PSClub - Hellas

Νέα - Mitsubishi Colt CZT & CJC

PHSYBORG - Πεμ 05 Αύγ 2004, 13:19:38
Θέμα δημοσίευσης: Mitsubishi Colt CZT & CJC


Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι θα κάνει την εμφάνισή του η 3θυρη έκδοση του Mitsubishi Colt, που φιλοδοξεί να προσελκύσει ένα πιο νεανικό κοινό από το 5θυρο. Οι σχεδιαστικές διαφορές ανάμεσα στα δύο μοντέλα θα είναι αρκετές, ενώ για την ενίσχυση του νεανικού και σπορ χαρακτήρα του τρίθυρου, που θα ονομάζεται Colt CZ3 και θα χρησιμοποιεί την ίδια σειρά κινητήρων με το 5θυρο, θα υπάρχει και μία έκδοση με τον κινητήρα των 1,5 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο. Το Colt CZT, όπως θα ονομάζεται αυτή η έκδοση που σχεδιάστηκε στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Σχεδίασης της Mitsubishi, θα αποδίδει 150 ίππους και θα προσφέρει αρκετά εντυπωσιακές επιδόσεις (τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα). Το τρίθυρο Colt θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα στις αρχές του 2005
Ghost Dog - Τετ 18 Μάϊ 2005, 15:32:20
Θέμα δημοσίευσης: Mitsubishi Colt CZT
Επιτελους βρηκα λιγο χρονο να περασω μερικες φωτογραφιες απο το κινητο....




Το μικρο μιλαμε εχει νευρο που δεν το περιμενα με τιιιιποτα....(Το οδηγησα στη δουλεια 1 βδομαδα πριν το Πασχα!)
Ειναι ενα απο τα αυτοκινητα που μου αφησαν πολυ ωραιες εντυπωσεις, αν και χρειαζεται μια αναρτησουλα (... και εχω οδηγησει εκατονταααδες!)
Θα τσαγιαζει πολυ κοσμο και θα γελαμε Thumb Left
Καλως ορισες στην Ελλαδα μικρε Μητσο! Cheers
crusader - Παρ 18 Νοέ 2005, 15:05:24
Θέμα δημοσίευσης:
Το topic με τίτλο "Mitsubishi Colt 1.5 turbo" ενώθηκε με το παρών.
brz20 - Παρ 18 Νοέ 2005, 15:14:18
Θέμα δημοσίευσης:
Για αυτο το αυτοκινητο ισχυει αυτο που λεμε οσο μποι του λειπει......τοσα αλογα βγαζει.Πραγματικα πολυ καλο το μικρο.Μια πολυ καλη βαση για ενα λαμπρο μελλον στην βελτιωση.Ας περιμενουμε να δουμε πως θα εξελιχθει.Θα εχει ενδιαφερον.
-=N4X=- - Παρ 18 Νοέ 2005, 16:49:01
Θέμα δημοσίευσης:
To εχει ηδη εδω κ περιπου 4500χλμ στην παρεα ενα παιδι....το αμαξι ειναι πραγματικα γρηγορο αλλα ξενιζει η θεση οδηγησης...οποτε αν παραπονιεστε για τα 206 τοτε οδηγηστε αυτο.
Το μονο που κατα εμενα του λειπει κ χρειαζετε ειναι οργανακια για θερμοκρασιες νερου κ λαδιου κ ισως ενα μπαρομετρο αφου ακολουθησε κ αυτο τα βηματα του focus rs κ δεν εχει τιποτα.
Δεν εχει ανοιξει με τιποτα σπουδαιο προς το παρον...με ενα ραλακι μονο με σκουπα ολοκληρη supersprint κ κ1 ζαντουλες αλλα ηταν μπροστα πολυ ευκολα.Επισης εχει ριξει κ σε leon 180 αλλα παλι λογικο....πρεπει να βρουμε ενα fr να δουμε τι κανει...
ps180 - Παρ 18 Νοέ 2005, 17:05:37
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ έτυχε να στεναχωρήσω ενα CZT στην Πειραιως απο εκκινηση ... Cool
Καλο αλλα δε με πτοησε ιδιαιτερα..
Kouzman - Παρ 18 Νοέ 2005, 17:15:58
Θέμα δημοσίευσης:
ps180 έγραψε:
Εγώ έτυχε να στεναχωρήσω ενα CZT στην Πειραιως απο εκκινηση ... Cool
Καλο αλλα δε με πτοησε ιδιαιτερα..


φιλα τα λογια σου διοτι το μονο που του λειπει ειναι ενα προγραμμα το οποιο ερχεται σιγα σιγα. με εντελως περιφεριακες βελτιωσεις (βλεπε filter - turboback - flash) το περιμενουν περι τα 200 αλογα.

Το czt δεν εχει χαρακτηριστει mini evo τυχαια...
εχετε πανω απο 5000 ευρω διαφορα...
UnderTaker - Παρ 18 Νοέ 2005, 17:30:40
Θέμα δημοσίευσης:
Προσοχή τα CZT... Wink Wink Wink Wink Έχει δίκιο ο Κούζμαν...

Είναι πυραυλάκια... Και σε τρεις μήνες που θα γίνεται χαμός στην αγορά
από πράγματα γι αυτά, θα κλαίει πολύς κόσμος με μαύρο δάκρυ.... Confused Confused Confused
Kouzman - Παρ 18 Νοέ 2005, 17:41:03
Θέμα δημοσίευσης:
για να γινω ποιο ακριβης...

1ο σταδιο προγραμματισμος απο 150 αλογα στα 175 με 800 ευρω
2ο σταδιο προγραμματισμος απο 150 αλογα στα 195 με 1090 ευρω

απο την Carbon Design Tuning (www.carbondesign.ch).

