PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Νεο τροχαίο δυστύχημα στον Μαλιακό

vinman - Σαβ 25 Ιούν 2005, 22:46:01
Θέμα δημοσίευσης: Νεο τροχαίο δυστύχημα στον Μαλιακό
Τροχαίο δυστύχημα στον Μαλιακό με τρεις νεκρούς

Τρία άτομα έχασαν τη ζωή τους, όταν τουριστικό λεωφορείο που είχε ξεκινήσει το πρωί του Σαββάτου από τον Αγ. Κωνσταντίνο ανετράπη στην περιοχή των Θερμοπυλών. Το τουριστικό λεωφορείο είχε προορισμό τη Λίμνη Πλαστήρα.

Το δυστύχημα συνέβη λίγο μετά τις 7.20 το πρωί στο 197ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, στην περιοχή του Μαλιακού Κόλπου.

Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, το λεωφορείο σύρθηκε για περίπου 50 μέτρα πάνω στις προστατευτικές μπάρες και στη συνέχεια ανετράπη. Οι 48 επιβάτες του λεωφορείου είχαν ξεκινήσει από τα ΚΑΠΗ των Καμένων Βούρλων με προορισμό τη Λίμνη Πλαστήρα.

Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής, της Αστυνομίας και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ για τον απεγκλωβισμό των ηλικιωμένων επιβατών.

Συνολικά τραυματίστηκαν 37 άτομα, μεταξύ αυτών τέσσερις σοβαρότερα. Όλοι μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο της Λαμίας εκτός από ένα άτομο που μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ.

Συγκεκριμένα, για νοσηλεία παρέμειναν εννέα ηλικιωμένοι. Πέντε νοσηλεύονται στην ορθοπεδική κλινική, τρεις στη χειρουργική και ένα άτομο στην καρδιολογική. Ένας επιβάτης μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ, προκειμένου να υποβληθεί σε μικροχειρουργική επέμβαση στο χέρι.

Ο 53χρονος οδηγός του λεωφορείου Χρήστος Μαύρος κατέθεσε: «Από κάποιο σημείο και μετά έχασα τον έλεγχο του αυτοκινήτου μιας και το τιμόνι δεν υπάκουε». Ο οδηγός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Λαμίας και νοσηλεύεται.

Σύμφωνα με τους επιβάτες, η ταχύτητα ήταν μικρή και, όπως υποστηρίζουν, αν ο οδηγός είχε αναπτύξει ταχύτητα, τότε θα υπήρχαν περισσότερα θύματα. Ωστόσο, ο ταχογράφος του οχήματος δείχνει ότι η ταχύτητα του λεωφορείου ήταν λίγο μεγαλύτερη από 80 χλμ, ενώ το όριο είναι στα 70 χλμ.

Το μεσημέρι του Σαββάτου οι αστυνομικές αρχές ανακοίνωσαν τα ονόματα των νεκρών. Πρόκειται για τις: Ευσταθία Μπαλντά 58 ετών, Αικατερίνη Ευαγγελίου και Μαριγούλα Αδάμ 75 ετών.

Ελεύθερος ο οδηγός

Ελεύθερος αφέθηκε με εντολή του εισαγγελέα Λαμίας ο οδηγός του μοιραίου λεωφορείου Χρήστος Μαύρος, ο οποίος μέχρι τις 7:30 το απόγευμα νοσηλευόταν φρουρούμενος στο Νοσοκομείο της Λαμίας.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία του πορίσματος από τους εμπειρογνώμονες του ΚΤΕΟ Λαμίας που εξέτασαν το λεωφορείο, διαπιστώθηκε ότι η κύρια αιτία για την τρελή πορεία του τουριστικού λεωφορείου ήταν μηχανική βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης και ειδικότερα στο ατέρμονα κοχλία.

Το πρωί της Κυριακής πρόκειται να γίνει νέος περισσότερο λεπτομερής έλεγχος στο λεωφορείο.
STELIOS - Κυρ 26 Ιούν 2005, 00:03:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι το ειδαμε στις ειδησεις. Βασικα εχασε εντελος το τιμονι (το φωναξε και στους επιβατες λιγο πριν το ατυχημα), εδειχνε εικονες στις ειδησεις που γυρνουσαν το τιμονι και αυτο πηγενε γυρο γυρο σαν ρουλετα.....
Αν ειναι να σου κατσει ετσι....
Baphomet - Κυρ 26 Ιούν 2005, 13:05:13
Θέμα δημοσίευσης:
ο οδηγός δεν φταίει...αλλά οι υπευθυνοι συντήρησης του λεωφορείου φταίνε σίγουρα. Ας ελπίσουμε να τιμωρηθεί κάποιος... Confused
ice gus - Κυρ 26 Ιούν 2005, 18:56:33
Θέμα δημοσίευσης:
το μονο που θα γινει θα ειναι μας ζαλισουν για ακομη αυστηροτερα μετρα.
βλεπε κλισεις Shocked Shocked Shocked Shocked
Ydwr - Δευ 27 Ιούν 2005, 09:05:07
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικη μου αποψη:
Στο συγκεκριμενο κομματι καλα θα κανουν να κοβουν κωλους οχι μονο να δινουν κλίσεις.

Δηλαδη ρε γα**το τι θελει καθε μερα να ειναι αραγμένοι πριν απο καθε στροφη μια ασπρουλα για να καταλαβουν οτι δεν το πεταλο δεν ειναι για γκαζια?

Αλλα επειδη και ο Ελληνας ειναι Ελληνας και γουσταρει να παραπονιεται, εγω φανταζομαι και το εξης σκηνικο. Ελεγχουν τουριστικο λεωφορειο το βρισκουν μη καταλληλο λογω συντηρησης, ελαστικων, υπερφορτομενο κτλ κτλ. και παει η εκδρομουλα.Σαν να το βλεπω μπροστα μου τον τιτλο σε ολα τα μεγααααααααλα καναλια.

"Ματαιωσαν εκδρομη... Αφορητη ταλαιπωρια για τους 40
μαθητες/ηλικιωμενους"

Και στα καπακια ο υπευθυνος, που αναγκαζεται να επιστρεψει τα λεφτα, να φωναζει κρατωντας τα χαρτια του τελευταιου service που εγινε στο 30ετιας λεωφορειο του. Και οτι οι αυλακωσεις των ελαστικων ηταν στα νομιμα ορια (εστω και για ενα χιλιοστο)

Και το καλυτερο ειναι οτι και οι επιβατες θα ειναι στο πλευρό του Shocked Shocked

Παρανοια Evil
pygolabida - Δευ 27 Ιούν 2005, 10:30:50
Θέμα δημοσίευσης:
Εντωμεταξύ στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχουν γύρω στις 4 κάμερες από κάθε ρεύμα..... Idea
nikq - Δευ 27 Ιούν 2005, 11:44:51
Θέμα δημοσίευσης:
οι κάμερες δεν ειναι λυση... τρομοκρατια ειναι Arrow
STELIOS - Δευ 27 Ιούν 2005, 14:55:52
Θέμα δημοσίευσης:
Σ'ενα κομματι δρομου οπου αποδεδιγμενα ειναι επικυνδινο η λυση δεν ειναι η αυστηροτητα ουτε η επιτηρηση. Λυση ειναι η ΑΛΛΑΓΗ, ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ. Τελος παντων να μπουν μετρα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και ΟΧΙ ΤΙΜΟΡΙΑΣ.
Vaggelis - Δευ 27 Ιούν 2005, 15:05:18
Θέμα δημοσίευσης:
Στο συγκεκριμένο σημείο της Εθνικής οδού και μετά τα συνεχόμενα θανατηφόρα και πολύνεκρα ατυχήματα, είναι διακριτό από οποιονδήποτε που περνάει από εκεί, οτι οι οδηγοί μειώνουν αισθητά την ταχύτητά τους....
Στο τελευταίο ατύχημα δεν είχε ευθύνη η επικινδυνότητα του δρόμου και οι κακοτεχνίες, αλλά η εγκληματική ελλιπής συντήρηση του λεωφορείου (με αποτέλεσμα ένα τιμόνι που έμεινε στα χέρια του οδηγού και γύρναγε σαν τον ....τροχό της τύχης)
Επομένως, εκτός από το οτι πρέπει να φτιαχτούν οι κακοτεχνίες, να αποκτήσουν παιδεία οι οδηγοί, να υπάρχει σωστή βοήθεια από την Τροχαία, πρέπει να βάλουν και λίγο μυαλό οι ιδιοκτήτες και οι μηχανικοί, στο θέμα συντήρησης των οχημάτων.........
vinman - Τρι 28 Ιούν 2005, 19:43:16
Θέμα δημοσίευσης:
Χρόνια τώρα το πέταλο του Μαλιακού αποτελεί τον μεγάλο βραχνά του εθνικού μας οδικού δικτύου. Συνολικά από το 2001 έως και προχτές στο «πέταλο› του Mαλιακού έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα 118 άνθρωποι σε συνολικά 212 δυστυχήματα, ενώ άλλοι 441 τραυματίστηκαν( Sad Sad Sad Sad Sad Sad ).
Παρά τις διαμαρτυρίες των κατοίκων της περιοχής και δεκάδες διαβήματα, ακόμα δεν έχουν αρχίσει τα περιβόητα έργα που θα δώσουν ένα τέλος στο κακό. Στο τελευταίο δυστύχημα τρεις ηλικιωμένες έχασαν τη ζωή τους και 17 τραυματίστηκαν. Σύμφωνα με την Tροχαία, για το δυστύχημα δεν ευθύνεται ο οδηγός ή ο δρόμος, αλλά ο ατέρμονας του τιμονιού που έσπασε.
STELIOS - Τρι 28 Ιούν 2005, 20:01:56
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω στο ραδιοφωνο χθες ακουσα πως εμπιρογνωμονας ατυχηματων (πρωιν Διεθηντης Τροχαιας) ειπε οτι ο ατερμονας εσπασε κατα τη συγκρουση και οχι πριν. Οποτε λεει πως δεν ηταν μηχανικη βλαβη, αλλα δεν διευκρινιζει κιολας τι εφτεγε.
Ομως αυτο ερχεται σε πληρη αντιθεση με τις μαρτηριες των επηβατων (οτι λιγο πριν το ατυχημα ο οδηγος φωναζε "Δεν εχω τιμονι"). Εκτως αυτου ειναι εντελος τυχαιο οτι ο οδηγος ειπε αυτο και μετα το ατυχημα το τιμονι ηταν ρουλετα ?????
Γνωμη μου ειναι πως καποιος δεν μας τα λεει καλα ή οτι πανε να τα φορτωσουν στον οδηγο.
vinman - Παρ 01 Ιούλ 2005, 01:11:28
Θέμα δημοσίευσης:
Καθοριστικός για την έκβαση των εργασιών κατασκευής του κομματιού στον Μαλιακό Κόλπο θα είναι ο Ιούλιος, καθώς τότε θα αναδειχθεί ο ανάδοχος για το έργο «Μαλιακός-Κλειδί» που θεωρείται ένα από τα πιο σημαντικά έργα που θα κατασκευαστούν με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης.
Δύο εταιρείες είναι αυτές που διεκδικούν το μεγάλο αυτό έργο που αναμένεται να βελτιώσει κατά πολύ την εικόνα του εν λόγω κομματιού και να μειώσει στο ελάχιστο τα ατυχήματα.
LuNa - Παρ 01 Ιούλ 2005, 08:27:28
Θέμα δημοσίευσης:
vinman έγραψε:
Καθοριστικός για την έκβαση των εργασιών κατασκευής του κομματιού στον Μαλιακό Κόλπο θα είναι ο Ιούλιος, καθώς τότε θα αναδειχθεί ο ανάδοχος για το έργο «Μαλιακός-Κλειδί» που θεωρείται ένα από τα πιο σημαντικά έργα που θα κατασκευαστούν με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης.
Δύο εταιρείες είναι αυτές που διεκδικούν το μεγάλο αυτό έργο που αναμένεται να βελτιώσει κατά πολύ την εικόνα του εν λόγω κομματιού και να μειώσει στο ελάχιστο τα ατυχήματα.



Και τον Αύγουστο που είναι παχιές οι μύγες και φεύγει όλος ο κόσμος θα κάνουν τα έργα? Laughing Laughing Laughing
vinman - Παρ 01 Ιούλ 2005, 09:22:40
Θέμα δημοσίευσης:
LuNa έγραψε:
vinman έγραψε:
Καθοριστικός για την έκβαση των εργασιών κατασκευής του κομματιού στον Μαλιακό Κόλπο θα είναι ο Ιούλιος, καθώς τότε θα αναδειχθεί ο ανάδοχος για το έργο «Μαλιακός-Κλειδί» που θεωρείται ένα από τα πιο σημαντικά έργα που θα κατασκευαστούν με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης.
Δύο εταιρείες είναι αυτές που διεκδικούν το μεγάλο αυτό έργο που αναμένεται να βελτιώσει κατά πολύ την εικόνα του εν λόγω κομματιού και να μειώσει στο ελάχιστο τα ατυχήματα.



Και τον Αύγουστο που είναι παχιές οι μύγες και φεύγει όλος ο κόσμος θα κάνουν τα έργα? Laughing Laughing Laughing


Σιγα να μην αρχισουν Αυγουστο... Very happy Very happy
Το συγκεκριμενο κομματι απαιτει πααααρααα πολυ χρονο...να μην πω χρονια.....Ημουνα νιος και γερασα... Laughing Laughing Laughing
vinman - Τρι 12 Ιούλ 2005, 13:02:46
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλο ένα τραγικό δυστύχημα σημειώθηκε στο αποκαλούμενο "φονικό" πέταλο του Μαλλιακού το προηγούμενο Σάββατο. Έγινε, μάλιστα, αιτία να χάσουν την ζωή τους εννέα άτομα εκ των οποίων τρία παιδιά. Το τροχαίο συνέβη στην Εθνική οδό Αθηνών Λαμίας κοντά στην Αλαμάνα σε ένα ιδιαίτερα στενό και επικίνδυνο τμήμα του δρόμου.
Συγκεκριμένα στις 6:10 το απόγευμα του Σαββάτου, δύο αυτοκίνητα (το ένα οδηγούσε η Σοφία Κακλαμάνου από την Αθήνα και το άλλο - τύπου τζιπ - ο Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, 28 ετών από την Δραπετσώνα) που κινούνταν στην ίδια κατεύθυνση από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη συγκρούστηκαν μεταξύ τους στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας την ώρα που πραγματοποιούσαν, σύμφωνα με μαρτυρίες, διπλή προσπέραση. Το ΙΧ της Κακλαμάνου από το άκρο δεξιό του δρόμου κινήθηκε αριστερά για να προσπεράσει φορτηγό την στιγμή που το τζιπ επιχειρούσε προσπέραση και των δύο. Το αυτοκίνητο της Κακλαμάνου χτυπήθηκε στο πίσω μέρος και άρχισε να στριφογυρίζει για να καταλήξει στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Πάνω του έπεσε άλλο αυτοκίνητο που οδηγούσε ο κελευστής του Λιμενικού Δημήτρης Γεωργόπουλος, από την Αταλάντη που μαζί με την οικογένειά του επέστρεφε από διακοπές στο Πήλιο και είχε πορεία προς Αθήνα, ενώ στη συνέχεια έπεσε πάνω στα αυτοκίνητα ένα ακόμα αυτοκίνητο που οδηγούσε ο Αναστάσιος Φιλίππου.
Τα αυτοκίνητα του Γεωργόπουλου και της Κακλαμάνου, μετά την τρομακτική σύγκρουση, βρέθηκαν εκτός οδοστρώματος και πήραν φωτιά η οποία επεκτάθηκε και στους θάμνους με μεγάλη ταχύτητα. Μέσα από τις φλόγες οι διερχόμενοι οδηγοί προσπάθησαν να απεγκλωβίσουν του επιβάτες των αυτοκινήτων, αλλά μάταια. Μία ώρα αργότερα, όταν η Πυροσβεστική έσβησε τις φλόγες, οι αστυνομικοί και οι πυροσβέστες βρέθηκαν μπροστά σε μια φρικιαστική εικόνα αφού από το αυτοκίνητο του Γεωργόπουλου ανέσυραν αποτεφρωμένους τον οδηγό Δημήτρη Γεωργόπουλο 37 ετών την αλλοδαπή σύζυγο του Λιονέλα Πριστίνα, 27 ετών τα τρία του παιδιά, από τα οποία ο Γρηγόρης και η Ευμορφία ήταν δίδυμα, 10 ετών και ο μικρότερος Αλέξανδρος, 8 ετών, ενώ στο ίδιο αυτοκίνητο ήταν επιβάτης και η αλλοδαπή φίλη τους Λίλιαν Καμένεβα, 34 ετών. Απανθρακωμένη ανασύρθηκε και η άλλη οδηγός Σοφία Κακλαμάνου, 67 ετών, η 42 χρονη κόρη της Γεωργία, ενώ εξέπνευσε κατά την μεταφορά του στο νοσοκομείο Λαμίας ο σύζυγος της οδηγού Σπύρος Κακλάμανος 69 ετών, όλοι κάτοικοι Γαλατσίου.
Το τροχαίο του Σαββάτου, όμως, ακόμη και αν ο δρόμος διέθετε διαχωριστική μπάρα ανάμεσα στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας δεν θα μπορούσε να αποτραπεί. Οι νεκροί μόνο θα ήταν από το ρεύμα που οδηγεί προς Λαμία και όχι από το αντίθετο. Όσοι δρόμοι και να κατασκευασθούν αν δεν αλλάξει η συμπεριφορά των οδηγών στο τιμόνι δεν πρόκειται να μειωθούν οι νεκροί από τροχαία δυστυχήματα Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad .
SnakeMJK - Τρι 12 Ιούλ 2005, 13:09:40
Θέμα δημοσίευσης:
vinman έγραψε:
η άλλη οδηγός Σοφία Κακλαμάνου, 67 ετών


Μήπως πρέπει να μπουν κάποια όρια ηλικίας; Η μάνα μου που είναι γύρω στα 55 παραπονιέται ότι δεν μπορεί να οδηγήσει με τίποτα, την στιγμή που πριν 10 χρόνια ήταν ότι καλύτερο είχα δει σε γυναίκα οδηγό.
manosm3 - Τρι 12 Ιούλ 2005, 13:25:23
Θέμα δημοσίευσης:
pygolabida έγραψε:
Εντωμεταξύ στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχουν γύρω στις 4 κάμερες από κάθε ρεύμα..... Idea


OI KAMEPEΣ ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ!!!!!!! Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Αλλα και να λειτουργουσαν δεν ειναι λυση αυτη! Αν, για παραδειγμα, παρω εγω το Μ5 και τρεχω εκει με 170 πως θα με σταματησουν οι καμερες; Και παλι, στην Αττικη οδο, ποιος με αποτρεπει απο το να 300αρισω;
Αυτα ειναι μετρα του *ωλου! αν δε σοβαρευτουν επιτελους και δε παρουν σοβαρα μετρα (καλυτεροι δρομοι κλπ) τα ατυχηματα θα γινονται καιο κοσμος θα συνεχισει να σκοτωνεται! Αντι να θελουν να βγαλουν λεφτα, ας δωσουν για να μην υπαρξουν αλλα τετοια δυστυχηματα!
ΚΑΤΩ ΟΙ ΚΑΜΕΡΕΣ-ΧΑΦΙΕΔΕΣ!!!! Thumb Down
Baphomet - Τρι 12 Ιούλ 2005, 13:34:53
Θέμα δημοσίευσης:
οι καμερες λειτουργουν, είναι 3 και υπάρχουν 10 σημεια στα οποια μπορουν να τοποθετηθουν.
manosm3 - Τρι 12 Ιούλ 2005, 13:41:31
Θέμα δημοσίευσης:
Baphomet έγραψε:
οι καμερες λειτουργουν, είναι 3 και υπάρχουν 10 σημεια στα οποια μπορουν να τοποθετηθουν.


Διαβασα οτι οι 10 καμερες που υπαρχουν στο πεταλο δε λειτουργουν!
Πηγη: ΝΕΑ
Baphomet - Τρι 12 Ιούλ 2005, 13:43:53
Θέμα δημοσίευσης:
manosm3 έγραψε:
Baphomet έγραψε:
οι καμερες λειτουργουν, είναι 3 και υπάρχουν 10 σημεια στα οποια μπορουν να τοποθετηθουν.


Διαβασα οτι οι 10 καμερες που υπαρχουν στο πεταλο δε λειτουργουν!
Πηγη: ΝΕΑ


υπαρχουν 10 σημεια ξαναλεω για να μπαινουν κάμερες και υπάρχουν και 3 καμερες οι οποιες εναλλασσονται στα 10 σημεια. Και λειτουργούν... Wink
MEMsound - Τρι 12 Ιούλ 2005, 13:59:25
Θέμα δημοσίευσης:
vinman έγραψε:
..... Οι νεκροί μόνο θα ήταν από το ρεύμα που οδηγεί προς Λαμία και όχι από το αντίθετο. Όσοι δρόμοι και να κατασκευασθούν αν δεν αλλάξει η συμπεριφορά των οδηγών στο τιμόνι δεν πρόκειται να μειωθούν οι νεκροί από τροχαία δυστυχήματα


Έχεις απόλυτο δίκιο Μάνο.
Συγνώμη για την εκφραση αλλά ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΕΣ που κάνουν διπλές προσπεράσεις στις Εθνικές επείδη πήραν κάποια στιγμή στην ζωή τους ένα αυτοκίνητο με κάμποσα άλογα έχουν καταντήσει ΑΗΔΙΑ!

Ίσως βέβαια στο συγκεκριμένο να εφταιγε και η οδηγός του IX και να ξεκίνησε την πρόσπεραση, χωρίς να δει από τον καθρέπτη της το τζιπ που επιτάχυνε για να την προσπεράσει, αλλά και πάλι αυτό δεν δικαιολογεί τον οδηγό του τζιπ που πήγε να τους προσπεράσει όλους μαζί.

Αν περίμενε λίγο δεν θα είχε συμβεί τίποτα...

Αυτή η ηλίθια ανυπομονεσία που μας πιάνει όλους ώρες-ώρες είναι που προκαλεί το μεγαλύτερο ποσοστό από τα συνολικά άπειρα ατυχήματα που γίνονται στους δρόμους μας.

Αφού ρε γα**το το ξέρουμε ότι τα ΣΚ στις εθνικές είναι απίστευτα ευκολο να γίνει ατύχημα γιατί τρέχουμε έτσι βλακωδώς??

Υ.Γ. κατά στην επιστροφή μου από Λευκάδα με 2πλοπροσπέρασαν 2 φορές (εγώ πήγαινα με 110 εκείνη την στιγμή...), σε κάποια άλλη στιγμή και μου κόλλησε από πίσω μια νταλίκα και μου έκανε και φώτα και ήμουν με 120+ και έτοιμος να προσπεράσω φορτηγό μόλις άδειαζε ο δρόμος ενώ σε κάποιο άλλο σημείο της Πάτρας-Κορίνθρου μια νταλίκα από τις μεγάλες προσπέρασε πουλμαν σε ανηφορικό κομμάτι και πάνω σε δεξιά καμπή του δρόμο όντας για πάνω από 20sec η μισή στο αντίθετο ρεύμα

Έλεος δηλαδή!!
Που πάνε οι παπάρες με τα φορτηγά με τέτοιες ταχύτητες??
Αν χρειαστεί να φρενάρουν πώς και που (αν...) θα σταμάτησουν??
vinman - Τετ 13 Ιούλ 2005, 08:27:22
Θέμα δημοσίευσης:
Η τοποθετηση σου Μανθο με βρισκει απολυτα συμφωνο.... Wink
Καλη η ταχυτητα,δεν λεω αλλα να γινεται σε τετοιες συνθηκες ωστε να μην κινδυνευουμε ουτε εμεις αλλα ουτε και αλλοι συνανθρωποι μας... Wink
Ydwr - Τετ 13 Ιούλ 2005, 09:52:58
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
vinman έγραψε:
η άλλη οδηγός Σοφία Κακλαμάνου, 67 ετών


Μήπως πρέπει να μπουν κάποια όρια ηλικίας; Η μάνα μου που είναι γύρω στα 55 παραπονιέται ότι δεν μπορεί να οδηγήσει με τίποτα, την στιγμή που πριν 10 χρόνια ήταν ότι καλύτερο είχα δει σε γυναίκα οδηγό.


Για εμενα μαζι με τα χαρτια που υποβαλεις για να παρεις την συνταξη πρεπει να σου περνουν και το διπλωμα. Αγαπητε συνταξιουχε παραπονιεσαι οτι δεν εισαι πλεον ικανος να δουλεψεις. Γιατι να εισαι ικανος να οδηγησεις.

Εαν θες να οδηγεις εξετασεις καθε χρονο.

40 χρονια πριν δεν υπηρχαν πολλα σηματα που βλεπεις σημερα, δεν υπηρχαν τοσα πολλα αμαξια, δεν υπηρχαν τοσα γρηγορα αμαξια...

MEMsound έγραψε:
...επείδη πήραν κάποια στιγμή στην ζωή τους ένα αυτοκίνητο με κάμποσα άλογα


Μα και καμποσα αλογα να μην ειχαν παλι τα ιδια θα καναν. Ειχαν πριν το lada, skoda η οποιο αλλο αμαξι 20 ετιας και ηξεραν οτι δεν παει. Αλλα τωρα πηραν το νεο βελτιωμενο πρι-πρι το δεν τριζει και ειναι καινουργιο και ως δια μαγιας στο μυαλο του μεταμορφώνονται σε Φιτιπαλντι.

Και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους ποσα χλμ ειναι το πεταλο? 25 χλμ? Για να το περασεις με 80 χλμ θα κάνεις 20 λεπτα. Για να το περασεις με 150 θα κανεις 10 λεπτα. Αναρωτηθειτε ολοι αν αξίζει.

manosm3 έγραψε:
OI KAMEPEΣ ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ!!!!!!!
Αλλα και να λειτουργουσαν δεν ειναι λυση αυτη! Αν, για παραδειγμα, παρω εγω το Μ5 και τρεχω εκει με 170 πως θα με σταματησουν οι καμερες; Και παλι, στην Αττικη οδο, ποιος με αποτρεπει απο το να 300αρισω;
Αυτα ειναι μετρα του *ωλου! αν δε σοβαρευτουν επιτελους και δε παρουν σοβαρα μετρα (καλυτεροι δρομοι κλπ) τα ατυχηματα θα γινονται καιο κοσμος θα συνεχισει να σκοτωνεται! Αντι να θελουν να βγαλουν λεφτα, ας δωσουν για να μην υπαρξουν αλλα τετοια δυστυχηματα!


Manosm3 δεν σε γνωριζω και ουτε θελω να στην πω, αλλα για εμενα προσωπικα η παραπάνω αποψη σου ειναι επίσης του *ωλου! Αν δεν σοβαρευτεις επιτελους και δεν παρεις στα σοβαρα την οδηγηση τα ατυχήματα θα γινονται και ο κοσμος θα συνεχίσει να σκοτώνεται Twisted evil

Εσυ θες εναν καλυτερο δρομο για να πηγαινεις πιο γρηγορα και ασφαλεστερα. Εγω θελω κατ'αρχην καλυτερους οδηγους που να σεβονται τους συναθρωπους/ συνταξιδιωτες τους. Αν το μυαλο ηταν μεσα στο κεφαλι ολων αυτων που περνανε το πεταλο τα ατυχήματα θα ηταν λιγοτερα.

Το πεταλο δεν ειναι ασφαλης δρομος και το ξερουν ολοι Πανελλαδικα. Αφου λοιπον ο δρομος δεν ειναι ασφαλής γιατι συνεχιζουν να τρέχουν???
Για τον ιδιο ανεξηγητο λογο που προσπερνουν απο δεξια, που βγαινουν αντιθετο για να προσπερασουν, που δεν χρησιμοποιουν φλας, που δεν αφηνουν "κατωτερα" αμαξια να τους περασουν και ολα αυτα τα φαινομενα που οφειλονται στο κομπλεξ ανωτεροτητας οπως το αποκαλω

Η εθνικη δεν ειναι το μέρος που θα δείξει ο οποιοσδηποτε το ποσο γρηγορο αυτοκινητο εχεις, το ποσο χερας ειναι και να βρεις τα ορια του αυτοκινητου σου ..Αυτα ειναι για τις πιστες.

Ελπίζω να μην παρεξηγηθηκα.Στοχος μου δεν ειναι να βάλλω εναντιον σου αλλα κατα τετοιων αποψεων απο οποιος και αν εκφραζονται Confused

Και για να κλεισω, το 90% των Ελληνων θελουν δρομους προδιαγραφων 250χλμ/ωρα και βάλε, οι οποιοι να έχουν οριο 120, για να πηγαινουν με 170.
christhehealer - Τετ 13 Ιούλ 2005, 10:16:31
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί κατηγορούμε πάντα τους άλλους και δεν αρχίζουμε από την αυλή μας;

Στο πρόσφατο touring είχαμε δύο προσπεράσεις πάνω σε στροφή χωρίς ορατότητα. Άγιο είχαμε που δεν έγινε τίποτα. Eάν τα μέλη ενός club αυτοκινήτου δεν είναι ευαισθητοποιημένα με την οδική ασφάλεια στην πράξη [στα λόγια είμαστε όλοι], τότε τι περιμένουμε από τους "βάρβαρους"? Nα γίνουν άνθρωποι? Δεν πρόκειται.

Σ' έναν χώρο [όπως αυτός εδώ] που υποτίθεται ό,τι αντικείμενό του είναι η οδήγηση, υπάρχει ένας, που να έχει δώσει έστω κι ένα ευρώ να βελτιώσει τον εαυτό του;

Aντίθετα όλοι έχουμε δώσει τσουβάλια ευρώ για να "βελτιώσουμε" [και ομορφήνουμε] τα αυτοκίνητά μας. Πιστεύοντας ότι αυτό αρκεί. Tο ίδιο ακριβώς πίστευε κι αυτός με το τζιπ. Ότι εάν πάρει το super-dupper θωρικτό περίπτερο με ρόδες, όλα θα είναι O.K. Tο αποτέλεσμα το διαβάσαμε όλοι.

Eπί της ουσίας και αυτός κι εμείς έχουμε ακριβώς τις ίδιες αντιλήψεις, νοοτροπία και πρακτικές. Tο γεγονός ότι είμαστε κάτω από την ομπρέλα ενός club αυτοκινήτου, μας κάνει εκτός από όλα τ' άλλα και υποκριτές...
Lef205 - Τετ 13 Ιούλ 2005, 10:36:06
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:

Aντίθετα όλοι έχουμε δώσει τσουβάλια ευρώ για να "βελτιώσουμε" [και ομορφήνουμε] τα αυτοκίνητά μας. Πιστεύοντας ότι αυτό αρκεί.

Ο Χρηστος εχει ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.Οι περισσοτεροι εδω μεσα και γενικα στον χωρο της αυτοκινησης δινουμε χιλιδες ευρα για να αυξησουμε τα ορια των αυτοκινητων μας,χωρις να εχουμε ανακαλυψει καν τα δικα μας.
chatasos - Τετ 13 Ιούλ 2005, 10:56:26
Θέμα δημοσίευσης:
vinman έγραψε:
... την ώρα που πραγματοποιούσαν, σύμφωνα με μαρτυρίες, διπλή προσπέραση....


Την ίδια εξυπνάδα έκανε και σε εμένα στην επιστροφή μου από το Ακρόπολις (στον δρόμο από Λαμία προς Κ.Βούρλα) κάποιος που νόμιζε πως επειδή είχε Renault "φτιαγμένο", μπορούσε να περνάει πάνω από νταλίκες!

Φυσικά την στιγμή που αυτός έκανε διπλή προσπέραση -1η εξυπνάδα- σε μένα και στην νταλίκα (γιατί νόμιζε πως είναι μόνο 1 μπροστά μου -2η εξυπνάδα-), εγώ προσπερνούσα την 1η νταλίκα με σκοπό να χωθώ πίσω από την 2η. Στην μέση της προσπέρασης συνηδειτοποίησε ότι υπήρχε άλλη μία νταλίκα εμπρός και ότι ερχόταν και 3η νταλίκα από το αντίθετο ρεύμα, οπότε αποφάσισε να κάνει δεξιά για να χωθεί ανάμεσα στις 2 νταλίκες -3η εξυπνάδα- την στιγμή που και εγώ προσπαθούσα να κάνω το ίδιο. Τελικά για να αποφύγω τα χειρότερα και για να μη γίνω φυσαρμόνικα ανάμεσα σε αυτόν και τις νταλίκες, φρέναρα και έμεινα πίσω από την νταλίκα, ενώ αυτός συνέχισε ακάθεκτος σαν να μην έγινε τίποτα.
Η 4η εξυπνάδα? Τον πέτυχα παρακάτω στα φανάρια (πριν μπεις στα Κ.Βούρλα) -γιατί άραγε έτρεχε?- και λυπήθηκα που δεν είχα το σκίτσο του καραγκιόζη να του καδράρω τη μάπα. Evil
manosm3 - Τετ 13 Ιούλ 2005, 11:03:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:


manosm3 έγραψε:
OI KAMEPEΣ ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ!!!!!!!
Αλλα και να λειτουργουσαν δεν ειναι λυση αυτη! Αν, για παραδειγμα, παρω εγω το Μ5 και τρεχω εκει με 170 πως θα με σταματησουν οι καμερες; Και παλι, στην Αττικη οδο, ποιος με αποτρεπει απο το να 300αρισω;
Αυτα ειναι μετρα του *ωλου! αν δε σοβαρευτουν επιτελους και δε παρουν σοβαρα μετρα (καλυτεροι δρομοι κλπ) τα ατυχηματα θα γινονται καιο κοσμος θα συνεχισει να σκοτωνεται! Αντι να θελουν να βγαλουν λεφτα, ας δωσουν για να μην υπαρξουν αλλα τετοια δυστυχηματα!


Manosm3 δεν σε γνωριζω και ουτε θελω να στην πω, αλλα για εμενα προσωπικα η παραπάνω αποψη σου ειναι επίσης του *ωλου! Αν δεν σοβαρευτεις επιτελους και δεν παρεις στα σοβαρα την οδηγηση τα ατυχήματα θα γινονται και ο κοσμος θα συνεχίσει να σκοτώνεται Twisted evil

Εσυ θες εναν καλυτερο δρομο για να πηγαινεις πιο γρηγορα και ασφαλεστερα. Εγω θελω κατ'αρχην καλυτερους οδηγους που να σεβονται τους συναθρωπους/ συνταξιδιωτες τους. Αν το μυαλο ηταν μεσα στο κεφαλι ολων αυτων που περνανε το πεταλο τα ατυχήματα θα ηταν λιγοτερα.

Το πεταλο δεν ειναι ασφαλης δρομος και το ξερουν ολοι Πανελλαδικα. Αφου λοιπον ο δρομος δεν ειναι ασφαλής γιατι συνεχιζουν να τρέχουν???
Για τον ιδιο ανεξηγητο λογο που προσπερνουν απο δεξια, που βγαινουν αντιθετο για να προσπερασουν, που δεν χρησιμοποιουν φλας, που δεν αφηνουν "κατωτερα" αμαξια να τους περασουν και ολα αυτα τα φαινομενα που οφειλονται στο κομπλεξ ανωτεροτητας οπως το αποκαλω

Η εθνικη δεν ειναι το μέρος που θα δείξει ο οποιοσδηποτε το ποσο γρηγορο αυτοκινητο εχεις, το ποσο χερας ειναι και να βρεις τα ορια του αυτοκινητου σου ..Αυτα ειναι για τις πιστες.

Ελπίζω να μην παρεξηγηθηκα.Στοχος μου δεν ειναι να βάλλω εναντιον σου αλλα κατα τετοιων αποψεων απο οποιος και αν εκφραζονται Confused

Και για να κλεισω, το 90% των Ελληνων θελουν δρομους προδιαγραφων 250χλμ/ωρα και βάλε, οι οποιοι να έχουν οριο 120, για να πηγαινουν με 170.


Πανο, αν δεις καλυτερα γραφω "(καλυτεροι δρομοι κλπ)".
Δεν ειπα μονο "καλυτεροι δρομοι". Αυτο ηταν το πρωτο που μου ηρθε.
Αλλιως αν ηταν να τα εηραφα ολα θα εγραφα για ΚΤΕΟ, σχολες οδηγων, διαφθορα, δρομους και ολα τα αλλα.
Αλλα φαντασου, αν ειχαν γινει τα εργα που εδω και τοσα χρονια λενε, θα υπηρχαν αυτα τα θυματα;
underage - Πεμ 14 Ιούλ 2005, 00:37:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
vinman έγραψε:
η άλλη οδηγός Σοφία Κακλαμάνου, 67 ετών


Για εμενα μαζι με τα χαρτια που υποβαλεις για να παρεις την συνταξη πρεπει να σου περνουν και το διπλωμα. Αγαπητε συνταξιουχε παραπονιεσαι οτι δεν εισαι πλεον ικανος να δουλεψεις. Γιατι να εισαι ικανος να οδηγησεις.

Εαν θες να οδηγεις εξετασεις καθε χρονο.



Τότε αφού ο υποψήφιος συνταξιούχος δεν είναι ικανός να δουλέψει, δεν είναι ικανός να οδηγήσει, ας ανοίξουμε έναν λάκο να τον χώσουμε μέσα να τελείωνει.......

Κάποιος που υποβάλλει τα χαρτιά του για να πάρει σύνταξη δεν σημαίνει ότι είναι ανίκανος να δουλέψει, αλλά ότι του αξίζει να απολαύσει και λίγο τη ζωή του......

Όσο για το όριο ηλικιάς και την ικανότητα ενός ατόμου να οδηγήσει θα πρέπει να το αποφασίζει πρώτα ο ίδιος και φυσικά να υποβάλλεται και σε αυστηρότατες εξετάσεις.

Η ηλικία των 67 της συγκεκριμένης γυναίκας μου φαίνεται υπερβολική, αλλά όταν και αν θα φτάσω στα 60 πως θα μου φαίνεται??

Σημειωτέον ότι εδώ και 3 εβδομάδες περίπου δεν οδηγώ, γιατί έχει πρηστεί υπερβολικά το δεξί μου πόδι και νιώθω τις κινήσεις μου περιορισμένες, λόγω της εγκυμοσύνης. Αυτό είναι καθαρά απόφαση δική μου και κανενός άλλου, κανένας γιατρός ή αστυνομικός δεν θα μου πει ότι δεν είμαι ικανή να οδηγήσω, το θέμα είναι πως αισθάνομαι εγώ απέναντι στο μωρό, στους συνανθρώπους και στον εαυτό μου

Christhehealer έγραψε:
Γιατί κατηγορούμε πάντα τους άλλους και δεν αρχίζουμε από την αυλή μας;


Τελευταία όλο και περισσότερο συμφωνώ μαζί σου, επιτέλους γράψε κάτι που να διαφωνώνω για να σου πάω κόντρα Mad
Αυτά που κάνουμε εμείς δεν μας φαίνονται, αυτά που κάνουν οι υπόλοιποι ξέρουμε να τα κατακρίνουμε, μας είναι ποιο εύκολο, όχι μόνο στην οδήγηση αλλά γενικώς στη ζωή μας.
STELIOS - Πεμ 14 Ιούλ 2005, 00:53:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
vinman έγραψε:
η άλλη οδηγός Σοφία Κακλαμάνου, 67 ετών


Για εμενα μαζι με τα χαρτια που υποβαλεις για να παρεις την συνταξη πρεπει να σου περνουν και το διπλωμα. Αγαπητε συνταξιουχε παραπονιεσαι οτι δεν εισαι πλεον ικανος να δουλεψεις. Γιατι να εισαι ικανος να οδηγησεις.

Εαν θες να οδηγεις εξετασεις καθε χρονο.


Eνταξει μην γινομαστε υπερβολικοι, το οτι καποιος βγαινει στη συνταξη δεν σημαινει οτι δεν μπορει να οδηγησει. Παντως σωστα θα πρεπει να εξεταζεται συχνα (π.χ. καθε χρονο) στην οδηγικη ικανοτητα.

Εντομεταξει μην ξεχναμε πως οι ανθρωποι που ειναι τωρα στα 60κατι ειτε πηραν το διπλομα σε μεγαλη ηλικια ειτε οταν το πηραν νεοι το εξεταστικο σηστημα ηταν πρακτικα ανυπαρκτο.

Το καλο-παρηγορο ειναι πως οι νεοτερες γενιες θα ειναι καλητεροι οδηγοι στα 50 και 60 τους απ'τους σημερινους "ηλικιομενους".
scrat - Πεμ 14 Ιούλ 2005, 11:31:30
Θέμα δημοσίευσης:
underage έγραψε:
Αυτό είναι καθαρά απόφαση δική μου και κανενός άλλου, κανένας γιατρός ή αστυνομικός δεν θα μου πει ότι δεν είμαι ικανή να οδηγήσω, το θέμα είναι πως αισθάνομαι εγώ απέναντι στο μωρό, στους συνανθρώπους και στον εαυτό μου

Πολύ σωστό Smile πόσοι όμως πιστεύεις ότι σκέφτονται έτσι και πραγματικά μπορούν να ελέγξουν τον εαυτό τους; Και πόσοι θα πουν κάποια στιγμή "δεν πειράζει, θα πάρω το αυτοκίνητο και ας είμαι στην "α" κατάσταση... δεν έγινε και τίποτα, απλά θα προσέχω λίγο παραπάνω"; Ή ακόμα χειρότερα, δε θα παραδέχονται ότι έχουν πρόβλημα;
Γι' αυτό το λόγο τελικά χρειάζεται μια επανεξέταση ανά τακτά χρονικά διαστήματα, μετά από πρόκληση ατυχήματος και εκτίμηση της κατάστασης σε κάθε αλλαγή στην κατάσταση του ατόμου (π.χ. γύψος στο χέρι/πόδι; Χ μέρες off, έγκυος; από τον Χ μήνα off).
manosm3 - Πεμ 14 Ιούλ 2005, 11:42:37
Θέμα δημοσίευσης:
Mην τους βαζουμε ολους στο ιδιο σακκουλι!
Υπαρχουν καποιοι που ειναι 60+ οδηγουν καλυτερα απο τους 20αρηδες. ΟΚ, ισως εχουν μειωμενα αντανακλαστικα αλλα εχουν μεγαλυτερη οδηγικη εμπειρια.
Αλλα ξεχνατε ποσοι 20αρηδες με αυτοκινητα ελαφρια και γρηγοαρα εχουν σκοτωσει κοσμο; Το σημερινο εξεταστικο συστημα στην ουσια δεν ειναι ανυπαρκτο; Ποσοι παιρνουν αυτοκινητο χωρις να ξερουν καν που ειναι η μιζα; Ποσοι λαδωνουν για να παρουν διπλωμα;
ice gus - Πεμ 14 Ιούλ 2005, 19:37:43
Θέμα δημοσίευσης:
στη θεωρια ολοι ειμαστε πρωτοι το θεμα ειναι τι γινεται στην πραξη.
το σιγουρο ειναι οτι δεν εχουμε οδιγικη παιδια και αυτο γιατι κανενας
<κρατος> δεν ενδιαφερθηκε-εται να μας μαθει.
το μονο που τους καιει ειναι να ειμαστε παντα παραβατες για να μας
παιρνους ζεστα και ευκολα<ευρωπουλα>.
οδηγο περι τα 15 χρονια τωρα και αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι το σ/κ
ειναι να μην περνεις οσο μπορεις βεβαια το τουτου σου.
οποται τυχενει να ειμαι στο εθνικο δυκτιο σ/κ κανω 40 φορες το σταυρο μου.
ο λογος απλος. ολο το στρες την πιεση της εβδομαδας ,την γκρινια στο σπιτι την καταπιεση και ταπινωση του αφεντικου στη δουλεια την βγαζουμε
το σ/κ στο τουτου μας. ολοι γυνονται μηγες κατω απο το δεξι μας ποδι
που πρεπει να εξολοθρευτουν.
αυτα γιατι πηρα φορα.
underage - Πεμ 14 Ιούλ 2005, 23:46:25
Θέμα δημοσίευσης:
Είχα ακούσει περίπτωση, έγκυος μέχρι λίγες μέρες πριν γεννήσει σε καθημερινή βάση κατέβαινε κάθε πρωί το Σχιστό - προς Ασπρ/γο - από το αντίθετο ρεύμα (συχνοί χρήστες του δρόμου αυτού το συνηθίζουν).
Και μετά καθόμαστε εμείς και συζητάμε για οδηγική παιδία και για το κράτος, δηλαδή αν τη σταμάταγε ο τροχονόμος τι άλλο θα μπορούσε να κάνει, εκτός από τα προβλεπόμενα για μια τροχαία παράβαση???????

Πρέπει από μόνοι μας να θέσουμε κάποια όρια, τι να το κάνω εγώ αν το δίπλωμά μου λήγει στα 65 μου, αλλά στα 50 έχω πάθει την χ αρρώστια των ματιών και δεν βλέπω την τύφλα μου. Εγώ οδηγάω ή το μη ληγμένο δίπλωμα που είχα βγάλει όταν ήμουν 18?
Ποιος μεθυσμένος κλειδώνει το αυτοκινητό του και πάει σπίτι του με ταξί, μετά από ένα γερό ξενύχτι? ΚΑΝΕΝΑΣ!!!!!! Όλοι αισθάνονται και "είναι" νηφάλιοι ας έχουν πιει τα αντερά τους Confused
Ποιος φταίει όταν η χ πρόσφατα μανούλα κρατάει το βρέφος στην αγκαλιά της στο μπροστινό κάθισμα, και καμαρώνει σαν γύφτικο σκερπάνι?
Ποιος φταίει που ο 18αρης πιτσιρικάς οδηγάει και η μουσική του ακούγεται σε ακτίνα χιλιομέτρων.
Δε φταίει η ΔΕΗ που έβαλε την κολώνα της στην άκρη του δρόμου, ούτε και ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου, αλλά αυτός που το οδήγαγε και έπεσε πάνω της.
Επιτέλους να μπει κάτω η λογική, να σταματήσει το παράλογο και να μην τα ρίχνουμε όλα στους άλλους.
Πάντα οι άλλοι φταίνε ποτέ εμείς
manosm3 - Παρ 15 Ιούλ 2005, 00:05:07
Θέμα δημοσίευσης:
Σοφια, για την κολωνα της ΔΕΗ μην εισαι απολυτη! Υπαρχει μια στα Βριλησσια που εινα ιστη μεση του δρομου, ευτυχως ομως δεν ειναι πυκνης κυκλοφοριας!
ePhI - Παρ 15 Ιούλ 2005, 10:00:47
Θέμα δημοσίευσης:
για δειτε και αυτο.....

Χρηματική αποζημίωση για θάνατο μοτοσικλετιστή εξαιτίας λακκούβας στο δρόμο

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=638281&lngDtrID=244
STELIOS - Παρ 15 Ιούλ 2005, 10:12:25
Θέμα δημοσίευσης:
underage έγραψε:
Δε φταίει η ΔΕΗ που έβαλε την κολώνα της στην άκρη του δρόμου, ούτε και ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου, αλλά αυτός που το οδήγαγε και έπεσε πάνω της.
Επιτέλους να μπει κάτω η λογική, να σταματήσει το παράλογο και να μην τα ρίχνουμε όλα στους άλλους.
Πάντα οι άλλοι φταίνε ποτέ εμείς


Eνταξει μην υπερβαλουμε υπαρχουν πολυ λογοι γιατι καποιος μπορει να πεσει σε μια κολονα.
1-Μπορει να ειχε ατυχημα (στο οποιο δεν εφταιγε) πιο πριν και μετα η πορεια του αυτοκινητου να καταληξει στη κολονα.
2-Μπορει να ειναι βρεγμενος ο δρομος ή να εχει λαδια, να γληστραει με αποτελεσμα να καταληξει στη κολονα χωρις να πηγαινει γυρευοντας.
3-Μπορει να σκασει ενα ελαστικο με αποτελεσμα να χασει τον ελεγχο και να πεσει στη κολονα.
4-Μπορει να προσπαθει να αποφηγει καποιο σκυλο-γατα-κατσικα-προβατο-αλογο και να πεσει στη κολονα
Κτλ.
Τελος παντων υπαρχουν πολυ λογοι γιατι καποιος μπορει να χασει τον ελεγχο του αυτοκινητου του. Πρεπει να το πληρωσει με τη ζωη του δηλαδη ??? Ακομα και να φταιει, πρεπει να σκοτωθει ???
STELIOS - Παρ 15 Ιούλ 2005, 10:14:17
Θέμα δημοσίευσης:
ePhI έγραψε:
για δειτε και αυτο.....

Χρηματική αποζημίωση για θάνατο μοτοσικλετιστή εξαιτίας λακκούβας στο δρόμο

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=638281&lngDtrID=244


Ετσι....
Για να πληρωσουν και αυτοι λιγο, γιατι ολο να ζητανε ξερουν. Ετσι ΙΣΩΣ αρχισουν να παιρνουν το θεμα "δρομοι" λιγο πιο σοβαρα...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr