PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Oργανάκια θερμοκρασίας λαδιού κ νερού...

freestyler - Σαβ 28 Μάϊ 2005, 13:59:42
Θέμα δημοσίευσης: Oργανάκια θερμοκρασίας λαδιού κ νερού...
καλημερα!! μηπως ξερει κανειw που να συνδεσω τους αισθητηρες απο τα οργανακια θερμοκρασιας νερου κ θερμοκρασιας λαδιου της autogayge???που μπαινουν πανω στο μοτερ δλδ.....
bakclima - Σαβ 28 Μάϊ 2005, 14:28:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εχεις mulitplex αυτοκινητο οι αισθητηρες ειναι επανω απο την μαμα μην διανοειθεις ομως να τους χρησιμοποιησεις το καλυτερο ειναι να βαλεις αυτους που σου εδωσαν μαζι με τα οργανα για τη θερμοκρασια λαδιου ενα σημειο ειναι στο καρτερ οπου υπο κανονικες συνθηκες θα εχεις 95 βαθμους αφου εχεις πεζο και απο οτι ξερω το αλλο οργανο που πηρες σου ειναι αχρηστο γιατι θερμοκρασια νερου εχουν ολα τα πεζο (αλλαξε το και παρε ενα βολτομετρο Wink ).
freestyler - Κυρ 29 Μάϊ 2005, 12:40:41
Θέμα δημοσίευσης:
δεν μπορω να το συνδεσω παραλληλα με το οργανακι του νερου στο καντραν?
freestyler - Κυρ 29 Μάϊ 2005, 12:41:57
Θέμα δημοσίευσης:
α! δεν ειναι multiplex....
Touristas - Κυρ 29 Μάϊ 2005, 18:17:12
Θέμα δημοσίευσης:
Να κάνω μια ερώτηση .
Αφού όργανο θερμοκρασίας νερού έχει το αμάξι γιατί θες να βάλεις κι άλλο?? Rolling eyes Rolling eyes
bakclima - Κυρ 29 Μάϊ 2005, 18:19:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια αφου δεν ειναι multiplex θα βαλεις τους δικου του αισθητηρες.Ποιος ο λογος να εχεις δυο θερμοκρασιες νερου;;;;;;
-=N4X=- - Δευ 30 Μάϊ 2005, 00:18:31
Θέμα δημοσίευσης:
Για κανενα χρηστικο λογο....απλα για εφε στην κωλονα
Touristas - Δευ 30 Μάϊ 2005, 00:24:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ας βάλει κάτι άλλο τότε … Rolling eyes
MEMsound - Δευ 30 Μάϊ 2005, 09:00:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ε ναι!
Βάλε ένα hallmeter, ή ένα ψηφιακό βολτόμετρο ή ενα πυρόμετρο....
DrJekyll - Δευ 30 Μάϊ 2005, 12:26:06
Θέμα δημοσίευσης: ...
Δεν μου λέτε ρε σείς!!! Razz
Υπάρχει ένα 307 εδώ μέσα που έχει κάνει ριζικές αλλαγές στο εσωτερικό του...και ειδικά στα οργανάκια...μ'άρεσε εκεί που τα τοποθέτησε..στην κεντρική κονσόλα κάτω από το ραδιόφωνο....Ποιός είναι??Ξέχασα Rolling eyes
Touristas - Δευ 30 Μάϊ 2005, 12:33:34
Θέμα δημοσίευσης:
Το να τα βάλλεις κάτω από το R/CD δεν είναι τίποτα τρελό.
Το θέμα είναι να βάλλεις κάτι που δεν έχει π.χ. θερμοκρασία λαδιού η κάτι άλλο.
DrJekyll - Δευ 30 Μάϊ 2005, 12:44:47
Θέμα δημοσίευσης: ...
Το βρήκα..του left είναι....
Τώρα άμα ρωτήσω γιατί είναι δύσκολο να τοποθετηθεί θερμοκρασία λαδιού....θα με κατσαδιάσετε...??
MEMsound - Δευ 30 Μάϊ 2005, 12:57:12
Θέμα δημοσίευσης:
πάντως για την τοποθέτηση το μόνο που χρειάζεσαι είναι αυτό (το Νο 7)
Touristas - Δευ 30 Μάϊ 2005, 12:59:02
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν θα σε κατσαδιάσουμε.
Για να μετρήσεις θερμοκρασία λαδιού θα πρέπει να βάλεις βαλβίδα στο κάρτερ που είναι και μαζεμένο το λάδι.
Τα 307 αλλά και τα 206 έχουν αισθητήρα για την θερμοκρασία λαδιού, το πρόβλημα είναι αν θα συνεργασθεί σωστά με το εκάστοτε όργανο που θα βάλλει ο καθένας.
Δηλαδή αν θα δείχνει σωστά. Άλλος τρόπος είναι να τοποθετήσεις την βαλβίδα του οργάνου όπως είπα στο κάρτερ που σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις τρύπα.
Άρα θα πρέπει να το βγάλεις να κάνεις την τρύπα να κολλήσεις των αντάπτωρα από μέσα για να βιδώσει η βαλβίδα και μετά το ξαναβάζεις.
DrJekyll - Δευ 30 Μάϊ 2005, 13:01:15
Θέμα δημοσίευσης:
μάνθο!
Στο μυαλό μου είσαι...αυτό έβλεπα τώρα!το 7...
άρα να υποθέσω ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την τοποθέτηση θερμ. λαδιού στα multiplex...Plug n' play ένα πράγμα!!!! Laughing


άκυρο δηλαδή!!!καλά θα ήταν να είναι οπως το φανταζόμουν....
Touristas - Δευ 30 Μάϊ 2005, 13:04:16
Θέμα δημοσίευσης:
Διάβασε από πάνω Wink
sfaker2000 - Δευ 30 Μάϊ 2005, 14:34:03
Θέμα δημοσίευσης: sfaker 206rc
παιδια εγω πηγα να βαλω πιεσει λαδιου αλλα θελει μια μετατροπουλα... Rolling eyes επρεπε να βαλω ενα ανταπτορα ταφ,η 1πλευρα να βιδωσει καρτερ,η κετρικη δηλαδη....και στις αλλες 2 ο εγοστασιακος αισθητηρας,και η βαλβιδα για το οργανακι....τελεικα δεν το εβαλα... Crying or Very sad γιατι οσο καλά και να το φτιαξεις δεν ξερεις τη γιναιτε καμια φορα....αμα δεν το εχει απο το εργοστασιο Exclamation Exclamation Exclamation ;)αυτα ειναι επυκεινδηνα πηραματα.......
Touristas - Δευ 30 Μάϊ 2005, 14:36:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: sfaker 206rc
sfaker2000 έγραψε:
παιδια εγω πηγα να βαλω πιεσει λαδιου αλλα θελει μια μετατροπουλα... Rolling eyes επρεπε να βαλω ενα ανταπτορα ταφ,η 1πλευρα να βιδωσει καρτερ,η κετρικη δηλαδη....και στις αλλες 2 ο εγοστασιακος αισθητηρας,και η βαλβιδα για το οργανακι....τελεικα δεν το εβαλα... Crying or Very sad γιατι οσο καλά και να το φτιαξεις δεν ξερεις τη γιναιτε καμια φορα....αμα δεν το εχει απο το εργοστασιο Exclamation Exclamation Exclamation ;)αυτα ειναι επυκεινδηνα πηραματα.......

Για πίεση λαδιού δεν συνδέεις στο κάρτερ αλλά στων κεντρικό αγωγό λαδιού, δηλαδή εκεί που είναι η βαλβίδα για το λαμπάκι.
sfaker2000 - Δευ 30 Μάϊ 2005, 18:48:05
Θέμα δημοσίευσης: sfaker 206rc
λαθος δικο μου αργυρη.... Rolling eyes
Touristas - Δευ 30 Μάϊ 2005, 18:57:58
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έγινε τίποτα Wink
freestyler - Δευ 30 Μάϊ 2005, 19:44:29
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα εγω που εχω 206 1.4 χωρις μουλτιτετοιο μπορω να το βαλω να δουλεψει χωρις πολλα κοψε ραψε? αν ειναι δυνατον με τους υπαρχοντες αισθητηρες? θελω να τα βαλω για εφε κ πηρα τριπλη βαση με βολτομετρο κ τους δυο αισθητηρες αυτους... δε γινεται να τους επιστρεψω...
freestyler - Δευ 30 Μάϊ 2005, 19:48:43
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Δεν θα σε κατσαδιάσουμε.
Για να μετρήσεις θερμοκρασία λαδιού θα πρέπει να βάλεις βαλβίδα στο κάρτερ που είναι και μαζεμένο το λάδι.
Τα 307 αλλά και τα 206 έχουν αισθητήρα για την θερμοκρασία λαδιού, το πρόβλημα είναι αν θα συνεργασθεί σωστά με το εκάστοτε όργανο που θα βάλλει ο καθένας.
Δηλαδή αν θα δείχνει σωστά. Άλλος τρόπος είναι να τοποθετήσεις την βαλβίδα του οργάνου όπως είπα στο κάρτερ που σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις τρύπα.
Άρα θα πρέπει να το βγάλεις να κάνεις την τρύπα να κολλήσεις των αντάπτωρα από μέσα για να βιδώσει η βαλβίδα και μετά το ξαναβάζεις.

που εχει αυτον τον αισθητηρα το 206??
Touristas - Δευ 30 Μάϊ 2005, 19:57:00
Θέμα δημοσίευσης:
freestyler έγραψε:
Touristas έγραψε:
Δεν θα σε κατσαδιάσουμε.
Για να μετρήσεις θερμοκρασία λαδιού θα πρέπει να βάλεις βαλβίδα στο κάρτερ που είναι και μαζεμένο το λάδι.
Τα 307 αλλά και τα 206 έχουν αισθητήρα για την θερμοκρασία λαδιού, το πρόβλημα είναι αν θα συνεργασθεί σωστά με το εκάστοτε όργανο που θα βάλλει ο καθένας.
Δηλαδή αν θα δείχνει σωστά. Άλλος τρόπος είναι να τοποθετήσεις την βαλβίδα του οργάνου όπως είπα στο κάρτερ που σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις τρύπα.
Άρα θα πρέπει να το βγάλεις να κάνεις την τρύπα να κολλήσεις των αντάπτωρα από μέσα για να βιδώσει η βαλβίδα και μετά το ξαναβάζεις.

που εχει αυτον τον αισθητηρα το 206??

Να διορθώσω όχι όλα τα 206 αλλά όσα έχουν όργανο θερμοκρασία λαδιού.
Το καλό είναι ότι δεν των έχουν στο κάρτερ αλλά είναι στων κορμό (μπλοκ) του κινητήρα βυθιζόμενος προς το κάρτερ. Wink
manosm3 - Δευ 20 Ιούν 2005, 00:10:11
Θέμα δημοσίευσης:
Θελω να ρωτησω κατι αλλο λιιιιγο ασχετο!

Ο δεικτης της θερμοκρασιας του κινητηρα δεν μενει σταθερος στο 206! Δλδ μπορει να εινα ιπανω απο τη μεση και μετα απο 2 λεπτα κατω! Ξερω ποτε και γιατι γινεται αυτο, ομως σε αλλα αυτοκινητα που χω δεν γινεται ποτε κατι τετοιο!
scrat - Τετ 22 Ιούν 2005, 14:59:08
Θέμα δημοσίευσης:
manosm3 έγραψε:
Θελω να ρωτησω κατι αλλο λιιιιγο ασχετο!

Ο δεικτης της θερμοκρασιας του κινητηρα δεν μενει σταθερος στο 206! Δλδ μπορει να εινα ιπανω απο τη μεση και μετα απο 2 λεπτα κατω! Ξερω ποτε και γιατι γινεται αυτο, ομως σε αλλα αυτοκινητα που χω δεν γινεται ποτε κατι τετοιο!

O δείκτης είναι θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού Wink Το σωστό είναι να μη μένει σταθερός αλλά να αυξομειώνεται (συνήθως μεταξύ 90 και 105+), αντιπροσωπεύοντας τη θερμοκρασία του υγρού κάθε στιγμή. Αν προσέξεις μάλιστα, όταν ο δείκτης φτάσει σε κάποια σημείο πάνω από τη μέση, θα ακούσεις το βεντιλατέρ να ξεκινάει, ενώ όταν πάει στη μέση ή λίγο πιο κάτω, αυτό θα σταματήσει.
Αρκετά καινούρια αυτοκίνητα, κυρίως Ιαπωνικά, έχουν ρυθμίσει έτσι τους δείκτες τους ώστε να είναι σε μια σταθερή θέση όταν οι συνθήκες είναι μέσα σε ορισμένο πλαίσιο κανονικότητας, μάλλον για να μην απασχολεί τον οδηγό τους η αυξομείωση της τιμής (όπως σε εσένα Wink ). Αυτό σημαίνει βέβαια ότι δε δείχνουν πραγματικά ποια είναι η θερμοκρασία, απλά ότι η θερμοκρασία είναι περίπου όση έπρεπε να είναι.
SnakeMJK - Τρι 27 Ιαν 2009, 16:12:00
Θέμα δημοσίευσης:
Τρελό bumb...

Touristas έγραψε:
Να διορθώσω όχι όλα τα 206 αλλά όσα έχουν όργανο θερμοκρασία λαδιού.
Το καλό είναι ότι δεν των έχουν στο κάρτερ αλλά είναι στων κορμό (μπλοκ) του κινητήρα βυθιζόμενος προς το κάρτερ. Wink


Στα 206 που δεν έχουν όργανο θερμοκρασίας λαδιού, μπαίνει εύκολα ένα τέτοιο οργανάκι;; Άμα είναι να πάρω ένα με το fk group buy που θα κάνουμε τώρα... Smile Αργύρη, σε σένα θα ρθω, οπότε κανόνισε Razz




Επίσης, μιας και το έφερε η κουβέντα, σε πιο διακριτικό σημείο μπορούμε να το βάλουμε, χωρίς να πολυφαίνεται το όργανο; Όχι στην κολώνα (μπλιαχ), όχι δίπλα από την μεσαία οθόνη (να μην φαίνεται λέμε!), όχι στο τασάκι. Σκέφτομαι εκεί που έχουμε τον διακόπτη για το ύψος των φωτων, με μια κλιση προς τα πάνω για να μπορώ να το βλέπω άνετα.
Touristas - Τρι 27 Ιαν 2009, 22:03:15
Θέμα δημοσίευσης:
Θα παραγγείλω κι εγώ για το δικό μου οπότε θα δούμε τη παίζει με την λειτουργία.
Ο αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού είναι ενσωματωμένος μαζί με αυτών για την στάθμη λαδιού. Το θέμα είναι να έχει γραμμή μέχρι την ασφαλειοθήκη.
Αν είναι να το κρύψεις κάπου τη το θες?
Δεν κοιτάς μήπως βρεις κανένα καντράν με 5 όργανα?
drdino - Τετ 28 Ιαν 2009, 01:50:36
Θέμα δημοσίευσης:
Αργύρη τι θα βάλεις εσύ; Εμένα αποκλείεται να έχει γραμμή, ε;
RoadRunner122 - Τετ 28 Ιαν 2009, 10:43:54
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω κι εγώ βρε παίδες, για το 107 που δεν έχει ένδειξη-όργανο θερμοκρασίας νερού, μπορεί να συνδεθεί οργανάκι στον εργοστασιακό αισθητήρα?

Παλιότερα που το είχα ψάξει λίγο το θέμα είχα μάθει ότι υπάρχει ο επαγωγικός αισθητήρας τον οποίο τον βιδώνεις σε κάποιο σημείο του κορμού εξωτερικά και ουσιαστικά μετράει τη θερμοκρασία του μετάλλου τοπικά, πράγμα που μπορεί να φέρει αποκλίσεις.
Επίσης βρήκα και αισθητήρα που μετράει απευθείας θερμοκρασία νερού απλά χρειάζεται στο κολάρο του νερού να κοπεί και να τοποθετηθεί ένα κομμάτι αλουμινένια σωλήνα ίδιας διαμέτρου που πάνω της θα είναι βιδωμένος ο αισθητήρας. Με αυτόν τον τρόπο νομίζω ότι θα διαβάζει σωστά μόνο από τη στιγμή που θα ανοιξει ο θερμοστάτης γιατί όσο είναι κλειστός το νερό δεν κυκλοφορεί στα κολάρα που ανακυκλώνουν το νερό μέσω του ψυγείου, άρα και το οργανάκι θα δείχνει ότι θέλει.
Ρώτησα και στο τόπικ του GB για τα FK αν το οργανάκι θερμοκρασίας νερού της FK περιέχει κάποιον αισθητήρα αλλά δεν πήρα απάντηση.

Γενικά τι γνώμη έχετε για τα παραπάνω? Τα φώτα σας παρακαλώ κύριοι Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr