PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας;

amebix - Δευ 25 Οκτ 2004, 21:36:05
Θέμα δημοσίευσης: Στρώσιμο
Crying or Very sad Ρε παιδια για ολα λετε, για ενα καλο στρωσιμο δεν ειπε κανενας! Ειμουν κατοχος ενος 106 1300 8v(στρωμενο το πηρα). Αποφασισα να το αλαξω με ενα 206 xs 1600 16v! Το εχω περιπου 2 εβδομαδες. Για πεστε προτασεις για καλο στρωσιμο, τι να προσεξω? (π.χ. Στροφες) Αλλα μου λενε τα συνεργια, αλλα η PEUGEOT,,, δε ξερω τι να κανω,,, βοηθεια!!!!!!!!!!!!!!!! Ελεος, δεν το μπορω αλλο αυτο το... -οχι πανω απο 3000χ.στροφες!- ......Εως ποτε πια??? Θελω να βαλω σκουπα, χταποδι, -εξατμιση (μεσαιο-τελικο)-... ποτε να τα βαλω... στα ποσα χιλιομετρα?
Baphomet - Δευ 25 Οκτ 2004, 21:56:48
Θέμα δημοσίευσης:
το καλυτερο στρωσιμο ειναι το σταδιακο κατ'εμε...δηλαδη οχι μεχρι τα 3000 χιλιομετρα να το πηγαινεις σαν γερος μεχρι 3000 σαλ και ξαφνικα μετα να το κοφτιαζεις... σιγα σιγα να το ανεβαζεις μεχρι να φτασεις στον νορμαλ τροπο οδηγησης σου γυρω στα 3000 χιλιομετρα.
Γενικά τώρα:
-να απογευγεις της ξερογκαζιές
-να αποφευγεις να το αφηνεις να κρεμαει
-να μη χτυπαει κοφτες
-μια και στρωσιμο δεν ειναι απλα ο κινητηρας αλλα ολα τα μερη του αυτοκινητου, μη το σκισεις στα φρενα και στις λακουβες...ολα με μετρο για λιγο...

αυτα ξερω εγω, αυτα εφαρμοσα και ολα καλα...
argonaftis - Τρι 26 Οκτ 2004, 07:33:13
Θέμα δημοσίευσης:
Μέχρι τα 5000χλμ άνοιγμα ως τις 4000 στροφές.Από τα 5000 και πέρα σταδιακό άνοιγμα.
Και πάνω απ' όλα κάνε μερικά ταξιδάκια για να δουλέψει η μηχανή ομαλά και άνετα
206gti - Τρι 26 Οκτ 2004, 12:02:22
Θέμα δημοσίευσης:
καλώς ήρθες amebix!
Κι εγώ το στρώνω... Μη βιάζεσαι, πρόσεξέ το το αυτοκίνητο τώρα που είναι καινούργιο και θα το χαρείς αργότερα...
(υπάρχουν κι άλλα topics για αυτό το θέμα. αν θες ρίξε μια ματιά)
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=1323&postdays=0&postorder=asc&highlight=%F2%F4%F1%F9%F2%E9%EC%EF&start=0
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=477
Ntinos - Τρι 26 Οκτ 2004, 13:54:05
Θέμα δημοσίευσης:
argonaftis έγραψε:
Μέχρι τα 5000χλμ άνοιγμα ως τις 4000 στροφές.Από τα 5000 και πέρα σταδιακό άνοιγμα.
Και πάνω απ' όλα κάνε μερικά ταξιδάκια για να δουλέψει η μηχανή ομαλά και άνετα


το μονο που καταφερες να κανεις εντελως φιλικα ειναι να τεσταρεις τα ορια της υπομονης σου και ισως να γινεσαι επικυνδινος σε προσπερασεις.
Το στρωσιμο του κινητηρα το εχουμε ξανασυζητησει και παλιοτερα αρκετες φορες οποτε μπορειτε να ψαξετε στα σχετικα τοπικ.
Συνοπτικα στρωσιμο σημαινει δουλεμα ωστε να φτιαχτουν ανοχες στα μηχανικα κινουμενα μερη.Αυτο σημαινει μοτερ και σασμαν.
Το ηπιο δουλεμα ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ πλεον αφου γινοταν για το πατημα των ελατηριων στον θαλαμο καυσης,το οποιο πλεον εχει γινει μεσα απο το εργοστασιο αφου οι κινητηρες ερχονται δουλεμενοι.Επισης η τεχνολογια πλεον επιτρεπει κατεργασιες μεταλλων ωστε να εχουν τις απαιτουμενες ιδιοτητες απο την πρωτη μερα ωστε να μην εχεις τετοια προβληματα (αγια προσομοιωση Very happy ).
Για το στρωσιμο λοιπον ενα διαστημα 5000χλμ ειναι απο υπερβολικο εως επικυνδινο.Το καλητερο πλεον ειναι ενα διαστημα 1000χλμ ηπιο δουλεμα (4000) για τον φοβο τον ιουδαιων και υστερα ΣΩΣΤΟ δουλεμα και κρυωμα-ζεσταμα.
ΔΗΛΑΔΗ δουλευω το μοτερ σε στροφες μεταξυ μεγιστης ροπης και ισχυς-Παντοτε με την καταλληλη σχεση στο κιβωτιο και φροντιζω πριν το κανω να εχω ζεστανει καλα τον κινητηρα.Επισης για να φτιαχτουν ακομα καλητερες ανοχες το σβηνω και το αφηνω να κρυωσει αρκετα και μετα παλι δουλεμα.Γιαυτο η εθνικη και τα πολυωρα ταξιδια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ καλα στην περιοδο του στρωσιματος αφου και το μοτερ δεν δουλευει σωστα αμα το πηγαινεις σιγα και δεν φτιαχνει ανοχες αφου δεν περναει την διαδικασια κρυωμα-ζεσταμα και δεν δουλευει το κιβωτιο.
1000χλμ λοιπον για να ειμαστε σιγουροι και υστερα σωστο δουλεμα σταδιακα βεβαια,οχι απο το καλημερα κοφτες δηλ ξεκιναμε να ανεβαζουμε τον ρυθμο των στροφων σταδιακα (αλλα οχι σε μεγαλα διαστηματα,300χλμ για 500 στροφες ειναι ενταξει) μεχρι να μπορουμε να δουλεψουμε στο φασμα των 3500-6000 στροφων (παραπανω δεν χρειαζεται για το στρωσιμο).Υστερα το προσεχουμε για κανα 3αρι χιλιαδες χλμ και εχουμε ενα μοτερακι στρωμενο μια χαρα που ουτε εχει 'καπνισει' απο το μπουκωμα αλλα και εχει φτιαξει σωστες ανοχες ωστε να μην κανει μπαμ στο πρωτο σκισιμο
argonaftis - Τρι 26 Οκτ 2004, 14:44:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:
argonaftis έγραψε:
Μέχρι τα 5000χλμ άνοιγμα ως τις 4000 στροφές.Από τα 5000 και πέρα σταδιακό άνοιγμα.
Και πάνω απ' όλα κάνε μερικά ταξιδάκια για να δουλέψει η μηχανή ομαλά και άνετα


το μονο που καταφερες να κανεις εντελως φιλικα ειναι να τεσταρεις τα ορια της υπομονης σου και ισως να γινεσαι επικυνδινος σε προσπερασεις.
Το στρωσιμο του κινητηρα το εχουμε ξανασυζητησει και παλιοτερα αρκετες φορες οποτε μπορειτε να ψαξετε στα σχετικα τοπικ.
Συνοπτικα στρωσιμο σημαινει δουλεμα ωστε να φτιαχτουν ανοχες στα μηχανικα κινουμενα μερη.Αυτο σημαινει μοτερ και σασμαν.
Το ηπιο δουλεμα ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ πλεον αφου γινοταν για το πατημα των ελατηριων στον θαλαμο καυσης,το οποιο πλεον εχει γινει μεσα απο το εργοστασιο αφου οι κινητηρες ερχονται δουλεμενοι.Επισης η τεχνολογια πλεον επιτρεπει κατεργασιες μεταλλων ωστε να εχουν τις απαιτουμενες ιδιοτητες απο την πρωτη μερα ωστε να μην εχεις τετοια προβληματα (αγια προσομοιωση Very happy ).
Για το στρωσιμο λοιπον ενα διαστημα 5000χλμ ειναι απο υπερβολικο εως επικυνδινο.Το καλητερο πλεον ειναι ενα διαστημα 1000χλμ ηπιο δουλεμα (4000) για τον φοβο τον ιουδαιων και υστερα ΣΩΣΤΟ δουλεμα και κρυωμα-ζεσταμα.
ΔΗΛΑΔΗ δουλευω το μοτερ σε στροφες μεταξυ μεγιστης ροπης και ισχυς-Παντοτε με την καταλληλη σχεση στο κιβωτιο και φροντιζω πριν το κανω να εχω ζεστανει καλα τον κινητηρα.Επισης για να φτιαχτουν ακομα καλητερες ανοχες το σβηνω και το αφηνω να κρυωσει αρκετα και μετα παλι δουλεμα.Γιαυτο η εθνικη και τα πολυωρα ταξιδια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ καλα στην περιοδο του στρωσιματος αφου και το μοτερ δεν δουλευει σωστα αμα το πηγαινεις σιγα και δεν φτιαχνει ανοχες αφου δεν περναει την διαδικασια κρυωμα-ζεσταμα και δεν δουλευει το κιβωτιο.
1000χλμ λοιπον για να ειμαστε σιγουροι και υστερα σωστο δουλεμα σταδιακα βεβαια,οχι απο το καλημερα κοφτες δηλ ξεκιναμε να ανεβαζουμε τον ρυθμο των στροφων σταδιακα (αλλα οχι σε μεγαλα διαστηματα,300χλμ για 500 στροφες ειναι ενταξει) μεχρι να μπορουμε να δουλεψουμε στο φασμα των 3500-6000 στροφων (παραπανω δεν χρειαζεται για το στρωσιμο).Υστερα το προσεχουμε για κανα 3αρι χιλιαδες χλμ και εχουμε ενα μοτερακι στρωμενο μια χαρα που ουτε εχει 'καπνισει' απο το μπουκωμα αλλα και εχει φτιαξει σωστες ανοχες ωστε να μην κανει μπαμ στο πρωτο σκισιμο


Αγαπητέ φίλε Ντίνο, μπορείς να μου εξηγήσεις πως η οδήγηση με 4000 στροφές στην εθνική τεστάρει την υπομονή και κάνει κάποιον επικύνδινο στις προσπεράσεις?Μπορεί κάποιος σε ένα ταξίδι να απολαμβάνει την ταχύτητα, εγώ όμως απολαμβάνω την οδήγηση και δεν με ενδιαφέρει τόσο αν θα φτάσω 5 λεπτά αργότερα στον προορισμό μου.
Συνήθως προσπερνάω όταν με παίρνει και δεν περιμένω να με πλησιάσει αυτός που με ακολουθεί.Πιστεύω ότι στην οδήγηση κανείς προσαρμόζει την ταχύτητα στις καταστάσεις.
Στις 4000 στροφές το μπρίκι μου μου δίνει μια ικανοποιητική (για μένα) ταχύτητα.Νομίζω οτι οι περισσότεροι οδηγοί ταξιδεύουν με την ταχύτητα που αποδίδεται σε αυτές τις στροφές.
Δηλαδή προτείνεις μια οδήγηση μέσα στην πόλη όπου οι αλλαγές γίνονται ως επί το πλήστον μεταξύ 1ης-3ης σχέσης?
Από μηχανική δεν ξέρω και δεν μπορώ να δώσω τέτοιες λεπτομέριες όπως εσύ.Thanks για τις λεπτομέρειες.

Φιλικά (πάντα) Ηλίας
Recifees - Τρι 26 Οκτ 2004, 17:19:36
Θέμα δημοσίευσης:
4000 στροφές με 5η σε 1.6 16v = ~150 χλμ πριν ανοίξει το μοτέρ
Τώρα στις 4100 είμαστε στα 170.....και ανοίγει ακόμα (18500 χλμ)
Μια αλλαγή λαδιών στα 4 με 5 χιλ χλμ καλό θα κάνει για να φύγουν τα λάδια του εργοστασίου με τα οποία και στρώθηκε ο κινητήρας Wink
Μια πιο ομαλή χρήση του αυτοκινήτου γενικότερα κάνει καλο όχι μόνο στην αρχή αλλά και στην συνέχεια .Ετσι το σκίσιμο δεν επηρεάζει την αντοχή και την κατάσταση του αυτοκινήτου .
Ζεσταματάκι κινητήρα ,σωστό πάτημα στα φρένα (ούτε κατασκήνωση του ποδιού αλλά ουτε και σουτ απο Ρομπέρτο Καρλος =πολλήηηηη δυνατή κλωτσιά) ζεσταμα και του λάστιχου ...
Ntinos - Τρι 26 Οκτ 2004, 22:58:08
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Αγαπητέ φίλε Ντίνο, μπορείς να μου εξηγήσεις πως η οδήγηση με 4000 στροφές στην εθνική τεστάρει την υπομονή και κάνει κάποιον επικύνδινο στις προσπεράσεις?Μπορεί κάποιος σε ένα ταξίδι να απολαμβάνει την ταχύτητα, εγώ όμως απολαμβάνω την οδήγηση και δεν με ενδιαφέρει τόσο αν θα φτάσω 5 λεπτά αργότερα στον προορισμό μου.
Σε ταξιδι στην εθνικη μπορεις να πας με 100 δεξια και 3000 σ.α.λ αν θες,το θεμα ειναι για να μπεις μεχρι την εθνικη περνας και καποιους αλλους δρομους η οταν βγεις στην εξοχη θα παρεις και εναν επαρχιακο.Εκει εγω προσωπικα θα τεσταρα την υπομονη μου αν οχι και την ασφαλεια μου να προσεχω μην ξεπερασει καποιο οριο στροφων το αμαξι.
Και δεν ειναι θεμα με ποσα πας και αν φτασεις 5 λεπτα νωριτερα παντοτε γιατι μπορει να πηγαινεις με 5η σε ανηφορα κρεμασμενος με 150χ.α.ω και ενας με τεταρτη σε ωφελιμη περιοχη (σωστο δουλεμα) με 120.Δεν λεει κατι η ταχυτητα για το πως οδηγας ουτε και σε μενα.
Παράθεση:
Πιστεύω ότι στην οδήγηση κανείς προσαρμόζει την ταχύτητα στις καταστάσεις.
Ακριβως αυτο λεω κιεγω Wink
Παράθεση:
Δηλαδή προτείνεις μια οδήγηση μέσα στην πόλη όπου οι αλλαγές γίνονται ως επί το πλήστον μεταξύ 1ης-3ης σχέσης?

Ιδανικο θα θεωρουσα μια μικτη διαδρομη αλλα νομιζω οτι καταλαβαινω περισσοτερο απολους (ελεω εξειδικευσης σε product design) οτι ενα αμαξι δεν αγοραζεται για να οδηγειται σε ιδανικες συνθηκες και ειναι οποτε ατοπο το ποια διαδρομη θακολουθησει καποιος για να το στρωσει αν το αμαξι το παιρνει και θελει την αλλη μερα το πρωι να παει στην δουλεια του με αυτο.Και επουδενι δεν θα συμεριζομουνα αποψεις του στυλ 'εγω το βγαζω εξω μονο για να παω στο ταδε μερος επειδη το στρωνω',τοτε γινεσαι δουλος της λαμαρινας.
Επισης ειναι ατοπο να πηγαινεις στην δουλεια σου και καθε μιση ωρα να σταματας να κρυωσει το αμαξι η να το ζεστανεις μεχρι την θερμοκρασια λειτουργιας το πρωι που βιαζεσε.
Μιλαμε θεωρητικα παντοτε και αυτα ειναι προτασεις.Σε γενικες γραμμες παντως το ζητουμενο ειναι τα κινουμενα μερη να φτιαξουν ανοχες στην αποτομη αλλαγη φορτιου και θερμοκρασιας.
Ωραια θα ητανε να ημασταν ολοι αργοσχολοι και για να στρωσουμε το αμαξι μας να βγαιναμε σεπαρχιακο δρομο και να καναμε οτι αναφερουμε ως ιδανικο αλλα δεν γινεται,απλα ακολουθαμε ΟΣΟ μπορουμε καποιες συμβουλες απο ατομα που γνωριζουν πραγματικα πεντε πραγματα και οχι του τυπου 'εχω αγορασει 5 αμαξια τα 30 χρονια που οδηγω και σου λεω οτι στρωσιμο γινεται ετσι'.Και η εμπειρια ειναι σχετικο πραγμα τις μερες μας που ολα αλλαζουν σε χρονο ρεκορ,απο μεθοδους παραγωγης μεχρι πρωτες υλες.
volvos - Τρι 26 Οκτ 2004, 23:20:43
Θέμα δημοσίευσης:
καταρχην ισως θα επρεπε να συνεχιστει αυτη η συζητηση σε αλλο τοπικ...εχουν χιλιοξαναειπωθει αυτα..................οοοοοοολλαα


εγω παντως θα αναφερω και κατι ακομα που ειχα ακουσει απο το στομα του μηχανικου του νο.1 αυτοκινητου που περασε απο τα ....νοτια

ειχε φτιαξει ενα σουιφτ σε ενα παλικαρι ποοοοολλα αλογα και οταν τον ρωταγε πως να το στρωσει του λεει ο μηχανικος ---κυκλοφορα μεσα στην αθηνα μεχρι 3000σαλ τα πρωτα 1000χλμ και με παρα πολλες αλλαγες συνεχεια...μην αφηνεις το αυτοκινητο με τις ιδιες στροφες συνεχεια και με λιγο γκαζι αλλα μην το πατας και τερμα...απλα γεμιζε το και μην βγαινεις εθνικη να κανεις σερι τα χλμ .ειναι θανατος για το μοτερ...

εγω βγηκα εθνικη μετα τα 800χλμ τα οποια ηταν ολα αθηνα κυριως βραδυ και με ανοιγματα στο γκαζι ως 3000σαλ χωρις να το σανιδωνω ομως και μολις φτασει 3000να αλλαζω οπως κανουν καποιοι...

ο speedy eixe κανει μια παρομοια πιο εξειδικευμενη αναλυση καπου που νομιζω ξεκαθαριζει το τοπιο....
zippy - Τρι 26 Οκτ 2004, 23:36:43
Θέμα δημοσίευσης: στροσιμο?
Εγω παιδια εκανα 1500 χιλιομετρα στην εθνικι με 120 και μετα του αλλαξα τα φωτα.Το αμαξι δεν εχει παθει τιποτα μεχρι τωρα,ασε δε οσο περισοοτερα χιλιομετρα κανω τοσο πια καλα μου φενετε οτι δουλευει το μοτορι.Μεχρι τις 3500 δουλευει σαν κανονικο αμαξι.Μετα απο τις 4000 εως τις 6200 ξυνει ασφαλτο.χεχεχεχε. Very happy Very happy Very happy
Ntinos - Τρι 26 Οκτ 2004, 23:57:04
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
καταρχην ισως θα επρεπε να συνεχιστει αυτη η συζητηση σε αλλο τοπικ...εχουν χιλιοξαναειπωθει αυτα..................οοοοοοολλαα


εγω παντως θα αναφερω και κατι ακομα που ειχα ακουσει απο το στομα του μηχανικου του νο.1 αυτοκινητου που περασε απο τα ....νοτια

ειχε φτιαξει ενα σουιφτ σε ενα παλικαρι ποοοοολλα αλογα και οταν τον ρωταγε πως να το στρωσει του λεει ο μηχανικος ---κυκλοφορα μεσα στην αθηνα μεχρι 3000σαλ τα πρωτα 1000χλμ και με παρα πολλες αλλαγες συνεχεια...μην αφηνεις το αυτοκινητο με τις ιδιες στροφες συνεχεια και με λιγο γκαζι αλλα μην το πατας και τερμα...απλα γεμιζε το και μην βγαινεις εθνικη να κανεις σερι τα χλμ .ειναι θανατος για το μοτερ...

εγω βγηκα εθνικη μετα τα 800χλμ τα οποια ηταν ολα αθηνα κυριως βραδυ και με ανοιγματα στο γκαζι ως 3000σαλ χωρις να το σανιδωνω ομως και μολις φτασει 3000να αλλαζω οπως κανουν καποιοι...

ο speedy eixe κανει μια παρομοια πιο εξειδικευμενη αναλυση καπου που νομιζω ξεκαθαριζει το τοπιο....


Τι να συνεχισουμε?Οτι λες εσυ (ο μηχανικος σου) ειναι ακριβως οτι εγραψα πριν Very happy και το εχω ξαναγραψει αλλες χιλιες φορες.Αν βαλεις και το κρυωμα-ζεσταμα εχεις το καλητερο στρωσιμο.
206gti - Τετ 27 Οκτ 2004, 14:26:42
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδιά (εσείς οι στρωμένοι) το 1.6 16V πού πιάνει κόφτες?
Recifees - Τετ 27 Οκτ 2004, 15:30:22
Θέμα δημοσίευσης:
6800 Cool αλλά δεν έχει νόημα να φτάσεις μέχρι εκεί το μοτέρ πέφτει μετά τις 6000
206gti - Παρ 29 Οκτ 2004, 10:07:30
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αλλά πρέπει να τον ακούς και τον κόφτη καμιά φορά... Big wink
Recifees - Παρ 29 Οκτ 2004, 14:47:28
Θέμα δημοσίευσης:
206gti έγραψε:
ναι αλλά πρέπει να τον ακούς και τον κόφτη καμιά φορά... Big wink


Eγω τον ακουω καμια φορά με 2α σε προσπεράσεις κόλαφο ....με μεγαλύτερες 3η 4η έχω τρομάξει γιατι πήγαινα με τα διπλά του ορίου ταχύτητας
Vaggelis - Παρ 29 Οκτ 2004, 21:47:14
Θέμα δημοσίευσης:
206gti έγραψε:
ναι αλλά πρέπει να τον ακούς και τον κόφτη καμιά φορά... Big wink


δεν το καταλαβαίνω αυτό το πρέπει.....
αν τον ακούς τακτικά, ετοιμάσου να ακούσεις σύντομα και τον ....μηχανικό σου για τα δέοντα....
madjas - Κυρ 31 Οκτ 2004, 00:47:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μέχρι τώρα πάντως έχω κάνει 1500 χλμ εκ των οποίων τα 900 στην εθνική με 120-140 χλμ ( 3250-4000 στροφές) και τα υπόλοιπα στην πόλη(πάλι μέχρι τις 3250 στροφές). Δεν άντεξα βέβαια σε 4-5 φάσεις και του έδωσα μέχρι τις 5500. Πραγματικά απ΄τις 4250 και μετά "πετάει", λες και είναι άλλο αυτοκίνητο. Θα το στρώσω μέχρι τα 3000 χλμ και μετά θα το απολαύσω..
zippy - Κυρ 31 Οκτ 2004, 14:24:46
Θέμα δημοσίευσης: θα γουσταρεις
madjas έγραψε:
Μέχρι τώρα πάντως έχω κάνει 1500 χλμ εκ των οποίων τα 900 στην εθνική με 120-140 χλμ ( 3250-4000 στροφές) και τα υπόλοιπα στην πόλη(πάλι μέχρι τις 3250 στροφές). Δεν άντεξα βέβαια σε 4-5 φάσεις και του έδωσα μέχρι τις 5500. Πραγματικά απ΄τις 4250 και μετά "πετάει", λες και είναι άλλο αυτοκίνητο. Θα το στρώσω μέχρι τα 3000 χλμ και μετά θα το απολαύσω..



Θα σου προτινα φιλε Κωνσταντινε να πας ενα ταξιδακι αν δεν εχεις την πιεση του χρονου.Να εχει το μοτερ 5000 χιλιομετρα και μια αλλαγη λαδιων και μετα εσυ καντου τα δωστου.Καλο θα ητανε να ανοιγει σταδιακα το μοτερ.Αλλα αμα το σκιζεις οπως εγω τα λαδια θελουν συχνη αλλαγη γιατι αλλιως αστα........
p206xs2 - Σαβ 14 Μάϊ 2005, 17:47:55
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Στρώσιμο - Στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας;
Παιδιά στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας;
Μιλάμε για 16άρι 206.
Baphomet - Σαβ 14 Μάϊ 2005, 18:00:44
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας;
p206xs2 έγραψε:
Παιδιά στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας;
Μιλάμε για 16άρι 206.


αυτο δεν ειναι απολυτο..εξαρταται και απο την χρηση... γυρω στα 10.000 λεμε συνηθως...
p206xs2 - Σαβ 14 Μάϊ 2005, 18:25:05
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν λες Πέτρο ότι εξαρτάται από την χρήση εννοείς ότι αν ένας κινητήρας έχει δουλέψει πιο πολύ στις υψηλές στροφές από κάποιον άλλον, τότε θα έχει ανοίξει περισσότερο; Τι ισχύει;
Baphomet - Σαβ 14 Μάϊ 2005, 18:32:39
Θέμα δημοσίευσης:
εννοώ πως λογικά αν εγώ δουλεύω τον κινητηρα μου συντηρητικά ενώ εσύ πας με κόφτες και συνέχεια πιέζεις το μοτέρ, λογικά ο δικος σου θα ανοιξει πιο γρήγορα. Θα χάσει βέβαια μακροπρόθεσμα σε απόδοση... Wink
sfaker2000 - Σαβ 14 Μάϊ 2005, 18:41:26
Θέμα δημοσίευσης: 206 RC
παιδια το μοτερ ανοιγει μετα τα 25 30000χιλ...ειχα 16αρι,και η διαφορα ηταν μεγαλη...οσο και να πιεσεις το μοτερ,αυτο ανοιγει σε αυτα τα χιλ...και 5000χιλ.να εχεις να πηγενεις κοφτες το ιδιο που του κανει,θα ανοιξει στην ωρα του... Wink
MEMsound - Σαβ 14 Μάϊ 2005, 20:07:20
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες όταν "ανοίγει" το μοτέρ δεν ανοίγει "σαν πόρτα" από την μια στιγμή στην άλλη.

"Ανοίγει" σταδιακά.

Τι εννούμε με το "άνοιγμα".

Εννούμε ότι τα διάφορα κινούμενα μέρη μεταξύ τους αποκτούν κάποια ανοχή στις κινήσεις τους με αποτέλεσμα να μειώνονται οι τριβές μεταξύ τους.

Το "άνοιγμα" δεν είναι κάτι στατικό.

Η απόδοση του κινητήρα δεν είναι σταθερή καθόλη την διάρκεια της ζωής του και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την χρήση που του κάνουμε.

Όταν ένα αυτοκίνητο είναι καινούργιο τα διάφορα κινούμενα μέρη είναι "σφιχτά" μεταξύ τους και αυτό αυξάνει τις μηχανικές τριβές.

Ο ρόλος του στρωσίματος είναι να μειώσουμε τις μηχανικές αυτές τριβές με τον πιο ομαλό τρόπο χωρίς να πιέσουμε το κινητήρα.

Τα καινούργια αυτοκίνητα δεν έρχονται στα χέρια μας αδούλευτα τελείως όπως γινόταν παλαίοτερα, όπου το στρώσιμο είχε άμεση σχέση με την καλή λειτουργία του κινητήρα και που αν δεν γινόταν καλά τότε είχες προβλήματα πιο γρήγορης φθοράς.

Τώρα το στρώσιμο έχει την έννοια της επίτευξης της μέγιστης αποόδοσης του κινητήρα.

Ελπίζω να γίνεται αντιληπτή η παραπάνω διαφορά.

Οι περισσότεροι υποστηρίζουν ότι σταδιακά και παντα με λογική χρήση η maximum απόδοση επιτυγχάνεται από τα 20.000km και μετά και διατυρείται στα επίπεδα αυτά τόσο περισσότερο, όσο πιο "γλυκά" συμπεριφερόμαστε στον κινητήρα.

"Γλυκά" =
όχι κρύα σκισίματα...
όχι σκισίματα με 35 βαθμούς Κελσίου υπό σκιά....
προσοχή στα λάδια και την τακτική αλλαγή τους κλπ κλπ

Από εκεί και πέρα για να καταλάβει κανείς διαφορά στην απόδοση του κινητήρα νομίζω ότι μπορεί να το κάνει μόνο αν οδηγήσει 3 ίδια αυτοκίνητα σχεδόν ταυτοχρονα το ένα με μόλις 5.000Km και τό 2ο με 25.000km και τέλειο στρώσιμο/χρήση και το 3ο με 25.000Km και κακό στρώσιμο/χρήση.

Βέβαια κάτι τέτοιο στους περισσότερους από εμάς είναι μάλλον αδύντο αλλά όσοι έχουν σχέση με συνεργεία κλπ κλπ σίγουρα θα έχουν δει ίδια αυτοκίνητα με σχεδόν ίδια km στο οδόμετρο να έχουν σχετικά μεγάλες διαφορές στην απόδοση αλλά και στον τρόπο λειτουργίας.
sfaker2000 - Σαβ 14 Μάϊ 2005, 23:40:40
Θέμα δημοσίευσης: 206 RC
φιλε Μανθο δεν παιζεσαι,ειληκρινα... Wink εισαι ενειμερωμενος για τα παντα,μπραβο φιλε.... Wink το πηρες το οχημα?
MEMsound - Κυρ 15 Μάϊ 2005, 01:16:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 RC
sfaker2000 έγραψε:
φιλε Μανθο δεν παιζεσαι,ειληκρινα... Wink εισαι ενειμερωμενος για τα παντα,μπραβο φιλε.... Wink το πηρες το οχημα?

Wink Wink
Έρχεται το "σκασμένο"...
vinman - Κυρ 15 Μάϊ 2005, 06:51:33
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 RC
MEMsound έγραψε:
sfaker2000 έγραψε:
φιλε Μανθο δεν παιζεσαι,ειληκρινα... Wink εισαι ενειμερωμενος για τα παντα,μπραβο φιλε.... Wink το πηρες το οχημα?

Wink Wink
Έρχεται το "σκασμένο"...


Δεν ειναι ''σκασμενο''.....Νυφη ειναι.... Wink Wink Very happy Very happy
MEMsound - Κυρ 15 Μάϊ 2005, 11:25:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 RC
vinman έγραψε:
Δεν ειναι ''σκασμενο''.....Νυφη ειναι.... Wink Wink Very happy Very happy

Απ ' αυτό....! Wink
Και όταν το φτάσω στα 20.000km (=σε 8 μήνες....) θα σας πω αν άνοιξε το μοτέρ....! Laughing Laughing Cool
Lef205 - Κυρ 15 Μάϊ 2005, 12:47:12
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 RC
MEMsound έγραψε:
sfaker2000 έγραψε:
φιλε Μανθο δεν παιζεσαι,ειληκρινα... Wink εισαι ενειμερωμενος για τα παντα,μπραβο φιλε.... Wink το πηρες το οχημα?

Wink Wink
Έρχεται το "σκασμένο"...

Tο φερνουν κολυμπωντας! Laughing Laughing Laughing

Υ.Γ.Το αυτοκινητο του Μανθου θα στρωθει τουλαχιστον για 10000 χλμ.(Ναι καλα διαβασατε!)
volvos - Κυρ 15 Μάϊ 2005, 21:33:35
Θέμα δημοσίευσης:
oταν λεμε φιλε οτι θα ανοιξει μην περιμενεις να πηγαινεις πιο γρηγορα η απο 100 να παει 110 αλογα...
το ανοιγμα συνηθως αφορα το ποσο ευκολα γεμιζει το μοτερ.
δηλαδη αυτο το κομπιασμα-μπουκωμα κατω απο 2500σαλ και το ψιλοξεσπασμα στις 4000σαλ μετα ξεχνα τα.το μοτερ θα τραβαει απο 2000 και μετα τις 3000θα πηγαινει πολυ καλα.ψηλα ομως 5000-5500 που ειναι η μεγιστη αποδοση πανω κατω ειναι τα ιδια.
το ανοιγμα του μοτερ ερχεται περα απο τα χλμ και σε σχεση με τις αλλαγες των λαδιων....
αν αλλαζεις καθε 10000χλμ οπως ολοι καπου στα 25000χλμ θα δεις μια αισθητη διαφορα στο τραβηγμα του μοτερ.
και παλι ομως μην ακους καποιους που ελεγαν παλια π.χ οτι πηγαν 116αλογα σε μουλτιπλεξ επειδη το εστρωσαν και ανοιξε το μοτερ Laughing
CHRYSAF.206GTI - Κυρ 15 Μάϊ 2005, 21:56:42
Θέμα δημοσίευσης:
να ρωτήσω κ εγώ κάτι??? Rolling eyes (καθότι γυναίκα κ θέλω να μαθαίνω!!! Laughing ) δεν παίζει ρόλο κ η κίνηση του αυτ/του μέσα στην αθήνα?? δηλαδη αν πηγαίνεις με 1η-2η συνέχεια δεν μπουκώνει?? Exclamation
επειδή το δικο μου που το πήγα ταξίδι κ το ετρεξα ειδα πολύ μεγάλη διαφορά στην αποδοσή του μετα!!!
volvos - Κυρ 15 Μάϊ 2005, 22:16:02
Θέμα δημοσίευσης:
και 1.000.000 χλμ να εχεις κανεις καθε φορα που θα βγαζεις ταξιδι το αυτοκινητο σου αυτο θα γινεται ...αλλος ανθρωπος Laughing
εσυ οταν πας σκ δε ξεμπουκωνεις απο τη πιεση της πολης και απο χιλια δυο αλλα? εεε και αυτο μια απο τα ιδια ειναι.ποσο μαλλον τωρα που ειναι καινουργιο και δεν εχει συνηθισει ακομα απο τη κινηση της αθηνας..
CHRYSAF.206GTI - Κυρ 15 Μάϊ 2005, 22:27:52
Θέμα δημοσίευσης:
ναι παναγιώτη εχεις δίκιο!!!... χρειάζεται να το βγάζω εθνική οποτε μπορώ για να ξεμπουκώνει?? οχι απαραίτητα να παω ταξίδι... απλά να το ανοίγω!!!
Lef205 - Τετ 18 Μάϊ 2005, 01:31:55
Θέμα δημοσίευσης:
CHRYSAF.206GTI έγραψε:
ναι παναγιώτη εχεις δίκιο!!!... χρειάζεται να το βγάζω εθνική οποτε μπορώ για να ξεμπουκώνει?? οχι απαραίτητα να παω ταξίδι... απλά να το ανοίγω!!!

Φυσικα και του χρειαζεται!Οσο μπορεις περισσοτερο να το "ξεμουδιαζεις!"
vinman - Τετ 18 Μάϊ 2005, 06:24:23
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω εχω 8.000 χιλιομετρα μεχρι τωρα απο τα οποια τα περιπου 6.000 ειναι μεσα στην Αθηνα....Ομως τωρα που αρχιζει να ανοιγει σιγα σιγα και ο καιρος θα αρχισω και καποιες εξορμησεις οποτε λογικα συμφωνα με αυτα που γραφετε θα πηγαινει καπως πιο στρωτα το αυτοκινητο... Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr