drdino έγραψε: |
η μονωση δηλαδη δεν προστατευει το χρωμα απο τις θερμοκρασιες; θα μου πεις βεβαια οταν το αφηνεις στον ηλιο το κατακαλοκαιρο τι γινεται; παντως η ποδια χρειαζεται, και θα το ψαξω. |
netblaster έγραψε: |
Καλο μεν, αλλα η θερμοτητα ειναι κατι το ανεπιθυμητο για το χωρο του κινητηρα!!! Εδω κοιταμε να την αποφυγουμε με καθε τροπο και για χαρη του θορυβου θα την αυξησουμε κιολας?!?!? |
netblaster έγραψε: |
Καλο μεν, αλλα η θερμοτητα ειναι κατι το ανεπιθυμητο για το χωρο του κινητηρα!!! Εδω κοιταμε να την αποφυγουμε με καθε τροπο και για χαρη του θορυβου θα την αυξησουμε κιολας?!?!? |
Μαυρολέων έγραψε: |
Χμμμ... για να δούμε. Έχουμε δύο επιλογές. Διάχυση θερμότητας ανακλώμενη από το υλικό προς τον περιβάλλοντα χώρο δίχως να επιβαρύνεται το καπώ ή, ανάκλαση της θερμότητας από το καπώ με τευτόχρονη αύξηση της θερμοκρασίας του καπώ (και της μπογιάς) επαγωγικά. |
Μαυρολέων έγραψε: | ||
Χμμμ... για να δούμε. Έχουμε δύο επιλογές. Διάχυση θερμότητας ανακλώμενη από το υλικό προς τον περιβάλλοντα χώρο δίχως να επιβαρύνεται το καπώ ή, ανάκλαση της θερμότητας από το καπώ με τευτόχρονη αύξηση της θερμοκρασίας του καπώ (και της μπογιάς) επαγωγικά. I'll go with the first choice. By the way, δύο καλοκαίρια ο δείκτης της θερμοκρασίας δεν έχει πάει πάνω από 100C |
Μαυρολέων έγραψε: | ||
Χμμμ... για να δούμε. Έχουμε δύο επιλογές. Διάχυση θερμότητας ανακλώμενη από το υλικό προς τον περιβάλλοντα χώρο δίχως να επιβαρύνεται το καπώ ή, ανάκλαση της θερμότητας από το καπώ με τευτόχρονη αύξηση της θερμοκρασίας του καπώ (και της μπογιάς) επαγωγικά. I'll go with the first choice. By the way, δύο καλοκαίρια ο δείκτης της θερμοκρασίας δεν έχει πάει πάνω από 100C |
DIMCHRI έγραψε: | ||||
ΔΕΝ ΈΧΕΙ Π¶ΕΙ ΓΙΑΤΊ ΑΝΟΊΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΎΤΕΡΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΈΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ. Η μπογιά στα σίγουρα δεν χαλάει μια και θα σας θυμίσω ότι οταν τα αμάξια μπαίνουν στο φούρνο (του εργοστασίου) το χρώμα τους ψήνεται στους 80 βαθμούς. Για αυτό και το πρώτο χρώμα του αυτοκινήτου (το εργοστασιακό δηλαδή) είναι το ποιό ανθεκτικό. όσο για το dynamat θα συμφωνήσω ότι κάνει φοβερή δουλειά και είναι απο τα καλύτερα ηχωμονωτικά/θερμομωνοτικα υλικα ( και από τα ακριβότερα) ![]() όμως να κάνω μια ερώτηση. εγώ στο 206 cc δεν ακούω σχεδόν καθόλου την μηχανή του (και υπ' όψιν ακούω πολύ χαμηλά την μουσική). ειδικά στα ταξίδια το θεωρώ απίστευτα ήσυχο. έχει τόσο μεγάλη διαφορά το 307 cc ??? |
Μαυρολέων έγραψε: |
Πιό συγκεκριμένα έχω βάλει Dynamat και στους θόλους και οθόρυβος κύλισης έχει περιοριστεί εντυπωσιακά. |
netblaster έγραψε: | ||
Αυτο ακουγεται πολυ ενδιαφερον!!! |
Μαυρολέων έγραψε: |
Όταν πήγα στν Κατεχάκη για το Dynamat Xtreme Pack μου ζητήσανε €440 !!!!!!!!! ![]() ![]() Έτσι, με $90 το πήρα και εγώ από e-bay και έβαλα στις πόρτες, στο καπώ, στο χώρο αποσκευών καθώς και στους θόλους. Το αυτοκίνητο είναι σαν να κινείται πάνω σε στρώμα λαδιού! Το αρνητικό είναι οτι οι μικροτριγμοί που ήταν μικρής έντασης έχουν μεγενθυθεί λόγω της ησυχίας που επικρατεί (ακόμα και σε στροφές >4000). Ας είναι καλά το γράσσο σιλικόνης (πιό ανθεκτικό καιαδιάβροχο από τη λεπτόρευστη σιλικόνη που χρησιμοποιούσα). Α, και όσο για τοθς τριγμούς του στερεοφωνικού πάνω από καλντερίμι τοποθέτησα λίγο αεροστόπ στο κάτω μέρος της βάσης του στεροφωνικού και έχει βγάλει το σκασμό! Αυτά. |
Μαυρολέων έγραψε: |
Για το βάρος να υπολογίζεις 2.2 κιλά ανά τετραγωνικό μέτρο.
Η τιμή όπως σου είπα για το xtreme pack είναι ¤440 Ελλάδα αλλά πολύ φθηνότερα εάν το φέρεις από έξω (Αμερική κατάπροτίμηση). ΠΡΟΣΟΧΗ: από τη στιγμή που θα ξηλώσεις τα door panels για να το βάλεις π.χ. στις πόρτες πάρε μια λεπτή συμπιεσμένο αφρολέξ ταινία διπλής κολλητικής όψης και εφάρμοσε (μετά τη τοποθέτηση του dynamat) μεταξύ πλαστικών και μετάλλου για να αποφ΄θγεις μικροτριγμούς. |