα επίσης αρκετά σπάνια 205 mi16 και 405 mi16 για να ολοκληρώσουμε το τοπικ. Wink
ΝΙΚΟΣ - Τετ 06 Ιούλ 2005, 20:42:25
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ ωραιο αυτοκινητο.Το 306 Rallye που λεγοτανε στο εξωτερικο,στην Ελλαδα λεγοτανε RACE απλα δεν ειχε τα αυτοκολλητακια like 106.Οσο για το αν πιανεις EVO η απαντηση ειναι ΟΧΙ.Θα πρεπει ο οδηγος του EVO να ειναι εντελως ασχετος και φυσικα και παλι παιζετε να τον περασεις μιας και τα EVO απλα σε κανουν ''μαγκα'' και ας μην ξερεις να τα οδηγεις.Ουτε στα 4-10 να μην ξερεις να το πηγαινεις,αυτο κινητε ηδη πολυ ποιο γρηγορα απο οτιδηποτε αλλο.Και λογο του οτι εχουν γινει σαν τα 106 που ολοι μα ολοι τα πειραζουν,δεν ξερεις αν ειναι ''μαμα'' αν ειναι πειραγμενο και φυσικα το ΠΟΣΟ πειραγμενο ειναι.Να πω πχ μιας και εχω αρκετη εμπειρια συμβιωσης με ενα δαυτο,οτι (ιεροσυλια που θα το πω) στους Ελληνικους επαρχιακους δρομους (αλλα και σε ευθειες) δεν ασχολεισε ουτε καν με SUPERCARS like 360 modena-911 ktl.Σορρυ αν ξεφυγα λιγο απο το θεμα μας.
ultra-one - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 10:48:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Απλά σας λέω ότι συγκριτικά το 206GTi είναι σαν πατίνι για παιδάκια...... (Μεγάλη απογοήτευση......)


Άντε βρε σαχλαμάρα Silly Silly Silly
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


ΜΕΡΑ - ΝΥΧΤΑ η διαφορά Πάνο .............. Sad
Ronin - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 10:50:45
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Ronin έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Απλά σας λέω ότι συγκριτικά το 206GTi είναι σαν πατίνι για παιδάκια...... (Μεγάλη απογοήτευση......)


Άντε βρε σαχλαμάρα Silly Silly Silly
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


ΜΕΡΑ - ΝΥΧΤΑ η διαφορά Πάνο .............. Sad


ε δε θα το'λεγα Χάρη μου... Wink
volvos - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 13:18:42
Θέμα δημοσίευσης:
σημερα περασα απο κονδωρα και ειχε ενα 406 mι-16....
με 137000χλμ σε αρκετα καλη κατασταση.
μιλαμε για το απολυτο q-car.......................................
ultra-one - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 13:30:52
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
σημερα περασα απο κονδωρα και ειχε ενα 406 mι-16....
με 137000χλμ σε αρκετα καλη κατασταση.
μιλαμε για το απολυτο q-car.......................................


Έτυχε να οδηγήσω και να πάω αρκετές φορές βόλτα με 405Mi16 και μπορώ να πω ότι από συμπεριφορά, απόκριση, αίσθηση και κράτημα δεν είχε να ζηλέψει τίποτα από τα μικρότερα αδέλφια του (205Gti, 309GTi). Χώρια που λόγο μεταξονίου (2,67m) ο κώλος γυρίζε πολύ προοδευτικά και το αυτοκίνητο ήταν βράχος στις ψηλές ταχύτητες.
Είναι πραγματικά ένα 4πορτο καρτ με μήκος 4,40m

Μόνο αρνητικό σημείο (πέρα από τα πλαστικά και την κακή παθητική ασφάλεια στις μετοπικές....) είναι ότι τα Μι16 που είχαν ABS της τότε γενιάς φρέναραν πολύ χειρότερα από τα μοντέλα χωρίς διότι το ABS ήταν υπερευαίσθητο και έμπαινε με το παραμικρό!!!
Touristas - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 13:47:16
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
volvos έγραψε:
σημερα περασα απο κονδωρα και ειχε ενα 406 mι-16....
με 137000χλμ σε αρκετα καλη κατασταση.
μιλαμε για το απολυτο q-car.......................................


Μόνο αρνητικό σημείο (πέρα από τα πλαστικά και την κακή παθητική ασφάλεια στις μετοπικές....) είναι ότι τα Μι16 που είχαν ABS της τότε γενιάς φρέναραν πολύ χειρότερα από τα μοντέλα χωρίς διότι το ABS ήταν υπερευαίσθητο και έμπαινε με το παραμικρό!!!

μέχρι το 89/90 ναι ήταν χάλια ....τα μετά όμως ήταν πολύ καλύτερα Wink
ultra-one - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 15:22:10
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
ας προσθέσουμε τότε και τα επίσης αρκετά σπάνια 205 mi16 και 405 mi16 για να ολοκληρώσουμε το τοπικ. Wink


Δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα!

Και να αλλάξουμε τον τίτλο του τόπικ σε "Τα τελευταία Peugeot φτιαγμένα για Οδήγηση......." Silly
volvos - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 15:24:01
Θέμα δημοσίευσης:
το 405 τι-16 ποτε βγηκε?
αν θυμαμαι καλα ηταν ππερα απο τετρακινητο και τουρμπο με οβερμπουστ για καποια δευτερολεπτα 220 αλογα...

αρε σουμπαρου και εβο αγεννητα ηταν εκεινες τις εποχες...
Lef205 - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 17:34:04
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
αρε σουμπαρου και εβο αγεννητα ηταν εκεινες τις εποχες...


we were making racing history before bmw was making cars. Wink
Lef205 - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 17:57:38
Θέμα δημοσίευσης:
Tελευταια μετατροπη στον τιτλο!Μη δω αναφορα σε αλλο αυτοκινητο! Hunter Armed Blink
Sidobre - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 18:17:41
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή πιάσατε ωραίο θέμα, μην αρχίσω να μιλάω για...




Lef205 - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 18:52:10
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Επειδή πιάσατε ωραίο θέμα, μην αρχίσω να μιλάω για...



Hunter Armed Blink
Sidobre - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 19:03:29
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Επειδή πιάσατε ωραίο θέμα, μην αρχίσω να μιλάω για...



Hunter Armed Blink


Whistling Whistling Whistling Whistling Whistling
STELIOS - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 19:06:27
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη πραγματι πιασατε ωραιο θεμα, θα αρχισω την ιστορια της ζωης μου.....

Το πρωτο μας Peugeot στην οικογενεια. Peugeot 304, με πηγενε και με εφερνε απ'το σχολειο (Δημοτικο-Γημνασιο), ειχε και ηλιοροφη....





Το δευτερο μας Peugeot. Peugeot 504, με πηγενε και με εφερνε απ'το σχολειο (Ληκειο), δεν ειχε ηλιοροφη αλλα ειχε κατι καλητερο ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ και 1800 κηβικα.... Θηριο σας λεω, 5μελης οικογενεια μας γυρισε ολη την Ελλαδα (και τα νησια) χωρις να διαμαρτηρηθει ποτε.....





Οποτε οταν μεγαλωσα πως γινοταν να επιλεξω κατι αλλο εκτος απο αυτο ???????




Να δουμε τι μας επιφηλασει το μελλον .....
Lef205 - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 19:46:07
Θέμα δημοσίευσης:
Beer Tease Devil
Baphomet - Πεμ 07 Ιούλ 2005, 23:03:34
Θέμα δημοσίευσης:
Τον ξανάλλαξα εγώ τον τίτλο... Laughing μου φαίνεται πιο ταιριαστό και πιο απλό έτσι... Wink
Αν δεν ικανοποιεί τον δημιουργό βέβαια...Λευτέρη μπορείς να τον ξαναλλάξεις!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Lef205 - Παρ 08 Ιούλ 2005, 02:24:11
Θέμα δημοσίευσης:
Baphomet έγραψε:
..Λευτέρη μπορείς να τον ξαναλλάξεις!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


μια χαρα ειναι!οχι αλλη αλλαγη!ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΛΛΑΓΗ!!! Tease Hunter W00t Blink Shoot Silly Morning Beer Splat Tease Devil Crazy Shocked
ultra-one - Παρ 08 Ιούλ 2005, 09:18:32
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Το δευτερο μας Peugeot. Peugeot 504, με πηγενε και με εφερνε απ'το σχολειο (Ληκειο), δεν ειχε ηλιοροφη αλλα ειχε κατι καλητερο ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ και 1800 κηβικα.... Θηριο σας λεω, 5μελης οικογενεια μας γυρισε ολη την Ελλαδα (και τα νησια) χωρις να διαμαρτηρηθει ποτε.....




Και που να δεις το 504 2.0 Injection με 115 ίππους που είχαν οι γονείς ενός φίλου μου! Twisted evil Twisted evil Twisted evil

Το δίλιτρο (και το μοντέλο με καρπυρατέρ) ήταν απείρως καλύτερο αυτοκίνητο από το 1.8 διότι είχε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και 4 δισκόφρενα ενώ το 1.8 είχε τον άκαμπτο άξονα του 404 και ταμπούρα πίσω.....

Θετικά στοιχεία ήταν τα φρένα του (στο 2.0), το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ σε συγχρονισμό κιβώτιο που μπορούσες να κατεβάσεις 1η ακόμη και με τελική(!!!!!), η ουδετερουποστροφική γενικά συμπεριφορά του αν πήγαινες χαλαρά και η εξαιρετικά άνετη ανάρτηση.

Στα μείον του 504 (το 4 πορτο) είναι το αρκετά αργό (αλλά πολύ σαφές και ακριβές) τιμόνι με 4+ στροφές απ΄ άκρη σ' 'ακρη και τα πολύ μαλακά καθίσματα με μηδενική πλευρική στήριξη.

http://www.504.org/

Τα δε 504 Coupe & Cabriolet ήταν μια κ@$%α!!!

DrJekyll - Παρ 08 Ιούλ 2005, 11:45:04
Θέμα δημοσίευσης: ...
Εμένα που λέτε Pezumbes...

Το Peugeot που με έκανε να τα λατρέψω ήταν το .....

306 Maxi Kit car....

Τρένο....
Νο words..!!!!...
Νο words.....
Νο words.....
Δεν ήταν λίγες οι φορές που ΤΑΠΩΝΕ πολλά 4κίνητα....σε ασφάλτινα Rallye...
και αν θυμάμαι καλά είχε βγει πρώτο Γενικής (στην Κορσική...???) βάζοντας τα γυαλιά σε ολους......


AAAA!!!! Παραλίγο να το ξεχάσω....ΕΓΚΛΗΜΑ!!!Θυμάστε το video που έπαιζε κάθε φορά που ξεκινούσε η εκπομπή (Απο την θέση του οδηγού???)
Πως μπορείς να ξεχάσεις το 405 T16 Pikes Peak:
405 T16 Pikes Peak.....
405 T16 Pikes Peak..2...
Ari Vatanen νομίζω έλεγαν τον Τρελό που έσπασε τα χρονόμετρα στο pikespeak Laughing Laughing Laughing
Timour21 - Παρ 08 Ιούλ 2005, 12:01:05
Θέμα δημοσίευσης:
Το 405 Τ16 έδινε τουλάχιστον 300 άλογα ενώ κάποιοι στην Αγγλία το δουλεύουν αξιόπιστα με 340. Εκεί τα subaru και τα EVO βάζουν αλάρμ και κάνουν στην άκρη για να μην τα πατήσει. Δεν πρέπει να έχει βγει τελειότερο αγωνιστικό αυτοκίνητο απο αυτό.
Το βίντεο που αναφέρει ο φίλος ποιο πάνω, είναι το 405Τ16 με οδηγό τον Vatanen και διαρκεί 5 λεπτά περίπου, είναι παραγωγής (το βίντεο) της ίδιας της peugeot ενώ η ανάβαση δεν έχει ως σκοπό τον ταχύτερο χρόνο αλλά μια εντυπωσιακή ανάβαση με πολύ drifting. Αν και νομίζω τελικά πως έκανε και τον καλύτερο χρόνο. Αν ψάξετε λιγάκι στο net θα το βρείτε. ΄Οσοι δεν το έχουνε δει πρέπει να το κατεβάσουνε, αξίζει τον κόπο.
-=N4X=- - Παρ 08 Ιούλ 2005, 12:21:22
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον θα σας ξαναεπαναφερω λιγο στο 306 gti αφου χτες ειχε αγωνες δεξιοτεχνειας στην Λαρισα κ ειδα ενα.
Οι αγωνες ηταν σε ζευγαρια στυλ οακα κ εκανε 3.
Ηταν τελειως μαμα ακομα κ με την μαμα αναρτηση κ ολιγον τζιπ.
Ετρεξε με ενα 1600 8v rallye καπου στα 160-170 αλογα (λενε)
κ απλα το εκμηδενησε!
Ετρεξε με το κιτρινο το manta του Μπονη που πηγαινε dragster κ το διελυσε επισης αν κ ολοι κοιτουσαν το manta γιατι επαιρνε κατι ωραιες γωνιες!!
Τελος κ το πιο γα**το...ετρεξε με type-r βελτιωμενο ελαφρα καπου στα 220 αλογα κ σαυρα εντελως.
Με το που μπηκε μεσα το "ταπερ" αρχισαν ολοι να λενε οτι η τεχνολογια δεν πιανεται κ οτι θα φαει πολυ κυλο το πεζο κ αλλα τετοια που ακουγονται.
Για να μην πολυλογω το 306 εφτασε σχεδον πισω απο το ταπερ κ κοινως βουλωσε πολλα στοματα.
Μου εκανε απιστευτη εντυπωση το πως εστριβε...εβλεπες ενα αμαξι να γερνει στις στενες φουρκετες κ ομως να στριβει χωρις να υποστρεφει η να σπινιαρει ασχημα....ηταν ενα πραγματικα αφορυβο τραινακι αφου δεν ακουγωνταν τιποτα...μονο τα ελαστικα!
Με μια λεξη ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ
MEMsound - Παρ 08 Ιούλ 2005, 12:46:26
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
.....Μου εκανε απιστευτη εντυπωση το πως εστριβε...εβλεπες ενα αμαξι να γερνει στις στενες φουρκετες κ ομως να στριβει χωρις να υποστρεφει η να σπινιαρει ασχημα....ηταν ενα πραγματικα αφορυβο τραινακι αφου δεν ακουγωνταν τιποτα...μονο τα ελαστικα!
Με μια λεξη ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ


αν και σε κάθε αγώνα (ιδίως όταν αυτός έχει στροφές) παίζει καθοριστικό ρόλο ο οδηγός και ο τρόπος που οδηγεί το 306 gti είναι από τα πλέον στριφτάδικα αυτοκίνητα και το μυστικό είναι στην γεωμετρία της ανάρτησής του και στο ζύγισμα του πλαισίου σε συνδυασμό με το άριστα κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο και την ροπή του 2λιτρου μοτέρ...

Αν του είχαν φορέσει και μια 4άδα slick τότε δεν θα άκουγες ούτε τα λάστιχα.
θα νόμιζες ότι στριβει πάνω σε ράγες... Wink
DrJekyll - Παρ 08 Ιούλ 2005, 13:04:17
Θέμα δημοσίευσης: ...
TO video μπορείτε να το δείτε εδω.....ένα μικρό δείγμα από τα 5 λεπτά...
405 Τ16 Pikes Peak

http://www.kteamtrivia.co.uk/Motorsport/Videos/pp3.wmv
ultra-one - Παρ 08 Ιούλ 2005, 14:55:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Ronin έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Απλά σας λέω ότι συγκριτικά το 206GTi είναι σαν πατίνι για παιδάκια...... (Μεγάλη απογοήτευση......)


Άντε βρε σαχλαμάρα Silly Silly Silly
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


ΜΕΡΑ - ΝΥΧΤΑ η διαφορά Πάνο .............. Sad


ε δε θα το'λεγα Χάρη μου... Wink


Δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω…..
Παραθέτω μια «κόντρα» 309 GTi 1.9 Vs 206 "GTi" 1.6 σε διάφορα σημεία μαζί με την βαθμολογία που δίνω σε κάθε σημείο!
Πάντως το 309 κερδίζει θριαμβευτικά σχεδόν σε όλους του (σημαντικούς) τομείς.
Δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω........
Το 309 GTi είναι ένα αυτοκίνητο που σε αίσθηση ΟΛΑ τα νιώθεις να είναι «όπως πρέπει» και όπως τα θες να είναι σε αντίθεση με το 206 που όλα σου φαίνονται στραβά!

Δεν θα ασχοληθω πολύ με το θέμα επιδόσεων διότι το 309GTi 1.9 είχε 130ιππους και 920κιλά βάρος (7 κιλά ανά ίππο) και το 206GTi 1.6 έχει 110 ίππους και 1060κιλά βάρος (9,6 κιλά ανά ίππο.....).
Ακόμη και το δίλιτρο 206GTi έχει 137ίππους και 1060κιλά (τόσο το βρίσκω και αυτό) που σημαίνει 7,7 κιλά ανά ίππο.

Θέση οδήγησης:
309:
Στο 309 κάθεσαι χαμηλότερα και έχεις μπόλικο χώρο για τα πόδια σου. Το τιμόνι είναι αρκετά κάθετο και πολύ πιο χαμηλά από τη χαμηλή θέση του 206 και δεν ρυθμίζεται αλλά και πάλι τα πόδια δεν βρήσκουν πάνω επειδή είναι πιο απλωμένα. Για μένα πάντως ήταν σε ΤΕΛΕΙΑ θέση. Το τιμόνι 4 ακτίνων έχει πιο χοντρή (και μαλακή) στεφάνη από το 206 επενδυμένη με δέρμα και δεν γλυστράει και η διάμετρος του είναι "Just right".
Τα πεντάλ είναι ελαφρώς μετατοπισμένα προς το κέντρο του αυτοκινήτου αλλά (στα δεξιοτίμονα...) αυτό ευνούσε το φρενάρισμα με το αριστερό.
Ο μοχλός ταχυτήτων πέφτει ακριβώς εκεί που πρέπει στο χέρι. (9/10)

206:
Το τιμόνι είναι υπερβολικά ψηλά «στα μούτρα σου» και αρκετά οριζόντιο ακόμη και στη "χαμηλώτερη" θέση.
Ανεβάζοντας το κάθισμα δεν βλέπεις όλα τα όργανα στο ταμπλό και το κάτω μέρος του καθίσματος παίρνει μια χάλια κλίση προς τα μπροστά που σε τσακίζει.
Τα πεντάλ πέφτουν πολύ κοντά και το (σκληρό ανκαι επενδυμένο με δέρμα) τιμόνι πολύ μακριά και είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις ικανοποιητική θέση οδήγησης. εκτός εάν έχεις μακριά χέρια και κοντά πόδια….
Το ίδιο ίσχύει για τον επιλογέα που πέφτει μακριά.
Αδύνατον να φρενάρεις με το αριστερό διότι το γόνατο βρίσκει στην κολώνα του τιμονιού. (4/10)


Φρένα:
309:
Αποτελεσματικότατα φρένα χωρίς ABS με ΤΕΛΕΙΑ αίσθηση, σφικτό πεντάλ με μικρή διαδρομή, εξαιρετικό "bite" (αρχική απόκριση), πολύ καλή γραμμικότητα και μεγάλη αντοχή στη σκληρή χρήση. (Αίσθηση 10/10, Αποτελεσματικότητα 9/10)

206:
Αποτελεσματικά γενικά φρένα που κουράζονται εύκολα στη σκληρή χρήση. Σπογγώδες και ασαφές πεντάλ με μεγάλη διαδρομή και κακό "bite". (Αίσθηση 6/10, Αποτελεσματικότητα 8/10)



Τιμόνι:
309:
Αδύνατο να περιγραφεί με λόγια. Ακριβέστατο υδραυλικό τιμόνι με 3 στροφές απ' άκρη σ' άκρη, εξαιρετική αίσθηση και ΜΗΔΕΝΙΚΟ τζόγο. Αν ήταν ακόμη πιο γρήγορο θα ήταν απλά ΤΕΛΕΙΟ. Όλες οι πληροφορίες του δρόμου περνάνε στα χέρια σου και η αλλαγές πορείας γίνονται με τη ....σκέψη και απειροελάχιστες κινήσεις του τιμονιού. Το αυτοκίνητο μπορεί να τοποθετείται στις στροφές με ακρίβεια χιλιοστού. Καθόλου Torque Steer και Bump Steer. Σε όλες τις συνθήκες και ταχύτητες το τιμόνι παραμένει σφιχτό και χωρίς καθόλου τζόγο και πάντοτε νιώθεις ότι οι τροχοί σου πατάνε πολύ καλά στο δρόμο. Σημειώστε ότι το 309 όπως και τα 205, 405 έχουν ΘΕΤΙΚΟ όφφσετ στη γεωμετρία του μπροστινού συστήματος. (9,5/10)

206:
Ίσως το χειρότερο τιμόνι που έχει βγάλει ποτέ η Peugeot. Ασαφές, αργό με μέτρια αίσθηση και πολύ κακή ακρίβεια. Μεγάλος τζόγος γύρω από τη θέση της ευθείας που θυμίζει τζίπ με ατέρμονα. Στις στροφές και πολύ περισσότερο στα “S” το αυτοκίνητο τοποθετείται στο «περίπου» και πάντοτε χρειάζεται να ελαττώσεις το τιμόνι μέσα στη στροφή λόγο του αρχικού τζόγου και της ανακρίβειας που σε αναγκάζει να το στρίβεις περισσότερο για να μπεις αρχικά στη στροφή.
Αρκετό Torque Steer και πολύ ενοχλητικό Bump Steer.
Επιπλέον δεν κόβει πολύ και κάνει το παρκάρισμα και τις διορθώσεις από μεγάλες πλαγιολισθήσεις δύσκολες. Στις ψηλές ταχύτητες γίνεται επιπλέον πολύ χαλαρό και νιώθεις ότι οι τροχοί είναι στον αέρα. (0/10)



Ανάρτηση:
309:
Η αίσθηση από την ανάρτηση του 309GTi είναι πολύ δύσκολο αν όχι αδύνατο να περιγραφεί με λόγια. Από τις καλύτερα ρυθμισμένες «μαμά» αναρτήσεις που θα συναντήσετε. Ίσως η πιο άνετη ανάρτηση που υπήρξε ποτέ σε GTi με αρκετά μαλακά ελατήρια και δυνατή απόσβεση αμορτισέρ, σιδερώνει το δρόμο, δεν πλέει και δεν κοπανάει ΠΟΤΕ και έχει εξαιρετικό έλεγχο του αμαξώματος. Εξαιρετική ευστάθεια στις ψηλές ταχύτητες ακόμη και σε δρόμους με ανωμαλίες.
Ελάχιστες κλίσεις αμαξώματος και εξαιρετική απόκριση στις αλλαγές πορείας και στα “S” από τις χοντρές αντιστρεπτικές μπροστά-πίσω (νομίζω 23χιλ) και το αρνητικό κάμπερ όλων των τροχών.
(Μπροστά οι αντιστρεπτικές πιάνουν ψηλά πάνω στο αμορτισέρ και όχι πάνω στο γόνατο χαμηλά όπως γίνεται συνήθως.) Ειδικά στα “S” καταλαβαίνεις εύκολα ότι οι αντιστρεπτικές προβάλλουν έντονη αντίσταση στις κλίσεις και η εναλλαγές πορείας είναι αστραπιαίες.
Το 309GTi (OXI το 16βάλβιδο όμως διότι έχει άλλες ρυθμίσεις και δύσκολα υπερστρέφει) είναι από τα πιο «πισωκίνητα» προσθιοκίνητα που υπήρξαν ποτέ στη συμπεριφορά του. Η αρχική υποστροφή είναι σχεδόν μηδενική (όχι όμως εντελώς μηδενική όπως 205GTi και Renault 5GT Turbo) με ελάχιστη υποστροφή ισχύος και εξαιρετική ελκτική πρόσφυση. Το αυτοκίνητο είναι γενικά πολύ ουδέτερο με ελαφρές υπερστροφικές τάσεις στο όριο που ελέγχονται εύκολα από το εξαιρετικό τιμόνι (και που τεχνητά μπορούν να αυξηθούν αρκετά) και από τον πολύ φιλικό και προοδευτικό τρόπο που γυρίζει η ουρά.
Το αυτοκίνητο γενικά συγχωρεί λάθη και επιτρέπει διόρθωση πορείας και μέσα στη στροφή με πολλά, χωρίς παρατράγουδα και δεν επηρεάζεται καθόλου από ανωμαλίες του δρόμου μέσα στη στροφή.
Υποστροφικό μπορεί να γίνει σε πολύ κλειστά κομμάτια αλλά και πάλι η υποστροφή «σκοτώνεται» εύκολα με «τιμονιά», τσίμπημα του φρένου, ή πάτα-άσε.
Όσο αυξάνεις την ταχύτητα σου στις στροφές, τόσο καλύτερα δουλεύει η ανάρτηση και σε παρακαλάει να δώσεις «κι άλλο».
Τρομάζει μόνο σε πολύ γλιστερή άσφαλτο αφού οι πολύ σκληρές αντιστρεπτικές προκαλούν μεγάλες (στο χώρο που χρειάζεσαι στο οδόστρωμα) πλαγιολισθήσεις εκεί που άλλα αυτοκίνητα παίρνουν απλά κλίσεις και στρίβουν.
Το 1990 το περιοδικό «Autocar & Motor» το ανακήρυξε σαν το καλύτερα στημένο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που υπήρξε ποτέ (μέχρι τότε).
Μοναδικό (ίσως) αρνητικό σημείο είναι μια τάση της πίσω ανάρτησης (λόγο σχετικά μαλακών ελατηρίων) να κάθεται πολύ κάτω στην έντονη επιτάχυνση.
Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου έγινε ακόμη καλύτερη και οι τάσεις υπερστροφής εξαφανίστηκαν με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ΚΟΝΙ (κίτρινα) εις βάρος όμως της άνεσης στις χαμηλές ταχύτητες που και πάλι όμως στις ψηλές ταχύτητες ήταν εξαιρετική. (9/10)

206:
Γενικά καλορυθμισμένη «μαμά» ανάρτηση για «καθημερινό αυτοκίνητο» αλλά απέχει πολύ από το να μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ.
Η άνεση σίγουρα είναι καλύτερη από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας (και όχι μόνο) αλλά η μάλλον αδύνατη απόσβεση των «μαμά» αμορτισέρ κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει χαλαρό πάνω στις αναρτήσεις και να κοπανάει (κάποτε) στις λακκούβες.
Η γεωμετρία των μπροστινών αναρτήσεων κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτη. Η μια μοίρα θετικό κάμπερ, το έντονο αρνητικό όφφσετ και το ανεπαρκές κάστερ δίνουν ασαφές τιμόνι και την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο πατάει στις «μύτες» των ποδιών του όταν στρίβει. Στο θετικό κάμπερ και την αδύνατη απόσβεση των αμορτισέρ οφείλεται και η κακή ελκτική πρόσφυση από στάση που επιπλέον δίνει την εντύπωση ότι η τροχοί δεν πατάνε στο έδαφος.
Οι αντιστρεπτικές είναι πολύ μαλακές για αυτοκίνητο αυτού του είδους και ανκαι οι, κλίσεις είναι λογικές η αλλαγή πορείας στα “S” είναι νωχελική αφού επιπλέον το αργό και ανακριβές τιμόνι δεν βοηθάει και είναι σχεδόν αδύνατο να κρατάς σωστές γραμμές.
Στα υπέρ του 206 είναι η σχετικά μικρή υποστροφή και η αρκετά μεγάλη ευκολία του να οδηγηθεί σβέλτα.
Κοντά στο όριο όμως θέλει προσοχή διότι η ουρά γυρίζει μάλλον απότομα και το ασαφές και αργό τιμόνι που επιπλέον δεν κόβει πολύ δεν βοηθάει καθόλου.
Εδώ φαίνεται η αξία του ESP που δεν αφήνει την ουρά να χαζογλυστράει με το παραμικρό. (6/10)


Κιβώτιο/Επιλογέας:
309:
Αρκετά θετικός επιλογέας που δεν σκαλώνει σχεδόν ποτέ σε επίπεδο σχεδόν όσο ένας καλός Γιαπωνέζικος. Αρκετά δυνατό ελατήριο στον άξονα 3ης -4ης που επέτρεπε αλλαγές σε 3η απλά σπρώχνοντας το μοχλό μπροστά. Η όπισθεν θέλει προσοχή διότι γρατζουνάει εύκολα. Αρκετά ικανοποιητικό συγχρονιζέ που επέτρεπε κατέβασμα σε 1η ακόμη και από 50-60 χιλιόμετρα στις φουρκέτες.
Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι εξαιρετική και πολύ καλά επιλεγμένη για σπορ οδήγηση. Στον κόφτη (6750 στροφές) η 1η φτάνει τα 70χάω, η 2α τα 105, η 3η τα 145και η 4η τα 185χαω περίπου. (9/10 Κλιμάκωση, 8/10 Επιλογέας)

206:
Ο επιλογέας σκαλώνει αρκετά στις αλλαγές από 1η σε 2α, λιγότερο από 2α σε 3η και αντίθετα. Η επιλογή της 1ης εν κινήσει είναι δύσκολη και ο επιλογέας σκαλώνει σχεδόν πάντα που δυσχεραίνει την επιλογή 1ης σε ανηφορικές φουρκέτες εκτός εάν συγχρονίσεις τις στροφές του κινητήρα στην αλλαγή. Στις γρήγορες καρφωτές αλλαγές, οι αλλαγές γίνονται καλύτερα.
Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι κάπως αραιή με την 1η υπερβολικά κοντή, τη 2α κάπως κοντή και τις άλλες σχέσεις σχετικά καλά τοποθετημένες (και σίγουρα καλύτερες από αντίστοιχα Γερμανικά αυτοκίνητα). (6/10 Κλιμάκωση, 4/10 Επιλογέας)


Εσείς μετά από όλα αυτά ποιο θα ΘΕΛΑΤΕ να οδηγείτε?????
kanelj - Παρ 08 Ιούλ 2005, 15:11:25
Θέμα δημοσίευσης:
206 εννοειται
Lef205 - Παρ 08 Ιούλ 2005, 16:00:29
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
206 εννοειται


Aν δεν ειχατε στην κατοχη σας καποιο απο τα προηγουμενα! Laughing Wink
kanelj - Παρ 08 Ιούλ 2005, 16:04:30
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
kanelj έγραψε:
206 εννοειται


Aν δεν ειχατε στην κατοχη σας καποιο απο τα προηγουμενα! Laughing Wink

Αααα sorry δεν το καταλαβα...
τοτε 206 Laughing Laughing
Ronin - Παρ 08 Ιούλ 2005, 16:21:44
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω…..
Παραθέτω μια «κόντρα» 309 GTi 1.9 Vs 206 "GTi" 1.6 σε διάφορα σημεία μαζί με την βαθμολογία που δίνω σε κάθε σημείο!


Δεν ήξερα οτι μίλαγες για το 1,6 Χάρη μου.Μιάς και αναφέρθηκες σε παλαιότερα peugeot,φαντάστικα οτι εννοούσες τον αρχικό 206gti,το οποίο όλοι ξέρουμε τι κινητήρα φοράει Very happy Wink .Επίσης όλοι ξέρουμε τι κιβώτιο και τι σύστημα διεύθυνσης έχει... Very happy Wink



ultra-one έγραψε:

Δεν θα ασχοληθω πολύ με το θέμα επιδόσεων διότι το 309GTi 1.9 είχε 130ιππους και 920κιλά βάρος (7 κιλά ανά ίππο) και το 206GTi 1.6 έχει 110 ίππους και 1060κιλά βάρος (9,6 κιλά ανά ίππο.....).
Ακόμη και το δίλιτρο 206GTi έχει 137ίππους και 1060κιλά (τόσο το βρίσκω και αυτό) που σημαίνει 7,7 κιλά ανά ίππο.


The truth is out there Χάρη μου...Μην το ξεχνάς ποτέ αυτό... Very happy
MEMsound - Παρ 08 Ιούλ 2005, 17:45:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω…..
Παραθέτω μια «κόντρα» 309 GTi 1.9 Vs 206 "GTi" 1.6 σε διάφορα σημεία μαζί με την βαθμολογία που δίνω σε κάθε σημείο!


Δεν ήξερα οτι μίλαγες για το 1,6 Χάρη μου.Μιάς και αναφέρθηκες σε παλαιότερα peugeot,φαντάστικα οτι εννοούσες τον αρχικό 206gti,το οποίο όλοι ξέρουμε τι κινητήρα φοράει Very happy Wink .Επίσης όλοι ξέρουμε τι κιβώτιο και τι σύστημα διεύθυνσης έχει... Very happy Wink


Χάρη το 206 GTi 1,6 δεν έχει καμία σχέση με το 206 GTi 2,0.

Αν δεν τα έχεις οδηγήσει δεν υπάρχει περίπτωση να το καταλάβεις.
Ούτε εγώ το περίμενα.
Όταν με πήγαν 2 "2λιτρα" touring είδα διαφορά.
Όταν όμως ήρθε στα χέρια μου η νύφη πραγματικά ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ!!!

Μιλάμε για 2 τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα.
Μόνο το καπάκι είναι το ίδιο , ααα και οι διαστάσεις των δίσκόφρενων και το εσωτερικό.... Laughing
Έχουν τελείως διαφορετικά ανάρτηση / τιμόνι / κιβώτιο / κινητήρα.

Όποτε θες μπορώ να σε κάνω βόλτα αλλά και να στο δώσω να το οδηγήσεις και να το διαπιστώσες και μόνος σου.

Τα αποτελέσματα της παραπάνω σύγκρισης είναι λογικά αλλό η σύγκριση είναι τελείως λάθος.

Σύγκρινε 206 2,0 GTi (και κατά προτίμηση τα πρώτα GTi με το μηχανικό γκάζι αν και η διαφορά είναι μάλλον δυσδιάκριτη) με το 309 GTi και τότε θα μπορείς να έχεις ρεαλιστικά αποτερλέσματα.
Επίσης καλό θα ήταν η σύγκριση να γίνει με το ESP στο OFF γιατί όταν είναι στο ON το δικό μου τουλάχιστον δεν καταλαβαίνει τίποτα...και τα κάνει όλα μόνο του...πηγαίνοντας αέρα...χαλαρά... Wink

Αλλιώς αδικείς το 1600άρι χωρίς λόγο...

Ronin έγραψε:
ultra-one έγραψε:

Δεν θα ασχοληθω πολύ με το θέμα επιδόσεων διότι το 309GTi 1.9 είχε 130ιππους και 920κιλά βάρος (7 κιλά ανά ίππο) και το 206GTi 1.6 έχει 110 ίππους και 1060κιλά βάρος (9,6 κιλά ανά ίππο.....).
Ακόμη και το δίλιτρο 206GTi έχει 137ίππους και 1060κιλά (τόσο το βρίσκω και αυτό) που σημαίνει 7,7 κιλά ανά ίππο.


The truth is out there Χάρη μου...Μην το ξεχνάς ποτέ αυτό... Very happy

Όσο για αυτό δεν μπορώ να πώ πως έχεις απόλυτο δίκιο κ. GΤουρα... Wink
ultra-one - Πεμ 21 Ιούλ 2005, 12:50:52
Θέμα δημοσίευσης:
Για δείτε και λίγο αυτό.......


nOkpos - Κυρ 31 Ιούλ 2005, 19:45:28
Θέμα δημοσίευσης:
POST DELETED by Baphomet : εντελώς off topic ερώτημα
ultra-one - Τετ 03 Αύγ 2005, 11:39:38
Θέμα δημοσίευσης:
205 BIGFOOT σίγουρα δεν έχετε ξαναδεί!!!!!! Laughing Laughing Laughing

christhehealer - Τετ 03 Αύγ 2005, 11:45:54
Θέμα δημοσίευσης:
Mια και μιλάμε για θρυλικά Peugeot, ερώτηση προς κινηματογραφόφιλους κυρίως...

Στην ταινία "Bαλκανιζατέρ" του Γκορίτσα, το αυτοκίνητο μήπως θυμάται κανένας τι ήταν?

Έχω την εντύπωση ότι ήταν 404, αλλά στο εξώφυλλο του DVD έχει κάτι που μοιάζει με 304. Mπορεί να βοηθήσει κάποιος?
STELIOS - Τετ 03 Αύγ 2005, 11:58:20
Θέμα δημοσίευσης:
To 404 ηταν.
STELIOS - Τετ 03 Αύγ 2005, 12:23:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ωριστε και ο "παπους" της οικογενιας των Rallye


fterotos - Τετ 14 Σεπ 2005, 12:17:55
Θέμα δημοσίευσης:
file ultra-one ...kapou diabasa pos les oti to 309gti16 den eixe uperstrofh , logo diaforetikon rithmiseon apo to 309gti, auto pou les apla sou leo pos den isxuei ! ta 2 amaksia eixan diaforetikes rithmiseis sthn anarthsh kai to 16v den eixe kamia epafh me to 8v . 23mm itan oi antistreptikh tou 16v. tou 8v htan pio lepth 21mm nomizo.

...kai kati allo, sthn agglia den eidan pote 309gti16 , ta elaxista pou uparxoun einai metatropes !
Baphomet - Τετ 14 Σεπ 2005, 12:41:06
Θέμα δημοσίευσης:
φίλε μου γράφε με Ελληνικά σε παρακαλώ, μας βγήκαν τα μάτια... Wink
ultra-one - Τετ 14 Σεπ 2005, 13:40:15
Θέμα δημοσίευσης:
fterotos έγραψε:
file ultra-one ...kapou diabasa pos les oti to 309gti16 den eixe uperstrofh , logo diaforetikon rithmiseon apo to 309gti, auto pou les apla sou leo pos den isxuei ! ta 2 amaksia eixan diaforetikes rithmiseis sthn anarthsh kai to 16v den eixe kamia epafh me to 8v . 23mm itan oi antistreptikh tou 16v. tou 8v htan pio lepth 21mm nomizo.

...kai kati allo, sthn agglia den eidan pote 309gti16 , ta elaxista pou uparxoun einai metatropes !


To 309GTi 16v δεν κυκλοφόρησε ποτέ σε δεξιοτίμονο διότι υπήρχε πρόβλημα με την αντλία των φρένων που δεν χώραγε πίσω από τον κινητήρα!
Όντως στην Αγγλία όλα τα 16v είναι μετατροπές και δεν ξέρω πως έλυσαν το πρόβλημα της αντλίας που δεν κατάφερε να λύσει η Peugeot!!!

Οι αντιστρεπτικές ήταν και στα 2 23χιλ. (κάπου είχα διαβάσει για 24χιλ) αλλά το 16v είχε πιο σκληρά ελατήρια μπροστά και αυξημένο αρνητικό κάμπερ όπως και μεγαλύτερη σύγκλιση πίσω.
Συνεπώς είναι εύλογο ότι ήταν πιο υποστροφικό από το 8v και σε αυτό συμφωνούν και τα περιοδικά που το είχαν δοκιμάσει τότε.

Το 16v ήταν πιο αποτελεσματικό στο να "ισιώνει" τις στροφές και συνεπώς πιο γρήγορο από το Α στο Β, αλλά το 8v ήταν και είναι υποδειγματικό στην συμπεριφορά του και στο ότι μπορούσε να κάνει τα πάντα από υποστροφή, υπερστροφή, πλαγιολίσθηση ή ουδέτερη συμπεριφορά ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού.
fterotos - Τετ 14 Σεπ 2005, 14:16:07
Θέμα δημοσίευσης:
...sorry paidia gia ta greek-english,alla den ginete diaforetika .
file ultra one, h diafora mas einai pos esu diabazeis gia to 309gti16 se periodika kai ego to odhgo. oso gia thn antistreptikh den bazo to xeri mou sthn fotia gia to 8v , sigoura eixe paxuteres raudous to 16v.

p.s. ta 309opos lene kai ta biblia mou (ektos apo to 16v) foragan 20, 22,23 mm antistreptikes , ara to 8v tetoia tha forouse
ultra-one - Τετ 14 Σεπ 2005, 14:28:43
Θέμα δημοσίευσης:
fterotos έγραψε:

file ultra one, h diafora mas einai pos esu diabazeis gia to 309gti16 se periodika kai ego to odhgo. oso gia thn antistreptikh den bazo to xeri mou sthn fotia gia to 8v , sigoura eixe paxuteres raudous to 16v.

p.s. ta 309opos lene kai ta biblia mou (ektos apo to 16v) foragan 20, 22,23 mm antistreptikes , ara to 8v tetoia tha forouse



Και εγώ οδηγούσα το 8v για 7 χρόνια!

Να δω και εγώ το Haynes Manual, για τις αντιστρεπτικές όπως και τις εκτυπώσεις που έχω από ευθυγραμμίσεις και να τα συγκρίνουμε!

Το 309GTi 16v σου είναι μαμά ή τροπέτο??????

Βάλε και μια φωτογραφιούλα του "Θεού" στην υπογραφή σου! Cool
fterotos - Τετ 14 Σεπ 2005, 14:43:04
Θέμα δημοσίευσης:
..mama einai.
sto manual pou les ,den anaferete tipota gia to 16v.
ultra-one - Τετ 14 Σεπ 2005, 14:46:24
Θέμα δημοσίευσης:
fterotos έγραψε:
..mama einai.

Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy




Χρώμα?? 3θυρο???, Ηλιοροφή????, Α/C??, Ατρακάριστο??


ΤΟ ΠΟΥΛΑΣ???????????????????????????????????????? Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil






fterotos έγραψε:
sto manual pou les ,den anaferete tipota gia to 16v.

To ξέρω! Έχει όμως για το 8v. Cool
fterotos - Τετ 14 Σεπ 2005, 14:55:19
Θέμα δημοσίευσης:
..mple metalliko , mono 3porto ebgene , den exei hliorofh , oute A/C

KAI DEN TO POULAO, otan stamatisa na to kukloforo(phra allo amaksi) eixa arxisei na tou bazo kapoia pragmata ,( opos baseis mhxanhs peugeot sport kai silent blocks , eksaftero disko xalkou k.t.l ) me thn proptikh na to exo gia na kano thn plaka mou se kamia anabash , alla...

ama thes sou poulao to mama dermatino timoni Smile
ultra-one - Τετ 14 Σεπ 2005, 15:03:38
Θέμα δημοσίευσης:
fterotos έγραψε:
mple metalliko , mono 3porto ebgene...

Μμμμμμμμ! Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy


fterotos έγραψε:
KAI DEN TO POULAO.......

Μα γιατίιιιιιιιιιιιι? Cool Cool Cool Cool Cool Cool



Αν μένεις Αθήνα και το αυτοκίνητο κυκλοφορεί να έρθεις με το 309 σε κάποιες από τις συναντήσεις του Club να σε γνωρίσουμε!


Επίοσης αν έχεις χρόνο διάβασε αυτά που γράφω για το 309 στην προηγούμενη σελίδα και πες μου αν συμφωνείς με αυτά που λέω ή αν έχεις άλλη γνώμη για κάτι!

Ειδικά αν έχεις οδηγήσει και 206 θα μπορείς να πεις αν είμαι σωστός ή όχι! Cool
fterotos - Τετ 14 Σεπ 2005, 15:46:52
Θέμα δημοσίευσης:
...file mou mias kai eixes kai ta 2 amaksia sthn katoxh sou , den exo logo na diafoniso mazi sou ! an den eixes to 206 tha elega pos den eisai antikimenikos ,alla tora den exo logo na to po .

os stisimo pistebo pos den exoun kamia sxesh 309gti kai 206 gti (2000cc)

tora gia auta pou les gia to 309 , to diko mou eixe psili thesh odhgishs , alla omos para polu kalh ! to timonh htan polu kalo ,akribes kai me kalh aisthish . ta frena , exontas empeiries kai apo alla amaksia , den htan kati to idietero , idika se apodosh.(to 206gti 2000cc exei pio dunata)
to kibotio , arketeta grhgoro kai kalo se aisthish , alla htan konto ! gia auto htan kai dunato akoma kai sta xamhla . h 2a pianei 95 me to zori me kofti stis 7250rpm .
Timour21 - Τετ 14 Σεπ 2005, 15:52:12
Θέμα δημοσίευσης:
για να καταλάβω και γω, το 309 το 16v ήταν ο αλουμινένιος 1905 Mi16?
boxer - Τετ 14 Σεπ 2005, 15:52:52
Θέμα δημοσίευσης:
να σου πω και γω που ειμαι φιλος του φτεροτου,ειχα μπει πολλες φορες στο 309gti 16v & εχω 206gti 2λιτρο;;;
λοιπον το 309 ειναι σιγουρα πιο ευχαριστο,πιο αποτελεσματικο,πιο γρηγορο(το 16v) και πραγματικο gti οπως και το 306. πολυ καλη οδικη συμπεριφορα, απιαστο στα στριφτερα κομματια....και και και και.......!!
ομως οσο γραφεις για τι 206 ειμαι σχεδον σε ολα αντιθετος!
ισως αυτα που λες να ισχυουν στα 1.6gti ή μονο στο δικο σου!
με το διλιτρο παντως καμια επαφη οσα λες!!
boxer - Τετ 14 Σεπ 2005, 15:55:47
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
για να καταλάβω και γω, το 309 το 16v ήταν ο αλουμινένιος 1905 Mi16?


ναι ναι , αυτος με τα 160ps!!! πηγαινε πολυ σφερα!!
fterotos - Τετ 14 Σεπ 2005, 15:55:53
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
για να καταλάβω και γω, το 309 το 16v ήταν ο αλουμινένιος 1905 Mi16?


nai auto einai ..XU9J4
STELIOS - Τετ 14 Σεπ 2005, 16:05:33
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:

To 309GTi 16v δεν κυκλοφόρησε ποτέ σε δεξιοτίμονο διότι υπήρχε πρόβλημα με την αντλία των φρένων που δεν χώραγε πίσω από τον κινητήρα!
Όντως στην Αγγλία όλα τα 16v είναι μετατροπές και δεν ξέρω πως έλυσαν το πρόβλημα της αντλίας που δεν κατάφερε να λύσει η Peugeot!!!


Γιατι οταν κανεις τετοια μετατροπη αναλαμβανεις εσυ το κοστος της μετατροπης και της "πατεντας" που χρειαζεται. Η Peugeot προφανος θεορησε οτι ηταν αντοικονομικο να κανει μια τετοια μετατροπη μαζικα (σε χιλιαδες αμαξια δηλαδη).
ultra-one - Τετ 14 Σεπ 2005, 16:11:17
Θέμα δημοσίευσης:
fterotos έγραψε:
to kibotio , arketeta grhgoro kai kalo se aisthish , alla htan konto ! gia auto htan kai dunato akoma kai sta xamhla . h 2a pianei 95 me to zori me kofti stis 7250rpm .


Έκανες εσύ κάτι????? Περίεργο μου φαίνεται! Στα 309GTi 8v & 205GTi 1.9 η 2α ήταν 110+ χιλιόμετρα στις 6750 στροφές κόφτη! Shocked
fterotos - Τετ 14 Σεπ 2005, 16:15:12
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
fterotos έγραψε:
to kibotio , arketeta grhgoro kai kalo se aisthish , alla htan konto ! gia auto htan kai dunato akoma kai sta xamhla . h 2a pianei 95 me to zori me kofti stis 7250rpm .


Έκανες εσύ κάτι????? Περίεργο μου φαίνεται! Στα 309GTi 8v & 205GTi 1.9 η 2α ήταν 110+ χιλιόμετρα στις 6750 στροφές κόφτη! Shocked


Oxi file , etsi htan ! eixe diaforetikh klimakosh . sta 0-100km/h hthele 2 allages
ultra-one - Τρι 12 Δεκ 2006, 14:29:47
Θέμα δημοσίευσης:
Έψαχνα για κάτι άλλο και έπεσα πάνω σε αυτό:

http://www.carsurvey.org/review_62991.html Cool


Και λέω "Πολύ ωραία τα λέει ο τύπος"! Ούτε που θυμόμουνα ότι το είχα γράψει εγώ! Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr