PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - 2,0lt στα 2,2lt ή 2,2lt στο 206? Eiδού η απορία...

pduke - Τρι 05 Νοέ 2002, 15:32:40
Θέμα δημοσίευσης: 206 - 2,0lt στα 2,2lt ή 2,2lt στο 206? Eiδού η απορία...
Ανοίγω το τόπικ γιατί προέκυψαν στοιχεία.
Η μετατροπή ίσως να μην γίνεται όμως ακόμα δεν το έχουμε αποδείξει.Παρακαλώ όσους γνωρίζουν κάτι να το γράψουν.
έΣτειλα mail στην peugeot και παραθέτω την απάντηση:

"Σε συνέχεια του e-mail που μας στείλατε θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι οι
μετατροπές αυτές είναι πέρα από τις εργοστασιακές προδιαγραφές και δεν μπορούν
να γίνουν. Όσον αφορά στους κινητήρες EW10J4 και EW12J4 παρόλο ότι ανήκουν στην
ίδια κατηγορία κινητήρων έχουν εντελώς διαφορετική τεχνογνωσία και λειτουργούν
με εντελώς διαφορετικούς ρυθμούς."

Δεκτό και πολύ ευγενικό ,προφανώς αναφέρεται στον μεταβλητό χρονισμό του 2.2(?).

Τι λέτε?
XS - Τρι 05 Νοέ 2002, 16:31:37
Θέμα δημοσίευσης: Re: 2.0 στα 2.2 ή 2.2 στο 206?ιδού η απορία...
pduke έγραψε:

"Όσον αφορά στους κινητήρες EW10J4 και EW12J4 παρόλο ότι ανήκουν στην
ίδια κατηγορία κινητήρων έχουν εντελώς διαφορετική τεχνογνωσία και λειτουργούν
με εντελώς διαφορετικούς ρυθμούς."


Κάποιος πρέπει να τους πει ότι οι κινητήρες δεν έχουν τεχνογνωσία. Beer
christhehealer - Τρι 05 Νοέ 2002, 17:53:40
Θέμα δημοσίευσης: Re: 2.0 στα 2.2 ή 2.2 στο 206?ιδού η απορία...
XS έγραψε:
Κάποιος πρέπει να τους πει ότι οι κινητήρες δεν έχουν τεχνογνωσία. Beer


Eνώ το "λειτουργούν με τελείως διαφορετικούς ρυθμούς"...

Nα σου πω τώρα που το σκέφτομαι έχουν δίκιο. Πx. Eνώ φαινομενικά πρόκειται για δυο ίδιους κινητήρες, ο κινητήρας του Vini λειτουργεί στο ρυθμό του Jack Daniels ενώ του Pezomania στο ρυθμό του Red Bull. Shocked Shocked Shocked Shocked


Tέλος πάντων, φίλε Stang's swang όπως σου έλεγα την ανάλογη μετατροπή της 156 την είχε κάνει μηχανικός με εμπειρία στις Alfa και είχε διαπιστώσει ότι γίνεται. Θα ψάξω να βρω το άρθρο και θα πω λεπτομέριες, για το ποια μηχανικά μέρη αλλάζουν.
pduke - Τρι 05 Νοέ 2002, 22:28:41
Θέμα δημοσίευσης: Re: 2.0 στα 2.2 ή 2.2 στο 206?ιδού η απορία...
christhehealer έγραψε:

Tέλος πάντων, φίλε Stang's swang όπως σου έλεγα την ανάλογη μετατροπή της 156 την είχε κάνει μηχανικός με εμπειρία στις Alfa και είχε διαπιστώσει ότι γίνεται. Θα ψάξω να βρω το άρθρο και θα πω λεπτομέριες, για το ποια μηχανικά μέρη αλλάζουν.


Χεχε, Vaughan for ever my friend.....

Χρήστο μου δεν νομίζω ότι θα έχουν σχέση οι δύο μετατροπές.
Γενικά η αλλαγή του κυβισμού μπορεί να χρειαστεί μόνο στρόφαλο και μπιέλες ,να φτάσει στους εκκεντροφόρους ακόμα και στο κεφαλάρι.
Η ουσία είναι η επίτευξη μεγαλύτερης διαδρομής των κυλίνδρων εαν βέβαια η διάμετρος παραμένει ίδια.
Στην άλφα αλλάζεις μόνο το στρόφαλο και της μπιέλες αν θυμάμαι καλά.
Αναφέρω τα χοντρά μόνο μιας και αν γίνουν αυτά τότε είμαστε στο σωστό δρόμο.
Στην περίπτωσή μας ο μεταβλητός χρονισμός του 2.2 μάλλον θα είναι εμπόδιο όπως προείπα,όπως και οι βάσεις όπως προείπες....
christhehealer - Τρι 05 Νοέ 2002, 23:58:38
Θέμα δημοσίευσης:
Με πρόλαβες. Τα ίδια θα έγραφα. Εάν η διάμετρος είναι ίδια με αυτή τη μετατροπή θα έχεις έναν κινητήρα 2,2Lt αλλά όχι 167 ίππων (νομίζω) αλλά με λιγότερους. Δεν θα έχεις δηλαδή τους ίππους που κερδίζεις από το μετεβλητό χρονισμό.
pduke - Τετ 06 Νοέ 2002, 09:42:39
Θέμα δημοσίευσης:
!!
Αν ισχύει αυτό τότε έχει καλώς.Θέλω να πω ότι η μετατροπή μπορεί να γίνει!!

Οκ το κρατάμε αυτό και προχωράμε.Για πες μου τώρα ρε Χρηστο καμια ιδέα για το που μπορεί να το πάει κανείς και να το αναλάβουν υπεύθυνοι άνθρωποι?
Η ερώτηση βλέπει και εμένα και εσένα φίλε Μίλτουρα μιας και έχουμε καμιά βδομαδα να τρέξουμε κλαμπάτοι και μάλλον ήρθε η ώρα.
XS - Τετ 06 Νοέ 2002, 10:22:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ο μεταβλητός χρονισμός του 2.2lt τι ακριβώς είναι; Μεταβλητός χρονισμός αυλών εισαγωγής, μετ.χρονισμός εκκεντροφόρων (εισαγωγής, εξαγωγής ή και των δύο); Όταν ο 2.2lt έχει μέγιστη ιπποδύναμη 160HP στις 5.650 σαλ (από το site της Peugeot) ο όποιος μεταβλητός χρονισμός έχει στόχο την καλύτερη ροπή του χαμηλά (απευθύνεται σε μεγάλο αυτοκίνητο - 607) παρά την απόλυτη ιπποδύναμη.
Αν τελικά είναι εφικτή η μετατροπή αυτή και ο κινητήρας κρατήσει τα χαρακτηριστικά απόδοσης του δίλιτρου μπορεί να έχεις και λίγο μεγαλύτερη ιπποδύναμη (υποθέτοντας ότι θα ανεβάζει μέχρι τις 6.000 σαλ).
Βέβαια, αυτά είναι εντελώς υποθετικά... Splat
pduke - Τετ 06 Νοέ 2002, 11:29:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ο μεταβλητός χρονισμός είναι στον εκκεντροφόρο εισαγωγής.
Miltellas - Πεμ 07 Νοέ 2002, 05:54:02
Θέμα δημοσίευσης:
Τί έγινε ρε Πάνο; Τα κονόμησες;
Μακάρι, μπας και καβαλήσουμε κανά σπέσιαλ 206 στις Σέρρες... Wink
Να το χρονομετρήσουμε κιόλας... Wink Wink
pduke - Πεμ 07 Νοέ 2002, 18:12:05
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Τί έγινε ρε Πάνο; Τα κονόμησες;
Μακάρι, μπας και καβαλήσουμε κανά σπέσιαλ 206 στις Σέρρες... Wink
Να το χρονομετρήσουμε κιόλας... Wink Wink

Κάτι που είναι να γίνει θα γίνει Μίλτο μου.Μίλησα και με τους Βασίληδες και πήρα θετικές γνώμες.Μπαίνει μου είπαν!!
Να βρίσκαμε και έναν!!!

Οι Σέρρες που κολλάνε??Κανονίσαμε κάτι και δεν το ξέρω?
christhehealer - Πεμ 07 Νοέ 2002, 18:28:59
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
.Μίλησα και με τους Βασίληδες και πήρα θετικές γνώμες.Μπαίνει μου είπαν!!
Να βρίσκαμε και έναν!!!


Tι μπαίνει ρε γκαρντάση Question Question Question Question Question Question

Θα μας παίξεται και μας Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
pduke - Πεμ 07 Νοέ 2002, 18:29:23
Θέμα δημοσίευσης:
Μόλις είδα τον τύπο κινητήρα του RC

EW10J4S VVT

Εμφανέστατα βασισμένος στον τωρινό δίλιτρο!!!
Ρε λέτε?
pduke - Πεμ 07 Νοέ 2002, 18:30:44
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
pduke έγραψε:
.Μίλησα και με τους Βασίληδες και πήρα θετικές γνώμες.Μπαίνει μου είπαν!!
Να βρίσκαμε και έναν!!!


Tι μπαίνει ρε γκαρντάση Question Question Question Question Question Question

Θα μας παίξεται και μας Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


ο 2.2 μπαίνει
Miltellas - Σαβ 09 Νοέ 2002, 04:16:28
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:

Οι Σέρρες που κολλάνε??Κανονίσαμε κάτι και δεν το ξέρω?


Καλά βρε το ξέχασες;
Razz
pduke - Πεμ 19 Φεβ 2004, 00:14:45
Θέμα δημοσίευσης: Μοτέρ 2.2Lt
Το τόπικ ανοίγει σε συνέχεια όσων ειπώθηκαν στο "Αδιέξοδο!! 206 GTI 2.0 ή RC;;;;;"

Λοιπόν το χταπόδι του 2.2


Δεν μου λέει και πολλά και δεν πρέπει να χωράει.

Και η πολλαπλή εισαγωγής


εδώ μιλάμε ....

η διαφορά του υπάρχοντος με το 2.2...


και το τελευταίο φορμένο σε 206 gti (Ο Δανός)...


Ακολουθήστε τα λινκς των φωτογραφιών για τις ανάλογες σελίδες
DIMSAV - Πεμ 19 Φεβ 2004, 03:50:34
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΑ ΛΙΝΚ ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ,ΑΦΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ-RC ΝΑΔΟΥΜΕ ΑΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ .ΤΟ ΦΛΕΓΟΝ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ.ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΣΚΕΨΗ EW10J4 KAI EW12J4 ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ,ΕΔΩ ΒΑΖΟΥΝ 405ΜΙ16 ΣΕ 205 ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗ "ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ" ΕΒΑΛΑ ΣΕ FIESTA 1.4 ΤΟ ΜΟΤΕΡ 1.7 ΤΟΥ PUMA ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΚΟΣΤΟΣ(ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ).ΕΧΕΙΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ?ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ,ΑΛΛΑ ΠΙΟΟΣ ΞΕΡΕΙ?
DaSoP - Πεμ 19 Φεβ 2004, 14:56:57
Θέμα δημοσίευσης:
τα links pduke!!!!!!!!!!!!!
teoman - Πεμ 19 Φεβ 2004, 15:01:08
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε σεις,κάντε δεξί κλικ στις φωτό και δείτε τα...
DaSoP - Πεμ 19 Φεβ 2004, 15:04:03
Θέμα δημοσίευσης:
ooops! Very happy
Touristas - Πεμ 19 Φεβ 2004, 18:42:12
Θέμα δημοσίευσης:
Το μοτερ μπαινει ,το μεγαλητερο προβλημα ειναι η εισαγωγη γιατι εχει διαφορετικη γωνια και πιθανον να βρισκη στο ψυγειο!!!Για 206 οχι MUX απο 607 ειναι οτι πρεπει αλλα για τα πιο κενουργια καλητερα απο 406!!Το θεμα βαιβεα ειναι που να τα βρεις!!! Question
Recifees - Πεμ 19 Φεβ 2004, 20:27:47
Θέμα δημοσίευσης:
DIMSAV έγραψε:

..ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΣΚΕΨΗ EW10J4 KAI EW12J4 ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ..


Aν είναι στην ίδια οικογένεια δεν θα έπρεπε με την αλλαγή στα χιτώνια των κυλίνδρων ,έμβολα , στροφαλοφόρο και κάρτερ να μετατρέπεται ??
Στην περίπτωση που έιναι μόνο αυτά που αλλάζουν .
Η διάμετρος Χ διαδρομή των δύο μοτέρ ποιά είναι αλήθεια ?

Για την εισαγωγη αφού μπαίνει στο RC ..... Rolling eyes
Touristas - Πεμ 19 Φεβ 2004, 20:37:19
Θέμα δημοσίευσης:
gskarmou έγραψε:
DIMSAV έγραψε:

..ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΣΚΕΨΗ EW10J4 KAI EW12J4 ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ..


Aν είναι στην ίδια οικογένεια δεν θα έπρεπε με την αλλαγή στα χιτώνια των κυλίνδρων ,έμβολα , στροφαλοφόρο και κάρτερ να μετατρέπεται ??
Στην περίπτωση που έιναι μόνο αυτά που αλλάζουν .
Η διάμετρος Χ διαδρομή των δύο μοτέρ ποιά είναι αλήθεια ?

Για την εισαγωγη αφού μπαίνει στο RC ..... Rolling eyes

Τα χιτωνια ειναι ενσωματομενα με το υπολυπο μπλοκ δεν ειναι χωρια οπως στα XU !!!! Rolling eyes
Recifees - Πεμ 19 Φεβ 2004, 20:40:35
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
gskarmou έγραψε:
DIMSAV έγραψε:

..ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΣΚΕΨΗ EW10J4 KAI EW12J4 ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ..


Aν είναι στην ίδια οικογένεια δεν θα έπρεπε με την αλλαγή στα χιτώνια των κυλίνδρων ,έμβολα , στροφαλοφόρο και κάρτερ να μετατρέπεται ??
Στην περίπτωση που έιναι μόνο αυτά που αλλάζουν .
Η διάμετρος Χ διαδρομή των δύο μοτέρ ποιά είναι αλήθεια ?

Για την εισαγωγη αφού μπαίνει στο RC ..... Rolling eyes

Τα χιτωνια ειναι ενσωματομενα με το υπολυπο μπλοκ δεν ειναι χωρια οπως στα XU !!!! Rolling eyes


Γαλλικά @#$$$ κόλπα Evil
Η λύση του ρεκτιφιέ ???
DIMSAV - Παρ 20 Φεβ 2004, 01:38:22
Θέμα δημοσίευσης:
ew12j4 86x96 kai ew10j4 85x88 .Ο"Τουριστας" εγραψε οτι <το μοτερ μπαινει>.Αυτο απο που το ξερεις?ανειναι πεγκυρη πηγη ειναι πολυ ευχαριστο νεο γιατι στην ευρωπη υπαρχουν αρκετα τετοια μοτερ,γι αυτο δωσε αν εχεις τεχνικες πληροφοριες για την τοποθετηση.
pduke - Παρ 20 Φεβ 2004, 15:04:05
Θέμα δημοσίευσης:
1. Το μοτέρ για να μας πει κάποιος ότι μπαίνει πρέπει να το έχει μελετήσει και εδώ στο Ελλλάδα οι περισσότεροι δεν το έχουν δει καν....Οι μόνοι που το έχουν δει είναι οι τύποι στη λαιον οι οποίοι δεν κάνουν τέτοια. Αν έχει κανείς κανέναν δικό του ας ρωτήσει επιτέλους να μας φύγει η απορία.
Άκρη για να βρούμε τροπέτα(ναι ναι ) έχουμε πολύ καλή αλλά πρέπει να ξέρουμε πρώτα.
Τα λινκς είναι δύο:
α) www.hi-speed.dk αν πάτε στο modeller και μετά tυning και μετά δεξιά στο ew 206 gti έχει μια σελίδα φουλ στη μετατροπή αλλά είναι όλα δανέζικα και δεν βγάζω τίποτα.
β) www.elcats.ru
Όλα τα cd της Peugeot !!!!! δεν έχει ακόμα το RC και το SW.
Touristas - Παρ 20 Φεβ 2004, 18:07:33
Θέμα δημοσίευσης:
Επιδη εγω ψαχνωμαι με τετοια θεματα και το εχω μελετιση το μοτερ μπαινει αερας!!Ειναι ιδια μοτερ και τα δυο EW10 +EW12!!Η διαφορα ειναι στα κηβηκα,βασης και τα γυρω γυρω ειναι ιδια!!Το εχω ψαξει γιατι θελω να το βαλω στο 307 Onfire !!
pduke - Σαβ 21 Φεβ 2004, 03:02:00
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Επιδη εγω ψαχνωμαι με τετοια θεματα και το εχω μελετιση το μοτερ μπαινει αερας!!Ειναι ιδια μοτερ και τα δυο EW10 +EW12!!Η διαφορα ειναι στα κηβηκα,βασης και τα γυρω γυρω ειναι ιδια!!Το εχω ψαξει γιατι θελω να το βαλω στο 307 Onfire !!


Αργύρη για το 307 δεν ξέρω αλλά στο 206 τίθεται θέμα χώρου και το πρόβλημα είναι κατά κύριο λόγο στην πολλαπλή εισαγωγής(που είδες πόσο περισσότερο όγκο έχει), αλλά και στην εξαγωγή(δες τις διαφορές γωνίας στα χταπόδια.
Αυτά όλα βλέποντας ότι η εισαγωγή στο δικό μου είναι 2 με 3 εκατοστά από το ψηγείο και το χταπόδι φεύγει σίριζα από τη λαμαρίνα με αναγκαστική γωνία. Οι βάσεις σίγουρα δεν μπορεί να είναι μεγάλο πρόβλημα. Από την άλλη το κεφαλάρι του 2.2 είναι 2mm ψηλότερο αλλά αυτό δεν νομίζω να παίζει ρόλο.

Αν μόλα ταύτα κάποιος μου πει ότι είναι σίγουρος , και γιατί..., τότε συζητάμε για μια εξαιρετική μετατροπή.
Touristas - Σαβ 21 Φεβ 2004, 10:42:29
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Πανο μην νομιζης οτι το 307 εχει πιο πολυ χωρο μπρωστα στο 2.0L ειναι αρκετα κοντα η εισαγωγη με το ψυγειο,και ειμαι σηγουροσ οτι θα βρισκη και σε μενα.Στην εξαγωγη μπωρη να μπει και το χταποδι του RC αν και απο οσω τα εχω δει πρεπει να ειναι ενταξει και του 2.2.Το μεγαλητερο προβλημα ειναι αυτη η ρημαδα η εισαγωγη !!! Twisted evil
DIMSAV - Σαβ 21 Φεβ 2004, 16:34:41
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΙΔΙΑ,ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΝΕΙς ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ Ο ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ GT ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ?ΜΟΛΙΣ ΕΛΑΒΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΔΑΝΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ.ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΚΟΛΗ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Ή ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΥΝΕΤΑΙ.ΑΚΟΜΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ.ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΝΑ 206 2.2 ΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ ΚΑΙ ΣΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΑΠΕΔΩΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200HP.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ,ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΜΑΣ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ...
Ronin - Κυρ 22 Φεβ 2004, 11:43:41
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτρη,ο προφυλακτήρας του GT δεν μπορεί να σου δώσει χώρο να μετακινήσεις το ψυγείο,γιατι η μετόπη δέν αλλάζει.Ο μόνος τρόπος που ίσως να παίζει,είναι να κατέβει το ψυγείο λιγο ποιο κατω,και να έρθει μπροστά (αλλα και παλι ολο και καπου θα ακουμπάει...κοψε-ράψε και αν).


Στίς φώτο του Δανού,θα παρατηρήσετε οτι το ψυγείο δεν εχει μετακινηθεί,είναι κανονικά στη θέση του.Απ ότι φαίνετε η πολλαπλή ''γλύφει'' το ψυγείο...Με δεδομένη την αρκετα υψηλή θερμοκρασία σε αυτο το σημείο, ίσως να μην ειναι και τόσο καλο αυτό.Θεωρητικά επιβαρύνεις με επιπλέον θερμότητα το κύκλωμα.Θα δείξει...

'Οσο αναφορά για την εξαγωγή,απ οτι εχω δεί,υπάρχει αρκετός χώρος
στο πίσω μέρος του μοτέρ,και λογικά,δεν θα υπάρχει πρόβλημα.Απ ότι φαίνετε κατεβαίνει αρκετά χαμηλά και μετά ξεκιναέι να φεύγει προς τα πίσω,οπότε...

Τι αβάδιστα που βγαίνουν οταν τα γράφεις ε??στήν πράξη??
Επίσης ελπίζω να ξέρει κάποιος απο γεωτρήσεις,σκαψίματα κλπ κλπ γιατι αυτόν τον κινητήρα μονο με σκάψιμο βλέπω να τον βρίσκει κάποιος.Και αν τον βρεί,θα έχουμε ανοιχτή επικοινωνία με Χαρδαβέλα-Νικολούλη,μπας και βρούμε μηχανικό να τον μοντάρει.

Για μόνο εισαγωγή-εξαγωγή ίσως να γλυτώσουμε σκαψίματα-γεωτρήσεις,αλλα δεν θα γλυτώσουμε την αναζήτηση μηχανικού...
Touristas - Κυρ 22 Φεβ 2004, 12:43:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ασ βρεθη το μοτερ και το βαζω μονος μου αβλεπη!!Της δουλειας ειμαι γιαυτο το λεω!!! Afroman
Tomcat - Κυρ 22 Φεβ 2004, 15:28:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ερώτηση ... αν το ψυγείο το οποίο τόσο σας έχει ταλαιπωρήσει ... το αντικαταστούσατε με άλλο παρόμοιων δυναμικών μεγεθών (Επιφάνεια εναλλαγής .. ,ροη κτλ... )αλλά σε μορφή intercooler .. για να τοποθετηθεί στο μπροστινό μέρος του προφυλακτήρα του GT? Έχω ακούσει ότι υπάρχουν και χειροποίητα intercooler oπότε η λογική λέει ότι θα μπορούν να κατασκευαστούν και xειροποίητα Ψυγεία ....
Touristas - Κυρ 22 Φεβ 2004, 17:11:39
Θέμα δημοσίευσης:
Tomcat έγραψε:
Ερώτηση ... αν το ψυγείο το οποίο τόσο σας έχει ταλαιπωρήσει ... το αντικαταστούσατε με άλλο παρόμοιων δυναμικών μεγεθών (Επιφάνεια εναλλαγής .. ,ροη κτλ... )αλλά σε μορφή intercooler .. για να τοποθετηθεί στο μπροστινό μέρος του προφυλακτήρα του GT? Έχω ακούσει ότι υπάρχουν και χειροποίητα intercooler oπότε η λογική λέει ότι θα μπορούν να κατασκευαστούν και xειροποίητα Ψυγεία ....

Δεν υπαρχει λογος για κατι τετιο θα ξεφυγουμε πολυ!!! Το καλητερο θα ειναι να μπορεσουμε να παμε το ψυγειο λιγο ποιο μπροστα ,τοσο οστε να μην βρικη η εισαγωγη!!Ακομα και στο δικο μου (307xsi) θα υπαρχει προβλημα με την εισαγωγη!! Rolling eyes
pduke - Δευ 23 Φεβ 2004, 01:26:12
Θέμα δημοσίευσης:
Αργύρη είσαι αισιόδοξος και μ'αρέσεις!

Τώρα αν οι Δανοί όντως βάλαν τον κινητήρα γιατί δεν βάζουν και ενα λινκ να το δούμε και μεις....και για του λόγου το αληθές αλλά και προς τέρψην της όρασης...

Και αντε πείτε ότι όλα καλά...με πλεξούδα εγκέφαλο και λοιπά τι κάνουμε(είμαι άσχετος επί του θέματος). Ο κιητήρας θα είναι από 406 ή 607 οπότε?
Touristas - Δευ 23 Φεβ 2004, 11:14:55
Θέμα δημοσίευσης:
Για το δικο μου θελω μοτερ απο 406 που ειναι *πολυπλεξικο* και κουμπωνει η πλεξουδα οπως ειναι !!! Για το 206 αν δεν ειναι πολυπλεξικο απο 607 ειναι καλητερα !! Το κακο ειναι οτι θα χρειαστουμε και εγκεφαλο new γιατι αυτη κλειδωνουν απο οσω ξερω!! Twisted evil
Touristas - Δευ 23 Φεβ 2004, 15:44:25
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ........!!!

pduke - Δευ 23 Φεβ 2004, 17:35:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ωπα...

2.0λ τουρπμο από 405 Τ16 σε 309???

Που τον βρήκε ο τύπος??? εύγε!!!
είχα βρει έναν από αγγλία με 100.000 μίλια 12.000 λίρες!!!!!!!!!!

Αρχίζω ψάξιμο για EW12...

χεχε
Touristas - Δευ 23 Φεβ 2004, 17:46:00
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι 309 .......!!!
Wink
Touristas - Δευ 23 Φεβ 2004, 20:37:35
Θέμα δημοσίευσης:
Πανο για κιτα τη βρικα ....... πικρααααααα !!!!

Ronin - Τρι 24 Φεβ 2004, 08:37:38
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που ειχα γράψει για τις θερμοκρασίες λοιπών μεταξύ ψυγείου-εισαγωγής είναι βάσιμο.Μας επιβεβαιωνει το 205.
Τελικά πρέπει να μετακινηθεί το ψυγείο...
pduke - Τρι 24 Φεβ 2004, 13:48:26
Θέμα δημοσίευσης:
Ο ίδιος


ο 2.2 είναι ή ο 2.0 με πολλαπλή ?
pduke - Τρι 24 Φεβ 2004, 13:56:51
Θέμα δημοσίευσης:
και για το ίδιο αυτοκίνητο...


εγώ δεν κατάλαβα...

τι είναι το πριν τι το μετά???
pduke - Τρι 24 Φεβ 2004, 14:03:19
Θέμα δημοσίευσης:
το βρήκα(λίγο ανάποδα πήγα...)

Motor: 2.0 liter 16 ventiler, 306 GTI knaster og bearbejdet topstykke, K&N RC2600 luftfilter, afkortet indsugningsmanifold fra en 2,2 liters motor, lavet af Jørgen Agergård. RH Motorsport chip. Effekt målt på to uafhængige rullefelter til 171 hk/206 Nm hhv. 171 hk/207 Nm. Quick Shift kit by Jossi.

2λιτρος με εισαγωγή από 2.2, ΚΝ χοάνη, αλλά εκείνο από το 306 δεν κατάλαβα
pduke - Τρι 24 Φεβ 2004, 14:14:44
Θέμα δημοσίευσης:
νάτα και τα τετραπετάλουδα(στη φωτό είναι ανοιχτό, κανονικά κλείνει και παίρνει από τη χοάνη!!!)

200 άλογα ο δίλιτρος...

http://www.hi-speed.dk/MJensen206GT.html
Touristas - Τρι 24 Φεβ 2004, 20:01:40
Θέμα δημοσίευσης:
Η φωτο με την εισαγωγη ειναι απο 206 με την εισαγωγη του 2.2!!!!!Τ ιδιο site βλεπουμε !!!!Στο 205 εχουν αλαξη ψυγεια και εξαλου εκεινο το μοτερ ειναι τελειως διαφορετικο !! Ιδου!!

Rolling eyes
Pughell - Κυρ 29 Φεβ 2004, 16:37:41
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
gskarmou έγραψε:
DIMSAV έγραψε:

..ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΣΚΕΨΗ EW10J4 KAI EW12J4 ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ..


Aν είναι στην ίδια οικογένεια δεν θα έπρεπε με την αλλαγή στα χιτώνια των κυλίνδρων ,έμβολα , στροφαλοφόρο και κάρτερ να μετατρέπεται ??
Στην περίπτωση που έιναι μόνο αυτά που αλλάζουν .
Η διάμετρος Χ διαδρομή των δύο μοτέρ ποιά είναι αλήθεια ?

Για την εισαγωγη αφού μπαίνει στο RC ..... Rolling eyes

Τα χιτωνια ειναι ενσωματομενα με το υπολυπο μπλοκ δεν ειναι χωρια οπως στα XU !!!! Rolling eyes


Παρολο που δεν παρακολουθησα ολη την συζητηση,τα χιτωνια σε ολα τα αλουμινενια μπλοκ,ειναι πρεσαριστα και αλλαζουν πανευκολα σε οποιδηποτε ρεκτιφιε.Το θεμα ειναι αν προκειται για υπερκυβισμο,τοτε πρεπει να ελεγχθει αν το μπλοκ εχει προδιαγραφες για να δεχτει τα μεγαλυτερα χιτωνια.
Touristas - Κυρ 29 Φεβ 2004, 18:20:58
Θέμα δημοσίευσης:
Για τους EW δεν υπαρχουν χιτωνια σαν ανταλακτικα οπως στα XU,ειναι ενσωματομεναι με το υπολοιπο μπλοκ!!! Δεν μπορεις να τα βγαλεις απο το μπλοκ!!! Exclamation
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr