argonaftis έγραψε: |
Μέχρι τα 5000χλμ άνοιγμα ως τις 4000 στροφές.Από τα 5000 και πέρα σταδιακό άνοιγμα.
Και πάνω απ' όλα κάνε μερικά ταξιδάκια για να δουλέψει η μηχανή ομαλά και άνετα |
Ntinos έγραψε: | ||
το μονο που καταφερες να κανεις εντελως φιλικα ειναι να τεσταρεις τα ορια της υπομονης σου και ισως να γινεσαι επικυνδινος σε προσπερασεις. Το στρωσιμο του κινητηρα το εχουμε ξανασυζητησει και παλιοτερα αρκετες φορες οποτε μπορειτε να ψαξετε στα σχετικα τοπικ. Συνοπτικα στρωσιμο σημαινει δουλεμα ωστε να φτιαχτουν ανοχες στα μηχανικα κινουμενα μερη.Αυτο σημαινει μοτερ και σασμαν. Το ηπιο δουλεμα ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ πλεον αφου γινοταν για το πατημα των ελατηριων στον θαλαμο καυσης,το οποιο πλεον εχει γινει μεσα απο το εργοστασιο αφου οι κινητηρες ερχονται δουλεμενοι.Επισης η τεχνολογια πλεον επιτρεπει κατεργασιες μεταλλων ωστε να εχουν τις απαιτουμενες ιδιοτητες απο την πρωτη μερα ωστε να μην εχεις τετοια προβληματα (αγια προσομοιωση ![]() Για το στρωσιμο λοιπον ενα διαστημα 5000χλμ ειναι απο υπερβολικο εως επικυνδινο.Το καλητερο πλεον ειναι ενα διαστημα 1000χλμ ηπιο δουλεμα (4000) για τον φοβο τον ιουδαιων και υστερα ΣΩΣΤΟ δουλεμα και κρυωμα-ζεσταμα. ΔΗΛΑΔΗ δουλευω το μοτερ σε στροφες μεταξυ μεγιστης ροπης και ισχυς-Παντοτε με την καταλληλη σχεση στο κιβωτιο και φροντιζω πριν το κανω να εχω ζεστανει καλα τον κινητηρα.Επισης για να φτιαχτουν ακομα καλητερες ανοχες το σβηνω και το αφηνω να κρυωσει αρκετα και μετα παλι δουλεμα.Γιαυτο η εθνικη και τα πολυωρα ταξιδια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ καλα στην περιοδο του στρωσιματος αφου και το μοτερ δεν δουλευει σωστα αμα το πηγαινεις σιγα και δεν φτιαχνει ανοχες αφου δεν περναει την διαδικασια κρυωμα-ζεσταμα και δεν δουλευει το κιβωτιο. 1000χλμ λοιπον για να ειμαστε σιγουροι και υστερα σωστο δουλεμα σταδιακα βεβαια,οχι απο το καλημερα κοφτες δηλ ξεκιναμε να ανεβαζουμε τον ρυθμο των στροφων σταδιακα (αλλα οχι σε μεγαλα διαστηματα,300χλμ για 500 στροφες ειναι ενταξει) μεχρι να μπορουμε να δουλεψουμε στο φασμα των 3500-6000 στροφων (παραπανω δεν χρειαζεται για το στρωσιμο).Υστερα το προσεχουμε για κανα 3αρι χιλιαδες χλμ και εχουμε ενα μοτερακι στρωμενο μια χαρα που ουτε εχει 'καπνισει' απο το μπουκωμα αλλα και εχει φτιαξει σωστες ανοχες ωστε να μην κανει μπαμ στο πρωτο σκισιμο |
Παράθεση: |
Αγαπητέ φίλε Ντίνο, μπορείς να μου εξηγήσεις πως η οδήγηση με 4000 στροφές στην εθνική τεστάρει την υπομονή και κάνει κάποιον επικύνδινο στις προσπεράσεις?Μπορεί κάποιος σε ένα ταξίδι να απολαμβάνει την ταχύτητα, εγώ όμως απολαμβάνω την οδήγηση και δεν με ενδιαφέρει τόσο αν θα φτάσω 5 λεπτά αργότερα στον προορισμό μου. |
Παράθεση: |
Πιστεύω ότι στην οδήγηση κανείς προσαρμόζει την ταχύτητα στις καταστάσεις. |
Παράθεση: |
Δηλαδή προτείνεις μια οδήγηση μέσα στην πόλη όπου οι αλλαγές γίνονται ως επί το πλήστον μεταξύ 1ης-3ης σχέσης?
|
volvos έγραψε: |
καταρχην ισως θα επρεπε να συνεχιστει αυτη η συζητηση σε αλλο τοπικ...εχουν χιλιοξαναειπωθει αυτα..................οοοοοοολλαα
εγω παντως θα αναφερω και κατι ακομα που ειχα ακουσει απο το στομα του μηχανικου του νο.1 αυτοκινητου που περασε απο τα ....νοτια ειχε φτιαξει ενα σουιφτ σε ενα παλικαρι ποοοοολλα αλογα και οταν τον ρωταγε πως να το στρωσει του λεει ο μηχανικος ---κυκλοφορα μεσα στην αθηνα μεχρι 3000σαλ τα πρωτα 1000χλμ και με παρα πολλες αλλαγες συνεχεια...μην αφηνεις το αυτοκινητο με τις ιδιες στροφες συνεχεια και με λιγο γκαζι αλλα μην το πατας και τερμα...απλα γεμιζε το και μην βγαινεις εθνικη να κανεις σερι τα χλμ .ειναι θανατος για το μοτερ... εγω βγηκα εθνικη μετα τα 800χλμ τα οποια ηταν ολα αθηνα κυριως βραδυ και με ανοιγματα στο γκαζι ως 3000σαλ χωρις να το σανιδωνω ομως και μολις φτασει 3000να αλλαζω οπως κανουν καποιοι... ο speedy eixe κανει μια παρομοια πιο εξειδικευμενη αναλυση καπου που νομιζω ξεκαθαριζει το τοπιο.... |
206gti έγραψε: |
ναι αλλά πρέπει να τον ακούς και τον κόφτη καμιά φορά... ![]() |
206gti έγραψε: |
ναι αλλά πρέπει να τον ακούς και τον κόφτη καμιά φορά... ![]() |
madjas έγραψε: |
Μέχρι τώρα πάντως έχω κάνει 1500 χλμ εκ των οποίων τα 900 στην εθνική με 120-140 χλμ ( 3250-4000 στροφές) και τα υπόλοιπα στην πόλη(πάλι μέχρι τις 3250 στροφές). Δεν άντεξα βέβαια σε 4-5 φάσεις και του έδωσα μέχρι τις 5500. Πραγματικά απ΄τις 4250 και μετά "πετάει", λες και είναι άλλο αυτοκίνητο. Θα το στρώσω μέχρι τα 3000 χλμ και μετά θα το απολαύσω.. |
p206xs2 έγραψε: |
Παιδιά στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας;
Μιλάμε για 16άρι 206. |
sfaker2000 έγραψε: |
φιλε Μανθο δεν παιζεσαι,ειληκρινα... ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
![]() ![]() Έρχεται το "σκασμένο"... |
vinman έγραψε: |
Δεν ειναι ''σκασμενο''.....Νυφη ειναι.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
![]() ![]() Έρχεται το "σκασμένο"... |
CHRYSAF.206GTI έγραψε: |
ναι παναγιώτη εχεις δίκιο!!!... χρειάζεται να το βγάζω εθνική οποτε μπορώ για να ξεμπουκώνει?? οχι απαραίτητα να παω ταξίδι... απλά να το ανοίγω!!! |