(θεωρω οτι δεν κανω διαφημιση μιας και ουτε site της mitsubishi ειναι, αλλα ουτε ουτε ξερω τους ανθρωπους μιας και η εταιρια ειναι ελβετικη...)



-=N4X=- - Παρ 18 Νοέ 2005, 17:42:54
Θέμα δημοσίευσης:
ps180 έγραψε:
Εγώ έτυχε να στεναχωρήσω ενα CZT στην Πειραιως απο εκκινηση ... Cool
Καλο αλλα δε με πτοησε ιδιαιτερα..


Αν ο δρομος γλυστραει το colt δεν ξεκιναει με τιποτα....αλλα σε καλο δρομο ξεκινοντας απο κοφτη το κωλοtraction αντι να το κοψει το βοηθαει πραγματικα να κανει αλμα στην αρχη...

Ερχεται λενε απο την rallyart κιτακι για 205 αλογα κ χωρις να χανεις τα 7 χρονια εγγυηση.....αυτα ειναι!
MEMsound - Παρ 18 Νοέ 2005, 18:29:49
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
...


Έτσι ακριβώς (χωρίς τα φουσκώματα...) θα το είχα πάρει αν με άφηναν...
Είδα ένα τέτοιο λευκό πριν μια βδομάδα και ήταν απλά πανέμορφο...

Το πιο ενδιαφέρον όμως για το Colt είναι το CC που θα έρθει σε λίγο καιρό καιθα φοράει και αυτό το μοτερ 1,5 Τ....
Όσοι το είδαν στην έκθεση ελπίζω να με καταλαβαίνουν.
Είναι μάλλον ο μόνος αξιόλογος αντίπαλος για το 206cc και μελλοντικά 207cc Wink
brz20 - Παρ 18 Νοέ 2005, 19:03:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μονο το 207 θα το πατησει κατω το "μικρο".Ετσι τουλαχιστον θελω να πιστευω.Θα ειναι αξιος αντιπαλος.Μονο που θα εχει ενα συν το Colt.Ολες οι εταιριες θα δουλευουν για αυτο με αποτελεσμα οπως ειπε και ο Kouzman πιο πανω με δυο πραγματακια θα παει στα 200.
ROM206 - Παρ 18 Νοέ 2005, 19:27:13
Θέμα δημοσίευσης:
Και ποιά είναι η τιμή του???
MEMsound - Παρ 18 Νοέ 2005, 20:38:19
Θέμα δημοσίευσης:
Σχεδόν όσο το 2λιτρο 206. Γύρω στα 18500.
Δεν ξέρω όμως τι περιλαμβάνει από εξοπλισμό.
nido - Σαβ 19 Νοέ 2005, 04:15:23
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
Το czt δεν εχει χαρακτηριστει mini evo τυχαια...


E, τώρα αυτό με συγχωρείτε αλλά είναι τουλάχιστον ...ιεροσυλία!
Μήπως αν και το Punto GT το είχε βγάλει η Μίτσου θα ήταν κι αυτό "μίνι Έβο"?! Rolling eyes Wink

Είπαμε: Ωραίο, δελεαστικό για τα λεφτά του, έχει μέλλον ως πλατφόρμα για βελτιώσεις, αλλά μην προσβάλουμε και τα... θεία!
Laughing
tirokomos - Σαβ 19 Νοέ 2005, 04:24:54
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
ps180 έγραψε:
Εγώ έτυχε να στεναχωρήσω ενα CZT στην Πειραιως απο εκκινηση ... Cool
Καλο αλλα δε με πτοησε ιδιαιτερα..


Αν ο δρομος γλυστραει το colt δεν ξεκιναει με τιποτα....αλλα σε καλο δρομο ξεκινοντας απο κοφτη το κωλοtraction αντι να το κοψει το βοηθαει πραγματικα να κανει αλμα στην αρχη...

Ερχεται λενε απο την rallyart κιτακι για 205 αλογα κ χωρις να χανεις τα 7 χρονια εγγυηση.....αυτα ειναι!
Το προγραμμα βελτιωσης του czt ειχε παραχθει πριν παραχθει το ιδιο αυτοκινητο!!!Ελεος????Με 1000 ευρακια σου ερχεται πακετο απο την ιδια την Mitsubishi και βεβαια η εργοστασιακη εγγυηση παραμενει!!!Το μονο που δε μου αρεσε ειναι το κοψιμο του...καθολου "κοντραδικο" λαικιστι.... Rolling eyes
-=N4X=- - Κυρ 20 Νοέ 2005, 17:18:00
Θέμα δημοσίευσης:
Πιο πολυ σε καδο μοιαζει! Laughing
Παντως του φιλου μου το κοροιδευουμε "φουσκα" ....αυτο το αμαξι δεν εχει σχημα....ξεκιναει απο μια γραμμη μπροστα κ με την ιδια φτανει μεχρι πισω...σαν το Α2 ενα πραγμα.
Μινι εβο μπορει να μην ειναι γιατι το εβο δεν ειναι μονο για ευθεια αλλα το μικρο στριβει καλυτερα απο fr...αυτο ειναι το μονο σιγουρο!!!
nido - Δευ 21 Νοέ 2005, 18:19:20
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Steve έγραψε:
ps180 έγραψε:
Εγώ έτυχε να στεναχωρήσω ενα CZT στην Πειραιως απο εκκινηση ... Cool
Καλο αλλα δε με πτοησε ιδιαιτερα..


Καλά ρε μαλ**α, πας και κλέβεις τα παγγάρια εσύ? Laughing
Τς τς τς... RC να ασχολείται με Colt... Rolling eyes τς τς τς Rolling eyes Blink


Το κατα ποσο εκλεβε παγκαρι αστο....μαλλον το παγκαρι δεν το πηγαιναν καλα....απο περιεργεια τι χρονο δινουν το rc 0-400???...το coltaki χτυπαει 15.3-15.5 στην χειροτερη....


Οι μετρήσεις 4Τ (#416, 5/2005) & Sport Auto (6/2005) για 0-400m λένε τα εξής:

Fiesta ST:.....16.5" & 139km/h (4T), 16.6" & 134.4" (Sp.Aut)
206 RC:........15.7" & 147km/h (4T)
Clio RS:........15.8" & 145km/h (4T)
Ibiza Cupra:.15.5" & 149km/h (4T)
Ibiza FR:.......16.1" & 138.3km/h (Sp.Aut)
Colt CZT:......15.9" & 142km/h (Sp.Aut)

Στο χιλιόμετρο από στάση το 206 σταματάει το χρονόμετρο στα 28.6" έχοντας πιάσει 183km/h ενώ το γρήγορο Colt γράφει 29.4" φτάνοντας τα 175.3km/h.

Αν μπει πρόγραμμα, βέβαια, στον Ιάπωνα (και η πρόσφυση του οδοστρώματος είναι καλή) η διαφορά από τους πρώτους ενδέχεται να εξαφανιστεί. Κατά τ' άλλα, κρίμα που το "Μ.Α.S.C." δεν απενεργοποιείται εντελώς, που το γκάζι είναι ηλεκτρονικό και που το κέντρο βάρους είναι -συγκριτικά- ψηλά....
Rolling eyes
MEMsound - Δευ 21 Νοέ 2005, 21:11:00
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
....Αν μπει πρόγραμμα, βέβαια, στον Ιάπωνα (και η πρόσφυση του οδοστρώματος είναι καλή) η διαφορά από τους πρώτους ενδέχεται να εξαφανιστεί. Κατά τ' άλλα, κρίμα που το "Μ.Α.S.C." δεν απενεργοποιείται εντελώς, που το γκάζι είναι ηλεκτρονικό και που το κέντρο βάρους είναι -συγκριτικά- ψηλά....
Rolling eyes


αυτά ακριβώς...... Crying or Very sad
ps180 - Τρι 22 Νοέ 2005, 00:06:01
Θέμα δημοσίευσης:
Αν βαλει προγραμμα και αν βαλει εξατμιση και αν το ενα και αν το αλλο...

ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ...ΤΙ ΚΑΝΕΙ??????

Και θες και ετσι??? Η ΚΕΝΤ ετοιμαζει εκκεντροφορους για το RC!!
3 σταδια..
Να βαλω και εξατμιση..να βαλω και σκουπα που βγαινει σε λιγο..να βαλω και καταλυτη μεταλικο....

Και φερε παλι μετα το βελτιωμενο ΜΙΝΙ EVO να με ψαχνει..
Kouzman - Τρι 22 Νοέ 2005, 13:35:15
Θέμα δημοσίευσης:
οσο καλο και να ειναι το rc εαν μιλησουμε για φαναροκυνηγο, το colt ειναι μακραν η καλυτερη λυση λογω τουρμπο. Μην ξεχναμε πως το μοτερ του rc ειναι ηδη πουσαρισμενο. Βλεπω να γινεται καμια 200 πραγματικα αλογα αλλα μιλαμε για κανα 1000ρικο εκκεντροφοροι, κανα 500ρικο, προγραμμα, κανα 1000ρικο εξατμιση, κανα 200ρι φιλτρο και εκει τερματιζουν οι δυνατοτητες του μοτερ εκτος αν ριξουμε κανα 5λιρο μηχανικα, οπου μετα θελουμε συμπλεκτη κλπ κλπ κλπ...

το τουρμπο απο την αλλη μπορεις να μαξαρεις την ροϊκοτητα του που ολα δειχνουν οτι φτανει για 200+ αλογα. με 1500 ευρωπουλα ξεπερνας τα 200 αλογα χωρις να ανοιξεις μοτερ (ανοιγμα ειναι και οι εκκεντροφοροι)...

να μιλησουμε για καθημερινη χρηση, κινηση στην πολη? νομιζω πως δεν χρειαζεται...

ειναι καθαρα αλλος ο προσανατολισμος του καθε αυτοκινητου...

για μεχρι 20 χιλιαρικα colt czt
για μεχρι 30 χιλιαρικα focus st
για μεχρι 40 χιλιαρικα impreza WRX 2.5

τα ενδιαμεσα των 30 με 40 τα αποκλειω λογω st... Wink Wink Wink παρολο που γουσταρω με χιλια το megane. Τα δοκιμασμενα απο πολλες πλευρες 2.5 λιτρα του st απλως αποκλειουν ολον τον υπολοιπο ανταγωνισμο

TURBO KINGDOM...

(παντα προσωπικα μιλαω)...
-=N4X=- - Τρι 22 Νοέ 2005, 15:57:14
Θέμα δημοσίευσης:
15.9 μου φαινετε οτι ειναι παρα πολυ για το czt....εχει σιγουρα 15.5 το πολυ....αυτο δειχνει κ με αλλα αμαξια που εχει ανοιξει ο φιλος μου.
Πρωτα πρωτα ραλακι με σκουπα-εξατμιση supersprint εξω καταλυτη-τυπικο ελαφρωμα (εταζιερα-ρεζερβα) κ κ1 ζαντουλες του εριξε πολυ...κ μην μου πειτε οτι το ραλλακι αυτο κανει πανω απο 15.9....
nido - Τρι 22 Νοέ 2005, 17:18:06
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
15.9 μου φαινετε οτι ειναι παρα πολυ για το czt....εχει σιγουρα 15.5 το πολυ....αυτο δειχνει κ με αλλα αμαξια που εχει ανοιξει ο φιλος μου.
Πρωτα πρωτα ραλακι με σκουπα-εξατμιση supersprint εξω καταλυτη-τυπικο ελαφρωμα (εταζιερα-ρεζερβα) κ κ1 ζαντουλες του εριξε πολυ...κ μην μου πειτε οτι το ραλλακι αυτο κανει πανω απο 15.9....


Ενδιαφέρον τρόπος μέτρησης...
Shocked Confused Rolling eyes
ps180 - Τρι 22 Νοέ 2005, 17:26:12
Θέμα δημοσίευσης:
Nido...τι παλιαμαξα πηγαμε και αγορασαμε ρε φιλε?? Cool
Παμε να κλεισουμε ενα CZT να δουμε το φως το αληθινο?? Shocked
Tiesto - Τρι 22 Νοέ 2005, 18:08:17
Θέμα δημοσίευσης:
το CZT σ ευθεια ειναι πιο αργο και απτο fiesta st. δεν πιστευω να ναι πιο γρηγορο απτο RC επειδη τοτε το ST ειναι πιο γρηγορο απτο RC πραγμα που δεν πιστευω οτι ισχυει.

Σε στροφες, εννοειται πως δεν εχει καμια σχεση με το RC....
Kouzman - Τετ 23 Νοέ 2005, 14:11:16
Θέμα δημοσίευσης:
το θεμα ειναι οτι δεν πρεπει να προσβαλουμε το αλλο αμαξι φιλε μου. το να αρχισουμε να λεμε "να πουλησω το δικο μου και να παρουμε ολοι czt κλπ" το θεωρω ειρωνικο και δεν πρεπει...

οχι οτι εχω colt ή κατι τετοιο αλλα θεωρω οτι δεν πρεπει να γινεται η συζητηση ετσι...

ο καθε ενας κανει επιλογη αυτοκινητου με συγκεκριμενα κριτηρια. Προσωπικα αν κοιτουσα να παρω τωρα μικρο αμαξι θα σκεφτομουν το czt πολυ σοβαρα γιατι πολυ απλα ειναι ενα σχετικα φτηνο, καλο αμαξι αλλα κυριως γιατι ειναι υπερτροφοτοτουμενο... Τωρα εφοσον αυτο το 1500αρακι μπορει να κοντραρει αμαξια μεγαλυτερων κυβικων και να στοιχιζει και 5500-6000 ευρω λιγοτερα τοτε για εμενα ειναι win-win situation...

Και ξαναλεω προσωπικα θα εκανα αυτη την επιλογη μεχρι αυτα τα λεφτα, διοτι μπορω να εχω ενα αρκετα γρηγορο αμαξακι απο το εργοστασιο, οπου με λιγα χρηματα γινεται οδοστρωτηρας...

Σιγουρα ολοι αγαπαμε τα αυτοκινητα μας αλλα καλο ειναι να γνωριζουμε τι εχουμε πραγματικα, και να μην πορωνομαστε... Σιγουρα δεν θα ηταν ωραιο να γραφω εαν π.χ. ειχα παρει το νεο focus st (σκοπιμα επιλεγω αυτο το μοντελο διοτι εχει περιπου την ιδια διαφορα τιμης czt-rc) και να ελεγα τι να μας πει και το RC, φτου επρεπε να παρω rc αφου μαμαει κλπ κλπ κλπ... u get the meaning...??? Wink Wink

Παντα φιλικα...
-=N4X=- - Τετ 23 Νοέ 2005, 17:27:32
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
το CZT σ ευθεια ειναι πιο αργο και απτο fiesta st. δεν πιστευω να ναι πιο γρηγορο απτο RC επειδη τοτε το ST ειναι πιο γρηγορο απτο RC πραγμα που δεν πιστευω οτι ισχυει.

Σε στροφες, εννοειται πως δεν εχει καμια σχεση με το RC....


Το st (fiesta οχι focus) ειναι πιο αργο κ απο μενα κ το colt ειναι πολυ πιο γρηγορο....οποτε ακυρο εντελως αυτο που λες...κ φαινεται σε ολα τα περιοδικα αυτο...+ ποσα ατομα το εχουν δει η οδηγησει που το λενε...εχει αλλα χαρισματα ομως που το colt απλα δεν....

Επισης...
Εγω δεν ειπα πουθενα οτι το colt ειναι πιο γρηγορο απο rc Κ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΜΑΞΙ....απλα ειπα οτι ειναι πολυ γρηγορο κ μεχρι να δουμε κατι με τα ματια μας δεν μπορουμε να λεμε ετσι...
Κ δεν χωραει αμφιβολια οτι θα προτιμουσα να παρω το rc απο το colt αν ειχα λεφτα....μην τα ισοπεδωνουμε κ ολα...
brz20 - Τετ 23 Νοέ 2005, 17:44:26
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια το CZT ειναι το πιο φτηνο γκαζι αυτην την στιγμη.Αυτο το παραδεχονται ολοι.Αλλα τι να το κανεις αν οταν ανοιγεις την πορτα σε πιανει το κριμα και σκεφτεσε τα περιπου 18000 ευρω που εδωσες.Γι'αυτο τα γιαπωνεζικα εχουν τρελους κινητηρες.Αν κοβεις απο παντου φυσικο ειναι να κανεις καλο κινητηρα!!!Και μη μου πει κανεις οτι και το CZT εχει καμια κωδικη ονομασια Type-R αρα δεν χριαζετε τα πολλα κομφορ στο εσωτερικο.Αλλα ετσι ειναι οι γιαπωνεζοι σου πετανε εναν κινητηρα και ολα καλα.
Tiesto - Τετ 23 Νοέ 2005, 18:47:17
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Tiesto έγραψε:
το CZT σ ευθεια ειναι πιο αργο και απτο fiesta st. δεν πιστευω να ναι πιο γρηγορο απτο RC επειδη τοτε το ST ειναι πιο γρηγορο απτο RC πραγμα που δεν πιστευω οτι ισχυει.

Σε στροφες, εννοειται πως δεν εχει καμια σχεση με το RC....


Το st (fiesta οχι focus) ειναι πιο αργο κ απο μενα κ το colt ειναι πολυ πιο γρηγορο....οποτε ακυρο εντελως αυτο που λες...κ φαινεται σε ολα τα περιοδικα αυτο...+ ποσα ατομα το εχουν δει η οδηγησει που το λενε...εχει αλλα χαρισματα ομως που το colt απλα δεν....

Επισης...
Εγω δεν ειπα πουθενα οτι το colt ειναι πιο γρηγορο απο rc Κ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΜΑΞΙ....απλα ειπα οτι ειναι πολυ γρηγορο κ μεχρι να δουμε κατι με τα ματια μας δεν μπορουμε να λεμε ετσι...
Κ δεν χωραει αμφιβολια οτι θα προτιμουσα να παρω το rc απο το colt αν ειχα λεφτα....μην τα ισοπεδωνουμε κ ολα...


Drive τευχος 110. 0-160-0 στην Αγγλια με VBOX. Fiesta ST 0-100 se 7.9, 0-160 se 20.95. Colt 0-100 se 8.1, 0-160 se 21.92. Αυτα σε περιβαλον που ευνοει το turbo επειδη εχει κρυο.

Ποτε δεν μιλαω χωρις αποδειξεις my friend Smile
-=N4X=- - Τετ 23 Νοέ 2005, 19:01:59
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη εγω βαριεμαι να σηκωθω για να δω αριθμο τευχους δες τα drive- 4 τροχοι που το colt ειναι πολυ πιο γρηγορο...στο drive εχει για 0.1 χειροτερο χρονο στα 0-100 απο το fr κιολας αλλα οπως λενε ρεπριζ ειναι πιο γρηγορο.
Τα νουμερα που αναφερεις μπορουν καλιστα να ευσταθουν αν ειναι αναποδα....αν κ παλι το περιπου 8 κ 21 ειναι λιγο για το st που ειναι πιο αργο...κ απο εμενα το τονιζω γιατι εχω κανει ανοιγματα με γνωστου....βεβαια δεν εχει ριγες κ μπορει να μην παει!!! Laughing Laughing Laughing

Επισης στην αρχη της σελιδας εχει μετρησεις ο nido που δειχνουν ποσο αργο ειναι το st.
Tiesto - Τετ 23 Νοέ 2005, 19:25:16
Θέμα δημοσίευσης:
δλδ το vbox των αγγλων κανει λαθος. οκ παω πασο.
-=N4X=- - Τετ 23 Νοέ 2005, 19:27:04
Θέμα δημοσίευσης:
Κ εδω v-box εχουν...
Steve - Πεμ 24 Νοέ 2005, 12:02:25
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
Drive τευχος 110. 0-160-0 στην Αγγλια με VBOX. Fiesta ST 0-100 se 7.9, 0-160 se 20.95. Colt 0-100 se 8.1, 0-160 se 21.92. Αυτα σε περιβαλον που ευνοει το turbo επειδη εχει κρυο.

Ποτε δεν μιλαω χωρις αποδειξεις my friend Smile


Το συγκεκριμένο τεύχος το διάβαζα σπίτι ενός φίλου μου χθες Smile

Το colt πάτωσε. Πιο κάτω δεν μπορούσε να πάει Very happy

Πάλι καλά που είχανε και το Clio με τα 182 για να δείξει κάτι από Γαλλία Very happy
Kouzman - Πεμ 24 Νοέ 2005, 12:20:26
Θέμα δημοσίευσης:
το μεγαλο μειονεκτημα του czt ειναι οτι δεν απενεργοποιειται το esp και το κοβει πολυ στην εκκινηση. Οπως εχει γραφτει και σε περιοδικα η καλυτερη εκκινηση γινεται σε καλο οδοστρωμα ξεκινοντας στον κοφτη....

μην ξεχναμε και τα RWYB οπου σχεδον αστρωτο colt επαιζε στα mid-15s τελειως εργοστασιακο....και μαλιστα καλοκαιρι με πολυ ζεστη...

να δω το πρωτο τριμηνο του 2006 που συζιτιεται να βγει το ralliart κιτ με τα 205 αλογα... με τιμη περι τα 20 χιλιαρικα το θεωρω αψογη επιλογη για καποιον kid-racer.... Wink Wink Wink
BlackPIT_R - Πεμ 24 Νοέ 2005, 15:11:02
Θέμα δημοσίευσης: .
Καταθετοντας και εγω την ταπεινη μου αποψη εχοντας ανοιξει με το czt ,
σε καλο οδοστρωμα και στροφες στον κοφτη ξεκιναει κομματια.
Οταν στηθηκα με το colt στο φαναρι και πατησαμε,με πολυ καλη δικη μου εκκινηση αυτο ηταν διπλα μου ως τα 30-40 και ωσπου να τελειωσει η πρωτη μου μου ειχε ανοιξει ηδη σχεδον ενα αμαξι.Απο εκει και περα ως τα 400 μου εκανε αλλο μιση κενη.Και μου ειπε οτι το κρεμασε και λιγακι.
Απο την θεση του συνοδηγου μου εκανε εντυπωση το ροπατο τραβηγμα του χωρις να εχει ξεσπασμα ψηλα.Μου θυμισε 2,0 206 αλλα στο πιο γρηγορο!Και το συγκεκριμενο ειχε μολις 4500Km δηλαδη το μοτερ δεν ειχε ανοιξει ακομη.
Και το σιγουρο ειναι οτι με τιποτα δεν εχει 15,9 για 400.Εδω το δικο μου παιζει στο 15,8.Το Power T το εχει μετρησει 7,6 0-100με 18αρι 2,64 και 400 15,6.
Οσοι αμφισβητουν την εγκυροτητα των περιοδικων το καλυτερο πραγμα που θα κανουν ειναι να παρουν ενα colt για test drive η να βρειτε ενα colt να το μετρησετε.Μην κολατε τοσο σε δεκατα του δευτερολεπτου.οταν το ενα περιοδικο μετρησε 7,6 0-100 και το αλλο 8,1 κατι παιζει.Η ο ενας δοκιμαστης ειναι κουλος και ο αλλος χερας η καποιος απο τους 2 τα παιρνει!!!Μην ξεχνατε οτι η ford ειναι πιο συμπαθης εταιρια στην αγγλια.Στην ελλαδα το st το μετρησαν 9.3.Εγω που το πετυχα στο δρομο πρωτες δευτερες ηταν ενα αμαξι κατι σε καθε αλλαγη πισω.
Οπως καταλαβενεται δεν υπαρχει παντου αντικειμενικοτητα και το μονο πραγμα που μπορεις να πιστεψεις ειναι αυτο που γινεται μπροστα σου!Αν θα το επαιρνα οχι,δεν μου ταιριαζει σαν αμαξι,ακομη και αν ειχε 200 αλογα.Αλλοι θα το εβρισκαν ιδανικο απλα το ραλακι μου με εχει κακομαθει και εγινα και εραστης της πισω κινησης
Tiesto - Πεμ 24 Νοέ 2005, 15:43:41
Θέμα δημοσίευσης:
εχεις δικιο φιλε μου αλλα προσωπικα αν δεν εχω οδηγησει ενα αυτοκινητο βασιζομαι στις γνωμες των περιοδικων που εχω διαβασει σχετικα με το αυτοκινητο αυτο.

Στην ελλαδα δεν θυμαμαι να ειχε μετρηθει ποτε με VBOX το Fiesta (το λεω αυτο επειδη το 9κατι νομιζω ηταν η εργοστασιακη τιμη.) Επισης μου φαινεται πολυ απιθανο το 9κατι επειδη ο πατερας μου εχει το Mondeo με τον ιδιο κινητηρα και εχει 0-100 ενα 9,5 και ειναι αρκετα πιο βαρυ.

Εκτος απ αυτο προσωπικα εμπιστευομαι παρα πολυ τον αγγλικο τυπο επειδη πιστευω πως ειναι ο πιο αντικειμενικος.
UnderTaker - Πεμ 24 Νοέ 2005, 15:50:12
Θέμα δημοσίευσης:
Άφήστε τις μετρήσεις...

Είχα CZT για καμιά βδομάδα...

Αν το ξεκινάς καλά χωρίς να πνιγεί, είναι πυροβόλο...!!! Πολύ δύσκολα
χάνεις από ραλλάκι! Πρέπει να έχει μπόλικα πράγματα για να στα ρίξει στα ίσια...

Από ρεπρίζ [εν κινήσει] τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα. Η τουρμπίνα
έχει φοβερή ροπή... Δε χρειάζεται να μαστιγώνεις τα άλογα συνέχεια για
να πας γρήγορα...

Από απλό δίλιτρο είναι ΣΙΓΟΥΡΑ κολόνες μπροστά...

Τώρα για RC...

Άνοιξα δύο φορές στην εθνική, από φανάρι Λαινόπουλου [κάποτε...] μέχρι
όσο πάει... Από στάση...
Αλύπητο ξεκίνημα στο CZT [όσο γίνεται αυτό...], και τις δύο φορές έκανα
1,5 αμάξι στην αρχή και μετά στα τελειώματα κάθε ταχύτητας με μάζευε
λίγο, αλλά μόλις άλλαζα και κούμπωνε η επόμενη σχέση ξαναάνοιγα ελάχιστα...
Μέχρι τα 190 περίπου [ανοιξαμε πάνω από 1000 μέτρα...], το RC ούτε
μάζεψε ούτε έφυγα... Κράτησα τη διαφορά της εκκίνησης...

Μάλλον δε σας διαφώτισα και πολύ, αλλά όπως και να έχει, το CZT είναι γρήγορο...
Και για να μη λέτε, δεν θα έπαιρνα ποτέ CZT. Απ' την άλλη ούτε και RC...

Θα τουρμπίσω το δικό μου να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε... Wink Wink Wink Wink Wink
Tiesto - Πεμ 24 Νοέ 2005, 15:55:17
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing εσυ εισαι κουλος Laughing

(τι ελεγε το GTi-R παλικαρι μου? σε πμ η απαντηση)
Tiesto - Πεμ 24 Νοέ 2005, 15:56:28
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Tiesto έγραψε:


Εκτος απ αυτο προσωπικα εμπιστευομαι παρα πολυ τον αγγλικο τυπο επειδη πιστευω πως ειναι ο πιο αντικειμενικος.




ποιος ο αγγλικος τυπος?? Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl


το λεω αυτο επειδη εχω διαβασει αρκετα evo οσο ημουν uk και εβλεπα πως ηταν αντικειμενικοι.
Timour21 - Πεμ 24 Νοέ 2005, 15:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
UnderTaker έγραψε:

Θα τουρμπίσω το δικό μου να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε... Wink Wink Wink Wink Wink


Αν τουρμπίσεις το δικό σου θα πιάσεις τα πιστόνια στο χέρι για να τα αλλοίψεις σε φριγανιά φοβάμαι..... Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
Kouzman - Πεμ 24 Νοέ 2005, 17:08:53
Θέμα δημοσίευσης:
η ουσια ειναι μια. το τουρμπο το πας πιο ευκολα καθως η πληθωρικη ροπη του σου επιτρεπει να κανεις λαθη στις αλλαγες. σε μια ατμοσφαιρα ενα μικρο λαθος απλα ειναι game over...

σκεφτητε το coltaki πιο χαμηλο για να κατεβει το κεντρο βαρους, με turbo-back, φιλτρο και προγραμμα... κοινως το πρωι το οδηγει η μαμα σου για ψωνια και το βραδυ γαζωνεις στα στεκια...

το κοβω σε μια διετια να μιλαμε για coltakia με πανω απο 300 αλογα χαλαρα, αν σκεφτουμε οτι αυτα τα αλογα τα βγαζουμε απο 8βαλβιδο 14αρι μοτερ 20ετιας (βλεπε uno κλπ κλπ)...
nido - Πεμ 24 Νοέ 2005, 19:17:27
Θέμα δημοσίευσης:
UnderTaker έγραψε:

Άνοιξα δύο φορές στην εθνική, από φανάρι Λαινόπουλου [κάποτε...] μέχρι
όσο πάει... Από στάση...
Αλύπητο ξεκίνημα στο CZT [όσο γίνεται αυτό...], και τις δύο φορές έκανα
1,5 αμάξι στην αρχή και μετά στα τελειώματα κάθε ταχύτητας με μάζευε
λίγο, αλλά μόλις άλλαζα και κούμπωνε η επόμενη σχέση ξαναάνοιγα ελάχιστα...
Μέχρι τα 190 περίπου [ανοιξαμε πάνω από 1000 μέτρα...], το RC ούτε
μάζεψε ούτε έφυγα... Κράτησα τη διαφορά της εκκίνησης...


Μάλιστα.....

Παρεμπιπτόντως, αν δεχτούμε ως πιο αντιπροσωπευτικές για τις επιδόσεις του κάθε αυτοκινήτου στο 0-1000m τις γνωστές μετρήσεις των περιοδικών (28.6" για το RC με ταχύτητα εξόδου 183km/h και 29.4" για το CZT με ταχύτητα εξόδου 175.3km/h), ολοκληρώνοντας το πρώτο χιλιόμετρο το Colt θα έπρεπε να είχε μείνει ούτε λίγο ούτε πολύ 10 αμάξια πίσω από το 206, εφόσον τα 0.8" της διαφοράς επί 183km/h μεταφράζονται σε άλλα 40 μέτρα που θα είχε καλύψει το Peugeot (αν δε συνέχιζε να επιταχύνει και μετά το χιλιόμετρο) μέχρι να σταματήσει το χρονόμετρο για το Μίτσου...

Kouzman έγραψε:

σκεφτητε το coltaki πιο χαμηλο για να κατεβει το κεντρο βαρους


Οι κακές γλώσες λένε πως ετοιμάζεται ήδη κιτ για τη ρύθμιση του κέντρου βάρους του νέου Colt, και μάλιστα σε πολύ καλή τιμή! Περισσότερες πληροφορίες εδώ:

http://vossos.com/products6.php?wh=1&lang=1&the1id=4&theid=4&open1=1&open2=

Shocked Laughing
Kouzman - Παρ 25 Νοέ 2005, 11:01:19
Θέμα δημοσίευσης:
Very happy Very happy Very happy Very happy

καλο....

παντως χωρις πλακα, και το punto ηταν αρκετα ψηλο, αλλα με λιγο ψαγμενη αναρτηση και λιγο μυαλο στο γκαζι μπορουσε και εστριβε με ρυθμους που κανενας δεν θα το περιμενε...

θυμαμαι παλια τις στροφες μετα το αρτεμισιο που κατεβαινα 160-170χλμ και τωρα μετα τα 120χλμ αγχωνομαι... (παντρευτηκα και παραεγινα οικογενειαρχης....) Razz Razz
volvos - Παρ 25 Νοέ 2005, 11:33:31
Θέμα δημοσίευσης:
κουζμαν στις ιδιες στροφες με πουντο και στα ιδια χλμ περνας τα 106 απο πανω εκει(αρτεμισιο προς αθηνα) ... το εχω δει με τα ματια μου.
το πουντο ηθελε απλα ενα σετ αντιστεπτικες eibach και 4αμορτισερ bilstein-eibach και εκανε παπαδες σε στριψιμο με πανω απο 140....
tirokomos - Παρ 25 Νοέ 2005, 15:38:01
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:

Μάλιστα.....

Παρεμπιπτόντως, αν δεχτούμε ως πιο αντιπροσωπευτικές για τις επιδόσεις του κάθε αυτοκινήτου στο 0-1000m τις γνωστές μετρήσεις των περιοδικών (28.6" για το RC με ταχύτητα εξόδου 183km/h και 29.4" για το CZT με ταχύτητα εξόδου 175.3km/h), ολοκληρώνοντας το πρώτο χιλιόμετρο το Colt θα έπρεπε να είχε μείνει ούτε λίγο ούτε πολύ 10 αμάξια πίσω από το 206, εφόσον τα 0.8" της διαφοράς επί 183km/h μεταφράζονται σε άλλα 40 μέτρα που θα είχε καλύψει το Peugeot (αν δε συνέχιζε να επιταχύνει και μετά το χιλιόμετρο) μέχρι να σταματήσει το χρονόμετρο για το Μίτσου...


Μη ξεχνας ομως οτι το ενα ειναι διλιτρο και το αλλο ειναι 15αρι....αλλα ανοιγματα το ενα και αλλα το αλλο...αν και εχει την τουρμπινα δεν παυει να ειναι ενα 15αρι.... Wink
Ronin - Παρ 25 Νοέ 2005, 19:55:49
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
κουζμαν στις ιδιες στροφες με πουντο και στα ιδια χλμ περνας τα 106 απο πανω εκει(αρτεμισιο προς αθηνα) ... το εχω δει με τα ματια μου.
το πουντο ηθελε απλα ενα σετ αντιστεπτικες eibach και 4αμορτισερ bilstein-eibach και εκανε παπαδες σε στριψιμο με πανω απο 140....


Εξαστάτε ποιός οδηγάει το 106 Wink Wink
Τα 140 παρεπιπτόντως δεν θεωρούνται πολλά για το συγκεκριμένο σημείο.
Οι ταχύτητες που αναφέρει ο Γιάννης είναι ποιό σωστές (160-170).
volvos - Παρ 25 Νοέ 2005, 20:22:08
Θέμα δημοσίευσης:
πανο επειδη εκει ειναι το χωριο μου και περναω καμια 30φορες το χρονο η συζητηση ειναι πολυ γενικη...υπαρχουν 3-4 στροφες που και τα 140 ειναι πολλα(κεραιες) υπαρχουν αλλες που μπαινεις αερα πατερα οσο κραταει η καρδουλα σου...ειδικα στο ανεβασμα εχω ακουσει πολλες αντιφασεις...παντως σε τετοιες ειδους καμπες το πουντο ειναι απιαστο(απο 106) αυτο νομιζω θελαμε να πουμε και εγω και ο κουζμαν Wink
MEMsound - Παρ 31 Μάρ 2006, 15:59:24
Θέμα δημοσίευσης:
Mitsubishi Colt CZC Turbo

για εμένα το μόνο μικρό CC που μπορεί να σταθεί δίπλα στο 206CC με αξιώσεις.
έχει και τον κινητήρα που ξεφυσάει...
brz20 - Σαβ 01 Απρ 2006, 03:53:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μπροστα στα δικο μας CC δεν θα μπορουσε να σταθει κανενα CZC.Πως ειναι ετσι?Σορρυ κιολας αλλα καλος ο κινητηρας αλλα ειναι κρυμενος κατω απο το καπο.Αυτο που φαινετε δεν το εχουν προσεξει καθολου.Την σχεδιαση εννοω.Ειναι σαν το Micra CC.
MEMsound - Σαβ 01 Απρ 2006, 09:48:06
Θέμα δημοσίευσης:
Γουστα είναι αυτά.
Στις φώτο αδικείται.
Στην Διεθνή έκθεση που το είχα δει από κοντά εμλενα μου άρεσε πολύ και εν συγκρίση με το Micra δεν έχει καμία σχέση. Wink
brz20 - Σαβ 01 Απρ 2006, 14:48:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι ασυμετρο οπως και το Micra.Ενω το 206 ή το 307 ακομα και το Megane ειναι ωραια κομμενα.Επεισης τα πισω φαναρια δεν μου αρεσουν καθολου.
Ghost Dog - Σαβ 01 Απρ 2006, 16:30:52
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Γουστα είναι αυτά.
Στις φώτο αδικείται.
Στην Διεθνή έκθεση που το είχα δει από κοντά εμλενα μου άρεσε πολύ και εν συγκρίση με το Micra δεν έχει καμία σχέση. Wink

Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!! Cool
Stevon - Δευ 03 Απρ 2006, 13:38:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
MEMsound έγραψε:
Γουστα είναι αυτά.
Στις φώτο αδικείται.
Στην Διεθνή έκθεση που το είχα δει από κοντά εμλενα μου άρεσε πολύ και εν συγκρίση με το Micra δεν έχει καμία σχέση. Wink

Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!! Cool


Καλά..δέν το συζητώ...σε σχέση με το Micra είναι κουκλί...
DIMCHRI - Δευ 03 Απρ 2006, 23:01:28
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
κουζμαν στις ιδιες στροφες με πουντο και στα ιδια χλμ περνας τα 106 απο πανω εκει(αρτεμισιο προς αθηνα) ... το εχω δει με τα ματια μου.
το πουντο ηθελε απλα ενα σετ αντιστεπτικες eibach και 4αμορτισερ bilstein-eibach και εκανε παπαδες σε στριψιμο με πανω απο 140....


και που να έβλεπες το δικό μου με ανάρτηση της novitec που το 1998 έκανε 450 χιλιάδες δραχμές παρακαλώ !!!! με περίπου 30 ρυθμίσεις αν θυμαμαι καλά ....

Εκεί να δεις στρίψιμο !!!!!
MEMsound - Πεμ 18 Μάϊ 2006, 19:14:29
Θέμα δημοσίευσης:
Mitsubishi Colt CZC 1.5
MEMsound - Δευ 03 Ιούλ 2006, 09:29:41
Θέμα δημοσίευσης:
Mitsubishi Colt Ralliart Version R
Steve - Τρι 04 Ιούλ 2006, 07:01:40
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυμορφικό βαν, τώρα και από την Ralliart!
COOL ALEXIS - Τρι 04 Ιούλ 2006, 07:31:46
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Πολυμορφικό βαν, τώρα και από την Ralliart!


Πες τα ρε Σταύρε με τον μπόγο που κυκλοφορεί Exclamation
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr